-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Мийні засоби
Торги відмінено
220 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 100.00 UAH
Період оскарження:
12.09.2024 09:51 - 17.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції ФОП Дишко Олексій Миколайович та неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ДЖІ.ЕН.СІСТЕМ»
Номер:
1862bb8f512048d98e75305869db46f3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-12-001459-a.c1
Назва:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції ФОП Дишко Олексій Миколайович та неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ДЖІ.ЕН.СІСТЕМ»
Скарга:
Замовник протоколом № 330 від 24.09.2024 опублікував рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович із зазначенням низки невідповідностей, які, на думку Замовника, стали підставою такого відхилення, з чим я не погоджуюсь.
Замовник Повідомленням про намір укласти договір про закупівлю від 24.09.2024 опублікував рішення щодо визначення переможцем іншого учасника, ТОВ «ДЖІ.ЕН.СІСТЕМ», з чим я не погоджуюсь з огляду на невідповідність тендерної пропозиції цього учасника вимогам ТД.
Пов'язані документи:
Учасник
- ФОП Дишко Скарга на Відхилення та на Переможця.pdf 28.09.2024 16:27
- sign.p7s 28.09.2024 16:30
- Рішення від 01.10.2024 № 16060.pdf 01.10.2024 17:48
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.10.2024 № 16584.pdf 10.10.2024 13:13
- Рішення від 09.10.2024 № 16584.pdf 11.10.2024 16:19
- Технічні вимоги.pdf 03.10.2024 15:59
- Пояснення по суті скарги ФОП Дишко нов.docx 03.10.2024 15:59
- Пояснення по суті скарги ФОП Дишко.pdf 03.10.2024 15:59
- Тендерна пропозиція.pdf 03.10.2024 15:59
- №369 відміна відхилення ФОП ДИШКО ОЛЕКСІЙ МИКОЛАЙОВИЧ).docx 22.10.2024 14:09
- №368 (відхилення ТОВ Джі Ен Систем).docx 22.10.2024 14:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.09.2024 16:31
Дата розгляду скарги:
09.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.10.2024 17:48
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.10.2024 16:19
Дата виконання рішення Замовником:
22.10.2024 14:09
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Скасувати рішення від 24 вересня 2024 №330-1 про визначення переможцем процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "ДЖІ.ЕН.СІСТЕМ" (код 37695350).
Скасувати рішення від 24 вересня 2024 №330 про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Дишка Олексія Миколайовича (код ЄДРПОУ: 2637204994).
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
e170091bcc4042e3801af3fe2180dbe1
Заголовок пункту скарги:
Скарга на порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо безпідставного відхилення тендерної пропозиції ФОП Дишко Олексій Миколайович та неправомірного визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ДЖІ.ЕН.СІСТЕМ»
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМИОБЛЕНЕРГО" (надалі – Замовник) у відповідності до вимог закону України “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) оголосила про проведення процедури закупівлі № UA-2024-09-12-001459-a.
1. Замовник протоколом № 330 від 24.09.2024 опублікував рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович із зазначенням низки невідповідностей, які, на думку Замовника, стали підставою такого відхилення, з чим я не погоджуюсь.
1.1. Замовник у протоколі № 330 від 24.09.2024 зазначає:
«Згідно з вимогами Додатку 3 до тендерної документації Учасник мав надати Замовнику до постачання позиція №6: 6) Засіб для миття та дезинфекції сантехніки Сантрі-гель PRO OPTIMUM 1л Лимон або еквівалент – 300 шт.
Позиція 6, що запропонована Учасником до постачання: 6) Засіб для миття сантехніки «EXTREME WASH» (Засіб для миття та дезінфекції сантехніки, гель 1л Лимон) – 300 шт.
Сантрі-гель - це рідкий висококислотний ароматизований санітарно-гігієнічний засіб, призначений проти неприємного запаху, іржі та вапняного нальоту. Має наступний склад: Вода, кислота від 5 до 15%, аніон-ПАР від 5 до 15%, загусник, віддушка, барвник.
При цьому Учасником запропоновано до постачання Засіб для миття сантехніки «EXTREME WASH» (Засіб для миття та дезінфекції сантехніки, гель 1л Лимон) – це засіб для видалення нальоту, іржі, мильних розводів, сольових відкладень та бактеріальних забруднень з ванн, унітазів, фаянсових виробів, кахлю, сантехніки. Забезпечує дезінфекцію. Має наступний склад: вода демінералізована >30%, гіпохлорит натрію 5-15%, АПАР 5-15%, мило <5%, запашник <5%.
За таких умов Учасником запропоновано інший товар, відмінний за своїм складом (діючою речовиною)».
Разом з тим, Додатком 3 до тендерної документації до даної закупівлі (надалі – ТД) за позицією 6 вимагається:
6 Засіб для миття та дезинфекції сантехніки Сантрі-гель PRO OPTIMUM 1л Лимон або еквівалент шт 300
Вимоги, наведені Замовником у протоколі № 330 від 24.09.2024 «Сантрі-гель - це рідкий висококислотний ароматизований санітарно-гігієнічний засіб, призначений проти неприємного запаху, іржі та вапняного нальоту. Має наступний склад: Вода, кислота від 5 до 15%, аніон-ПАР від 5 до 15%, загусник, віддушка, барвник» відсутні у ТД.
Також зазначу, що наданий Замовником у протоколі № 330 від 24.09.2024 опис запропонованого мною за позицією 6 засобу Засіб для миття сантехніки «EXTREME WASH» (Засіб для миття та дезінфекції сантехніки, гель 1л Лимон) не був зазначений у документах, наданих у складі моєї тендерної пропозиції.
Висновок Замовника, що «запропоновано інший товар, відмінний за своїм складом (діючою речовиною)» вважаю необгрунтованим.
Тому зазначена Замовником підстава не може спричинити відхилення моєї тендерної пропозиції.
1.2. Замовник у протоколі № 330 від 24.09.2024 зазначає:
«Згідно з вимогами Додатку 3 до тендерної документації Учасник мав надати Замовнику до постачання позиція №15: 15) Засіб для чищення кавоварок DeLonghi Ecodecalk або еквівалент – 20 шт.
Позиція 15, що запропонована Учасником до постачання: 15) Засіб для видалення накипу «EXTREME WASH» (Засіб для чищення кавоварок) – 20 шт.
Засіб для чищення кавоварок DeLonghi Ecodecalk – це спеціальна рідина для видалення накипу із кавомашин, чайників та кавоварок.
Разом з тим, Учасником запропоновано до постачання Засіб для видалення накипу «EXTREME WASH» (Засіб для чищення кавоварок). З відкритих джерел було встановлено, що виробником – ТОВ «Гренландія НВП» виготовляється засіб для видалення накипу «EXTREME WASH» (Сіль для посудомийної машини,1,5 кг).
Призначення даного засобу: Сіль для посудомийних машин захищає труби і розприскувачі від вапняного нальоту, пом'якшує воду, покращує якість миття, запобігає появі нальоту на посуді, подовжує термін експлуатації посудомийної машини.
Пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації».
Разом з тим, Додатком 3 до тендерної документації до даної закупівлі (надалі – ТД) за позицією 6 вимагається:
15 Засіб для чищення кавоварок DeLonghi Ecodecalk або еквівалент шт 20
Вимога, наведена Замовником у протоколі № 330 від 24.09.2024 «Засіб для чищення кавоварок DeLonghi Ecodecalk – це спеціальна рідина для видалення накипу із кавомашин, чайників та кавоварок» відсутня у ТД.
Також зазначу, що наданий Замовником у протоколі № 330 від 24.09.2024 опис запропонованого мною за позицією 15 засобу Засіб для видалення накипу «EXTREME WASH» (Засіб для чищення кавоварок) не був зазначений у документах, наданих у складі моєї тендерної пропозиції.
Висновок Замовника, що «Пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації» вважаю необгрунтованим.
Тому зазначена Замовником підстава не може спричинити відхилення моєї тендерної пропозиції.
Таким чином, в Замовника відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович.
2. Замовник Повідомленням про намір укласти договір про закупівлю від 24.09.2024 опублікував рішення щодо визначення переможцем іншого учасника, ТОВ «ДЖІ.ЕН.СІСТЕМ», з чим я не погоджуюсь з огляду на невідповідність тендерної пропозиції цього учасника вимогам ТД.
2.1. У п. 6 розділу ІІІ ТД встановлено вимогу:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, у тому числі відповідну технічну специфікацію (сертифікати, технічні креслення, паспорти, протоколи вимірювань та ін.)».
Учасником ТОВ «ДЖІ.ЕН.СІСТЕМ» не надано технічну специфікацію (сертифікати, технічні креслення, паспорти, протоколи вимірювань, а надано лише документ «Технічні вимоги до предмету закупівлі» (файл «Технічні вимоги.pdf») на перелік засобів, кожен з яких має додавання «або еквівалент».
Разом з тим, сертифікати, технічні креслення, паспорти, протоколи вимірювань не надано взагалі ні в якому вигляді.
Відхилення Замовником моєї тендерної пропозиції та невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДЖІ.ЕН.СІСТЕМ порушило мої права та законні інтереси як учасника даної закупівлі. У зв’язку із цим, на виконання статей 3, 5, 11, 18, 29, 31 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктів 44, 55-67 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”,
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМИОБЛЕНЕРГО" (надалі – Замовник) у відповідності до вимог закону України “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) оголосила про проведення процедури закупівлі № UA-2024-09-12-001459-a.
1. Замовник протоколом № 330 від 24.09.2024 опублікував рішення щодо відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович із зазначенням низки невідповідностей, які, на думку Замовника, стали підставою такого відхилення, з чим я не погоджуюсь.
1.1. Замовник у протоколі № 330 від 24.09.2024 зазначає:
«Згідно з вимогами Додатку 3 до тендерної документації Учасник мав надати Замовнику до постачання позиція №6: 6) Засіб для миття та дезинфекції сантехніки Сантрі-гель PRO OPTIMUM 1л Лимон або еквівалент – 300 шт.
Позиція 6, що запропонована Учасником до постачання: 6) Засіб для миття сантехніки «EXTREME WASH» (Засіб для миття та дезінфекції сантехніки, гель 1л Лимон) – 300 шт.
Сантрі-гель - це рідкий висококислотний ароматизований санітарно-гігієнічний засіб, призначений проти неприємного запаху, іржі та вапняного нальоту. Має наступний склад: Вода, кислота від 5 до 15%, аніон-ПАР від 5 до 15%, загусник, віддушка, барвник.
При цьому Учасником запропоновано до постачання Засіб для миття сантехніки «EXTREME WASH» (Засіб для миття та дезінфекції сантехніки, гель 1л Лимон) – це засіб для видалення нальоту, іржі, мильних розводів, сольових відкладень та бактеріальних забруднень з ванн, унітазів, фаянсових виробів, кахлю, сантехніки. Забезпечує дезінфекцію. Має наступний склад: вода демінералізована >30%, гіпохлорит натрію 5-15%, АПАР 5-15%, мило <5%, запашник <5%.
За таких умов Учасником запропоновано інший товар, відмінний за своїм складом (діючою речовиною)».
Разом з тим, Додатком 3 до тендерної документації до даної закупівлі (надалі – ТД) за позицією 6 вимагається:
6 Засіб для миття та дезинфекції сантехніки Сантрі-гель PRO OPTIMUM 1л Лимон або еквівалент шт 300
Вимоги, наведені Замовником у протоколі № 330 від 24.09.2024 «Сантрі-гель - це рідкий висококислотний ароматизований санітарно-гігієнічний засіб, призначений проти неприємного запаху, іржі та вапняного нальоту. Має наступний склад: Вода, кислота від 5 до 15%, аніон-ПАР від 5 до 15%, загусник, віддушка, барвник» відсутні у ТД.
Також зазначу, що наданий Замовником у протоколі № 330 від 24.09.2024 опис запропонованого мною за позицією 6 засобу Засіб для миття сантехніки «EXTREME WASH» (Засіб для миття та дезінфекції сантехніки, гель 1л Лимон) не був зазначений у документах, наданих у складі моєї тендерної пропозиції.
Висновок Замовника, що «запропоновано інший товар, відмінний за своїм складом (діючою речовиною)» вважаю необгрунтованим.
Тому зазначена Замовником підстава не може спричинити відхилення моєї тендерної пропозиції.
1.2. Замовник у протоколі № 330 від 24.09.2024 зазначає:
«Згідно з вимогами Додатку 3 до тендерної документації Учасник мав надати Замовнику до постачання позиція №15: 15) Засіб для чищення кавоварок DeLonghi Ecodecalk або еквівалент – 20 шт.
Позиція 15, що запропонована Учасником до постачання: 15) Засіб для видалення накипу «EXTREME WASH» (Засіб для чищення кавоварок) – 20 шт.
Засіб для чищення кавоварок DeLonghi Ecodecalk – це спеціальна рідина для видалення накипу із кавомашин, чайників та кавоварок.
Разом з тим, Учасником запропоновано до постачання Засіб для видалення накипу «EXTREME WASH» (Засіб для чищення кавоварок). З відкритих джерел було встановлено, що виробником – ТОВ «Гренландія НВП» виготовляється засіб для видалення накипу «EXTREME WASH» (Сіль для посудомийної машини,1,5 кг).
Призначення даного засобу: Сіль для посудомийних машин захищає труби і розприскувачі від вапняного нальоту, пом'якшує воду, покращує якість миття, запобігає появі нальоту на посуді, подовжує термін експлуатації посудомийної машини.
Пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації».
Разом з тим, Додатком 3 до тендерної документації до даної закупівлі (надалі – ТД) за позицією 6 вимагається:
15 Засіб для чищення кавоварок DeLonghi Ecodecalk або еквівалент шт 20
Вимога, наведена Замовником у протоколі № 330 від 24.09.2024 «Засіб для чищення кавоварок DeLonghi Ecodecalk – це спеціальна рідина для видалення накипу із кавомашин, чайників та кавоварок» відсутня у ТД.
Також зазначу, що наданий Замовником у протоколі № 330 від 24.09.2024 опис запропонованого мною за позицією 15 засобу Засіб для видалення накипу «EXTREME WASH» (Засіб для чищення кавоварок) не був зазначений у документах, наданих у складі моєї тендерної пропозиції.
Висновок Замовника, що «Пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації» вважаю необгрунтованим.
Тому зазначена Замовником підстава не може спричинити відхилення моєї тендерної пропозиції.
Таким чином, в Замовника відсутні законні підстави для відхилення тендерної пропозиції учасника ФОП Дишко Олексій Миколайович.
2. Замовник Повідомленням про намір укласти договір про закупівлю від 24.09.2024 опублікував рішення щодо визначення переможцем іншого учасника, ТОВ «ДЖІ.ЕН.СІСТЕМ», з чим я не погоджуюсь з огляду на невідповідність тендерної пропозиції цього учасника вимогам ТД.
2.1. У п. 6 розділу ІІІ ТД встановлено вимогу:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, у тому числі відповідну технічну специфікацію (сертифікати, технічні креслення, паспорти, протоколи вимірювань та ін.)».
Учасником ТОВ «ДЖІ.ЕН.СІСТЕМ» не надано технічну специфікацію (сертифікати, технічні креслення, паспорти, протоколи вимірювань, а надано лише документ «Технічні вимоги до предмету закупівлі» (файл «Технічні вимоги.pdf») на перелік засобів, кожен з яких має додавання «або еквівалент».
Разом з тим, сертифікати, технічні креслення, паспорти, протоколи вимірювань не надано взагалі ні в якому вигляді.
Відхилення Замовником моєї тендерної пропозиції та невідхилення тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДЖІ.ЕН.СІСТЕМ порушило мої права та законні інтереси як учасника даної закупівлі. У зв’язку із цим, на виконання статей 3, 5, 11, 18, 29, 31 Закону України “Про публічні закупівлі” та пунктів 44, 55-67 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”,
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
зобов'язати Замовника скасувати рішення про визначення переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ «ДЖІ.ЕН.СІСТЕМ»
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
зобов'язати Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ФОП Дишко Олексій Миколайович
Скарга
Відхилено
КЕП
Рішення що оскаржується: Рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі, що порушило права та законні інтереси ФОП Дишко Олексій Миколайович.
Номер:
7aceb9ffb906418a9643773d88396236
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-12-001459-a.a3
Назва:
Рішення що оскаржується: Рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі, що порушило права та законні інтереси ФОП Дишко Олексій Миколайович.
Скарга:
ФОП Дишко Олексій Миколайович вважає незаконною відміну процедури закупівлі через небажання Замовника з суб’єктивних підстав укласти договір про закупівлю з певним учасником.
Вважаю, що Замовник, всупереч принципам публічних закупівель, суб’єктивно надаючи перевагу певним торговим маркам, а не об’єктивним характеристикам товару, вчиняє дії задля унеможливлення укладання договору зі мною, що спричиняє для мене необхідність вже втретє оскаржувати дії Замовника у даній закупівлі.
Мийні засоби, запропоновані мною, є товарами повсякденного споживання, це витратні засоби, тому об’єктивних підстав для відсутності потреби у мийних засобах не може бути наведено, адже Замовник не збирається припинити дотримуватися санітарно-гігієнічних норм.
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 30.12.2024 № 20851.pdf 31.12.2024 11:59
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.12.2024 № 20851.pdf 30.12.2024 17:38
- рішення від 24.12.2024 № 20443.pdf 24.12.2024 16:29
- Пояснення по суті скарги ФОП Дишко.docx 25.12.2024 13:57
- Платіжна інструкція №0003472969.pdf 25.12.2024 13:57
- Видаткова накладна №1073.pdf 25.12.2024 13:57
- Видаткова накладна №1072.pdf 25.12.2024 13:57
- Видаткова накладна №1060.pdf 25.12.2024 13:57
- №400 (відміна закупівлі Миючі засоби).docx 25.12.2024 14:16
- Протокол №400.pdf 25.12.2024 13:57
- Протокол №378.pdf 25.12.2024 13:57
- Пояснення по суті скарги ФОП Дишко.pdf 25.12.2024 13:57
- №378 (про наміри укласти договір Миючі засоби).docx 25.12.2024 14:16
- Пояснення ФОП Дишко Скарга на Відміну (повторно).pdf 27.12.2024 10:13
- Пояснення ФОП Дишко Скарга на Відміну (повторно).docx 27.12.2024 10:13
- sign.p7s 21.12.2024 14:22
- ФОП Дишко Скарга на Відміну (повторно).pdf 21.12.2024 14:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
21.12.2024 14:24
Дата розгляду скарги:
30.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
24.12.2024 16:30
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
31.12.2024 12:02
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
bf1a17d1d9d0442f8bcf24f3f714f1e1
Заголовок пункту скарги:
Рішення що оскаржується: Рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі, що порушило права та законні інтереси ФОП Дишко Олексій Миколайович.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМИОБЛЕНЕРГО" (надалі – Замовник) у відповідності до вимог закону України “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) оголосило про проведення процедури закупівлі № UA-2024-09-12-001459-a.
22.10.2024 Замовник опублікував протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 370 щодо відміни процедури закупівлі, зазначивши
причину відміни: «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель»,
коментар щодо відміни процедури закупівлі, який грунтується на аналізі прийнятого Комісією Рішення № 16584-р/пк-пз від 09.10.2024 за скаргою № UA-2024-09-12-001459-a.c1 щодо неправомірності відхилення Замовником моєї тендерної пропозиції з підстави пропозиції нееквівалентного (на думку Замовника) вимогам Замовника товару
та висновок: «За таких умов, з метою усунення порушення, у Замовника виникла необхідність внесення змін до тендерної документації. Разом з тим, на даному етапі проведення процедури Закупівлі внесення змін до тендерної документації неможливо. У зв’язку із зазначеним, Закупівля підлягає відміні».
Замовник не наводив аргументів, які б підтверджували його думку, що продукція виробників «ТОВ Торговий дім «Пірана» – ТМ «Мілам», ТзОВ «Світ хімії», Корпора́ція «Біосфе́ра» - ТМ «PROservice», ПП «Побутпром» – ТМ «САНА», ТМ «Подолянка», інших виробників: ТМ «Mr Profi», ТМ «Oniks», ТМ «Wash&Free», ТМ «Golden Clean» та багато іншого» є еквівалентом засобу для миття та дезінфекції сантехніки Сантрі-гель, а запропонований мною засіб іншого виробника, ТОВ «Гренландія НВП», під ТМ «EXTREME WASH» не є еквівалентом такого засобу.
Вважаючи дії Замовника незаконними, я подав скаргу № UA-2024-09-12-001459-a.c2. Адже запропонована мною продукція регулярно постачається, зокрема, державним замовникам, а її якість відповідає призначенню і потребам користувачів. Разом з тим, усі вимоги до надання документального підтвердження відповідності, які встановлювалися Замовником у тендерній документації, були мною дотримані.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №18107-р/пк-пз від 08.11.2024 Замовника було зобов'язано скасувати рішення про відміну процедури даної закупівлі.
Проте 12.12.2024 протоколом № 400 Замовник повторно опублікував рішення щодо відміни процедури закупівлі, зазначивши
причину відміни: «відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг»,
коментар щодо відміни процедури закупівлі: «Відповідно до службової записки від 12.12.2024 №12942 на сьогоднішній день відсутня необхідність у закупівлі продукції для чищення (Миючі засоби) – код 39830000-9 згідно ДК 021:2015, оголошення про закупівлю яких розміщене через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель за № UA-2024-09-12-001459-a».
Вважаю, що Замовник, всупереч принципам публічних закупівель, суб’єктивно надаючи перевагу певним торговим маркам, а не об’єктивним характеристикам товару, вчиняє дії задля унеможливлення укладання договору зі мною, що спричиняє для мене необхідність вже втретє оскаржувати дії Замовника у даній закупівлі.
Мийні засоби, запропоновані мною, є товарами повсякденного споживання, це витратні засоби, тому об’єктивних підстав для відсутності потреби у мийних засобах не може бути наведено, адже Замовник не збирається припинити дотримуватися санітарно-гігієнічних норм.
ФОП Дишко Олексій Миколайович вважає незаконною відміну процедури закупівлі через небажання Замовника з суб’єктивних підстав укласти договір про закупівлю з певним учасником.
Відміна Замовником процедури даної закупівлі порушила мої права та законні інтереси як учасника даної закупівлі. У зв’язку із цим, на виконання статей 3, 5, 11, 18, 32 Закону України “Про публічні закупівлі” та та пунктів 50, 55-67 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”,
22.10.2024 Замовник опублікував протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 370 щодо відміни процедури закупівлі, зазначивши
причину відміни: «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель»,
коментар щодо відміни процедури закупівлі, який грунтується на аналізі прийнятого Комісією Рішення № 16584-р/пк-пз від 09.10.2024 за скаргою № UA-2024-09-12-001459-a.c1 щодо неправомірності відхилення Замовником моєї тендерної пропозиції з підстави пропозиції нееквівалентного (на думку Замовника) вимогам Замовника товару
та висновок: «За таких умов, з метою усунення порушення, у Замовника виникла необхідність внесення змін до тендерної документації. Разом з тим, на даному етапі проведення процедури Закупівлі внесення змін до тендерної документації неможливо. У зв’язку із зазначеним, Закупівля підлягає відміні».
Замовник не наводив аргументів, які б підтверджували його думку, що продукція виробників «ТОВ Торговий дім «Пірана» – ТМ «Мілам», ТзОВ «Світ хімії», Корпора́ція «Біосфе́ра» - ТМ «PROservice», ПП «Побутпром» – ТМ «САНА», ТМ «Подолянка», інших виробників: ТМ «Mr Profi», ТМ «Oniks», ТМ «Wash&Free», ТМ «Golden Clean» та багато іншого» є еквівалентом засобу для миття та дезінфекції сантехніки Сантрі-гель, а запропонований мною засіб іншого виробника, ТОВ «Гренландія НВП», під ТМ «EXTREME WASH» не є еквівалентом такого засобу.
Вважаючи дії Замовника незаконними, я подав скаргу № UA-2024-09-12-001459-a.c2. Адже запропонована мною продукція регулярно постачається, зокрема, державним замовникам, а її якість відповідає призначенню і потребам користувачів. Разом з тим, усі вимоги до надання документального підтвердження відповідності, які встановлювалися Замовником у тендерній документації, були мною дотримані.
Рішенням Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №18107-р/пк-пз від 08.11.2024 Замовника було зобов'язано скасувати рішення про відміну процедури даної закупівлі.
Проте 12.12.2024 протоколом № 400 Замовник повторно опублікував рішення щодо відміни процедури закупівлі, зазначивши
причину відміни: «відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг»,
коментар щодо відміни процедури закупівлі: «Відповідно до службової записки від 12.12.2024 №12942 на сьогоднішній день відсутня необхідність у закупівлі продукції для чищення (Миючі засоби) – код 39830000-9 згідно ДК 021:2015, оголошення про закупівлю яких розміщене через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель за № UA-2024-09-12-001459-a».
Вважаю, що Замовник, всупереч принципам публічних закупівель, суб’єктивно надаючи перевагу певним торговим маркам, а не об’єктивним характеристикам товару, вчиняє дії задля унеможливлення укладання договору зі мною, що спричиняє для мене необхідність вже втретє оскаржувати дії Замовника у даній закупівлі.
Мийні засоби, запропоновані мною, є товарами повсякденного споживання, це витратні засоби, тому об’єктивних підстав для відсутності потреби у мийних засобах не може бути наведено, адже Замовник не збирається припинити дотримуватися санітарно-гігієнічних норм.
ФОП Дишко Олексій Миколайович вважає незаконною відміну процедури закупівлі через небажання Замовника з суб’єктивних підстав укласти договір про закупівлю з певним учасником.
Відміна Замовником процедури даної закупівлі порушила мої права та законні інтереси як учасника даної закупівлі. У зв’язку із цим, на виконання статей 3, 5, 11, 18, 32 Закону України “Про публічні закупівлі” та та пунктів 50, 55-67 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”,
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
зобов'язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури даної закупівлі.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Рішення що оскаржується: Рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі, що порушило права та законні інтереси ФОП Дишко Олексій Миколайович.
Номер:
a74fbd4d88054601b6bad171420a097d
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-12-001459-a.c2
Назва:
Рішення що оскаржується: Рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі, що порушило права та законні інтереси ФОП Дишко Олексій Миколайович.
Скарга:
ФОП Дишко Олексій Миколайович вважає незаконною відміну процедури закупівлі через бажання Замовника внести зміни до тендерної документації на етапі визначення переможця процедури закупівлі через небажання Замовника з суб’єктивних підстав укласти договір про закупівлю з певним учасником.
Пов'язані документи:
Учасник
- sign.p7s 30.10.2024 19:58
- ФОП Дишко Скарга на Відміну СУМИОБЛЕНЕРГО.pdf 30.10.2024 19:56
- №398 (виконання рішення АМКУ 18107-рпк-пз).docx 06.12.2024 09:46
- №398 (виконання рішення АМКУ 18107-рпк-пз).docx 06.12.2024 09:43
- №398 (виконання рішення АМКУ 18107-рпк-пз).docx 06.12.2024 09:41
- Пояснення по суті скарги ФОП Дишко Відміна процедури.pdf 05.11.2024 13:19
- Пояснення по суті скарги ФОП Дишко Відміна процедури.docx 05.11.2024 13:19
- Рішення від 08.11.2024 №18107.pdf 13.11.2024 12:39
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.11.2024 №18107.pdf 11.11.2024 14:00
- Рішення від 01.11.2024 №17746.pdf 01.11.2024 17:12
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.10.2024 20:02
Дата розгляду скарги:
08.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.11.2024 17:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
13.11.2024 12:40
Дата виконання рішення Замовником:
06.12.2024 09:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Відповідно до рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 08 листопада 2024 № 18107-р/пк-пз рішення про відміну процедури закупівлі — "Мийні засоби", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-09-12-001459-a скасоване. Закупівлю відновлено на етапі розгляду тендерних пропозицій учасників процедури закупівлі
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
cef5b88ca93b4459942731c2db944142
Заголовок пункту скарги:
Рішення що оскаржується: Рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі, що порушило права та законні інтереси ФОП Дишко Олексій Миколайович.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМИОБЛЕНЕРГО" (надалі – Замовник) у відповідності до вимог закону України “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) оголосило про проведення процедури закупівлі № UA-2024-09-12-001459-a.
22.10.2024 Замовник опублікував протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 370 щодо відміни процедури закупівлі, зазначивши
причину відміни: «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель»,
коментар щодо відміни процедури закупівлі, який грунтується на аналізі прийнятого Комісією Рішення № 16584-р/пк-пз від 09.10.2024 за скаргою № UA-2024-09-12-001459-a.c1 щодо неправомірності відхилення Замовником моєї тендерної пропозиції з підстави пропозиції нееквівалентного (на думку Замовника) вимогам Замовника товару
та висновок: «За таких умов, з метою усунення порушення, у Замовника виникла необхідність внесення змін до тендерної документації. Разом з тим, на даному етапі проведення процедури Закупівлі внесення змін до тендерної документації неможливо. У зв’язку із зазначеним, Закупівля підлягає відміні».
Замовник не наводить аргументів, які б підтверджували його думку, що продукція виробників «ТОВ Торговий дім «Пірана» – ТМ «Мілам», ТзОВ «Світ хімії», Корпора́ція «Біосфе́ра» - ТМ «PROservice», ПП «Побутпром» – ТМ «САНА», ТМ «Подолянка», інших виробників: ТМ «Mr Profi», ТМ «Oniks», ТМ «Wash&Free», ТМ «Golden Clean» та багато іншого» є еквівалентом засобу для миття та дезінфекції сантехніки Сантрі-гель, а запропонований мною засіб іншого виробника, ТОВ «Гренландія НВП», під ТМ «EXTREME WASH» не є еквівалентом такого засобу.
Вважаю, що застосування суб’єктивного побутового досвіду під час проведення публічних закупівель може призвести до деструктивних наслідків.
Запропонована мною продукція регулярно постачається, зокрема, державним замовникам, а її якість відповідає призначенню і потребам користувачів.
Разом з тим, усі вимоги до надання документального підтвердження відповідності, які встановлювалися Замовником у тендерній документації, були мною дотримані.
ФОП Дишко Олексій Миколайович вважає незаконною відміну процедури закупівлі через бажання Замовника внести зміни до тендерної документації на етапі визначення переможця процедури закупівлі через небажання Замовника з суб’єктивних підстав укласти договір про закупівлю з певним учасником.
Відміна Замовником процедури даної закупівлі порушила мої права та законні інтереси як учасника даної закупівлі. У зв’язку із цим, на виконання статей 3, 5, 11, 18, 32 Закону України “Про публічні закупівлі” та та пунктів 50, 55-67 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”,
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СУМИОБЛЕНЕРГО" (надалі – Замовник) у відповідності до вимог закону України “Про публічні закупівлі” (надалі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (надалі – Особливості) оголосило про проведення процедури закупівлі № UA-2024-09-12-001459-a.
22.10.2024 Замовник опублікував протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № 370 щодо відміни процедури закупівлі, зазначивши
причину відміни: «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель»,
коментар щодо відміни процедури закупівлі, який грунтується на аналізі прийнятого Комісією Рішення № 16584-р/пк-пз від 09.10.2024 за скаргою № UA-2024-09-12-001459-a.c1 щодо неправомірності відхилення Замовником моєї тендерної пропозиції з підстави пропозиції нееквівалентного (на думку Замовника) вимогам Замовника товару
та висновок: «За таких умов, з метою усунення порушення, у Замовника виникла необхідність внесення змін до тендерної документації. Разом з тим, на даному етапі проведення процедури Закупівлі внесення змін до тендерної документації неможливо. У зв’язку із зазначеним, Закупівля підлягає відміні».
Замовник не наводить аргументів, які б підтверджували його думку, що продукція виробників «ТОВ Торговий дім «Пірана» – ТМ «Мілам», ТзОВ «Світ хімії», Корпора́ція «Біосфе́ра» - ТМ «PROservice», ПП «Побутпром» – ТМ «САНА», ТМ «Подолянка», інших виробників: ТМ «Mr Profi», ТМ «Oniks», ТМ «Wash&Free», ТМ «Golden Clean» та багато іншого» є еквівалентом засобу для миття та дезінфекції сантехніки Сантрі-гель, а запропонований мною засіб іншого виробника, ТОВ «Гренландія НВП», під ТМ «EXTREME WASH» не є еквівалентом такого засобу.
Вважаю, що застосування суб’єктивного побутового досвіду під час проведення публічних закупівель може призвести до деструктивних наслідків.
Запропонована мною продукція регулярно постачається, зокрема, державним замовникам, а її якість відповідає призначенню і потребам користувачів.
Разом з тим, усі вимоги до надання документального підтвердження відповідності, які встановлювалися Замовником у тендерній документації, були мною дотримані.
ФОП Дишко Олексій Миколайович вважає незаконною відміну процедури закупівлі через бажання Замовника внести зміни до тендерної документації на етапі визначення переможця процедури закупівлі через небажання Замовника з суб’єктивних підстав укласти договір про закупівлю з певним учасником.
Відміна Замовником процедури даної закупівлі порушила мої права та законні інтереси як учасника даної закупівлі. У зв’язку із цим, на виконання статей 3, 5, 11, 18, 32 Закону України “Про публічні закупівлі” та та пунктів 50, 55-67 “Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування”,
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати інші рішення
×
-
зобов'язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури даної закупівлі.