-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Металопластикові вікна з демонтажем, установкою
Завершена
364 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 640.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 640.00 UAH
Період оскарження:
12.09.2024 15:14 - 17.09.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Номер:
1a63f4f8df084d3cacc9d26f6bdcc810
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-12-009517-a.b2
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника
Скарга:
Постійно діючій адміністративній колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель
03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45
Скаржник:
ФІЗИЧНА ОСОБА ПІДПРИЄМЕЦЬ
Селедець Олег Володимирович
ІПН 2400703671
45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, вулиця Прирогова, будинок 4
Тел.: +380334449171
e-mail: seledec65@gmail.com
Замовник: Відокремлений структурний підрозділ "Технічний фаховий коледж Луцького національного технічного університету"
код ЄДРПОУ 26415046
Юридична адреса: 43023, Україна, Волинська область, Луцьк, Вулиця Конякіна, будинок 5
e-mail: Gitynec@ukr.net
тел. +380509567158
Ідентифікатор закупівлі:
ID: 3f0fe0f83f4e4bdd9d9b75d6d8b69e72
Закупівля: UA-2024-09-12-009517-a
СКАРГА
на неправомірні дії Замовника
Відповідно до Протоколу № 18 від 01.10.2024 року Щодо прийняття рішення уповноваженою особою про дискваліфікацію тендерної пропозиції учасника ФОП Селедець О.В., Замовником, однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції зазначено наступне:
1) У складі тендерної пропозиції у документі Цінова пропозиція.pdf відсутня інформація про предмет закупівлі відливів металевих зовнішніх.
Даний пункт, як причина для дискваліфікації є незаконним, таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та не відповідає вимогам, встановленим у Тендерній документації, оскільки:
Відповідно до пункту 4.1. Тендерної документації затвердженої Протоколом № 12 від 10 вересня 2024 року, назва предмету закупівлі – Металопластикові вікна з демонтажем та установкою (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44220000-8 (Столярні вироби).
Відповідно до пункту 4.3. Тендерної документації затвердженої Протоколом № 12 від 10 вересня 2024 року, Кількість товарів та місце його поставки – кількість: 28 штук, місце поставки товару: Волинська область, м. Луцьк, вулиця Конякіна, будинок 5.
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації затвердженої Протоколом № 12 від 10 вересня 2024 року, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Замовником було зазначено, Найменування товару – Металопластикові конструкції (вікна) в кількості 28 штук, а вже в технічних характеристиках Замовник зазначив інформацію про відливи та їх кількість. Самим Замовником, було зазначено лише Металопластикові конструкції (вікна) як Найменування товару.
Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації затвердженої Протоколом № 12 від 10 вересня 2024 року, Тендерна пропозиція (форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку (у разі наявності), у таблиці необхідно вказати Найменування товару та іншу інформацію, що вимагається.
Учасник ФОП Селедець О.В. в Тендерній пропозиції, зазначив Найменування товару – Металопластикові конструкції (вікна), що відповідає усім вимогам Тендерної документації, як було вказано вище.
Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Учасник ФОП Селедець О.В., подавши тендерну пропозицію із зазначенням в ній предмета закупівлі як Металопластикові конструкції (вікна), виконав вимогу тендерної документації.
Також, в файлі "Таблиця відповідності", що подано учасником, в складі тендерної пропозиції, учасник ФОП Селедець О.В., зазначив інформацію щодо відливів металевих зовнішніх, в кількості 28 шт., білого кольору, з наступними розмірами 250 мм * 1850 мм. Замовник не зазначив металеві відливи зовнішні в графі "Найменування товару", тому і учасник ФОП Селедець О.В. не зазначав інформацію про відливи в графі "Найменування товару", чим цілком та повністю виконав вимогу встановлену Замовником в Тендерній документації.
Отже, дискваліфікація учасника з даного пункту є незаконною.
Вимога щодо наступного пункту дискваліфікації:
2) Відповідно до додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати:
• сертифікат ДСТУ EN ISO9001:2018 та або ДСТУ EN ISO9001:2015 на систему управління якістю на виробництво профілів полiвiнiлхлоридних;
• сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво віконних блоків з профілів ПВХ;
• сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво склопакетів;
Однак, долучений учасником документ 6. Сертифікат СУЯ МАЯДО.pdf на систему управління якістю профілів полівінілхлоридних для віконних та дверних блоків не чинний на момент кінцевої дати подачі пропозиції, а саме термін дії якого закінчився 27.12.2023 року. Так документ 13 ІСО Якість 16.09.pdf не чинний на момент кінцевої дати подачі пропозиції, а саме термін дії якого закінчився 16.09.2024 року.
Даний пункт, як причина для дискваліфікації є незаконним, таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та не відповідає вимогам, встановленим у Тендерній документації, оскільки:
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації затвердженої Протоколом № 12 від 10 вересня 2024 року, Замовником була встановлена вимога, щодо подання учасниками наступних документів, у складі тендерної пропозиції:
сертифікат ДСТУ EN ISO9001:2018 та або ДСТУ EN ISO9001:2015 на систему управління якістю на виробництво профілів полiвiнiлхлоридних;
• сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво віконних блоків з профілів ПВХ;
• сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво склопакетів;
Учасник, ФОП Селедець О.В. у складі своєї тендерної пропозиції надав вищезазначені сертифікати, проте, помилково долучив не чинні. На підтвердження до скарги надаємо чинний сертифікат – файл «ІСО якість»
Також, додатково повідомляємо, що відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Оскільки, помилкове подання не чинного сертифікату жодним чином не призводить до заміни предмета закупівлі, найменування товару, марки чи моделі тощо, адже запровадження ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ. ВИМОГИ» безпосередньо не впливає на якість товару. Відповідно до пункту 0.1. Загальні положення, Вступу до ISO 9001:2015, встановлено, що Запровадити систему управління якістю — стратегічне рішення організації̈, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Згідно даних Вимог, сертифікується сама організація (виробник або постачальник) та оцінюється їх система менеджменту але, аж ніяк не товар чи послуги.
А тому, Замовник повинен був надати учасника 24 години на виправлення даної невідповідності, проте Замовник порушив права Учасника та не оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення даної невідповідності.
Отже, дискваліфікація учасника з даного пункту є незаконною.
Вимога щодо наступного пункту дискваліфікації:
3) Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати паспорт на вікна металопластикові, що мають бути затверджені виробником цього Товару в установленому законодавством порядку. У паспорті мають бути вказані комплектуючі, які використані при виготовленні Товару, усі його технічні (якісні, кількісні) характеристики, необхідні для визначення відповідності вимогам замовника, а також повинно бути графічне зображення товару з чіткими розмірами.
Однак, у файлі Паспорт на вікна jpg відсутня інформація про технічні (якісні, кількісні)
характеристики, необхідні для визначення відповідності вимогам замовника. а саме:
- монтажна глибина не менше 70 мм
- підсилювач рамний п-подібний
Даний пункт, як причина для дискваліфікації є незаконним, таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та не відповідає вимогам, встановленим у Тендерній документації, оскільки:
Учасник ФОП Селедець О.В., у складі тендерної пропозиції надав файл Паспорт на вікна.jpg, який містить дану інформацію. В даному файлі в назві комплектуючих, зазначено а) що профільна система 1 Steko S 700, ВІК, СІРА ГУМА, Білий 70 мм, що і є прямим підтвердженням монтажної глибини 70 мм. Також, в пункті б) назви комплектуючих зазначено, що армування (елементи жорсткості) становлять: коробка 1,2 мм, стулка 1,2 мм, імпост 1,2 мм, що відповідає п-подібному підсилювачу рамному.
Також, додатково зазначаємо, що вимога щодо дання паспорту не містить додаткових конкретних вимог щодо монтажної глибини та підсилювача рамного, чи посилання на відповідність усім вимогам встановленим в Додатку 2 до тендерної документації. Наданий паспорт містить інформацію про комплектуючі, які використані при виготовленні Товару, усі його технічні (якісні, кількісні) характеристики, графічне зображення з чіткими розмірами. Зазначена інформація в паспорті є достатньою для визначення відповідності вимогам замовника. Додатково повідомляємо, що інформація про підсилювач рамний наявна в файлі «Гарантійний лист від завода виробника», а також, в файлі "Таблиця відповідності".
Учасник подав тендерну пропозицію у відповідності з вимогами встановленими в тендерній документації.
Отже, дискваліфікація учасника з даного пункту є незаконною.
Вимога щодо наступного пункту дискваліфікації:
4) У складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен надати документальне підтвердження (гарантійний лист) від заводу-виробника про підтвердження спроможності поставити Товар у обсягах і з характеристиками, що вказані в технічних вимогах документації та пропозиції учасника, чіткі технічні (якісні, кількісні) характеристики пропонованого для поставки Товару (мають відповідати вимогам
замовника, вказаним у Додатку 2 тендерної документації), предмет цієї закупівлі, найменування замовника та учасника, посилання на оприлюднене на веб порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цієї закупівлі, а також графічні зображення пропонованого Товару.
Однак, у складі тендерної пропозиції у документі Гарантійний лист від завода виробника.jpg відсутня інформація про предмет закупівлі, графічні зображення відливів металевих зовнішніх, та не зазначені чіткі технічні (якісні) характеристики пропонованого для поставки товару.
Відповідно до пункту 4.1. Тендерної документації затвердженої Протоколом № 12 від 10 вересня 2024 року, назва предмету закупівлі – Металопластикові вікна з демонтажем та установкою (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44220000-8 (Столярні вироби).
Відповідно до пункту 4.3. Тендерної документації затвердженої Протоколом № 12 від 10 вересня 2024 року, Кількість товарів та місце його поставки – кількість: 28 штук, місце поставки товару: Волинська область, м. Луцьк, вулиця Конякіна, будинок 5.
Товаром, згідно даної закупівлі, Замовником визначено - вікна, а тому, графічні зображення надані на вікна. Тендерна документація не містить вимоги, щодо надання графічного зображення і на відливи металеві зовнішні.
Гарантійний лист від заводу-виробника містить абсолютно усі та чіткі технічні (якісні) характеристики пропонованого для поставки товару.
Щодо відсутності інформації про предмет закупівлі, то додатково повідомляємо, що відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відсутність зазначення предмета, жодним чином не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Також, гарантійний лист містить посилання на дану закупівлю та найменування Замовника, що дозволяє чітко ідентифікувати на яку закупівлю подано даний гарантійний лист. Замовник повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель.
Отже, дискваліфікація учасника з даного пункту є незаконною. Даною дією, Замовник порушив наступні підпункти, частини першої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
А також, пункт 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
На підставі викладеного, керуючись ст. 18 Закону, з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178
Просимо, зобовʼязати Замовника, скасувати незаконне рішення в частині відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП Селедець О.В
З усією повагою, Селедець О.В.
Пов'язані документи:
Учасник
- ІСО якість 06.10.2024 18:52
- sign.p7s 06.10.2024 19:09
- рішення від 08.10.2024 № 16469.pdf 08.10.2024 17:18
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.10.2024 № 16890.pdf 16.10.2024 14:40
- рішення від 15.10.2024 № 16890.pdf 18.10.2024 14:24
- Пояснення.pdf 10.10.2024 14:44
- Пояснення.docx 10.10.2024 14:46
Дата прийняття скарги до розгляду:
06.10.2024 19:14
Дата розгляду скарги:
15.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
08.10.2024 17:18
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
18.10.2024 14:24
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
85ee26e72b3548e3a6cf53a09ea96501
Заголовок пункту скарги:
Відхилення тендерної пропозиції, з підстави, що не була встановлена в Тендерній документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Протоколу № 18 від 01.10.2024 року Щодо прийняття рішення уповноваженою особою про дискваліфікацію тендерної пропозиції учасника ФОП Селедець О.В., Замовником, однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції зазначено наступне:
1) У складі тендерної пропозиції у документі Цінова пропозиція.pdf відсутня інформація про предмет закупівлі відливів металевих зовнішніх.
Даний пункт, як причина для дискваліфікації є незаконним, таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та не відповідає вимогам, встановленим у Тендерній документації, оскільки:
Відповідно до пункту 4.1. Тендерної документації затвердженої Протоколом № 12 від 10 вересня 2024 року, назва предмету закупівлі – Металопластикові вікна з демонтажем та установкою (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44220000-8 (Столярні вироби).
Відповідно до пункту 4.3. Тендерної документації затвердженої Протоколом № 12 від 10 вересня 2024 року, Кількість товарів та місце його поставки – кількість: 28 штук, місце поставки товару: Волинська область, м. Луцьк, вулиця Конякіна, будинок 5.
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації затвердженої Протоколом № 12 від 10 вересня 2024 року, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Замовником було зазначено, Найменування товару – Металопластикові конструкції (вікна) в кількості 28 штук, а вже в технічних характеристиках Замовник зазначив інформацію про відливи та їх кількість. Самим Замовником, було зазначено лише Металопластикові конструкції (вікна) як Найменування товару.
Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації затвердженої Протоколом № 12 від 10 вересня 2024 року, Тендерна пропозиція (форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку (у разі наявності), у таблиці необхідно вказати Найменування товару та іншу інформацію, що вимагається.
Учасник ФОП Селедець О.В. в Тендерній пропозиції, зазначив Найменування товару – Металопластикові конструкції (вікна), що відповідає усім вимогам Тендерної документації, як було вказано вище.
Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Учасник ФОП Селедець О.В., подавши тендерну пропозицію із зазначенням в ній предмета закупівлі як Металопластикові конструкції (вікна), виконав вимогу тендерної документації.
Також, в файлі "Таблиця відповідності", що подано учасником, в складі тендерної пропозиції, учасник ФОП Селедець О.В., зазначив інформацію щодо відливів металевих зовнішніх, в кількості 28 шт., білого кольору, з наступними розмірами 250 мм * 1850 мм. Замовник не зазначив металеві відливи зовнішні в графі "Найменування товару", тому і учасник ФОП Селедець О.В. не зазначав інформацію про відливи в графі "Найменування товару", чим цілком та повністю виконав вимогу встановлену Замовником в Тендерній документації.
Отже, дискваліфікація учасника з даного пункту є незаконною. Даною дією, Замовник порушив наступні підпункти, частини першої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
1) У складі тендерної пропозиції у документі Цінова пропозиція.pdf відсутня інформація про предмет закупівлі відливів металевих зовнішніх.
Даний пункт, як причина для дискваліфікації є незаконним, таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та не відповідає вимогам, встановленим у Тендерній документації, оскільки:
Відповідно до пункту 4.1. Тендерної документації затвердженої Протоколом № 12 від 10 вересня 2024 року, назва предмету закупівлі – Металопластикові вікна з демонтажем та установкою (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44220000-8 (Столярні вироби).
Відповідно до пункту 4.3. Тендерної документації затвердженої Протоколом № 12 від 10 вересня 2024 року, Кількість товарів та місце його поставки – кількість: 28 штук, місце поставки товару: Волинська область, м. Луцьк, вулиця Конякіна, будинок 5.
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації затвердженої Протоколом № 12 від 10 вересня 2024 року, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Замовником було зазначено, Найменування товару – Металопластикові конструкції (вікна) в кількості 28 штук, а вже в технічних характеристиках Замовник зазначив інформацію про відливи та їх кількість. Самим Замовником, було зазначено лише Металопластикові конструкції (вікна) як Найменування товару.
Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації затвердженої Протоколом № 12 від 10 вересня 2024 року, Тендерна пропозиція (форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку (у разі наявності), у таблиці необхідно вказати Найменування товару та іншу інформацію, що вимагається.
Учасник ФОП Селедець О.В. в Тендерній пропозиції, зазначив Найменування товару – Металопластикові конструкції (вікна), що відповідає усім вимогам Тендерної документації, як було вказано вище.
Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Учасник ФОП Селедець О.В., подавши тендерну пропозицію із зазначенням в ній предмета закупівлі як Металопластикові конструкції (вікна), виконав вимогу тендерної документації.
Також, в файлі "Таблиця відповідності", що подано учасником, в складі тендерної пропозиції, учасник ФОП Селедець О.В., зазначив інформацію щодо відливів металевих зовнішніх, в кількості 28 шт., білого кольору, з наступними розмірами 250 мм * 1850 мм. Замовник не зазначив металеві відливи зовнішні в графі "Найменування товару", тому і учасник ФОП Селедець О.В. не зазначав інформацію про відливи в графі "Найменування товару", чим цілком та повністю виконав вимогу встановлену Замовником в Тендерній документації.
Отже, дискваліфікація учасника з даного пункту є незаконною. Даною дією, Замовник порушив наступні підпункти, частини першої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Просимо, зобовʼязати Замовника, скасувати незаконне рішення в частині відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП Селедець О.В. з даного пункту.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
5d7972d722cf4387a676eed6252e46dc
Заголовок пункту скарги:
Ненадання 24 годин для усунення невідповідності
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Протоколу № 18 від 01.10.2024 року Щодо прийняття рішення уповноваженою особою про дискваліфікацію тендерної пропозиції учасника ФОП Селедець О.В., Замовником, однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції зазначено наступне:
Відповідно до додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати:
• сертифікат ДСТУ EN ISO9001:2018 та або ДСТУ EN ISO9001:2015 на систему управління якістю на виробництво профілів полiвiнiлхлоридних;
• сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво віконних блоків з профілів ПВХ;
• сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво склопакетів;
Однак, долучений учасником документ 6. Сертифікат СУЯ МАЯДО.pdf на систему управління якістю профілів полівінілхлоридних для віконних та дверних блоків не чинний на момент кінцевої дати подачі пропозиції, а саме термін дії якого закінчився 27.12.2023 року. Так документ 13 ІСО Якість 16.09.pdf не чинний на момент кінцевої дати подачі пропозиції, а саме термін дії якого закінчився 16.09.2024 року.
Даний пункт, як причина для дискваліфікації є незаконним, таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та не відповідає вимогам, встановленим у Тендерній документації, оскільки:
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації затвердженої Протоколом № 12 від 10 вересня 2024 року, Замовником була встановлена вимога, щодо подання учасниками наступних документів, у складі тендерної пропозиції:
сертифікат ДСТУ EN ISO9001:2018 та або ДСТУ EN ISO9001:2015 на систему управління якістю на виробництво профілів полiвiнiлхлоридних;
• сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво віконних блоків з профілів ПВХ;
• сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво склопакетів;
Учасник, ФОП Селедець О.В. у складі своєї тендерної пропозиції надав вищезазначені сертифікати, проте, помилково долучив не чинні. На підтвердження до скарги надаємо чинний сертифікат – файл «ІСО якість»
Також, додатково повідомляємо, що відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Оскільки, помилкове подання не чинного сертифікату жодним чином не призводить до заміни предмета закупівлі, найменування товару, марки чи моделі тощо, адже запровадження ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ. ВИМОГИ» безпосередньо не впливає на якість товару. Відповідно до пункту 0.1. Загальні положення, Вступу до ISO 9001:2015, встановлено, що Запровадити систему управління якістю — стратегічне рішення організації̈, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Згідно даних Вимог, сертифікується сама організація (виробник або постачальник) та оцінюється їх система менеджменту але, аж ніяк не товар чи послуги.
А тому, Замовник повинен був надати учаснику 24 години на виправлення даної невідповідності, проте Замовник порушив права Учасника та не оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення даної невідповідності.
Отже, дискваліфікація учасника з даного пункту є незаконною. Даною дією, Замовник порушив наступні підпункти, частини першої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
А також, пункт 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Відповідно до додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати:
• сертифікат ДСТУ EN ISO9001:2018 та або ДСТУ EN ISO9001:2015 на систему управління якістю на виробництво профілів полiвiнiлхлоридних;
• сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво віконних блоків з профілів ПВХ;
• сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво склопакетів;
Однак, долучений учасником документ 6. Сертифікат СУЯ МАЯДО.pdf на систему управління якістю профілів полівінілхлоридних для віконних та дверних блоків не чинний на момент кінцевої дати подачі пропозиції, а саме термін дії якого закінчився 27.12.2023 року. Так документ 13 ІСО Якість 16.09.pdf не чинний на момент кінцевої дати подачі пропозиції, а саме термін дії якого закінчився 16.09.2024 року.
Даний пункт, як причина для дискваліфікації є незаконним, таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та не відповідає вимогам, встановленим у Тендерній документації, оскільки:
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації затвердженої Протоколом № 12 від 10 вересня 2024 року, Замовником була встановлена вимога, щодо подання учасниками наступних документів, у складі тендерної пропозиції:
сертифікат ДСТУ EN ISO9001:2018 та або ДСТУ EN ISO9001:2015 на систему управління якістю на виробництво профілів полiвiнiлхлоридних;
• сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво віконних блоків з профілів ПВХ;
• сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво склопакетів;
Учасник, ФОП Селедець О.В. у складі своєї тендерної пропозиції надав вищезазначені сертифікати, проте, помилково долучив не чинні. На підтвердження до скарги надаємо чинний сертифікат – файл «ІСО якість»
Також, додатково повідомляємо, що відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Оскільки, помилкове подання не чинного сертифікату жодним чином не призводить до заміни предмета закупівлі, найменування товару, марки чи моделі тощо, адже запровадження ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ. ВИМОГИ» безпосередньо не впливає на якість товару. Відповідно до пункту 0.1. Загальні положення, Вступу до ISO 9001:2015, встановлено, що Запровадити систему управління якістю — стратегічне рішення організації̈, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Згідно даних Вимог, сертифікується сама організація (виробник або постачальник) та оцінюється їх система менеджменту але, аж ніяк не товар чи послуги.
А тому, Замовник повинен був надати учаснику 24 години на виправлення даної невідповідності, проте Замовник порушив права Учасника та не оприлюднив повідомлення з вимогою про усунення даної невідповідності.
Отже, дискваліфікація учасника з даного пункту є незаконною. Даною дією, Замовник порушив наступні підпункти, частини першої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
А також, пункт 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
×
-
Назва доказу:
ІСО якість
-
Повʼязаний документ:
ІСО якість
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Просимо, зобовʼязати Замовника, скасувати незаконне рішення в частині відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП Селедець О.В. з даного пункту та надати учаснику ФОП Селедець О.В. 24 години на усунення невідновідності.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
989077c232164f099e4e5189ecadddf6
Заголовок пункту скарги:
Відхилення тендерної пропозиції, з підстави, що не була встановлена в Тендерній документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Протоколу № 18 від 01.10.2024 року Щодо прийняття рішення уповноваженою особою про дискваліфікацію тендерної пропозиції учасника ФОП Селедець О.В., Замовником, однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції зазначено наступне:
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати паспорт на вікна металопластикові, що мають бути затверджені виробником цього Товару в установленому законодавством порядку. У паспорті мають бути вказані комплектуючі, які використані при виготовленні Товару, усі його технічні (якісні, кількісні) характеристики, необхідні для визначення відповідності вимогам замовника, а також повинно бути графічне зображення товару з чіткими розмірами.
Однак, у файлі Паспорт на вікна jpg відсутня інформація про технічні (якісні, кількісні)
характеристики, необхідні для визначення відповідності вимогам замовника. а саме:
- монтажна глибина не менше 70 мм
- підсилювач рамний п-подібний
Даний пункт, як причина для дискваліфікації є незаконним, таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та не відповідає вимогам, встановленим у Тендерній документації, оскільки:
Учасник ФОП Селедець О.В., у складі тендерної пропозиції надав файл Паспорт на вікна.jpg, який містить дану інформацію. В даному файлі в назві комплектуючих, зазначено а) що профільна система 1 Steko S 700, ВІК, СІРА ГУМА, Білий 70 мм, що і є прямим підтвердженням монтажної глибини 70 мм. Також, в пункті б) назви комплектуючих зазначено, що армування (елементи жорсткості) становлять: коробка 1,2 мм, стулка 1,2 мм, імпост 1,2 мм, що відповідає п-подібному підсилювачу рамному.
Також, додатково зазначаємо, що вимога щодо дання паспорту не містить додаткових конкретних вимог щодо монтажної глибини та підсилювача рамного, чи посилання на відповідність усім вимогам встановленим в Додатку 2 до тендерної документації. Наданий паспорт містить інформацію про комплектуючі, які використані при виготовленні Товару, усі його технічні (якісні, кількісні) характеристики, графічне зображення з чіткими розмірами. Зазначена інформація в паспорті є достатньою для визначення відповідності вимогам замовника. Додатково повідомляємо, що інформація про підсилювач рамний наявна в файлі «Гарантійний лист від завода виробника», а також, в файлі "Таблиця відповідності".
Учасник подав тендерну пропозицію у відповідності з вимогами встановленими в тендерній документації.
Отже, дискваліфікація учасника з даного пункту є незаконною. Даною дією, Замовник порушив наступні підпункти, частини першої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати паспорт на вікна металопластикові, що мають бути затверджені виробником цього Товару в установленому законодавством порядку. У паспорті мають бути вказані комплектуючі, які використані при виготовленні Товару, усі його технічні (якісні, кількісні) характеристики, необхідні для визначення відповідності вимогам замовника, а також повинно бути графічне зображення товару з чіткими розмірами.
Однак, у файлі Паспорт на вікна jpg відсутня інформація про технічні (якісні, кількісні)
характеристики, необхідні для визначення відповідності вимогам замовника. а саме:
- монтажна глибина не менше 70 мм
- підсилювач рамний п-подібний
Даний пункт, як причина для дискваліфікації є незаконним, таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та не відповідає вимогам, встановленим у Тендерній документації, оскільки:
Учасник ФОП Селедець О.В., у складі тендерної пропозиції надав файл Паспорт на вікна.jpg, який містить дану інформацію. В даному файлі в назві комплектуючих, зазначено а) що профільна система 1 Steko S 700, ВІК, СІРА ГУМА, Білий 70 мм, що і є прямим підтвердженням монтажної глибини 70 мм. Також, в пункті б) назви комплектуючих зазначено, що армування (елементи жорсткості) становлять: коробка 1,2 мм, стулка 1,2 мм, імпост 1,2 мм, що відповідає п-подібному підсилювачу рамному.
Також, додатково зазначаємо, що вимога щодо дання паспорту не містить додаткових конкретних вимог щодо монтажної глибини та підсилювача рамного, чи посилання на відповідність усім вимогам встановленим в Додатку 2 до тендерної документації. Наданий паспорт містить інформацію про комплектуючі, які використані при виготовленні Товару, усі його технічні (якісні, кількісні) характеристики, графічне зображення з чіткими розмірами. Зазначена інформація в паспорті є достатньою для визначення відповідності вимогам замовника. Додатково повідомляємо, що інформація про підсилювач рамний наявна в файлі «Гарантійний лист від завода виробника», а також, в файлі "Таблиця відповідності".
Учасник подав тендерну пропозицію у відповідності з вимогами встановленими в тендерній документації.
Отже, дискваліфікація учасника з даного пункту є незаконною. Даною дією, Замовник порушив наступні підпункти, частини першої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Просимо, зобовʼязати Замовника, скасувати незаконне рішення в частині відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП Селедець О.В. з даного пункту.
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
75c039b480464d4d8a1522a8da4585a0
Заголовок пункту скарги:
Ненадання 24 години на виправлення невідповідності
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Протоколу № 18 від 01.10.2024 року Щодо прийняття рішення уповноваженою особою про дискваліфікацію тендерної пропозиції учасника ФОП Селедець О.В., Замовником, однією з підстав для відхилення тендерної пропозиції зазначено наступне:
У складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен надати документальне підтвердження (гарантійний лист) від заводу-виробника про підтвердження спроможності поставити Товар у обсягах і з характеристиками, що вказані в технічних вимогах документації та пропозиції учасника, чіткі технічні (якісні, кількісні) характеристики пропонованого для поставки Товару (мають відповідати вимогам
замовника, вказаним у Додатку 2 тендерної документації), предмет цієї закупівлі, найменування замовника та учасника, посилання на оприлюднене на веб порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цієї закупівлі, а також графічні зображення пропонованого Товару.
Однак, у складі тендерної пропозиції у документі Гарантійний лист від завода виробника.jpg відсутня інформація про предмет закупівлі, графічні зображення відливів металевих зовнішніх, та не зазначені чіткі технічні (якісні) характеристики пропонованого для поставки товару.
Відповідно до пункту 4.1. Тендерної документації затвердженої Протоколом № 12 від 10 вересня 2024 року, назва предмету закупівлі – Металопластикові вікна з демонтажем та установкою (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44220000-8 (Столярні вироби).
Відповідно до пункту 4.3. Тендерної документації затвердженої Протоколом № 12 від 10 вересня 2024 року, Кількість товарів та місце його поставки – кількість: 28 штук, місце поставки товару: Волинська область, м. Луцьк, вулиця Конякіна, будинок 5.
Товаром, згідно даної закупівлі, Замовником визначено - вікна, а тому, графічні зображення надані на вікна. Тендерна документація не містить вимоги, щодо надання графічного зображення і на відливи металеві зовнішні.
Гарантійний лист від заводу-виробника містить абсолютно усі та чіткі технічні (якісні) характеристики пропонованого для поставки товару.
Щодо відсутності інформації про предмет закупівлі, то додатково повідомляємо, що відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відсутність зазначення предмета, жодним чином не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Також, гарантійний лист містить посилання на дану закупівлю та найменування Замовника, що дозволяє чітко ідентифікувати на яку закупівлю подано даний гарантійний лист. Замовник повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель.
Отже, дискваліфікація учасника з даного пункту є незаконною. Даною дією, Замовник порушив наступні підпункти, частини першої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
А також, пункт 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
У складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен надати документальне підтвердження (гарантійний лист) від заводу-виробника про підтвердження спроможності поставити Товар у обсягах і з характеристиками, що вказані в технічних вимогах документації та пропозиції учасника, чіткі технічні (якісні, кількісні) характеристики пропонованого для поставки Товару (мають відповідати вимогам
замовника, вказаним у Додатку 2 тендерної документації), предмет цієї закупівлі, найменування замовника та учасника, посилання на оприлюднене на веб порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цієї закупівлі, а також графічні зображення пропонованого Товару.
Однак, у складі тендерної пропозиції у документі Гарантійний лист від завода виробника.jpg відсутня інформація про предмет закупівлі, графічні зображення відливів металевих зовнішніх, та не зазначені чіткі технічні (якісні) характеристики пропонованого для поставки товару.
Відповідно до пункту 4.1. Тендерної документації затвердженої Протоколом № 12 від 10 вересня 2024 року, назва предмету закупівлі – Металопластикові вікна з демонтажем та установкою (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44220000-8 (Столярні вироби).
Відповідно до пункту 4.3. Тендерної документації затвердженої Протоколом № 12 від 10 вересня 2024 року, Кількість товарів та місце його поставки – кількість: 28 штук, місце поставки товару: Волинська область, м. Луцьк, вулиця Конякіна, будинок 5.
Товаром, згідно даної закупівлі, Замовником визначено - вікна, а тому, графічні зображення надані на вікна. Тендерна документація не містить вимоги, щодо надання графічного зображення і на відливи металеві зовнішні.
Гарантійний лист від заводу-виробника містить абсолютно усі та чіткі технічні (якісні) характеристики пропонованого для поставки товару.
Щодо відсутності інформації про предмет закупівлі, то додатково повідомляємо, що відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відсутність зазначення предмета, жодним чином не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Також, гарантійний лист містить посилання на дану закупівлю та найменування Замовника, що дозволяє чітко ідентифікувати на яку закупівлю подано даний гарантійний лист. Замовник повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель.
Отже, дискваліфікація учасника з даного пункту є незаконною. Даною дією, Замовник порушив наступні підпункти, частини першої статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі»:
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
А також, пункт 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
Просимо, зобовʼязати Замовника, скасувати незаконне рішення в частині відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП Селедець О.В. з даного пункту та надати учаснику ФОП Селедець О.В. 24 години на усунення невідновідності.
Вимога
Є відповідь
Незаконне відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП Селедець О.В.
Номер:
647311a7acb74ac491848b11bb40939a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-12-009517-a.c1
Назва:
Незаконне відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП Селедець О.В.
Вимога:
Шановний Замовнику, звертаємо увагу, що відповідно до Вашого протоколу № 18 від 01.10.2024 року Щодо прийняття рішення уповноваженою особою про дискваліфікацію тендерної пропозиції учасника ФОП Селедець О.В., Ви зазначили наступне:
1) У складі тендерної пропозиції у документі Цінова пропозиція.pdf відсутня інформація про предмет закупівлі відливів металевих зовнішніх.
Даний пункт, як причина для дискваліфікації є незаконним, таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та не відповідає вимогам, встановленим у Тендерній документації, оскільки:
Відповідно до пункту 4.1. Тендерної документації затвердженої Протоколом № 12 від 10 вересня 2024 року, назва предмету закупівлі – Металопластикові вікна з демонтажем та установкою (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44220000-8 (Столярні вироби).
Відповідно до пункту 4.3. Тендерної документації затвердженої Протоколом № 12 від 10 вересня 2024 року, Кількість товарів та місце його поставки – кількість: 28 штук, місце поставки товару: Волинська область, м. Луцьк, вулиця Конякіна, будинок 5.
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації затвердженої Протоколом № 12 від 10 вересня 2024 року, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, Вами було зазначено, Найменування товару – Металопластикові конструкції (вікна) в кількості 28 штук, а вже в технічних характеристиках Ви зазначили інформацію про відливи та їх кількість.
Відповідно до Додатку 4 до Тендерної документації затвердженої Протоколом № 12 від 10 вересня 2024 року, Тендерна пропозиція (форма, яка подається Учасником на фірмовому бланку (у разі наявності), у табличні необхідно вказати Найменування товару та іншу інформацію, що вимагається.
Учасник ФОП Селедець О.В. в Тендерній пропозиції, зазначив Найменування товару – Металопластикові конструкції (вікна), що відповідає усім вимогам Тендерної документації, як було вказано вище.
Відповідно до пункту 32 частини першої статті 1 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації. Учасник ФОП Селедець О.В., подавши тендерну пропозицію із зазначенням в ній предмета закупівлі як Металопластикові конструкції (вікна), виконав вимогу тендерної документації.
Отже, дискваліфікація учасника з даного пункту є незаконною.
Вимога щодо наступного пункту дискваліфікації:
2) Відповідно до додатку № 2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати:
• сертифікат ДСТУ EN ISO9001:2018 та або ДСТУ EN ISO9001:2015 на систему управління якістю на виробництво профілів полiвiнiлхлоридних;
• сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво віконних блоків з профілів ПВХ;
• сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво склопакетів;
Однак, долучений учасником документ 6. Сертифікат СУЯ МАЯДО.pdf на систему управління якістю профілів полівінілхлоридних для віконних та дверних блоків не чинний на момент кінцевої дати подачі пропозиції, а саме термін дії якого закінчився 27.12.2023 року. Так документ 13 ІСО Якість 16.09.pdf не чинний на момент кінцевої дати подачі пропозиції, а саме термін дії якого закінчився 16.09.2024 року.
Даний пункт, як причина для дискваліфікації є незаконним, таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та не відповідає вимогам, встановленим у Тендерній документації, оскільки:
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації затвердженої Протоколом № 12 від 10 вересня 2024 року, Замовником була встановлена вимога, щодо подання учасниками наступних документів, у складі тендерної пропозиції:
сертифікат ДСТУ EN ISO9001:2018 та або ДСТУ EN ISO9001:2015 на систему управління якістю на виробництво профілів полiвiнiлхлоридних;
• сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво віконних блоків з профілів ПВХ;
• сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво склопакетів;
Учасник, ФОП Селедець О.В. у складі своєї тендерної пропозиції надав вищезазначені сертифікати, що відповідають вимогам тендерної документації, будь які додаткові вимоги до даних сертифікатів, у тому числі, щодо їх чинності на момент кінцевої дати подачі пропозиції, тендерна документація не містить. А тому, у Замовника відсутні законні підстави відхиляти тендерну пропозицію учасника ФОП Селедець О.В. з даної причини. Такої ж думки притримується і АМКУ під час розгляду скарг (UA-2024-02-13-011134-a та UA-2024-06-21-009440-a).
Також, додатково повідомляємо, що відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Оскільки, помилкове подання не чинного сертифікату жодним чином не призводить до заміни предмета закупівлі, найменування товару, марки чи моделі тощо, адже запровадження ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ. ВИМОГИ» безпосередньо не впливає на якість товару. Відповідно до пункту 0.1. Загальні положення, Вступу до ISO 9001:2015, встановлено, що Запровадити систему управління якістю — стратегічне рішення організації̈, яке може допомогти поліпшити її загальну дієвість та забезпечити міцну основу для ініціатив щодо сталого розвитку. Згідно даних Вимог, сертифікується сама організація (виробник або постачальник) та оцінюється їх система менеджменту але, аж ніяк не товар чи послуги.
Отже, дискваліфікація учасника з даного пункту є незаконною.
Вимога щодо наступного пункту дискваліфікації:
3) Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати паспорт на вікна металопластикові, що мають бути затверджені виробником цього Товару в установленому законодавством порядку. У паспорті мають бути вказані комплектуючі, які використані при виготовленні Товару, усі його технічні (якісні, кількісні) характеристики, необхідні для визначення відповідності вимогам замовника, а також повинно бути графічне зображення товару з чіткими розмірами.
Однак, у файлі Паспорт на вікна jpg відсутня інформація про технічні (якісні, кількісні)
характеристики, необхідні для визначення відповідності вимогам замовника. а саме:
- монтажна глибина не менше 70 мм
- підсилювач рамний п-подібний
Даний пункт, як причина для дискваліфікації є незаконним, таким, що порушує принципи здійснення публічних закупівель та не відповідає вимогам, встановленим у Тендерній документації, оскільки:
Учасник ФОП Селедець О.В., у складі тендерної пропозиції надав файл Паспорт на вікна.jpg, який містить дану інформацію. В даному файлі в назві комплектуючих, зазначено а) що профільна система 1 Steko S 700, ВІК, СІРА ГУМА, Білий 70 мм, що і є прямим підтвердженням монтажної глибини 70 мм. Також, в пункті б) назви комплектуючих зазначено, що армування (елементи жорсткості) становлять: коробка 1,2 мм, стулка 1,2 мм, імпост 1,2 мм, що відповідає п-подібному підсилювачу рамному.
Також, додатково зазначаємо, що вимога щодо дання паспорту не містить додаткових конкретних вимог щодо монтажної глибини та підсилювача рамного, чи посилання на відповідність усім вимогам встановленим в Додатку 2 до тендерної документації. Як і не містить вимог, щодо способу надання інформації. Наданий паспорт містить інформацію про комплектуючі, які використані при виготовленні Товару, усі його технічні (якісні, кількісні) характеристики, графічне зображення з чіткими розмірами. Зазначена інформація в паспорті є достатньою для визначення відповідності вимогам замовника.
Отже, дискваліфікація учасника з даного пункту є незаконною.
Вимога щодо наступного пункту дискваліфікації:
4) У складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен надати документальне підтвердження (гарантійний лист) від заводу-виробника про підтвердження спроможності поставити Товар у обсягах і з характеристиками, що вказані в технічних вимогах документації та пропозиції учасника, чіткі технічні (якісні, кількісні) характеристики пропонованого для поставки Товару (мають відповідати вимогам
замовника, вказаним у Додатку 2 тендерної документації), предмет цієї закупівлі, найменування замовника та учасника, посилання на оприлюднене на веб порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цієї закупівлі, а також графічні зображення пропонованого Товару.
Однак, у складі тендерної пропозиції у документі Гарантійний лист від завода виробника.jpg відсутня інформація про предмет закупівлі, графічні зображення відливів металевих зовнішніх, та не зазначені чіткі технічні (якісні) характеристики пропонованого для поставки товару.
Відповідно до пункту 4.1. Тендерної документації затвердженої Протоколом № 12 від 10 вересня 2024 року, назва предмету закупівлі – Металопластикові вікна з демонтажем та установкою (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 44220000-8 (Столярні вироби).
Відповідно до пункту 4.3. Тендерної документації затвердженої Протоколом № 12 від 10 вересня 2024 року, Кількість товарів та місце його поставки – кількість: 28 штук, місце поставки товару: Волинська область, м. Луцьк, вулиця Конякіна, будинок 5.
Товаром, згідно даної закупівлі, Замовником визначено - вікна, а тому, графічні зображення надані на вікна. Тендерна документація не містить вимоги, щодо надання графічного зображення і на відливи металеві зовнішні.
Гарантійний лист від заводу-виробника містить абсолютно усі та чіткі технічні (якісні) характеристики пропонованого для поставки товару.
Щодо відсутності інформації про предмет закупівлі, то додатково повідомляємо, що відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Відсутність зазначення предмета, жодним чином не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Також, гарантійний лист містить посилання на дану закупівлю та найменування Замовника, що дозволяє чітко ідентифікувати на яку закупівлю подано даний гарантійний лист. Замовник повинен був розмістити повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель.
Отже, дискваліфікація учасника з даного пункту є незаконною.
Вимагаємо скасувати Ваше незаконне рішення в частині відхилення тендерної пропозиції Учасника ФОП Селедець О.В.
У разі Вашої бездіяльності, змушений будй звернутися до АМКУ за захистом своїх порушених прав.
З усією повагою, Селедець О.В.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу.pdf 04.10.2024 13:47
Дата подачі:
04.10.2024 02:19
Вирішення:
Шановний учаснику, розглянувши Вашу вимогу хочемо повідомити наступне:
1) Відповідно до додатку №2 до тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, учасник у складі своєї пропозиції повинен надати
- сертифікат ДСТУ EN ISO9001:2018 та або ДСТУ EN ISO9001:2015 на систему управління якістю на виробництво профілів полiвiнiлхлоридних;
- сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво віконних блоків з профілів ПВХ
- сертифікат на систему управління якістю щодо відповідності до ДСТУ EN ISO «Системи управління якістю. Вимоги» на виробництво склопакетів;
Долучений учасником документ 6.Сертификат СУЯ МАЯДО.pdf на систему управління якістю профілів полівінілхлоридних для віконних та дверних блоків не чинний на момент кінцевої дати подачі пропозицій , а саме термін дії якого закінчився 27.12.2023 року. Також документ 13 ІСО Якість 16.09.pdf не чинний на момент кінцевої дати подачі пропозицій , а саме термін дії якого закінчився 16.09.2024 року.
Хочемо зазначити, що у розділі 3 п.1. тендерної документації «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» зазначено, що усі документи надані у складі пропозиції учасника, які вимагаються тендерною документацією, мають бути дійсними на момент розкриття тендерних пропозицій.
У зв’язку із цим, замовник категорично не погоджується із твердженням учасника викладеним у вимозі, що вищезазначені сертифікати відповідають вимогам тендерної документації та тендерна документація не містить будь-яких додаткових вимог до даних сертифікатів, у тому числі щодо їх чинності на момент кінцевої дати подачі тендерної пропозиції. Окрім цього, згадані у вимозі скарги в АМКУ (UA-2024-02-13-011134-a та UA-2024-06-21-009440-a) абсолютно, ніяким чином не стосуються даної ситуації.
2) Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати паспорт на вікна металопластикові, що мають бути затверджені виробником цього Товару в установленому законодавством порядку. У паспорті мають бути вказані комплектуючі, які використані при виготовленні Товару, усі його технічні (якісні, кількісні) характеристики, необхідні для визначення відповідності вимогам замовника, а також повинно бути графічне зображення Товару з чіткими розмірами.
Однак, у файлі Паспорт на вікна.jpg відсутня інформація про технічні (якісні, кількісні) характеристики, необхідні для визначення відповідності вимогам замовника, а саме:
- монтажна глибина не менше 70 мм
- підсилювач рамний п-подібний
Хочемо зазначити, що зазначена інформація у паспорті виробу учасника є недостатньою для визначення відповідності вимогам замовника відповідно до технічного завдання Додаток 2, а саме інформація щодо армування (елементи жорсткості) які становлять: що армування коробка 1,2 мм, стулка 1,2 мм, імпост 1,2 мм, відповідають не лише характеристикам п-подібному підсилювачу рамному, а й квадратному, тощо. Виходячи з цього замовник вважає зазначену інформацію у паспорті недостатньою відповідності вимогам замовника.
3) Відповідно до додатку №2 до тендерної документації, у складі тендерної пропозиції учасник процедури закупівлі повинен надати документальне підтвердження (гарантійний лист) від заводу-виробника про підтвердження спроможності поставити Товар у обсягах і з характеристиками, що вказані в технічних вимогах документації та пропозиції учасника, чіткі технічні (якісні, кількісні) характеристики пропонованого для поставки Товару (мають відповідати вимогам замовника, вказаним у Додатку 2 тендерної документації), предмет цієї закупівлі, найменування замовника та учасника, посилання на оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу оголошення про проведення цієї закупівлі, а також графічні зображення пропонованого Товару.
Подавши свою пропозиції учасник повністю погодився із усіма вимогами замовника у документації, проте надавши файл Гарантійний лист від завода виробника.jpg., який не містить чітких технічних, якісних характеристик пропонованого для доставки товару предмету цієї закупівлі та графічних зображень відливів, які містяться у технічних вимогах замовника, учасник не виконав вимоги замовника.
Уповноважена особа: Гітунець Ольга Миколаївна
Статус вимоги:
Відхилено