• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Дизельне паливо, бензин А-95, газ зріджений (скраплений) автомобільний за талонами

Завершена

259 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 297.50 UAH
Період оскарження: 10.09.2024 08:59 - 04.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на умови тендерної документації

Номер: ccf63e275cf747dca2851acf01be1e0e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-10-000047-a.a1
Назва: Скарга на умови тендерної документації
Скарга:
Дата розгляду скарги: 24.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 17.09.2024 17:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.09.2024 17:53
Дата виконання рішення Замовником: 02.10.2024 13:31
Коментар замовника щодо усунення порушень: Враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі — Закон) ) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року №1178 (далі – Особливості), Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15768-р/пк-пз від 24.09.2024 року, Положення про уповноважену особу, затвердженим рішенням Управління Державного агентства меліорації та рибного господарства у Кіровоградській області від 31.12.2021 №204, та з метою організації закупівлі по предметом закупівлі «Дизельне паливо, бензин А-95 за талонами» — код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749 (далі — ДК 021:2015), — ДК 021:2015:09130000-9, Нафта і дистилянти, шляхом проведення відкритих торгів ВИРІШЕНО: Викласти в новій редакції Тендерну документацію та додатки 1, 2 тендерної документації за процедурою закупівлі - "Дизельне паливо, бензин А-95, газ зріджений (скраплений) автомобільний за талонами", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-09-10- 000047-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №15768-р/пк-пз від 24.09.2024 року та оприлюднити в електронні системі закупівель нову редакцію тендерної документації та перелік змін, що вносяться, у строки встановлені п. 3 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі».
Автор: ТОВ "ТД "ІФС", Макаров Андрій 0979679211 interferencsistem@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f4d9a287e3d744c0a799c1fac19ceaa8
Заголовок пункту скарги: 1. Вилучити із тендерної документації умову що Учасник повинен бути емітентом талонів.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1.1. В пункті 4 Додатку № 2 до тендерної документації визначена вимога, відповідно до якої Учасник повинен бути емітентом талонів:
«Емісія талонів (карток) та термін дії (пролонгація):
Лист в довільній формі про те, що Учасник є емітентом талонів (карток) і гарантує термін дії талонів (карток) до 31 грудня 2024 року, з пролонгацією (безкоштовним обміном) талонів (карток) рівнозначного номіналу без зміни ціни впродовж не менше одного року з дня обміну талонів (карток).»

В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Вимагаючи від учасників наявність талонів емітованих Учасником - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають талони емітовані Учасником.
Емітентом талонів мережі АЗС Авіас є партнер Скаржника та власник мережі АЗС. При цьому, відповідний факт жодним чином не впливає на той факт, що при цьому Скаржник є власником талонів, які передані йому у власність на умовах партнерського договору.
Встановлення відповідної вимоги не дозволяє взяти участь у закупівлі учасникам, які не є емітентами талонів, що обмежує встановлені у статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» принципи проведення процедури Закупівлі.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас. Партнерські договори надають право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власником мережі АЗС Авіас, а не Скаржником, для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: ea1563e8440046a7ae0c717844b66bbc
Заголовок пункту скарги: 2. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності у учасника матеріально-технічної бази, яка передбачає наявність АЗС у учасника із зазначенням права на них (власні, орендовані тощо.);
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1.2. В частині 1 Додатку № 2 до тендерної документації визначена вимога наявність у учасника матеріально-технічної бази, яка передбачає наявність АЗС у учасника із зазначенням права на них (власні, орендовані тощо.) :

«
№ п/п Назва критерію / вимоги
Вимоги до оформлення та підтвердження


1. Наявність обладнання, матеріально- технічної
бази та технологій
(далі – МТБ) 1.1. Надання довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для відпуску предмету закупівлі із переліком :
- не менше 1 АЗС у м.Кропивницький,
- не менше ніж по одній АЗС в смт.Новоархангельськ, смт.Вільшанка, м.Бобринець, м.Знам'янка, м.Олександрія, м.Гайворон (або на відстані не більше 10 км. від зазначених населених пунктів),
- не менше ніж 3 АЗС на території України у напрямку м.Кропивницький - м.Черкаси - м.Київ)
які перебувають у власності учасника, ним орендуються, або використовуються на інших правах, відмінних від оренди, із зазначенням адрес та прав на них (власні, орендовані, інші), дат і номерів договорів оренди та договорів на інші права, відмінні від оренди, їх строків дії, що не можуть бути меншими ніж термін дії талонів (карток) з урахуванням їх обміну на термін до 31.12.2024 року, за формою наведеною у цьому Додатку;
1.2. Надання копій договорів оренди чи договорів про інші права, відмінні від оренди на АЗС що, включені до довідки про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для відпуску предмету закупівлі, з усіма додатками та додатковими угодами (змінами, доповненнями), що підтверджують використання АЗС протягом строку, що не може бути меншим ніж термін дії талонів (карток), з урахуванням їх обміну на термін до 31.12.2024 року.
1.3. Надання гарантійного листа від Учасника стосовно АЗС, які включені Учасником до тендерної пропозиції і використовуються Учасником для відпуску предмету закупівлі за талонами (картками) на інших правах, відмінних від оренди, з гарантією безумовного, цілодобового, включаючи вихідні і святкові дні, та безперебійного здійснення відпуску предмету закупівлі на АЗС для транспорту Замовника.
1.4. Надання гарантійного листа від Учасника стосовно АЗС, які включені Учасником до тендерної пропозиції і використовуються Учасником для відпуску предмету закупівлі за талонами (картками) на інших правах, відмінних від оренди, з гарантією відпуску предмету закупівлі за картками (талонами) для транспорту замовника без встановлення ліміту.

Форма Довідки до п.1.1 додатку №2
Тендерної документації
ДОВІДКА
про наявність обладнання та матеріально-технічної бази
для відпуску предмету закупівлі

№ з/п Адреса місця розташування АЗС
Право користування АЗС (зазначати власна/
орендована/ інше право використання, відмінне від оренди) Номер із реєстру прав на нерухоме майно і дата виникнення права власності на АЗС (на власні АЗС) Номер і дата договору оренди АЗС чи договору на інше право використан-ня, відмінне від оренди Строк дії договору оренди АЗС (договору на інше право використання, відмінне від оренди)
(з ___ 20_ року
по ___ 20_ року) Предмет закупівлі
(вид палива), що відпускає-ться із АЗС Режим роботи
АЗС
1.
2.

»
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Тобто, Замовником встановлена вимога щодо наявності у учасника матеріально-технічної бази у Учасника, що суперечить п. 29 Особливостей.
Замовник визначає до надання учасниками виключного переліку документів, що в сукупності обмежує Скаржника в праві на участь у процедурі закупівлі, оскільки встановлює обмеження для учасників закупівлі в частині можливості взяти участь тільки учасників, які мають АЗС із зазначенням права на них.
Згідно Цивільного кодексу України, права на майно (АЗС) визначено в нормативно правових актах як право власності , що можливо охарактеризувати так:

зміст права власності проявляється у праві володіти, користуватися та розпоряджатися майном, що належить власнику;
власником речі (майна) може бути будь-яка особа (фізична або юридична);
об’єктом, щодо якого реалізуються права на власність, може бути будь-яка річ, наділена індивідуальними ознаками;
власник здійснює своє право на річ завжди за своєю власною волею та задля своїх інтересів.

В галузі майнового права "власник", "орендар" та "користувач" має однакові ознаки – та відносяться до видів права власності (право користування, володіння та розпорядження, які і є дискримінаційні). Тому вимагаємо Замовника виключити вимогу щодо права усіх видів "права власності" (належні конкретному власнику правомочності володіння, користування та розпорядження своїм майном - ця тріада правомочностей належить у сукупності тільки власнику) та дозволити брати участь у закупівлі учасникам які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з емітентами талонів.
Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною, оскільки у випадку, якщо реалізація учасником пального на підставі талонів здійснюватиметься не через АЗС на праві власності/оренди/користуванні, а через мережі АЗС компаній-партнерів, які є емітентами талонів та не є суб’єктами господарювання/власниками/орендарями АЗС, - то вимога тендерної документації про те, що учасник повинен мати АЗС у власності або з правом користування учасником (оренда, тощо) - фактично унеможливлюватиме виконання вимог тендерної документації в цій частині тими учасниками, які здійснюють реалізацію палива через партнерську мережу АЗС.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС Авіас для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. На вимоги Замовника в частині місцезнаходження АЗС (Кількість АЗС (власних , орендованих чи тих, що використовуються на інших правах , відмінних від оренди) по Кіровоградській області повинна становити: - не менше 1 АЗС у м.Кропивницький, - не менше ніж по одній АЗС сел. Новоархангельськ, смт. Вільшанка, м. Бобринець, м. Знам'янка, м. Олександрія, м. Гайворон (або на відстані не більше 10 км. від зазначених населених пунктів), - не менше ніж 3 АЗС на території України у напрямку м. Кропивницький-м. Черкаси - м. Київ) плануємо запропонувати АЗС за наступними адресами:
АВІАС ПЛЮС м.Гайворон, вул.Гайворонська, 2б
ANP смт.Новоархангельськ, вул.Слави, 157
ANP смт.Вільшанка, вул.Героїв Небесної Сотні, 40а
АВІАС ПЛЮС с.Бобринець, вул.Промислова, 1б
ANP м.Олександрія, Дніпропетровське шосе, 17
ANP м.Олександрія, Кременчуцьке шосе, 18
ANP м.Знам'янка, вул.Партизанська, 62
ANP м.Кропивницький, вул.Бобринецький шлях, 208
АВІАС ПЛЮС м.Кропивницький, вул.Велика Пермська, 72
ANP м.Кропивницький, вул.Героїв України, 31а
ANP м.Кропивницький, вул.Короленка, 15
ANP м.Кропивницький, вул.Короленка, 60
ANP м.Кропивницький, вул.Кропивницького, 2а
ANP м.Кропивницький, пр.Університетський, 18
АВІАС ПЛЮС м.Чигирин, вул.Черкаська, 79
АВІАС ПЛЮС м.Черкаси, вул.Дахнівська, 64
АВІАС ПЛЮС м.Черкаси, вул.Одеська, 3
АВІАС ПЛЮС м.Черкаси, вул.Пастерівська, 104/1
ANP м.Черкаси, вул.Смілянська, 125
АВІАС ПЛЮС м.Черкаси, вул.Смілянська, 164/1
АВІАС ПЛЮС с.Мошни, вул.Спасо-Преображенська, 127
АВІАС ПЛЮС м.Золотоноша, вул.Шевченка, 10
АВІАС ПЛЮС м.Канів, вул.Київська, 36
АВІАС ПЛЮС м.Ржищів, вул.Джерельна, 2а
ANP м.Київ, пр.М.Бажана, 4
ANP м.Київ, пр.Науки, 171
ANP м.Київ, Столичне шосе, 33
ANP м.Київ, Харківське шосе, 68
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: e9c767ebe0bd4d8ba6144ab897a1a40c
Заголовок пункту скарги: 3. Вилучити із тендерної документації умову щодо наявності ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним, визначене у тендерній пропозиції Учасника.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на закупівлю
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1.3. В пункті 6 Додатку № 1 до ТД та п. 3 частини 2 Додатку № 2 до тендерної документації: Замовником встановлено вимогу щодо надання учасником ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним, визначене у тендерній пропозиції Учасника:
Наявність дозвільних документів
відповідно до вимог чинного законодавства Скановані копії (з оригіналу або з копії) з документів для підтвердження наявності дозвільних документів відповідно до вимог чинного законодавства:
документи, що підтверджують право на провадження певних дій щодо здійснення господарської діяльності або видів господарської діяльності (свідоцтва, ліцензії, дозволи, допуски, сертифікати тощо), у тому числі, але не виключно, ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним на кожне місце роздрібної торгівлі пальним, визначене у тендерній пропозиції Учасника.

В п. 6 Додаток № 1 до ТД: «6. У складі тендерної пропозиції Учасник має надати ліцензії на роздрібну торгівлю із АЗС, включених до тендерної пропозиції.»
В абзаці 1 пункту 29 Особливостей визначено, що у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
Вимагаючи від учасників наявність ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), зокрема "недискримінація учасників", оскільки встановлює вимоги, за яких участь у закупівлі зможуть прийняти ВИКЛЮЧНО учасники, які мають ліцензію на право роздрібної торгівлі пальним, що передбачена законодавством для власників/орендарів АЗС, оскільки видається на кожне місце роздрібної торгівлі згідно ЗУ «Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів, рідин, що використовуються в електронних сигаретах, та пального».
Відповідно до статті 15 зазначеного Закону - Для отримання ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на право зберігання пального разом із заявою додатково подаються завірені заявником копії таких документів:
документи, що підтверджують право власності або право користування земельною ділянкою, або інше передбачене законодавством право землекористування на земельну ділянку, на якій розташований об’єкт оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, чинні на дату подання заяви та/або на дату введення такого об’єкта в експлуатацію, будь-якого цільового призначення;
акт вводу в експлуатацію об’єкта або акт готовності об’єкта до експлуатації, або сертифікат про прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів, або інші документи, що підтверджують прийняття об’єктів в експлуатацію відповідно до законодавства, щодо всіх об’єктів у місці оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального, необхідних для оптової або роздрібної торгівлі пальним або зберігання пального;
дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки.
Копії таких документів не подаються у разі їх наявності у відкритих державних реєстрах, якщо реквізити таких документів та назви відповідних реєстрів зазначено в заяві на видачу ліцензії на право оптової або роздрібної торгівлі пальним або на зберігання пального.
Відповідальність за достовірність даних у документах, поданих разом із заявою, несе заявник.
У разі якщо зазначені документи видані (оформлені) іншій особі, ніж заявник, такий заявник додатково подає документи, що підтверджують його право на використання відповідного об’єкта.
Тобто, Скаржник, не маючи права на використання об’єктів АЗС, не має права на отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним з АЗС, з урахуванням того факту, що партнером Скаржника є емітент талонів мережі АЗС,
Відповідно до ст.15 Закону № 418 - суб'єкти господарювання отримують ліцензії на право оптової торгівлі та зберігання пального на кожне місце оптової торгівлі пальним або кожне місце зберігання пального відповідно, а за відсутності місць оптової торгівлі пальним – одну ліцензію на право оптової торгівлі пальним за місцезнаходженням суб'єкта господарювання або місцезнаходження постійного представництва.
Відповідно до Закону України "Про державне регулювання виробництва і обігу спирту етилового, коньячного і плодового, алкогольних напоїв, тютюнових виробів та пального" здійснення господарської діяльності з роздрібної торгівлі пальним передбачає продаж або відпуск пального з автозаправної станції / автогазозаправної станції/газонаповнювальної станції / газонаповнювального пункту та інших місць роздрібної торгівлі через паливороздавальні колонки та/або оливороздавальні колонки.
Зазначена умова тендерної документації носить обмежувальний характер, в тому числі, враховуючи у ІНДИВІДУАЛЬНУ ПОДАТКОВУ КОНСУЛЬТАЦІЮ від 24.07.2019 № 3422/6/99-99-12-02-02-15/ІПК – в якій податковий орган підтвердив, що діяльність з продажу талонів на пальне не потребує отримання ліцензії на роздрібну торгівлю пальним.
У разі, якщо суб’єкт господарювання здійснює операції лише з талонами та/або смарт-картками на пальне, без реалізації пального в розумінні п. п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 ПКУ, при цьому договором передбачено постачання талонів (карток), як торгівельної послуги на отримання палива, то за такими операціями суб’єкту господарювання не потрібно реєструватись платником акцизного податку з реалізації пального, об’єкт оподаткування акцизним податком при цьому не виникатиме. (https://dp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/491049.html).
Варто звернути увагу, що предметом даної закупівлі є: «Код за ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти, Бензин А-95 (талони (картки)), Дизельне паливо (талони (картки)) Код за ДК 021:2015:09133000-0 – Нафтовий газ скраплений, Газ автомобільний скраплений (талони (картки)).
Також, пунктом 5.2. Додатком № 5 до ТД передбачено Проект договору про закупівлю, відповідно до якого визначено спосіб заправки: 5.2. Спосіб поставки – у роздріб талонами (картками), які мають серійний та порядкові номери без застосування будь-яких лімітів (обмежень) на відпуск товару..
Продаж талонів (скретч-карток), відповідно до процитованих вище норм законодавства, не передбачає отримання ліцензій на роздрібну торгівлю пальним. При цьому, Скаржник може надати Ліцензію на право оптової торгівлі пальним, за відсутності місць оптової торгівлі.
Скаржник планує запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас. Партнерський договір надає право ТОВ «ТД «ІФС» здійснювати продаж талонів (скретч-карток), емітованих власниками мереж АЗС Авіас для потреб Замовника, у разі, якщо за результатом закупівлі між нами буде укладено договір. На вимоги Замовника в частині місцезнаходження АЗС (Кількість АЗС (власних , орендованих чи тих, що використовуються на інших правах , відмінних від оренди) по Кіровоградській області повинна становити: - не менше 1 АЗС у м.Кропивницький, - не менше ніж по одній АЗС сел. Новоархангельськ, смт. Вільшанка, м. Бобринець, м. Знам'янка, м. Олександрія, м. Гайворон (або на відстані не більше 10 км. від зазначених населених пунктів), - не менше ніж 3 АЗС на території України у напрямку м. Кропивницький-м. Черкаси - м. Київ) плануємо запропонувати АЗС за наступними адресами:
АВІАС ПЛЮС м.Гайворон, вул.Гайворонська, 2б
ANP смт.Новоархангельськ, вул.Слави, 157
ANP смт.Вільшанка, вул.Героїв Небесної Сотні, 40а
АВІАС ПЛЮС с.Бобринець, вул.Промислова, 1б
ANP м.Олександрія, Дніпропетровське шосе, 17
ANP м.Олександрія, Кременчуцьке шосе, 18
ANP м.Знам'янка, вул.Партизанська, 62
ANP м.Кропивницький, вул.Бобринецький шлях, 208
АВІАС ПЛЮС м.Кропивницький, вул.Велика Пермська, 72
ANP м.Кропивницький, вул.Героїв України, 31а
ANP м.Кропивницький, вул.Короленка, 15
ANP м.Кропивницький, вул.Короленка, 60
ANP м.Кропивницький, вул.Кропивницького, 2а
ANP м.Кропивницький, пр.Університетський, 18
АВІАС ПЛЮС м.Чигирин, вул.Черкаська, 79
АВІАС ПЛЮС м.Черкаси, вул.Дахнівська, 64
АВІАС ПЛЮС м.Черкаси, вул.Одеська, 3
АВІАС ПЛЮС м.Черкаси, вул.Пастерівська, 104/1
ANP м.Черкаси, вул.Смілянська, 125
АВІАС ПЛЮС м.Черкаси, вул.Смілянська, 164/1
АВІАС ПЛЮС с.Мошни, вул.Спасо-Преображенська, 127
АВІАС ПЛЮС м.Золотоноша, вул.Шевченка, 10
АВІАС ПЛЮС м.Канів, вул.Київська, 36
АВІАС ПЛЮС м.Ржищів, вул.Джерельна, 2а
ANP м.Київ, пр.М.Бажана, 4
ANP м.Київ, пр.Науки, 171
ANP м.Київ, Столичне шосе, 33
ANP м.Київ, Харківське шосе, 68
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації