-
Спрощена закупівля
-
Мультилотова
-
КЕП
24450000-3 Агрохімічна продукція (дезінфекційні засоби)
Завершена
84 320.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 10.00 UAH
мін. крок: 0% або 10.00 UAH
Період оскарження:
20.07.2018 11:19 - 25.07.2018 11:23
Вимога
Залишено без розгляду
Щодо відповіді корупціонера
Номер:
f7bd4f61e70342a596ac80141b4e89b2
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-20-000380-c.a2
Назва:
Щодо відповіді корупціонера
Вимога:
Враховуючи таке перекручене протизаконне трактування норм Наказу №35 Замовником-корупціонером для виправдання своїх корупційних дій по протягуванню у переможці "свого" постачальника ми направляємо листи до вказаних у попередній вимозі контролюючих органів з метою притягнення до відповідальності посадових осіб-корупціонерів!
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
01.08.2018 15:33
Вимога
Вирішена
Скарга
Номер:
7847b3990bde4d9cb15738fedffa2467
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-20-000380-c.a1
Назва:
Скарга
Вимога:
Замовник-корупціонер в котрий десяток раз дискваліфікує економічно найвигідніші пропозиції за протизаконними корупційними аргументами. Ми категорично не згодні з аргументацією дискваліфікації нашої пропозиції. Замовник Зазначив, що не мав на меті розглядати еквіваленти та послався на п.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України . Такий підхід грубо порушує положення Закону про публічні закупівлі та Наказу Зовнішторгвидав України №35, де чітко зазначено, що при формуванні технічного завдання на предмет закупівлі та проведенні процедури закупівлі Замовник повинен керуватися принципами недискримінаційного підходу до Учасників. Саме нерозгляд еквівалентів і є дискримінаційним підходом до Учасників, тому що значно звужує їх коло. Цей факт можна також трактувати, як намагання Замовника лобіювати інтереси певного виробника, або компаній-виробників. П.6.4 Наказу №35 Зовнішторгвидав України дає право Замовнику визначати,які саме еквіваленти він буде розглядати, але НЕ ДАЄ права Замовнику не розглядати еквіваленти взагалі!!! Це велика різниця! Зазначані в документації засоби не є унікальними і на ринку є безліч еквівалентів значно кращих та дешевших. Ми запропонували повні еквіваленти за такими характеристиками, як: групи діючих речовин, спектр антимікробної дії, призначення, клас безпеки, режими використання. Саме за такими характеристиками визначають еквівалентність державні профільні установи Запропоновані нами засоби в РАЗИ економічніші! Своїми діями Замовник дав чітко зрозуміти,що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника, з яким є корупційні домовленості, та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
31.07.2018 14:09
Вирішення:
Дана процедура закупівлі є допороговою, відповідно до неї розповсюджується дія саме Порядку здійснення допорогових закупівель, затвердженого наказом ДП «Зовнішторгвидав України» №35 від 13.04.2016р.
Порядок жодним чином не обмежує права Замовника встановлювати відносно предмету закупівлі вимоги, які сам Замовник вважає за необхідні.
В допорогових закупівлях передбачено саме право, а не обов’язок Замовника передбачати можливість надання аналогів та/або еквівалентів до предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні