-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Заходи з усунення аварій в бюджетних установах, код ДК 021:2015 - 45420000-7 Столярні та теслярні роботи (Поточний ремонт адміністративної будівлі виконавчого комітету Миколаївської міської ради за адресою: м. Миколаїв, вул. Адміральська, 20) (заміна металопластикових вікон та дверних блоків)
Торги відмінено
2 691 082.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 13 455.41 UAH
мін. крок: 0.5% або 13 455.41 UAH
Період оскарження:
11.09.2024 11:07 - 16.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
83f895da238e46a8a1200e067970e05c
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-11-003688-a.b3
Назва:
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Оскарження рішення про визначення переможцем ФОП "КОСТЕНКО ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ"
Пов'язані документи:
Учасник
- 1. Протокольне рішення УО про визначення переможця 42.docx 30.09.2024 15:24
- 2. Довідка поводження з відходами.pdf 30.09.2024 15:24
- 3. Довідка обладняння.pdf 30.09.2024 15:24
- 4. Кошторис.pdf 30.09.2024 15:24
- Скарга щодо порушення Законодавства.docx.xml.zip 30.09.2024 15:24
- sign.p7s 30.09.2024 15:25
- рішення від 02.10.2024 № 16143.pdf 02.10.2024 14:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.10.2024 № 16630.pdf 11.10.2024 13:48
- рішення від 10.10.2024 № 16630.pdf 15.10.2024 12:16
- Заперечення по суті скарги.pdf 03.10.2024 12:31
- Заперечення по суті скарги.docx 03.10.2024 12:31
- Рішення АМКУ.pdf 03.10.2024 12:32
- Протокол виконання рішення АМКУ.pdf 04.11.2024 13:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.09.2024 15:47
Дата розгляду скарги:
10.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
02.10.2024 14:25
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
15.10.2024 12:17
Дата виконання рішення Замовником:
04.11.2024 13:45
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства в сфірі публічних закупівель виконано. Протокол уповноваженої особи від 04.11.2024 №47
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
901cc02249da4bc4be707e6224372aaa
Заголовок пункту скарги:
1. Невідповідність вимогам щодо поводження з відходами (пункт 2.1 розділу 3 тендерної документації)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 2.1 розділу 3 тендерної документації, учасник повинен надати документальне підтвердження належного поводження з відходами відповідно до чинного законодавства, зокрема Закону України «Про управління відходами». Ця вимога встановлена у зв’язку з тим, що в процесі надання послуг утворюються відходи, які потребують відповідних дій щодо їх зберігання, перевезення та утилізації.
Згідно з пунктами 3 та 4 статті 13 Закону України «Про управління відходами», утворювачі або власники відходів повинні передавати відходи суб’єктам господарювання у сфері управління відходами на підставі відповідного договору. Однак у складі пропозиції Переможця надано лише загальну довідку «Довідка поводження з відходами.pdf», яка не містить посилань на відповідний договір з суб’єктом господарювання у сфері управління відходами, а також не підтверджує наявність необхідного транспорту для перевезення відходів. Відсутність таких документів свідчить про те, що Переможець не виконав умови тендерної документації, і його пропозиція підлягає відхиленню.
Згідно з пунктами 3 та 4 статті 13 Закону України «Про управління відходами», утворювачі або власники відходів повинні передавати відходи суб’єктам господарювання у сфері управління відходами на підставі відповідного договору. Однак у складі пропозиції Переможця надано лише загальну довідку «Довідка поводження з відходами.pdf», яка не містить посилань на відповідний договір з суб’єктом господарювання у сфері управління відходами, а також не підтверджує наявність необхідного транспорту для перевезення відходів. Відсутність таких документів свідчить про те, що Переможець не виконав умови тендерної документації, і його пропозиція підлягає відхиленню.
×
-
Назва доказу:
2. Довідка поводження з відходами
-
Повʼязаний документ:
2. Довідка поводження з відходами.pdf
-
-
Назва доказу:
1. Протокольне рішення УО про визначення переможця
-
Повʼязаний документ:
1. Протокольне рішення УО про визначення переможця 42.docx
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про визначення переможця ФОП "КОСТЕНКО ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ", зафіксоване у Протоколі № 42 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25 вересня 2024 року.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
f385f95cc53243308a01ded0634dccfe
Заголовок пункту скарги:
2. Недотримання вимог щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (пункт 1.1 Додатку №2)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до пункту 1.1 Додатку №2 тендерної документації, для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, учасник повинен надати інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій із зазначенням власного або такого, що перебуває в користуванні, а також підтверджуючі договори. У разі залучення орендованого обладнання або транспорту — надати відповідні договори оренди.
У довідці «Довідка обладнання.pdf», наданій Переможцем, відсутня інформація про договори оренди транспорту для вивезення сміття, яке зазначене у кошторисному розрахунку. Переможець вказав у кошторисі та розрахунках послугу перевезення сміття на відстань до 15 км та витрати на оплату праці робітників, залучених до керування та обслуговування автотранспорту при перевезенні ґрунту та будівельного сміття. Проте, згідно з пунктами 2.1 розділу 3 та 1.1 Додатку №2 тендерної документації, учасник зобов’язаний надати підтверджуючі документи щодо наявності транспорту або договори оренди, що підтверджують можливість надання таких послуг. Відсутність цих документів є істотною невідповідністю, яка робить тендерну пропозицію Переможця такою, що не відповідає умовам документації.
У довідці «Довідка обладнання.pdf», наданій Переможцем, відсутня інформація про договори оренди транспорту для вивезення сміття, яке зазначене у кошторисному розрахунку. Переможець вказав у кошторисі та розрахунках послугу перевезення сміття на відстань до 15 км та витрати на оплату праці робітників, залучених до керування та обслуговування автотранспорту при перевезенні ґрунту та будівельного сміття. Проте, згідно з пунктами 2.1 розділу 3 та 1.1 Додатку №2 тендерної документації, учасник зобов’язаний надати підтверджуючі документи щодо наявності транспорту або договори оренди, що підтверджують можливість надання таких послуг. Відсутність цих документів є істотною невідповідністю, яка робить тендерну пропозицію Переможця такою, що не відповідає умовам документації.
×
-
Назва доказу:
4. Кошторис
-
Повʼязаний документ:
4. Кошторис.pdf
-
-
Назва доказу:
3. Довідка обладнання.pdf
-
Повʼязаний документ:
3. Довідка обладняння.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про визначення переможця ФОП "КОСТЕНКО ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ", зафіксоване у Протоколі № 42 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25 вересня 2024 року.
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
20d3e8660c39490f9e106d451fcab51d
Заголовок пункту скарги:
Порушення вимог щодо підтвердження якості продукції (Додаток №3)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Згідно з вимогами Додатку №3 тендерної документації, учасник повинен надати копію сертифіката відповідності та документ, що гарантує якість віконних блоків, затверджений керівником підприємства-виробника. У складі тендерної пропозиції Переможця не надано зазначених документів. Натомість, у складі пропозиції надано сертифікат відповідності на вироби водовідвідні для металопластикових та алюмінієвих конструкцій, що не відповідає вимогам Замовника. Таким чином, Переможець не надав підтвердження якості запропонованих товарів, що є порушенням вимог тендерної документації.
Надання Замовником 24 годин для виправлення цих невідповідностей суперечить пункту 43 Особливостей, оскільки виявлені недоліки є такими, що не можуть бути усунені шляхом подання додаткових документів.
Надання Замовником 24 годин для виправлення цих невідповідностей суперечить пункту 43 Особливостей, оскільки виявлені недоліки є такими, що не можуть бути усунені шляхом подання додаткових документів.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Застосування Замовником 24-годинного терміну для виправлення помилок є неправомірним, оскільки виявлені невідповідності (відсутність сертифікатів відповідності) не можуть бути усунені шляхом виправлення документів. Невиявлення Замовником зазначених у скарзі невідповідностей під час розгляду пропозиції Переможця свідчить про недотримання принципів відкритості, об’єктивності та неупередженості, що призвело до неправомірного допущення пропозиції Переможця до оцінки. Зазначені дії Замовника порушують статтю 5 Закону України «Про публічні закупівлі», яка передбачає здійснення закупівель на засадах добросовісної конкуренції, рівного ставлення до учасників, об’єктивності та неупередженості, а також забезпечення вільного доступу до інформації. Вимагаємо зобов’язати ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МИКОЛАЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ скасувати рішення про визначення переможця ФОП "КОСТЕНКО ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ", зафіксоване у Протоколі № 42 щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 25 вересня 2024 року.
Вимога
Без відповіді
Вимога про перегляд рішення щодо визначення переможця закупівлі
Номер:
4b7415d69d1e40ff8b53f3917a7124b0
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-11-003688-a.a2
Назва:
Вимога про перегляд рішення щодо визначення переможця закупівлі
Вимога:
Уважно ознайомившись із рішенням замовника та тендерною пропозицією переможця ФОП "КОСТЕНКО ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ", ми виявили наступні невідповідності:
Ненадання документального підтвердження належного поводження з відходами
Згідно з пунктом 2.1 розділу 3 тендерної документації, учасник повинен надати документальне підтвердження належного поводження з відходами відповідно до вимог чинного законодавства у сфері поводження з відходами, зокрема Закону України «Про управління відходами». Ця вимога встановлена у зв’язку з тим, що в процесі надання послуг утворюються відходи, що потребують відповідних дій щодо поводження з ними.
У складі пропозиції переможця надано довідку «Довідка поводження з відходами.pdf». Однак, відповідно до пунктів 3 та 4 статті 13 Закону України «Про управління відходами»:
Пункт 3: Утворювачі або власники відходів, які не є суб’єктами господарювання у сфері управління відходами, зобов’язані забезпечувати зберігання відходів у спосіб, що є безпечним для здоров’я людини та навколишнього природного середовища, та передавати відходи суб’єктам господарювання у сфері управління відходами протягом одного року з моменту їх утворення.
Пункт 4: Передача суб’єктам господарювання у сфері управління відходами відходів (крім побутових відходів) з метою збирання, перевезення та оброблення здійснюється на підставі договору, укладеного відповідно до законодавства, в якому зазначаються код відходів згідно з Національним класифікатором відходів, їх обсяг, найменування та код операції з відновлення та/або видалення відходів.
Довідка, надана переможцем, не є достатнім документальним підтвердженням вимоги пункту 2.1 розділу 3 тендерної документації, оскільки не містить посилань на договір з суб’єктом господарювання у сфері управління відходами. У складі пропозиції також відсутнє документальне підтвердження того, що переможець є суб’єктом господарювання у сфері управління відходами.
Висновок: Пропозиція переможця не відповідає вимогам тендерної документації та підлягає відхиленню.
Відсутність інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
Відповідно до пункту 1.1 Додатку №2 до тендерної документації, учасник повинен надати:
Інформаційну довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі (із зазначенням власного або такого, що перебуває в користуванні).
Якщо обладнання та матеріально-технічна база перебувають в користуванні (оренда, лізинг, позичка тощо) або залучаються за договорами надання послуг, необхідно надати відповідні договори.
У разі наявності у учасника власних транспортних засобів, необхідно надати копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів (технічних паспортів).
У складі пропозиції переможця надано довідку «Довідка обладнання.pdf». Проте дана довідка не містить інформації про договір з суб’єктом господарювання у сфері управління відходами та інформації щодо наявності транспорту, яким переможець планує здійснювати вивезення сміття згідно з кошторисом.
Висновок: Відсутність необхідних документів свідчить про невідповідність пропозиції переможця вимогам тендерної документації.
Ненадання сертифікатів відповідності та документів, що гарантують якість віконних блоків
Згідно з вимогами Додатку №3 до тендерної документації, учасник повинен надати:
Копію сертифіката відповідності.
Документ, що гарантує якість віконних блоків, затверджений керівником підприємства-виробника.
Переможець не надав зазначені документи у складі своєї пропозиції, порушуючи норми Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник надав переможцю 24 години на виправлення невідповідностей, що суперечить пункту 43 Особливостей.
Висновок: Дії замовника щодо надання часу на виправлення невідповідностей є неправомірними, а пропозиція переможця підлягає відхиленню згідно з частиною другою пункту 44 Особливостей.
Наслідки неправомірних дій
Неправомірне надання 24 годин на виправлення невідповідностей та обрання переможцем учасника, який не відповідає вимогам тендерної документації, може призвести до адміністративного штрафу уповноваженої особи замовника при здійсненні моніторингу Держаудитслужбою України та визнання договору нікчемним.
Вимога
Вимагаємо переглянути рішення щодо оголошення переможцем закупівлі ФОП "КОСТЕНКО ДМИТРО СЕРГІЙОВИЧ" з урахуванням виявлених нами невідповідностей та усунути порушення шляхом відхилення його тендерної пропозиції.
У разі невиконання нашої вимоги будемо змушені звернутися до Державної аудиторської служби України з запитом щодо перевірки процедури закупівлі на відповідність чинному законодавству та оскаржувати рішення та дії замовника шляхом подання скарги до Антимонопольного комітету України.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.09.2024 23:46
Вимога
Без відповіді
Неправомірне обрання переможця
Номер:
4ece5705475841c782e57abc5635a399
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-11-003688-a.b1
Назва:
Неправомірне обрання переможця
Вимога:
Відповідно до рішення Замовника ФОП Костенко Д.С. обраний переможцем. Вважаю, що вказане рішення прийняте з грубим порушенням принципів здійснення закупівель.
Згідно п.2 Додатку №3 до тендерної документації, у складі своєї пропозиції учасник повинен надати копію сертифікату відповідності та документу, що гарантує якість віконних блоків, затвердженого керівником підприємства-виробника.
Проте, у складі своєї пропозиції учасником надано сертифікат відповідності на вироби
водовідвідні для металопластикових та алюмінієвих конструкції, що не відповідає встановленій вимозі. Отже, у складі тендерної пропозиції ВІДСУТНІЙ документ на підтвердження технічних та якісних характеристик предмету закупівлі. Зазначене є підставою для відхилення учасника без надання можливості усунути невідповідності протягом 24 год. Всупереч зазначеному, замовник надав учаснику можливість підвантажити відсутній документ, хоча мав би відхилити учасника. Враховуючи наведене, вимагаю відхилити тендерну пропозицію переможця. У разі ігнорування вимоги, буду звертатись зі скаргою до АМКУ!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
26.09.2024 11:44