-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
38650000-6 Фотографічне обладнання (проектор)
Завершена
216 420.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 082.10 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 082.10 UAH
Період оскарження:
05.07.2018 08:56 - 17.07.2018 00:00
Вимога
Без відповіді
Щодо вимоги учасника ТОВ "Епіцентр К"
Номер:
77318cca9a5444ad839644eba1e46bf8
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-05-000085-a.b3
Назва:
Щодо вимоги учасника ТОВ "Епіцентр К"
Вимога:
ФОП Шевчук Галина Григорівна подала тендерну пропозицію відповідно до Додатку №3 Тендерної документації, в якій чітко зазначено, що графи таблиці в яких вказується сума з ПДВ, заповнюються тими учасниками, які є платниками ПДВ (позначено * внизу таблиці), оскільки ФОП Шевчук Галина Григорівна є платником Єдиного податку, то ці графи , відповідно, позначилися прочерком. Тому вимогу ТОВ "Епіцентр К" щодо дискваліфікації ФОП Шевчук Галини Григорівни просимо вважати безпідставною.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
30.07.2018 11:52
Вимога
Без відповіді
Вимога
Номер:
89c78baf2f4b49628c7d85a08542dfce
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-05-000085-a.c2
Назва:
Вимога
Вимога:
Направляємо вимоги щодо дискваліфікації визначеного переможця у зв`язку з порушенням вимог тендерної документації
Пов'язані документи:
Учасник
- скарга проектор.doc 30.07.2018 09:50
Дата подачі:
30.07.2018 09:50
Вимога
Вирішена
Строк оплати товару
Номер:
b329c4a2eff54648b8271b7676c455d2
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-05-000085-a.c1
Назва:
Строк оплати товару
Вимога:
Добрий день! У проекті договору розділ "Порядок здійснення оплати" визначено: "Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 180 (ста восьмидесяти) банківських днів з дати підписання належним чином оформлених накладних." Вважаємо, що Замовник навмисно завищує граничний термін оплати товару в тендерних умовах, з метою штучного звуження кола учасників та заздалегідь передбаченого переможця торгів. Такі вимоги Замовника є дискримінаційними та підлягають зміненню для конкурентноспроможної участі в торгах. Вимагаємо від Замовника змінити дискримінаційні вимоги щодо строку оплати за отриманий товар і прописати відповідний розділ таким чином: "Оплата Товару Замовником здійснюється в строк протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання належним чином оформлених накладних."
Пов'язані документи:
Замовник
- Зміни до ТД18 проектор.doc 10.07.2018 19:24
- ТД в новій редакції проектор.doc 10.07.2018 19:24
Дата подачі:
09.07.2018 15:25
Вирішення:
Внесені зміни до тендерної документації, а саме : в Додаток 1 ( технічне завдання) та пункт 4.2. Проекту Договору про закупівлю
Статус вимоги:
Задоволено