-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Нове будівництво розвідувально - експлуатаційної свердловини для господарсько-питного водопостачання КНП "ВОДКЛ ВОР" за адресою: місто Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, будинок 108». Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 45120000-4 - Розвідувальне свердління та буріння).
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою
Завершена
1 647 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 235.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 235.00 UAH
Період оскарження:
13.09.2024 17:19 - 25.09.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на дії та прийняті рішення замовника
Номер:
c89a6363fbc443a6b0a8f95406014a36
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-13-012036-a.b2
Назва:
Скарга на дії та прийняті рішення замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга.pdf 09.10.2024 11:12
- sign.p7s 09.10.2024 11:13
- рішення від 11.10.2024 № 16691.pdf 11.10.2024 15:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 18.10.2024 № 17081.pdf 21.10.2024 15:05
- рішення від 18.10.2024 № 17081.pdf 23.10.2024 15:23
- ПОЯСНЕННЯ АМКУ.docx 15.10.2024 16:30
- Пояснення в АМКУ.pdf 15.10.2024 16:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.10.2024 11:33
Дата розгляду скарги:
18.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.10.2024 15:28
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
23.10.2024 15:23
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
f9c995668cbc4f2499219c914a26a833
Заголовок пункту скарги:
Скарга на дії та прийняті рішення замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Документи, які надаються переможцем
Тип порушення:
Документи, які надаються переможцем
Опис суті пункту скарги:
ПП «ВОК-ПЛЮС» приймає участь у відкритих торгах з особливостями на закупівлю : «Нове будівництво розвідувально - експлуатаційної свердловини» для господарсько-питного водопостачання КНП "ВОДКЛ ВОР" за адресою: місто Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, будинок 108». Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 45120000-4 - Розвідувальне свердління та буріння), що проводяться комунальним некомерційним підприємством «Вінницька обласна дитяча клінічна лікарня Вінницької обласної ради» (далі Замовник), згідно оголошення оприлюдненого на офіційному сайті
https:// prozorro.gov.ua UA-2024-09-13-012036-a.
На офіційному сайті https:// prozorro.gov.ua 04.10.2024 року Замовником було оприлюднено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про розгляд тендерних пропозицій на «Нове будівництво розвідувально - експлуатаційної свердловини для господарсько-питного водопостачання КНП «ВОДКЛ ВОР» за адресою: місто Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, будинок 108». Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 45120000-4 - Розвідувальне свердління та буріння) ) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-13-012036-a), згідно з яким Замовник визначив переможця процедури відкритих торгів та прийняв рішення про намір укласти договір з щодо закупівлі «Нове будівництво розвідувально - експлуатаційної свердловини для господарсько-питного водопостачання КНП "ВОДКЛ ВОР" за адресою: місто Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, будинок 108». Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 45120000-4 - Розвідувальне свердління та буріння) )(ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-13-012036-a) з ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс», код ЄДРПОУ 03082760.
Але, детально розглянувши документи, які були надані ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс», ми вважаємо, що прийняте Замовником рішення щодо відповідності тендерної пропозиції цього Учасника всім вимогам Замовника, кваліфікаційним критеріям, та намір підписати з цим Учасником договір за результатами закупівлі суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» не відповідає вимогам тендерної документації. Прийняте Замовником рішення про обрання переможцем ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» порушує права ПП «ВОК-ПЛЮС», як учасника закупівлі.
Нами виявлені суттєві невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» вимогам тендерної документації, які наводимо нижче:
1. Відповідно до п.4. таблиці 1.1. Додатка № 5 до тендерної документації від
учасників вимагалося надати наступні документи: «Для підтвердження наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі. Якщо зазначені в довідці обладнання, матеріально-технічна база та технології не перебувають у власності учасника, а знаходяться в користуванні за договорами оренди, суборенди, надання послуг тощо - в такому випадку надати такі договори.»
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» надає довідку про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт» та сканкопії договорів оренди та надання послуг. В відповідності до наданої інформації засвідчено що лише апарат для дугового зварювання Дніпро-М САБ-255, лебідка ручна важільна Haklift 1,6т 20 м та апарат для газового зварювання і різання Донмет АВЕ-10 є власним все інше знаходиться в оренді.
В долученому до тендерної пропозиції «Розрахунку цінової пропозиції» в «Підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів» зазначається і інші машини та механізми, необхідні для виконання бурових робіт, котрі відсутні в вказаній довідці, без належних підтверджень їх власності та вартості, що протирічить вимогам тендерної документації.
2. Тендерною документацією п 6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» було визначено що «Учасник визначає ціни згідно «Настанови з визначення вартості будівництва» з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати тощо». Керуючись вимогами розділом V. Настанови з визначення вартості будівництва «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» а саме п. 5.8. «Вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються.» ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» при визначені вартості договірної ціни був зобов’язаний це врахувати. Однак як засвідчує наданий розрахунок цього небуло здійснено. Натомість вся орендована техніка, котра була зазначена в наданій довідці, була обрахована невірно, що призвело викривлення загальної вартості робіт.
3. Основними технічними вимогами предмету закупівлі передбачено виконання робіт відповідно до вимог діючих державних будівельних норм та правил.
Вважаємо що при виконанні таких робіт повинні враховуватись вимоги ст. 21 Закону України «Про охорону праці», згідно якої суб'єкт підприємницької діяльності при виконанні робіт та/або при експлуатації машин, механізмів і устаткування підвищеної небезпеки в обов’язковому порядку зобов'язується отримати дозвіл на виконання відповідних робіт в органах Держпраці та/або оформити Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Такої інформації при здійснені тендерної пропозиції не було надано.
4. Одним з кваліфікаційних критеріїв тендерної документації, було підтвердження
обов’язкової наявності сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації. В долучених документах надано підтвердження щодо наявності в штаті Коваля Максима Володимировича котрий має сертифікат інженера – проектувальника в частині кошторисної документації серія АР №007393, але при цьому не було долучено інформацію щодо наявності страхового полюсу страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами.
Стосовно страхових полюсів – це страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності для відшкодування, у разі заподіяння шкоди майновим інтересам при виконанні робіт (наданні послуг). Будівництво — спорудження нового об'єкта, реконструкція, розширення, добудова, реставрація і ремонт об'єктів, виконання монтажних робіт, в тому числі електромонтажні роботи. Законодавче підґрунтя забезпечення захисту прав споживачів через механізми саморегулювання у будівництві було закладено ще у 2011 році, з прийняттям Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Цим законом внесено зміни та доповнено Закон України «Про архітектурну діяльність» новою статтею 161, відповідно до якої саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності визначають правила і стандарти підприємницької та професійної діяльності, обов’язкові для виконання всіма членами таких організацій, а також передбачають механізм відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок надання членами СРО товарів, виконання робіт (послуг) неналежної якості. Стандартами професійної діяльності саморегулівних організацій на сьогодні визначено такі механізми відшкодування збитків: формування компенсаційних фондів; страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності членів СРО перед споживачем.
Підсумовуючи все наведене вище, тендерна пропозиція ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Керуючись ст. 18 закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, ПП «ВОК-ПЛЮС» не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» кваліфікаційним критеріям та умовам, що визначені в тендерній документації та намір Замовника підписати з цим Учасником договір за результатами закупівлі.
Такі дії Замовника порушують законні права ПП «ВОК-ПЛЮС» на об’єктивну та неупереджену оцінку пропозицій конкурсних торгів.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, відкритість та прозорість га всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям та зловживанням.
На підставі всього вищезазначеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО ВАС:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Провести перевірку викладених в скарзі фактів.
3. Встановити наявність порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Визначити незаконним Протокол від 04.10.2024 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою про розгляд тендерних пропозицій на «Нове будівництво розвідувально - експлуатаційної свердловини для господарсько-питного водопостачання КНП «ВОДКЛ ВОР» за адресою: місто Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, будинок 108». Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 45120000-4 - Розвідувальне свердління та буріння) ) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-13-012036-a).
5. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» та намір підписати договір з цим Учасником за результатами.
Додатки до скарги:
1. Платіжне доручення
https:// prozorro.gov.ua UA-2024-09-13-012036-a.
На офіційному сайті https:// prozorro.gov.ua 04.10.2024 року Замовником було оприлюднено Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про розгляд тендерних пропозицій на «Нове будівництво розвідувально - експлуатаційної свердловини для господарсько-питного водопостачання КНП «ВОДКЛ ВОР» за адресою: місто Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, будинок 108». Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 45120000-4 - Розвідувальне свердління та буріння) ) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-13-012036-a), згідно з яким Замовник визначив переможця процедури відкритих торгів та прийняв рішення про намір укласти договір з щодо закупівлі «Нове будівництво розвідувально - експлуатаційної свердловини для господарсько-питного водопостачання КНП "ВОДКЛ ВОР" за адресою: місто Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, будинок 108». Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 45120000-4 - Розвідувальне свердління та буріння) )(ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-13-012036-a) з ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс», код ЄДРПОУ 03082760.
Але, детально розглянувши документи, які були надані ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс», ми вважаємо, що прийняте Замовником рішення щодо відповідності тендерної пропозиції цього Учасника всім вимогам Замовника, кваліфікаційним критеріям, та намір підписати з цим Учасником договір за результатами закупівлі суперечить Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки тендерна пропозиція ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» не відповідає вимогам тендерної документації. Прийняте Замовником рішення про обрання переможцем ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» порушує права ПП «ВОК-ПЛЮС», як учасника закупівлі.
Нами виявлені суттєві невідповідності тендерної пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» вимогам тендерної документації, які наводимо нижче:
1. Відповідно до п.4. таблиці 1.1. Додатка № 5 до тендерної документації від
учасників вимагалося надати наступні документи: «Для підтвердження наявності у учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, учасник у складі тендерної пропозиції надає довідку у довільній формі. Якщо зазначені в довідці обладнання, матеріально-технічна база та технології не перебувають у власності учасника, а знаходяться в користуванні за договорами оренди, суборенди, надання послуг тощо - в такому випадку надати такі договори.»
У складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» надає довідку про наявність в учасника обладнання та матеріально-технічної бази необхідної для виконання робіт» та сканкопії договорів оренди та надання послуг. В відповідності до наданої інформації засвідчено що лише апарат для дугового зварювання Дніпро-М САБ-255, лебідка ручна важільна Haklift 1,6т 20 м та апарат для газового зварювання і різання Донмет АВЕ-10 є власним все інше знаходиться в оренді.
В долученому до тендерної пропозиції «Розрахунку цінової пропозиції» в «Підсумкових відомостях ресурсів до локальних кошторисів» зазначається і інші машини та механізми, необхідні для виконання бурових робіт, котрі відсутні в вказаній довідці, без належних підтверджень їх власності та вартості, що протирічить вимогам тендерної документації.
2. Тендерною документацією п 6. «Інформація про технічні, якісні та кількісні
характеристики предмета закупівлі» розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» було визначено що «Учасник визначає ціни згідно «Настанови з визначення вартості будівництва» з урахуванням всіх видів та обсягів робіт, що повинні бути виконані. Ціна пропозиції повинна включати всі витрати Учасника, зокрема сплату податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, вартість матеріалів, страхування, інші витрати тощо». Керуючись вимогами розділом V. Настанови з визначення вартості будівництва «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» а саме п. 5.8. «Вартість експлуатації машино-години будівельних машин та механізмів, що орендуються, приймається за ціною, що склалася в регіоні, яка визначена на підставі аналізу ринку послуг з оренди будівельних машин та механізмів в регіоні. У цьому випадку при обчисленні загальновиробничих та адміністративних витрат, а також прибутку в цілому по будові трудовитрати робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів, які орендуються разом із цими робітниками, не враховуються.» ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» при визначені вартості договірної ціни був зобов’язаний це врахувати. Однак як засвідчує наданий розрахунок цього небуло здійснено. Натомість вся орендована техніка, котра була зазначена в наданій довідці, була обрахована невірно, що призвело викривлення загальної вартості робіт.
3. Основними технічними вимогами предмету закупівлі передбачено виконання робіт відповідно до вимог діючих державних будівельних норм та правил.
Вважаємо що при виконанні таких робіт повинні враховуватись вимоги ст. 21 Закону України «Про охорону праці», згідно якої суб'єкт підприємницької діяльності при виконанні робіт та/або при експлуатації машин, механізмів і устаткування підвищеної небезпеки в обов’язковому порядку зобов'язується отримати дозвіл на виконання відповідних робіт в органах Держпраці та/або оформити Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з охорони праці.
Такої інформації при здійснені тендерної пропозиції не було надано.
4. Одним з кваліфікаційних критеріїв тендерної документації, було підтвердження
обов’язкової наявності сертифікованого інженера – проектувальника в частині кошторисної документації. В долучених документах надано підтвердження щодо наявності в штаті Коваля Максима Володимировича котрий має сертифікат інженера – проектувальника в частині кошторисної документації серія АР №007393, але при цьому не було долучено інформацію щодо наявності страхового полюсу страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами.
Стосовно страхових полюсів – це страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності для відшкодування, у разі заподіяння шкоди майновим інтересам при виконанні робіт (наданні послуг). Будівництво — спорудження нового об'єкта, реконструкція, розширення, добудова, реставрація і ремонт об'єктів, виконання монтажних робіт, в тому числі електромонтажні роботи. Законодавче підґрунтя забезпечення захисту прав споживачів через механізми саморегулювання у будівництві було закладено ще у 2011 році, з прийняттям Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності». Цим законом внесено зміни та доповнено Закон України «Про архітектурну діяльність» новою статтею 161, відповідно до якої саморегулівні організації у сфері архітектурної діяльності визначають правила і стандарти підприємницької та професійної діяльності, обов’язкові для виконання всіма членами таких організацій, а також передбачають механізм відшкодування збитків, завданих споживачам унаслідок надання членами СРО товарів, виконання робіт (послуг) неналежної якості. Стандартами професійної діяльності саморегулівних організацій на сьогодні визначено такі механізми відшкодування збитків: формування компенсаційних фондів; страхування цивільно-правової (майнової) відповідальності членів СРО перед споживачем.
Підсумовуючи все наведене вище, тендерна пропозиція ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» не відповідає умовам тендерної документації та підлягає відхиленню на підставі частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».
Керуючись ст. 18 закону України «Про публічні закупівлі», що передбачає порядок оскарження процедур закупівлі, ПП «ВОК-ПЛЮС» не погоджується з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» кваліфікаційним критеріям та умовам, що визначені в тендерній документації та намір Замовника підписати з цим Учасником договір за результатами закупівлі.
Такі дії Замовника порушують законні права ПП «ВОК-ПЛЮС» на об’єктивну та неупереджену оцінку пропозицій конкурсних торгів.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій конкурсних торгів, відкритість та прозорість га всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям та зловживанням.
На підставі всього вищезазначеного та керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі»
ПРОСИМО ВАС:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Провести перевірку викладених в скарзі фактів.
3. Встановити наявність порушення Закону України «Про публічні закупівлі».
4. Визначити незаконним Протокол від 04.10.2024 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою про розгляд тендерних пропозицій на «Нове будівництво розвідувально - експлуатаційної свердловини для господарсько-питного водопостачання КНП «ВОДКЛ ВОР» за адресою: місто Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, будинок 108». Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 45120000-4 - Розвідувальне свердління та буріння) ) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-13-012036-a).
5. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» та намір підписати договір з цим Учасником за результатами.
Додатки до скарги:
1. Платіжне доручення
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
ПРОСИМО ВАС: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Провести перевірку викладених в скарзі фактів. 3. Встановити наявність порушення Закону України «Про публічні закупівлі». 4. Визначити незаконним Протокол від 04.10.2024 року щодо прийняття рішення уповноваженою особою про розгляд тендерних пропозицій на «Нове будівництво розвідувально - експлуатаційної свердловини для господарсько-питного водопостачання КНП «ВОДКЛ ВОР» за адресою: місто Вінниця, вулиця Хмельницьке шосе, будинок 108». Єдиний закупівельний словник ДК 021:2015: 45120000-4 - Розвідувальне свердління та буріння) ) (ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-13-012036-a). 5. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» та намір підписати договір з цим Учасником за результатами.
Скарга
Скасована
КЕП
Скарга на рішення Замовника
Номер:
5813b532e4f3452590cecf3bea04e920
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-13-012036-a.c1
Назва:
Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- sign.p7s 07.10.2024 10:24
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
07.10.2024 10:27
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1b57705c63e245deb1adc4e989a04d34
Заголовок пункту скарги:
Про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" згідно вимог документації Замовника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Шановний Замовник ! Відповідно до поданої тендерної документації, а саме: Додаток 5 "Переліку документів на інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції" учасник ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" , не надав згідно п. 17 Додаток 5 , в сканованому вигляді пояснювальну записку та об"єктний кошторис, згідно таблиці 1.1. не надано документів з питань охорони праці у відповідності до чинного законодавства, також в підсумковій відомості ресурсів згідно кошторису ТОВ "Райкомунсервіс" відсутні установки та агрегати бурові на базі автомобілів для роторного буріння. Просимо прийняти зауваження щодо прийняття рішення про визначення переможця торгів.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ "Жмеринський райкомунсервіс" вимогам тендерної документації.