1) найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія: Комунальне підприємство «Горянин» Гірської сільської ради Бориспільського району Київської області; 08324, Київська обл., Бориспільський р-н, село Гора, вул. Центральна, будинок 5; 33678185
2) назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Плащ-антитепловізор (антидрон) пончо тактичний (код ДК 021:2015: 35810000-5 Індивідуальне обмундирування)
3) кількість та місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг:
Місце поставки: с. Мартусівка, Бориспільський район, Київська область; точна адреса поставки вказуватиметься у Замовленні. Доставка товару до Покупця здійснюється за рахунок Постачальника власним транспортом або за допомогою служби доставки;
Кількість товарів:
1. Плащ-антитепловізор (антидрон) пончо тактичний - 200 шт.
4) очікувана вартість предмета закупівлі: 500 000,00 грн. (п’ятсот тисяч гривень 00 копійок), з ПДВ
5) строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: До 15.10.2024 року
6) кінцевий строк подання тендерних пропозицій: до 17.09.2024 00:00
7) умови оплати: Оплата Товару здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцять) робочих днів з моменту підписання видаткової накладної
8) мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
9) розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається
10) дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: визначається автоматично
11) розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях:
Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону складає – 1 відсоток від очікуваної вартості закупівлі.
12) математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Згідно ч. 1 ст. 28 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критерію і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. До початку проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель автоматично розкривається інформація про ціну та перелік усіх цін пропозицій, розміщений у порядку від найнижчої до найвищої ціни без зазначення найменувань та інформації про учасників. Під час проведення електронного аукціону в електронній системі закупівель відображаються значення ціни тендерної пропозиції учасника. Електронний аукціон здійснюється у відповідності з положеннями ст. 30 Закону.
1.3. До оцінки тендерних пропозицій приймається сума, що становить загальну вартість тендерної пропозиції кожного окремого учасника, розрахована з урахуванням вимог щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмету закупівлі, визначених цією документацією, в тому числі з урахуванням включення до ціни податку на додану вартість (ПДВ), якщо учасник є платником ПДВ, інших податків та зборів, що передбачені чинним законодавством, та мають бути включені таким учасником до вартості товарів, робіт або послуг.
Завершена
500 000.00UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 000.00 UAH
Період оскарження:09.09.2024 11:06 - 14.09.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Замовником вчинені неправомірні
Номер:f25b0fd743524ebc9b7626f8d9906dec
Пов'язана кваліфікація:ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТЛЯ АЛІНА ОЛЕГІВНА, UA-EDR 3191100504
Ідентифікатор запиту:UA-2024-09-09-002923-a.b1
Назва:Замовником вчинені неправомірні
Вимога:
При проведенні торгів з особливостями, п.43 Постанови № 1178 від 12.10.2022 р. передбачено: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель, а також є чітко визначений перелік невідповідностей, на які Замовнику заборонено надавати 24 години на виправлення помилок, а саме:
- Тендерне забезпечення;
- відсутні документи технічних та якісних характеристиках предмета закупівлі, якщо такі вимагались;
- Зміна назви, моделі, та інших найменувань, які призведуть до зміни предмету закупівлі.
Враховуючи вищевказану інформацію Замовником було надано учаснику тендерної процедури ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТЛЯ АЛІНА ОЛЕГІВНА вимогу про усунення правопорушення від 23.09.2024 року. П.3.10 На підтвердження якості матеріалу зовнішньої сторони надати Висновок державної санітано-епідеміологічної експертизи. Даний документ відсутній, що суперечить (пп.3.10. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації). Учаснику необхідно надати На підтвердження якості матеріалу зовнішньої сторони надати Висновок державної санітано-епідеміологічної експертизи.
П.3.11. На підтвердження якості матеріалу внутрішньої сторони надати Висновок державної санітано-епідеміологічної експертизи. Даний документ відсутній, що суперечить (пп.3.11. п. 3 Додатку 1 до тендерної документації). Учаснику необхідно надати На підтвердження якості матеріалу внутрішньої сторони надати Висновок державної санітано-епідеміологічної експертизи.
В учасника тендерної процедури були відсутні документи, які підтверджують якість матеріалу зовнішньої сторони та внутрішньої, Висновок державної санітано-епідеміологічної експертизи не є документом, який підтверджує кваліфікаційні, або ті невідповідності, які можна виправити протягом 24 годин, а є тим, яким засвідчується відповідність медичним вимогам для безпеки здоров’я і життя людини, тобто вимога яка підтверджує якість/відповідність запропонованого товару.
Замовником неправомірно було застосовано механізм виправлення помилок, що призвело до порушення Законодавства України в сфері Публічних Закупівель.
Вимагаємо на підставі вищезазначеного повернути учасника на кваліфікацію та дискваліфікувати пропозицію учасника як ту, що не відповідає вимогам щодо предмета закупівлі.
«Інформативно ( відповідно до тлумачення) : Висновок державної санітарноепідеміологічної експертизи – документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об’єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров’я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов’язковим для виконання власником об’єкта експертизи. Тож надана інформація свідчить про те, що це є документ, який засвідчує якість/відповідність, а отже відсутність даних підтверджень не підлягає виправленню»
Пдібна практика наявна і в органах оскарження,Рішення колегії № 17330-р/пк-пз від 30.10.2023
Замовником встановлена чітка вимога у тендерній документації щодо надання документів на товари (на виріб та/або частину виробу), що є предметом закупівлі, а тому під час кваліфікації учасника та розгляду документів, які надаються у складі тендерної пропозиції учасника (переможця) замовнику потрібно бути більш уважними та перевіряти документи/інформацію на предмет відповідності тим вимогам, які ж і сам встановив у змісті тендерної документації. Неуважність замовника привела до невідхилення тендерної пропозиції учасника, яка підлягала відхиленню, а такі дії згідно статті 164-14 КУпАП є порушенням у сфері публічних закупівель та передбачена відповідальність у вигляді накладання штрафних санкцій від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (25 500 грн. – 51 000 грн.)
У разі, якщо Замовником не буде прийнято рішення в передбачені законодавством терміни, наша компанія буде звертатись до АМКУ для оскарження Вашого рішення.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:26.09.2024 13:06
Вирішення:Дякуємо за звернення! Відповідно до п.43 Особливостей Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі визначені в Додатку 3 до тендерної документації. Учасником ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТЛЯ АЛІНА ОЛЕГІВНА в складі тендерної пропозиції було надано підтвердження, що відповідає вимогам тендерної документації. В ході перевірки документів учасника ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТЛЯ АЛІНА ОЛЕГІВНА, було встановлено невідповідності визначені в Додатку 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції». Замовником під час розгляду пропозиції було виявлено невідповідності та в установленому порядку надано можливість усунути виявлені невідповідності. Учасник ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТЛЯ АЛІНА ОЛЕГІВНА у встановленому порядку протягом 24 годин усунув виявлені невідповідності, таким чином у Замовника не було підстав для відхилення пропозиції ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЕТЛЯ АЛІНА ОЛЕГІВНА.