-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Бензин автомобільний, дизельне паливо
Поставка бензину та дизельного пального здійснюється на умовах EXW – автозаправні станції, у відповідності до вимог Міжнародних правил щодо тлумачення термінів "Інкотермс" (в редакції 2010 року). Передача талонів (бланків-дозволів, скретч-карт) здійснюється за адресою: 01011, м. Київ, вул. Мала Шияновська, 2.
Торги відмінено
1 100 874.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 504.37 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 504.37 UAH
Період оскарження:
12.09.2024 18:20 - 06.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА
Номер:
d4607d6cf62e4767870f5ab137c4034b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-12-013170-a.b1
Назва:
СКАРГА
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Сертифікат_паспорт_декларація_Бензин_А_95_Energy_.pdf 16.09.2024 17:50
- Дог. з НТК Авіас.pdf 16.09.2024 17:50
- СКАРГА 16.09.24 1.pdf 16.09.2024 17:50
- скарга у текстовому форматі.docx 16.09.2024 17:50
- зразки талонів.pdf 16.09.2024 17:50
- sign.p7s 16.09.2024 18:31
- рішення від 18.09.2024 №15452.pdf 18.09.2024 15:58
- інформація про резолютивну частину рішення від 26.09.2024 №15883.pdf 27.09.2024 12:44
- рішення від 26.09.2024 №15883.pdf 30.09.2024 16:44
- Пояснення по суті скарги_UA-2024-09-12-013170-a.b1.docx 20.09.2024 16:21
- Пояснення по суті скарги_UA-2024-09-12-013170-a.b1.pdf 20.09.2024 16:21
- Додаток 1 до Листа щодо усунення порушень визначених у скарзі UA-2024-09-12-013170-a.b1 від 24.09.2024р..pdf 24.09.2024 19:17
- Лист щодо усунення порушень визначених у скарзі UA-2024-09-12-013170-a.b1 від 24.09.2024р..pdf 24.09.2024 19:17
- Лист щодо усунення порушень визначених у скарзі UA-2024-09-12-013170-a.b1 від 24.09.2024р..docx 24.09.2024 19:17
- Перелiк змiн до оголошення та ТД від 03.10.2024р..pdf 03.10.2024 15:37
- ЛИСТ щодо виконання рішення за результатами розгляду скарги_UA-2024-09-12-013170-a.b1.pdf 03.10.2024 15:37
- ЛИСТ щодо виконання рішення за результатами розгляду скарги_UA-2024-09-12-013170-a.b1.docx 03.10.2024 15:37
Дата прийняття скарги до розгляду:
16.09.2024 18:45
Дата розгляду скарги:
26.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
18.09.2024 15:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.09.2024 16:44
Дата виконання рішення Замовником:
03.10.2024 15:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
03.10.2024 року Уповноваженою особою Київського національного університету технологій та дизайну (ЄДРПОУ 02070890) (далі – Замовник/КНУТД), з метою дотримання принципів визначених в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), внесення уточнень та виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України (далі - орган оскарження) від 26.09.2024р. №15583-р/пк-пз (далі – Рішення), керуючись положеннями пунктів 54 та 67 постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «ОСОБЛИВОСТІ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами та доповненнями) (далі - Особливості), було внесено зміни до тендерної документації та оголошення про проведення відкритих торгів: Бензин автомобільний, дизельне паливо, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-09-12-013170-a) (далі – Процедура закупівлі), які спрямовані на усунення порушень, зазначених у мотивованій частині Рішення органу оскарження та оприлюднені в електронній системі закупівель в порядку визначеному Законом та Особливостями.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a33e9512476e46cd836e1fc4f38dba51
Заголовок пункту скарги:
встановлення дискримінаційної вимоги щодо визначення до Бензину А95 показників підвищеної якості
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до Додатку 2 визначена: «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Розділ 1. Учасник повинен представити, як ТЕХНІЧНУ частину своєї пропозиції, документи, що під-тверджують прийнятність і відповідність поставки товару на відповідність вимогам Замовника, заповнивши і підписавши технічну пропозицію за зразком 1 поданим нижче.»
«І. Технічна специфікація: Бензин автомобільний А-95 (Євро - 5) підвищеної якості або еквівалент* (*учасник зазначає конкретну назву, марку та вид пального, яке ним пропонується) у кількості 4000 л., бензин автомобільний А-95 (Євро - 5) або еквівалент* _____________(учасник зазначає конкретну назву, марку та вид пального, яке ним пропонується) у кількості 1200 літрів та дизельне паливо* (*учасник зазначає конкретну назву, марку та вид пального, яке ним пропонується) у кількості 15000 літрів.»
Замовником встановлена вимога щодо постачання Товару: Бензин автомобільний А-95 (Євро - 5) підвищеної якості, що порушує принципи, встановлені у ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них, максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Відповідно до п. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на якість Товару.
Замовник встановлює дискримінаційну умову до Предмету закупівлі, а саме постачання Бензин автомобільний А-95 (Євро - 5) підвищеної якості.
Відповідно до тендерної документації – Замовник оголосив відкриті торги на закупівлю: ТОВАРУ, а саме за предметом закупівлі Бензин автомобільний, дизельне паливо, код за Єдиним закупівельним словни-ком ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти.
Тобто, Замовник оголосив закупівлю, предметом якої є паливо (Товар).
Відповідно до п. 29 Особливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимогами до якісних та інших показників згідно Додатку № 2 до ТД, встановлено, що Товар повинен відповідати:
Бензин та дизельне паливо повинні відповідати вимогам ДСТУ 7687:2015«Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту, щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому постановою КМУ від 01.08.2013 року № 927 (зі змінами та доповненнями). Бензин повинен відповідати температурному режиму експлуатації транспортних засобів в регіонах України.
Тобто Замовник визначає, що закуповує Бензин автомобільний А-95 (Євро 5) підвищеної якості або еквівалент – 4000 л. ТА Бензин автомобільний А-95 (Євро 5) або еквівалент – 1200 л. (також - Дизельне паливо - 15000 л.). При цьому Бензин А-95 та Бензин А-95 підвищеної якості відповідають за встановленими вимогами Замовника однаковим показникам щодо якості: вимогам ДСТУ 7687:2015«Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту, щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому постановою КМУ від 01.08.2013 року № 927 (зі змінами та доповненнями).
При цьому національним стандартом до Бензину А-95 не передбачено відміток «підвищеної якості», а передбачений чіткий перелік показників, з яким можливо ознайомитись за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/927-2013-%D0%BF#Text згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2013 р. № 927 Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив.
Всупереч статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовником встановлено посилання вимогами Технічної специфікації до торгову марку та тип Товару.
Скаржник може запропонувати постачання Бензину А-95, який відповідає ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927, при цьому такий Бензин А-95 не містить показника підвищеної якості. Сертифікат та паспорт на відповідний Товар відповідає вищезазначеним національним стандартом.
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо Сертифікат та Паспорт на Бензин А-95 – ЄВРО-5-ЕО. (Додаток № 1).
Скаржник на виконання п. 56 Особливостей та на підтвердження забезпечення заправки автомобілів Замовника пальним на автозаправних станціях (далі – АЗС), надає партнерський договір з продавцем талонів мережі АЗС Авіас, ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» на підставі. Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 2 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності та такі АЗС не є у власності/оренді партнера:
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, В порядку та на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс» зразка (далі - Товар), які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму.
Відповідно до п. 1.3. Договору, Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента нa одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов'язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше).
Відповідно до п. 1.4. Договору, Право власності на пальне переходить до Покупця в момент передачі Бланків Продавцем..
Відповідно до п. 1.2. Договору, Передача пального здійснюється на умовах EXW- АЗС партнерів Продавця (відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню термінів "Інкотермс-2010") (далі- АЗС), перелік яких надає Продавець. Передача пального здійснюється по факту пред'явлення Покупцем або контрагентом Покупця Користувачем бланку-дозволу внутрішнього обігу (далі - Користувач), емітованого мережею АЗС «Авіас» (далі - Бланк).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 3 до скарги.
Отже, зазначений вище партнерський договір надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати перепродаж талонів (скретч-карт), емітованих мережею АВІАС, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір..
«І. Технічна специфікація: Бензин автомобільний А-95 (Євро - 5) підвищеної якості або еквівалент* (*учасник зазначає конкретну назву, марку та вид пального, яке ним пропонується) у кількості 4000 л., бензин автомобільний А-95 (Євро - 5) або еквівалент* _____________(учасник зазначає конкретну назву, марку та вид пального, яке ним пропонується) у кількості 1200 літрів та дизельне паливо* (*учасник зазначає конкретну назву, марку та вид пального, яке ним пропонується) у кількості 15000 літрів.»
Замовником встановлена вимога щодо постачання Товару: Бензин автомобільний А-95 (Євро - 5) підвищеної якості, що порушує принципи, встановлені у ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них, максимальна економія, ефективність та пропорційність.
Відповідно до п. 4 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Замовник не обґрунтовано встановлює дискримінаційну вимогу до учасників, яка не має відношення та не впливає на якість Товару.
Замовник встановлює дискримінаційну умову до Предмету закупівлі, а саме постачання Бензин автомобільний А-95 (Євро - 5) підвищеної якості.
Відповідно до тендерної документації – Замовник оголосив відкриті торги на закупівлю: ТОВАРУ, а саме за предметом закупівлі Бензин автомобільний, дизельне паливо, код за Єдиним закупівельним словни-ком ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти.
Тобто, Замовник оголосив закупівлю, предметом якої є паливо (Товар).
Відповідно до п. 29 Особливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Вимогами до якісних та інших показників згідно Додатку № 2 до ТД, встановлено, що Товар повинен відповідати:
Бензин та дизельне паливо повинні відповідати вимогам ДСТУ 7687:2015«Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту, щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому постановою КМУ від 01.08.2013 року № 927 (зі змінами та доповненнями). Бензин повинен відповідати температурному режиму експлуатації транспортних засобів в регіонах України.
Тобто Замовник визначає, що закуповує Бензин автомобільний А-95 (Євро 5) підвищеної якості або еквівалент – 4000 л. ТА Бензин автомобільний А-95 (Євро 5) або еквівалент – 1200 л. (також - Дизельне паливо - 15000 л.). При цьому Бензин А-95 та Бензин А-95 підвищеної якості відповідають за встановленими вимогами Замовника однаковим показникам щодо якості: вимогам ДСТУ 7687:2015«Бензин автомобільний Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту, щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому постановою КМУ від 01.08.2013 року № 927 (зі змінами та доповненнями).
При цьому національним стандартом до Бензину А-95 не передбачено відміток «підвищеної якості», а передбачений чіткий перелік показників, з яким можливо ознайомитись за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/927-2013-%D0%BF#Text згідно Постанови КМУ від 1 серпня 2013 р. № 927 Про затвердження Технічного регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив.
Всупереч статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» - Замовником встановлено посилання вимогами Технічної специфікації до торгову марку та тип Товару.
Скаржник може запропонувати постачання Бензину А-95, який відповідає ДСТУ 7687:2015 «Бензини автомобільні Євро. Технічні умови» та Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив, затвердженому Постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року № 927, при цьому такий Бензин А-95 не містить показника підвищеної якості. Сертифікат та паспорт на відповідний Товар відповідає вищезазначеним національним стандартом.
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо Сертифікат та Паспорт на Бензин А-95 – ЄВРО-5-ЕО. (Додаток № 1).
Скаржник на виконання п. 56 Особливостей та на підтвердження забезпечення заправки автомобілів Замовника пальним на автозаправних станціях (далі – АЗС), надає партнерський договір з продавцем талонів мережі АЗС Авіас, ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» на підставі. Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 2 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності та такі АЗС не є у власності/оренді партнера:
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, В порядку та на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс» зразка (далі - Товар), які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму.
Відповідно до п. 1.3. Договору, Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента нa одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов'язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше).
Відповідно до п. 1.4. Договору, Право власності на пальне переходить до Покупця в момент передачі Бланків Продавцем..
Відповідно до п. 1.2. Договору, Передача пального здійснюється на умовах EXW- АЗС партнерів Продавця (відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню термінів "Інкотермс-2010") (далі- АЗС), перелік яких надає Продавець. Передача пального здійснюється по факту пред'явлення Покупцем або контрагентом Покупця Користувачем бланку-дозволу внутрішнього обігу (далі - Користувач), емітованого мережею АЗС «Авіас» (далі - Бланк).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 3 до скарги.
Отже, зазначений вище партнерський договір надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати перепродаж талонів (скретч-карт), емітованих мережею АВІАС, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір..
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
зразки талонів.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір
-
Повʼязаний документ:
Дог. з НТК Авіас.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат_паспорт_декларація_Бензин_А_95_Energy_.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника Київський національний університет технологій та дизайну внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-09-12-013170-a за предметом закупівлі: Бензин автомобільний, дизельне паливо, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
a4f4737bb0484a6788260e77439af90c
Заголовок пункту скарги:
встановлення дискримінаційної вимоги щодо надання копій талонів, які повинні бути завірені підписом посадової особи (із зазначенням посади та ПІБ) власника (емітента) талонів
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до Додатку 4 визначено: «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.»
«6.8. Копії лицьової та зворотної сторони талонів на пальне/ смарт-карток (єдиного зразка, єдиного бренду), що пропонуються Учасником та обслуговуються у мережі АЗС/АЗК. Копії (зразки) наданих талонів повинні бути завірені підписом посадової особи (із зазначенням посади та ПІБ) власника (емітента) талонів на пальне та завірені його печаткою (у разі використання)..»
Замовник обмежив в участі у закупівлі тих учасників, які не мають талонів, емітованих безпосередньо учасником. Скаржник є власником, але не є емітентом талонів, які постачає Замовникам за укладеними договорами.
Емітентом талонів, які ми пропонуємо Замовнику є мережа АЗС. Відпуск нафтопродуктів із використанням скретч-карток, талонів тощо, емітентом яких є не учасник, а мережа АЗС - не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС автомобілів Замовника. Наявність талонів, емітованих мережею АЗС жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на АЗС.
Потенційний учасник ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» працює з партнерськими АЗС на умовах партнерських договорів та поставляє Замовникам вже придбане у власність паливо на партнерських АЗС. Суб’єкту господарювання ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» не обов’язково бути емітентом талонів для того, щоб якісно здійснювати поставку талонів Замовнику для подальшого отоварення паливом на АЗС партнерів ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ».
Відповідна вимога, встановлена Замовником у тендерній документації, дозволить брати участь у закупівлі виключно учасникам – емітентів талонів, що нівелює принципи здійснення публічних закупівель та обмежую конкуренцію.
Вимагаючи від учасників наявність саме емітованих Учасниками талонів – Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників».
На відповідність п. 56 Особливостей Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази.
Оскільки Замовник вимагає від учасників на АЗС, розташованих АЗС від місця розташування Замовника м. Київ, Печерський р-н, вул. Мала Шияновська, 2 на відстані не більше 15 км), – плануємо запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС АВІАС за адресою:
бульвар Миколи Міхновського, 42, Київ, 02000- АНП-4,2 км до Замовника
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 2 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС. На відповідній мережі АЗС введено в обіг здійснення відпуску палива за талонами, емітовані мережею АЗС.
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, В порядку та на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс» зразка (далі - Товар), які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму.
Відповідно до п. 1.3. Договору, Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента нa одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов'язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше).
Відповідно до п. 1.4. Договору, Право власності на пальне переходить до Покупця в момент передачі Бланків Продавцем..
Відповідно до п. 1.2. Договору, Передача пального здійснюється на умовах EXW- АЗС партнерів Продавця (відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню термінів "Інкотермс-2010") (далі- АЗС), перелік яких надає Продавець. Передача пального здійснюється по факту пред'явлення Покупцем або контрагентом Покупця Користувачем бланку-дозволу внутрішнього обігу (далі - Користувач), емітованого мережею АЗС «Авіас» (далі - Бланк).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 3 до скарги.
Отже, зазначений вище партнерський договір з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів (скретч-карт), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. При цьому Скаржник не є емітентом відповідних талонів, та партнер скаржника не є емітентом талонів. При цьому Скаржник є власником таких талонів.
«6.8. Копії лицьової та зворотної сторони талонів на пальне/ смарт-карток (єдиного зразка, єдиного бренду), що пропонуються Учасником та обслуговуються у мережі АЗС/АЗК. Копії (зразки) наданих талонів повинні бути завірені підписом посадової особи (із зазначенням посади та ПІБ) власника (емітента) талонів на пальне та завірені його печаткою (у разі використання)..»
Замовник обмежив в участі у закупівлі тих учасників, які не мають талонів, емітованих безпосередньо учасником. Скаржник є власником, але не є емітентом талонів, які постачає Замовникам за укладеними договорами.
Емітентом талонів, які ми пропонуємо Замовнику є мережа АЗС. Відпуск нафтопродуктів із використанням скретч-карток, талонів тощо, емітентом яких є не учасник, а мережа АЗС - не впливає на якість нафтопродуктів, а також на можливість та якість обслуговування на АЗС автомобілів Замовника. Наявність талонів, емітованих мережею АЗС жодним чином не перешкоджатиме діяльності Замовника та навпаки, навіть дозволить мати гарантовану заправку транспорту на АЗС.
Потенційний учасник ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» працює з партнерськими АЗС на умовах партнерських договорів та поставляє Замовникам вже придбане у власність паливо на партнерських АЗС. Суб’єкту господарювання ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» не обов’язково бути емітентом талонів для того, щоб якісно здійснювати поставку талонів Замовнику для подальшого отоварення паливом на АЗС партнерів ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ».
Відповідна вимога, встановлена Замовником у тендерній документації, дозволить брати участь у закупівлі виключно учасникам – емітентів талонів, що нівелює принципи здійснення публічних закупівель та обмежую конкуренцію.
Вимагаючи від учасників наявність саме емітованих Учасниками талонів – Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників».
На відповідність п. 56 Особливостей Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази.
Оскільки Замовник вимагає від учасників на АЗС, розташованих АЗС від місця розташування Замовника м. Київ, Печерський р-н, вул. Мала Шияновська, 2 на відстані не більше 15 км), – плануємо запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС АВІАС за адресою:
бульвар Миколи Міхновського, 42, Київ, 02000- АНП-4,2 км до Замовника
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 2 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС. На відповідній мережі АЗС введено в обіг здійснення відпуску палива за талонами, емітовані мережею АЗС.
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, В порядку та на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс» зразка (далі - Товар), які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму.
Відповідно до п. 1.3. Договору, Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента нa одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов'язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше).
Відповідно до п. 1.4. Договору, Право власності на пальне переходить до Покупця в момент передачі Бланків Продавцем..
Відповідно до п. 1.2. Договору, Передача пального здійснюється на умовах EXW- АЗС партнерів Продавця (відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню термінів "Інкотермс-2010") (далі- АЗС), перелік яких надає Продавець. Передача пального здійснюється по факту пред'явлення Покупцем або контрагентом Покупця Користувачем бланку-дозволу внутрішнього обігу (далі - Користувач), емітованого мережею АЗС «Авіас» (далі - Бланк).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 3 до скарги.
Отже, зазначений вище партнерський договір з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» надає ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» право здійснювати продаж талонів (скретч-карт), для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. При цьому Скаржник не є емітентом відповідних талонів, та партнер скаржника не є емітентом талонів. При цьому Скаржник є власником таких талонів.
×
-
Назва доказу:
Договір
-
Повʼязаний документ:
Дог. з НТК Авіас.pdf
-
-
Назва доказу:
зразки талоінв Авіас
-
Повʼязаний документ:
зразки талонів.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника Київський національний університет технологій та дизайну внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-09-12-013170-a за предметом закупівлі: Бензин автомобільний, дизельне паливо, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
8a26ab60c35f4ae2b4b0c4a03145553e
Заголовок пункту скарги:
встановлення дискримінаційної вимоги щодо зазначення на талонів терміну дії
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до Додатку 2 визначено: «ІНФОРМАЦІЯ ПРО ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
Розділ 1. Учасник повинен представити, як ТЕХНІЧНУ частину своєї пропозиції, документи, що під-тверджують прийнятність і відповідність поставки товару на відповідність вимогам Замовника, заповнивши і підписавши технічну пропозицію за зразком 1 поданим нижче.»
«4.2. Поставка (відпуск) бензину та дизельного пального повинна здійснюватися безпосередньо на мережі автозаправних станції за талонами/скретч-картками на пальне (надалі - (талони/смарт-картки) встановленої форми, відповідного номіналу на території України (обов’язково в межах м. Києва та по всій території Украї-ни, а також для зменшення нульового пробігу автомобілів Замовника, АЗС повинні обов’язково знаходитися в радіусі 15 км від місця розташування автомобільного парку Замовника, зокрема м. Київ, Печерський р-н, вул. Мала Шияновська, 2).
Строк дії талонів має бути не менше 12 місяців з моменту їх придбання Замовником. Талони на пальне мають містити найменування пального, літраж та термін дії.»
Замовник встановив обмежувальну вимогу щодо наявності на талоні зазначення ТЕРМІНУ ДІЇ, що дискримінує Скаржника та встановлює обмеження щодо можливої участі у процедурі закупівлі.
Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Відповідно до пункту 10.3. "Порядок відпуску нафтопродуктів" Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155:
10.3.1 Відпуск нафтопродуктів за готівку
10.3.2 Відпуск нафтопродуктів за відомостями
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами
10.3.4 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками.
Оскільки Замовник вимагає від учасників на АЗС, розташованих АЗС від місця розташування Замовника м. Київ, Печерський р-н, вул. Мала Шияновська, 2 на відстані не більше 15 км), – плануємо запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС АВІАС за адресою:
бульвар Миколи Міхновського, 42, Київ, 02000- АНП-4,2 км до Замовника
Зазначена мережа АЗС має впроваджений зразок талону, який НЕ МІСТИТЬ ТЕРМІНУ ДІЇ, що підтверджується описом згідно інформації на сайті мережі АЗС АВІАС: https://avias.ua/palivni-proekti/skretch-karta/
Згідно інформації на сайті мережі АЗС: “Паливна скретч-карта «Авіас» — довірчий документ, що підтверджує право його власника на отримання вказаного на карті кількості і виду палива на АЗС «Авіас» і партнерів. Раніше скретч-карти мали обмежений термін дії. Але зараз скретч-карти — безстрокові і дійсні до моменту отримання палива на АЗС. Це поширюється і на скретч-карти більш раннього випуску з вказаним терміном дії.
Різні номінали паливних скретч-карт (від 5 до 100 літрів) дозволяють максимально врахувати переваги клієнтів. Відсутність будь-яких додаткових вимог і документів для отримання палива на АЗС робить скретч-карту самим зручним і вигідним паливним інструментом.”
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 2 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС. На відповідній мережі АЗС введено в обіг здійснення відпуску палива за талонами, емітовані мережею АЗС.
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, В порядку та на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс» зразка (далі - Товар), які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму.
Відповідно до п. 1.3. Договору, Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента нa одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов'язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше).
Відповідно до п. 1.4. Договору, Право власності на пальне переходить до Покупця в момент передачі Бланків Продавцем..
Відповідно до п. 1.2. Договору, Передача пального здійснюється на умовах EXW- АЗС партнерів Продавця (відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню термінів "Інкотермс-2010") (далі- АЗС), перелік яких надає Продавець. Передача пального здійснюється по факту пред'явлення Покупцем або контрагентом Покупця Користувачем бланку-дозволу внутрішнього обігу (далі - Користувач), емітованого мережею АЗС «Авіас» (далі - Бланк).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 3 до скарги, на яких не зазначено строк (термін) дії талонів, що свідчить про наявність підстави для виключення Замовником зазначеної дискримінаційної вимоги тендерної документації.
Розділ 1. Учасник повинен представити, як ТЕХНІЧНУ частину своєї пропозиції, документи, що під-тверджують прийнятність і відповідність поставки товару на відповідність вимогам Замовника, заповнивши і підписавши технічну пропозицію за зразком 1 поданим нижче.»
«4.2. Поставка (відпуск) бензину та дизельного пального повинна здійснюватися безпосередньо на мережі автозаправних станції за талонами/скретч-картками на пальне (надалі - (талони/смарт-картки) встановленої форми, відповідного номіналу на території України (обов’язково в межах м. Києва та по всій території Украї-ни, а також для зменшення нульового пробігу автомобілів Замовника, АЗС повинні обов’язково знаходитися в радіусі 15 км від місця розташування автомобільного парку Замовника, зокрема м. Київ, Печерський р-н, вул. Мала Шияновська, 2).
Строк дії талонів має бути не менше 12 місяців з моменту їх придбання Замовником. Талони на пальне мають містити найменування пального, літраж та термін дії.»
Замовник встановив обмежувальну вимогу щодо наявності на талоні зазначення ТЕРМІНУ ДІЇ, що дискримінує Скаржника та встановлює обмеження щодо можливої участі у процедурі закупівлі.
Талон (скретч-карта) - спеціальний талон, придбаний за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджує право його власника на отримання на АЗС фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки, які позначені на ньому.
Відповідно до пункту 10.3. "Порядок відпуску нафтопродуктів" Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України затвердженої Наказом Мінпаливенерго України, Мінтрансзв'язку України, Мінекономіки України, Держспоживстандарту України 20.05.2008 N 281/171/578/155:
10.3.1 Відпуск нафтопродуктів за готівку
10.3.2 Відпуск нафтопродуктів за відомостями
10.3.3 Відпуск нафтопродуктів за талонами
10.3.4 Відпуск нафтопродуктів за платіжними картками.
Оскільки Замовник вимагає від учасників на АЗС, розташованих АЗС від місця розташування Замовника м. Київ, Печерський р-н, вул. Мала Шияновська, 2 на відстані не більше 15 км), – плануємо запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС АВІАС за адресою:
бульвар Миколи Міхновського, 42, Київ, 02000- АНП-4,2 км до Замовника
Зазначена мережа АЗС має впроваджений зразок талону, який НЕ МІСТИТЬ ТЕРМІНУ ДІЇ, що підтверджується описом згідно інформації на сайті мережі АЗС АВІАС: https://avias.ua/palivni-proekti/skretch-karta/
Згідно інформації на сайті мережі АЗС: “Паливна скретч-карта «Авіас» — довірчий документ, що підтверджує право його власника на отримання вказаного на карті кількості і виду палива на АЗС «Авіас» і партнерів. Раніше скретч-карти мали обмежений термін дії. Але зараз скретч-карти — безстрокові і дійсні до моменту отримання палива на АЗС. Це поширюється і на скретч-карти більш раннього випуску з вказаним терміном дії.
Різні номінали паливних скретч-карт (від 5 до 100 літрів) дозволяють максимально врахувати переваги клієнтів. Відсутність будь-яких додаткових вимог і документів для отримання палива на АЗС робить скретч-карту самим зручним і вигідним паливним інструментом.”
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 2 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС. На відповідній мережі АЗС введено в обіг здійснення відпуску палива за талонами, емітовані мережею АЗС.
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, В порядку та на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс» зразка (далі - Товар), які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму.
Відповідно до п. 1.3. Договору, Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента нa одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов'язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше).
Відповідно до п. 1.4. Договору, Право власності на пальне переходить до Покупця в момент передачі Бланків Продавцем..
Відповідно до п. 1.2. Договору, Передача пального здійснюється на умовах EXW- АЗС партнерів Продавця (відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню термінів "Інкотермс-2010") (далі- АЗС), перелік яких надає Продавець. Передача пального здійснюється по факту пред'явлення Покупцем або контрагентом Покупця Користувачем бланку-дозволу внутрішнього обігу (далі - Користувач), емітованого мережею АЗС «Авіас» (далі - Бланк).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 3 до скарги, на яких не зазначено строк (термін) дії талонів, що свідчить про наявність підстави для виключення Замовником зазначеної дискримінаційної вимоги тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Договір
-
Повʼязаний документ:
Дог. з НТК Авіас.pdf
-
-
Назва доказу:
зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
зразки талонів.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника Київський національний університет технологій та дизайну внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-09-12-013170-a за предметом закупівлі: Бензин автомобільний, дизельне паливо, код за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015 - 09130000-9 Нафта і дистиляти.