-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
Фармацевтична продукція (ДК 021:2015 - 33600000-6) (Лот №1 Даптоміцин, Клопідогрелю гідросульфат, Метилпреднізолону натрію сукцинат, Протаміну сульфат, Тіопентал натрію, Альтеплазе, Гадобутрол, Желатин сукцинільований, Йодиксанол, Ілопрост, Ілопрост, розчин (Натрію хлорид, калію хлорид, магнію хлориду гексагідрат, кальцію хлориду дигідрат, натрію ацетату тригідрат, L-малонова кислота), Тайгециклін, Улінастатін, Депротеїнізований гемодериват із телячої крові; Лот №2 Амікацин, Вориконазол, Гепарин натрію, розчин (Полі (О-2- гідроксиетил) крохмаль з електролітами), Глюкоза, Дексаметазон, Еноксапарин, Ізосорбіду динітрат, Імуноглобулін людини нормальний, Інсулін людський біосинтетичний, Кальцію глюконат стабілізований, Кислота ацетилсаліцилова, Кліндаміцин, Клопідогрель, Лінезолід, Манітол, Меропенем, Метилпреднізолон, Мофетилу мікофенолат, Омепразол, Пропофол, Севофлуран, Суксаметонію йодиду, Такролімус, Теофілін, Циклоспорин, Ципрофлоксацин, розчин (L-ізолейцин, L-лейцин , L-лізин-ацетат, (відповідає L-лізину), L-метіонін, L-фенілаланін, L-треонін, L-триптофан, L-валін, L-аргінін, L-гістидін, L-аланін, гліцин, L-пролін, L-серин, L-тирозин, таурин), Альбумін, Амброксолу гідрохлорид, Аторвастатин, суспензія (Бетаметазону дипропіонат, бетаметазону натрію фосфат), Езомепразол, розчин (Етиловий ефір а-бромізовалеріанової кислоти, розчин ментолу в ментиловому ефірі кислоти ізовалеріанової, фенобарбітал), розчин (Калію аспарагінат, магнію аспарагінат), Кислота амінокапронова, Октреотид, Пантопразол, Розувастатин, суміш (Суміш олій рафінованих оливкової (80%) і соєвої (20%), L-аланін, L-аргінін, гліцин, L-гістидин, L-ізолейцин, L-лейцин, L-лізин, L-метіонін, L-фенілаланін, L-пролін, L-серин, L-треонін, L-триптофан, L-тирозин, L-валін, натрію ацетату тригідрат, натрію гліцерофосфату пентагідрат, калію хлорид, магнію хлориду гексагідрат, глюкоза безводна, кальцію хлориду дигідрат), Торасемід, Торасемід, Урапидил, Декскетопрофен трометамолу)
Завершена
24 310 600.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 56 760.00 UAH
мін. крок: 0.2% або 56 760.00 UAH
Період оскарження:
13.04.2018 15:28 - 05.07.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Розділення предмету закупівлі на окремі частини (лоти)
Номер:
80cf6075f58b4063911abbeac8937b09
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-13-001841-a.a1
Назва:
Розділення предмету закупівлі на окремі частини (лоти)
Вимога:
Заплановано закупити 62 лікарські засоби одним лотом. Тобто в процедурі закупівлі зможуть взяти участь лише ті підприємства, які можуть запропонувати до постачання весь перелік предмета закупівлі. Звертаємо вашу увагу на те, що деякі лікарські засоби представлені на фармацевтичному ринку лише одним виробником, що створює монопольне середовище для учасника, який має зв'язки з виробниками, представниками, дистриб'юторами лікарських засобів, які є предметом закупівлі. Кожне найменування предмета закупівлі може бути закуплено окремо одне від одного, що в свою чергу збільшить конкуренцію, та покращить економію та ефективність торгів. Враховуючи вищезазначене та керуючись ст. 3, ст. 5 та п. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" просимо Замовника внести зміни до тендерної документації та розділити закупівлю на окремі частини (лоти) за принципом одна МНН = один лот.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
18.04.2018 15:58
Вирішення:
Тендерний комітет Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» (далі - Замовник) у відповідь на Ваш запит UA-2018-04-13-001841-a.a1 щодо оскарження умов тендеру за процедурою закупівлі – Фармацевтична продукція (ДК 021:2015 - 33600000-6) (Амікацин, Вориконазол, Гепарин натрію, розчин (Полі (О-2- гідроксиетил) крохмаль з електролітами), Глюкоза, Даптоміцин, Дексаметазон, Еноксапарин, Ізосорбіду динітрат, Імуноглобулін людини нормальний, Інсулін людський біосинтетичний, Кальцію глюконат стабілізований, Кислота ацетилсаліцилова, Кліндаміцин, Клопідогрелю гідросульфат, Клопідогрель, Лінезолід, Манітол, Меропенем, Метилпреднізолон, Метилпреднізолону натрію сукцинат, Мофетилу мікофенолат, Омепразол, Пропофол, Протаміну гідрохлорид, Севофлуран, Суксаметонію йодиду, Такролімус, Теофілін, Тіопентал натрію, Циклоспорин, Ципрофлоксацин, розчин (L-ізолейцин, L-лейцин , L-лізин-ацетат, (відповідає L-лізину), L-метіонін, L-фенілаланін, L-треонін, L-триптофан, L-валін, L-аргінін, L-гістидін, L-аланін, гліцин, L-пролін, L-серин, L-тирозин, таурин), Альбумін, Альтеплазе, Амброксолу гідрохлорид, Аторвастатин, суспензія (Бетаметазону дипропіонат, бетаметазону натрію фосфат), Гадобутрол, Депротеїнізований гемодериват із телячої крові , Допаміна гидрохлорид, Дорипенем, Езомепразол, розчин (Етиловий ефір а-бромізовалеріанової кислоти, розчин ментолу в ментиловому ефірі кислоти ізовалеріанової, фенобарбітал), Желатин сукцинільований (модифікований рідкий желатин) з електролітами, Йодиксанол, Ілопрост, Ілопрост, розчин (Калію аспарагінат, магнію аспарагінат), Кислота амінокапронова, розчин (Натрію хлорид, калію хлорид, магнію хлориду гексагідрат, кальцію хлориду дигідрат, натрію ацетату тригідрат, L-малонова кислота) Октреотид, Пантопразол, Розувастатин, спори полірезистентного штаму Bacillus clausii 2*10 9, суміш (Суміш олій рафінованих оливкової (80%) і соєвої (20%), L-аланін, L-аргінін, гліцин, L-гістидин, L-ізолейцин, L-лейцин, L-лізин, L-метіонін, L-фенілаланін, L-пролін, L-серин, L-треонін, L-триптофан, L-тирозин, L-валін, натрію ацетату тригідрат, натрію гліцерофосфату пентагідрат, калію хлорид, магнію хлориду гексагідрат, глюкоза безводна, кальцію хлориду дигідрат), Тайгециклін, Торасемід, Торасемід, Улінастатін, Урапидил, Декскетопрофен трометамолу) (надалі – Закупівля) (ідентифікатор закупівлі UA-2018-04-13-001841-a) повідомляє наступне.
Закон України «Про здійснення публічних закупівель» (зі змінами та доповненнями) (надалі – Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), а також відповідно до Наказу Міністерства Економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 № 454 (зі змінами та доповненнями) (надалі – Наказ).
Відповідно до абзацу 6 пункту 1 розділу II Наказу під час здійснення закупівлі лікарських засобів предмет закупівлі визначається за показником третьої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках міжнародної непатентованої назви лікарського засобу (далі - МНН). У разі якщо предмет закупівлі лікарських засобів містить два та більше лікарських засобів, замовником у дужках зазначається МНН кожного лікарського засобу.
Також, Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за МНН, за формою випуску, за дозуванням, за обсягом та/або за місцем поставки лікарських засобів.
Отже, виходячи з вищенаведеного законодавством не визначено імперативної норми щодо обґрунтування замовником необхідності об’єднання всіх найменувань в 1 лот чи визначення окремих частин предмета закупівлі.
Замовник наголошує на тому, що визначення окремих частин предмету закупівлі є правом Замовника, але не обов’язком.
Крім того, зазначаємо, що обов’язок Державної установи «Інститут серця Міністерства охорони здоров’я України» здійснювати оперативну діяльність по матеріально-технічному забезпеченню надання спеціалізованої та високо- спеціалізованої діагностичної, лікувально-профілактичної та реабілітаційної медичної допомоги хворим. Отже, поділ предмета закупівлі на лоти створить для Замовника додатковий ризик того, що певна частина лікарських засобів не буде запропонована учасником, через що Замовник не зможе забезпечити своєчасне лікування хворих, що може призвести до вкрай негативних наслідків.
Додатково інформуємо, що за результатами проведення моніторингу ринку потенційних постачальників було встановлено, що на ринку існує більше ніж 2 постачальника спроможних здійснити поставку товару, віднесеного до предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Розгляд припинено
Скарга з приводу наявності дискримінаціних вимог у Тендерній Документації
Номер:
b939a2a9643543a5a2fcdc56625ea427
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-13-001841-a.a3
Назва:
Скарга з приводу наявності дискримінаціних вимог у Тендерній Документації
Скарга:
Відповідно до пункту 4.2 розділу І «Загальні положення» тендерної документації визначення окремих частин предмета закупівлі лотів не передбачено. Хоча відповідно до інформації, що зазначена в пунктах 4.1, 4.3 розділу І «Загальні положення», Додатку 1.1, Додатку 1.2, Додатку 2.1, Додатку 2.2 тендерної документації та технічної структури оголошення веб порталі державних закупівель «PROZORRO публічні закупівлі» (www.prozorro.gov.ua) закупівля розділена на 2 лоти. За лотом №2 планується закупити 44 найменування лікарських засобів в одному лоті. Предметом закупівлі за лотом №2 є лікарські засоби різних виробників. Об'єднання Замовником в один лот предмета закупівлі препаратів різних виробників порушує принцип добросовісної конкуренції серед учасників Процедури закупівлі, оскільки участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті суб'єкти господарювання, які можуть запропонувати до постачання весь перелік предмета закупівлі. Лікарський засіб з міжнародною непатентованою назвою «Севофлуран», який включений до предмета закупівлі за порядковим номером 22 Лоту №2, згідно Додатку № 2.2 до Тендерної документації представлений на ринку в Україні лише одним виробником, який може суттєво вплинути на процедуру закупівлі, а саме: СЕВОРАН рідина для інгаляцій 100 % по 250 мл у пластикових флаконах з ковпачком системи Quik fil № 1 у картонній коробці; виробник - Аесіка Квінборо Лтд, Великобританія Еббві С.р.л., Італія; заявник - ЕббВі Біофармасьютікалз ГмбХ, Швейцарія, Реєстраційне посвідчення № UA/4139/01/01 термін дії з 29.12.2015 по 29.12.2020.Замовник жорстко обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі та встановив дискримінаційні вимоги у тендерній документації у тому числі щодо Скаржника. Отже об'єднання Замовником номенклатури по Лоту №2 в один лот створює монопольне середовище для учасника, який має зв'язки з виробниками, представниками, дистриб'юторами лікарських засобів, які є предметом закупівлі. Замовник не обґрунтував необхідності об'єднання всіх найменувань лікарських засобів по лоту №2 у один лот. Кожне найменування предмета закупівлі може бути закуплено окремо одне від одного та представлене різними виробниками. Об'єднання Замовником предмета закупівлі по лоту №2 в один лот обмежує права тих суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника, на участь у Процедурі закупівлі, які не мають договірних відносин з виробниками. Дії Замовника в частині об’єднання предмета закупівлі в лот № 2 порушують вимоги статті 5 та статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 Закону – добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність та недискримінація учасників. Вимагаємо: 1. Призупинити Процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за Скаргою. 2. Зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України. А саме: зазначити в тендерній документації про наявність визначених окремих частин предмета закупівлі (лотів) за принципом одна МНН = один лот, зокрема лікарських засобів, що плануються до закупівлі за лотом №2 та виключити з тендерної документації дискримінаційні умови що порушують чинне законодавство.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_№_2113_від_08.06.2018.pdf 09.06.2018 10:42
- Додаток_№1_ТД.pdf 09.06.2018 10:42
- Додаток_№2_Інформація_з_ДРЛЗ_08.06.2018.pdf 09.06.2018 10:42
- Додаток_№3_Платіжне_доручення_№2229_від_08.06.2018.pdf 09.06.2018 10:42
- Щодо скаарги 2 Фармекс Груп.pdf 13.06.2018 10:50
- рішення від 13.06.2018 № 5687 + лист замовнику.pdf 13.06.2018 20:42
- рішення від 27.06.2018 № 6342.pdf 02.07.2018 19:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.06.2018 10:42
Опис причини скасування:
ТОВ "ФАРМЕКС ГРУП" не має змоги запропонувати до закупівлі весь перелік лікарських засобів, що заплановано до закупівлі за лотом №2, в тому числі Севофлуран, рідина для інгаляцій
100 % по 250 мл у флаконі.
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
19.06.2018 14:07
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
02.07.2018 19:31
Скарга
Виконана замовником
Скарга з приводу наявності дискримінаціних вимог у Тендерній Документації
Номер:
95ee130e3a0b462fb5b1d338e0ad746b
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-04-13-001841-a.a2
Назва:
Скарга з приводу наявності дискримінаціних вимог у Тендерній Документації
Скарга:
Відповідно до тендерної документації конкурсних торгів Замовником закуповується 61 найменування лікарських засобів в 1 лоті за дискримінаційним принципом. Предметом закупівлі є лікарські засоби різних виробників. Об'єднання Замовником в один лот предмета закупівлі препаратів різних виробників порушує принцип добросовісної конкуренції серед учасників Процедури закупівлі, оскільки участь у Процедурі закупівлі зможуть взяти лише ті суб'єкти господарювання, які можуть запропонувати до постачання весь перелік предмета закупівлі.Кожний із лікарських засобів, які включені до предмета закупівлі за порядковими номерами 6, 15, 21, 25, 30, 35, 39, 40, 41, 45, 47, 48, 51, 56, 59 згідно Додатку № 2 до Тендерної документації «Інформації про відповідність запропонованого товару встановленим вимогам (Медико-технічні вимоги)» представлений на ринку в Україні лише одним виробником, який може суттєво вплинути на процедуру закупівлі, а як наслідок, - Замовник жорстко обмежив коло потенційних учасників процедури закупівлі та встановив дискримінаційні вимоги у тендерній документації у тому числі щодо Скаржника. Отже об'єднання Замовником номенклатури в один лот створює монопольне середовище для учасника, який має зв'язки з виробниками, представниками, дистриб'юторами лікарських засобів, які є предметом закупівлі. Замовник не обґрунтував необхідності об'єднання всіх найменувань лікарських препаратів у один лот. Кожне найменування предмета закупівлі може бути закуплено окремо одне від одного та представлене різними виробниками. Об'єднання Замовником предмета закупівлі в один лот обмежує права тих суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника, на участь у Процедурі закупівлі, які не мають договірних відносин з виробниками. Дії Замовника в частині об'єднання предмета закупівлі в один лот порушують вимоги статті 22 Закону та принципи здійснення закупівель визначені статтею 3 Закону – добросовісна конкуренція серед учасників та недискримінація учасників. Вимагаємо: 1. Призупинити Процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за Скаргою. 2. Зобов’язати Замовника привести тендерну документацію у відповідність до вимог законодавства України. А саме: виключити дискримінаційні умови, що порушують чинне законодавство та визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за принципом одна МНН = один лот.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_№958_від_08.05.2018.pdf 08.05.2018 15:03
- Додаток_№1_ТД.pdf 08.05.2018 15:03
- Додаток_№2_Інформація_з_реэстру_ЛЗ.pdf 08.05.2018 15:03
- Додаток_№3_Платіжне_доручення_№118_від_27.04.2018.pdf 08.05.2018 15:03
- Рішення від 11.05.2018 № 4425.pdf 14.05.2018 20:00
- інформація про резолютивну частину рішення від 30.05.2018 № 5115.pdf 31.05.2018 17:37
- рішення від 30.05.2018 № 5115.pdf 04.06.2018 20:28
- Протокол 86 від 06.06.2018.pdf 02.07.2018 16:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
08.05.2018 15:03
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
04.06.2018 20:28
Дата виконання рішення Замовником:
02.07.2018 16:27
Коментар замовника щодо усунення порушень:
внесено зміни до тендерної документації