-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-02 /М-06/ – Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка (окремими ділянками) (км 99+863 – км 110+000)
Завершена
95 899 042.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 958 990.42 UAH
мін. крок: 1% або 958 990.42 UAH
Період оскарження:
23.04.2018 15:39 - 21.05.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП "Полтавабудцентр".
Номер:
e47de2d1471d4457944ac3b162faade3
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-23-001103-b.b3
Назва:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП "Полтавабудцентр".
Скарга:
Скарга на неправомірне рішення Замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП "Полтавабудцентр" (детальніше у доданій скарзі).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на неправомірне рішення замовника про відхилення тендерної пропозиції ПП "Полтавабудцентр" 23.06.2018 22:12
- Скан-копія платіжного доручення 23.06.2018 22:12
- протокол Замовника № 23/5 від 18.06.2018р. 23.06.2018 22:12
- Рішення від 26.06.2018 № 6269 + лист Замовнику.pdf 27.06.2018 12:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 12.07.2018 № 6926.pdf 13.07.2018 15:31
- рішення від 12.07.2018 № 6926.pdf 17.07.2018 19:07
- Заперечення по скарзі UA-2018-04-23-001103-b.PDF 05.07.2018 11:02
- ГБН Г. 1-218-182.2011.PDF 05.07.2018 11:02
- ДБН В.2.3-4.2015.PDF 05.07.2018 11:03
- Зведена відомість обсягів робіт.PDF 05.07.2018 11:03
- Договір поставки №18І04 18.04.2018.PDF 05.07.2018 11:03
- Лист-підтвердження №15 від 21.05.2018.PDF 05.07.2018 11:03
- Транспортна схема Полтавабудцентр.PDF 05.07.2018 11:04
- Транспортна схема ШБУ №56.PDF 05.07.2018 11:04
- Транспортна схема Техно-Буд-Центр.PDF 05.07.2018 11:04
- Транспортна схема СТЛ+М.PDF 05.07.2018 11:05
- Наказ №53-ОД від 13.04.2018.PDF 05.07.2018 11:05
- Додаткові обгрунтування до заперечень UA-2018-04-23-001103-b.PDF 11.07.2018 16:38
- Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості обєкта будівництва.PDF 11.07.2018 16:38
- Протокол 23І6.pdf 18.07.2018 15:30
Дата прийняття скарги до розгляду:
23.06.2018 22:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.07.2018 19:07
Дата виконання рішення Замовником:
18.07.2018 15:32
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «СТЛ+М» на підставі Рішення №6926-р/пк-пз від 12.07.2018 року постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України, так як тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації відповідно до статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо надання послуг на об’єкт: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-02 /М-06/ – Кременець – Біла Церква – Ржищів – Канів – Софіївка (окремими ділянками) (км 99+863 – км 110+000)», UA-2018-04-23-001103-b (відкриті торги з публікацією англійською мовою).
Задовільнена:
Так
Вимога
Вирішена
Вимога Замовнику про усушення дискримінаційної умови в тендерній документації
Номер:
ef8ed2713e354d7a8b207f57914cd653
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-23-001103-b.b1
Назва:
Вимога Замовнику про усушення дискримінаційної умови в тендерній документації
Вимога:
Керуючись ч.1 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» вимушені звернутись до Вас з вимогою щодо усушення порушень під час проведення процедури закупівлі.
Так, під час вивчення тендерної документації нами було виявлено положення, яке в порушення ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» обмежує конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
ОСКАРЖУВАНЕ ПОЛОЖЕННЯ:
«При наявності власних чи залучених виробництв дорожньо-будівельних матеріалів (асфальтобетонні заводи), обов’язково вказати фактичне місце розташування асфальтобетонного заводу (виробнича потужність АБЗ – від 100 т/год, відстань перевезення асфальтобетону з місця виробництва на об’єкт виконання робіт/надання послуг по предмету закупівлі не може перевищувати відстані протяжність якої забезпечує перевезення та зберігання суміші протягом не більше двох годин)».
Оскаржувана дискримінаційна вимога міститься у п. 15 «Інші документи» ч. 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 та вимоги встановлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД, після таблиці № 2 Додатку № 2 до ТД «ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ (статті 16 Закону) Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази», а також в у проекту Договору.
Вважаємо необґрунтованим, безпідставним та дискримінаційним обмеження щодо відстані перевезення асфальтобетону «протяжність якої забезпечує перевезення та зберігання суміші протягом не більше двох годин».
При оцінці тендерних пропозицій учасника на предмет відповідності кваліфікаційним критеріям Служба автомобільних доріг в Хмельницькій області враховує «середньо-технічну швидківсть 49 км/год, згідно ДСТУ Б.Д.11-9:2013 таблиця І – Показники середньої швидкості» і, як наслідок, відхиляє пропозиції учасників, у яких відстань розташування асфальтобетонного заводу від місця проведення робіт перевищує 98 км.
Таким чином пропозиції учасників, які не можуть отримувати асфальтобетонні суміші з заводів, розташованих в межах відстані 98 км., ну будуть відповідати вказаній дискримінаційній вимозі тендерної документації.
Наголошуємо, що ніде у законодавстві, державних стандартах чи інших нормативних документах не встановлено числових обмежень щодо часу чи відстані транспортування асфальтобетонних сумішей.
Можемо припустити, що час «2 години» було взято Замовником з п. 8.2 ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «СУМІШІ АСФАЛЬТОБЕТОННІ І АСФАЛЬТОБЕТОН ЩЕБЕНЕВО-МАСТИКОВІ Технічні умови», згідно якого «термін зберігання ЩМАС у накопичувачах не повинен перевищувати 2 год».
Однак у даному пункті мова йде про зберігання щебенево-мастикової асфальтобетонної суміші у накопичувачі асфальтобетонного заводу (де суміш після виробництва накопичується перед навантаженням її у транспортний засіб), а не про час її транспортування.
Пунктом 5.7 ДСТУ Б В.2.7-127:2015 встановлені вимоги щодо температури ЩМАС в залежності від марки бітуму, що застосовується, при відвантаженні споживачеві та при влаштування покриття.
Вважаємо, що обмеження у відстані перевезення асфальтобетону можуть бути обумовлені дотриманням температурного режиму, необхідного для якісного влаштування асфальтобетонних покриттів.
Максимально допустимий час і відстань перевезення асфальтобетонної суміші визначаються температурним станом суміші перед укладанням.
Наше підприємство має у користуванні спеціалізовані вантажні автомобілі, обладнані системою підігріву кузову вихлопними газами двигуна та термостійними тентами, що дозволяє забезпечити необхідний температурний режим асфальтобетонних сумішей перед початком ущільнення при їх перевезенні протягом більше 2-х годин.
Крім того, згідно ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «при застосуванні модифікуючих добавок температуру приготування та укладання ЩМАС призначають з урахуванням рекомендацій виробника добавки. Знижені технологічні температури приготування та ущільнення ЩМАС встановлюють за результатами випробувань відповідно до [1] та перевіряють під час випуску першої пробної партії на виробництві. При цьому ЩМАС та ЩМА повинні відповідати вимогам цього стандарту».
Таким чином, можливим є застосування в необхідних випадках структуруючих енергозберігаючих добавок, які дозволяють здійснювати якісне ущільнення асфальтобетонних сумішей навіть при більш низьких температурах, що знову ж таки підтверджує необґрунтованість обмеження часу перевезення асфальтобетонних сумішей не більше 2-х годин.
Відповідно до ст.3 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються за принципами:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія та ефективність;
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- недискримінація учасників;
- об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Разом з тим, встановлена Замовником Оскаржувана вимога суперечить вищевказаним принципам публічних закупівель та підпадає під ознаки дискримінації суб’єктів господарювання згідно ст. 31 Господарського кодексу України.
Окрім того, встановлення Замовником таких вимог значно обмежує коло потенційних учасників, які могли б взяти участь у зазначеній процедурі закупівлі, що в свою чергу не призведе до максимальної економії та ефективності використання коштів, свідчить про наперед упереджену оцінку тендерних пропозицій учасників та наявність корупційної складової з боку посадових осіб тендерного комітету Замовника).
Вважаємо за необхідне нагадати також, що аналогічне обмеження в іншій закупівлі, оголошеній Службою автомобільних доріг у Хмельницькій області, Антимонопольний комітет України у рішенні від 14.05.2018р. визнав дискримінаційним та зобов’язав замовника внести зміни до тендерної документації.
Задля недопущення затягування часу проведення процедури закупівлі через звернення зі скаргою на відповідне положення до Органу оскарження, просимо Вас самостійно виключити вказану дискримінаційну вимогу з положень тендерної документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
14.05.2018 19:21
Вирішення:
Відповідь: Тендерний комітет Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області у своїй діяльності керується Законами України та нормативними документами Кабінету Міністрів України і зокрема нормативними документами Укравтодору.
Тендерний комітет розглянувши вимогу та врахував всі зауваження прийняв рішення внести зміни в Розділ ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції частини 5 Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно статті 16 та вимоги встановлені статтею 17 Закону до тендерної документації відповідно до статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі». Також доводимо до відома, що Служба автомобільних доріг у Хмельницькій області звернулася з письмовим запитом до Державного підприємства «Державний дорожній науково-дослідний інститут імені М. П. Шульгіна» отримала відповідь на запит в якій зазначено, а саме: «На ваш лист № 776 від 03.05.2018 р. відповідаю, що нормативними документами ДБН В.2.3-4:2015 «Автомобільні дороги. Частина І. Проектування Частина ІІ. Будівництво». ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови», ДСТУ Б В.2.7-127:2015 «Суміші асфальтобетонні та асфальтобетон щебенево-мастикові. Технічні умови» не регламентовано вимог щодо тривалості та відстані перевезення гарячих асфальтобетонних сумішей та ЩМАС.
Але необхідно враховувати, що при транспортуванні в асфальтобетонній суміші відбуваються фізико-хімічні зміни. З пониженням температури (після змішування) відбувається збільшення товщини орієнтованого шару бітуму на мінеральних частках. Що призводить до зміни вязкості зовнішнього шару бітумної плівки. При тривалому транспортуванні (більше 2-х годин), це може призвести до розшарування суміші. Особливо такої, що вміщує значну кількість бітуму – ЩМАС.
При довготривалому перевезенні (особливо у великовантажних автомобілях) під дією власної ваги в асфальтобетонній суміші починаються структурні деформації, які заключаються у взаємному перемішуванні зерен, що призводить до появи пружніх деформацій, зближенню часток (злипанню) суміші. Особливо це стосується дрібнозернистих сумішей.
Крім цього відомо, що при температурі зовнішнього середовища +10 °С асфальтобетонна суміш (не закрита брезентом) остигає на 30 °С за 1 годину перевезення, що значно знижує якість при укладанні.
Враховуючи вищенаведене можна стверджувати, що оптимальна відстань транспортування гарячих асфальтобетонних сумішей і ЩМАС повинна складати 50-60 км, тобто орієнтовно 1 годину руху автомобіля.» (копія листа додається).
Статус вимоги:
Задоволено
Скарга
Розгляд припинено
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Номер:
328db729e6db4c4a85fe5da9cccd46a3
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-23-001103-b.a2
Назва:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації
Скарга:
Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації (детальніше у доданій скарзі).
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга на дискримінаційні вимоги тендерної документації 20.05.2018 23:21
- Скан-копія платіжного доручення 20.05.2018 23:21
- Протокол Замовника № 7/9 від 03.04.2018р. 20.05.2018 23:21
- Транспортна схема 20.05.2018 23:21
- Договір № 28/02 від 28.02.2018р. надання послуг 20.05.2018 23:21
- Лист ТОВ «СПМК-17» № 26/18 від 22.03.2018р. 20.05.2018 23:21
- Договір купівлі-продажу автомобілів, якими здійснюватиметься доставка (з актами приймання-передачі) 20.05.2018 23:21
- Лист специфікації на автомобілі, якими здійснюватиметься доставка 20.05.2018 23:21
- Опис структуруючої енергозберігаючої добавки SASOBIT® 20.05.2018 23:21
- Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 4520-р/пк-пз від 14.05.2018р. 20.05.2018 23:21
- Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 5373-р/пк-пз від 09.08.2017р. 20.05.2018 23:21
- Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України № 5497-р/пк-пз від 14.08.2017р. 20.05.2018 23:21
- договір поставки 03.06.2018 12:49
- Рішення від 22.05.2018 №4825 + лист Замовнику.pdf 23.05.2018 12:56
- Рішення від 08.06.2018 № 5496.pdf 08.06.2018 18:11
- Пояснення на скаргу.pdf 01.06.2018 10:29
- Лист ДерждорНДІ від 17.05.2018.pdf 01.06.2018 10:30
- Протокол 23І2від 17.05.2018.pdf 01.06.2018 10:31
- Протокол 23І3 від 18.05.2018.pdf 01.06.2018 10:33
- Зміна ТД поточний середній ремонт Н-02 ІМ-06І км 99 - км 110 23І3.doc 01.06.2018 10:34
- Нова редакція ТД поточний середній ремонт Н-02 ІМ-06І км 99 - км 110 23І3.doc 01.06.2018 10:35
- Зміна проекту договору Н-02 99-110.pdf 01.06.2018 10:36
- Новий проект договору Н-02 99-110.pdf 01.06.2018 10:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
20.05.2018 23:21
Опис причини скасування:
..
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
04.06.2018 13:38
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
08.06.2018 18:11