-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 4
ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (дизельне паливо,бензин (по скретч-картах))
Завершена
465 540.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 327.70 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 327.70 UAH
Період оскарження:
11.09.2024 14:12 - 17.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможцем згідно Протоколу уповноваженої особи
Номер:
493bff2b4f57406d9c15599e90b8e306
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-11-007928-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможцем згідно Протоколу уповноваженої особи
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 30_09_2024_на_рішення Замовника_ВО Костянтинівської СР.pdf 30.09.2024 17:05
- Протокол 295 _pdf.pdf 30.09.2024 17:05
- ISO_45001-2018_СУОЗтаБП_ТОВ ПЕТРОЛ ПАРТНЕР, охорон здоров та безпека праці вул. Яремчука.PDF 30.09.2024 17:05
- Скарга від 30_09_2024_на_рішення Замовника_UA-2024-09-11-007928-a.docx 30.09.2024 17:05
- ISO_9001-2015 та 2018_СУА_ТОВ ПЕТРОЛ ПАРТНЕР сист управл якістю вул. Яремчука.PDF 30.09.2024 17:05
- sign.p7s 30.09.2024 17:07
- рішення від 02.10.2024 № 16146.pdf 02.10.2024 14:41
- інформація про резолютивну частину рішення від 10.10.2024 № 16637.pdf 11.10.2024 12:32
- рішення від 10.10.2024 № 16637.pdf 14.10.2024 18:10
- Відповідь уповноваженої особи комісії Антимонопольного комітету Україниї 04.10.2024 08:57
- протокол 15.10.2024 15:57
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.09.2024 17:17
Дата розгляду скарги:
10.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.10.2024 14:41
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.10.2024 18:11
Дата виконання рішення Замовником:
15.10.2024 15:59
Коментар замовника щодо усунення порушень:
За результатами розгляду скарги UA-2024-09-11-007928-a.a1 на виконання рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16637-р/пк-пз від 10.10.2024 скасували рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" (код ЄДРПОУ 44763104) переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (дизельне паливо,бензин (по скретч-картах)"
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
00c5955af7e445aa89ebaa4438121aaa
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне визначення переможцем ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР"
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
11.09.2024 року, у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-09-11-007928-a, за предметом ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин (по скретч-картах)), Замовником було опубліковано рішення, оформлене Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою Відділ освіти, культури. молоді та спорту Костянтинівської сільської ради Дяченко Оксаною Леонідівною № 295 від 24 серпня 2024 року (далі – Оскаржуване рішення), згідно якого було вирішено Визначити учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" (далі – Переможець), переможцем закупівлі та оприлюднити рішення про намір укласти договір із зазначеним учасником.
ІІ. Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи;
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» (далі – Скаржник) є учасником закупівлі, в якій подано цю Скаргу.
Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Також, Замовником порушено положення частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та положення пункту 44 Особливостей.
В пункті 32 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
В пункті 32 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Замовником 11.09.2024 року в електронній системі закупівель було опубліковано тендерну документацію, затверджену РІШЕННЯМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ №263 від 11.09.2024 р.
В частині 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначено Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції в частині Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження файлів з:
інформацією та документами що підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно додатку №1 до ТД);
інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно додаткам № 2 до ТД);
В частині 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначено інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством в частині Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
1. Про невідповідність пропозиції учасника закупівлі:
1.1. Скаржник вважає, що Замовник не мав права приймати Оскаржуване рішення, оскільки пропозиція Учасника підлягала відхиленню з підстав абз. 5 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
В Переліку критеріїв та методики оцінки тендерної документації визначено, що
«Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту цієї тендерної документації означитиме, що учасники процедури закупівлі повністю усвідомлюють зміст та вимоги цієї тендерної документації.
Учасник повинен надати:
- Довідку (або інший документ) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах видана не раніше серпня 2024 року;»
Однак, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» не містить Довідку (або інший документ) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, яка має бути видана не раніше серпня 2024 року.
Згідно вимог Додатку № 2 до ТД (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”.), визначена вимога, що Якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не подав у складі своєї пропозиції документи, а вони вимагаються цією документацією, він повинен надати щодо цього лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає підстави ненадання вищезазначених документів. У випадку ненадання вищезазначених документів, Замовник не буде приймати пропозицію до розгляду незалежно від запропонованої ціни.
Пропозиція ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» не містить Лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає підстави ненадання вищезазначеного документу, а саме підстави ненадання Довідки (або інший документ) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах видана не раніше серпня 2024 року.
За таких обставин, пропозиція Переможця підлягала відхиленню з підстав абзацу 5 ч. 2 п. 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця, як учасника, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
ІІ. Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи;
ТОВ «ТОРГОВИЙ ДІМ «ІНТЕРФЕРЕНЦ СИСТЕМ» (далі – Скаржник) є учасником закупівлі, в якій подано цю Скаргу.
Скаржник вважає, що Замовником порушено його права, як учасника закупівлі, закріплені в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», в тому числі щодо обов’язку Замовника дотримуватись принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Також, Замовником порушено положення частини 9 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» та положення пункту 44 Особливостей.
В пункті 32 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
В пункті 32 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Замовником 11.09.2024 року в електронній системі закупівель було опубліковано тендерну документацію, затверджену РІШЕННЯМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ №263 від 11.09.2024 р.
В частині 1 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначено Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції в частині Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та завантаження файлів з:
інформацією та документами що підтверджують технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (згідно додатку №1 до ТД);
інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям (згідно додаткам № 2 до ТД);
В частині 5 розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації визначено інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством в частині Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.
Спосіб підтвердження відповідності учасника критеріям і вимогам згідно із законодавством наведено в Додатку 2 до цієї тендерної документації.
1. Про невідповідність пропозиції учасника закупівлі:
1.1. Скаржник вважає, що Замовник не мав права приймати Оскаржуване рішення, оскільки пропозиція Учасника підлягала відхиленню з підстав абз. 5 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
В Переліку критеріїв та методики оцінки тендерної документації визначено, що
«Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту цієї тендерної документації означитиме, що учасники процедури закупівлі повністю усвідомлюють зміст та вимоги цієї тендерної документації.
Учасник повинен надати:
- Довідку (або інший документ) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах видана не раніше серпня 2024 року;»
Однак, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» не містить Довідку (або інший документ) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах, яка має бути видана не раніше серпня 2024 року.
Згідно вимог Додатку № 2 до ТД (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”.), визначена вимога, що Якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не подав у складі своєї пропозиції документи, а вони вимагаються цією документацією, він повинен надати щодо цього лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає підстави ненадання вищезазначених документів. У випадку ненадання вищезазначених документів, Замовник не буде приймати пропозицію до розгляду незалежно від запропонованої ціни.
Пропозиція ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» не містить Лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає підстави ненадання вищезазначеного документу, а саме підстави ненадання Довідки (або інший документ) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах видана не раніше серпня 2024 року.
За таких обставин, пропозиція Переможця підлягала відхиленню з підстав абзацу 5 ч. 2 п. 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця, як учасника, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол 295 _pdf.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 3 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Відділ освіти, культури. молоді та спорту Костянтинівської сільської ради скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» переможцем процедури закупівлі — ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин (по скретч-картах)), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-09-11-007928-a.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
0b1f0c31ad4e42d7a97025f8ad4b868d
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне визначення переможцем ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" 2 підстава
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1.2. Скаржник вважає, що Замовник не мав права приймати Оскаржуване рішення, оскільки пропозиція Учасника підлягала відхиленню з підстав абз. 5 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
В Переліку критеріїв та методики оцінки тендерної документації визначено, що
«На підтвердження надається документ, який засвідчує державну сертифікацію систем учасника про управління інформаційної безпеки, кібербезпеки та захисту конфіденційності.»
Однак, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» не містить документу, який засвідчує державну сертифікацію систем учасника про управління інформаційної безпеки, кібербезпеки та захисту конфіденційності.
Згідно вимог Додатку № 2 до ТД (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”.), визначена вимога, що Якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не подав у складі своєї пропозиції документи, а вони вимагаються цією документацією, він повинен надати щодо цього лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає підстави ненадання вищезазначених документів. У випадку ненадання вищезазначених документів, Замовник не буде приймати пропозицію до розгляду незалежно від запропонованої ціни.
Пропозиція ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» не містить Лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає підстави ненадання вищезазначеного документу, а саме підстави ненадання документу, який засвідчує державну сертифікацію систем учасника про управління інформаційної безпеки, кібербезпеки та захисту конфіденційності.
За таких обставин, пропозиція Переможця підлягала відхиленню з підстав абзацу 5 ч. 2 п. 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця, як учасника, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
В Переліку критеріїв та методики оцінки тендерної документації визначено, що
«На підтвердження надається документ, який засвідчує державну сертифікацію систем учасника про управління інформаційної безпеки, кібербезпеки та захисту конфіденційності.»
Однак, тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» не містить документу, який засвідчує державну сертифікацію систем учасника про управління інформаційної безпеки, кібербезпеки та захисту конфіденційності.
Згідно вимог Додатку № 2 до ТД (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”.), визначена вимога, що Якщо Учасник відповідно до норм чинного законодавства не подав у складі своєї пропозиції документи, а вони вимагаються цією документацією, він повинен надати щодо цього лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає підстави ненадання вищезазначених документів. У випадку ненадання вищезазначених документів, Замовник не буде приймати пропозицію до розгляду незалежно від запропонованої ціни.
Пропозиція ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» не містить Лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає підстави ненадання вищезазначеного документу, а саме підстави ненадання документу, який засвідчує державну сертифікацію систем учасника про управління інформаційної безпеки, кібербезпеки та захисту конфіденційності.
За таких обставин, пропозиція Переможця підлягала відхиленню з підстав абзацу 5 ч. 2 п. 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця, як учасника, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
×
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол 295 _pdf.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 3 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Відділ освіти, культури. молоді та спорту Костянтинівської сільської ради скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» переможцем процедури закупівлі — ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин (по скретч-картах)), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-09-11-007928-a.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
dd9dc45f1a7a45e9872fac8733cd3bf7
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне визначення переможцем ТОВ "ПЕТРОЛ ПАРТНЕР" 3 підстава
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
1.3. Скаржник вважає, що Замовник не мав права приймати Оскаржуване рішення, оскільки пропозиція Учасника підлягала відхиленню з підстав абз. 5 ч. 2 пункту 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі».
Тендерною документацією визначено перелік інформацію та документів до подання учасниками процедури закупівлі згідно до Додатку № 1 до тендерної документації:
«Сертифікат системи управління якістю, виданий на ім’я учасника, стосовно оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Сертифікат повинен бути виданий не раніше 2022 року та повинен бути чинним на момент подачі пропозиції. Додатково учасник надає чинний договір з державним підприємством органу сертифікації, який видав зазначений сертифікат, лист від органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат Учаснику та атестат про відповідну акредитацію органу сертифікації разом з додатками, завірений уповноваженою особою органу сертифікації.
Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, виданий на ім’я учасника, стосовно оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом, виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT).
Сертифікат повинен бути виданий не раніше 2022 року та повинен бути чинним на момент подачі пропозиції. Додатково учасник надає чинний договір з державним підприємством органу сертифікації, який видав зазначений сертифікат, лист від органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат Учаснику та атестат про відповідну акредитацію органу сертифікації разом з додатками.»
Однак, у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» відсутній атестат про відповідну акредитацію органу сертифікації разом з додатками, завірений уповноваженою особою органу сертифікації, який видав учаснику Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці (зокрема ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)) та Сертифікат системи управління якістю (зокрема ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)).
Згідно наданих учасником ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» документів у файлі «Сертифікати.zip», на виконання вимог Додатку № 1 до ТД, надано наступні сертифікати на систему управління, а саме:
1) Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, виданий органом сертифікації Державним підприємством «Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» Тернопільською філією» ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР»;
2) Сертифікат системи управління якістю, виданий органом сертифікації Державним підприємством «Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» Тернопільською філією» ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР».
Звертаємо увагу, що тендерною документацією передбачалось надання учасниками атестату про відповідну акредитацію органу сертифікації разом з додатками, завірений уповноваженою особою органу сертифікації, який відсутній у складі пропозиції ТОВ «ПЕТРО ПАРТНЕР».
За таких обставин, пропозиція Переможця підлягала відхиленню з підстав абзацу 5 ч. 2 п. 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця, як учасника, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Тендерною документацією визначено перелік інформацію та документів до подання учасниками процедури закупівлі згідно до Додатку № 1 до тендерної документації:
«Сертифікат системи управління якістю, виданий на ім’я учасника, стосовно оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Сертифікат повинен бути виданий не раніше 2022 року та повинен бути чинним на момент подачі пропозиції. Додатково учасник надає чинний договір з державним підприємством органу сертифікації, який видав зазначений сертифікат, лист від органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат Учаснику та атестат про відповідну акредитацію органу сертифікації разом з додатками, завірений уповноваженою особою органу сертифікації.
Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, виданий на ім’я учасника, стосовно оптової торгівлі твердим, рідким, газоподібним паливом, виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT).
Сертифікат повинен бути виданий не раніше 2022 року та повинен бути чинним на момент подачі пропозиції. Додатково учасник надає чинний договір з державним підприємством органу сертифікації, який видав зазначений сертифікат, лист від органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат Учаснику та атестат про відповідну акредитацію органу сертифікації разом з додатками.»
Однак, у складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» відсутній атестат про відповідну акредитацію органу сертифікації разом з додатками, завірений уповноваженою особою органу сертифікації, який видав учаснику Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці (зокрема ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)) та Сертифікат системи управління якістю (зокрема ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)).
Згідно наданих учасником ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» документів у файлі «Сертифікати.zip», на виконання вимог Додатку № 1 до ТД, надано наступні сертифікати на систему управління, а саме:
1) Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, виданий органом сертифікації Державним підприємством «Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» Тернопільською філією» ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР»;
2) Сертифікат системи управління якістю, виданий органом сертифікації Державним підприємством «Івано-Франківський науково-виробничий центр стандартизації, метрології та сертифікації» Тернопільською філією» ТОВ «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР».
Звертаємо увагу, що тендерною документацією передбачалось надання учасниками атестату про відповідну акредитацію органу сертифікації разом з додатками, завірений уповноваженою особою органу сертифікації, який відсутній у складі пропозиції ТОВ «ПЕТРО ПАРТНЕР».
За таких обставин, пропозиція Переможця підлягала відхиленню з підстав абзацу 5 ч. 2 п. 44 Особливостей, зокрема через те, що пропозиція Переможця, як учасника, не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
×
-
Назва доказу:
ISO Учасника 9001
-
Повʼязаний документ:
ISO_9001-2015 та 2018_СУА_ТОВ ПЕТРОЛ ПАРТНЕР сист управл якістю вул. Яремчука.PDF
-
-
Назва доказу:
Протокол
-
Повʼязаний документ:
Протокол 295 _pdf.pdf
-
-
Назва доказу:
ISO Учасника 45001
-
Повʼязаний документ:
ISO_45001-2018_СУОЗтаБП_ТОВ ПЕТРОЛ ПАРТНЕР, охорон здоров та безпека праці вул. Яремчука.PDF
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
IІІ. Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування. Згідно наявного в абз. 3 пункту 59 Особливостей права, Скаржник звертається до Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та просить зобов’язати Замовника - Відділ освіти, культури. молоді та спорту Костянтинівської сільської ради скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю «ПЕТРОЛ ПАРТНЕР» переможцем процедури закупівлі — ДК 021:2015: 09130000-9 - Нафта і дистиляти (дизельне паливо, бензин (по скретч-картах)), оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-09-11-007928-a.