-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Світильники
відповідний код 31524120-2
Торги відмінено
71 400.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 357.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 357.00 UAH
Період оскарження:
13.09.2024 11:48 - 18.09.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Номер:
fe023e0d1ea847ff95ae61731cca439f
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-13-005155-a.b1
Назва:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Скарга:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АТЛАНТ БУД СХІД" брало участь (подало тендерну пропозицію) у закупівлі UA-2024-09-13-005155-a, Світильники ДК 021:2015: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (відповідний код 31524120-2), яка була оголошена Головним управлінням Національної поліції в Рівненській області. За результатами проведеного аукціону ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» було запропоновано найнижчу ціну, проте відповідно до Протоколу №382 від 24.09.2024 ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» було дискваліфіковано.
Вважаємо рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження та норми законодавства, у зв’язку з чим ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД», користуючись своїми правами, подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Фактичні обставини: Протоколом №382 від 24.09.2024 було прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» з наступних підстав: «тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей»(а саме постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 920 днів з дня його припинення або скасування, далі - Особливості). Скаржник не погоджується з рішенням замовника про відхилення своєї пропозиції через порушення Замовником вимог Закону, Особливостей та умов тендерної документації. Скаржник бажає скасування рішення Замовника про відхилення своєї пропозиції через невідповідність цього рішення вимогам тендерної документації та подає цю Скаргу до Постійнодіючої Колегії АМКУ. Підстава для оскарження: Протоколом №382 від 24.09.2024 було прийняте рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» на підставі пункту 43 Особливостей, а саме: «тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. Замовник в порівняльній таблиці зазначив характеристику товару за позицією «3.Світильник світлодіодний 8Вт» що не відповідають вимогам /Замовника, а саме: чітко вимагався колір світла 6400К, Учасником надано пропозицію з Характеристикою 6500К. Такий товар не є еквівалентом відповідно до вимог Замовника.». Вважаємо такі дії Замовника незаконними та такими, що суперечать умовам Тендерної документації, оскільки на виконання вимог абзацу 2 частини 3 та частини 4 статті 23 Закону, після посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами чи посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва слід доповнити та читати і сприймати з виразом «або еквівалент». Згідно із тлумаченням, яке наводиться у Словнику української мови в 11 томах,
ЕКВІВАЛЕНТ, а, ч.1. книжн. Щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати.
згідно із тлумаченням, що надаються у відкритих джералах (пошуковій системі інтернету),
ЕКВІВАЛЕНТ – продукт або товар, який є рівнозначний, рівноцінний іншому продукту або товару за своїми характеристиками, еквіваленти можуть бути взаємозамінними при досягненні того ж самого або кращого результату.
Виходячи з даних тлумачень, вважаємо, що запропонований Учасником ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» товар є рівнозначним, таким, що повністю відповідає вимозі та може його замінювати. На підтвердження виконання вимог тендерної документації Замовник просить надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, в якій зазначається інформація про найменування товару, опис та технічні характеристики товару, артикул, торгівельну марку, назву виробника, країну походження запропонованого товару. Надати копію паспорта якості на запропоновані товари та/або інші документи які підтверджують якість товару згідно чинного законодавства, тощо. Учасник ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» на виконання цих вимог у складі своєї пропозиції надав файл під назвою «Порівняльна таблиця» та паспорт на світильник «Passport-Ceiling-8W-18W-Techno-Systems», які підтверджують відповідність запропонованого товару вимогам Замовника відповідно до Особливостей. Разом із Скаргою ми надаємо лист від ТОВ «КАБЕЛЬНІ-ТЕХНОЛОГІЇ», в якому ТОВ «КАБЕЛЬНІ-ТЕХНОЛОГІЇ» як фахівець у галузі освітлювальної техніки та арматури, як виробник освітлювальної продукції підтверджує, що запропонований Учасником ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» є еквівалентним вимогам Замовника (файл «Лист від виробника світлодіодних світильників та ламп TNSy»).
Пунктом 52 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно п. 17 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що «Орган оскарження – це Антимонопольний комітет України». Відповідно до п. 30 ч.1 ст.1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження – це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. До органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електрону систему закупівель згідно ч. 1 п. 53 Особливостей. Частиною другою пунктом 52 Особливостей встановлено, що у разі, якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази. Враховуюче вищенаведене, що Замовником при проведенні цієї процедури закупівлі Замовник грубо порушив принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників; принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель; принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовник не мають права встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги до учасників. Водночас, згідно з частиною 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити умови, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому вважаємо, що замовник порушив правові норми статей 5 та 22 Закону та правові норми підпункту 4 пункту 10 статті 11 Закону, який зобов'язує замовника забезпечити рівний, об'єктивний та чесний відбір учасників процедур закупівель, не дотримуючись об’єктивності визначення переможця процедури закупівлі та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси.
Відповідно до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України, п.3 ст. 8, ст. 18 Закону враховуючи вищезазначене Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» просить: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АТЛАНТ БУД СХІД» в межах закупівлі UA-2024-09-13-005155-a.
Додатки: 1. Документ під назвою «Порівняльна таблиця»; 2. Документ під назвою «Passport-Ceiling-8W-18W-Techno-Systems»; 3. Документ під назвою «Лист від виробника світлодіодних світильників та ламп TNSy»; 4. Документ під назвою «Текст скарги».
Пов'язані документи:
Учасник
- Порівняльна таблиця.docx 25.09.2024 12:56
- Passport-Ceiling-8W-18W-Techno-Systems.pdf 25.09.2024 12:56
- Лист від виробника світлодіодних світильників та ламп TNSy.pdf 25.09.2024 12:56
- Текст скарги.docx 25.09.2024 12:56
- Текстр скарги.pdf 25.09.2024 12:56
- sign.p7s 25.09.2024 12:58
- Рішення від 27.09.2024 №15924.pdf 27.09.2024 14:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.10.2024 №16406.pdf 08.10.2024 15:22
- Рішення від 07.10.2024 №16406.pdf 10.10.2024 10:53
- Протокол розгляду 1.pdf 01.10.2024 12:07
- Порівняльна таблиця.docx 01.10.2024 12:07
- Додаток_2_до_тендерної_документації.doc 01.10.2024 12:07
- Інформація на АМКУ.pdf 01.10.2024 12:07
- Інформація на АМКУ.docx 01.10.2024 12:07
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.09.2024 15:10
Дата розгляду скарги:
07.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.09.2024 14:32
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
10.10.2024 10:53
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
37c3669dabab4ef181a250f7078dfd02
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Товариство з обмеженою відповідальністю "АТЛАНТ БУД СХІД" брало участь (подало тендерну пропозицію) у закупівлі UA-2024-09-13-005155-a, Світильники ДК 021:2015: 31520000-7 Світильники та освітлювальна арматура (відповідний код 31524120-2), яка була оголошена Головним управлінням Національної поліції в Рівненській області. За результатами проведеного аукціону ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» було запропоновано найнижчу ціну, проте відповідно до Протоколу №382 від 24.09.2024 ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» було дискваліфіковано.
Вважаємо рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження та норми законодавства,
Вважаємо рішення Замовника щодо відхилення тендерної пропозиції ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» незаконним та таким, що порушує права та законні інтереси суб’єкта оскарження та норми законодавства,
×
-
Назва доказу:
Текст скарги
-
Повʼязаний документ:
Текстр скарги.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Пунктом 52 Особливостей визначено, що оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно п. 17 ч. 1 ст. 1 Закону передбачено, що «Орган оскарження – це Антимонопольний комітет України». Відповідно до п. 30 ч.1 ст.1 Закону суб’єкт оскарження в органі оскарження – це фізична чи юридична особа, яка звернулася до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечить законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи. До органу оскарження подається суб’єктом оскарження у формі електронного документа через електрону систему закупівель згідно ч. 1 п. 53 Особливостей. Частиною другою пунктом 52 Особливостей встановлено, що у разі, якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази. Враховуюче вищенаведене, що Замовником при проведенні цієї процедури закупівлі Замовник грубо порушив принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до учасників; принцип добросовісної конкуренції серед учасників; принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель; принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Відповідно до частини 4 статті 5 Закону, Замовник не мають права встановлювати будь-які дискримінаційні вимоги до учасників. Водночас, згідно з частиною 4 статті 22 Закону, тендерна документація не повинна містити умови, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Тому вважаємо, що замовник порушив правові норми статей 5 та 22 Закону та правові норми підпункту 4 пункту 10 статті 11 Закону, який зобов'язує замовника забезпечити рівний, об'єктивний та чесний відбір учасників процедур закупівель, не дотримуючись об’єктивності визначення переможця процедури закупівлі та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення Замовника, що суперечить законодавству у сфері державних закупівель і внаслідок яких порушено право та законні інтереси. Відповідно до статті 40 Конституції України та абзацу 4 статті 55 Конституції України, п.3 ст. 8, ст. 18 Закону враховуючи вищезазначене Керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», ТОВ «АТЛАНТ БУД СХІД» просить: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АТЛАНТ БУД СХІД» в межах закупівлі UA-2024-09-13-005155-a.