• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з вимірювання опору ізоляції, розтікання на основних заземлювачах, перевірки повного опору петлі фаза-нуль

Торги не відбулися

404 116.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 3% або 12 123.48 UAH
Період оскарження: 13.09.2024 15:24 - 18.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга

Номер: c388efdf5981451cbad4299cbb1c48a6
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-13-010176-a.b3
Назва: скарга
Скарга:
скарга на неправомірні рішення
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 08.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.11.2024 17:01
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 12.11.2024 18:42
Дата виконання рішення Замовником: 06.12.2024 14:47
Коментар замовника щодо усунення порушень: Верховний Суд (код ЄДРПОУ: 41721784) скасував рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД" (код ЄДРПОУ: 35742843) за процедурою закупівлі - "Послуги з вимірювання опору ізоляції, розтікання на основних заземлювачах, перевірки повного опору петлі фаза-нуль", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-09-13-010176-a.
Автор: ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД, Бережний Сергій Володимирович +380990762423 profelectric@ukr.net http://elektrolab.kiev.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 7616348f6c264a05bac2023efb148f4e
Заголовок пункту скарги: протокол №386 від 25.10.2024року
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника. Скаржник надав необхідні документи згідно вимог ТД. Скаржник надав найнижчу ціну пропозиції, що відповідає принципу максимальної економії, надав необхідні згідно вимог тендерної документації документи. Замовник незаконно відхилив пропозицію Скаржника. Таким чином підстав для відхилення пропозиції Скаржника немає, Замовник неправомірно відхилив пропозицію Скаржника, чим порушив ст.5 Закону.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо неправомірного відхилення учасника

Номер: 59d86ea0e9e24cd9a4a0371187c2d7f9
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-13-010176-a.c2
Назва: Скарга щодо неправомірного відхилення учасника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 11.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 03.10.2024 15:38
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 15.10.2024 18:42
Дата виконання рішення Замовником: 16.10.2024 08:38
Коментар замовника щодо усунення порушень: Верховним Судом (код ЄДРПОУ 41721784) скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції приватного підприємства "ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ" (код ЄДРПОУ 36865774) за процедурою закупівлі - "Послуги з вимірювання опору ізоляції, розтікання на основних заземлювачах, перевірки повного опору петлі фаза-нуль", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-09-13-010176-a.
Автор: ПП ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ, Харченко Василь Петрович 380677392763 electrobezpeka@gmail.com http://elektrobezpeka.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 006bb3de7e19479a8533149454339800
Заголовок пункту скарги: Відхилення по кваліфікаційним критеріям
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Пропозицію ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» було відхилено з таких підстав:
1. Згідно Переліку документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції додатка 2 до тендерної документації, учасник надає документи, що підтверджують, зокрема відповідність пропозиції кваліфікаційним критеріям та основним технічним, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Пунктом 1.2 додатка 2 до тендерної документації встановлено кваліфікаційний критерій процедури закупівлі — наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. На підтвердження наявності таких працівників, учасник має надати довідку у довільній формі, що містить відомості про укомплектованість підприємства працівниками відповідної кваліфікації, які мають групу з електробезпеки в установках до та понад 1000 В не нижче IV. На підтвердження наявності в учасника працівників зазначених у довідці, учасник повинен надати, зокрема, копію посвідчення з перевірки знань ПТЕЕС, ПУЄ, ПБЕЕС, ПЕЕЗ, до та понад 1000 В.
Пунктом 3.1 додатка 2 до тендерної документації передбачено надання учасником сертифікатів: ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT); ДСТУ ISO 14001:2015 Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 14001:2015, IDT); ДСТУ ISO 45001:2019 Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT); ДСТУ ISO 10005:2019 Управління якістю. Настанови щодо програми якості (ISO 10005:2018, IDT).
На виконання вимог пункту 1.2 додатка 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасником надано Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (вих. № 03 від 20.09.2023), яка не містить відомості про працівників Учасника.
Додатком 4 до тендерної документації встановлено, зокрема, що за результатами надання послуг виконавець надає технічні звіти про проведення вимірювальних та випробувальних робіт електроустановок, електропристроїв на відповідність до вимог ПТЕЕС та ПБЕЕС.
Тендерна пропозиція Учасника не містить копію посвідчення з перевірки знань ПТЕЕС працівників Учасника.
На виконання вимог пункту 3.1 додатка 2 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції Учасником надано сертифікати ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT); ДСТУ ISO 14001:2015 Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 14001:2015, IDT); ДСТУ ISO 45001:2019 Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT).
Тендерна пропозиція Учасника не містить сертифікат ДСТУ ISO 10005:2019 Управління якістю. Настанови щодо програми якості (ISO 10005:2018, IDT).
…Водночас у разі якщо тендерна пропозиція учасника, крім невідповідностей в інформації та/або документах, визначених абзацом другим пункту 43 Особливостей не відповідає іншим вимогам тендерної документації, така пропозиція підлягає відхиленню згідно підстав, визначених пунктом 44 Особливостей із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель без застосування механізму 24 годин.
Документи, відсутні у складі тендерної пропозиції Учасника, визначені пунктом 3.1 додатка 2 до тендерної документації є документами, що підтверджують основні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
У замовника наявні підстави для відхилення тендерної пропозиції Учасника, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей з підстав наведених вище».

1.1. Щодо довідки про наявність працівників:
Відповідно до п.п. 1.2. п. 1 Додатку 2 до тендерної документації вимагалось: «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід – вимагається.
Довідка у довільній формі, що містить відомості про укомплектованість підприємства працівниками відповідної кваліфікації, які мають групу з електробезпеки в установках до та понад 1000 В не нижче IV.

Керуючись законодавством України та виконуючи вимоги тендерної документації згідно з п.п. 1.2. п.1 Додатку 2 до тендерної документації Скаржником в складі тендерної пропозиції було надано файл «16. Довідка про працівників.pdf», яка безпосередньо містить інформацію про наявність працівників, як і було встановлено вимогами тендерної документації.
Додатково звертаємо увагу Комісії, що вимогами тендерної документації не було встановлено, що довідка повинна містити ПІБ працівників, посади чи іншу інформацію. Тому вимогу п.п. 1.2. п.1 Додатку 2 до тендерної документації Скаржником було виконано в повному обсязі.

Відповідно до п. 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто, Замовник повинен був надіслати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у випадку якщо на думку Замовника, Учасник надав не повну інформацію по працівникам.
Жодна з підстав відхилення пропозиції Скаржника не може вважатись помилкою, виправлення якої призведене до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування марки, моделі, тощо, а отже Замовник повинен був надати Учаснику можливість усунути невідповідність в інформації та/або документах, що подані у складі пропозиції Учасника, розмістивши Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Замовником грубо порушено зазначену норму та відхилено пропозицію ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» з неправомірних підстав.

1.2. Щодо відсутності копії посвідчення з перевірки знань ПТЕЕС працівників Учасника.
Відповідно до п.п. 1.2. п. 1 Додатку 2 до тендерної документації вимагалось: « …На підтвердження наявності в учасника працівників зазначених у довідці, учасник повинен надати:1) посвідчення з перевірки знань ПТЕЕС, ПУЄ, ПБЕЕС, ПЕЕЗ, до та понад 1000 В;

На виконання даної вимоги Учасником ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» було надано документ: «16. ДОПУСК ДО ВИМІРЮВАНЬ ДО 15.12.2024.pdf», який містить в собі посвідчення перевірки знань ПУЄ, ПБЕЕС, ПЕЕЗ, до та понад 1000 В. Але із-за технічної помилки учасником не було завантажено копію посвідчення перевірки знань ПТЕЕС.
Відповідно до п. 43 Особливостей, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тобто, Замовник повинен був надіслати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у випадку якщо на думку Замовника, Учасник надав не повну інформацію по працівникам.
Жодна з підстав відхилення пропозиції Скаржника не може вважатись помилкою, виправлення якої призведене до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування марки, моделі, тощо, а отже Замовник повинен був надати Учаснику можливість усунути невідповідність в інформації та/або документах, що подані у складі пропозиції Учасника, розмістивши Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей.
Замовником грубо порушено зазначену норму та відхилено пропозицію ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» з неправомірних підстав.

1.3. Щодо відсутності сертифікату ДСТУ ISO 10005:2019 Управління якістю. Настанови щодо програми якості (ISO 10005:2018, IDT):
Відповідно до п.п. 3.1. п. 3 Додатку 2 до тендерної документації вимагалось: «Сертифікати: ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT); ДСТУ ISO 14001:2015 Система екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 14001:2015, IDT); ДСТУ ISO 45001:2019 Система управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT); ДСТУ ISO 10005:2019 Управління якістю. Настанови щодо програми якості (ISO 10005:2018, IDT)».

По-перше: на підтвердження вище вказаних вимог, ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» для відповідності тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, як це і передбачалось вимогами тендерної документації, надано наступні документи:
- 01. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.pdf;
- 04.1. Кошторисна документація.pdf.

Відповідно, ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ», в повній мірі підтверджено відповідність своєї тендерної пропозиції необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі, а також надано відповідне ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ згідно Додатку 4 до цієї тендерної документації.
По-друге: на підтвердження вимоги щодо надання вищезгаданих сертифікатів, ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» надано документ «21. Сертифікат 10005.pdf». Даний сертифікат видано на ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА».
Керуючись чинним законодавством України та реалізуючи своє право згідно п. 7 Розділу 3 тендерної документації : «Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію у довільній формі про повне найменування та місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або довідку у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця. У разі коли учасник процедури закупівлі має намір залучити інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менш як 20 відсотків вартості договору про закупівлю у разі закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону (у разі застосування таких критеріїв до учасника процедури закупівлі), замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей» - ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» було надано файл «08. Довідки.pdf», в якому міститься документ «Довідка про субпідрядну організацію» вих. 11 від 20.09.2024 р. (ст.5 файлу «08. Довідки.pdf»). Даний документ інформує, що відповідно до аб. 2 п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: «якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців», реалізуючи це право надає інформацію про такого субпідрядника/співвиконавця (залучення в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю), у складі пропозиції залучає субпідрядника/співвиконавця для підтвердження наявності кваліфікаційного критерію – Сертифікат ISO, а саме:
- ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ПЕРСПЕКТИВА", 01013, місто Київ, вулиця Будіндустрії, будинок 5, офіс 312, Код ЄДРПОУ 45068069, керівник/директор Литвин В. Я.».
Окремо, звертаемо увагу, що вимога щодо надання у складi пропозицii Сертифiкатів ДСТУ відноситься до квалiфiкацiйних критерiїв, а саме наявнiсть в учасника процедури закупiвлi обладнання, матеріально-технiчноi бази та технологiй. Так, вiдповiдно до ст. 1 Закону Украiни "Про державне регулювання дiяльностi у сферi Трансферу технологiй" технологiя - результат науково-технiчноi дiяльностi, сукупнiсть систематизованих наукових знань, технiчних, органiзацiйних та iнших рiшень про перелiк, Строк, порядок та послiдовнiсть виконання операцiй, процесу виробництва та/або реалiзацii i зберiгання продукцiї, надання послуг. З огляду на це, Сертифiкати ДСТУ є пiдтвердженням технологiй, якими володiє та оперує пiдприемство. Таким чином, вони по своiй сутi є пiдтвердженням наявностi технологiй на пiдприємствi. У свою чергу вiдповiдно до абзацу 2 частини 3 ст. 16 Закону для пiдтвердження наявностi технологiй на пiдприємствi учасники можуть залучати субпiдряднi органiзацiї.

По-третє: вимогами тендерної документації не було встановлено, що сертифікати ДСТУ ISO 10005:2019 Управління якістю. Настанови щодо програми якості (ISO 10005:2018, IDT) повинен бути виданий саме на ім՚я учасника. Таким чином ПП «ЦЕНТР ЕЛЕКТРОБЕЗПЕКИ» було дотримано вимоги тендерної документації в повному обсязі та дотримано чинного законодавства, в тому числі Закону України «Про публічні закупівлі».

Таким чином, Скаржником було надано всю необхідну інформацію та документи відповідно до вимог, які узгоджуються між собою – роботи та матеріали, викладені в тендерній документації
Враховуючи вищевикладене, тендерна пропозиція Скаржника відповідає вимогам тендерної документації, але була безпідставно відхилена рішенням уповноваженої особи.

Наголошуємо, що у розумінні статті 19 Конституції України з врахуванням рішення Конституційного Суду України № 7-рп/2009 від 16.04.2009 р. тендерний комітет/Уповноважена особа Замовника зобов'язана діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. За власною ініціативою тендерний комітет/Уповноважена особа не може розширювати свої права, визначені Законом та Положенням про тендерний комітет, як наслідок ігнорувати очевидне невиконання вимог за тендерною документацією учасником процедури закупівлі. Уповноважена особа здійснює розгляд пропозицій на дотримання вимог тендерної документації в межах поданих документів учасниками торгів та з урахуванням вимог законодавства України.
Варто зазначити, що оскільки сфера застосування законодавства з питань публічних закупівель носить імперативно-адміністративний характер, то для тлумачення понять, які не передбачені Законом України «Про публічні закупівлі», сторони можуть використати для формування своїх правових позицій норми однорідних правових норм та нормативно-правових актів. Так, статтями 72, 73, 77 Кодексу адміністративного судочинства України передбачено, що доказами в адміністративному судочинстві є будь-які дані, на підставі яких суд встановлює наявність або відсутність обставин (фактів), що обґрунтовують вимоги і заперечення учасників справи, та інші обставини, що мають значення для правильного вирішення справи. Належними є докази, які містять інформацію щодо предмету доказування. Сторони мають право обґрунтовувати належність конкретного доказу для підтвердження їхніх вимог або заперечень. Кожна сторона повинна довести ті обставини, на яких ґрунтуються її вимоги та заперечення.
Підсумовуючи все зазначене вище, уповноважена особа Замовника грубо порушила порядок розгляду тендерних пропозицій учасників закупівлі, а також наші права на об’єктивну та неупереджену оцінку.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
Скарга
Виконана замовником
КЕП

скарга

Номер: 2b9cbb0c53ea4f09aa0a7eace123c8df
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-13-010176-a.c1
Назва: скарга
Скарга:
скарга на неправомірне рішення
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 08.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.10.2024 17:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 11.10.2024 14:31
Дата виконання рішення Замовником: 16.10.2024 08:36
Коментар замовника щодо усунення порушень: Верховним Судом (код ЄДРПОУ: 41721784) скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю "КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД" (код ЄДРПОУ: 35742843) за процедурою закупівлі - "Послуги з вимірювання опору ізоляції, розтікання на основних заземлювачах, перевірки повного опору петлі фаза-нуль", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-09-13-010176-a.
Автор: ТОВ КОМПАНІЯ ЕЛЕКТРОГРАД, Бережний Сергій Володимирович +380990762423 profelectric@ukr.net http://elektrolab.kiev.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 9b8379ea3a1445b2aa07888a891c05d2
Заголовок пункту скарги: неправомірне відхилення пропозиції Скаржника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: протокол №334 від 26.09.2024 року
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)