-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Відеокамера в комплекті з сонячною панеллю та картою пам‘яті (код за ДК 021:2015 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу Єдиного закупівельного словника)
Детальна інформація щодо місця поставки товару буде повідомлена Учаснику-переможцю під час укладення/виконання договору про закупівлю.
Завершена
760 725.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 7 607.25 UAH
мін. крок: 1% або 7 607.25 UAH
Період оскарження:
13.09.2024 14:48 - 20.09.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
4ed95bafac6b4e68a40595102ed00df3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-13-009390-a.a1
Назва:
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи ВІЙСЬКОВОЇ ЧАСТИНИ 1495 Державної прикордонної служби України (надалі Замовник) від 26 вересня 2024 року, яке оформлене протоколом № 291/1-ВС, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СПЕКТР-8»
Пов'язані документи:
Учасник
- Сертифікат відповідності 0740.pdf 30.09.2024 18:05
- АМКУ - ВЧ1495.pdf.p7s 30.09.2024 18:05
- АМКУ - ВЧ1495.pdf 30.09.2024 18:05
- АМКУ - ВЧ1495.docx 30.09.2024 18:05
- Лист від власника ТУ - ФОП Кириченко А.В..pdf 30.09.2024 18:05
- Сертифікат відповідності 0298.pdf 30.09.2024 18:05
- sign.p7s 30.09.2024 18:07
- рішення від 02.10.2024 № 16155.pdf 02.10.2024 14:33
- інформація про резолютивну частину рішення від 10.10.2024 № 16651.pdf 11.10.2024 14:03
- рішення від 10.10.2024 № 16651.pdf 15.10.2024 13:05
- Пояснення по суті скарги.doc 04.10.2024 15:58
- Додаток 2 до тендерної документації (технічні вимоги) (2).docx 04.10.2024 15:58
- Паспорт ІР відеокамера_ відеореєстратор T-Eye-GO (1).pdf 04.10.2024 15:58
- Пояснення по суті скарги.pdf 04.10.2024 15:58
- Сертифікат відповідності 0298.pdf 04.10.2024 15:58
- Сертифікат відповідності 0740.pdf 04.10.2024 15:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.09.2024 18:12
Дата розгляду скарги:
10.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.10.2024 14:33
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.10.2024 13:07
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4e8ce075a1ea4586a8d5dcb607059dfa
Заголовок пункту скарги:
щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
13.09.2024 року Замовник оголосив тендер за процедурою відкриті торги з особливостями, по предмету закупівлі:
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу Єдиного закупівельного словника)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
69 комплектів
Відеокамера в комплекті з сонячною панеллю та картою пам’яті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Житомир
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2024 року
ДК 021:2015 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
в якому прийняли участь 2 (два) учасника :
ТОВ «СПЕКТР-8»
ФОП ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, тендерна пропозиція ТОВ «СПЕКТР-8», яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, була відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей :
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” .
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Скаржник вважає вищевказане рішення уповноваженої особи Замовника, прийнято в порушення норм Закону з урахуванням Особливостей в силу наступних обставин.
У якості обґрунтування прийнятого рішення Замовник посилається на те, що :
Тендерна документація містить такі вимоги: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: інформацією про технічні та якісні характеристики, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації, а саме:
Учасник на підтвердження відповідності пропонованого товару технічним та якісним характеристикам у складі своєї тендерної пропозиції надав: Тендерну пропозицію №9 від 17.09.2024р. відповідно Додатку 4 до Т.Д., Довідку №7 від 17.09.2024р. відповідно п.4 Додатка 2 до Т.Д., Довідку №6 від 17.09.2024р. відповідно п.3 Додатка 2 до Т.Д., Гарантійний лист №5 від 17.09.2024 р. відповідно п.2 Додатка 2 до Т.Д., Паспорт на виріб від виробника та Сертифікат відповідності №UA.PS.24-0740, де товаром є Відеореєстратор нагрудний, що не відповідає предмету закупівлі «Відеокамера в комплекті з сонячною панеллю та картою пам’яті».
Пунктом 42 Особливостей, визначено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Відповідно до тендерної пропозиції Учасника до постачання пропонується відеореєстратор T-Eye-GO виробництва ФОП Кириченко Антон Володимирович (далі – товар).
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, Замовником виявлено невідповідності Сертифікату відповідності №UA.PS.24-0740, де товаром є Відеореєстратор нагрудний.
У зазначеному товарі є функція запису відео, тобто реєстрації відео на карту пам’яті, що і вимагає замовник. Таким чином, модель відеореєстратору T-Eye* присутня у сертифікаті відповідності №UA.PS.24-0740 де *- можливі цифри від 0 до 9, та літери від А до Z, символи та/або пробіл, які позначають дизайн, комплектацію, техничні характеристики та колір виробів і не впливають на показники безпеки, з комплектуючими до них.
Повідомляємо, що значення –GO є показником комплектації товару сонячною панеллю та картою пам’яті від виробника та про проходження зазначеного товару відповідної сертифікації, що підтверджується сертифікатом відповідності №UA.PS.24-0740.
Таким чином Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав на вимогу Замовника відповідний сертифікат із зазначенням відповідної моделі товару.
Звартаємо увагу, що в сертифікаті відповідності №UA.PS.24-0740 відсутня інформація де товаром є Відеореєстратор нагрудний та є припущенням Замовником.
ТОВ «СПЕКТР-8» у відповідності до вимог Тендерної документації подало у складі своєї тендерної пропозиції довідку у формі таблиці-порівняння з інформацією про чіткі технічні характеристики запропонованого учасником товару та паспорт якості від виробника, проаназізувавши характеристики можно чітко зазначити, що товар із вказаними характеристиками не може бути нагрудним відеореєстратором.
Разом з цим надаємо лист від виробника ФОП Кириченко А.В. (далі – виробник) від 30.09.2024 №Д1 у якому повідомляється, що Сертифікат відповідності №UA.PS.24-0740 виданий у відповідності до ТУ У 26.4-3112520830-002:2023 «Відеокамери, відео реєстратори та комплектуючи до них. Технічні умови» та підтверджено відповідність відеореєстратору T-Eye-GO.
Тобто виробником ФОП Кириченко Антон Володимирович (вул. Теремковська, 17/21, м. Київ, 03187) відеокамер, відеореєстраторів, в тому числі IP, нагрудних та автомобільних підтверджено, що ФОП Кириченко Антон Володимирович є власником Технічних умов, а саме:
1) ТУ У 26.4-3112520830-001:2023 «Відеореєстратори автомобільні та носимі (нагрудні, натільні). Технічні умови»;
2) ТУ У 26.4-3112520830-002:2023 «Відеокамери, відеореєстратори та комплектуючі до них. Технічні умови»
ФОП Кириченко Антон Володимирович є офіційним Українським виробником відеокамер, відеореєстраторів, в тому числі IP, нагрудних та автомобільних відповідно до ТУ У 26.4-3112520830-001:2023 «Відеореєстратори автомобільні та носимі (нагрудні, натільні). Технічні умови» та ТУ У 26.4-3112520830-002:2023 «Відеокамери, відеореєстратори та комплектуючі до них. Технічні умови», що підтверджується Сертифікатом відповідності зареєстрований в реєстрі органу з оцінки відповідності за № UA.PS.23-0298 та №UA.PS.24-0740 та сертифікатами ISO.
Згідно з чим виробник повідомляє, що товар моделі T-Eye-GO не є Відеореєстратором нагрудним.
Зазначена модель закомплектована сонячною панеллю та картою пам’яті, на що отримано відповідний сертифікат №UA.PS.24-0740.
Таким чином підтверджено, що відповідно до предметом закупівлі UA-2024-09-13-009390-a ТОВ СПЕКТР-8 не пропонує нагрудний відереєстратор, а пропонує відеокамеру моделі T-Eye-GO.
Скаржник вважає що висновки Замовника про сертифікат відповідності №UA.PS.24-0740 з інформацією де товаром є Відеореєстратор нагрудний є припущенням Замовником.
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу Єдиного закупівельного словника)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
69 комплектів
Відеокамера в комплекті з сонячною панеллю та картою пам’яті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, м. Житомир
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2024 року
ДК 021:2015 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
в якому прийняли участь 2 (два) учасника :
ТОВ «СПЕКТР-8»
ФОП ПЕРМЯКОВ ВОЛОДИМИР ОЛЕКСАНДРОВИЧ
Згідно з інформацією, розміщеною на веб-порталі Уповноваженого органу, тендерна пропозиція ТОВ «СПЕКТР-8», яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, була відхилена Замовником на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей.
Відповідно до пункту 44 Особливостей :
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь, крім випадків коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління Національному агентству з питань виявлення, розшуку та управління активами, одержаними від корупційних та інших злочинів; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь (за винятком товарів, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” .
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Скаржник вважає вищевказане рішення уповноваженої особи Замовника, прийнято в порушення норм Закону з урахуванням Особливостей в силу наступних обставин.
У якості обґрунтування прийнятого рішення Замовник посилається на те, що :
Тендерна документація містить такі вимоги: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником: інформацією про технічні та якісні характеристики, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації, а саме:
Учасник на підтвердження відповідності пропонованого товару технічним та якісним характеристикам у складі своєї тендерної пропозиції надав: Тендерну пропозицію №9 від 17.09.2024р. відповідно Додатку 4 до Т.Д., Довідку №7 від 17.09.2024р. відповідно п.4 Додатка 2 до Т.Д., Довідку №6 від 17.09.2024р. відповідно п.3 Додатка 2 до Т.Д., Гарантійний лист №5 від 17.09.2024 р. відповідно п.2 Додатка 2 до Т.Д., Паспорт на виріб від виробника та Сертифікат відповідності №UA.PS.24-0740, де товаром є Відеореєстратор нагрудний, що не відповідає предмету закупівлі «Відеокамера в комплекті з сонячною панеллю та картою пам’яті».
Пунктом 42 Особливостей, визначено, що замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 цих особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.
Відповідно до тендерної пропозиції Учасника до постачання пропонується відеореєстратор T-Eye-GO виробництва ФОП Кириченко Антон Володимирович (далі – товар).
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника, Замовником виявлено невідповідності Сертифікату відповідності №UA.PS.24-0740, де товаром є Відеореєстратор нагрудний.
У зазначеному товарі є функція запису відео, тобто реєстрації відео на карту пам’яті, що і вимагає замовник. Таким чином, модель відеореєстратору T-Eye* присутня у сертифікаті відповідності №UA.PS.24-0740 де *- можливі цифри від 0 до 9, та літери від А до Z, символи та/або пробіл, які позначають дизайн, комплектацію, техничні характеристики та колір виробів і не впливають на показники безпеки, з комплектуючими до них.
Повідомляємо, що значення –GO є показником комплектації товару сонячною панеллю та картою пам’яті від виробника та про проходження зазначеного товару відповідної сертифікації, що підтверджується сертифікатом відповідності №UA.PS.24-0740.
Таким чином Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав на вимогу Замовника відповідний сертифікат із зазначенням відповідної моделі товару.
Звартаємо увагу, що в сертифікаті відповідності №UA.PS.24-0740 відсутня інформація де товаром є Відеореєстратор нагрудний та є припущенням Замовником.
ТОВ «СПЕКТР-8» у відповідності до вимог Тендерної документації подало у складі своєї тендерної пропозиції довідку у формі таблиці-порівняння з інформацією про чіткі технічні характеристики запропонованого учасником товару та паспорт якості від виробника, проаназізувавши характеристики можно чітко зазначити, що товар із вказаними характеристиками не може бути нагрудним відеореєстратором.
Разом з цим надаємо лист від виробника ФОП Кириченко А.В. (далі – виробник) від 30.09.2024 №Д1 у якому повідомляється, що Сертифікат відповідності №UA.PS.24-0740 виданий у відповідності до ТУ У 26.4-3112520830-002:2023 «Відеокамери, відео реєстратори та комплектуючи до них. Технічні умови» та підтверджено відповідність відеореєстратору T-Eye-GO.
Тобто виробником ФОП Кириченко Антон Володимирович (вул. Теремковська, 17/21, м. Київ, 03187) відеокамер, відеореєстраторів, в тому числі IP, нагрудних та автомобільних підтверджено, що ФОП Кириченко Антон Володимирович є власником Технічних умов, а саме:
1) ТУ У 26.4-3112520830-001:2023 «Відеореєстратори автомобільні та носимі (нагрудні, натільні). Технічні умови»;
2) ТУ У 26.4-3112520830-002:2023 «Відеокамери, відеореєстратори та комплектуючі до них. Технічні умови»
ФОП Кириченко Антон Володимирович є офіційним Українським виробником відеокамер, відеореєстраторів, в тому числі IP, нагрудних та автомобільних відповідно до ТУ У 26.4-3112520830-001:2023 «Відеореєстратори автомобільні та носимі (нагрудні, натільні). Технічні умови» та ТУ У 26.4-3112520830-002:2023 «Відеокамери, відеореєстратори та комплектуючі до них. Технічні умови», що підтверджується Сертифікатом відповідності зареєстрований в реєстрі органу з оцінки відповідності за № UA.PS.23-0298 та №UA.PS.24-0740 та сертифікатами ISO.
Згідно з чим виробник повідомляє, що товар моделі T-Eye-GO не є Відеореєстратором нагрудним.
Зазначена модель закомплектована сонячною панеллю та картою пам’яті, на що отримано відповідний сертифікат №UA.PS.24-0740.
Таким чином підтверджено, що відповідно до предметом закупівлі UA-2024-09-13-009390-a ТОВ СПЕКТР-8 не пропонує нагрудний відереєстратор, а пропонує відеокамеру моделі T-Eye-GO.
Скаржник вважає що висновки Замовника про сертифікат відповідності №UA.PS.24-0740 з інформацією де товаром є Відеореєстратор нагрудний є припущенням Замовником.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Скасувати рішення уповноваженої особи Замовника, від 26 вересня 2024 року, яке оформлене протоколом № 291/1-ВС, про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СПЕКТР-8» та зобов’язати Замовника провести процедуру закупівлі відповідно до норм Закону з урахуванням Особливостей.