-
Спрощена закупівля
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Комплект захисту для гуманітарного розмінування (Вересень 2024)
Завершена
16 440 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 82 200.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 82 200.00 UAH
Період оскарження:
16.09.2024 12:48 - 20.09.2024 00:00
Вимога
Відхилено
Вимога щодо неправомірного визначення переможця спрощеної закупівлі
Номер:
eb728b8ef7e445b8a9b1948371ebecbe
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-16-006455-a.a2
Назва:
Вимога щодо неправомірного визначення переможця спрощеної закупівлі
Вимога:
Окремо зввертаємо увагу на наступне.
Відповідно до частини 9 статті 14 Закону пропозиції подаються учасниками шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Згідно частини 8 статті 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Враховуючи вищевикладене документи та інформація, які вимагаються замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі мають подаватися учасниками виключно через електронну систему закупівель. Інший спосіб надання документів та інформації є неправомірним та призводить до порушення законодавства з публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.09.2024 16:13
Вирішення:
Відповідно до вимог частини 7 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі.
Вимога замовника щодо вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі надана на етапі визначення переможця закупівлі.
При цьому, частиною 14 статті 14 Закону передбачено, що учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога щодо неправомірного визначення переможця спрощеної закупівлі
Номер:
fa0c650c65674a3787b062f5d2c94e96
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-16-006455-a.c1
Назва:
Вимога щодо неправомірного визначення переможця спрощеної закупівлі
Вимога:
16.09.2024 Військовою частиною Т0930 (далі - Замовник) оголошено спрощену закупівлю на закупівлю Комплекту захисту для гуманітарного розмінування (Вересень 2024), оголошення № UA-2024-09-16-006455-a (далі - Закупівля).
Розкриття пропозицій учасників відбулось 24.09.2024. Згідно з реєстром отриманих тендерних пропозицій участь у Закупівлі взяли два учасники, а саме:
- ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД";
- ТОВ "УКРТАК.ЮА".
25.09.2024 згідно протоколу уповноваженої особи № 980 від 25.09.2024 року учасника ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" визначено переможцем Закупівлі.
ТОВ «УКРТАК.ЮА» не погоджується з рішенням замовника та вважає його таким, що порушує чинне законодавство з публічних закупівель з огляду на наступне.
1. Вимога оголошення: Учасник у складі пропозиції має надати довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) протягом останніх трьох років, загальним обсягом не менше 30% від обсягу постачання, передбаченого умовами закупівлі, із зазначенням інформації про найменування контрагента, номер та дата укладання договору, предмету договору, кількість поставлених одиниць товару, контактні дані замовників, стан виконання договору (відсоток виконання договору).
Учасником ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" у складі пропозиції надано Довідку про наявність виконання аналонічного(их) договорів від 23.09.2024р. ВИХ-24-906, яка не містить інформацію про:
- найменування контрагента;
- номер та дата укладання договору;
- контактні дані замовників;
- стан виконання договору (відсоток виконання договору),
що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно пропозиція ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" має бути відхилена замовником на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, а саме: замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
2. Вимога оголошення: Учасник у складі пропозиції має надати Протокол випробувань на відповідність вимогам п. 12.1.3 ДСТУ 8820:2023 в частині «... Жилет повинен захищати шию, грудну клітину, живіт та ділянку паху від вибухових ефектів 240 г тринітротолуолу на відстані 60 см до найближчої частини тіла.» (з врахуванням п. 12.1.4), п. 4.3а в частині «Жилет повинен захищати грудну клітку, живіт та область паху від вибухових ефектів 240 г ТНТ на відстані 60 см од найближчої частини тіла» (з врахуванням Примітки п.4.2) МСМПІД (IMAS) 10.30 (Друге видання) «Засоби індивідуального захисту», п. 5.1, 5.3, 5.4 Типовій методиці "Оцінка з ураження від вторинних уламків засобів індивідуального захисту фахівців з розмінування.
Учасником ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" у складі пропозиції надано Протокол випробування № 331/2023 від 19.09.2023 року, протокол випробування № 79-B/2024 від 18.03.2024 року та протокол випробування № 458/2023 від 08.12.2023 року. Проте жоден із зазначених протоколів не містить інформацію про відповідність вимогам п. 5.1, 5.3, 5.4 Типовій методиці "Оцінка з ураження від вторинних уламків засобів індивідуального захисту фахівців з розмінування, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно пропозиція ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" має бути відхилена замовником на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, а саме: замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
3. Вимога оголошення: Учасник у складі пропозиції має надати Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на директора, підприємство та всіх бенефіціарів підприємства, які мають бути видана не раніше дати оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
У складі пропозиції ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" не надано Інформаційну довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення на всіх бенефіціарів підприємства, а саме відсутня інформаційна довідка на Храпач Володимира Васильовича.
Отже пропозиція ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно пропозиція ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" має бути відхилена замовником на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, а саме: замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
4. Вимога оголошення: Товар, який постачається є новим про що у складі пропозиції надається гарантійний лист, термін та умови його зберігання не порушені.
У складі пропозиції ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" не надано відповідний гарантійний лист.
Отже пропозиція ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно пропозиція ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" має бути відхилена замовником на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, а саме: замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
5. Вимога оголошення: Учасник у складі пропозиції має надати Ліцензію на провадження господарської діяльності з виробництва та продажу спеціальних засобів індивідуального захисту.
У складі пропозиції ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" відсутня Ліцензія на провадження господарської діяльності з виробництва та продажу спеціальних засобів індивідуального захисту.
Отже пропозиція ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно пропозиція ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" має бути відхилена замовником на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, а саме: замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
6. Вимога оголошення: Учасник у складі пропозиції має надати Декларацію на відповідність запропонованого товару вимогам балістичного захисту за стандартом STANAG 2920, V50, 450 м/с для фрагментів 1,102 г та вимогам в частині захисту відповідних частин тіла (шия, грудна клітина, живіт та ділянка паху) від вибухової дії 240 г тринітротолуолу на відстані 60 см до найближчої частини тіла.
У складі тендерної пропозиції ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" відсутня Декларацію на відповідність запропонованого товару вимогам балістичного захисту за стандартом STANAG 2920, V50, 450 м/с для фрагментів 1,102 г та вимогам в частині захисту відповідних частин тіла (шия, грудна клітина, живіт та ділянка паху) від вибухової дії 240 г тринітротолуолу на відстані 60 см до найближчої частини тіла.
Отже пропозиція ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно пропозиція ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" має бути відхилена замовником на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, а саме: замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
7. Вимога оголошення: Учасник у складі пропозиції має надати Першу сторінку технічних умов на запропонований товар, перевірені відповідним органом.
У складі пропозиції ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" відсутня Перша сторінка технічних умов на запропонований товар, перевірені відповідним органом.
Отже пропозиція ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Відповідно пропозиція ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" має бути відхилена замовником на підставі пункту 1 частини 13 статті 14 Закону, а саме: замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Задля усунення порушення законодавства з публічних закупівель вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем Закупівлі ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД".
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 25.09.2024 11:04
- Вимога.pdf.p7s 25.09.2024 11:04
Дата подачі:
25.09.2024 11:04
Вирішення:
1. Згідно з умовами військового стану, деяка інформація, що стосується контрактів з державними або оборонними замовниками, може містити ознаки конфіденційності. Відповідно до чинного законодавства України та нормативних актів, ми зобов’язані обмежувати доступ до певної інформації про договори для забезпечення безпеки та дотримання режиму конфіденційності.
Було надано копії договорів у складі пропозиції (в режимі «Конфіденційно»), але було прибрано конфіденційні дані згідно з вимогами чинного законодавства (див. Додаток 6)
2. Що стосується вимоги про відповідність пунктам 5.1, 5.3, 5.4 Типової методики "Оцінка з ураження від вторинних уламків засобів індивідуального захисту фахівців з розмінування":
Протоколи випробувань, що були надано у складі пропозиції, дійсні та повністю відповідають вимогам, що діяли на момент їх складання. Однак, зазначені пункти 5.1, 5.3, 5.4 Типової методики не могли бути враховані, оскільки ця методика була затверджена пізніше - лише 21.06.2024 року.
Враховуючи це, вимога про включення пунктів 5.1, 5.3, 5.4 до протоколів випробувань не може бути застосована до документів, складених до цієї дати. Тим не менш, надані протоколи залишаються чинними і підтверджують відповідність нашої продукції необхідним стандартам ДСТУ 8820:2023 та IMAS 10.30.
3. У складі тендерної пропозиції була надана інформаційна довідка з Єдиного державного реєстру осіб на директора підприємства, який одночасно є і бенефіціаром. Враховуючи зауваження, пізніше переможець надав інформаційну довідку на Храпача Володимира Васильовича як додаток до тендерної пропозиції.
(Додаток 1)
4. Гарантійний лист (в додатках)(див. Додаток 2)
5. ТОВ "СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД" здійснює свою діяльність у відповідності до вимог чинного законодавства та має всі необхідні документи для провадження господарської діяльності у сфері виробництва та продажу засобів індивідуального захисту.
Згідно тендерної документації вимагається надання копії ліцензій або документу дозвільного характеру якщо такі передбачені законом.
Пункт 11 ст.7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачає необхідність отримання ліцензій на : виробництво та ремонт вогнепальної зброї невійськового призначення і боєприпасів до неї, холодної зброї, пневматичної зброї калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду, торгівля вогнепальною зброєю невійськового призначення та боєприпасами до неї, холодною зброєю, пневматичною зброєю калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду; виробництво спеціальних засобів, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони та їх продаж.
Таким чином, формулювання цього пункту Закону передбачає необхідність отримання ліцензій на виробництво та продаж спеціальних засобів індивідуального захисту.
Той факт, що спеціальні засоби та засоби не є тотожним поняттям підтверджується цілим рядом законів та нормативних актів.
Так, листом від 23.09.2011 року №7471 Державний комітет України з питань регуляторної політики та підприємництва роз'яснив, що перелік спеціальних засобів встановлюється Кабінетом Міністрів України.
Постановою Кабінету Міністрів України від 28.04.2023 року №406 "Про затвердження Порядку носіння і зберігання зброї та спеціальних засобів індивідуального захисту особами рядового і начальницького складу Державної кримінально-виконавчої служби" встановлено, що спеціальні засоби індивідуального захисту - електрошокові пристрої контактної та контактно-дистанційної дії; засоби, споряджені речовинами сльозогінної та дратівної дії; пристрої для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії.
Постановою Кабінету Міністрів України від 02 грудня 2015 року №1000 затверджені Ліцензійні умови провадження господарської діяльності з виробництва та ремонту вогнепальної зброї невійськового призначення і боєприпасів до неї, холодної зброї, пневматичної зброї калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду, торгівлі вогнепальною зброєю невійськового призначення та боєприпасами до неї, холодною зброєю, пневматичною зброєю калібру понад 4,5 міліметра і швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду; виробництва спеціальних засобів, заряджених речовинами сльозоточивої та дратівної дії, індивідуального захисту, активної оборони та їх продажу.
Підпунктом 5 п. 7, пп. 4 п.8, п.9, п.10 передбачені вимоги саме для спеціальних засобів.
Жодних вимог до провадження господарської діяльності з засобами індивідуального захисту наведені Ліцензійні умови не містять.
В той же час, засоби індивідуального захисту (ЗІЗ) - це елементи одягу або спеціальні носимі аксесуари, призначені для захисту на виробництві і в побутових умовах від радіоактивного, хімічного ураження, впливу отруйних і біологічно небезпечних речовин, теплового, світлового випромінювання та інших факторів. Крім того, вони оберігають користувача від нетоксичного пилу, диму, вогню, рідких розчинів, механічних пошкоджень і електричного струму. Використання ЗІЗ знижує ураження внутрішніх органів, органів дихання, слуху і зору, шкірних покривів шкідливими речовинами і випромінюванням під час екстрених ситуацій, а також знижують ризик виникнення і розвитку професійних захворювань.
Згідно норм державного стандарту України 7239: 2011 ЗІЗ поділяються на десять категорій:
• засоби захисту голови - спеціальні каски, шоломи і підшоломники, берети, кепки, сітки для волосся та інше;
• засоби захисту органів слуху - протишумові вкладки для вух, звукозахисні шоломи і навушники, спеціальні пристрої з телефонією і електронними приймачами;
• засоби захисту обличчя та очей - окуляри і екрани, що оберігають органи зору від механічного пошкодження, лазерного, ультрафіолетового, рентгенівського, інфрачервоного випромінювання;
• засоби захисту органів дихання - фільтрувальні та ізоляційні дихальні пристрої;
• засоби захисту рук, плечей і передпліч - рукавиці і рукавички, що захищають від механічних пошкоджень, хімічних речовин, електричного струму, вібрації, низької і високої температури та інших вражаючих факторів;
• засоби захисту ніг - спецвзуття, наколінники, зимові підошви, шипи і пластини, електроізолююче взуття;
• спецодяг - костюми ізолюючі, комбінезони, рятувальні жилети, сигнальний одяг, куртки, Штани, накидки, жакети, кофти, халати та інші елементи одягу, що захищають від механічних пошкоджень, хімічних речовин, електричного струму, екстремальних температур;
• засоби захисту від падіння з висоти – оберігають пояси і страхувальні троси, карабіни, стропи, затискачі, гальмівні мотузки, спускові пристрої;
• засоби захисту шкіри - гелі, креми та мазі, антисептики, що захищають і очищають шкіру склади;
• комплексні засоби.
Перелік засобів індивідуального захисту передбачений, наприклад, Постановами Кабінету Міністрів України від 27 січня 2021 р. № 54 Про внесення змін до переліків, затверджених постановами Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 р. № 224 і 225, від 20 березня 2020 р. № 225.
Згідно тендерної документації та договору предмет договору - ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування.
Згідно сертифікату відповідності ДНДІ випробувань і сертифікації озброєння та військової техніки № UA.017.ПО.012-24 продукція за договором відноситься до «засобів індивідуального захисту».
Експертний висновок № Е-025 «09» лютого 2024 р. Запорізької ТПП (див. Додаток 5)
1. Візор для розмінування (Захисний щиток), елемент захисного одягу, який призначено для індивідуального захисту людини, а саме обличчя від ураження уламками, виробництва ТОВ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД», відповідає наступному коду УКТ ЗЕД: 6506 10 10 00 - «Головні убори та їх частини Інші головні убори та капелюхи, з підкладкою або без підкладки, з оздобленням або без оздоблення:- захисні головні убори:- - з пластмаси».
2. Фартук для розмінування (Захисний фартук) , елемент захисного одягу, призначений для індивідуального захисту людини від ураження уламками, виробництва ТОВ «СПІВДРУЖНІСТЬ АВІА БУД», відповідає наступному коду УКТ ЗЕД: 6307 90 98 00- «Інші готові текстильні вироби; набори; одяг та текстильні вироби, що використовувалися; ганчір'я Інші готові вироби, включаючи викройки одягу.
Враховуючи викладене вважаємо, що предмет договору - ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування не віднесено законодавцем до спеціальних засобів індивідуального захисту в розумінні Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності».
6. Якість Комплектів захисту для гуманітарного розмінування, які ми пропонуємо, підтверджується сертифікатом відповідності на серію виробництва, виданим ДЕРЖАВНИМ НАУКОВО-ДОСЛІДНИМ ІНСТИТУТОМ ВИПРОБУВАНЬ І СЕРТИФІКАЦІЇ ОЗБРОЄННЯ ТА ВІЙСЬКОВОЇ ТЕХНІКИ. Сертифікат підтверджує відповідність вимогам п. 12.1.3 (з урахуванням п. 12.1.4) ДСТУ 8820:2023 "Протимінна діяльність. Процеси управління. Основні положення".
Протоколи випробувань на відповідність стандартам STANAG 2920, включаючи показник V50, 450 м/с для фрагментів 1,102 г, а також вимоги щодо захисту частин тіла (шия, грудна клітка, живіт, ділянка паху) від вибухової дії 240 г тринітротолуолу на відстані 60 см, також включені в сертифікат відповідності UA.017.ПО.012-24 на серію виробництва, виданим ДНДІ ВС ОВТ.
(Додаток 3)
7. Копии ТУ (Додаток 4)
Додаток 1 – Довідка Храпач В.В.
Додадок 2 – Гарантійний лист
Додаток 3 – Сертифікат відповідності ДНДІ № UA.017.ПО.012-24
Додаток 4 – Перші сторінки технічних вимог
Додаток 5 - Експертний висновок УКТ ЗЕД
Додаток 6 – Аналогічний договір
Статус вимоги:
Відхилено