-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Ліжко двоярусне розбірне
Завершена
4 785 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 925.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 925.00 UAH
Період оскарження:
09.09.2024 15:42 - 19.09.2024 00:00
Скарга
Розгляд припинено
КЕП
Скарга на умови закупівлі
Номер:
162f4b6e109d4969b93ebb0662ed1e40
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-09-010665-a.b1
Назва:
Скарга на умови закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Tender-documents-[UA-2024-09-09-010665-a].zip 15.09.2024 23:09
- Скарга на умови.docx 15.09.2024 23:09
- Аналогічний договір Теремки.pdf 15.09.2024 23:09
- Рішення ВП ВСУ 910-12876-19.pdf 15.09.2024 23:09
- Договор 333, рн Буд. училище.pdf 15.09.2024 23:09
- Скарга на умови.pdf 15.09.2024 23:09
- sign.p7s 15.09.2024 23:10
- додаток №1 перелік змін.pdf 17.09.2024 12:55
- П. 4. Додаток 3 до тендерної документації_ Договір_ліжка (зі змінами).docx 17.09.2024 12:56
- П. 1. Тендерна документація за Особливостями ліжка (зі змінами).docx 17.09.2024 12:56
- П. 3. Додаток 2 до тендерної документації технічка (зі змінами).docx 17.09.2024 12:56
- Пояснення Замовника по суті скарги.docx 17.09.2024 12:56
- протокол.pdf 17.09.2024 12:56
- Пояснення Замовника по суті скарги.PDF 17.09.2024 12:56
- додаток №1 перелік змін.pdf 19.09.2024 10:24
- П. 1. Тендерна документація за Особливостями ліжка (зі змінами).docx 19.09.2024 10:24
- Пояснення Замовника по суті скарги.docx 19.09.2024 10:24
- П. 3. Додаток 2 до тендерної документації технічка (зі змінами).docx 19.09.2024 10:24
- П. 4. Додаток 3 до тендерної документації_ Договір_ліжка (зі змінами).docx 19.09.2024 10:24
- Пояснення Замовника по суті скарги.PDF 19.09.2024 10:24
- протокол.pdf 19.09.2024 10:24
- рішення від 17.09.2024 № 15329.pdf 17.09.2024 15:55
- інформація про резолютивну частину рішення від 24.09.2024 № 15740.pdf 25.09.2024 13:04
- рішення від 24.09.2024 № 15740.pdf 25.09.2024 18:13
Дата прийняття скарги до розгляду:
15.09.2024 23:11
Дата розгляду скарги:
24.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.09.2024 15:55
Причина:
Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
25.09.2024 18:13
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги:
25.09.2024 18:13
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
d7b7a58dc305489baadec39c6e02b977
Заголовок пункту скарги:
Вимоги відповідності неіснуючому стандарту
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
09.09.2024р. Замовник оприлюднив закупівлю за ідентифікатором UA-2024-09-09-010665-a на придбання Ліжко двоярусне розбірне, код 39140000-5 «Меблі для дому» за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 19.09.2024 00:00.
Я маю намір взяти участь у відповідному тендері та маю можливість поставити необхідний товар однак ознайомившись з тендерною документацією, виявила в ній вимоги, яка не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та позбавляють мене можливості взяти участь у відповідній закупівлі.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Відповідно до п.1 Розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
− інформацією та документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації; (перелік документів визначено в Додатку 1).
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації Транспортне маркування повинно відповідати вимогам ТОСТ 14192 та цієї ТС.
Згідно з відомостями офіційного сайту ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" (http://csm.kiev.ua/ ) відсутній такий стандарт як ТОСТ 14192.
Таким чином ми позбавлені можливості виконати вимоги тендерної документації та виготовити маркування товару згідно з зазначеним стандартом, оскільки він не існує.
Положення тендерної документації не узгоджуються з чинним законодавством в цій частині та повинні бути приведені у відповідність до вимог Особливостей та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-09-09-010665-a) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вище зазначені вимоги Документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в Тендерній документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій до 19.09.2024 00:00.
Я маю намір взяти участь у відповідному тендері та маю можливість поставити необхідний товар однак ознайомившись з тендерною документацією, виявила в ній вимоги, яка не відповідають чинному законодавству, обмежують конкуренцію, та позбавляють мене можливості взяти участь у відповідній закупівлі.
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі, обґрунтування наявності у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів:
1. Відповідно до п.1 Розділу 3 Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення), наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
− інформацією та документи, що підтверджують відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації; (перелік документів визначено в Додатку 1).
Відповідно до Додатку 2 до Тендерної документації Транспортне маркування повинно відповідати вимогам ТОСТ 14192 та цієї ТС.
Згідно з відомостями офіційного сайту ДП "УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ" (http://csm.kiev.ua/ ) відсутній такий стандарт як ТОСТ 14192.
Таким чином ми позбавлені можливості виконати вимоги тендерної документації та виготовити маркування товару згідно з зазначеним стандартом, оскільки він не існує.
Положення тендерної документації не узгоджуються з чинним законодавством в цій частині та повинні бути приведені у відповідність до вимог Особливостей та ЗУ «Про публічні закупівлі».
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-09-09-010665-a) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вище зазначені вимоги Документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в Тендерній документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Tender-documents-[UA-2024-09-09-010665-a].zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог законодавства.
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
50e2bff8147148e8b180ba0d4aaff1e9
Заголовок пункту скарги:
Проєкт договору суперечить ст.61 Конституції України
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Умови проекту договору
Тип порушення:
Умови проекту договору
Опис суті пункту скарги:
2. Відповідно до п.3 Розділу 6 Тендерної документації Проєкт договору про закупівлю викладено в Додатку 3 до цієї тендерної документації. Договір про закупівлю укладається відповідно до вимог цієї тендерної документації та тендерної пропозиції переможця у письмовій формі у вигляді єдиного документа.
Згідно з п.п. 7.1, 7.2, 7.12 Проєкту договору:
7.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та цим Договором.
7.2. За непоставку, несвоєчасну поставку або недопоставку Товару Постачальник сплачує Замовнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла на момент прострочення від вартості непоставленого, несвоєчасно поставленого або недопоставленого Товару за кожний день прострочення поставки, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 30 % від вказаної суми.
7.12. За порушення строків поставки Товару визначених цим Договором (прострочення поставки) з Постачальника стягується штраф у розмірі 20 % від загальної вартості цього Договору.
Таким чином Проєктом договору передбачено подвійне стягнення штрафу за одне і те саме порушення – порушення строків поставки товару.
Зазначене підтверджується Постановою Великої Палати Верховного Суду від 1 червня 2021 року у справі № 910/12876/19, у якій зазначено:
«7.45. Однак стягнення штрафу за прострочення виконання зобов`язання на строк понад 10 календарних днів та штрафу за прострочення виконання зобов`язання на строк понад 30 календарних днів є подвійною відповідальністю за порушення зобов`язання, оскільки, як уже зазначалося вище, з установлених судами обставин справи вбачається, що відповідач вчинив єдине порушення, яке полягає в простроченні виконання зобов`язання за договором підряду на строк понад 30 календарних днів, і вказаний строк охоплює порушення зобов`язання на строк понад 10 календарних днів.
7.46. Одночасне стягнення штрафу за прострочення виконання зобов`язання на строк понад 10 календарних днів та штрафу за прострочення виконання зобов`язання на строк понад 30 календарних днів є подвійним стягненням штрафу за несвоєчасне виконання зобов`язання, що не узгоджується з приписами статті 61 Конституції України, згідно з якою ніхто не може бути двічі притягнутий до відповідальності одного виду.»
Зазначене положення порушує права Скаржника, оскільки він хоче взяти участь у процедурі закупівлі і у випадку визначення його переможцем, укладення з ним договору про закупівлю та у разі прострочення виконання зобов’язань зі Скаржника буде двічі стягнуто штраф за одне і те саме порушення, що суперечить ст.61 Конституції України, згідно з якою ніхто не може бути двічі притягнутий до відповідальності одного виду.
Таким чином, положення тендерної документації не узгоджуються з чинним законодавством, зокрема зі ст.61 Конституції України, в цій частині та повинні бути приведені у відповідність до вимог Особливостей та ЗУ «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства.
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-09-09-010665-a) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вище зазначені вимоги Документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в Тендерній документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Згідно з п.п. 7.1, 7.2, 7.12 Проєкту договору:
7.1. У разі невиконання або неналежного виконання своїх зобов’язань за Договором Сторони несуть відповідальність, передбачену чинним законодавством України та цим Договором.
7.2. За непоставку, несвоєчасну поставку або недопоставку Товару Постачальник сплачує Замовнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, що діяла на момент прострочення від вартості непоставленого, несвоєчасно поставленого або недопоставленого Товару за кожний день прострочення поставки, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів додатково стягується штраф у розмірі 30 % від вказаної суми.
7.12. За порушення строків поставки Товару визначених цим Договором (прострочення поставки) з Постачальника стягується штраф у розмірі 20 % від загальної вартості цього Договору.
Таким чином Проєктом договору передбачено подвійне стягнення штрафу за одне і те саме порушення – порушення строків поставки товару.
Зазначене підтверджується Постановою Великої Палати Верховного Суду від 1 червня 2021 року у справі № 910/12876/19, у якій зазначено:
«7.45. Однак стягнення штрафу за прострочення виконання зобов`язання на строк понад 10 календарних днів та штрафу за прострочення виконання зобов`язання на строк понад 30 календарних днів є подвійною відповідальністю за порушення зобов`язання, оскільки, як уже зазначалося вище, з установлених судами обставин справи вбачається, що відповідач вчинив єдине порушення, яке полягає в простроченні виконання зобов`язання за договором підряду на строк понад 30 календарних днів, і вказаний строк охоплює порушення зобов`язання на строк понад 10 календарних днів.
7.46. Одночасне стягнення штрафу за прострочення виконання зобов`язання на строк понад 10 календарних днів та штрафу за прострочення виконання зобов`язання на строк понад 30 календарних днів є подвійним стягненням штрафу за несвоєчасне виконання зобов`язання, що не узгоджується з приписами статті 61 Конституції України, згідно з якою ніхто не може бути двічі притягнутий до відповідальності одного виду.»
Зазначене положення порушує права Скаржника, оскільки він хоче взяти участь у процедурі закупівлі і у випадку визначення його переможцем, укладення з ним договору про закупівлю та у разі прострочення виконання зобов’язань зі Скаржника буде двічі стягнуто штраф за одне і те саме порушення, що суперечить ст.61 Конституції України, згідно з якою ніхто не може бути двічі притягнутий до відповідальності одного виду.
Таким чином, положення тендерної документації не узгоджуються з чинним законодавством, зокрема зі ст.61 Конституції України, в цій частині та повинні бути приведені у відповідність до вимог Особливостей та ЗУ «Про публічні закупівлі» та чинного законодавства.
Доказами порушення наших прав є: тендерна документація на закупівлю (https://prozorro.gov.ua/tender/ UA-2024-09-09-010665-a) (додається) та інші документи додані до цієї скарги.
Вище зазначені вимоги Документації є неправомірними та такими, що порушують положення Закону України «Про публічні закупівлі» та права Скаржника. Вищенаведені дискримінаційні вимоги можуть бути усунені шляхом видалення із тендерної документації або їх зміни.
Частиною четвертою статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення в Тендерній документації наведених вище вимог та формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Наявність порушених прав обґрунтовується тим фактом, що Скаржник бажає взяти участь у відповідній процедурі та реально претендує на укладення договору з Замовником у майбутньому, крім того Скаржник є реальним учасником ринку постачання меблів, про що свідчать в тому числі укладені та виконані договори в електронній системі закупівель Prozorro. Проте, через дискримінаційні та незаконні вимоги Замовника до предмету закупівлі, Скаржник не може взяти участь у закупівлі.
Заявляю про бажання бути присутньою на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
×
-
Назва доказу:
рішення ВП ВСУ 910/12876/19
-
Повʼязаний документ:
Рішення ВП ВСУ 910-12876-19.pdf
-
-
Назва доказу:
Тендерна документація
-
Повʼязаний документ:
Tender-documents-[UA-2024-09-09-010665-a].zip
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати замовника усунути дискримінаційні умови зазначені вище та привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог законодавства