• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Паливні пелети з лушпиння соняшника

Завершена

2 880 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 800.00 UAH
Період оскарження: 06.09.2024 13:10 - 11.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників.

Номер: 8929a077ba37423687ba9ce27a2dd8d4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-06-006298-a.b1
Назва: Скарга щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників.
Скарга:
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 08.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 01.10.2024 16:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 10.10.2024 16:46
Дата виконання рішення Замовником: 11.10.2024 13:53
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення АМКУ №16488-р/пк-пз від 08.10.2024 виканано, Учасника повернуто на кваліфікацію
Автор: ФОП "САВОНЮК ВОЛОДИМИР ЮХИМОВИЧ", Владимир Савонюк +380981012221 savv@ukr.net

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: abbd7aba56014affb95fb72f8053deb9
Заголовок пункту скарги: Замовник повинен був оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, передбачене п.43 Особливостей. Оскільки виправлення в документах які підтверджують кваліфікаційні критерії, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення: Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги: Замовник відхилив тендерну пропозицію ФОП "САВОНЮК ВОЛОДИМИР ЮХИМОВИЧ" (протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою №67 від 26.09.2024 року) (далі - рішення). Згідно цього рішення Замовник вирішив
ДОДАТОК 1 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції до тендерної документації містить такі вимоги:
1. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договорів:
Учасник повинен надати довідку в довільній формі якій зазначається інформація про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору у 2023 або 2024 р.р. (з обов’язковим зазначенням інформації про аналогічний договір, із зазначенням найменування контрагента, реквізитів контрагента, дати та номеру договору, його суми, предмету договору, засобів зв’язку контрагента, та відомості про виконання договору)
Учасником на підтвердження цієї вимоги надано Договір №300 від 20.11.2023 року з СИНЮХИНО-БРІДСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ ЄДРПОУ 04376951 загальна сума договору складає 313530.00 грн. без ПДВ (триста тринадцять тисяч п’ятсот тридцять грн. 00 коп.) та Додаткову угоду №1 від 27.12.2023 року до Договору №300 від 20.11.2023 року, якою зменшена сума договору, та становить 206034 грн. 00 коп. На підтвердження виконання зазначеного договору надано видаткові накладні №69 від 04.12.2023 року на суму 107496,00 грн. без ПДВ, та №70 від 26.12.2023 року на суму 103017.00 грн. без ПДВ. Загальна сума наданих видаткових 210513.00 грн. без ПДВ. Що не відповідає сумі договору.
На ресурсі Єдиний веб-портал використання публічних коштів https://spendins.sov.ualnedtransactions?page-6 СИНЮХИНО-БРІДСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ ЄДРПОУ 04376951 зазначені видаткові накладні про взаємні розрахунки з ФОП "САВОНЮК ВОЛОДИМИР ЮХИМОВИЧ" іпн. 2812309438 за Договором №300 від 20.11.2023 року №69 від 04.12.2023 року, та №71 від 26.12.2023 року що не відповідає накладним, наданим Учасником.
Видаткові накладні №69 від 04.12.2023 року на суму 107496.00 грн. без ПДВ, та №70 від 26.12.2023 року на суму 103017.00 грн. без ПДВ надані Учасником не мають підпису отримувача, що відповідно до ч.2 ст.9 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» і п. 2.4 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку №88 вказує на недійсність документу.
Враховуючи викладене, Учасник надав недостовірну інформацію та не підтвердив кваліфікаційні вимоги згідно ДОДАТКУ 1 Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, що є суттєвим фактором при визначенні результатів Закупівлі.
ВИРІШИЛА:
1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника ФОП "САВОНЮК ВОЛОДИМИР ЮХИМОВИЧ" іпн. 2812309170.

Скаржник ФОП "САВОНЮК ВОЛОДИМИР ЮХИМОВИЧ" вважає, що зазначені рішення прийняті з порушенням норм законодавства України у сфері публічних закупівель, у т. ч. Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), з огляду на наступне.
1. Відповідно до п.1 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договорів» Додатку 1 до ТД «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору надається документальне підтвердження відомостей зазначених в ній, а саме:
- копія аналогічного договору, вказаного у вищезазначеній довідці та копії документів, які підтверджують повне виконання договору (накладні тощо);
- лист-відгук на фірмовому бланку, належно оформлений (повинен містити: вихідний номер та дату, підпис уповноваженої особи, відбиток печаті (якщо печатка передбачена для даного підприємства)), про позитивну співпрацю з учасником від Замовників на поставку товару, що є предметом закупівлі (відповідно договору який наведено в довідці про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору).
Учасником ФОП "САВОНЮК ВОЛОДИМИР ЮХИМОВИЧ" в складі пропозиції надано:
- копію аналогічного договору з СИНЮХИНО-БРІДСЬКОЮ СІЛЬСЬКОЮ РАДОЮ №300 від 20.11.2023 року (з додатковою угодою №1 від 30.11.2023 року);
- Видаткова накладна № 69 від 04 грудня 2023 року, Видаткова накладна № 70 від 26 грудня 2023 року
- лист-відгук №69 від 22.01.2024 року про позитивну співпрацю з учасником від Замовника СИНЮХИНО-БРІДСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА на поставку товару.
Учасником ФОП "САВОНЮК ВОЛОДИМИР ЮХИМОВИЧ" помилково завантажені Видаткова накладна № 69 від 04 грудня 2023 року, Видаткова накладна № 70 від 26 грудня 2023 року які були сформовані в програмному комплексі бухгалтерського обліку при виконанні договору але були змінені під час відвантаження товару та підписання Замовником.
Разом з цим, у разі виявлення невідповідностей в документах які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, Замовник повинен був оприлюднити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель, передбачене п.43 Особливостей. Оскільки виправлення в документах які підтверджують кваліфікаційні критерії, не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Звертаємо Вашу увагу на те, що у учасника ФОП "САВОНЮК ВОЛОДИМИР ЮХИМОВИЧ" є в наявності Видаткова накладна № 69 від 04 грудня 2023 року та Видаткова накладна № 71 від 26 грудня 2023 року з підписами Замовника (додані до скарги).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника