-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Код згідно ДК 021:2015: 09130000-9 – Нафта і дистиляти (бензин, дизельне паливо, для транспорту)
Торги не відбулися
38 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 193.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 193.50 UAH
Період оскарження:
09.09.2024 10:07 - 02.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Дискримінаційні вимоги тендерної документації.Неправомірні вимоги, згідно чинного законодавствва, щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі
Номер:
d5075e73049745068123686ed5b84315
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-09-001817-a.a1
Назва:
Дискримінаційні вимоги тендерної документації.Неправомірні вимоги, згідно чинного законодавствва, щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі
Скарга:
Відповідно до пункту 1.2. таблиці "Документи для підтвердження технічних характеристик" додатку 1 (додаток до скарги, файл - Додаток 1. ДОКУМЕНТИ_ ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ (1).doc) та вимог додатку 4 до тендерної документації (додаток до скарги, файл - Додаток 4. Технічна специфікація.docx) замовник вимагає надати:
- Сертифікат системи управління якістю, виданий на ім’я учасника, стосовно посередництва у торгівлі талонами на пальне та у торгівлі паливом бензовозними нормами виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT). Сертифікат повинен бути виданий не раніше 2022 року та повинен бути чинним на момент подачі пропозиції. Додатково учасник надає чинний договір з державним підприємством органу сертифікації, який видав зазначений сертифікат, лист від органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат Учаснику та атестат про відповідну акредитацію органу сертифікації разом з додатками, завірений уповноваженою особою органу сертифікації.
- Сертифікат на систему екологічного управління, виданий на ім’я учасника, стосовно у торгівлі талонами на пальне та у торгівлі паливом бензовозними нормами, виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT). Сертифікат повинен бути виданий не раніше 2022 року та повинен бути чинним на момент подачі пропозиції. Додатково учасник надає чинний договір з державним підприємством органу сертифікації, який видав зазначений сертифікат, лист від органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат Учаснику та атестат про відповідну акредитацію органу сертифікації разом з додатками, завірений уповноваженою особою органу сертифікації.
- Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, виданий на ім’я учасника, стосовно у торгівлі талонами на пальне та у торгівлі паливом бензовозними нормами, виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації відповідно до вимог сфери акредитації, зокрема ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT).
Сертифікат повинен бути виданий не раніше 2022 року та повинен бути чинним на момент подачі пропозиції. Додатково учасник надає чинний договір з державним підприємством органу сертифікації, який видав зазначений сертифікат, лист від органу сертифікації, який підтверджує, що він видав зазначений сертифікат Учаснику та атестат про відповідну акредитацію органу сертифікації разом з додатками.
- Сертифікат ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) на систему управління щодо протидії корупції, виданий на ім’я учасника, стосовно посередництва у торгівлі талонами на пальне та у торгівлі паливом бензовозними нормами, виданий акредитованим згідно ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1 Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації.
Пов'язані документи:
Учасник
- ООВ ФАКТУМ ЦОВ ТОВ лист 969 і 091023_ IMG_0001.pdf 13.09.2024 15:03
- Фактум договір основний.pdf 13.09.2024 15:03
- ТН 2 9001 ТОВ УКРПЕТРОЛЦЕНТР.pdf 13.09.2024 15:03
- ТН 2 14001 ТОВ УКРПЕТРОЛЦЕНТР.pdf 13.09.2024 15:03
- СФЕРА.pdf 13.09.2024 15:03
- ТН 1 45001 ТОВ УКРПЕТРОЛЦЕНТР.pdf 13.09.2024 15:03
- ТН 1 27001 ТОВ УКРПЕТРОЛЦЕНТР.pdf 13.09.2024 15:03
- ІSO 45001.pdf 13.09.2024 15:03
- ІSO 37001.pdf 13.09.2024 15:03
- ІSO 27001.pdf 13.09.2024 15:03
- ІSO 9001.pdf 13.09.2024 15:03
- ІSО 14001.pdf 13.09.2024 15:03
- Договір Фактум до ІSO 9001 від 18.04.2023.pdf 13.09.2024 15:03
- Про технічні регламенти від 15.01.2015 № 124-VIII.pdf 13.09.2024 15:03
- ВІДПОВІДЬ ТОВ УКРПЕТРОЛЦЕНТР.pdf 13.09.2024 15:03
- АТЕСТАТ.pdf 13.09.2024 15:03
- Додаток 1. ДОКУМЕНТИ_ ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ.doc 13.09.2024 15:03
- Додаток 4. Технічна специфікація.docx 13.09.2024 15:03
- sign.p7s 13.09.2024 15:04
- Протокол зміни до ТД та до додатку №4.docx 16.09.2024 10:06
- Перелік змін до тендерної документації про проведення відкритих торгів з особливостями НАФТА І ДИСТИЛЯТИ.docx 16.09.2024 10:06
- Додаток 4 Технічна специфікація в новій редакції.docx 16.09.2024 10:06
- ТД в новій редакції.doc 16.09.2024 10:06
- ПОЯСНЕННЯ ЩОДО СКАРГИ.pdf 19.09.2024 14:57
- Пояснення АМКУ щодо скарги.docx 19.09.2024 14:57
- ПРОТОКОЛ 12.pdf 30.09.2024 15:41
- рішення від 17.09.2024 №15377.pdf 17.09.2024 17:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 25.09.2024 №15845.pdf 26.09.2024 11:45
- рішення від 25.09.2024 №15845.pdf 27.09.2024 15:44
Дата прийняття скарги до розгляду:
13.09.2024 15:52
Дата розгляду скарги:
25.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
17.09.2024 17:31
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
27.09.2024 15:45
Дата виконання рішення Замовником:
30.09.2024 15:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення Комісії Антимонопольного Комітету України виконано шляхом внесення змін до тендерної документації, додатку 1 та додатку 4 др тендерної документації з продовженням термінів подання тендерних пропозицій.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
b14102c8bb054dab96b6b7183bd7a2cc
Заголовок пункту скарги:
Неправомірні вимоги, згідно чинного законодавствва, щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до вимог замовника та опису в скарзі Замовник вимагає надання учасниками перелік сертифікатів ISO виданий акредитованим Національним агентством з акредитації України, державним органом сертифікації відповідно до вимог сфери акредитації.
ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» (далі - Скаржник) як потенційний учасник не погоджується з даними вимогами та зазначає, що встановлюючи дані вимоги Замовник порушує підпункт 1, 3, пункту 1 та пункт 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вище вказані порушення стосуються вимоги надання сертифікатів ISO виданими державними органами сертифікації.
Скраржник зазначає, що в Україні система оцінки відповідності (сертифікації) регулюється Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" (далі – Закон № 124-VIII) (додаток до скарги, файл - Про технічні регламенти від 15.01.2015 № 124-VIII.pdf), відповідно до якого оцінка відповідності (сертифікація) поділяється на обов’язкову (передбачена технічними регламентами) та добровільну (яка не вимагається технічними регламентами).
Відповідно до Закону № 124-VIII:
- документ про відповідність це - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності;
- орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування;
- сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
Чинними на сьогодні в Законами України не передбачена обов’язкова сертифікація вимогам міжнародного стандарту ISO які вимагаються замовником у даній закупівлі. Статтею 24 Закону № 124-VIII встановлено, що добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам на умовах, визначених договором між заявником і таким органом з оцінки відповідності.
Законом № 124-VIII передбачено, що для виконання завдань з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів (обов’язкова оцінка відповідності) у випадка, визначених у відповідних технічних регламентах чи передбачених ними процедур оцінки відповідності, повинні або можуть бут залучені, зокрема призначені органи з оцінки відповідності, які повинні бути акредитовані національним органом України з акредитації.
Ураховуючи зазначене, якщо технічними регламентами передбачено оцінку відповідності систем менеджменту (систем управлінь якістю), то така оцінка відповідності здійснюється призначеними органами з оцінки відповідності, які повинні бути акредитовані.
Також Законом № 124-VIII передбачається можливість здійснення добровільної оцінки відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. При цьому, Законом № 124-VIII не встановлено вимоги щодо обов’язкової акредитації в органу з оцінки відповідності, який проводить добровільну оцінку відповідності. Таким чином, органи з оцінки відповідності, у тому числі які не акредитовані, мають право проводити добровільну оцінку відповідності системи менеджменту (системи управління якістю) на відповідність будь-яким вимогам, зазначеним у договорі між ними та заявником таких робіт.
Зазначаємо, що сертифікати ISO які вимагаються Замовником є добровільними для будь якого суб’єкта господарювання в Україні. Жоден нормативний акт не визначає їх обов’язковими для здійснення господарської діяльності, в тому числі для реалізації пального.
Також вище вказаним Законом № 124-VIII та іншими Законами України не передбачено видачу вказаних Замовником сертифікатів ISO виключно державним органом сертифікації. Тобто Законодавство України передбачає видачу вище вказаних сертифікатів ISO органами сертифікації будь якої фоми власності.
Так, відповідно до абзацу двадцять першого частини першої статті 1 Закону № 124-VIII орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування.
Отже Замовник безпідставно не маючи жодних обгрунтувань, вимагає надання сертифікатів ISO, які видані саме державними органами сертифікації.
Так Скаржник як потенційний учасник, який має всі легітимні сертифікати ISO, які вимагає Замовник, але видані не державним органом сертифікації, не може брати участь у даній закупівлі через вище вказані дискримінаційні вимоги. Отже вимоги вданій закупівлі щодо надання Учасниками сертифікатів ISO, які видані державним органом сертифікації є дискримінаційними, суперечать законодавству України та прямо обмежують права Скаржника на участь в даній закупівлі через потенційний ризик бути дискваліфікованим.
У свою чергу Скаржник на виконання зазначених Замовником вимог може надати наступні документи:
Договір з ТОВ «Центр Оцінки відповідності» «ФАКТУМ» (Додаток до Скарги файл - Фактум договір основний)
1) сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT,) «Системи управління якістю стосовно торгівлі талонами/скретч-картками на пальне. Вимоги» (Додаток до Скарги файл - ІSO 9001);
2) сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління» (Додаток до Скарги файл - ІSO 14001);
3) сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» (Додаток до Скарги файл - ІSO 27001);
4) сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»;
5) сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (Додаток до Скарги файл - ІSO 37001);
Всі сертифікати видані на ім‘я Скаржника у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, технічний нагляд (Додатки до Скарги файли - ТН 2 9001 ТОВ УКРПЕТРОЛЦЕНТР, ТН 2 14001 ТОВ УКРПЕТРОЛЦЕНТР, ТН 1 27001 ТОВ УКРПЕТРОЛЦЕНТР, ТН 1 45001 ТОВ УКРПЕТРОЛЦЕНТР ) та договір з органом сертифікації який його видав (Додаток до Скарги файл - Фактум договір основний та Договір Фактум до ІSO 9001 від 18.04.2023), Атестат про акредитацію органу оцінки (Додаток до Скарги файл - Атестат) та листи від органу сертифікації про підтвердження факту видачі сертифікатів відповідності (Додатки до скарги файлм - ВІДПОВІДЬ ТОВ УКРПЕТРОЛЦЕНТР та ООВ ФАКТУМ ЦОВ ТОВ лист 969 і 091023_ IMG_0001) проте всі ці сертифікати видані не державним органом, а приватним.
Відповідно вимоги Замовника, щодо державної форми власності органу сертифікації обмежують наші права як можливого учасника даної закупівлі, отже є дискримінаційними та такими що обмежують потенційне коло учасників, адже за таких умов у закупівлі зможуть взяти участь лише ті учасники які отримали сертифікати Ісо у органі сертифікації державної форми власності.
ТОВ «УКРПЕТРОЛЦЕНТР» (далі - Скаржник) як потенційний учасник не погоджується з даними вимогами та зазначає, що встановлюючи дані вимоги Замовник порушує підпункт 1, 3, пункту 1 та пункт 4 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Вище вказані порушення стосуються вимоги надання сертифікатів ISO виданими державними органами сертифікації.
Скраржник зазначає, що в Україні система оцінки відповідності (сертифікації) регулюється Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" (далі – Закон № 124-VIII) (додаток до скарги, файл - Про технічні регламенти від 15.01.2015 № 124-VIII.pdf), відповідно до якого оцінка відповідності (сертифікація) поділяється на обов’язкову (передбачена технічними регламентами) та добровільну (яка не вимагається технічними регламентами).
Відповідно до Закону № 124-VIII:
- документ про відповідність це - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності;
- орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування;
- сертифікація - підтвердження відповідності третьою стороною, яке стосується продукції, процесів, послуг, систем або персоналу.
Чинними на сьогодні в Законами України не передбачена обов’язкова сертифікація вимогам міжнародного стандарту ISO які вимагаються замовником у даній закупівлі. Статтею 24 Закону № 124-VIII встановлено, що добровільна оцінка відповідності здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам на умовах, визначених договором між заявником і таким органом з оцінки відповідності.
Законом № 124-VIII передбачено, що для виконання завдань з оцінки відповідності вимогам технічних регламентів (обов’язкова оцінка відповідності) у випадка, визначених у відповідних технічних регламентах чи передбачених ними процедур оцінки відповідності, повинні або можуть бут залучені, зокрема призначені органи з оцінки відповідності, які повинні бути акредитовані національним органом України з акредитації.
Ураховуючи зазначене, якщо технічними регламентами передбачено оцінку відповідності систем менеджменту (систем управлінь якістю), то така оцінка відповідності здійснюється призначеними органами з оцінки відповідності, які повинні бути акредитовані.
Також Законом № 124-VIII передбачається можливість здійснення добровільної оцінки відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, та на відповідність будь-яким заявленим вимогам. При цьому, Законом № 124-VIII не встановлено вимоги щодо обов’язкової акредитації в органу з оцінки відповідності, який проводить добровільну оцінку відповідності. Таким чином, органи з оцінки відповідності, у тому числі які не акредитовані, мають право проводити добровільну оцінку відповідності системи менеджменту (системи управління якістю) на відповідність будь-яким вимогам, зазначеним у договорі між ними та заявником таких робіт.
Зазначаємо, що сертифікати ISO які вимагаються Замовником є добровільними для будь якого суб’єкта господарювання в Україні. Жоден нормативний акт не визначає їх обов’язковими для здійснення господарської діяльності, в тому числі для реалізації пального.
Також вище вказаним Законом № 124-VIII та іншими Законами України не передбачено видачу вказаних Замовником сертифікатів ISO виключно державним органом сертифікації. Тобто Законодавство України передбачає видачу вище вказаних сертифікатів ISO органами сертифікації будь якої фоми власності.
Так, відповідно до абзацу двадцять першого частини першої статті 1 Закону № 124-VIII орган з оцінки відповідності - орган (підприємство, установа, організація чи їх структурний підрозділ), що здійснює діяльність з оцінки відповідності, включаючи калібрування, випробування, сертифікацію та інспектування.
Отже Замовник безпідставно не маючи жодних обгрунтувань, вимагає надання сертифікатів ISO, які видані саме державними органами сертифікації.
Так Скаржник як потенційний учасник, який має всі легітимні сертифікати ISO, які вимагає Замовник, але видані не державним органом сертифікації, не може брати участь у даній закупівлі через вище вказані дискримінаційні вимоги. Отже вимоги вданій закупівлі щодо надання Учасниками сертифікатів ISO, які видані державним органом сертифікації є дискримінаційними, суперечать законодавству України та прямо обмежують права Скаржника на участь в даній закупівлі через потенційний ризик бути дискваліфікованим.
У свою чергу Скаржник на виконання зазначених Замовником вимог може надати наступні документи:
Договір з ТОВ «Центр Оцінки відповідності» «ФАКТУМ» (Додаток до Скарги файл - Фактум договір основний)
1) сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT, ISO 9001:2015, IDT,) «Системи управління якістю стосовно торгівлі талонами/скретч-картками на пальне. Вимоги» (Додаток до Скарги файл - ІSO 9001);
2) сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT) «Системи екологічного управління» (Додаток до Скарги файл - ІSO 14001);
3) сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO/IEC 27001:2023 (ISO/IEC 27001:2022, IDT) «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» (Додаток до Скарги файл - ІSO 27001);
4) сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018 IDT) «Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування»;
5) сертифікат відповідності вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» (Додаток до Скарги файл - ІSO 37001);
Всі сертифікати видані на ім‘я Скаржника у відповідності до міжнародних норм та вимог Національної агенції з акредитації України, технічний нагляд (Додатки до Скарги файли - ТН 2 9001 ТОВ УКРПЕТРОЛЦЕНТР, ТН 2 14001 ТОВ УКРПЕТРОЛЦЕНТР, ТН 1 27001 ТОВ УКРПЕТРОЛЦЕНТР, ТН 1 45001 ТОВ УКРПЕТРОЛЦЕНТР ) та договір з органом сертифікації який його видав (Додаток до Скарги файл - Фактум договір основний та Договір Фактум до ІSO 9001 від 18.04.2023), Атестат про акредитацію органу оцінки (Додаток до Скарги файл - Атестат) та листи від органу сертифікації про підтвердження факту видачі сертифікатів відповідності (Додатки до скарги файлм - ВІДПОВІДЬ ТОВ УКРПЕТРОЛЦЕНТР та ООВ ФАКТУМ ЦОВ ТОВ лист 969 і 091023_ IMG_0001) проте всі ці сертифікати видані не державним органом, а приватним.
Відповідно вимоги Замовника, щодо державної форми власності органу сертифікації обмежують наші права як можливого учасника даної закупівлі, отже є дискримінаційними та такими що обмежують потенційне коло учасників, адже за таких умов у закупівлі зможуть взяти участь лише ті учасники які отримали сертифікати Ісо у органі сертифікації державної форми власності.
×
-
Назва доказу:
Лист органу сертифікації щодо видачі Скаржниу сертифікатів ісо
-
Повʼязаний документ:
ВІДПОВІДЬ ТОВ УКРПЕТРОЛЦЕНТР.pdf
-
-
Назва доказу:
Сфера акредитації органу сертифікації
-
Повʼязаний документ:
СФЕРА.pdf
-
-
Назва доказу:
Атестат про акредитацію органу сертифікації
-
Повʼязаний документ:
АТЕСТАТ.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічний нагляд до ІSO 45001
-
Повʼязаний документ:
ТН 1 45001 ТОВ УКРПЕТРОЛЦЕНТР.pdf
-
-
Назва доказу:
ІSO 45001
-
Повʼязаний документ:
ІSO 45001.pdf
-
-
Назва доказу:
ІSO 37001
-
Повʼязаний документ:
ІSO 37001.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічний нагляд ІSO 27001
-
Повʼязаний документ:
ТН 1 27001 ТОВ УКРПЕТРОЛЦЕНТР.pdf
-
-
Назва доказу:
ІSO 27001
-
Повʼязаний документ:
ІSO 27001.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічний нагляд ІSO 14001
-
Повʼязаний документ:
ТН 2 14001 ТОВ УКРПЕТРОЛЦЕНТР.pdf
-
-
Назва доказу:
ІSO 14001
-
Повʼязаний документ:
ІSО 14001.pdf
-
-
Назва доказу:
Технічний нагляд до ІSO 9001
-
Повʼязаний документ:
ТН 2 9001 ТОВ УКРПЕТРОЛЦЕНТР.pdf
-
-
Назва доказу:
ІSO 9001
-
Повʼязаний документ:
ІSO 9001.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір з органом сертифікації до ІSO 9001
-
Повʼязаний документ:
Договір Фактум до ІSO 9001 від 18.04.2023.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір з органом сертифікації
-
Повʼязаний документ:
Фактум договір основний.pdf
-
-
Назва доказу:
Закон України Про технічні регламенти та оцінку відповідності
-
Повʼязаний документ:
Про технічні регламенти від 15.01.2015 № 124-VIII.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток 4 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 4. Технічна специфікація.docx
-
-
Назва доказу:
Додаток 1 до тендерної документації
-
Повʼязаний документ:
Додаток 1. ДОКУМЕНТИ_ ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ.doc
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Вилучити в пункту 1.2. таблиці "Документи для підтвердження технічних характеристик" додатку 1 до тендерної документації та додатку 4 до тендерної документації вимоги щодо надання сертифікатів ISO, які видані державними органами сертифікації.