-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розроблення документації із землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду у межах Голосіївського, Деснянського, Святошинського та Шевченківського районів міста Києва на 2024 рік (код ДК 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги)
Торги відмінено
4 258 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 21 290.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 21 290.00 UAH
Період оскарження:
10.09.2024 15:27 - 12.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови ТД
Номер:
3ac5617d1cc34ac6bc7bf6a74bf055d8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-10-010491-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови ТД
Скарга:
Скарга на дискримінаційні умови ТД
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2024-09-10-010491-a.docx 14.09.2024 13:52
- ТД ПЗФ _ГЛ_ДС_СВ_ШВ_10.09.24.docx 14.09.2024 13:52
- Сертифікат Ткачова.pdf 14.09.2024 13:52
- Наказ Ткачова.pdf 14.09.2024 13:52
- Договір _ скан.pdf 14.09.2024 13:52
- Витяг з ДЗК.pdf.p7s.pdf 14.09.2024 13:52
- Акт виконаних робіт.pdf 14.09.2024 13:52
- sign.p7s 14.09.2024 15:14
- рішення від 17.09.2024 №15353.pdf 17.09.2024 17:51
- інформація про резолютивну частину рішення від 25.09.2024 №15819.pdf 26.09.2024 11:23
- рішення від 25.09.2024 №15819.pdf 30.09.2024 13:40
- Пояснення по ПЗФ_ГЛ+ДС+СВ.pdf 19.09.2024 16:54
- Пояснення по ПЗФ_ГЛ+ДС+СВ.docx.asice.zip 19.09.2024 16:55
- ТД ПЗФ _ГЛ+ДС+СВ+ШВ_10.09.24.docx 19.09.2024 16:55
Дата прийняття скарги до розгляду:
14.09.2024 15:16
Дата розгляду скарги:
25.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.09.2024 17:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
30.09.2024 13:40
Дата виконання рішення Замовником:
07.10.2024 15:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни до тендерної документації від 07.10.2024 №226/24
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6b012076eec34deeb67a7c608ec520ae
Заголовок пункту скарги:
Аналогічний договір
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до п. 2 Додатку 6 до тендерної документації наявність документально підтвердженого досвіду виконання договору (договорів) підтверджується наступним:
2.1. Довідка згідно форми № 2 про наявність досвіду виконання договору із розроблення проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду або проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки об’єкта благоустрою зеленого господарства загального користування.
2.2. Копія договору, зазначеного у довідці, згідно з вимогами п. 2.1.
2.3. Акт(и) про приймання-передачу надання послуг до наданого договору, зазначеного у довідці згідно з вимогами п. 2.1, що підтверджує виконання наданого договору. Також Учасник надає витяг з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель або витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку*.
*Для підтвердження достатньо одного витягу про обмеження у використанні земель або одного витягу про земельну ділянку, яка розташована в адміністративних межах населеного пункту, у якому здійснює свою господарську діяльність замовник цієї тендерної закупівлі.
Під договором потрібно розуміти договір про надання послуг щодо розроблення документації із землеустрою – проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду, який розташований в адміністративних межах населеного пункту, у якому здійснює свою господарську діяльність замовник цієї тендерної закупівлі або проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки об’єкта благоустрою зеленого господарства загального користування, який розташований в адміністративних межах населеного пункту, у якому здійснює свою господарську діяльність замовник цієї тендерної закупівлі.
ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВИЙ ЦЕНТР «ЕКСКОН» зазначає, що визначення аналогічності в поточній редакції тендерної документації не дозволяє нам взяти участь у закупівлі.
Так, Замовником визначено два випадки коли договір буде вважатись аналогічним:
- договір про надання послуг щодо розроблення документації із землеустрою – проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду, який розташований в адміністративних межах населеного пункту, у якому здійснює свою господарську діяльність замовник цієї тендерної закупівлі
- договір про надання послуг щодо розроблення документації із землеустрою – проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки об’єкта благоустрою зеленого господарства загального користування, який розташований в адміністративних межах населеного пункту, у якому здійснює свою господарську діяльність замовник цієї тендерної закупівлі
Скаржник звертає увагу, що в обох випадках визначення аналогічності вказано, що об’єкт землеустрою (природно-заповідний фонд або земельна ділянка об’єкта благоустрою зеленого господарства загального користування) повинен бути розташований в адміністративних межах населеного пункту, у якому здійснює свою господарську діяльність замовник цієї тендерної закупівлі.
Замовником цієї тендерної закупівлі є Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд", яке розташоване в адміністративних межах м. Києва, і здійснює свою господарську діяльність теж в м. Києві.
ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВИЙ ЦЕНТР «ЕКСКОН» має укладений та виконаний Договір № 1 на закупівлю послуг з виконання комплексу робіт із землеустрою від 27.01.2022 року з громадянином України Терепа Дмитром Миколайовичем.
Згідно п. 1.1 даного Договору Виконавець зобов’язується виконати, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити послуги з виконання комплексу робіт iз землеустрою, зокрема розроблення проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природнозаповідного фонду місцевого значення гідрологічного заказника місцевого значення Урочище «Гощів» на землях державного підприємства «Київський лiсгосп» на території Козинської селищної громади Обухівського району (далі - Послуга).
Виконання даних робіт підтверджується Актом здавання-прийому виконаних послуг від 19.05.2023 року на суму 258 000,00 грн, а також Витягом з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель (додаються до скарги).
Водночас, об’єктом розроблення проекту землеустрою згідно даного договору є природнозаповідний фонду місцевого значення гідрологічного заказника місцевого значення Урочище «Гощів» на землях державного підприємства «Київський лiсгосп» на території Козинської селищної громади Обухівського району.
Таким чином, згідно наявного у Скаржника досвіду об’єкт землеустрою розташований не в адміністративних межах населеного пункту, у якому здійснює свою господарську діяльність замовник цієї тендерної закупівлі, тобто не в м. Київ, а в Київський області (Обухівський район).
Скаржник зазначає, що якість послуг не залежить від того на яких землях та в адміністративних межах якого населеного пункту перебуває об’єкт землеустрою.
Встановлена у поточній редакції вимога тендерної документації щодо визначення аналогічності штучно позбавляє можливості участі всіх компаній, які мали б схожий досвід з об’єктами землеустрою поза м. Київ.
Таким чином, взяти участь у даній закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають договір про надання послуг щодо розроблення документації із землеустрою – проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду, який розташований саме в адміністративних межах населеного пункту, у якому здійснює свою господарську діяльність замовник цієї тендерної закупівлі або проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки об’єкта благоустрою зеленого господарства загального користування, який розташований саме в адміністративних межах населеного пункту, у якому здійснює свою господарську діяльність замовник цієї тендерної закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Для виконання вимог ч. 2 та ч. 5 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, для підтвердження зазначеного в п. 2 Скарги надаємо наступні документальні підтвердження/докази:
1. Тендерна документація, що затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою № 187/24 від 10.09.2024;
2. Договір № 1 на закупівлю послуг з виконання комплексу робіт із землеустрою від 27.01.2022 року з громадянином України Терепа Дмитром Миколайовичем
3. Акт здавання-прийому виконаних послуг від 19.05.2023 року
4. Витяг з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель
2.1. Довідка згідно форми № 2 про наявність досвіду виконання договору із розроблення проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду або проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки об’єкта благоустрою зеленого господарства загального користування.
2.2. Копія договору, зазначеного у довідці, згідно з вимогами п. 2.1.
2.3. Акт(и) про приймання-передачу надання послуг до наданого договору, зазначеного у довідці згідно з вимогами п. 2.1, що підтверджує виконання наданого договору. Також Учасник надає витяг з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель або витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку*.
*Для підтвердження достатньо одного витягу про обмеження у використанні земель або одного витягу про земельну ділянку, яка розташована в адміністративних межах населеного пункту, у якому здійснює свою господарську діяльність замовник цієї тендерної закупівлі.
Під договором потрібно розуміти договір про надання послуг щодо розроблення документації із землеустрою – проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду, який розташований в адміністративних межах населеного пункту, у якому здійснює свою господарську діяльність замовник цієї тендерної закупівлі або проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки об’єкта благоустрою зеленого господарства загального користування, який розташований в адміністративних межах населеного пункту, у якому здійснює свою господарську діяльність замовник цієї тендерної закупівлі.
ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВИЙ ЦЕНТР «ЕКСКОН» зазначає, що визначення аналогічності в поточній редакції тендерної документації не дозволяє нам взяти участь у закупівлі.
Так, Замовником визначено два випадки коли договір буде вважатись аналогічним:
- договір про надання послуг щодо розроблення документації із землеустрою – проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду, який розташований в адміністративних межах населеного пункту, у якому здійснює свою господарську діяльність замовник цієї тендерної закупівлі
- договір про надання послуг щодо розроблення документації із землеустрою – проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки об’єкта благоустрою зеленого господарства загального користування, який розташований в адміністративних межах населеного пункту, у якому здійснює свою господарську діяльність замовник цієї тендерної закупівлі
Скаржник звертає увагу, що в обох випадках визначення аналогічності вказано, що об’єкт землеустрою (природно-заповідний фонд або земельна ділянка об’єкта благоустрою зеленого господарства загального користування) повинен бути розташований в адміністративних межах населеного пункту, у якому здійснює свою господарську діяльність замовник цієї тендерної закупівлі.
Замовником цієї тендерної закупівлі є Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд", яке розташоване в адміністративних межах м. Києва, і здійснює свою господарську діяльність теж в м. Києві.
ТОВ «ІНЖИНІРИНГОВИЙ ЦЕНТР «ЕКСКОН» має укладений та виконаний Договір № 1 на закупівлю послуг з виконання комплексу робіт із землеустрою від 27.01.2022 року з громадянином України Терепа Дмитром Миколайовичем.
Згідно п. 1.1 даного Договору Виконавець зобов’язується виконати, а Замовник зобов’язується прийняти та оплатити послуги з виконання комплексу робіт iз землеустрою, зокрема розроблення проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природнозаповідного фонду місцевого значення гідрологічного заказника місцевого значення Урочище «Гощів» на землях державного підприємства «Київський лiсгосп» на території Козинської селищної громади Обухівського району (далі - Послуга).
Виконання даних робіт підтверджується Актом здавання-прийому виконаних послуг від 19.05.2023 року на суму 258 000,00 грн, а також Витягом з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель (додаються до скарги).
Водночас, об’єктом розроблення проекту землеустрою згідно даного договору є природнозаповідний фонду місцевого значення гідрологічного заказника місцевого значення Урочище «Гощів» на землях державного підприємства «Київський лiсгосп» на території Козинської селищної громади Обухівського району.
Таким чином, згідно наявного у Скаржника досвіду об’єкт землеустрою розташований не в адміністративних межах населеного пункту, у якому здійснює свою господарську діяльність замовник цієї тендерної закупівлі, тобто не в м. Київ, а в Київський області (Обухівський район).
Скаржник зазначає, що якість послуг не залежить від того на яких землях та в адміністративних межах якого населеного пункту перебуває об’єкт землеустрою.
Встановлена у поточній редакції вимога тендерної документації щодо визначення аналогічності штучно позбавляє можливості участі всіх компаній, які мали б схожий досвід з об’єктами землеустрою поза м. Київ.
Таким чином, взяти участь у даній закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають договір про надання послуг щодо розроблення документації із землеустрою – проекту землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду, який розташований саме в адміністративних межах населеного пункту, у якому здійснює свою господарську діяльність замовник цієї тендерної закупівлі або проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки об’єкта благоустрою зеленого господарства загального користування, який розташований саме в адміністративних межах населеного пункту, у якому здійснює свою господарську діяльність замовник цієї тендерної закупівлі, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Для виконання вимог ч. 2 та ч. 5 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, для підтвердження зазначеного в п. 2 Скарги надаємо наступні документальні підтвердження/докази:
1. Тендерна документація, що затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою № 187/24 від 10.09.2024;
2. Договір № 1 на закупівлю послуг з виконання комплексу робіт із землеустрою від 27.01.2022 року з громадянином України Терепа Дмитром Миколайовичем
3. Акт здавання-прийому виконаних послуг від 19.05.2023 року
4. Витяг з Державного земельного кадастру про обмеження у використанні земель
×
-
Назва доказу:
Витяг
-
Повʼязаний документ:
Витяг з ДЗК.pdf.p7s.pdf
-
-
Назва доказу:
Акт
-
Повʼязаний документ:
Акт виконаних робіт.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір
-
Повʼязаний документ:
Договір _ скан.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
3) Зобов’язати Замовника – Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
5e218b16df694ead9dea66b57c1f0cc4
Заголовок пункту скарги:
Працівники
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до п.1 Додатку 6 до тендерної документації в Переліку документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції вимагає:
1. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
1.1. Довідка згідно форми № 1 про наявність працівників необхідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
- фахівців із вищою геодезичною та/або землевпорядною освітою не менше 5 осіб;
- не менше 2 сертифікованих інженерів-землевпорядників (надати копії кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтв/посвідчень про підвищення кваліфікації (за наявності)), не менше 2 сертифікованих інженерів-геодезистів (надати копії кваліфікаційних сертифікатів та копії свідоцтв/посвідчень про підвищення кваліфікації (за наявності)).
Скаржник не погоджується з вимогою Замовника з наступних причин.
Відповідно до п.4.1 Розділу 1 Тендерної документації предметом закупівлі є Розроблення документації із землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду у межах Голосіївського, Деснянського, Святошинського та Шевченківського районів міста Києва на 2024 рік (код ДК 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги).
Порядок надання вищевказаних послуг регулюються відповідним профільним законодавством, перш за все Законами України «Про землеустрій».
Відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій», розробниками документації із землеустрою є, зокрема, юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
Відповідно до ст. 34 цього закону топографо-геодезичні та картографічні роботи проводяться з метою створення і своєчасного поновлення планово-картографічної основи при здійсненні землеустрою в порядку, визначеному Законом України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність".
Інформаційний зміст і масштаб топографо-геодезичних та картографічних матеріалів визначаються з урахуванням використання цих матеріалів, детальності проектування, обстежень і вишукувань відповідно до закону.
Згідно зі ст.5-1 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю за відповідними напрямами можуть займатися особи, які мають вищу освіту у сфері геодезії та/або землеустрою. Топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України "Про землеустрій". Сертифіковані інженери-геодезисти несуть відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт (крім топографо-геодезичних та картографічних робіт при здійсненні землеустрою).
Таким чином, нормами чинного законодавства встановлено, що для надання ВСІХ послуг, передбачених обсягом закупівлі, відповідні суб’єкти господарювання зобов'язані мати у власному штаті:
- сертифікованого інженера-землевпорядника за основним місцем роботи.
Наявність інженера-геодезиста не є обов’язковою, тим паче він не несе жодної відповідальності за якість результатів топографо-геодезичних та картографічних робіт при здійсненні землеустрою.
Скаржник зазначає, що має за основним місцем роботи сертифікованого інженера-землевпорядника – Ткачову Ганну Олексіївну, кваліфікаційний сертифікат №000023 від 24.12.2012 року та свідоцтво про підвищення кваліфікації інженера-землевпорядника Серія АА №2001 від 05.06.2024 року, прийняту на посаду інженера-землевпорядника згідно наказу № 7/4-ЛС від 03.01.2019 року.
Водночас встановлення будь-яких інших вимог Замовником не відповідає чинним положенням законодавства та є необґрунтованим та дискримінаційним, а саме наявність в Учасника:
не менше 2 сертифікованих інженерів-землевпорядників (надати копії кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтв/посвідчень про підвищення кваліфікації (за наявності)),
не менше 2 сертифікованих інженерів-геодезистів (надати копії кваліфікаційних сертифікатів та копії свідоцтв/посвідчень про підвищення кваліфікації (за наявності)),
що не дає змогу Скаржнику прийняти участь у Закупівлі та порушує та суперечить чинному законодавству у сфері землевпорядкування а також законні права та інтереси Скаржника.
Зважаючи на вищевказане, встановлення вимог щодо залучення до надання послуг оскаржуваних працівників, що визначені у Тендерні документації Замовником є надлишковим, необґрунтованим, жодним чином не впливає на потенційне дотримання чи недотримання потенційним Виконавцем власних зобов’язань щодо розроблення документації із землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду у межах Голосіївського, Деснянського, Святошинського та Шевченківського районів міста Києва на 2024 рік (код ДК 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги).
Таким чином, взяти участь у даній закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають не менше 2 сертифікованих інженерів-землевпорядників та не менше 2 сертифікованих інженерів-геодезистів, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Для виконання вимог ч. 2 та ч. 5 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, для підтвердження зазначеного в п. 2 Скарги надаємо наступні документальні підтвердження/докази:
1. Тендерна документація, що затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою № 187/24 від 10.09.2024;
2. Кваліфікаційний сертифікат №000023 від 24.12.2012 року та свідоцтво про підвищення кваліфікації інженера-землевпорядника Серія АА №2001 від 05.06.2024 року
3. Наказ № 7/4-ЛС від 03.01.2019 року
1. Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
1.1. Довідка згідно форми № 1 про наявність працівників необхідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
- фахівців із вищою геодезичною та/або землевпорядною освітою не менше 5 осіб;
- не менше 2 сертифікованих інженерів-землевпорядників (надати копії кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтв/посвідчень про підвищення кваліфікації (за наявності)), не менше 2 сертифікованих інженерів-геодезистів (надати копії кваліфікаційних сертифікатів та копії свідоцтв/посвідчень про підвищення кваліфікації (за наявності)).
Скаржник не погоджується з вимогою Замовника з наступних причин.
Відповідно до п.4.1 Розділу 1 Тендерної документації предметом закупівлі є Розроблення документації із землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду у межах Голосіївського, Деснянського, Святошинського та Шевченківського районів міста Києва на 2024 рік (код ДК 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги).
Порядок надання вищевказаних послуг регулюються відповідним профільним законодавством, перш за все Законами України «Про землеустрій».
Відповідно до ст. 26 Закону України «Про землеустрій», розробниками документації із землеустрою є, зокрема, юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
Відповідно до ст. 34 цього закону топографо-геодезичні та картографічні роботи проводяться з метою створення і своєчасного поновлення планово-картографічної основи при здійсненні землеустрою в порядку, визначеному Законом України "Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність".
Інформаційний зміст і масштаб топографо-геодезичних та картографічних матеріалів визначаються з урахуванням використання цих матеріалів, детальності проектування, обстежень і вишукувань відповідно до закону.
Згідно зі ст.5-1 Закону України «Про топографо-геодезичну і картографічну діяльність» професійною топографо-геодезичною і картографічною діяльністю за відповідними напрямами можуть займатися особи, які мають вищу освіту у сфері геодезії та/або землеустрою. Топографо-геодезичні і картографічні роботи при здійсненні землеустрою виконуються особами, які отримали кваліфікаційний сертифікат інженера-землевпорядника відповідно до Закону України "Про землеустрій". Сертифіковані інженери-геодезисти несуть відповідальність за якість результатів топографо-геодезичних і картографічних робіт (крім топографо-геодезичних та картографічних робіт при здійсненні землеустрою).
Таким чином, нормами чинного законодавства встановлено, що для надання ВСІХ послуг, передбачених обсягом закупівлі, відповідні суб’єкти господарювання зобов'язані мати у власному штаті:
- сертифікованого інженера-землевпорядника за основним місцем роботи.
Наявність інженера-геодезиста не є обов’язковою, тим паче він не несе жодної відповідальності за якість результатів топографо-геодезичних та картографічних робіт при здійсненні землеустрою.
Скаржник зазначає, що має за основним місцем роботи сертифікованого інженера-землевпорядника – Ткачову Ганну Олексіївну, кваліфікаційний сертифікат №000023 від 24.12.2012 року та свідоцтво про підвищення кваліфікації інженера-землевпорядника Серія АА №2001 від 05.06.2024 року, прийняту на посаду інженера-землевпорядника згідно наказу № 7/4-ЛС від 03.01.2019 року.
Водночас встановлення будь-яких інших вимог Замовником не відповідає чинним положенням законодавства та є необґрунтованим та дискримінаційним, а саме наявність в Учасника:
не менше 2 сертифікованих інженерів-землевпорядників (надати копії кваліфікаційних сертифікатів та свідоцтв/посвідчень про підвищення кваліфікації (за наявності)),
не менше 2 сертифікованих інженерів-геодезистів (надати копії кваліфікаційних сертифікатів та копії свідоцтв/посвідчень про підвищення кваліфікації (за наявності)),
що не дає змогу Скаржнику прийняти участь у Закупівлі та порушує та суперечить чинному законодавству у сфері землевпорядкування а також законні права та інтереси Скаржника.
Зважаючи на вищевказане, встановлення вимог щодо залучення до надання послуг оскаржуваних працівників, що визначені у Тендерні документації Замовником є надлишковим, необґрунтованим, жодним чином не впливає на потенційне дотримання чи недотримання потенційним Виконавцем власних зобов’язань щодо розроблення документації із землеустрою щодо організації і встановлення меж територій природно-заповідного фонду у межах Голосіївського, Деснянського, Святошинського та Шевченківського районів міста Києва на 2024 рік (код ДК 71250000-5 Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги).
Таким чином, взяти участь у даній закупівлі зможуть лише ті учасники, які мають не менше 2 сертифікованих інженерів-землевпорядників та не менше 2 сертифікованих інженерів-геодезистів, що є дискримінаційним по відношенню до Скаржника.
Для виконання вимог ч. 2 та ч. 5 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, для підтвердження зазначеного в п. 2 Скарги надаємо наступні документальні підтвердження/докази:
1. Тендерна документація, що затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою № 187/24 від 10.09.2024;
2. Кваліфікаційний сертифікат №000023 від 24.12.2012 року та свідоцтво про підвищення кваліфікації інженера-землевпорядника Серія АА №2001 від 05.06.2024 року
3. Наказ № 7/4-ЛС від 03.01.2019 року
×
-
Назва доказу:
Сертифікат
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат Ткачова.pdf
-
-
Назва доказу:
Наказ
-
Повʼязаний документ:
Наказ Ткачова.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
3) Зобов’язати Замовника – Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
12697af4f6be41a48194089ce78111f7
Заголовок пункту скарги:
Строк прийому пропозицій
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
3. Відповідно до пункту 1 Розділу IV Подання та розкриття тендерної пропозиції Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — зазначається в електронній системі закупівель.
Відповідно до п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Разом з тим, Замовник у Документації не зазначив кінцевий строк подання Пропозицій.
Враховуючи наведене, Документація в цій частині не узгоджується з вимогами п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Скаржник просить зобов'язати Замовника внести зміни до Документації в частині вимог п. 1 Розділу 4 Документації, зокрема, зазначити кінцевий строк подання Пропозицій.
Для виконання вимог ч. 2 та ч. 5 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, для підтвердження зазначеного в п. 2 Скарги надаємо наступні документальні підтвердження/докази:
1. Тендерна документація, що затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою № 187/24 від 10.09.2024;
Відповідно до п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: кінцевий строк подання тендерних пропозицій.
Разом з тим, Замовник у Документації не зазначив кінцевий строк подання Пропозицій.
Враховуючи наведене, Документація в цій частині не узгоджується з вимогами п. 14 ч. 2 ст. 22 Закону, що є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Скаржник просить зобов'язати Замовника внести зміни до Документації в частині вимог п. 1 Розділу 4 Документації, зокрема, зазначити кінцевий строк подання Пропозицій.
Для виконання вимог ч. 2 та ч. 5 ст. 18 Закону та п. 56 Особливостей, для підтвердження зазначеного в п. 2 Скарги надаємо наступні документальні підтвердження/докази:
1. Тендерна документація, що затверджена Протоколом прийняття рішення уповноваженою особою № 187/24 від 10.09.2024;
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
3) Зобов’язати Замовника – Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд" – привести тендерну документацію у відповідність нормам чинного законодавства шляхом внесення відповідних зміни до тендерної документації