-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги з управління медичними та іншими небезпечними відходами, що утворилися в результаті медичної діяльності з наданням відповідного пакування (18 01 03* відходів, збирання та видалення яких обумовлено Спеціальними вимогами для запобігання виникненню інфекцій; 20 01 21* Люмінесцентні лампи та інші ртутьвмісні відходи), код згідно ДК 021:2015: 90520000-8 — Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами (90524000-6 - Послуги у сфері поводження з медичними відходами)
Завершена
76 870.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 768.70 UAH
мін. крок: 1% або 768.70 UAH
Період оскарження:
09.09.2024 13:28 - 14.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця торгів
Номер:
7677ffba0cac45efa7d96508aa1dd89b
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-09-006633-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця торгів
Скарга:
СКАРГА
на рішення замовника
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №10" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
( номер закупівлі UA-2024-09-09-006633-a)
Послуги у сфері поводження з медичними відходами
за предметом закупівлі:Послуги з управління медичними та іншими небезпечними відходами, що утворилися в результаті медичної діяльності з наданням відповідного пакування
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №10" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO d913af511dff4d36b190c0df75bedc6f (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-09-006633-a) Послуги у сфері поводження з медичними відходами за предметом закупівлі:Послуги з управління медичними та іншими небезпечними відходами, що утворилися в результаті медичної діяльності з наданням відповідного пакування.
Закупівлю було оголошено: 09.09.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ "А-ЕНЕРГО", ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
19.09.2024 р. згідно протоколу №120 від 19.09.2024 р. було визначено переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно до п. 1 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагав:
Виконавець, за графіком, узгодженим Сторонами, приїжджає до Замовника, навантажує самостійно та транспортує небезпечні відходи та забезпечує Замовника необхідною кількістю відповідної первинної та вторинної пакувальної тари. (Надати гарантійний лист).
Первинна пакувальна тара для відходів категорії «В» та «С» згідно вимог тендерної документації, це – ємність або контейнер (стійкий до механічнихпошкоджень) призначений для збирання медичних відходів категорії B та С, об’ємом 10 л, з маркуванням;
Вторинна пакувальна тара для відходів категорії «В» згідно вимог тендерної документації це – спеціальні непроникні та міцні поліетиленові одноразові мішки або пакети для збирання медичних відходів категорії В розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 100 мкм, з маркуванням)
Для підтвердження наявності в Учасника первинного та вторинного паковання (тари), що відповідає вимогам до паковання (тари) згідно тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надаються:
- декларації постачальника про відповідність паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, згідно Наказу Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289 (зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами)).
- видаткова(і) накладна(і) на пакування (тару), відповідність якого підтверджується вищезазначеними сертифікатами та деклараціями.
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» відсутня видаткова накладна на пакування (тару, а саме Первинна пакувальна тара для відходів категорії «В» та «С» згідно вимог тендерної документації, це – ємність або контейнер (стійкий до механічнихпошкоджень) призначений для збирання медичних відходів категорії B та С, об’ємом 10 л, з маркуванням.
З огляду зазначеного пропозиція учасника не відповідала технічним вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню.
2) Відповідно до п.5 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагав у складі пропозиції надати копію дозволу Держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки.
Натомість у складі пропозиції учасника відсутня копія копію дозволу Держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки.
З огляду зазначеного пропозиція учасника не відповідала технічним вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню.
3) Відповідно до п.2 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, вказаного в довідці:
надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння(видаткова накладна або інші документи); договір(и) оренди, у разі користування на підставі оренди.
надати технічний паспорт обладнання, чинний сертифікат відповідності разом з протоколами дослідження/випробування, у разі наявності посилання на них в сертифікаті відповідності.
У складі пропозиції учасника надано сертифікат відповідно від 12.06.2023 р., із посиланням на протокол № 101/23 ВУС від 09.06.2023 р., натомість у складі пропозиції учасника відсутній протокол № 101/23 ВУС від 09.06.2023 р.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №10" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визначення переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, пропозиція якого не відповідала кваліфікаційним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України.
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-09-006633-a ID у PROZORRO d913af511dff4d36b190c0df75bedc6f КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №10" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол(відходи кат. В і С.PDF 24.09.2024 11:45
- скарга до АМКУ.PDF 24.09.2024 11:45
- Тендерна_документація (1).docx 24.09.2024 11:45
- Технічний_документ_Сертифікати_обладнання.pdf 24.09.2024 11:45
- sign.p7s 24.09.2024 11:46
- рішення від 26.09.2024 № 15857.pdf 26.09.2024 16:11
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.10.2024 № 16326.pdf 07.10.2024 13:25
- рішення від 04.10.2024 № 16326.pdf 08.10.2024 18:31
- 897 Відповідь АМКУ.docx 30.09.2024 14:43
- 897 Відповідь АМКУ.pdf 30.09.2024 14:44
- 1_Гарантійний лист про тару.pdf 30.09.2024 14:44
- 2_Технічний документ Пакування.pdf 30.09.2024 14:45
- 3_ Дозвіл ДЕРЖПРАЦІ.pdf 30.09.2024 14:46
- 4_Протоколи_сертифікаційних_випробувань.pdf 30.09.2024 14:46
- key_28795893_70981149.jks 30.09.2024 14:53
- Протокол АМКУ.PDF 11.10.2024 12:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.09.2024 15:10
Дата розгляду скарги:
04.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.09.2024 16:11
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.10.2024 18:31
Дата виконання рішення Замовником:
11.10.2024 12:26
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Надано 24 години на усунення невідповідностей
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
a70527aabd924d2e9967c459f97bede3
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
на рішення замовника
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №10" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
( номер закупівлі UA-2024-09-09-006633-a)
Послуги у сфері поводження з медичними відходами
за предметом закупівлі:Послуги з управління медичними та іншими небезпечними відходами, що утворилися в результаті медичної діяльності з наданням відповідного пакування
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №10" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO d913af511dff4d36b190c0df75bedc6f (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-09-006633-a) Послуги у сфері поводження з медичними відходами за предметом закупівлі:Послуги з управління медичними та іншими небезпечними відходами, що утворилися в результаті медичної діяльності з наданням відповідного пакування.
Закупівлю було оголошено: 09.09.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ "А-ЕНЕРГО", ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
19.09.2024 р. згідно протоколу №120 від 19.09.2024 р. було визначено переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно до п. 1 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагав:
Виконавець, за графіком, узгодженим Сторонами, приїжджає до Замовника, навантажує самостійно та транспортує небезпечні відходи та забезпечує Замовника необхідною кількістю відповідної первинної та вторинної пакувальної тари. (Надати гарантійний лист).
Первинна пакувальна тара для відходів категорії «В» та «С» згідно вимог тендерної документації, це – ємність або контейнер (стійкий до механічнихпошкоджень) призначений для збирання медичних відходів категорії B та С, об’ємом 10 л, з маркуванням;
Вторинна пакувальна тара для відходів категорії «В» згідно вимог тендерної документації це – спеціальні непроникні та міцні поліетиленові одноразові мішки або пакети для збирання медичних відходів категорії В розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 100 мкм, з маркуванням)
Для підтвердження наявності в Учасника первинного та вторинного паковання (тари), що відповідає вимогам до паковання (тари) згідно тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надаються:
- декларації постачальника про відповідність паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, згідно Наказу Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289 (зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами)).
- видаткова(і) накладна(і) на пакування (тару), відповідність якого підтверджується вищезазначеними сертифікатами та деклараціями.
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» відсутня видаткова накладна на пакування (тару, а саме Первинна пакувальна тара для відходів категорії «В» та «С» згідно вимог тендерної документації, це – ємність або контейнер (стійкий до механічнихпошкоджень) призначений для збирання медичних відходів категорії B та С, об’ємом 10 л, з маркуванням.
З огляду зазначеного пропозиція учасника не відповідала технічним вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню.
2) Відповідно до п.5 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагав у складі пропозиції надати копію дозволу Держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки.
Натомість у складі пропозиції учасника відсутня копія копію дозволу Держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки.
З огляду зазначеного пропозиція учасника не відповідала технічним вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню.
3) Відповідно до п.2 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, вказаного в довідці:
надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння(видаткова накладна або інші документи); договір(и) оренди, у разі користування на підставі оренди.
надати технічний паспорт обладнання, чинний сертифікат відповідності разом з протоколами дослідження/випробування, у разі наявності посилання на них в сертифікаті відповідності.
У складі пропозиції учасника надано сертифікат відповідно від 12.06.2023 р., із посиланням на протокол № 101/23 ВУС від 09.06.2023 р., натомість у складі пропозиції учасника відсутній протокол № 101/23 ВУС від 09.06.2023 р.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №10" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визначення переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, пропозиція якого не відповідала кваліфікаційним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України.
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-09-006633-a ID у PROZORRO d913af511dff4d36b190c0df75bedc6f КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №10" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
на рішення замовника
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №10" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
( номер закупівлі UA-2024-09-09-006633-a)
Послуги у сфері поводження з медичними відходами
за предметом закупівлі:Послуги з управління медичними та іншими небезпечними відходами, що утворилися в результаті медичної діяльності з наданням відповідного пакування
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №10" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO d913af511dff4d36b190c0df75bedc6f (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-09-006633-a) Послуги у сфері поводження з медичними відходами за предметом закупівлі:Послуги з управління медичними та іншими небезпечними відходами, що утворилися в результаті медичної діяльності з наданням відповідного пакування.
Закупівлю було оголошено: 09.09.2024 р.
Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ "А-ЕНЕРГО", ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
19.09.2024 р. згідно протоколу №120 від 19.09.2024 р. було визначено переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного.
1) Відповідно до п. 1 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагав:
Виконавець, за графіком, узгодженим Сторонами, приїжджає до Замовника, навантажує самостійно та транспортує небезпечні відходи та забезпечує Замовника необхідною кількістю відповідної первинної та вторинної пакувальної тари. (Надати гарантійний лист).
Первинна пакувальна тара для відходів категорії «В» та «С» згідно вимог тендерної документації, це – ємність або контейнер (стійкий до механічнихпошкоджень) призначений для збирання медичних відходів категорії B та С, об’ємом 10 л, з маркуванням;
Вторинна пакувальна тара для відходів категорії «В» згідно вимог тендерної документації це – спеціальні непроникні та міцні поліетиленові одноразові мішки або пакети для збирання медичних відходів категорії В розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 100 мкм, з маркуванням)
Для підтвердження наявності в Учасника первинного та вторинного паковання (тари), що відповідає вимогам до паковання (тари) згідно тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надаються:
- декларації постачальника про відповідність паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, згідно Наказу Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289 (зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами)).
- видаткова(і) накладна(і) на пакування (тару), відповідність якого підтверджується вищезазначеними сертифікатами та деклараціями.
Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» відсутня видаткова накладна на пакування (тару, а саме Первинна пакувальна тара для відходів категорії «В» та «С» згідно вимог тендерної документації, це – ємність або контейнер (стійкий до механічнихпошкоджень) призначений для збирання медичних відходів категорії B та С, об’ємом 10 л, з маркуванням.
З огляду зазначеного пропозиція учасника не відповідала технічним вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню.
2) Відповідно до п.5 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагав у складі пропозиції надати копію дозволу Держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки.
Натомість у складі пропозиції учасника відсутня копія копію дозволу Держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки.
З огляду зазначеного пропозиція учасника не відповідала технічним вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню.
3) Відповідно до п.2 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, вказаного в довідці:
надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння(видаткова накладна або інші документи); договір(и) оренди, у разі користування на підставі оренди.
надати технічний паспорт обладнання, чинний сертифікат відповідності разом з протоколами дослідження/випробування, у разі наявності посилання на них в сертифікаті відповідності.
У складі пропозиції учасника надано сертифікат відповідно від 12.06.2023 р., із посиланням на протокол № 101/23 ВУС від 09.06.2023 р., натомість у складі пропозиції учасника відсутній протокол № 101/23 ВУС від 09.06.2023 р.
Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №10" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визначення переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, пропозиція якого не відповідала кваліфікаційним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку.
Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям.
На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України.
ПРОСИМО:
1) Прийняти дану скаргу до розгляду;
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-09-006633-a ID у PROZORRO d913af511dff4d36b190c0df75bedc6f КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №10" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
СКАРГА на рішення замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №10" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) ( номер закупівлі UA-2024-09-09-006633-a) Послуги у сфері поводження з медичними відходами за предметом закупівлі:Послуги з управління медичними та іншими небезпечними відходами, що утворилися в результаті медичної діяльності з наданням відповідного пакування Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №10" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) було проведено відкриті торги з особливостями ID у PROZORRO d913af511dff4d36b190c0df75bedc6f (Ідентифікатор закупівлі UA-2024-09-09-006633-a) Послуги у сфері поводження з медичними відходами за предметом закупівлі:Послуги з управління медичними та іншими небезпечними відходами, що утворилися в результаті медичної діяльності з наданням відповідного пакування. Закупівлю було оголошено: 09.09.2024 р. Учасниками аукціону були ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ», ТОВ "А-ЕНЕРГО", ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС. 19.09.2024 р. згідно протоколу №120 від 19.09.2024 р. було визначено переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС. ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» як учасник даної процедури закупівлі не погоджується із зазначеним рішенням, та вважає його протиправним на підставі нижчевикладеного. 1) Відповідно до п. 1 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагав: Виконавець, за графіком, узгодженим Сторонами, приїжджає до Замовника, навантажує самостійно та транспортує небезпечні відходи та забезпечує Замовника необхідною кількістю відповідної первинної та вторинної пакувальної тари. (Надати гарантійний лист). Первинна пакувальна тара для відходів категорії «В» та «С» згідно вимог тендерної документації, це – ємність або контейнер (стійкий до механічнихпошкоджень) призначений для збирання медичних відходів категорії B та С, об’ємом 10 л, з маркуванням; Вторинна пакувальна тара для відходів категорії «В» згідно вимог тендерної документації це – спеціальні непроникні та міцні поліетиленові одноразові мішки або пакети для збирання медичних відходів категорії В розміром 500 x 1000 мм, об’ємом не менше 50 л, товщиною не менше 100 мкм, з маркуванням) Для підтвердження наявності в Учасника первинного та вторинного паковання (тари), що відповідає вимогам до паковання (тари) згідно тендерної документації, Учасником у складі тендерної пропозиції надаються: - декларації постачальника про відповідність паковання (тари) технічному регламенту з підтвердження відповідності паковання (пакувальних матеріалів) та відходів паковання, згідно Наказу Держспоживстандарту України від 24.12.2004 року № 289 (зазначеному в Наказі МОЗ України №325 (зі змінами)). - видаткова(і) накладна(і) на пакування (тару), відповідність якого підтверджується вищезазначеними сертифікатами та деклараціями. Натомість у складі пропозиції учасника ТОВ «ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС» відсутня видаткова накладна на пакування (тару, а саме Первинна пакувальна тара для відходів категорії «В» та «С» згідно вимог тендерної документації, це – ємність або контейнер (стійкий до механічнихпошкоджень) призначений для збирання медичних відходів категорії B та С, об’ємом 10 л, з маркуванням. З огляду зазначеного пропозиція учасника не відповідала технічним вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню. 2) Відповідно до п.5 Додатку 3 до тендерної документації Замовник вимагав у складі пропозиції надати копію дозволу Держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки. Натомість у складі пропозиції учасника відсутня копія копію дозволу Держпраці на експлуатацію обладнання підвищеної небезпеки. З огляду зазначеного пропозиція учасника не відповідала технічним вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню. 3) Відповідно до п.2 Додатку 1 до тендерної документації Замовник вимагав На підтвердження інформації стосовно наявності обладнання, вказаного в довідці: надати копії підтверджуючих документів про право власності, у разі користування на підставі володіння(видаткова накладна або інші документи); договір(и) оренди, у разі користування на підставі оренди. надати технічний паспорт обладнання, чинний сертифікат відповідності разом з протоколами дослідження/випробування, у разі наявності посилання на них в сертифікаті відповідності. У складі пропозиції учасника надано сертифікат відповідно від 12.06.2023 р., із посиланням на протокол № 101/23 ВУС від 09.06.2023 р., натомість у складі пропозиції учасника відсутній протокол № 101/23 ВУС від 09.06.2023 р. Також підкреслюємо, що скаржник ТОВ «НВК «УКРЕКОПРОМ» - є учасником відповідної процедури та реально претендує на визнання його пропозиції як найкращої та укладання договору із Замовником КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №10" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) у майбутньому, крім того скаржник є реальним учасником ринку надання послуг з управління відходами. Зазначеними вище рішенням Замовника про визначення переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС, пропозиція якого не відповідала кваліфікаційним умовам тендерної документації та предмету закупівлі - було порушено право та охоронювані законом інтереси скаржника, який поніс затрати на підготовку пропозиції, з метою стати переможцем даних торгів та в подальшому здійснювати свою господарську діяльність, направлену на управління небезпечними відходами та отримання прибутку. Вважаємо, що наведені дії Замовника свідчать про суб’єктивну та упереджену оцінку пропозиції конкурсних торгів та спонукання корупційним діям. На підставі вищевикладеного, керуючись ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України. ПРОСИМО: 1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-09-006633-a ID у PROZORRO d913af511dff4d36b190c0df75bedc6f КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №10" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ). 3) Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визначення переможцем торгів учасника ТОВ ТАРКОМ ЕКОСЕРВІС.