-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Папір А4, паперові вироби та канцелярське приладдя
Торги не відбулися
323 159.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 615.80 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 615.80 UAH
Період оскарження:
09.09.2024 19:08 - 18.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга Рішення, відповідно до Протоколу №35 від 24 вересня 2024 року, щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТехноЮг" (ЄДРПОУ 23863399),яка не відповідає вимогам тендерної документації
Номер:
20eeee7fbd104bb2967d3206ab2bcdd8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-09-013603-a.b4
Назва:
Скарга Рішення, відповідно до Протоколу №35 від 24 вересня 2024 року, щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТехноЮг" (ЄДРПОУ 23863399),яка не відповідає вимогам тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Наказ на призначення.pdf 27.09.2024 13:46
- Документи до пункту 2.pdf 27.09.2024 13:46
- 35 24-09-2024.pdf 27.09.2024 13:46
- Гр 32161Скарга.doc 27.09.2024 13:46
- Документи до пункту 1.pdf 27.09.2024 13:46
- Додаток 1 - ТЗ_ТД (змін).doc 27.09.2024 13:46
- Технічні вимоги.pdf 27.09.2024 13:46
- Гр 32161Скарга.pdf 27.09.2024 13:46
- Паспорт якості конверти.pdf 27.09.2024 13:46
- Сертифікат представництва Smart Line Universal.pdf 27.09.2024 13:46
- sign.p7s 27.09.2024 13:47
- рішення від 01.10.2024 №16095.pdf 01.10.2024 17:15
- Інформація про резолютивну частину рішення від 08.10.2024 №16492.pdf 09.10.2024 13:10
- рішення від 08.10.2024 №16492.pdf 11.10.2024 14:57
- лист скаржВілайнгруп 3932.pdf 03.10.2024 19:51
- Паспорт якості конверти.pdf 03.10.2024 19:51
- Висновок СЕС конверти.PDF 03.10.2024 19:51
- Лист пояснення скражВілайн.docx 03.10.2024 19:51
- Додаток 2-1_ТД (змін).docx 03.10.2024 19:51
- Технічні вимоги.pdf 03.10.2024 19:51
- Гарантійний лист якості товару.pdf 03.10.2024 19:51
- Додаток_3_Проект_ДОГОВОРУ-ТД.docx 03.10.2024 19:51
- Додаток 1 - ТЗ_ТД (змін).doc 03.10.2024 19:51
- Сертифікат представництва Smart Line Universal.pdf 03.10.2024 19:51
- Лист-згода з технічними вимогами.pdf 03.10.2024 19:51
- 41 від 17-10-24.pdf 17.10.2024 15:43
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.09.2024 14:00
Дата розгляду скарги:
08.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.10.2024 17:16
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.10.2024 14:58
Дата виконання рішення Замовником:
17.10.2024 15:43
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №16492-р/пк-пз від 08.10.2024 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно зазначених скарг, Замовником скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг" (код ЄДРПОУ: 23863399) переможцем процедури закупівлі — "Папір А4, паперові вироби та канцелярське приладдя", ідент. UA-2024-09-09-013603-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
079d85928902448ea10a04ff1f341e45
Заголовок пункту скарги:
Скарга Рішення, відповідно до Протоколу №35 від 24 вересня 2024 року, щодо неправомірного визнання переможцем пропозиції – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ " ТехноЮг" (ЄДРПОУ 23863399),яка не відповідає вимогам тендерної документації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
З вищезазначеного вбачаємо ,що Переможець надає у складі документації документ СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ ПРОДУКЦІЇ (у вигляді файлу «Сертифікат представництва Smart Line Universal.pdf»), який не містить технічну та якісну характеристику(опис):
- Формат: (210*297мм);
- кожна пачка упакована в обгортку з пакувального паперу;
- Пачки складені у картонні коробки (по 5 пачок у коробці);
- Кожна коробка промаркована: найменування Товару, дата виробництва, кількість Товару;
- Поставка Товару відбувається на піддонах висотою 1,80 м, вагою 500 кг.
Разом з тим у складі пропозиції Переможця для підтвердження якісних (технічних характеристик (технічних параметрів) та інших вимог до товару, відсутні документи, що підтверджують якість товару: - на папір А4 , відсутній сертифікат якості , відсутній сертифікат відповідності., в яких було би зазначено :
- Формат: (210*297мм);
- кожна пачка упакована в обгортку з пакувального паперу;
- Пачки складені у картонні коробки (по 5 пачок у коробці);
- Кожна коробка промаркована: найменування Товару, дата виробництва, кількість Товару;
- Поставка Товару відбувається на піддонах висотою 1,80 м, вагою 500 кг.
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає вимогам та умовам передбачених тендерною документацією , у Додатку 1.
Разом з тим у складі пропозиції Переможця для підтвердження якісних (технічних характеристик (технічних параметрів) та інших вимог до товару, відсутні документи, що підтверджують якість товару: - на поштові конверти , відсутні сертифікати якості , відсутні сертифікати відповідності., в яких було би зазначено:
1. на позицію №5 Конверт C4 (324*229), білий, СКЛ, 0+0, кл. бічний (Компанія ТВМ, SPC4A, Польща, A&G KOPERTY Sp. Z.o.o) :
- Колір білий
- Склад папір
- Розмір, мм 324*229 (С4)
- Самоклеючий;
2. на позицію №6 Конверт C5 (229*162), білий, СКЛ, 0+0, кл. прямий (Компанія ТВМ, SNC5R, Польща, A&G KOPERTY Sp. Z.o.o) :
- Колір білий
- Склад папір
- Розмір, мм 229*162 (С5)
- Самоклеючий
3. на позицію №7 Конверт E-65 (220*110), білий, СКЛ, 0+0, кл. прямий (Компанія ТВМ, SNE65L, Польща, A&G KOPERTY Sp. Z.o.o) :
- Колір білий
- Склад папір
- Розмір, мм 110 х 220 (Е65)
- Самоклеючий
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає вимогам та умовам передбачених тендерною документацією , у Додатку 1.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції
Переможця визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, та мала бути відхилена Замовником на підставі вимог пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
- Формат: (210*297мм);
- кожна пачка упакована в обгортку з пакувального паперу;
- Пачки складені у картонні коробки (по 5 пачок у коробці);
- Кожна коробка промаркована: найменування Товару, дата виробництва, кількість Товару;
- Поставка Товару відбувається на піддонах висотою 1,80 м, вагою 500 кг.
Разом з тим у складі пропозиції Переможця для підтвердження якісних (технічних характеристик (технічних параметрів) та інших вимог до товару, відсутні документи, що підтверджують якість товару: - на папір А4 , відсутній сертифікат якості , відсутній сертифікат відповідності., в яких було би зазначено :
- Формат: (210*297мм);
- кожна пачка упакована в обгортку з пакувального паперу;
- Пачки складені у картонні коробки (по 5 пачок у коробці);
- Кожна коробка промаркована: найменування Товару, дата виробництва, кількість Товару;
- Поставка Товару відбувається на піддонах висотою 1,80 м, вагою 500 кг.
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає вимогам та умовам передбачених тендерною документацією , у Додатку 1.
Разом з тим у складі пропозиції Переможця для підтвердження якісних (технічних характеристик (технічних параметрів) та інших вимог до товару, відсутні документи, що підтверджують якість товару: - на поштові конверти , відсутні сертифікати якості , відсутні сертифікати відповідності., в яких було би зазначено:
1. на позицію №5 Конверт C4 (324*229), білий, СКЛ, 0+0, кл. бічний (Компанія ТВМ, SPC4A, Польща, A&G KOPERTY Sp. Z.o.o) :
- Колір білий
- Склад папір
- Розмір, мм 324*229 (С4)
- Самоклеючий;
2. на позицію №6 Конверт C5 (229*162), білий, СКЛ, 0+0, кл. прямий (Компанія ТВМ, SNC5R, Польща, A&G KOPERTY Sp. Z.o.o) :
- Колір білий
- Склад папір
- Розмір, мм 229*162 (С5)
- Самоклеючий
3. на позицію №7 Конверт E-65 (220*110), білий, СКЛ, 0+0, кл. прямий (Компанія ТВМ, SNE65L, Польща, A&G KOPERTY Sp. Z.o.o) :
- Колір білий
- Склад папір
- Розмір, мм 110 х 220 (Е65)
- Самоклеючий
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає вимогам та умовам передбачених тендерною документацією , у Додатку 1.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції
Переможця визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Відповідно до пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
2) тендерна пропозиція:
- не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей, та мала бути відхилена Замовником на підставі вимог пункту 44 Особливостей.
Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, відповідно до якого замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, зокрема, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
×
-
Назва доказу:
Документи до пункту 2
-
Повʼязаний документ:
Документи до пункту 2.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи до пункту 1
-
Повʼязаний документ:
Документи до пункту 1.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
1)Прийняти Скаргу до розгляду; 2)Призупинити Процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за Скаргою; 3)Зобов'язати Замовника скасувати рішення Протоколу №35 від 24 вересня 2024 року , про визнання переможцем ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТехноЮг", у процедури закупівлі відкриті торги з особливостями ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне «Папір А4, паперові вироби та канцелярське приладдя». Оголошення про проведення процедури закупівлі опубліковано в електронній системі ProZorro № UA-2024-09-09-013603-a від 9 вересня 2024року
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скана на неправомірне визначення переможця
Номер:
ad675ebff9b84bf98e99e8a38329a440
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-09-013603-a.c3
Назва:
Скана на неправомірне визначення переможця
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 27.09.2024 р. №184/юр/24.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 27.09.2024.pdf.asice.zip 27.09.2024 13:25
- Скарга від 27.09.2024.doc 27.09.2024 13:25
- Паспорт якості.pdf 27.09.2024 13:25
- sign.p7s 27.09.2024 13:25
- рішення від 01.10.2024 № 16067.pdf 01.10.2024 16:52
- інформація про резолютивну частину рішення від 08.10.2024 № 16517.pdf 09.10.2024 11:37
- рішення від 08.10.2024 № 16517.pdf 11.10.2024 14:23
- Додаток 2-1_ТД (змін).docx 03.10.2024 19:36
- Додаток 1 - ТЗ_ТД (змін).doc 03.10.2024 19:36
- лист скаржУкрпапір 3931.pdf 03.10.2024 19:36
- Лист-згода з технічними вимогами.pdf 03.10.2024 19:36
- Гарантійний лист якості товару.pdf 03.10.2024 19:36
- Технічні вимоги.pdf 03.10.2024 19:36
- Лист пояснення скражУкрПапір.docx 03.10.2024 19:36
- 41 від 17-10-24.pdf 17.10.2024 15:41
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.09.2024 14:56
Дата розгляду скарги:
08.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.10.2024 16:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.10.2024 14:24
Дата виконання рішення Замовником:
17.10.2024 15:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На виконання рішення №16517-р/пк-пз від 08.10.2024 Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель стосовно зазначених скарг, Замовником скасовано рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг" (код ЄДРПОУ: 23863399) переможцем процедури закупівлі — "Папір А4, паперові вироби та канцелярське приладдя", ідент. UA-2024-09-09-013603-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d47446eec237493eba125859532400e6
Заголовок пункту скарги:
1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
З рішеннями Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «ТехноЮг», про намір укладення договору з ТОВ «ТехноЮг» не погоджуємось, вважаємо їх протиправними, дискримінаційними, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, виходячи з наступних підстав.
Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможця тендеру – ТОВ «ТехноЮг», було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Документації, виходячи з наступних підстав.
Додатком №1 Документації встановлені технічні вимоли до предмету закупівлі в тому числі до позиції № 19 «Гумка м'яка», а саме:
№
з/п Найменування** ( Учасник має вказати ТМ, артикул, виробника (країну виробника)) Од. вим. Кіль
кість Технічні характеристики(технічні параметри) та інші вимоги до товару(опис усіх необхідних характеристик товарів)
19 Гумка м'яка шт 150 Колір: білий та асорті кольорів
Виготовлена з термопластичної гуми
Триграна форма або скошені краї для найбільш точного видалення слідів графітного олівця.
Розмір: (по найдовшій стороні) від 35 мм
Також, Додатком №1 Документації встановлено, що *У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за предметом закупівлі, обов’язкове надання у складі тендерної пропозиції повного опису запропонованого товару його технічні та якісні характеристики, торгівельну марку, артикул, країну походження, фото запропонованого товару (коробки, упаковки, пачки), надати відомості про виробника запропонованого товару та документальне підтвердження (паспорт якості або сертифікат якості або декларація якості, видані виробником, тощо, та в яких в наявності інформація про технічні, фізико – хімічні характеристики товару), з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні та якісні характеристики запропонованого товару повинні відповідати технічним та якісним характеристикам, які зазначені в цій Технічній специфікації).
У складі пропозиції для підтвердження якісних (технічних характеристик (технічних параметрів) та інших вимог до товару, учасником повинно бути надано документи, що підтверджують якість товару: - на папір А4 та поштові конверти учасник має надати сертифікат якості або відповідності. - на інші товари – довідка від учасника що якість запропонованого учасником товару відповідає вимогам державних стандартів або стандартів, що існують для даного виду Товару. Учасник надає лист у довільній формі про згоду з технічними, якісними та кількісними вимогами, в тому числі вимогами по місцю доставки товару та терміну доставки:5 робочих днів з дня отримання Заявки замовника.
На виконання вищезазначених вимог ТОВ «ТехноЮг» надає у складі своєї тендерної пропозиції Лист-згоду з технічними вимогами у файлі з ім’ям «Лист-згода з технічними вимогами.pdf» та документ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ДК 021:2015 -30190000-7 №Т/ 2669 від 20.09.2024 року у файлі з ім’ям «Технічні вимоги.pdf» в якому ТОВ «ТехноЮг» на позицію № 19 пропонує Гумку м'яку ТМ AXENT:
Звертаємо Вашу увагу на те, що ТОВ «ТехноЮг» пропонує Замовнику до постачання Гумку м'яку ТМ AXENT виключно кольору асорті, а не як того вимагає Замовник Додатком №1 Документації «Колір: білий та асорті кольорів».
Також, наголошуємо на тому, що Скаржник звернувся до офіційного дистриб'ютора та імпортера ТМ AXENT компанії ТОВ «ВІВАТ ТРЕЙДІНГ» з запитом про надання паспорту та/або сертифікату якості з зазначенням технічних характеристик «Гумка м'яка ТМ AXENT з артикулом 1187-A». ТОВ «ВІВАТ ТРЕЙДІНГ» надало Скаржнику Паспорт якості від 25.09.2024 року (до Скарги додається) в якому зазначено, що «Гумка м'яка ТМ AXENT з артикулом 1187-A» має розмір: 31*20*20 мм», що не відповідає вимозі Замовника, що встановлена Додатком 1 Документації «Розмір: (по найдовшій стороні) від 35 мм».
Тобто, ТОВ «ТехноЮг» вводить Замовника в оману вказуючи недостовірну інформацію про товар, що пропонує Замовнику до постачання, а отже у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТехноЮг» відсутній документ який би підтверджував всі технічні та якісні характеристики запропонованого товару які висуває Замовник у Додатку №1 Документації.
Просимо зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ТОВ «ТехноЮг» як таку, що не відповідає умовам Документації, з зазначених підстав.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможця тендеру – ТОВ «ТехноЮг», було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Документації, виходячи з наступних підстав.
Додатком №1 Документації встановлені технічні вимоли до предмету закупівлі в тому числі до позиції № 19 «Гумка м'яка», а саме:
№
з/п Найменування** ( Учасник має вказати ТМ, артикул, виробника (країну виробника)) Од. вим. Кіль
кість Технічні характеристики(технічні параметри) та інші вимоги до товару(опис усіх необхідних характеристик товарів)
19 Гумка м'яка шт 150 Колір: білий та асорті кольорів
Виготовлена з термопластичної гуми
Триграна форма або скошені краї для найбільш точного видалення слідів графітного олівця.
Розмір: (по найдовшій стороні) від 35 мм
Також, Додатком №1 Документації встановлено, що *У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент» (при пропозиції Учасником еквіваленту зазначеного товару за предметом закупівлі, обов’язкове надання у складі тендерної пропозиції повного опису запропонованого товару його технічні та якісні характеристики, торгівельну марку, артикул, країну походження, фото запропонованого товару (коробки, упаковки, пачки), надати відомості про виробника запропонованого товару та документальне підтвердження (паспорт якості або сертифікат якості або декларація якості, видані виробником, тощо, та в яких в наявності інформація про технічні, фізико – хімічні характеристики товару), з обов'язковим відображенням у таблиці порівняльних характеристик. Всі технічні та якісні характеристики запропонованого товару повинні відповідати технічним та якісним характеристикам, які зазначені в цій Технічній специфікації).
У складі пропозиції для підтвердження якісних (технічних характеристик (технічних параметрів) та інших вимог до товару, учасником повинно бути надано документи, що підтверджують якість товару: - на папір А4 та поштові конверти учасник має надати сертифікат якості або відповідності. - на інші товари – довідка від учасника що якість запропонованого учасником товару відповідає вимогам державних стандартів або стандартів, що існують для даного виду Товару. Учасник надає лист у довільній формі про згоду з технічними, якісними та кількісними вимогами, в тому числі вимогами по місцю доставки товару та терміну доставки:5 робочих днів з дня отримання Заявки замовника.
На виконання вищезазначених вимог ТОВ «ТехноЮг» надає у складі своєї тендерної пропозиції Лист-згоду з технічними вимогами у файлі з ім’ям «Лист-згода з технічними вимогами.pdf» та документ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ ДК 021:2015 -30190000-7 №Т/ 2669 від 20.09.2024 року у файлі з ім’ям «Технічні вимоги.pdf» в якому ТОВ «ТехноЮг» на позицію № 19 пропонує Гумку м'яку ТМ AXENT:
Звертаємо Вашу увагу на те, що ТОВ «ТехноЮг» пропонує Замовнику до постачання Гумку м'яку ТМ AXENT виключно кольору асорті, а не як того вимагає Замовник Додатком №1 Документації «Колір: білий та асорті кольорів».
Також, наголошуємо на тому, що Скаржник звернувся до офіційного дистриб'ютора та імпортера ТМ AXENT компанії ТОВ «ВІВАТ ТРЕЙДІНГ» з запитом про надання паспорту та/або сертифікату якості з зазначенням технічних характеристик «Гумка м'яка ТМ AXENT з артикулом 1187-A». ТОВ «ВІВАТ ТРЕЙДІНГ» надало Скаржнику Паспорт якості від 25.09.2024 року (до Скарги додається) в якому зазначено, що «Гумка м'яка ТМ AXENT з артикулом 1187-A» має розмір: 31*20*20 мм», що не відповідає вимозі Замовника, що встановлена Додатком 1 Документації «Розмір: (по найдовшій стороні) від 35 мм».
Тобто, ТОВ «ТехноЮг» вводить Замовника в оману вказуючи недостовірну інформацію про товар, що пропонує Замовнику до постачання, а отже у складі тендерної пропозиції ТОВ «ТехноЮг» відсутній документ який би підтверджував всі технічні та якісні характеристики запропонованого товару які висуває Замовник у Додатку №1 Документації.
Просимо зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ТОВ «ТехноЮг» як таку, що не відповідає умовам Документації, з зазначених підстав.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
×
-
Назва доказу:
Паспорт якості
-
Повʼязаний документ:
Паспорт якості.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Зобов’язати Замовника відхилити пропозицію ТОВ «ТехноЮг» як таку, що не відповідає умовам Документації, з зазначених підстав.
Вимога
Є відповідь
Вимога ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" до Південного міжрегіонального центру з надання безоплатної правничої допомоги
Номер:
51d07d7da6d0475da4cc99fc52977f9a
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-09-013603-a.b2
Назва:
Вимога ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" до Південного міжрегіонального центру з надання безоплатної правничої допомоги
Вимога:
Просимо розглянути вимогу та надати відповідь
Пов'язані документи:
Учасник
- Паспорт якості.pdf 25.09.2024 16:14
- Південний міжрегіональний центр з надання безоплатної правничої допомоги UA-2024-09-09-013603-a.docx 25.09.2024 16:14
Дата подачі:
25.09.2024 16:14
Вирішення:
Згідно з абз. 2 п. 46, у разі коли учасник процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через чотири дні з дати надходження такого звернення через електронну систему закупівель, але до моменту оприлюднення договору про закупівлю в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Таким чином, у зв’язку із тим, що тендерна пропозиція ТОВ «ТВГ Український папір» не є найбільшекономічно вигідною пропозицією за результатом аукціону, у зв’язку із чим, не розглядалася і не відхилялася Замовником, визначено, що вимога UA-2024-09-09-013603-a.b2 ТОВ «ТВГ Український папір» не може бути розглянута і не може бути задоволена».
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Скасована
КЕП
вимога
Номер:
260cc2c6500c46439684fa081ee5c5c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-09-013603-a.b1
Назва:
вимога
Скарга:
вимога
Пов'язані документи:
Учасник
- Вимога.docx 11.09.2024 14:58
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
11.09.2024 14:59
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
99acef20846d41afa9eaf8a0a257314a
Заголовок пункту скарги:
вимогга
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
вимога у вкладенні
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Добрий день, шановний Замовнику! На нашу думку Додаток 1 до тендерної документації містить дисримінаційні вимоги, що не дає змогу нам та іншим учасникам їх виконати та запропонувати товар. Це стосується позиції №22, де вимагається Клей-олівець 20 г, PVP, білий . Даний клей, саме з таким обємом, 20г , представлений тільки в одній торговіій марці Kores (артикул K12202 та K17203). А проблема полягає в тому, що також паралельно Вами вимагається" 1. У складі пропозиції для підтвердження якісних (технічних характеристик (технічних параметрів) та інших вимог до товару, учасником повинно бути надано документи, що підтверджують якість товару: сертифікат якості на товар виданий виробником (з зазначенням у сертифікаті якості технічних характеристик (технічних параметрів) або висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи". Даний товар не має висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тобто імпортер даного товару його не отримаував. А також надати сертифікат якості від Чеської сторони, де виготовляється даний клей також неможливо. Тому виникає патова ситуація, коли надати такий товар з підтверджуючими документами не можливо. А тому, це є дистримінацією. Тому просмо Вас внеси зміни до цієї позицїї та надати можливість запропонувати клей більшого обєму, тобто розширити вимоги, зазначивши у вимогах до паперу "Клей-олівець не менше 20 г, PVP, білий ". Це надасть змогу нам й іншим учасникам прийняти участь в даній закупівлі, запропонувавши більший обєм, що вже є покращенням . Дякуємо
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Рішення, відповідно до Протоколу Щодо прийняття рішення Уповноваженою Особою №42 від 17 жовтня 2024 року, щодо неправомірної відміни процедури відкритих торгів з особливостями за номером оголошення UA-2024-09-09-013603-a з предмету закупівлі ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне «Папір А4, паперові вироби та канцелярське приладдя» .
Номер:
05c3efb2df9b414eabf90b8517584bdc
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-09-013603-a.a5
Назва:
Рішення, відповідно до Протоколу Щодо прийняття рішення Уповноваженою Особою №42 від 17 жовтня 2024 року, щодо неправомірної відміни
процедури відкритих торгів з особливостями за номером оголошення UA-2024-09-09-013603-a з предмету закупівлі ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне «Папір А4, паперові вироби та канцелярське приладдя» .
Скарга:
Пов'язані документи:
Замовник
- лист пояснення 01-11-24 вих4558.pdf 01.11.2024 17:08
- Додаток 1 - ТЗ_ТД (змін).doc 01.11.2024 17:08
- Сертифікат представництва Smart Line Universal.pdf 01.11.2024 17:08
- Паспорт якості конверти.pdf 01.11.2024 17:08
- протокол 50 03-12 вик ріш.pdf 03.12.2024 20:04
- ручки 1500 м..jpg 01.11.2024 17:08
- Лист пояснення оскраж_по відміні_01-11.docx 01.11.2024 17:08
- рішення від 06.11.2024 № 17995.pdf 11.11.2024 12:21
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.11.2024 № 17995.pdf 07.11.2024 12:33
- рішення від 30.10.2024 № 17619.pdf 30.10.2024 15:52
- sign.p7s 28.10.2024 11:23
- Наказ на призначення.pdf 28.10.2024 11:22
- Гр 32161-2 Скарга.doc 28.10.2024 11:22
- Документи до скарги.pdf 28.10.2024 11:22
- Гр 32161-2 Скарга.pdf 28.10.2024 11:22
- протокол 42.pdf 28.10.2024 11:22
- рішення від 29.08.2024 № 14561.pdf 28.10.2024 11:22
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.10.2024 11:51
Дата розгляду скарги:
06.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.10.2024 15:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.11.2024 12:21
Дата виконання рішення Замовником:
03.12.2024 20:04
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Протоколом від 03.12.2024 №50 скасовано рішення про відміну процедури закупівлі – ДК 021:2015 - 30190000-7 «Папір А4, паперові вироби та канцелярське приладдя», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за №UA-2024-09-09-013603-а
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6b9457a593184ce29c69ff3cb70bec4d
Заголовок пункту скарги:
Рішення, відповідно до Протоколу Щодо прийняття рішення Уповноваженою Особою №42 від 17 жовтня 2024 року, щодо неправомірної відміни
процедури відкритих торгів з особливостями за номером оголошення UA-2024-09-09-013603-a з предмету закупівлі ДК 021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне «Папір А4, паперові вироби та канцелярське приладдя» .
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з вказаним ріщенням Замовника з наступної причини.
Відповідно до пункту 50 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент початку проведення процедури закупівлі) Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Скаржник вважає та звертає увагу, що Замовник у Протоколі щодо прийняття рішення УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №42 від 17 жовтня 2024 року не зазначив які саме виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель та не зазначив правомірні причини відміни Процедури закупівлі. Разом з тим Замовник не підтвердив жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами, як наявність доказової бази відповідної відміни, що свідчило б про фактичну необхідність та правомірність дій Замовника щодо відміни Процедури закупівлі.
Скаржник вважає, що Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника . Враховуючи вищенаведену інформацію, Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених вище підстав.
Скаржник вважає, що Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей неправомірно відмінивши тендер, зазначивши у Протоколі причину відміни: «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель» та коментар щодо причини відміни :« при публікації тендерної документації допущено технічні та змістові помилки в технічних характеристиках Товарів в Додатку 1 до Тендерної документації «Технічні вимоги. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», які не може бути усунуті Замовником на даному етапі закупівлі.».
Слід додати, що аналогічні порушення щодо відміни торгів , розглядались Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) ,рішення № 14561-р/пк-пз від 29.08.2024, та так ,розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Вилайн Груп" від 19 серпня 2024 року по закупівлі № UA-2024-06-27-007404-a щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, встановила: «Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених підстав.»
Вважаємо, що Замовник безпідставно та без належного обґрунтування відмінив публічну закупівлю, чим порушив вимоги ст. 5, 29 Закону. Просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-09-09-013603-a. Скаржник вважає, що Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50
Особливостей.
Скаржник вважає, що прийнятим Замовником рішенням здійснено порушення його прав та законних інтересів через неправомірну відміну тендера та порушено принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі": добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи,роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну тендеру.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, 30 Закону, пунктами 28, 50,55, 56, 59 Особливостей,
Відповідно до пункту 50 Особливостей (в редакції, яка діяла на момент початку проведення процедури закупівлі) Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили.
У разі відміни відкритих торгів замовник протягом одного робочого дня з дати прийняття відповідного рішення зазначає в електронній системі закупівель підстави прийняття такого рішення.
Згідно з підпунктом 2 пункту 50 Особливостей, замовник відміняє відкриті торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень.
Скаржник вважає та звертає увагу, що Замовник у Протоколі щодо прийняття рішення УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ №42 від 17 жовтня 2024 року не зазначив які саме виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель та не зазначив правомірні причини відміни Процедури закупівлі. Разом з тим Замовник не підтвердив жодними обставинами, документами чи іншими аргументованими на те причинами, як наявність доказової бази відповідної відміни, що свідчило б про фактичну необхідність та правомірність дій Замовника щодо відміни Процедури закупівлі.
Скаржник вважає, що Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника . Враховуючи вищенаведену інформацію, Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених вище підстав.
Скаржник вважає, що Замовник порушив вимоги пункту 50 Особливостей неправомірно відмінивши тендер, зазначивши у Протоколі причину відміни: «неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель» та коментар щодо причини відміни :« при публікації тендерної документації допущено технічні та змістові помилки в технічних характеристиках Товарів в Додатку 1 до Тендерної документації «Технічні вимоги. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», які не може бути усунуті Замовником на даному етапі закупівлі.».
Слід додати, що аналогічні порушення щодо відміни торгів , розглядались Комісією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (надалі – Комісія) ,рішення № 14561-р/пк-пз від 29.08.2024, та так ,розглянувши скаргу товариства з обмеженою відповідальністю "Вилайн Груп" від 19 серпня 2024 року по закупівлі № UA-2024-06-27-007404-a щодо порушення Замовником порядку проведення Процедури закупівлі, встановила: «Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель не внаслідок дій/бездіяльності Замовника. Враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Замовник неправомірно відмінив тендер з наведених підстав.»
Вважаємо, що Замовник безпідставно та без належного обґрунтування відмінив публічну закупівлю, чим порушив вимоги ст. 5, 29 Закону. Просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про відміну процедури закупівлі за ідентифікатором № UA-2024-09-09-013603-a. Скаржник вважає, що Замовник не довів правомірність відміни Процедури закупівлі та те, що причини відміни є такими, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Неправомірно відмінивши тендер, Замовник порушив вимоги пункту 50
Особливостей.
Скаржник вважає, що прийнятим Замовником рішенням здійснено порушення його прав та законних інтересів через неправомірну відміну тендера та порушено принципи, задекларовані частиною першою статті 5 Закону України "Про публічні закупівлі": добросовісної конкуренції серед учасників; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників та рівного ставлення до них; об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі.
Відповідно до частини вісімнадцятої статті 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення:
1) про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом);
2) про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи,роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі
Враховуючи викладене, права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати рішення про відміну тендеру.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, які встановлені ст. 5 Закону.
Одночасно, Замовником порушена правова норма п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 3, 5, 8, 11, 18, 22, 23, 25, 28, 30 Закону, пунктами 28, 50,55, 56, 59 Особливостей,
×
-
Назва доказу:
Документи до скарги
-
Повʼязаний документ:
Документи до скарги.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1)Прийняти Скаргу до розгляду; 2)Зобов'язати Замовника скасувати Рішення, відповідно до Протоколу Щодо прийняття рішення Уповноваженою Особою №42 від 17 жовтня 2024 року про відміну Процедури закупівлі., та надати необхідні документи,роз’яснення.