• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

«Нове будівництво укриття для закладу освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області за адресою: вул. Шкільна, 34, с. Малий Фонтан». Коригування, код ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Торги не відбулися

36 388 076.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 363 880.77 UAH
Період оскарження: 06.09.2024 17:07 - 20.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на дії Замовника

Номер: 5c7f7ab9d892446eb803c4da19653d1d
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-06-011902-a.a1
Назва: Скарга на дії Замовника
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 17.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 10.10.2024 16:33
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 22.10.2024 16:38
Дата виконання рішення Замовником: 24.10.2024 12:55
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Органу оскарження виконано. Скасовано рішення про визнання переможцем процедури відкритих торгів по предмету закупівлі: «Нове будівництво укриття для закладу освіти Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області за адресою: вул. Шкільна, 34, с. Малий Фонтан». Коригування, код ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель – ТОВ Котовський асфальтобетонний завод (код ЄДРПОУ: 39103990)
Автор: Товариство з обмеженою відповід­альністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ „РЕЛЬЯНС ПЛЮС“», Олег Охоцький +380983498467 bk.relyans.plyus@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 519b626dc575471bb655a61f41579097
Заголовок пункту скарги: 1. Порушення порядку підтвердження ступеня локалізації в частині не надання відповідної Угоди
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 1. Порушення порядку підтвердження ступеня локалізації в частині не надання відповідної Угоди.

Згідно абзацу 3 пункту 12 «Ступень локалізації виробництва» Додатку № 1 до тендерної документації: «Положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та вимоги даного пункту не застосовуються у разі, якщо країною походження товару, який замовник набуває у власність під час виконання робіт / надання послуг, є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”.
Учасник у складі тендерної пропозиції має надати виключно довідку в довільній формі з інформацією про країну походження товару, який замовник набуває у власність під час виконання робіт / надання послуг, відповідну угоду та документ, який підтверджує країну походження такого товару. Таким документом може бути: довідка / лист / інший документ в довільній формі або сертифікат про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару або інший документ».
Отже, дана вимога ТД містить виключний перелік документального підтвердження, а саме:
- довідка в довільній формі з інформацією про країну походження товару;
- відповідна угода;
- документ, який підтверджує країну походження такого товару.
У складі тендерної пропозиції переможця – ТОВ Котовський асфальтобетонний завод, відсутня відповідна угода – як документ, що повинен був надати учасник.
Отже, Переможцем не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей – «тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 3cfa095a85514f9d8bc08b5e9af3e98a
Заголовок пункту скарги: 2. Порушення порядку підтвердження ступеня локалізації в частині не надання документу, який підтверджує країну походження такого товару
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 2. Порушення порядку підтвердження ступеня локалізації в частині не надання документу, який підтверджує країну походження такого товару.
Відповідно до пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує у 2024 році 20 відсотків.
Відповідно до підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом.
Замовник відповідно до закупівлі закуповує роботи. Відповідно до п. 557 таблиці «Відомість обсягів робіт» до Додатка № 4 до тендерної документації передбачено, зокрема, виконання робіт з монтажу та придбання Генератора бензинового Fogo FV 15540 RTE (згідно скріну №1).
Учасник у складі своєї пропозиції надає Локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-05 на електроосвітлення та Підсумкову відомість ресурсів до Локального кошторису №02-01-05 (файл «Локальний та підсумкова – Електроосвітлення»), в яких Учасник пропонує Замовнику придбати Генератор бензиновий Fogo FV 15540 RTE (згідно скрінів №2,№3)
Отже, оскільки Положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та вимоги даного пункту не застосовуються до даного товару, тому що країною походження товару, який замовник набуває у власність під час виконання робіт / надання послуг, є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України “Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі”.
Відповідно до п. 12 Додатку 1 до Тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції має надати виключно довідку в довільній формі з інформацією про країну походження товару, який замовник набуває у власність під час виконання робіт / надання послуг, відповідну угоду та документ, який підтверджує країну походження такого товару. Таким документом може бути: довідка / лист / інший документ в довільній формі або сертифікат про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару або інший документ.
На виконання цієї вимоги Переможцем у складі пропозиції надано Декларацію про відповідність на Електрогенераторні установки з поршневим двигуном внутрішнього згорання TM Fogo (2 типи, 270 моделей згідно додатку до декларації) (файл: «Довідка локалізація товару»).
Відповідно до 1 Додатку до декларації та 2 Додатку до декларації відсутня модель Генератора бензинового Fogo FV 15540 RTE
Також, Переможцем надано Сертифікат відповідності на Електрогенераторні установки з поршневим двигуном внутрішнього згорання TM «Fogo» (згідно з Додатком - 2 типи, 270 моделей) (файл: «Довідка локалізація товару»). Відповідно до Додатку 1 до сертифіката відповідності та Додатку 2 до сертифіката відповідності відсутня модель Генератора бензинового Fogo FV 15540 RTE.
Ураховуючи вище викладене слідує, що Переможцем у складі своєї пропозиції не надано документ, який підтверджує країну походження товару Генератора бензинового Fogo FV 15540 RTE, чим порушено вимоги п. 12 Додатку 1 до Тендерної документації.

Отже, Переможцем не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей – «тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей»

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 021e4d9407b84365a8cce348b9df3294
Заголовок пункту скарги: 3. Порушення документального підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій».
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Згідно абзацу 2 пункту 1 «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» Додатку 2 до тендерної документації:
«Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці».
Учасник – ТОВ Котовський асфальтобетонний завод, у складі тендерної пропозиції надав документ «Додаток _ 2 форма 1 - МТБ (3).pdf», в якому міститься Довідка від 02.10.2024 р. № 2/2, в якій визначений перелік наявного обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
Позиціями 13-16 зазначеної довідки ТОВ Котовський асфальтобетонний завод підтверджує наявність:
- Бульдозер ДЗ-42 (ДТ-75);
- Бульдозер Д-532;
- ЗИЛ 431412 вантажний водоцистерна;
- АН 80 на шасі ЗИЛ 130 вантажний цистерна спеціальна.
Документальним підтвердженням правової підстави наявності зазначеної техніки є Договір оренди № 07/6-23 від 07.06.2023 р., який поданий в документі «Додаток _ 2 форма 1 - МТБ (4).pdf».
Відповідно до пункту 6.1. Договору оренди № 07/6-23 від 07.06.2023 р.: цей договір набуває чинності з «07» червня 2023 р. по «07» червня 2024 р.
Пунктом 6.2. зазанченого договору передбачено: у разі якщо за місяць до закінчення терміну дії цього договору жодна із сторін не заявить про своє бажання припинити його дію, термін дії договору автоматично продовжується на наступний рік і так кожного разу.
Виникає питання: яким чином уповноваженій особі з публічних закупівель, головному спеціаліст сектору бухгалтерського обліку та фінансової звітності відділу житлово-комунального господарства, будівництва, благоустрою та розвитку інфраструктури Куяльницької сільської ради Подільського району Одеської області – Олені ЧИБІСОВІЙ, вдалось упевнитись в тому, що станом на дату визначення переможця процедури закупівлі («03» жовтня 2024 року) жодна із сторін Договору оренди № 07/6-23 від 07.06.2023 р. – не припиняла дію договору!?
Отже, на момент подачі тендерної пропозиції строк дії договору закінчився, відповідно – учасник – ТОВ Котовський асфальтобетонний завод, документально не підтвердив наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які визначені позиціями 13-16 Довідки від 02.10.2024 р. № 2/2.

Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 44b10938d75c44b8947c4f0a9aeef644
Заголовок пункту скарги: 4. Невідповідність тендерної пропозиції – ТОВ Котовський асфальтобетонний завод, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей в частині ненадання не надання розрахунку заробітної плати в pdf форматі.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Згідно умов ТД у Додатку № 4 встановлені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі.
Так, абзацом 5 Додатку № 4 до тендерної документації визначено:
«Цінова пропозиція надається у програмному комплексі АВК 5 не пізніше версії 3.9.1, або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації, з наступним переліком документів в pdf форматі та imd-файлі:
- договірна ціна;
- кошторисний розрахунок (пояснювальна записка, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунки прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат).
Також надати календарний графік виконання робіт в pdf форматі (Додаток до проекту Договору).
Розрахунок заробітної плати, загальновиробничих витрат та адміністративних витрат здійснювати згідно Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку України 01.11.2021 № 281».

Отже, дана вимога містить виключний перелік документів, які Учасник повинен надати в pdf форматі, а саме:
1) договірна ціна;
2) кошторисний розрахунок (пояснювальна записка, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, розрахунки прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат);
3) календарний графік виконання робіт;
4) розрахунок заробітної плати.
В складі тендерної пропозиції учасника – ТОВ Котовський асфальтобетонний завод, відсутні розрахунки заробітної плати в pdf форматі.
Отже, Переможцем не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей – «тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: 5e04e3e4f69149c8998d70c5137ce8cd
Заголовок пункту скарги: 5. Невідповідність тендерної пропозиції – ТОВ Котовський асфальтобетонний завод, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей в частині не відповідності Договірної ціни та розрахунків до неї Настанові 281.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Згідно умов ТД у Додатку № 4 встановлені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі.
Так, абзацом 5 Додатку № 4 до тендерної документації визначено:
«Цінова пропозиція надається у програмному комплексі АВК 5 не пізніше версії 3.9.1, або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації, з наступним переліком документів в pdf форматі та imd-файлі:
- договірна ціна;
- кошторисний розрахунок (пояснювальна записка, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунки прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат).
Також надати календарний графік виконання робіт в pdf форматі (Додаток до проекту Договору).
Розрахунок заробітної плати, загальновиробничих витрат та адміністративних витрат здійснювати згідно Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку України 01.11.2021 № 281».

Відповідно до Проєкту договору про закупівлю (Додаток № 5 до тендерної документації) встановлено, що Додаток 1 «Договірна ціна» має бути складений у відповідності до положень Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва.
Також, Враховуючи п. 18 Особливостей:
Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків:
визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті;
перерахунку ціни в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі;
перерахунку ціни та обсягів товарів в бік зменшення за умови необхідності приведення обсягів товарів до кратності упаковки.
Отже, цінова пропозиція повинна відповідати Кошторисним нормам України «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку України від 01.11.2021 року № 281 (далі – Настанова).
Настанова, в свою чергу, визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (абзац 1 пункту 1.1. Розділу І. «Загальні положення»).
Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (абзац 2 пункту 1.1. Розділу І. «Загальні положення»).
ТОВ Котовський асфальтобетонний завод подав у складі тендерної пропозиції документ «Договірна ціна та інші (4).pdf», в якому міститься розрахунок Договірної ціни, що не відповідає встановленій формі, наведеній у Додатку 30 до Настанови (пункт 5.2) (згідно скріну №4), а саме:
Отже, надана Переможцем Договірна ціна (файл: «Договірна ціна та інші (4).pdf») (згідно скріну №5) не відповідає Додатку 30 до Настанови, а саме:
1) рік здійснення будівництва зазначений Переможцем в Договірній ціні – 2024 рік, що не відповідає умовам оголошення та п.п. 4.4 Розділу І до Тендерної документації – «Строк виконання робіт» до 31.12.2025 р.;
2) Переможцем у наданій Договірні ціні не зазначено «Визначена згідно з…»;
3) Переможцем не зазначена «дата» складання в поточних цінах.












Скрін №5





Також ТОВ Котовський асфальтобетонний завод подав у складі тендерної пропозиції:
- документ «Локальний та підсумкова - Благоустрій (3).pdf», в якому містяться складені Локальні кошториси № 07-01-01; № 07-01-02; № 07-01-03; № 07-01-04,
- документ «Локальний та підсумкова - Електроосвітлення.pdf», в якому міститься складений Локальний кошторис № 02-01-05,
- документ «Локальний та підсумкова - ЗВК Укриття (1).pdf», в якому містяться Локальні кошториси № 06-01-01; № 06-01-02,
- документ «Локальний та підсумкова - ЗЕМ.pdf», в якому містяться складені Локальні кошториси № 04-01-01; № 04-01-02; № 04-01-03,
- документ «Локальний та підсумкова - Загально-будівельні роботи (1).pdf», в якому міститься складений Локальний кошторис № 02-01-01,
- документ «Локальний та підсумкова - Монтаж підйомника для МГН.pdf», в якому міститься складений Локальний кошторис № 02-01-010,
- документ «Локальний та підсумкова - Опалення та вентиляція.pdf», в якому міститься складений Локальний кошторис № 02-01-02,
- документ «Локальний та підсумкова - Пусконал водопровід та каналізація.pdf», в якому міститься складений Локальний кошторис № 02-01-04,
- документ «Локальний та підсумкова - Пусконалаг роботи системи пож сигналіз.pdf», в якому міститься складений Локальний кошторис № 02-01-07,
- документ «Локальний та підсумкова - СКС.pdf», в якому міститься складений Локальний кошторис № 02-01-08,
- документ «Локальний та підсумкова - Система СПЗ _СЗ.pdf», в якому міститься складений Локальний кошторис № 02-01-06,
- документ «Локальний та підсумкова - водопровід та каналізація.pdf», в якому міститься складений Локальний кошторис № 02-01-03,
- документ «Локальний та підсумкова - пусконалаг СКС.pdf», в якому міститься складений Локальний кошторис № 02-01-09,
що не відповідають встановленій формі, наведеній у Додатку 1 до Настанови (пункт 3.11),
а саме: відсутня «дата» складання поточних цін;
- документ «Локальні кошториси - придбання підйомника та обладнання_меблів_ інвентаря.pdf», в якому міститься складений Локальний кошторис № 02-01-011,
що не відповідає встановленій формі, наведеній у Додатку 2 до Настанови (пункт 3.11), а саме: відсутня «дата» складання поточних цін.

Ураховуючи вище викладене слідує, що Договірна ціна та вищевказані локальні кошториси Переможця не складені з дотриманням вимог та норм Настанови визначення вартості будівництва Наказу Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021р. «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Отже, Переможцем не виконана вимога Замовника, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника і є підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей – «тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 6
Номер: 99abf9ec2dfc492eabd1a832540fcd31
Заголовок пункту скарги: 6. Невідповідність тендерної пропозиції – ТОВ Котовський асфальтобетонний завод, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей в частині не надання підсумкової відомості ресурсів.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Згідно умов ТД у Додатку № 4 встановлені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі.
Так, абзацом 5 Додатку № 4 до тендерної документації визначено:
«Цінова пропозиція надається у програмному комплексі АВК 5 не пізніше версії 3.9.1, або інший програмний комплекс, який взаємодіє з комплексом АВК-5 в частині передачі кошторисної документації, з наступним переліком документів в pdf форматі та imd-файлі:
- договірна ціна;
- кошторисний розрахунок (пояснювальна записка, локальний кошторис, підсумкову відомість ресурсів, розрахунки прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат).
Також надати календарний графік виконання робіт в pdf форматі (Додаток до проекту Договору).
Розрахунок заробітної плати, загальновиробничих витрат та адміністративних витрат здійснювати згідно Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва» затвердженої наказом Міністерства регіонального розвитку України 01.11.2021 № 281».

Отже, дана вимога містить виключний перелік документів, які Учасник повинен надати в pdf форматі, а саме:
1) договірна ціна;
2) кошторисний розрахунок (пояснювальна записка, локальний кошторис, підсумкова відомість ресурсів, розрахунки прибутку, загальновиробничих та адміністративних витрат);
3) календарний графік виконання робіт;
4) розрахунок заробіної плати.


Натомість, у складі тендерної пропозиції переможця надані підсумкові відомості ресурсів до кожного локального кошторису окремо, що не одне і те саме, і не містить ряду даних, які зазначаються в підсумковій відомості ресурсів, зокрема загальні витрати на транспортування матеріалів, загальна вартість запроектованих матеріалів і техніки, заготівельно-складських витрат та інше.

В складі тендерної пропозиції учасника – ТОВ Котовський асфальтобетонний завод, відсутня підсумкова відомість ресурсів в pdf форматі.

Враховуючи викладене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Замовник повинен був відхилити пропозицію переможця на підставі підпункту 2 пункту 44 Постанови 1178, а саме: тендерна пропозиція:

не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір