• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

Металопластикові вікна

Завершена

20 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 100.00 UAH
Період оскарження: 16.07.2018 15:06 - 18.07.2018 15:04
Вимога
Відхилено

Скарга

Номер: 6409cee5342648a09a95bde089d99e60
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-16-001093-b.b2
Назва: Скарга
Вимога:
Звертаю увагу Замовника на його грубу помилку в протоколі дискваліфікації при визначенні мого основного кведу економічної діяльності що зазначається у Витязі який я надав. Ним було зауважено що мій основний квед економічної діяльності 47.19 а не 47.99 -Інші види роздрібної торгівлі поза магазинами- як це дійсно зазначено у Витязі. Це зауваження в протоколі дискваліфікації щодо невідповідності умовам закупівлі мого основного КВЕДУ вважаю як таке що дискримінує мене як учасника торгів в системі Прозорро. Звертаю увагу Замовника на те що код закупівлі ДК 021:2015: 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби включає в себе лише закупку металопластикових виробів та списання матеріалів згідно накладної на матеріали, а монтаж конструкцій слід проводити окремою закупівлею за ДК 021:2015: 45421132-8 - Встановлення вікон з розділу класифікатора -Будівельні роботи та поточний ремонт, де списання матеріалів витрачених на монтаж контрукцій проводиться згідно акту виконаних робіт. Отже, враховуючи вищевикладене, слід розділяти закупівлю матеріалів та закупівлю робіт, послуг. в даному випадку, якщо це неоформляється як поточний ремонт з кошторисом, та актом виконаних робіт КБ-2,довідкою КБ-3. Тож свій основний квед 47.99 - інші види роздрібної торгівлі поза магазинами - вважаю цілком достатнім для того щоб зробити постачання металопластикових конструкцій згідно закупівлі за кодом класифікатора ДК 021:2015: 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби. А в свою чергу, вважаю, якщо Замовник хоче провести закупівлю вікон разом із демонтажем та монтажем нових за кодом класифікатора ДК 021:2015: 44221000-5 - Вікна, двері та супутні вироби, то він робить помилку і таку закупівля слід взагалі скасувати разом із протоколом дискваліфікації в якому допущена груба помилка про мій основний вид економічної діяльності, як таку, що невідповідає законодавству України. І в додаток, прошу Замовника письмово надати роз'ясненя з посиланням на законодавчі документи, згідно яких вимог до документів необхідно проставляти мокру печать на протоколи та сертифікати продукції у випадку коли неявляєшься виробником. Звертаю увагу Замовника на те що ФОП Филонич А.С. являється офіційним дилером ТОВ "Завод СТЕКО" і представляє його продукцію на законних підставах про що свідчить сертифікат офіційного дилера який наданий мною в пропозиції.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Оголошення UA-2018-07-16-001093-b Металопластикові вікна Код ДК 021:2015 – 44221000-5 Вікна, двері та супутні вироби - є допороговою закупівлею в результаті чого, згідно чинного законодавства Замовник самостійно визначає для кожного окремого випадку перелік Документів, які мають підтверджувати кваліфікаційні критерії предмету закупівлі. В зв’язку з вищевикладеним Замовником було прописано критерії до закупівлі які були йому необхідні, а саме: - Доставка товару повинна відбуватись транспортом Постачальника за рахунок Постачальника з усією необхідною супровідною документацією до Товару. Автотранспорт Постачальника; - Постачальник забезпечує розвантаження товару безоплатно до закладу «Замовника»; - Постачальник виконує демонтаж старих вікон та монтаж нових; - Виконавець виконує роботи відповідно до будівельних норм та правил, із застосуванням виробів та матеріалів, що відповідають державним стандартам України; що тягне за собою наявність відповідних кодів економічної діяльності в учасника. При розгляді оголошення учасник самостійно визначає свої можливості виконання критерій закупівлі, після чого подає відповідні пропозиції. Протоколом дискваліфікації головною причиною відмови було відсутність технічного опису товару, та згоди з основними умовами договору.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Відкликано скаржником

Скарга

Номер: fad0d4d078af48349df34efa85f115be
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-16-001093-b.a1
Назва: Скарга
Вимога:
Ознайомившись з пропозицією ПП "Екіпаж", виявив що документи надані не в повному обсязі згідно умов Замовника, а саме: 1. Відсутній Акт абстеження (замірів) віконних конструкцій по закладу. 2. Сертифікати, протоколи не завірені печаткою ПП "Екіпаж", згідно вимог до документації на продукцію, виробником якої не являється, наприклад: а) протокол горючості - виробник виробів ТОВ "Міропласт" а не ПП "Екіпаж" б) протокол випробовувань фурнітури Axor - виробник продукції ТОВ "Аксор Індастрі" а не ПП "Екіпаж" Отже, на цих протоколах повинна була бути проставлена мокра печать ПП "Екіпаж" Закликаю замовника дотримуватися власних поставлених умов, зокрема п. 10 "Відхилення пропозиції" в тендерній документації закупівлі. Опираючись на вище зазначене, пропозиція учасника ПП "Екіпаж" не відповідає умовам закупівлі. Пуктом 9.2 Наказу ДП “Зовнішторгвидав” №35 “Про порядок здійснення допорогових закупівель” встановлено, що однією з підстав дискваліфікації є - невідповідність пропозиції Учасника умовам Закупівлі. Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. Виходячи з вищевикладеного, ПРОШУ: 1. Зобов’язати Замовника дискваліфікувати учасника ПП "Екіпаж" та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону. 2. В разі порушень Порядку Здійснення допорогових закупівель буде надана скарга на «DoZorro: Громадський контроль держзакупівель», та заява до антимонопольного комітету. 3. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Опис причини скасування: cancelled
Дата скасування: 02.08.2018 10:17