-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 - 45343000-3 Встановлення протипожежного обладнання (Монтаж системи пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей першого поверху будівлі лікарні з поліклінікою ДУ «ТМО МВС України по м. Києву та Київській обл.» за адресою: вул. Вишгородська, 85а)
Завершена
700 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 500.00 UAH
Період оскарження:
06.09.2024 13:56 - 20.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
0ecef8052a694b228659b68348406fc8
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-06-007374-a.c1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Договір Страхування.pdf 10.09.2024 17:30
- Деякі питання ліцензування госпо... _ від 23.11.2016 № 852 (Текст для друку).pdf 10.09.2024 17:30
- рішення від 22.02.2022 № 3635.pdf 10.09.2024 17:30
- рішення від 26.07.2023 № 11459 (1).pdf 10.09.2024 17:30
- рішення від 10.08.2023 № 12541.pdf 10.09.2024 17:30
- Скарга на незаконні вимоги.docx 10.09.2024 17:30
- sign.p7s 10.09.2024 17:33
- рішення від 12.09.2024 №15185.pdf 12.09.2024 16:32
- інформація про резолютивну частину рішення від 23.09.2024 №15636.pdf 24.09.2024 12:58
- рішення від 23.09.2024 №15636.pdf 25.09.2024 17:08
- відзив на скаргу Фаєр.pdf 16.09.2024 18:20
- 99 2 ВТ за результатом розгляду скарги АМКУ.pdf 18.10.2024 11:31
- Додаток № 1 - Перелік документів та-або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції Нова редакція.docx 18.10.2024 11:31
- Додаток № 4 - Iнформацiя про необх тех., якiс. та к-нi хар-ки предмета закупiвлi нова редакція.doc 18.10.2024 11:31
- Тендерна документація Нова редакція.doc 18.10.2024 11:31
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.09.2024 20:45
Дата розгляду скарги:
23.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.09.2024 16:32
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
25.09.2024 17:08
Дата виконання рішення Замовником:
18.10.2024 11:35
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Внесено зміни то тендерної документації
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
4be039d8fe314c43938443a08e12b47e
Заголовок пункту скарги:
Вимога щодо медичних довідок працівників
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
В пункті 1.1.4 Додатку 1 Тендерної документації Замовник встановив вимогу «Особові медичні книжки на всіх працівників, які будуть безпосередньо задіянні у виконанні робіт за результатами закупівлі, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 за Формою № 1-ОМК - перша та остання сторінки, що має бути підтверджено проходження саме останнього медогляду або Медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) повною мірою підтверджують придатність таких осіб до виконання своїх професійних обов’язків та задач, а також надати довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин.»
Дана умова є дискримінаційному по відношенню до ТОВ «ТОП ФАЄР» та не узгоджується з Ліцензійними умовами, а також являються неправомірною забаганкою замовника з метою обмеження участі в закупівлі потенційних учасників.
Предметом даної закупівлі є послуги протипожежного призначення.
Надання даних послуг регулюється Постановою КМУ від 23.11.2016 року №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»
Пункт 1 даної постанови вказує «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом…»
Згідно п.14,15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
«Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Тобто Ліцензійними умовами передбачено лише вимога щодо ступеня освіти працівників, вищої освіти у Керівника робіт та кваліфікації і розрядів у виконавців робіт.
Ліцензійними умовами не передбачено, що керівник робіт та виконавці повинні мати Особові медичні книжки на всіх працівників, які будуть безпосередньо задіянні у виконанні робіт за результатами закупівлі, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 за Формою № 1-ОМК - перша та остання сторінки, що має бути підтверджено проходження саме останнього медогляду або Медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) повною мірою підтверджують придатність таких осіб до виконання своїх професійних обов’язків та задач, а також надати довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин..
ТОВ «ТОП ФАЄР» не може надати вище зазначені документи в складі пропозиції.
За таких умов участь в закупівлі зможуть прийняти, лише ті суб’єкти господарювання, що наддадуть вище зазначені документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювань, в тому числі до ТОВ «ТОП ФАЄР».
Також дана умова документації не узгоджується з Ліцензійними умовами
Як доказ порушення нашого права надаємо копії :
- Деякі питання ліцензування госпо... _ від 23.11.2016 № 852 (Текст для друку).pdf
Дана умова є дискримінаційному по відношенню до ТОВ «ТОП ФАЄР» та не узгоджується з Ліцензійними умовами, а також являються неправомірною забаганкою замовника з метою обмеження участі в закупівлі потенційних учасників.
Предметом даної закупівлі є послуги протипожежного призначення.
Надання даних послуг регулюється Постановою КМУ від 23.11.2016 року №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»
Пункт 1 даної постанови вказує «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом…»
Згідно п.14,15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
«Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Тобто Ліцензійними умовами передбачено лише вимога щодо ступеня освіти працівників, вищої освіти у Керівника робіт та кваліфікації і розрядів у виконавців робіт.
Ліцензійними умовами не передбачено, що керівник робіт та виконавці повинні мати Особові медичні книжки на всіх працівників, які будуть безпосередньо задіянні у виконанні робіт за результатами закупівлі, відповідно до Наказу МОЗ України від 21.02.2013 за Формою № 1-ОМК - перша та остання сторінки, що має бути підтверджено проходження саме останнього медогляду або Медичні довідки про проходження попереднього (періодичного) медичного огляду (Додаток 8 до пункту 2.16 Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій) повною мірою підтверджують придатність таких осіб до виконання своїх професійних обов’язків та задач, а також надати довідки про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин..
ТОВ «ТОП ФАЄР» не може надати вище зазначені документи в складі пропозиції.
За таких умов участь в закупівлі зможуть прийняти, лише ті суб’єкти господарювання, що наддадуть вище зазначені документи, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювань, в тому числі до ТОВ «ТОП ФАЄР».
Також дана умова документації не узгоджується з Ліцензійними умовами
Як доказ порушення нашого права надаємо копії :
- Деякі питання ліцензування госпо... _ від 23.11.2016 № 852 (Текст для друку).pdf
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Деякі питання ліцензування госпо... _ від 23.11.2016 № 852 (Текст для друку).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Видалити дискримінаційну вимогу
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
4c889ecc430146febef88da5e411b9cd
Заголовок пункту скарги:
Вимога щодо навчання директора Учасника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
В пункті 1.1.6 Додатку 1 Тендерної документації Замовник встановив вимогу «Надати копії чинних витягів з протоколів засідання комісії та посвідчення керівника (директора) Учасника про отримання знань та умінь з Правил пожежної безпеки; знань та умінь безпечного виконання робіт на висоті відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», навчання з питань охорони праці; Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правил улаштування електроустановок, Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачі, Правил експлуатації електрозахисних засобів, в та посвідчення працівників про допуск до роботи в електроустановках з напругою до 1000 В; з правил надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства при захисті населення від інфекційних хвороб; знань із загальних вимог стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12).»
Дана умова є дискримінаційному по відношенню до ТОВ «ТОП ФАЄР» та не узгоджується з Ліцензійними умовами, а також являються неправомірною забаганкою замовника з метою обмеження участі в закупівлі потенційних учасників.
Предметом даної закупівлі є послуги протипожежного призначення.
Надання даних послуг регулюється Постановою КМУ від 23.11.2016 року №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»
Пункт 1 даної постанови вказує «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом…»
Згідно п.14,15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
«Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Тобто Ліцензійними умова передбачені вимоги, щодо наявності та ступеня освіти керівника робіт та виконавців.
Ліцензійні умови не містять вимог щодо наявності в керівника підприємства (директора) витягів з протоколів засідання комісії та посвідчення) про отримання знань та умінь з Правил пожежної безпеки; знань та умінь безпечного виконання робіт на висоті відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», навчання з питань охорони праці; Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правил улаштування електроустановок, Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачі, Правил експлуатації електрозахисних засобів, в та посвідчення працівників про допуск до роботи в електроустановках з напругою до 1000 В; з правил надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства при захисті населення від інфекційних хвороб; знань із загальних вимог стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12).
ТОВ «ТОП ФАЄР» не може надати вище зазначені документи в складі пропозиції.
За таких умов участь в закупівлі зможуть прийняти, лише ті суб’єкти господарювання, що наддадуть вище зазначені документи на керівника (директора) Учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювань, в тому числі до ТОВ «ТОП ФАЄР».
Також дана умова документації не узгоджується з Ліцензійними умовами
Як доказ порушення нашого права надаємо копії :
- Деякі питання ліцензування госпо... _ від 23.11.2016 № 852 (Текст для друку).pdf
Дана умова є дискримінаційному по відношенню до ТОВ «ТОП ФАЄР» та не узгоджується з Ліцензійними умовами, а також являються неправомірною забаганкою замовника з метою обмеження участі в закупівлі потенційних учасників.
Предметом даної закупівлі є послуги протипожежного призначення.
Надання даних послуг регулюється Постановою КМУ від 23.11.2016 року №852 «Деякі питання ліцензування господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення»
Пункт 1 даної постанови вказує «Ці Ліцензійні умови визначають вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом…»
Згідно п.14,15 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення:
«Керівник робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинен мати:
вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія”;
стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років.
15. Виконавці робіт з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічного обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, устатковання для передачі тривожних сповіщень повинні відповідати таким вимогам:
електромонтер охоронно-пожежної сигналізації (електромонтер з ремонту та обслуговування електроустатковання, електромонтер з ремонту та обслуговування апаратури та пристроїв зв’язку, монтажник радіоелектронної апаратури та приладів) - не нижче 3-го розряду;
налагоджувальник приладів, апаратури та систем автоматичного контролю, регулювання та керування (налагоджувальник контрольно-вимірювальних приладів та автоматики) - не нижче 4-го розряду.
Тобто Ліцензійними умова передбачені вимоги, щодо наявності та ступеня освіти керівника робіт та виконавців.
Ліцензійні умови не містять вимог щодо наявності в керівника підприємства (директора) витягів з протоколів засідання комісії та посвідчення) про отримання знань та умінь з Правил пожежної безпеки; знань та умінь безпечного виконання робіт на висоті відповідно до вимог НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті», навчання з питань охорони праці; Правил технічної експлуатації електроустановок споживачів, Правил улаштування електроустановок, Правил безпечної експлуатації електроустановок споживачі, Правил експлуатації електрозахисних засобів, в та посвідчення працівників про допуск до роботи в електроустановках з напругою до 1000 В; з правил надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку проведення інструктажу з дотримання вимог законодавства при захисті населення від інфекційних хвороб; знань із загальних вимог стосовно забезпечення роботодавцями охорони праці працівників (НПАОП 0.00-7.11-12).
ТОВ «ТОП ФАЄР» не може надати вище зазначені документи в складі пропозиції.
За таких умов участь в закупівлі зможуть прийняти, лише ті суб’єкти господарювання, що наддадуть вище зазначені документи на керівника (директора) Учасника, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювань, в тому числі до ТОВ «ТОП ФАЄР».
Також дана умова документації не узгоджується з Ліцензійними умовами
Як доказ порушення нашого права надаємо копії :
- Деякі питання ліцензування госпо... _ від 23.11.2016 № 852 (Текст для друку).pdf
×
-
Назва доказу:
Ліцензійні умови
-
Повʼязаний документ:
Деякі питання ліцензування госпо... _ від 23.11.2016 № 852 (Текст для друку).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Видалити дискримінаційну вимогу
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
e3322bb2d1b144fd973deb02e5f4297c
Заголовок пункту скарги:
Договір страхування
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
В пункті 1.2.3. Додатку 1 Тендерної документації Замовник встановив вимогу надати «Копію договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності Учасника дійсним на весь період виконання умов закупівлі, та який має покривати суму страхового платежу, не менше суми даної закупівлі.»
ТОВ «ТОП ФАЄР» має Договір добровільного страхування при провадженні застрахованої діяльності №05-15-00402 від 26.10.2023 р. Загальна страхова сума по цьому Договору складає 2 000 000,00 грн.
Але вимога, що термін дії договору повинен бути чинний дійсним на весь період виконання умов закупівлі (згідно умов ТД до 31.12.2024 р.) є дискримінаційною для нас. ТОВ «ТОП ФАЄР» уклав договір 26.10.2023 р. строком на 1 рік, наразі він чинний тому ми не маємо потреби укладати договір до 31.12.2024 р.
Тобто ТОВ «ТОП ФАЄР» має необхідні документи, Договір цивільного страхування але не може виконати умову документації, та надати саме Копію договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності Учасника дійсним на весь період виконання умов закупівлі.
Як доказ порушеного нашого права надаємо:
- Договір добровільного страхування при провадженні застрахованої діяльності №05-15-00402 від 26.10.2023 р.
ТОВ «ТОП ФАЄР» має Договір добровільного страхування при провадженні застрахованої діяльності №05-15-00402 від 26.10.2023 р. Загальна страхова сума по цьому Договору складає 2 000 000,00 грн.
Але вимога, що термін дії договору повинен бути чинний дійсним на весь період виконання умов закупівлі (згідно умов ТД до 31.12.2024 р.) є дискримінаційною для нас. ТОВ «ТОП ФАЄР» уклав договір 26.10.2023 р. строком на 1 рік, наразі він чинний тому ми не маємо потреби укладати договір до 31.12.2024 р.
Тобто ТОВ «ТОП ФАЄР» має необхідні документи, Договір цивільного страхування але не може виконати умову документації, та надати саме Копію договору добровільного страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності Учасника дійсним на весь період виконання умов закупівлі.
Як доказ порушеного нашого права надаємо:
- Договір добровільного страхування при провадженні застрахованої діяльності №05-15-00402 від 26.10.2023 р.
×
-
Назва доказу:
Договір страхування
-
Повʼязаний документ:
Договір Страхування.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Видалити дискримінаційну вимогу
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
5b74af7410824c368f5bf84c678a4742
Заголовок пункту скарги:
Огляд об'єкта
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
В пункті 1.2.3. Додатку 1 Тендерної документації Замовник встановив вимогу «Учасник зобов’язаний попередньо (до кінцевої дати подання пропозицій) направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктами та визначення детального обсягу надання послуги, що підтверджується в складі пропозиції Листом в довільній формі, який підписаний представником Замовника про проведення обстеження та надається Учасником у складі пропозиції.»
В пункті 4.5 Додатку 4 Тендерної документації, Замовником встановлено аналогічну вимогу «4.5. Учасник зобов’язаний попередньо (до кінцевої дати подання пропозицій) направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктами та визначення обсягу надання послуги, що підтверджується в складі пропозиції Листом в довільній формі, який підписаний представником Замовника про проведення обстеження та надається Учасником у складі пропозиції.»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників.
Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Крім того, здійснення виїзду на об'єкт учасника перед подачею пропозиції, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, А НЕ ПРИ ОСОБИСТІЙ ЗУСТРІЧІ, з складанням паперового листа про огляд об’єкту. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. (Будь які попередні контакти до кінцевого терміну подання пропозиції, між Замовником та потенційними учасниками, можуть нести в собі корупційні ризики)
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Також, ТОВ «ТОП ФАЄР» може бути позбавлений можливості ознайомитися з об’єктом чи бути недопущений до об’єкту, з підстав, що не залежать від нього, що в подальшому може стати підставою відхилення Пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до таких учасників як ТОВ «ТОП ФАЄР»
Адже Замовник може відмивити представникам учасника ознайомитися з об'єктом.
Також, ТОВ «ТОП ФАЄР» може бути позбавлений можливості підписати у Замовника Лист в довільній формі, з підстав, що не залежать від нього, що в подальшому може стати підставою відхилення Пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до таких учасників як ТОВ «ТОП ФАЄР»
Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання Листа попереднього огляду об'єкта до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
4. Рішення від 06.09.2022 №5702
5. Рішення від 29.04.2022 № 4172
6. Рішення від 22.02.2022 № 3635
Як доказ порушеного права надаємо:
- Рішення АМКУ від 22.02.2022 № 3635
В пункті 4.5 Додатку 4 Тендерної документації, Замовником встановлено аналогічну вимогу «4.5. Учасник зобов’язаний попередньо (до кінцевої дати подання пропозицій) направити спеціаліста для ознайомлення з об’єктами та визначення обсягу надання послуги, що підтверджується в складі пропозиції Листом в довільній формі, який підписаний представником Замовника про проведення обстеження та надається Учасником у складі пропозиції.»
Дана умова документації є дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі, та обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі.
Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників.
Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Крім того, здійснення виїзду на об'єкт учасника перед подачею пропозиції, прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, А НЕ ПРИ ОСОБИСТІЙ ЗУСТРІЧІ, з складанням паперового листа про огляд об’єкту. Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. (Будь які попередні контакти до кінцевого терміну подання пропозиції, між Замовником та потенційними учасниками, можуть нести в собі корупційні ризики)
Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій.
Також, ТОВ «ТОП ФАЄР» може бути позбавлений можливості ознайомитися з об’єктом чи бути недопущений до об’єкту, з підстав, що не залежать від нього, що в подальшому може стати підставою відхилення Пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до таких учасників як ТОВ «ТОП ФАЄР»
Адже Замовник може відмивити представникам учасника ознайомитися з об'єктом.
Також, ТОВ «ТОП ФАЄР» може бути позбавлений можливості підписати у Замовника Лист в довільній формі, з підстав, що не залежать від нього, що в подальшому може стати підставою відхилення Пропозиції такого учасника, що є дискримінаційним по відношенню до таких учасників як ТОВ «ТОП ФАЄР»
Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання Листа попереднього огляду об'єкта до електронного аукціону, грубо порушує передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації.
1. Рішення від 13.12.2019 №18550
2. Рішення від 13.05.2020 № 9264
3. Рішення від 29.05.2020 № 10669
4. Рішення від 06.09.2022 №5702
5. Рішення від 29.04.2022 № 4172
6. Рішення від 22.02.2022 № 3635
Як доказ порушеного права надаємо:
- Рішення АМКУ від 22.02.2022 № 3635
×
-
Назва доказу:
Рішення АМКУ від 22.02.2022 № 3635
-
Повʼязаний документ:
рішення від 22.02.2022 № 3635.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Видалити дискримінаційну вимогу
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
d5eb9d0733db4be88d45c1f9182de37e
Заголовок пункту скарги:
Листи від виробників обладнанян
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
В пункті 3.22 Додатку 1 тендерної документації замовник встановив вимогу надати «Гарантійний (-і) лист (-и) від виробника (-ів) обладнання, що буде монтуватися учасником, (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортера (-ів)) або офіційного представника виробника, в якому виробник (-и) (або представництво (-а) чи філія виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або імпортер (-ри)) або офіційний представник виробника, в якому гарантуватиме учаснику поставку обладнання (перелік такого обладнання потрібно зазначити у листі) для належного монтажу та у встановлені строки із зазначенням номеру даної закупівлі.»
ТОВ «ТОП ФАЄР» вважає дану вимогу дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію.
Відповідно до чинного законодавства України, підприємства здійснюють свою господарську діяльність відповідно до отриманої ліцензії, яка поширюється на всю територію України.
Дана вимога є дискримінаційною для Скаржника, оскільки виробники протипожежного обладнання не всім та не завжди надають гарантійні листи щодо поставки учасникам обладнання в строк та в обсягах, вказаних в тендерній закупівлі.
Часто вказують що вони уже надали лист одному учаснику закупівлі а решті не надають.
Виробники або імпортери це монополісти, які самі вирішують надавати їм цей лист чи ні, за яких умов їм надавати цей лист, та ніяким законодавством примусити виробника не можливо, навіть надати офіційну відмову, тому це значно звужує коло потенційних учасників у цієї закупівлі.
Також наголошуємо, що предметом даної закупівлі є послуги, а не поставка товарів.
Замовник встановивши в документації, обмежене коло субєктів господарювання котрі повинні видати лист, обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі. Замовник встановив що лист повинен бути надано виключно від виробника, або філії виробника, або імпортера або представника виробника.
ТОВ «ТОП ФАЄР», купує обладнання в інших продавців, в торгових мережах, тобто купуємо обладнання та усі матеріали в торгових мережах, котрі не являються ні виробниками, ні імпортерами, ні філією ні представництва виробника. Тому не можемо виконати дану умову закупівлі.
Наводимо приклад. Технічним завданням замовник передбачив встановлення такого обладнання як «Аккумулятор LP LiFePО4 12,8V - 7Ah (90Wh)», виробником даного обладнання є завод що знаходиться в Китайській Народній Республіці, в Україні ні філії ні представництва виробника даного обладнання не має. Яка компанія являється його імпортером нам невідомо.
Проте дане обладнання продається в різних торгових організаціях зареєстрованих в Україні. ТОВ «ТОП ФАЄР» може купити дане обладнання в цих організацій та надати від них відповідний лист.
Але Замовник встановив вимогу, надати листи виключно від виробника, або філії виробника, або імпортера або представника виробника, що є дискримінаційним по відношенню до ТОВ «ТОП ФАЄР» та обмежує його участь в закупівлі.
Як доказ порушеного нашого права надаємо:
- Рішення№11459-р/пк-пз від 26.07.2023
- Рішення № 12541-р/пк-пз від 10.08.2023
ТОВ «ТОП ФАЄР» вважає дану вимогу дискримінаційною, та такою, що обмежує конкуренцію.
Відповідно до чинного законодавства України, підприємства здійснюють свою господарську діяльність відповідно до отриманої ліцензії, яка поширюється на всю територію України.
Дана вимога є дискримінаційною для Скаржника, оскільки виробники протипожежного обладнання не всім та не завжди надають гарантійні листи щодо поставки учасникам обладнання в строк та в обсягах, вказаних в тендерній закупівлі.
Часто вказують що вони уже надали лист одному учаснику закупівлі а решті не надають.
Виробники або імпортери це монополісти, які самі вирішують надавати їм цей лист чи ні, за яких умов їм надавати цей лист, та ніяким законодавством примусити виробника не можливо, навіть надати офіційну відмову, тому це значно звужує коло потенційних учасників у цієї закупівлі.
Також наголошуємо, що предметом даної закупівлі є послуги, а не поставка товарів.
Замовник встановивши в документації, обмежене коло субєктів господарювання котрі повинні видати лист, обмежує право участі ТОВ «ТОП ФАЄР» в даній закупівлі. Замовник встановив що лист повинен бути надано виключно від виробника, або філії виробника, або імпортера або представника виробника.
ТОВ «ТОП ФАЄР», купує обладнання в інших продавців, в торгових мережах, тобто купуємо обладнання та усі матеріали в торгових мережах, котрі не являються ні виробниками, ні імпортерами, ні філією ні представництва виробника. Тому не можемо виконати дану умову закупівлі.
Наводимо приклад. Технічним завданням замовник передбачив встановлення такого обладнання як «Аккумулятор LP LiFePО4 12,8V - 7Ah (90Wh)», виробником даного обладнання є завод що знаходиться в Китайській Народній Республіці, в Україні ні філії ні представництва виробника даного обладнання не має. Яка компанія являється його імпортером нам невідомо.
Проте дане обладнання продається в різних торгових організаціях зареєстрованих в Україні. ТОВ «ТОП ФАЄР» може купити дане обладнання в цих організацій та надати від них відповідний лист.
Але Замовник встановив вимогу, надати листи виключно від виробника, або філії виробника, або імпортера або представника виробника, що є дискримінаційним по відношенню до ТОВ «ТОП ФАЄР» та обмежує його участь в закупівлі.
Як доказ порушеного нашого права надаємо:
- Рішення№11459-р/пк-пз від 26.07.2023
- Рішення № 12541-р/пк-пз від 10.08.2023
×
-
Назва доказу:
Рішення № 12541-р/пк-пз від 10.08.2023
-
Повʼязаний документ:
рішення від 10.08.2023 № 12541.pdf
-
-
Назва доказу:
Рішення№11459-р/пк-пз від 26.07.2023
-
Повʼязаний документ:
рішення від 26.07.2023 № 11459 (1).pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Видалити дискримінаційну вимогу