-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку комунального закладу «Южненський навчально-виховний комплекс (загальноосвітня спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2-центр позашкільної освіти-професійно-технічне училище) Южненської міської ради Одеської області» за адресою просп. Миру, 18 м. Южного Одеської області
Завершена
4 854 218.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 24 271.09 UAH
мін. крок: 0.5% або 24 271.09 UAH
Період оскарження:
13.09.2024 13:09 - 26.09.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
ВИМОГА щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ПП "УКРБУДСЕРВІС"
Номер:
968ef639ceac41d9b49d4b8d5fd59b5b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-13-006937-a.c1
Назва:
ВИМОГА щодо надання інформації про тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ПП "УКРБУДСЕРВІС"
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі закупівель Ргоzоrrо, Замовником - Управлінням капітального будівництва Южненської міської ради Одеського району Одеської області 13.09.2024 було оприлюднено оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку комунального закладу «Южненський навчально-виховний комплекс (загальноосвітня спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2-центр позашкільної освіти-професійно-технічне училище) Южненської міської ради Одеської області» за адресою просп. Миру, 18 м. Южного Одеської області (ДК 021:2015: 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)».
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЮЖФАСАД» вирішило брати участь в публічній закупівлі та у встановлений тендерною документацією строк подало свою тендерну пропозицію.
Відповідно до реєстру отриманих тендерних пропозицій у закупівлі взяли участь 2 учасники, серед яких:
- ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРБУДСЕРВІС";
- ТОВ "ЮЖФАСАД".
За результатами електронного аукціону, який відбувся 30.09.2024, тендерна пропозиція учасника торгів - ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРБУДСЕРВІС" була визначена найбільш економічно вигідною.
07.10.2024 Замовником було прийнято рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції, поданої від Учасника торгів ТОВ «УКРБУДСЕРВІС» (рішення уповноваженої особи № 5/3-ТД від 07.10.2024.
07.10.2024 Замовником було розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, і вже 08.10.2024 учасника - ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРБУДСЕРВІС" було визначено переможцем процедури відкритих торгів з особливостями, про що Замовником було оприлюднено Повідомлення про намір укласти договір, оформлене ПРОТОКОЛОМ № 5/4-ТД ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ від 08.10.2024 (далі-Протокол).
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням».
Приймаючи участь в закупівлі, Учасник вправі розраховувати на об’єктивний, неупереджений та недискримінаційний підхід Замовника до розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі.
Натомість дії Замовника щодо надання учаснику - ПРИВАТНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ "УКРБУДСЕРВІС" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в частині документів про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а також подальше рішення Замовника про визначення переможцем закупівлі учасника - ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРБУДСЕРВІС" безперечно порушує наші права та охоронювані законом інтереси, позбавляє наше підприємство шансу на укладення договору про закупівлю на рівних умовах, а також суперечать законодавству у сфері публічних закупівель.
В порушення умов тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), Учасником ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРБУДСЕРВІС" :
1. Учасником ПП "УКРБУДСЕРВІС" не надано в складі своєї тендерної пропозиції розрахунки до договірної ціни, як це вимагалось п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації, а також п. 12 Переліку документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що міститься у Додатку № 3 до тендерної документації. В порушення п. 43 Особливостей Замовником була надана можливість додатково надати відповідні розрахунки до договірної ціни на протязі 24 годин, але так як даний розрахунок є саме відсутністю інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції, як це зазначено у відповідному пункті Особливостей, Замовник не мав надавати такого права Учаснику. До того ж завантажений Учасником 08.10.2024р. файл «Розрахунок 1-4.pdf» наданий на інший об’єкт будівництва.
2. На виконання вимоги п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації, а також п. 12 Переліку документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що міститься у Додатку № 3 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції Учасником були завантажені наступні файли: «ДЦ ВОБ.rar», «Локальний кошторис.rar», «ЗВВ.rar», «ПВР.rar», в яких містяться тверда договірна ціна, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, пояснювальна записка до договірної ціни, відомість обсягів робіт, локальні кошториси, розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів та підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів, в яких назва предмета закупівлі зазначена: «Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку комунального закладу «Южненський навчально-виховний комплекс (загальноосвітня спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2-центр позашкільної освіти-професійно-технічне училище) Южненської міської ради Одеської області» за адресою просп. Миру, 18 м. Южного Одеської області» Коригування, хоча відповідно до оголошення, розміщеного в електронній системі закупівель Замовником назва предмета закупівлі інша, а саме: Капітальний ремонт їдальні та харчоблоку комунального закладу «Южненський навчально-виховний комплекс (загальноосвітня спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №2-центр позашкільної освіти-професійно-технічне училище) Южненської міської ради Одеської області» за адресою просп. Миру, 18 м. Южного Одеської області.
Звідки Учасник взяв додаткове слово «Коригування» в назві предмета закупівлі, нам незрозуміло. Але виправлення цієї помилки призведе до зміни предмета закупівлі. Враховуючи наведене, Пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Помилка, допущена Учасником в назві предмета закупівлі є невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, виправлення якої призвело до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
3. Учасником ПП "УКРБУДСЕРВІС" не надано в складі своєї тендерної пропозиції підсумкову відомість ресурсів, як це вимагалось п. 6 розділу ІІІ Тендерної документації, а також п. 12 Переліку документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що міститься у Додатку № 3 до тендерної документації. Так, на виконання вказаної вимоги у складі тендерної пропозиції Учасником завантажені файл «ПВР.rar», в якому містяться чотирнадцять підсумкових відомостей ресурсів до локальних кошторисів, в той час як Замовник вимагав одну підсумкову відомість ресурсів на увесь об’єкт в цілому. До того ж, відсутні підсумкові відомості ресурсів до локальних кошторисів № 02-01-04, № 02-01-08 та № 02-01-15, тобто замовник навіть не отримав повну інформацію, яка має бути зазначена у підсумковій відомості ресурсів на об’єкт в цілому, як це вимагалось тендерною документацією та мав відхилити тендерну пропозицію Учасника.
4. Відповідно до пункту 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
*При розрахунку коштів на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, учасником застосовуються такі значення та коефіціенти (тобто встановлені Замовником коефіцієнти, які Учасники не мають права змінювати та зобов’язані додержуватися):
1) Період часу між датою початку будівельних робіт і початком того ж року, місяців КС145МП = 9,03;
2) Тривалість будівельних робіт, місяців КС145ТБ = 2;
3) Прогнозний рівень інфляції першого календарного року будівництва, к-т КС1451 = 1,114;
4) Ознака: чи приймається до уваги вказівка Мінрегіону про те, що при прогнозній інфляції, що дорівнює або більше за 10%, її слід враховувати з коефіціентом 1,0, а не визначати середнє значення інфляції, застосовуючи коефіціент 0,5, к-т КС145П=1;
5) Коригуючий коефіціент ИНП145=1.
Просимо надати відповідь, як Замовником здійснено перевірку правильності застосування коефіцієнтів Учасником при розрахунку договірної ціни та формуванні своєї цінової пропозиції.
5. Учасником ПП "УКРБУДСЕРВІС" не надано в складі своєї тендерної пропозиції Повний Витяг щодо учасника з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, виданий відповідно до діючого на дату отримання витягу Порядку надання відомостей з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, затвердженого відповідним наказом Міністерства юстиції України (для юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців), як це вимагалось пп. 7 п. 1 розділу ІІІ Тендерної документації, а також п. 5 Переліку документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що міститься у Додатку № 3 до тендерної документації.
Більш детально про порушення та їх опис вказано у прикріпленому файлі «Вимоги.pdf».
Також, слід зауважити, що аналогічні питання, які були описані у цій вимозі у пунктах 1-4 були предметом розгляду Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія) під час розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю «ЮЖФАСАД» (Код ЄДРПОУ: 42227277) від 24 червня 2024 № UA-2024-05-20-009826-a.b2 (далі – Скарга) щодо порушення Вами, як Замовником, порядку проведення Процедури закупівлі у закупівлі робіт: Капітальний ремонт частини підвального приміщення з влаштуванням споруд подвійного призначення з властивостями найпростішого укриття блоку № 3, що планується використовувати для укриття учасників освітнього процесу Ліцею № 1 Южненської міської ради Одеського району Одеської області за адресою: просп. Миру, будинок 19-А, м .Южне, Одеського району, Одеської області. (ДК 021:2015- 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт), ідентифікатор закупівлі UA-2024-05-20-009826-a (пункти 1, 5 та 6 Скарги), рішення Комісії № 11640-р/пк-пз від 04.07.2024.
Так, Комісією було встановлено, що документи, які містять інформацію про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції та надані на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, а саме договірна ціну, розрахована у програмному комплексі АВК-5 або у програмному комплексі, який взаємодіє з ним в частині передачі кошторисної документації, пояснювальна записка до договірної ціни та розрахунки до неї, локальні кошториси, підсумкова відомість ресурсів, відомість обсягів робіт не відносяться до документів, визначених пунктом 43 Особливостей.
Враховуючи наведену вище інформацію, Замовник не мав права звертатись до зазначеного учасника на підставі вимог пункту 43 Особливостей щодо наведених вище документів. Зазначені вище документи, що надані після кінцевого строку подання Пропозицій, не можуть вважатись такими, що надані у складі Пропозиції до кінцевого строку подання Пропозицій. І тому такі пропозиції не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та повинні бути відхилені Замовником.
Таким чином, комісією вже був встановлений факт порушення Замовником порядку проведення процедури закупівель з аналогічних питань. І нами, як Учасником цієї процедури закупівлі, незрозуміло, чому Замовником не був врахований цей факт при розгляді тендерної пропозиції Учасника ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРБУДСЕРВІС". Отже, Замовник порушив норми законодавства щодо принципів недискримінації учасників, а також принципи об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, добросовісної конкуренції серед учасників, що передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Користуючись правом, наданим ч. 4 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємось до Замовника з вимогою щодо надання інформації про пропозицію переможця процедури закупівлі – ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРБУДСЕРВІС", у тому числі щодо зазначення її переваг, враховуючи вищевикладену інформацію.
Нами приведено беззаперечні аргументи того, що прийняте вами, як замовником, рішення про визначення переможцем відкритих торгів ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "УКРБУДСЕРВІС" було помилковим. Таким чином було порушено норми законодавства щодо принципів недискримінації учасників, а також принципи об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, добросовісної конкуренції серед учасників, що передбачені ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» та відтак зазначене рішення Замовника повинно бути скасоване. Всі вищенаведені незаконні дії Замовника призвели до неправомірного рішення, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам тендерної документації. Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що ми є Учасником відповідної процедури та реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, та укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того ми є реальним учасником відповідного ринку, що підтверджується документами у складі нашої пропозиції.
Наголошуємо Вашу особливу увагу, що обов'язком Уповноваженої особи є неупереджене ставлення до усіх учасників процедури закупівлі та відсутність конфлікту інтересів. Уповноважена особа повинна діяти в інтересах Замовника та забезпечити чесну та об'єктивну процедуру аукціону чи інших, визначених Законом, процедур закупівлі.
Додаток : файл з повним текстом даної Вимоги «Вимога.pdf».
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.pdf 10.10.2024 12:59
- відповідь на вимогу.docx 14.10.2024 09:38
Дата подачі:
10.10.2024 12:59
Вирішення:
Щодо надання інформації про пропозицію переможця процедури закупівлі ПП «УКРБУДСЕРВІС».
Статус вимоги:
Задоволено