-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Робоче взуття (чоботи гумові, чоботи робочі, калоші, валянки)
відповідно до Постанови № 1178 від 12.10.2022 року
Торги не відбулися
383 933.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 839.33 UAH
мін. крок: 1% або 3 839.33 UAH
Період оскарження:
10.09.2024 16:00 - 15.09.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
1. Скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ВАЛТЕКС»
Номер:
8daf8d60c7034dfc9a1cfccc86700020
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-10-011732-a.c1
Назва:
1. Скасування рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ВАЛТЕКС»
Вимога:
ВИМОГА
23 вересня 2024 року Комунальним підприємством Білоцерківської міської ради «БІЛОЦЕРКІВТЕПЛОМЕРЕЖА» (надалі – Замовник) було оприлюднено Протокол № 156 від 23 вересня 2024 року Уповноваженої особи, згідно з яким:
«Порядок денний:
Розгляд документації учасника ТОВ "ВАЛТЕКС" закупівлі Робоче взуття (чоботи гумові, чоботи робочі, калоші, валянки) 18830000-6 Захисне взуття ідентифікатор закупівлі 11А- 2024-09-10-011732-а на відповідність вимогам, визначеним в оголошенні про проведення Відкритих торгів з особливостями та вимогам до предмету закупівлі. Відповідно до п.41 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.22р Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п'ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Ціна пропозиції Учасника складає 298 304,34 гри. з ПДВ.
Па виконання норм п.36 Постанови КМУ № 1178 від 10.12.2022р потрібно розглянути тендерну документацію учасника ТОВ "ВАЛТЕКС" закупівлі Робоче взуття (чоботи гумові, чоботи робочі, калоші, валянки) 18830000-6 Захисне взуття ідентифікатор закупівлі UА-2024-09-10-011732-а, яка визначена найбільш економічно вигідною на відповідність вимогам тендерної документації. Під час розгляду тендерної документації учасника було встановлено, шо відповідно до вимог п.1.6 Додатку 1 Учасник повинен надати сертифікат відповідності та/або документ про якість або відповідність товару, виданий уповноваженим (призначеним) органом та/або сертифікат якості та/або паспорт та/або документ, який містить інформацію про якість та/або відповідність тощо предмета закупівлі, виданий виробником товару.
Учасником не було надано документів про відповідність: сертифікату відповідності, сертифікату якості, паспорту якості на валянки. Відповідно до ч.2 п.44. Постанови № 1178 КМУ від 12.10.22р Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
Пунктом 46.Постанови передбачено, що Інформація про відхилення тендерної пропозиції. V ТОМУ числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.
Уповноважена особа Ходань С.О. вирішив оприлюднити па веб-порталі Уповноваженого органу рішення щодо розгляду пропозиції, відхилення пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття таких рішень, - відповідно до п.44,46, Постанови КМУ № 1178 від 12.10.22р.,та статті 22 Закону.:
Вирішив:
1. Відхилити пропозицію учасника торгів ТОВ "ВАЛТЕКС" закупівлі Робоче взуття (чоботи гумові, чоботи робочі, калоші, валянки) 18830000-6 Захисне взуття ідентифікатор закупівлі 11А-2024-09-10-011732-а, так як тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
2.Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу рішення щодо відхилення тендерної пропозиції - протягом одного дня з дня прийняття таких рішення».
ТОВ «Валтекс» не погоджується з цим рішенням Замовника, оформленим протоколом Уповноваженої особи № 156 від 23.09.2024 року (надалі – Протокол), вважає його безпідставним, необґрунтованим, передчасним, адже підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВАЛТЕКС», зазначені у Протоколі, є надуманими та такими, що не відповідають вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», виходячи з наступного.
Згідно з ст. 5 Закону принципами здійснення публічних закупівель є 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Закон наділяє учасника процедури закупівлі такими правами: правом на неупереджену оцінку тендерної пропозиції; правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця; правом на визнання переможцем та укладення договору про закупівлю.
З огляду на рішення Конституційного Суду України по справі 1-10/2004 від 01.12.2004 поняття «охоронюваний законом інтерес», що вживається в частині першій статті 4 Цивільного процесуального кодексу України та інших законах України у логічно-смисловому зв'язку з поняттям «права», треба розуміти як прагнення до користування конкретним матеріальним та/або нематеріальним благом, як зумовлений загальним змістом об'єктивного і прямо не опосередкований у суб'єктивному праві простий легітимний дозвіл, що є самостійним об'єктом судового захисту та інших засобів правової охорони з метою задоволення індивідуальних і колективних потреб, які не суперечать Конституції і законам України, суспільним інтересам, справедливості, добросовісності, розумності та іншим загальноправовим засадам.
Відповідно до ч. 1 ст.79 Господарського кодексу України господарськими товариствами визнаються підприємства або інші суб'єкти господарювання, створені юридичними особами та/або громадянами шляхом об'єднання їх майна і участі в підприємницькій діяльності товариства з метою одержання прибутку.
Основним видом діяльності нашого підприємства є виробництво взуття. Наше підприємство реалізує вироблене взуття, у тому числі шляхом участі у процедурах закупівлі, що проводяться за допомогою електронної системи публічних закупівель. Участь нашого підприємства у публічних закупівлях носить системний характер.
Інтерес ТОВ «ВАЛТЕКС» в участі у публічних закупівлях в цілому та конкретно в цій Процедурі закупівлі полягає в укладенні договору про закупівлі та одержанні прибутку від реалізації взуття. Цей інтерес за усіма ознаками відповідає визначенню, наведеному у вищезазначеному рішенні Конституційного Суду України, а отже є законним інтересом у контексті ст. 18 Закону.
Рішенням Замовника, оформленим Протоколом, порушено право ТОВ «ВАЛТЕКС» бути визначеним переможцем процедури закупівлі, та право на укладання договору про закупівлю, порушено право на об’єктивну та неупереджену оцінку тендерних пропозицій, що випливає зі змісту статті 5 Закону.
Посилання на порушення процедури закупівлі та обґрунтування вимог суб'єкта оскарження.
Згідно з абзацом 1 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей.
Як зазначено в Протоколі, підставою для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ВАЛТЕКС» є те, що «Учасником не було надано документів про відповідність: сертифікату відповідності, сертифікату якості, паспорту якості на валянки».
На це зауважимо, що Учасником ТОВ «ВАЛТЕКС» щодо валянок було надано Замовнику лист за вих. № 53 від 15.05.2019 року, виданий виробником валянок про те, що ця продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні.
Так як такий вид товару (валянки) не підлягає обов’язковій сертифікації, то він і не підлягає проведенню випробувань, паспортуванню якості (окрім експортних операцій) та санітарно-епідеміологічному контролю, а також ліцензуванню відповідно до Законів України «Про ліцензування видів господарської діяльності» від 02 березня 2015 року № 222-VIII, «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 5 червня 2014 року № 1314-VII, «Про стандартизацію» від 5 червня 2014 року № 1315-VII, «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24 лютого 1994 року №4004-XII.
У зв’язку з цим, ненадання учасником сертифікату відповідності, сертифікату якості, паспорту якості на валянки, а надання листа про те, що ця продукція не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, не може розглядатись Замовником як порушення Учасником умов тендерної документації.
Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Встановлення у тендерній документації вимог, які йдуть в розріз з вимогами нормативно-правових документів, є неприпустимим.
Наполягаємо на тому, що ТОВ «ВАЛТЕКС» було надано Замовнику усі необхідні документи, що вимагались Тендерною документацією. З огляду на це пропозиція ТОВ «ВАЛТЕКС» була неправомірна відхилена Замовником.
З метою недопущення порушення законодавства України з питань здійснення закупівель, недопущення порушення принципів здійснення закупівель (добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; відсутність дискримінації учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням), керуючись постанови КМУ від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» та Законом України «Про публічні закупівлі»,
ПРОСИМО:
1. Скасувати рішення про відхилення пропозиції ТОВ «ВАЛТЕКС», код ЄДРПОУ 32393877, у процедурі закупівлі Робоче взуття (чоботи гумові, чоботи робочі, калоші, валянки) 18830000-6 Захисне взуття ідентифікатор закупівлі UА-2024-09-10-011732-а, оформлене Протоколом Уповноваженої особи № 156 від 23.09.2024 року.
2. Повторно розглянути тендерну пропозицію ТОВ «ВАЛТЕКС».
Пов'язані документи:
Замовник
- Протокол № 160 від 26.09.2024.pdf 26.09.2024 10:34
Дата подачі:
25.09.2024 12:56
Вирішення:
1.1. Відповідно до п.1.6 Додатку 1 Учасник повинен надати сертифікат відповідності та/або документ про якість або відповідність товару, виданий уповноваженим (призначеним) органом та/або сертифікат якості та/або паспорт та/або документ, який містить інформацію про якість та/або відповідність тощо предмета закупівлі, виданий виробником товару.
Згідно з вимогами п.7 РозділуIII Тендерної документації Замовник вимагає від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. В додатках до цієї тендерної документації визначено, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення.
Учасником ТОВ «ВАЛТЕКС» взагалі не було надано документів на підтвердження відповідності для товару Валянки
Уповноважена особа Ходань С.О. вирішив оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу рішення щодо відхилення вимоги учасника –протягом трьох днів з дати оприлюднення вимоги та надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель, - відповідно до п.54 Постанови КМУ № 1178 від 12.10.22р.,
Вирішив:
1. Надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
2.Оприлюднити на веб-порталі Уповноваженого органу роз’яснення щодо відхилення вимоги - протягом трьох днів з дня прийняття таких рішень, - відповідно до п.54 Постанови .
Статус вимоги:
Відхилено