• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з інформаційного та організаційного забезпечення проведення 9-го Міжнародного Форуму з енергетики для сталого розвитку

Послуги з інформаційного та організаційного забезпечення проведення 9-го Міжнародного Форуму з енергетики для сталого розвитку

Завершена

2 400 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.4% або 10 000.00 UAH
Період оскарження: 22.06.2018 13:23 - 05.07.2018 00:00
Вимога
Відхилено

Усунення дискримінаційних вимог

Номер: dfb4f927c9ba4e069b43d71a1a04e882
Ідентифікатор запиту: UA-2018-06-22-000349-b.a1
Назва: Усунення дискримінаційних вимог
Вимога:
1. Просимо виключити у розділі ІІІ п. 1, пп.7. про необхідність надання довідка у довільній формі та наявні підтверджуючі документи (паспорт, інструкція, тощо.) щодо наявності обладнання для перекладу, яке відповідає вимогам Міжнародного стандарту ISO 2603 щодо кабін для синхронного перекладу. Замовник не враховує те, що фактично учасник може укласти договір субпідряду з відповідповідною компанією для забезпечення вказаним сертифікованим обладнанням та документи, сертифікати, інструкції тощо, можуть бути надані лише після укладення відповідного вказаного вище договору. Ця вимога є дискринінаційною та порушує засади визначені пунктом 1 статті 3 Закону України Про публічні закупівлі. Відповідно ця вимога може бути замінена на необхідність надання гарантійного листа, що такі документи будуть надані, а обладнання відповідатиме вимогам Міжнародного стандарту ISO 2603 2603 щодо кабін для синхронного перекладу. 2. Просимо виключити підпункт 2.2. п.2 Додатку З Тендерної документації, оскільки це є дискримінаційною вимогою та Замовник свідомо звужує коло потенційних учасників публічної закупівлі, не враховуючи можливості здійснення потенційними учасниками звичайної господарської діяльності – найм працівників для здійснення конкретних завдань, як то – синхронний переклад вже під час заходу. Тобто ця вимога може бути вказана в договорі про закупівлю, що укладатиметься за результатами процедури закупівлі, але ні в якому випадку не може розглядатися як підстава для визнання пропозиції учасника, як такої, що не відповідає вимогам тендерної документації. На виконання п. 3 статті 5 Закону України Про публічні закупівлі просимо видалити цей підпункт. 3. Згідно з частиною першою статті 16 Закону замовник вимагає від учасників або учасників попередньої кваліфікації подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Частиною другою статті 16 Закону встановлено, що замовник встановлює один або кілька з таких кваліфікаційних критеріїв, як, зокрема, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Відповідно до частини третьої статті 16 Закону визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначаються в тендерній документації та вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Згідно з пунктом 3 розділу 1 Додатку 3 Документації відповідно до статті 16 Закону для участі у закупівлі Замовник установлює такі кваліфікаційні критерії, як, зокрема, Досвід виконання аналогічного договору. Для підтвердження відповідності учасників кваліфікаційним вимогам, учасники повинні надати в електронному вигляді через електронну систему, зокрема, наступні документи: довідку у довільній формі щодо наявності досвіду роботи на ринку послуг в сфері організації конференц-сервісу не менше ніж 3 роки. довідку щодо наявного досвіду надання послуг з організації заходів з участю до 1000 осіб, але не менше 500 осіб на території України не менше 2 разів протягом останнього року (з 01.06.2017 по 01.06.2018), складену за наведеною табличною формою. Наявність вказаних вище вимог у Документації не є обґрунтованими, дискримінаційними та такими, що суттєво звужують коло потенційних учасників закупівлі. Встановлення зазначеної вимоги обмежує коло учасників лише тими, хто може надати копії щонайменше двох виконаних аналогічних договорів, і при цьому, Замовник необґрунтовано наводить період, протягом якого ці послуги мали бути надані, а також визначає інші умови, як то кількість учасників, тощо. Це дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання. Враховуючи викладене, дії Замовника (в частині встановлення зазначеної вище умови Документації) порушують вимоги частини четвертої статті 22 Закону, відповідно до якої тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також порушують принципи здійснення закупівель, визначений статтею 3 Закону, а саме - недискримінація учасників та відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель. Таким чином підпункти 3.1., 3.2, пункту 3 розділу І Додатку 3 Документації мають бути видалені, замінені на недискримінаційні або ж не слугувати підставою для відхилення пропозицій учасників.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Щодо пункту 1 та 2. Відповідно до Угоди між Урядом України та Європейською Економічною Комісією Організації Об’єднаних Націй про приймання та організацію 9-го Міжнародного форуму з енергетики для сталого розвитку та щорічних сесій групи експертів з відновлюваної енергетики та групи експертів з енергоефективності (далі – Угода) синхронний переклад повинен бути забезпечений усіма трьома робочими мовами ЄЕК ООН — англійською, французькою та російською. Для цього потрібна достатня кількість груп кваліфікованих усних перекладачів, обладнання для перекладу — як у основному залі засідань, так і у залах для круглих столів та паралельних заходів та дотримуватись вимог Міжнародного стандарту ISO 2603 щодо кабін для синхронного перекладу. Копія відповідних вимог надається секретаріатом ЄЕК ООН. Факт укладання договору на етапі виконання робіт може призвести до зриву підписання міжурядової Угоди та неналежного проведення форуму. Щодо пункту 3. З метою належного проведення 9-го Міжнародного Форуму з енергетики для сталого розвитку, недопущення погіршення іміджу України на міжнародній арені, як організатора одного з найважливіших міжнародних заходів в енергетичній галузі Управлінням були визначені кваліфікаційні критерії, які відповідають чинному законодавству, а саме частині 2 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі»: наявність обладнання та матеріально-технічної бази, наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. Компанія – переможець тендеру повинна відповідати найвищим критеріям, оскільки від цієї компанії буде залежати належне проведення форму, мати відповідний досвід, враховуючи, що відповідно до Угоди між Урядом України та Європейською Економічною Комісією Організації Об’єднаних Націй про приймання та організацію 9-го Міжнародного форуму з енергетики для сталого розвитку та щорічних сесій групи експертів з відновлюваної енергетики та групи експертів з енергоефективності участь у форумі візьмуть приблизно 170 офіційних делегатів від Держав, 30 делегатів від Організації Об’єднаних Націй, 100 делегатів від інших міжнародних організацій та 100 представників громадських організацій, очікувана загальна кількість учасників складає 500 осіб. Отже, Міністерство залишає без змін кваліфіаційнф вимоги до учасників.
Статус вимоги: Відхилено