-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Станція РЕБ «Saqribs-5» або еквівалент
Для матеріально-технічного забезпечення військової частини
Завершена
219 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 095.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 1 095.00 UAH
Період оскарження:
08.09.2024 15:35 - 13.09.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
на незаконні дії Замовника
Номер:
f77344d936914dc883a0f36b45b557d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-08-000176-a.b1
Назва:
на незаконні дії Замовника
Вимога:
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Prozorro, була оголошена закупівля «Станція РЕБ «Saqribs-5» або еквівалент / Для матеріально-технічного забезпечення військової частини» за ДК 021:2015: 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту - Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-08-000176-a,
Протоколом № 100, уповноваженою особою було дискваліфікавано Фізичну особу-підприємеця Лисак А. Р. по процедурі закупівлі ««Станція РЕБ «Saqribs-5» або еквівалент / Для матеріально-технічного забезпечення військової частини» за ДК 021:2015: 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту - Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-08-000176-a,
Фізична особа-підприємець Лисак А. Р. не може погодитися з прийнятим рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, а також порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами) з наступних підстав: який пропонуються нами для участі в тендерній закупівлі не підлягають обов'язковій сертифікації та не потребують проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи, оскільки наказ Державного комітету стандартизації, метрології та сертифікації Украйни від 30.08.2002 р. N 498 «Про затвердження переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні», який передбачав обов'язковість сертифікації пропонованих нами товарів втратив свою чинність на підставі наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 1 лютого 2005 року № 28. Тому, враховуючи дані нормативно-правові документи надання документів, які засвідчують якість товарів, в тому числі i висновок CEC не є обов'язковим.
При цьому, згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються нами у складі тендерної пропозиції.
Відтак. враховуючи вищенаведене відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, v тому числі Фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для iї відхилення замовником.
Проте замовник суперечить своєму рішенню та порушує вимоги ст. 5 ЗУ «Про публічні закупілі» , а саме дискримінує учасника та рівне ставлення до нього, обєктивно та неупереджено визначає переможцем процедури іншого учасника.
Однак, рішення мотивовано тим, що тендерну пропозицію ФОП Лисак А. Р. неправомірно дискваліфіковано, оскільки у своєму протоколі Замовник в обґрунтування протиправності рішення, посилається на наступні факти та обставини, обґрунтовуючи їх наступним.
Неправомірно відхиливши тендерну пропозицію ФОП Лисак А. Р.. з підстав, наведених в протоколі розгляду тендерних пропозицій, Замовник порушив вимоги постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), та, як наслідок, неправомірно перейшов до розгляду іншого учасника. Тим самим, Замовник, порушив право ФОП Лисак А. Р. на об`єктивний та неупереджений розгляд її тендерної пропозиції, що є порушенням вимог ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Отже, на думку ФОП Лисак А. Р., рішення не є законним та обґрунтованим, а підстави для відхилення пропозиції відсутні.
Таким чином, рішення Замовника повинно ґрунтуватися на верховенства права, бути законним і обґрунтованим. Законним є рішення обґрунтованим на підставі повно і всебічно з`ясованих обставин, підтверджених тими доказами, які були досліджені тендерним комітетом, з наданням оцінки всім аргументам учасника.
Відповідно до ч. 2 ст. 19 Конституції України органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов`язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади встановлює Закону України «Про публічні закупівлі»
Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції.
Зокрема, відповідно до постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, чим тендерний комітет порушив дану норму.
Критеріями оцінки тендерний комітет визначив - ціна.
Відповідно до ст.3 Закону № 3659 основним завданням Антимонопольного комітету України є участь у формуванні та реалізації конкурентної політики в частині: 1) здійснення державного контролю за дотриманням законодавства про захист економічної конкуренції на засадах рівності суб`єктів господарювання перед законом та пріоритету прав споживачів, запобігання, виявлення і припинення порушень законодавства про захист економічної конкуренції; 2) контролю за концентрацією, узгодженими діями суб`єктів господарювання та дотриманням вимог законодавства про захист економічної конкуренції під час регулювання цін (тарифів) на товари, що виробляються (реалізуються) суб`єктами природних монополій; 3) сприяння розвитку добросовісної конкуренції; 4) методичного забезпечення застосування законодавства про захист економічної конкуренції; 5) здійснення контролю щодо створення конкурентного середовища та захисту конкуренції у сфері державних закупівель; 6) проведення моніторингу державної допомоги суб`єктам господарювання та здійснення контролю за допустимістю такої допомоги для конкуренції.
Антимонопольний комітет України будує свою діяльність на принципах: законності; гласності; захисту конкуренції на засадах рівності фізичних та юридичних осіб перед законом та пріоритету прав споживачів. (стаття 4 Закону № 3659).
На підставі вищевикладеного уповноваженою особою Державне підприємство "Східний гірничо-збагачувальний комбінат" розглянув ФОП Лисак А. Р. з порушенням номр Закону України «Про публічні закупівлі» та постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. №1178 (зі змінами), дискримінував учасника та рівне ставлення до нього, тим самим порушив принцип відкритості та прозорості, максимальної економії.
Шановний Замовнику, звертаємо Вашу увагу, що відповідно до Розділу X Прикінцевих та Перехідних положень ЗУ Про публічні закупівлі, а також та ст. 164-14 Кодексу про адміністративні правопорушення, невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону - тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян. У разі, не відхилення тендерної пропозиції такого учасника, ми змушені будемо звернутися до Аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі, з метою перевірки дотримання Вами принципів щодо недискримінація учасників та рівне ставлення до них; щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також запобігання корупційним діям і зловживанням. Ми будемо звертатися до АМКУ, так як обраний Вами переможець ПОВНІСТЮ не відповідає багатьом умовам Вашої тендерної документації. Просимо Вас відмінити рішення про визнання переможця, в іншому випадку ми змушені будемо звернутися до АМКУ за захистом своїх прав та інтересів, в тому числі до аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель.
У разі, не відхилення тендерної пропозиції такого учасника, ми змушені будемо звернутися до Аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель, в тому числі, з метою перевірки дотримання Вами принципів щодо недискримінація учасників та рівне ставлення до них; щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, а також запобігання корупційним діям і зловживанням.
Просимо Вас відмінити рішення про визнання переможця, в іншому випадку ми змушені будемо звернутися до АМКУ за захистом своїх прав та інтересів, в тому числі до аудиторської служби, з метою перевірки дотримання Вами законодавства у сфері публічних закупівель.
Пов'язані документи:
Учасник
- вимога 23092024.pdf 27.09.2024 23:24
Дата подачі:
27.09.2024 23:24
Вирішення:
Тендерна пропозиція учасника процедури відкритих торгів з особливостями за предметом - «Станція РЕБ «Saqribs-5» або еквівалент для матеріально-технічного забезпечення військової частини» за ДК 021:2015: 35730000-0 Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту - Ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-08-000176-a – ФОП Лисак Анастасії Русланівни / код ЄДРПОУ 3237500983 / була відхилена на підставі пп.2 п.44 Особливостей – тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації :
- відсутні документи, підтверджуючі якість товару / п.3 Додатку-4 до Тендерної Документації «ІНФОРМАЦІЯ про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі документи, які повинен надати учасник для підтвердження відповідності зазначеним характеристикам», а саме оригінал або копія декларації відповідності вимогам технічних регламентів та/або копія сертифікату відповідності , висновки санітарно-епідеміологічної експертизи, тощо;
- п.6 Додатку-4 до Тендерної Документації / згідно порівняльної таблиці запропонованого товару ( Лист №32 від15.09.2024р. ) не всі технічні характеристики товару відповідають технічним вимогам замовленого товару та є гіршими (збільшена вага виробу , габаритні розміри виробу не тотожні замовленим, необхідна ємкість акумулятора більша замовленої);
- запропонований учасником засіб радіоелектронної боротьби з FPV, згідно з наданим документом «ДУГА 2.1, ДУГА 3.5 ПАСПОРТ ВИРОБУ», не відповідає необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі ( загальна вихідна потужність менша визначеної, загальна вага більше визначеної, габаритні розміри виробу не тотожні замовленим).
Статус вимоги:
Відхилено