• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Відеореєстратор (код за ДК 021:2015 32330000-5 Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу Єдиного закупівельного словника)

Детальна інформація щодо місця поставки товару буде повідомлена Учаснику-переможцю під час укладення/виконання договору про закупівлю.

Завершена

27 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 270.00 UAH
Період оскарження: 10.09.2024 13:55 - 15.09.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель

Номер: b5e7b32f9585432abb3162da49795614
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-10-007755-a.a2
Назва: СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга:
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Військової частини 1495 (надалі Замовник) від 21.09.2024, яке оформлене протоколом № 283/1-ВС.
Дата розгляду скарги: 07.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 27.09.2024 14:24
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 10.10.2024 11:11
Автор: ФОП КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ, КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ +380676655294 stratosphere.inc@ukr.net https://stratosphereinc.prom.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 65fcc020d8fd44d8a415475d01190871
Заголовок пункту скарги: Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Військової частини 1495 (надалі Замовник) від 21.09.2024, яке оформлене протоколом № 283/1-ВС.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовником 10.09.2024 року було оголошено тендер за процедурою відкриті торги з особливостями по предмету закупівлі: товари.
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт. Відеореєстратор Atis Body Cam або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Житомирська область, Житомир, *****
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2024

в якому прийняли участь 3 (три) учасника:

- ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ СІГАЛ СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ

- ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КИРИЧЕНКО АНТОН ВОЛОДИМИРОВИЧ

- ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КМІТЮК ОЛЕКСАНДР МИКОЛАЙОВИЧ


Уповноваженою особою Замовника 21.09.2024 року прийнято рішення, яке оформлене протоколом № 283/1-ВС:

1. Визначити Учасника – ФОП Сігал Сергія Леонідовича переможцем Закупівлі.

2. Прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником (Додаток 1).

3. Оприлюднити рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем Закупівлі, а саме Учасником, в електронній системі закупівель.

У якості обґрунтування прийнятого рішення Замовник вказує що за результатами перевірки не було виявлено підстав для відмови Учаснику у випадках, визначених пунктом 47 Особливостей. Також, «20» вересня 2024 року офіцером ГОРВ Тамарою КОЛОВОЮ було розглянуто тендерну пропозицію Учасника щодо відповідності предмета закупівлі технічним вимогам та характеристикам, зазначеним в Тендерній документації та вимогах до предмета закупівлі.
Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції Учасника на відповідність її вимогам тендерної документації у Замовника відсутні будь-які підстави для відхилення його тендерної пропозиції.
Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника повністю відповідає вимогам тендерної документації та додаткам до неї, у т. ч. щодо предмета закупівлі, та потребам Замовника.

Скаржник вважає рішення Замовника, про визнання переможцем закупівлі Фізичної особи-підприємця Сігал Сергія Леонідовича таким, яке не відповідає вимогам Закону «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей.

Стаття 31 Закону «Про публічні закупівлі» визначає :
1. Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації;
викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається тендерною документацією;
є такою, строк дії якої закінчився;

Відповідно до пункту 44 Особливостей :
Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;

не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.

Розділом III. Тендерної документації Замовника
- Інструкція з підготовки тендерних пропозицій передбачено :
Додатком 2 до Тендерної документації : ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ Замовником передбачено :

2. Загальні вимоги
1. На підтвердження відповідності пропонованого товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі учасник самостійно завантажує в електронну систему закупівель:
- копію технічного паспорту на виріб від виробника (у разі неможливості надання технічного паспорту, учасник повинен надати довідку з посиланням на електронну версію),
- копії сертифікатів якості виробника або сертифікатів/декларацій відповідності або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України.
2. Учасник повинен надати Довідку в довільній формі, в якій має бути зазначено назву виробника (бренд, торгівельну марку) та країну походження товару. Назва виробника та назва країни походження повинна співпадати з назвою виробника та назвою країни походження, яка зазначена в сертифікаті якості.
3. Товар має бути новим, таким, що не перебував в експлуатації, має поставлятися в упаковках і бути укомплектованим україномовними інструкціями про використання та зберігання. Товар (упаковка) повинен містити маркування відповідно до стандартів виробника, яке надає змогу ідентифікувати товар, виробника, його походження, дату виробництва 2022 - 2023 року.
4. Учасник (переможець) зобов'язаний проводити гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі, протягом гарантійного строку не менше 12 місяців, про що Учасник має надати гарантійний лист у довільній формі у складі тендерної пропозиції.

Учасником закупівлі ФОП Сігал С.Л. у складі тендерної документації надано документ (файл «2.2 СЕРТИФІКАТ відповідності нагрудний відеореєстратор.pdf», однак при відкритті документу зазначено, що цей документ не є сертифікатом відповідності, а є сертифікат експертизи типу на відповідність обладнання GPS, WiFi та BT до Технологічного регламенту радіообладнання затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 р. № 355.
Сертифікат експертизи типу регламентований відповідно до Технологічного регламенту радіообладнання затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 р. № 355 (Далі – Постанова КМУ №355) встановлює вимоги до радіообладнання, а зокрема: GPS, WiFi та BT що запропоновано учасником в комплектації до нагрудного відеореєстратору.
Сертифікат відповідності може бути виданий тільки спеціальним органом оцінки відповідності, який є сторонньою незалежною організацією по відношенню до виробника. Вимоги до оформлення і змісту сертифікату відповідності регламентовані окремими нормативними документами. Наразі це ДСТУ EN ISO/IEC 17065:2019 «Оцінка відповідності. Вимоги до органів з сертифікації продукції, процесів та послуг» (EN ISO/IEC 17065:2012, IDT; ISO/IEC 17065:2012, IDT). Сертифікат відповідності це документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством. (Згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»). Сертифікат відповідності - це фінальний документ, що видається органом оцінки відповідності за підсумками проведення випробувань товару, продукту або виробу та є підтвердженням якості виробу і відповідності його технічним регламентам України.
Тобто, Сертифікат експертизи типу, який наданий учасником закупівлі ФОП Сігал С.Л. підтверджує встановленні вимоги якості тільки до радіообладнання зокрема: IEEE, Bluetooth, GNSS – приймач, яке встановлене на запропонованому виробі, відповідно до норм Постанови КМУ №355, що підтверджується самим сертифікатом.
Натомість Сертифікат відповідності - передбачає процедуру оцінки відповідності товару згідно Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» та підтверджує якості виробу та відповідность його технічним регламентам України в цілому, як товару.
Отже Сертифікат експертизи типу та Сертифікат відповідності це різні документи, та передбачають різні вимоги та оцінку відповідності товару.
Таким чином, наданий Учасником ФОП Сігал С.Л. - Сертифікат експертизи типу не має відношення до сертифікату якості готової продукції або сертифікату відповідності,
Таким чином Учасник не виконав умови тендерної документації щодо підтвердження якісних характеристик запропонованого товару.

Так само в порушення вимог тендерної документації Учасник – ФОП Сігал С.Л. не надав у складі тендерної пропозиції гарантійний лист у довільній формі із зобов’язанням проводити гарантійне обслуговування товару, що є предметом закупівлі, протягом гарантійного строку не менше 12 місяців.


Не зважаючи на вищевказані порушення Замовник прийняв протиправне рішення, яким визначив ФОП Сігал С.Л. – переможцем закупівлі.

Відповідно до пункту 52 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, які затверджені Постановою КМУ № 1178 від 12.10.2022 року (надалі Особливості), оскарження відкритих торгів відбувається відповідно до статті 18 Закону «Про публічні закупівлі» (надалі Закон) з урахуванням цих особливостей.

Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:

1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);

2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.

Враховуючи викладене, вважаю, що права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника :

скасувати рішення про визнання переможцем закупівлі ФОП Сігал С.Л. та провести оцінку тендерних пропозицій учасників закупівлі за номером UA-2024-09-10-007755-a відповідно до вимог Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням Особливостей.

Орган оскарження розглядає скаргу та приймає рішення на її підставі в межах одержаної за скаргою інформації та інформації, розміщеної в електронній системі закупівель, виходячи з положень частини шістнадцятої статті 18 Закону.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Є відповідь

Невідповідність тендерної документації

Номер: 15aa5de6881e43539bffef2d43b5b6f0
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-10-007755-a.c1
Назва: Невідповідність тендерної документації
Вимога:
Шановний Замовнику: Відповідно до вимоги Додатку 2 до ТД, Учасник має надати: - копії сертифікатів якості виробника або сертифікатів/декларацій відповідності або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообовʼязковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. Слід звернути увагу, що Учасник ФОП СІГАЛ СЕРГІЙ ЛЕОНІДОВИЧ вводить в оману Замовника та демонструе недоброчесне відношення до інших учасників. Отже відповідно до наданих документів Учасника, надано документ (файл «2.2 СЕРТИФІКАТ відповідності нагрудний відеореєстратор.pdf», однак при відкритті документу зазначено, що цей документ не є сертифікатом відповідності, а є сертифікат експертизи типу на відповідність обладнання GPS, WiFi та BT до Технологічного регламенту радіообладнання затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 р. № 355. Звертаю увагу, що: Сертифікат експертизи типу регламентований відповідно до Технологічного регламенту радіообладнання затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 р. № 355 (Далі – Постанова КМУ №355) встановлює вимоги до радіообладнання, а зокрема: GPS, WiFi та BT що запропоновано учасником в комплектації до нагрудного відеореєстратору. Сертифікат відповідності — документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативного документу, визначеного чинним законодавством. (Згідно з Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності»). Тобто, Сертифікат експертизи типу встановлює вимоги тількі до радіообладнання, а зокрема: GPS, WiFi та BT згідно Постанови КМУ №355. А Сертифікат відповідності передбачає процедуру оцінки відповідності товару згідно ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Отже Сертифікат експертизи типу та Сертифікат відповідності це різні документи, та передбачають різні вимоги та оцінку відповідності до товару. Таким чином, наданий Учасником Сертифікат експертизи типу не має відношення до сертифікату якості готової продукції або сертифікату відповідності, чим не підтвердив відповідність тендерної документації та підлягає відхиленню.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 36 Особливостей та статті 29 Закону. Відповідно до вимоги пп.1 р.2 Додатку 2 до тендерної документації на підтвердження відповідності пропонованого товару технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі учасник самостійно завантажує в електронну систему закупівель: - копію технічного паспорту на виріб від виробника (у разі неможливості надання технічного паспорту, учасник повинен надати довідку з посиланням на електронну версію), - копії сертифікатів якості виробника або сертифікатів/декларацій відповідності або іншій подібний документ, що підтверджує відповідність товару вимогам, встановленим до нього загальнообов’язковими на території України нормами і правилами, повинен бути оформлений відповідно до вимог законодавства України. На відповідність технічним вимогам до предмету закупівлі, визначених Додатку 2 до Тендерної документації від ФОП "Сігала Сергія Леонідовича" (2647204651) (далі — Учасник) надав: - Копію технічного паспорту на виріб; - Сертифікат експертизи типу № UA.R.TR.052.120-21 від 27.04.2021р.виданий Органом оцінки відповідності (ООВ Укрчастотнагляд) Українським Державним центром радіочастот, з додатками» Зазначені відповідності про технічні характеристики підтверджуються та відповідають вимогами Додатку 2 до тендерної документації Замовника.
Статус вимоги: Відхилено