-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Комплект захищеної, портативної системи супутникового зв’язку у складі з терміналом «Starlink»
Завершена
572 300.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 861.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 861.50 UAH
Період оскарження:
10.09.2024 14:54 - 03.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на умови тендерної документації, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Номер:
69040fe9d4ec4371a6b9e79a867bba2a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-10-009552-a.c1
Назва:
Скарга на умови тендерної документації, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга (умови) UA-2024-09-10-009552-a.docx 13.09.2024 17:18
- Скарга (умови) UA-2024-09-10-009552-a.pdf 13.09.2024 17:18
- Додаток 3 (техічні вимоги).docx 13.09.2024 17:18
- Додаток 2 (Інф-ція та док-ти, що підтвердж.відповідність учасника кваліф.критеріям).docx 13.09.2024 17:18
- Договір 310.pdf 13.09.2024 17:18
- Реєстр провайдеров.xls 13.09.2024 17:18
- рішення від 24.07.2024 № 12695.pdf 13.09.2024 17:18
- Тендерна документація 2024.rtf 13.09.2024 17:18
- Договір 217 від 27.08.pdf 13.09.2024 17:18
- sign.p7s 13.09.2024 17:22
- рішення від 17.09.2024 № 15360.pdf 17.09.2024 16:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 24.09.2024 № 15766.pdf 25.09.2024 12:50
- рішення від 24.09.2024 № 15766.pdf 27.09.2024 11:11
- Додаток 1 (перелік документів для Переможця).pdf 19.09.2024 09:08
- Додаток 6 (проєкт договору) (1).docx 19.09.2024 09:08
- Додаток 4 (перелік документів для учасника).pdf 19.09.2024 09:08
- пояснення.docx 19.09.2024 09:08
- Тендерна документація 2024.pdf 19.09.2024 09:08
- Додаток 1 (перелік документів для Переможця).docx 19.09.2024 09:08
- Додаток 3 (техічні вимоги).docx 19.09.2024 09:08
- Тендерна документація 2024.rtf 19.09.2024 09:08
- Додаток 5 (відомості про учасника).pdf 19.09.2024 09:08
- Додаток 3 (техічні вимоги).pdf 19.09.2024 09:08
- Додаток 2 (Інф-ція та док-ти, що підтвердж.відповідність учасника кваліф.критеріям).pdf 19.09.2024 09:08
- Додаток 4 (перелік документів для учасника).docx 19.09.2024 09:08
- Додаток 6 (проєкт договору) (1).pdf 19.09.2024 09:08
- пояснення.pdf 19.09.2024 09:09
- Додаток 2 (Інф-ція та док-ти, що підтвердж.відповідність учасника кваліф.критеріям).docx 19.09.2024 09:09
- Додаток 5 (відомості про учасника).docx 19.09.2024 09:09
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.09.2024 17:44
Дата розгляду скарги:
24.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.09.2024 16:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.09.2024 11:12
Дата виконання рішення Замовником:
01.10.2024 11:03
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Порушення усунуто, рішення органу оскарження виконано шляхом внесення змін до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Комплект захищеної, портативної системи супутникового зв’язку у складі з терміналом "Starlink", оголошення про проведення якої оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу за № UA-2024-09-10-009552-a
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
23cddf6151a14e7db4c5f08c40df5ee5
Заголовок пункту скарги:
Замовником було оголошено процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями), ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-09-10-009552-a.
При цьому, Замовником були порушені принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників, а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Щодо дискримінаційних вимог : Тендерна документація розробляється та оприлюднюється в електронній системі закупівель з урахуванням чинного законодавства, а саме Закону України (надалі - Закону) «Про публічні закупівлі» та постановою Кабінетів Міністрів України про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (надалі – особливості), а саме ст. 22-23 Закону України, а також п.28-29 Особливостей. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Протокольним рішенням Уповноваженої особи Управління цифрового розвитку, цифрових трансформацій і цифровізації Закарпатської обласної державної адміністрації – обласної військової адміністрації від 10 вересня 2024 року № 19 було затверджено тендерну документацію на закупівлю товарів: «Комплект захищеної, портативної системи супутникового зв’язку у складі з терміналом «Starlink» (ДК 021:2015:32530000-7: Телекомунікаційне супутникове обладнання)» (далі тендерна документація). Відповідно пункту 4. Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» Тендерної документації міститься вимога, яка на нашу думку є дискримінаційною до учасників, а саме : «Кваліфікаційні вимоги: Запропонований товар повинен відповідати вимогам ТУ У 26.3-45408101-001:2024 (СТМН.464426.001-01)» Вважаємо таку вимогу дискримінаційною, та такою, що суттєво звужує конкуренцію, з огляду на наступне. Відповідно до Закону України «Про стандартизацію» у п. 22 ч. 1 ст. 1 міститься визначення: «Технічні умови - нормативний документ, що встановлює технічні вимоги, яким повинна відповідати продукція, процес або послуга, та визначає процедури, за допомогою яких може бути встановлено, чи дотримані такі вимоги.» Відповідно до ч. 3 ст. 16 Закону України «Про стандартизацію»: «Право власності на стандарти, кодекси усталеної практики і технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, і видані ними каталоги належать відповідним підприємствам, установам та організаціям.» Виходячи із зазначеного нормативного положення - ЗАМОВНИК ПРЯМО ВСТАНОВИВ ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ, адже право власності на ТУ У 26.3-45408101-001:2024 (СТМН.464426.001-01) НАЛЕЖИТЬ КОНКРЕТНОМУ ПІДПРИЄМСТВУ/ УСТАНОВІ/ ОРГАНІЗАЦІЇ, ЯКА РОЗРОБИЛА ТА ПРИЙНЯЛА ЗАЗНАЧЕНІ ТЕХНІЧНІ УМОВИ, а тому ця вимога прямо обмежує право участі в закупівлі інших учасників. Право власності на ТУ У належить суб'єктам господарювання, а тому дана вимога пункту 4. Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» Тендерної документації прямо порушує частину четверту статті 22 Закону «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників». Також, Замовник зазначеною вимогою грубо порушив основоположні принципи проведення публічних закупівель, згідно ст. 5 Закону, а саме недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Адже своїми діями, щодо встановлення дискримінаційної вимоги Замовник створює штучні перешкоди для участі в закупівлі всіх охочих, оскільки взяти участь у такій закупівлі зможе лише власник технічних умов. Також, необхідно зазначити, що я звернувся до ресурсів ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ", адже він є утримувачем Головного фонду технічних умов України та електронної бази даних "Технічні умови України" - автоматизованої системи збирання, накопичення та опрацювання даних про ТУ, чинні в Україні, та продукцію, яка випускається за ними. База даних "Технічні умови України" містить інформацію про близько 46 тисяч ТУ, які перевірені державними підприємствами та їх філіями, що підпорядковані Мінекономіки, на відповідність законодавству, технічним регламентам, вимогам національних стандартів та кодексів усталеної практики. Перелік державних підприємств та їх філій, підпорядкованих Мінекономіки, які мають право проводити перевірку ТУ / змін до ТУ з наступним внесенням їх до бази даних «Технічні умови України». База даних "Технічні умови України" в форматі «Каталогу ТУ України on-line» міститься за наступним посиланням https://csm.kiev.ua/tu/ . ФОП Немчин Д. В. здійснив перевірку зазначеного у вимогах ТУ У 26.3-45408101-001:2024 (СТМН.464426.001-01) у базі даних утримувача Головного фонду технічних умов України та електронної бази даних "Технічні умови України". За результатом перевірки дану технічну умову не було знайдено, дослівно результат пошуку – «Не знайдено жодного запису»: Згідно ст. 6 Закону України «Про стандартизацію»: « Залежно від рівня суб’єкта стандартизації, що приймає нормативні документи, вони поділяються на: 1) національні стандарти та кодекси усталеної практики, прийняті національним органом стандартизації; 2) стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, що здійснюють стандартизацію.» Таким чином, технічні умови відносяться до документів, які приймаються підприємствами, установами та організаціями, що здійснюють стандартизацію. Звертаємо увагу органу оскарження, що в утримувача Головного фонду технічних умов України та електронної бази даних "Технічні умови України" відсутні відомості щодо ТУ У 26.3-45408101-001:2024 (СТМН.464426.001-01), який вимагається в пункту 4. Додатку 3 до Тендерної документації. Звертаючись до ст. 16 Закону України «Про стандартизацію» в частині другій визначено: «Стандарти, кодекси усталеної практики та технічні умови, прийняті підприємствами, установами та організаціями, застосовуються на добровільній основі.» Таким чином, технічні умови, що надаються є добровільною формою підтвердження дотримання технічних вимоги товару. А тому, не прирівнюються до законодавчо обов’язкової вимоги, як наприклад ДСТУ. Технічні умови розробляє сам виробник, при цьому розробник технічних умов орієнтується на особливості свого виробництва й виходить з вигідних йому умов. Звертаємо увагу Органу оскарження на те, що на даний момент відсутнє нормативне регулювання в законодавстві України у сфері використання абонентських супутникових терміналів системи SpaceX Starlink, за винятком Рішення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв'язку (далі — НКЕК) від 20.04.2022 № 31. Згідно з цим рішенням, у зв’язку з триваючою широкомасштабною збройною агресією Російської Федерації проти України та відповідно до статті 4 Закону України «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах електронних комунікацій, радіочастотного спектра та надання послуг поштового зв’язку», враховуючи Указ Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затверджений Законом України від 24.02.2022 № 2102-IX «Про затвердження Указу Президента України "Про введення воєнного стану в Україні"» (зі змінами), а також враховуючи терміновий запуск системи SpaceX Starlink в Україні в тестовому режимі, необхідність виконання умов електромагнітної сумісності радіообладнання у діапазонах роботи цієї системи, необхідність дотримання вимог Регламенту радіозв’язку Міжнародного союзу електрозв’язку щодо мінімізації радіозавад для радіообладнання, розташованого на території України, і необхідність якнайшвидшого запровадження широкого застосування радіообладнання для всіх категорій користувачів під час воєнного стану, НКЕК рекомендувала Національному центру оперативно-технічного управління мережами телекомунікацій (далі — НЦУ) уточнити умови використання абонентських супутникових терміналів системи SpaceX Starlink, встановивши, що на період дії режиму воєнного стану використання абонентських супутникових терміналів системи SpaceX Starlink дозволяється всім категоріям користувачів за умови дотримання електромагнітної сумісності радіообладнання. Щодо ФОП Немчин Денис Вікторович наявна інформація в публічному реєстрі «Реєстр постачальників електронних комунікаційних мереж та/або послуг» https://nkrzi.gov.ua/index.php?r=site/index&pg=55&language=uk У додатках до цієї скарги, як доказ надаю «Реєстр провайдерів», де під номером 4627 містяться відомості про реєстрацію ФОП Немчин Денис Вікторович. Існує схоже рішення Органу оскарження – РІШЕННЯ № 12695-р/пк-пз від 24.07.2024, де Скаржник зазначав, що отримання конкретного ТУ У на товар є дискримінаційною вимогою і обмежує його законодавче право на участь у процедурі закупівлі. У ході розгляду зазначеного питання Орган оскарження зазначив, що така вимога є дійсно дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника, у зв’язку з чим Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині. Отже, слід зазначити, що технічні умови - ТУ У 26.3-45408101-001:2024 (СТМН.464426.001-01) - не передбачені чинним законодавством. За таких умов, прийняти участь у процедурі закупівлі зможуть лише ті учасники, які можуть надати зазначені технічні умови. Вимога пункту 4 Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» Тендерної документації є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Також, зазначена вимога не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої пропозиції. Дії Замовника в частині встановлення у Документації, а саме в пункті 4 Додатку 3 до Тендерної документації вимог про відповідність товару вимогам ТУ У 26.3-45408101-001:2024 (СТМН.464426.001-01) - порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Таким чином, керуючись п. 2 ч. 18 ст. 18 Закону: «За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі» - ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ Немчин Денис Вікторович звертається до Органу оскарження за захистом порушених прав на участь в закупівлі через встановлені Замовником дискримінаційні вимоги до учасників. У зв’язку з усім вищезазначеним, ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ Немчин Денис Вікторович ПРОСИТЬ ВИЛУЧИТИ ВИМОГУ пункту 4 Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» Тендерної документації про те, що : «Запропонований товар повинен відповідати вимогам ТУ У 26.3-45408101-001:2024 (СТМН.464426.001-01)». 2. Щодо дискримінаційних вимог: Замовником у Додатку 2 до тендерної документаці «Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям» в абзаці 2 пункту 1.3. встановлено вимогу про те, що: «*Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір – ДК 021:2015 – 32530000-7 Телекомунікаційне супутникове обладнання (Комплект захищеної, портативної системи супутникового зв’язку у складі з терміналом «Starlink»)». ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ Немчин Денис Вікторович вважає дану вимогу дискримінаційною та такою, що завідомо обмежує коло потенційних учасників закупівлі. Також, грубо порушує норми Закону України «Про публічні закупівлі», а також Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №708 від 15.04.2020 р. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» закупівлі здійснюються із дотриманням встановлених принципів проведення закупівель та недискримінації учасників, а саме закупівлі повинні здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Своїми діями Замовник свідомо обмежує коло потенційних учасників та фактично позбавляє права на участь в закупівлі учасників, в яких відсутнє дослівне формулювання в аналогічних договорах щодо предмету закупівлі. Встановлена вимога абзацу 2 пункту 1.3. Додатку 2 до тендерної документації порушує вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Відповідно до п. 3 Наказу №708 від 15.04.2020 р. «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» : «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.» Таким чином, встановлення у вимозі абзацу 2 пункту 1.3. Додатку 2 ДОСЛІВНОЇ ФРАЗИ «Комплект захищеної, портативної системи супутникового зв’язку у складі з терміналом «Starlink»» в назві товару предмета закупівлі аналогійних договорів для учасників закупівлі Є ГРУБИМ ПОРУШЕННЯМ п. 3 Наказу №708 від 15.04.2020 р., адже АНАЛОГІЧНІСТЬ предмету закупівлі повинно встановлюватись ВИКЛЮЧНО ЗА ПОКАЗНИКОМ ЧЕТВЕРТОЇ ЦИФРИ Єдиного закупівельного словника. ФОП Немчин Денис Вікторович досвідчений постачальник телекомунікаційного супутникового обладнання у тому числі терміналsd «Starlink», підтвердженням цього слугують укладені договори на зазначений предмет закупівлі, зокрема, до прикладу: 1. Договір №310 від 28.08.2024 р. 2. Договір про закупівлю №217 від 27 серпня 2024 р. Встановлення замовником вимоги, що в аналогічному договорі повинно бути зазначено, окрім коду ДК ще й конкретизації та дослівного викладу про те, що предметом договору є «Комплект захищеної, портативної системи супутникового зв’язку у складі з терміналом «Starlink»» - свідчить про неправомірні дії Замовника та встановлення зазначеної вимоги під конкретного учасника в якого наявний дослівно зазначений предмет закупівлі в аналогічному договорі. Таким чином, керуючись п. 2 ч. 18 ст. 18 Закону: «За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі» - ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ Немчин Денис Вікторович звертається до Органу оскарження за захистом порушених прав на участь в закупівлі через встановлені Замовником дискримінаційні вимоги до учасників. У зв’язку з тим, що своїми діями Замовник грубо порушив норми ч. 4 ст. 22 Закону, ст. 5 Закону та пункт 3 Наказу №708 від 15.04.2020 р. «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» - ПРОСИМО ВИКЛАСТИ абзац 2 пункту 1.3. Додатку 2 до тендерної документації у відповідності до законодавчих вимог Наказу №708 від 15.04.2020 р., у наступній редакції: «Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний договір – ДК 021:2015 – 32530000-7 Телекомунікаційне супутникове обладнання»
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Дії Замовника в частині встановлення у Документації, а саме в пункті 4 Додатку 3 до Тендерної документації вимог про відповідність товару вимогам ТУ У 26.3-45408101-001:2024 (СТМН.464426.001-01) - порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінація учасників та рівне ставлення до них, передбачені статтею 5 Закону. Таким чином, керуючись п. 2 ч. 18 ст. 18 Закону: «За результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі» - ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ Немчин Денис Вікторович звертається до Органу оскарження за захистом порушених прав на участь в закупівлі через встановлені Замовником дискримінаційні вимоги до учасників. У зв’язку з усім вищезазначеним, ФІЗИЧНА ОСОБА – ПІДПРИЄМЕЦЬ Немчин Денис Вікторович ПРОСИТЬ ВИЛУЧИТИ ВИМОГУ пункту 4 Додатку 3 «ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ» Тендерної документації про те, що : «Запропонований товар повинен відповідати вимогам ТУ У 26.3-45408101-001:2024 (СТМН 464426.001-01)».