-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Придбання обладнання для дитячих ігрових майданчиків зі встановленням
Торги не відбулися
910 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 550.00 UAH
Період оскарження:
06.09.2024 10:21 - 13.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника про визначення ФОП Яворська Тетяна Миколаївна переможцем у процедурі закупівлі
Номер:
8ac91ae38d4944fc8e38c579dcefb003
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-06-002308-a.b3
Назва:
СКАРГА на неправомірне рішення Замовника про визначення ФОП Яворська Тетяна Миколаївна переможцем у процедурі закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- IK 016.pdf 28.10.2024 19:21
- МP 004.pdf 28.10.2024 19:21
- МP 003.pdf 28.10.2024 19:21
- МP 009.pdf 28.10.2024 19:21
- ІК 014.pdf 28.10.2024 19:21
- G 003.pdf 28.10.2024 19:21
- Скарга UA-2024-09-06-002308-a.docx 28.10.2024 19:21
- МP 010.pdf 28.10.2024 19:21
- Скарга UA-2024-09-06-002308-a.pdf 28.10.2024 19:21
- довідка опис.pdf 28.10.2024 19:21
- сертифікат відповідності.pdf 28.10.2024 19:21
- цінова пропозиція.pdf 28.10.2024 19:21
- sign.p7s 28.10.2024 19:25
- рішення від 30.10.2024 № 17586.pdf 30.10.2024 15:27
- Інформація про резолютивну частину рішення від 06.11.2024 № 17964.pdf 07.11.2024 12:22
- рішення від 06.11.2024 № 17964.pdf 11.11.2024 12:11
- МP 003.pdf 01.11.2024 16:13
- Запит.pdf 01.11.2024 16:13
- Лист від органу оцінки відповідності.PDF 01.11.2024 16:13
- МP 009.pdf 01.11.2024 16:13
- рішення від 22.12.2023 № 20725 (1).pdf 01.11.2024 16:13
- Лист відповідь на запит.pdf 01.11.2024 16:13
- ІК 014.pdf 01.11.2024 16:13
- Пояснення в АМКУ.pdf 01.11.2024 16:13
- Нова редакція 5-Додаток № 1 - Тендерна пропозиція.docx 01.11.2024 16:13
- Нова редакція 5-Додаток № 4 - Технічна специфікація.docx 01.11.2024 16:13
- довідка опис.pdf 01.11.2024 16:13
- IK 016.pdf 01.11.2024 16:13
- Пояснення в АМКУ.docx 01.11.2024 16:13
- МP 004.pdf 01.11.2024 16:13
- G 003.pdf 01.11.2024 16:13
- сертифікат відповідності.pdf 01.11.2024 16:13
- МP 010.pdf 01.11.2024 16:13
- Протокол № 53 - Про скасування рішення про визначення переможця.pdf 12.11.2024 11:25
Дата прийняття скарги до розгляду:
28.10.2024 19:26
Дата розгляду скарги:
06.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
30.10.2024 15:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
11.11.2024 12:11
Дата виконання рішення Замовником:
12.11.2024 11:25
Коментар замовника щодо усунення порушень:
П Р О Т О К О Л
уповноваженої особи
відділу освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради
м. Сколе № 53 12 листопада 2024 року
Уповноважена особа відділу освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради Сомар Ігор Михайлович, враховуючи вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених 12.10.2022 постановою Кабінету Міністрів України № 1178 (зі змінами) (далі – Особливості), на підставі Положення про уповноважену особу, яке затверджене 31 грудня 2021 року наказом т.в.о. начальника відділу освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради № 230, розглянувши документи у процедурі відкритих торгів з особливостями «UA-2024-09-06-002308-a» - за предметом Придбання обладнання для дитячих ігрових майданчиків зі встановленням (ДК 021:2015:37535200-9 – Обладнання для ігрових майданчиків), -
ВСТАНОВИВ:
Рішенням № 17964-р/пк-пз від 06.11.2024 Антимонопольного комітету України, яке прийнято за результатами розгляду скарги фізичної особи-підприємця Надкерничного Євгена Володимировича у процедурі відкритих торгів з особливостями «UA-2024-09-06-002308-a» - за предметом Придбання обладнання для дитячих ігрових майданчиків зі встановленням (ДК 021:2015:37535200-9 – Обладнання для ігрових майданчиків), встановлено:
- «Враховуючи викладене, а також документи надані Переможцем в складі Пропозиції, Скаржник не довів та документально не підтвердив, що запропонований Переможцем товар не відповідає вимогам Документації.
Разом з тим, наданий Переможцем документ "Дитячий ігровий комплекс IK 016 ПАСПОРТ" на товар за позицією 3 не відповідає вимогам, встановленим Замовником у додатку 4 Документації, зокрема, в частині наявності у зазначеному паспорті, зокрема, інструкцію по збиранню, комплектність товару, схему бетонування обладнання.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
- У складі Пропозиції Переможця містяться, зокрема: - СЕРТИФІКАТ ВІДПОВІДНОСТІ від 17.05.2024 №TER.1.Пр.145-24 (файл "сертифікат відповідності.pdf"), у якому зазначено, зокрема: Продукція Обладнання дитячих ігрових майданчиків, дитячі спортивні комплекси та вуличні тренажери в асортименті згідно Додатків 264 (двісті шістдесят чотири) найменування Відповідає вимогам ТУ У 32.3-41433768-001:2017 Обладнання дитячих ігрових майданчиків, дитячі спортивні комплекси та вуличні тренажери. Технічні умови: п. 2.3; п.2.6; п.2.7; п.2.8; п.2.9; п.2.11; п.2.13; п.2.14; п.2.16; п.2.17; п.2.25 Виробник продукції ТОВ "ХЕППІ ПАРК". Разом з тим, вимогами Документації передбачено, зокрема, надання сертифіката відповідності, виданого на ім’я виробника обладнання дитячих ігрових майданчиків, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні саме державним нормам та стандартам. За таких умов, наданим в складі Пропозиції Переможця сертифікатом відповідності від 17.05.2024 №TER.1.Пр.145-24 не підтверджено відповідність товару, що пропонується учасником, діючим в Україні саме державним нормам та стандартам.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції Переможця, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
- Слід зазначити, що надана Переможцем тендерна пропозиція від 14.10.2024 №14/10- 19 відповідає формі, встановленій у додатку 1 Документації Замовника. Документація не містить окремих вимог до найменувань запропонованих еквівалентів.
Враховуючи наведене, зокрема вимогу Документації про неможливість відступати від форми, зокрема, у формі тендерної пропозиції, а також те, що Документація у частині найменувань товару форми тендерної пропозиції містить заповнені колонки, Переможець, оформивши свою Пропозицію у наведений вище спосіб не порушив вимоги Документації в цій частині.
Скаржник не довів та документально не підтвердив, яким чином оформлення Пропозиції у наведений вище спосіб впливає на зміст Пропозиції.
Враховуючи наведене, відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині
Разом з тим, враховуючи інформацію, наведену в мотивувальній частині рішення, Пропозиція Переможця мала бути відхилена на підставі вимог пункту 44 Особливостей. Не відхиливши Пропозицію Переможця, Замовник порушив вимоги пункту 44 Особливостей, згідно з яким замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Застосувавши дискримінаційний підхід під час розгляду Пропозицій учасників, а саме – відхиливши Пропозицію Скаржника та не відхиливши Пропозицію Переможця Процедури закупівлі на підставі вимог пункту 44 Особливостей, Замовник порушив право Скаржника на об'єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені дії Замовника є порушенням одного з основних принципів здійснення закупівель, визначеного статтею 5 Закону, а саме – недискримінація учасників та рівне ставлення до них.
Відповідно до підпункту 1 пункту 51 Особливостей відкриті торги автоматично відміняються електронною системою закупівель у разі відхилення всіх тендерних пропозицій (у тому числі, якщо була подана одна тендерна пропозиція, яка відхилена замовником) згідно з цими особливостями.
Враховуючи наведену вище інформацію, наявні підстави для задоволення Скарги частково.»
Антимонопольний комітет України своїм Рішенням № 17964-р/пк-пз від 06.11.2024 постановив:
- «Зобов'язати відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради (код ЄДРПОУ: 44008365) скасувати рішення про визначення фізичної особи-підприємця Яворської Тетяни Миколаївни (код ЄДРПОУ: 2992017329) переможцем процедури закупівлі — "Придбання обладнання для дитячих ігрових майданчиків зі встановленням", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-09-06- 002308-a.»
Згідно частини 22 статті 18 Закону: «Рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками, особами, яких вони стосуються. Якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження».
Враховуючи вище викладене, на підставі Рішення № 17964-р/пк-пз від 06.11.2024 Антимонопольного комітету України, керуючись вимогами частини 22 статті 18 Закону та пункту 44 Особливостей, -
ВИРІШИВ:
1. Скасувати рішення, яке оформлене протоколом № 27 від 24.10.2024: Про намір укласти договір про закупівлю з переможцем процедури відкритих торгів з особливостями «UA-2024-09-06-002308-a» - за предметом Придбання обладнання для дитячих ігрових майданчиків зі встановленням (ДК 021:2015:37535200-9 – Обладнання для ігрових майданчиків) – ФОП Яворська Тетяна Миколаївна.
2. Відхилити тендерну пропозицію Учасника у процедурі відкритих торгів з особливостями «UA-2024-09-06-002308-a» - за предметом Придбання обладнання для дитячих ігрових майданчиків зі встановленням (ДК 021:2015:37535200-9 – Обладнання для ігрових майданчиків) – ФОП Яворська Тетяна Миколаївна з таких підстав:
Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей:
- тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
3. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідну інформацію згідно вимог Закону та Особливостей.
4. Про прийняте рішення повідомити орган оскарження - Антимонопольний комітет України.
Уповноважена особа відділу освіти,
молоді та спорту Сколівської міської ради Сомар І.М.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
5c0ecbe42e5c49daa72a275ca0812f59
Заголовок пункту скарги:
тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем тендерної пропозиції ФОП Яворська Тетяна Миколаївна з огляду на факти, що викладені нижче.
При цьому, оскаржуване рішення Замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також на справедливий розгляд тендерних пропозицій та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Також, Скаржник вважає, що неправомірне рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції ФОП Яворська Тетяна Миколаївна може бути таким, що вчинене Замовником внаслідок корупційних дій або бездіяльності уповноваженої особи.
Така позиція Скаржника обґрунтовується наступним (правові підстави):
Тендерна пропозиція ФОП Яворська Тетяна Миколаївна не відповідає умовам технічної специфікації та має бути відхиленою з підстав визначених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Технічний опис предмету закупівлі, який викладено в Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації, яка затверджена Наказом керівника замовника № 88-г від 11.10.2024 Петрухіна І.Д. містить технічну специфікацію, в якій викладено технічні характеристики обладнання що є предметом закупівлі.
Згідно Учасник процедури закупівлі надає в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, у тому числі:
- Довідка з детальним описом товару та відомостями про товаровиробника і країну походження запропонованого товару, а також фотографії або зображення, що пропонуються учасником, зазначених в технічному завданні з посиланням на конкретну сторінку виробу на сайті виробника та зазначенням артикулу продукції.
- Учасник надає копію паспортів виробів на кожну одиницю товару, яка включає розміри товару з підтвердженням кресленнями, інструкцію по збиранню, комплектність товару, інформацію з експлуатації, схему бетонування обладнання, гарантійні зобов’язання від виробника.
- Учасник в складі пропозиції надає копію сертифікату відповідності, виданого на ім’я виробника обладнання дитячих ігрових майданчиків, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам.
На підтвердження зазначених вимог ФОП Яворською Тетяною Миколаївною надано до електронної системи закупівель наступні документи:
- Довідка опис від 14.10.2024 № 14/10-20, яким запропоновано наступне обладнання:
1) Ігровий комплекс ІК020 – 1шт.;
2) Пісочниця «Метелик» МР004 – 1шт.;
3) Столик з лавочками МР010 – 1шт.;
4) Лавочка МL004 – 6шт.;
5) Дитячий ігровий комплекс ІК016 – 2шт.;
6) Гойдалка-балансир В001 – 1шт.;
7) Гойдалка подвійна G003 – 1 шт.;
8) Дитячий ігровий комплекс ІК014 – 1шт.;
9) Пісочниця з сидіннями МР003 – 1 шт.;
10) Дитячий будиночок «Малюк» МР009 – 1шт.;
11) Гойдалка «Гніздо Лелеки» G002 – 1шт.
Довідкою опис підтверджується технічні вимоги до предмету закупівлі.
- Паспорти виробів на кожну одиницю товару (ІК020, МР004, МР010, МL004, ІК016, В001, G003, ІК014, МР003, МР009, G002).
- Сертифікат відповідності № TER.1.Пр.145-24.
1. Невідповідність паспортів виробів
Скаржником встановлено невідповідність паспортів виробів, а саме Паспорт «Пісочниця велика «Метелик» МР004», Паспорт «Пісочний столик МР010», Паспорт «Дитячий ігровий комплекс ІК016», Паспорт «Гойдалка подвійна на ланцюгах G003», Паспорт «Дитячий ігровий комплекс ІК014», Паспорт «Пісочниця з сидіннями МР003», Паспорт «Дитячий будиночок «Малюк» МР009» Довідці опис від 14.10.2024 № 14/10-20 та технічним вимогам Додатку 4 до тендерної документації, що полягає в наступному:
1. Паспорт «Пісочниця велика «Метелик» МР004». Згідно креслення даного виробу, яке міститься у розділі 2 паспорту зазначено ширина виробу 1660мм, довжина виробу 1660мм, що не відповідає зазначеним габаритним розмірам даного виробу: ширина 1500мм, довжина 1500мм в довідці опис від 14.10.2024 № 14/10-20. Таким чином, запропонований довідкою товар «Пісочниця «Метелик» МР004» не підтверджено Паспортом, який би відповідав технічним вимогам.
2. Паспорт «Пісочний столик МР010». Згідно креслення даного виробу, яке міститься у розділі 2 паспорту зазначено ширина виробу 1450мм, довжина виробу 1450мм, що не відповідає зазначеним габаритним розмірам даного виробу: ширина 1563мм, довжина 1563мм в довідці опис від 14.10.2024 № 14/10-20. Таким чином, запропонований довідкою товар «Столик з лавочками МР010» не підтверджено Паспортом, який би відповідав технічним вимогам.
3. Паспорт «Дитячий ігровий комплекс ІК016». Наданий паспорт не містить інформації щодо креслень товару, інструкцію по збиранню, комплектність товару, схему бетонування обладнання, що не відповідає технічним вимогам Додатку 4 до тендерної документації щодо паспортів виробів.
4. Паспорт «Гойдалка подвійна на ланцюгах G003». Згідно креслення даного виробу, яке міститься у розділі 2 паспорту зазначено висота (без урахування глибини бетонування) - 1805мм, що не відповідає зазначеним габаритним розмірам даного виробу: висота (без урахування глибини бетонування) - 1914мм в довідці опис від 14.10.2024 № 14/10-20. Таким чином, запропонований довідкою товар «Гойдалка подвійна G003» не підтверджено Паспортом, який би відповідав технічним вимогам.
5. Паспорт «Дитячий ігровий комплекс ІК014». Наданий паспорт не містить інформації щодо креслень товару та інформації щодо комплектності товару, що не відповідає технічним вимогам Додатку 4 до тендерної документації щодо паспортів виробів.
6. Паспорт «Пісочниця з сидіннями МР003». Згідно габаритних розмірів виробу, що містяться у розділі 1 «Технічний опис» даного паспорту зазначено наступні розміри: довжина – 1500мм, ширина – 1500мм, висота – 300мм, тоді як довідкою описом габаритні розміри даного виробу підтверджено іншим довжина – 1550мм, ширина – 1550мм, висота – 300мм, при цьому зазначається внутрішній розмір пісочниці, а саме 1500х1500х300 мм. Наголошуємо, що габаритні розміри є зовнішнім розміром. Зазначений розмір у паспорті не відповідає зазначеному розміру у довідці опис від 14.10.2024 № 14/10-20. Таким чином, запропонований довідкою товар «Пісочниця з сидіннями МР003» не підтверджено Паспортом, який би відповідав технічним вимогам.
7. Паспорт «Дитячий будиночок «Малюк» МР009». Згідно креслення даного виробу, яке міститься у розділі 1 паспорту зазначено ширина виробу 990мм, висота виробу 1929мм, що не відповідає зазначеним габаритним розмірам даного виробу: довжина –1500 мм; ширина – 1422 мм; висота –1930 мм в довідці опис від 14.10.2024 № 14/10-20. Таким чином, запропонований довідкою товар «Дитячий будиночок «Малюк» МР009» не підтверджено Паспортом, який би відповідав технічним вимогам.
2. Невідповідність сертифікату відповідності № TER.1.Пр.145-24
Скаржником встановлена невідповідність наданого у складі пропозиції ФОП Яворської Тетяни Миколаївни сертифікату відповідності № TER.1.Пр.145-24 вимогам додатку 4 до тендерної документації.
Так згідно технічних вимог до предмету закупівлі вимагається надання в складі пропозиції надає копію сертифікату відповідності, виданого на ім’я виробника обладнання дитячих ігрових майданчиків, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам.
Сертифікат відповідності № TER.1.Пр.145-24 підтверджує відповідність обладнання для дитячих ігрових майданчиків виробництва ТОВ «ХЕППІ ПАРК» до ТУ ТУ У 32.3-41433768-001:2017.
Дані технічні умови не зареєстровано як державні норми та стандарти, що підтверджується відповіддю пошукової системи сайту «БУДСТАНДАРТ». Посилання: https://online.budstandart.com/ua/catalog/searchdoc.html?request=%D0%A2%D0%A3+%D0%A3+32.3-41433768-001%3A2017&user_id=150526&langbs=ua
Таким чином, ФОП Яворською Тетяною Миколаївною не надано сертифікату відповідності, виданого на ім’я виробника обладнання дитячих ігрових майданчиків, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам.
3. Невідповідність запропонованого товару в тендерній пропозиції
Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником) та завантаження файлів із тендерної пропозиції Учасника за формою згідно Додатка № 1.
ФОП Яворською Тетяною Миколаївною надано до електронної системи закупівель «Тендерну пропозицію від 14.10.2024 № 14/10-19», якою запропоновано товар, який не відповідає товару, який зазначено у «Довідці з детальним описом товару від 14.10.2024 № 14/10-20».
Товар, який запропоновано Довідкою з детальним описом товару від 14.10.2024 № 14/10-20 Товар, який запропоновано Тендерною пропозицією від 14.10.2024 № 14/10-19
1) Ігровий комплекс ІК020;
2) Пісочниця «Метелик» МР004;
3) Столик з лавочками МР010 – 1шт.;
4) Лавочка МL004;
5) Дитячий ігровий комплекс ІК016;
6) Гойдалка-балансир В001;
7) Гойдалка подвійна G003;
8) Дитячий ігровий комплекс ІК014;
9) Пісочниця з сидіннями МР003;
10) Дитячий будиночок «Малюк» МР009;
11) Гойдалка «Гніздо Лелеки» G002.
1) Дитячий ігровий комплекс для молодшої вікової групи корпусу 1 ЗДО № 1;
2) Пісочниця «Метелик» для молодшої вікової групи корпусу 1 ЗДО № 1;
3) Столик з лавочками для молодшої вікової групи корпусу 1 ЗДО № 1;
4) Лавочка для молодшої вікової групи корпусу 1 ЗДО № 1;
5) Дитячий ігровий комплекс для старшої вікової групи корпусу 1 ЗДО № 1;
6) Гойдалка балансир для старшої вікової групи корпусу 1 ЗДО № 1;
7) Гойдалка подвійна для старшої вікової групи корпусу 1 ЗДО № 1;
8) Лавочка для старшої вікової групи корпусу 1 ЗДО № 1;
9) Дитячий ігровий комплекс для молодшої вікової групи корпусу 2 ЗДО № 1;
10) Пісочниця для молодшої вікової групи корпусу 2 ЗДО № 1;
11) Будиночок «Малюк» для молодшої вікової групи корпусу 2 ЗДО № 1;
12) Лавочка для молодшої вікової групи корпусу 2 ЗДО № 1;
13) Дитячий ігровий комплекс для старшої вікової групи корпусу 2 ЗДО № 1;
14) Гойдалка «Гніздо лелеки» для старшої вікової групи корпусу 2 ЗДО № 1.
Таким чином, запропонований товар ФОП Яворською Тетяною Миколаївною в тендерній пропозиції від 14.10.2024 № 14/10-19 не підтверджено Довідкою з детальним описом товару від 14.10.2024 № 14/10-20.
Тендерна пропозиція ФОП Яворської Тетяни Миколаївни не відповідала умовам технічної специфікації та мала бути відхиленою з підстав визначених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи викладене вище, Замовник неправомірно визначив переможцем тендерну пропозицію ФОП Яворської Тетяни Миколаївни.
Вказані обставини призвели до порушення прав Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Окрім того, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу, призводить до порушення прав та законних інтересів Скаржника.
При цьому, оскаржуване рішення Замовника порушує право Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій, а також на справедливий розгляд тендерних пропозицій та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі. Також, Скаржник вважає, що неправомірне рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції ФОП Яворська Тетяна Миколаївна може бути таким, що вчинене Замовником внаслідок корупційних дій або бездіяльності уповноваженої особи.
Така позиція Скаржника обґрунтовується наступним (правові підстави):
Тендерна пропозиція ФОП Яворська Тетяна Миколаївна не відповідає умовам технічної специфікації та має бути відхиленою з підстав визначених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Технічний опис предмету закупівлі, який викладено в Додатку № 4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі - технічні вимоги до предмета закупівлі» до тендерної документації, яка затверджена Наказом керівника замовника № 88-г від 11.10.2024 Петрухіна І.Д. містить технічну специфікацію, в якій викладено технічні характеристики обладнання що є предметом закупівлі.
Згідно Учасник процедури закупівлі надає в складі тендерної пропозиції інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, у тому числі:
- Довідка з детальним описом товару та відомостями про товаровиробника і країну походження запропонованого товару, а також фотографії або зображення, що пропонуються учасником, зазначених в технічному завданні з посиланням на конкретну сторінку виробу на сайті виробника та зазначенням артикулу продукції.
- Учасник надає копію паспортів виробів на кожну одиницю товару, яка включає розміри товару з підтвердженням кресленнями, інструкцію по збиранню, комплектність товару, інформацію з експлуатації, схему бетонування обладнання, гарантійні зобов’язання від виробника.
- Учасник в складі пропозиції надає копію сертифікату відповідності, виданого на ім’я виробника обладнання дитячих ігрових майданчиків, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам.
На підтвердження зазначених вимог ФОП Яворською Тетяною Миколаївною надано до електронної системи закупівель наступні документи:
- Довідка опис від 14.10.2024 № 14/10-20, яким запропоновано наступне обладнання:
1) Ігровий комплекс ІК020 – 1шт.;
2) Пісочниця «Метелик» МР004 – 1шт.;
3) Столик з лавочками МР010 – 1шт.;
4) Лавочка МL004 – 6шт.;
5) Дитячий ігровий комплекс ІК016 – 2шт.;
6) Гойдалка-балансир В001 – 1шт.;
7) Гойдалка подвійна G003 – 1 шт.;
8) Дитячий ігровий комплекс ІК014 – 1шт.;
9) Пісочниця з сидіннями МР003 – 1 шт.;
10) Дитячий будиночок «Малюк» МР009 – 1шт.;
11) Гойдалка «Гніздо Лелеки» G002 – 1шт.
Довідкою опис підтверджується технічні вимоги до предмету закупівлі.
- Паспорти виробів на кожну одиницю товару (ІК020, МР004, МР010, МL004, ІК016, В001, G003, ІК014, МР003, МР009, G002).
- Сертифікат відповідності № TER.1.Пр.145-24.
1. Невідповідність паспортів виробів
Скаржником встановлено невідповідність паспортів виробів, а саме Паспорт «Пісочниця велика «Метелик» МР004», Паспорт «Пісочний столик МР010», Паспорт «Дитячий ігровий комплекс ІК016», Паспорт «Гойдалка подвійна на ланцюгах G003», Паспорт «Дитячий ігровий комплекс ІК014», Паспорт «Пісочниця з сидіннями МР003», Паспорт «Дитячий будиночок «Малюк» МР009» Довідці опис від 14.10.2024 № 14/10-20 та технічним вимогам Додатку 4 до тендерної документації, що полягає в наступному:
1. Паспорт «Пісочниця велика «Метелик» МР004». Згідно креслення даного виробу, яке міститься у розділі 2 паспорту зазначено ширина виробу 1660мм, довжина виробу 1660мм, що не відповідає зазначеним габаритним розмірам даного виробу: ширина 1500мм, довжина 1500мм в довідці опис від 14.10.2024 № 14/10-20. Таким чином, запропонований довідкою товар «Пісочниця «Метелик» МР004» не підтверджено Паспортом, який би відповідав технічним вимогам.
2. Паспорт «Пісочний столик МР010». Згідно креслення даного виробу, яке міститься у розділі 2 паспорту зазначено ширина виробу 1450мм, довжина виробу 1450мм, що не відповідає зазначеним габаритним розмірам даного виробу: ширина 1563мм, довжина 1563мм в довідці опис від 14.10.2024 № 14/10-20. Таким чином, запропонований довідкою товар «Столик з лавочками МР010» не підтверджено Паспортом, який би відповідав технічним вимогам.
3. Паспорт «Дитячий ігровий комплекс ІК016». Наданий паспорт не містить інформації щодо креслень товару, інструкцію по збиранню, комплектність товару, схему бетонування обладнання, що не відповідає технічним вимогам Додатку 4 до тендерної документації щодо паспортів виробів.
4. Паспорт «Гойдалка подвійна на ланцюгах G003». Згідно креслення даного виробу, яке міститься у розділі 2 паспорту зазначено висота (без урахування глибини бетонування) - 1805мм, що не відповідає зазначеним габаритним розмірам даного виробу: висота (без урахування глибини бетонування) - 1914мм в довідці опис від 14.10.2024 № 14/10-20. Таким чином, запропонований довідкою товар «Гойдалка подвійна G003» не підтверджено Паспортом, який би відповідав технічним вимогам.
5. Паспорт «Дитячий ігровий комплекс ІК014». Наданий паспорт не містить інформації щодо креслень товару та інформації щодо комплектності товару, що не відповідає технічним вимогам Додатку 4 до тендерної документації щодо паспортів виробів.
6. Паспорт «Пісочниця з сидіннями МР003». Згідно габаритних розмірів виробу, що містяться у розділі 1 «Технічний опис» даного паспорту зазначено наступні розміри: довжина – 1500мм, ширина – 1500мм, висота – 300мм, тоді як довідкою описом габаритні розміри даного виробу підтверджено іншим довжина – 1550мм, ширина – 1550мм, висота – 300мм, при цьому зазначається внутрішній розмір пісочниці, а саме 1500х1500х300 мм. Наголошуємо, що габаритні розміри є зовнішнім розміром. Зазначений розмір у паспорті не відповідає зазначеному розміру у довідці опис від 14.10.2024 № 14/10-20. Таким чином, запропонований довідкою товар «Пісочниця з сидіннями МР003» не підтверджено Паспортом, який би відповідав технічним вимогам.
7. Паспорт «Дитячий будиночок «Малюк» МР009». Згідно креслення даного виробу, яке міститься у розділі 1 паспорту зазначено ширина виробу 990мм, висота виробу 1929мм, що не відповідає зазначеним габаритним розмірам даного виробу: довжина –1500 мм; ширина – 1422 мм; висота –1930 мм в довідці опис від 14.10.2024 № 14/10-20. Таким чином, запропонований довідкою товар «Дитячий будиночок «Малюк» МР009» не підтверджено Паспортом, який би відповідав технічним вимогам.
2. Невідповідність сертифікату відповідності № TER.1.Пр.145-24
Скаржником встановлена невідповідність наданого у складі пропозиції ФОП Яворської Тетяни Миколаївни сертифікату відповідності № TER.1.Пр.145-24 вимогам додатку 4 до тендерної документації.
Так згідно технічних вимог до предмету закупівлі вимагається надання в складі пропозиції надає копію сертифікату відповідності, виданого на ім’я виробника обладнання дитячих ігрових майданчиків, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам.
Сертифікат відповідності № TER.1.Пр.145-24 підтверджує відповідність обладнання для дитячих ігрових майданчиків виробництва ТОВ «ХЕППІ ПАРК» до ТУ ТУ У 32.3-41433768-001:2017.
Дані технічні умови не зареєстровано як державні норми та стандарти, що підтверджується відповіддю пошукової системи сайту «БУДСТАНДАРТ». Посилання: https://online.budstandart.com/ua/catalog/searchdoc.html?request=%D0%A2%D0%A3+%D0%A3+32.3-41433768-001%3A2017&user_id=150526&langbs=ua
Таким чином, ФОП Яворською Тетяною Миколаївною не надано сертифікату відповідності, виданого на ім’я виробника обладнання дитячих ігрових майданчиків, яким підтверджується відповідність Товару, що пропонується учасником, діючим в Україні державним нормам та стандартам.
3. Невідповідність запропонованого товару в тендерній пропозиції
Згідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником) та завантаження файлів із тендерної пропозиції Учасника за формою згідно Додатка № 1.
ФОП Яворською Тетяною Миколаївною надано до електронної системи закупівель «Тендерну пропозицію від 14.10.2024 № 14/10-19», якою запропоновано товар, який не відповідає товару, який зазначено у «Довідці з детальним описом товару від 14.10.2024 № 14/10-20».
Товар, який запропоновано Довідкою з детальним описом товару від 14.10.2024 № 14/10-20 Товар, який запропоновано Тендерною пропозицією від 14.10.2024 № 14/10-19
1) Ігровий комплекс ІК020;
2) Пісочниця «Метелик» МР004;
3) Столик з лавочками МР010 – 1шт.;
4) Лавочка МL004;
5) Дитячий ігровий комплекс ІК016;
6) Гойдалка-балансир В001;
7) Гойдалка подвійна G003;
8) Дитячий ігровий комплекс ІК014;
9) Пісочниця з сидіннями МР003;
10) Дитячий будиночок «Малюк» МР009;
11) Гойдалка «Гніздо Лелеки» G002.
1) Дитячий ігровий комплекс для молодшої вікової групи корпусу 1 ЗДО № 1;
2) Пісочниця «Метелик» для молодшої вікової групи корпусу 1 ЗДО № 1;
3) Столик з лавочками для молодшої вікової групи корпусу 1 ЗДО № 1;
4) Лавочка для молодшої вікової групи корпусу 1 ЗДО № 1;
5) Дитячий ігровий комплекс для старшої вікової групи корпусу 1 ЗДО № 1;
6) Гойдалка балансир для старшої вікової групи корпусу 1 ЗДО № 1;
7) Гойдалка подвійна для старшої вікової групи корпусу 1 ЗДО № 1;
8) Лавочка для старшої вікової групи корпусу 1 ЗДО № 1;
9) Дитячий ігровий комплекс для молодшої вікової групи корпусу 2 ЗДО № 1;
10) Пісочниця для молодшої вікової групи корпусу 2 ЗДО № 1;
11) Будиночок «Малюк» для молодшої вікової групи корпусу 2 ЗДО № 1;
12) Лавочка для молодшої вікової групи корпусу 2 ЗДО № 1;
13) Дитячий ігровий комплекс для старшої вікової групи корпусу 2 ЗДО № 1;
14) Гойдалка «Гніздо лелеки» для старшої вікової групи корпусу 2 ЗДО № 1.
Таким чином, запропонований товар ФОП Яворською Тетяною Миколаївною в тендерній пропозиції від 14.10.2024 № 14/10-19 не підтверджено Довідкою з детальним описом товару від 14.10.2024 № 14/10-20.
Тендерна пропозиція ФОП Яворської Тетяни Миколаївни не відповідала умовам технічної специфікації та мала бути відхиленою з підстав визначених підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Враховуючи викладене вище, Замовник неправомірно визначив переможцем тендерну пропозицію ФОП Яворської Тетяни Миколаївни.
Вказані обставини призвели до порушення прав Скаржника на об’єктивний та неупереджений розгляд тендерних пропозицій. Окрім того, Замовник порушив принципи здійснення публічних закупівель, передбачені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: недискримінація учасників та рівне ставлення до них та об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, що у свою чергу, призводить до порушення прав та законних інтересів Скаржника.
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
3. Зобов’язати Відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради скасувати рішення про визначення переможцем тендерної пропозиції ФОП Яворської Тетяни Миколаївни у закупівлі за предметом «Придбання обладнання для дитячих ігрових майданчиків зі встановленням», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-09-06-002308-a
Скарга
Відхилено
КЕП
СКАРГА на неправомірні умови тендерної документації
Номер:
08ed221bc5944af1aadaf80499872758
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-06-002308-a.c2
Назва:
СКАРГА на неправомірні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- відповідь Укрсепропромбуд.pdf 01.10.2024 21:46
- Лист до укрсепропромбудм.pdf 01.10.2024 21:46
- Лист до Південтест.pdf 01.10.2024 21:46
- Перелік змін, що вносяться до Тендерної документації (5).docx 01.10.2024 21:46
- Відповідь Південтест.pdf 01.10.2024 21:46
- Нова редакція 3-Тендерна документація.docx 01.10.2024 21:46
- Нова редакція 3-Додаток № 4 - Технічна специфікація (1).docx 01.10.2024 21:46
- Скарга_2 UA-2024-09-06-002308-a.docx 01.10.2024 21:46
- «ДСТУ ГОСТ 16371_2016».pdf 01.10.2024 21:46
- Скарга_2 UA-2024-09-06-002308-a.pdf 01.10.2024 21:46
- Атестат_ВЛ_ТОВ_ВСЦ_ПІВДЕНТЕСТ_від_16_04_2024.pdf 01.10.2024 21:46
- sign.p7s 01.10.2024 21:48
- Нова редакція 4-Додаток № 4 - Технічна специфікація.docx 03.10.2024 13:11
- ПРОТОКОЛ № 36 - Про внесення змін до Тендерної документації.pdf 03.10.2024 13:11
- Перелік змін, що вносяться до Тендерної документації.docx 03.10.2024 13:11
- Нова редакція 4-Тендерна документація.docx 03.10.2024 13:11
- Пояснення в АМКУ.pdf 04.10.2024 11:37
- Пояснення в АМКУ.docx 04.10.2024 11:37
- Нова редакція 4-Додаток № 4 - Технічна специфікація.docx 04.10.2024 11:37
- Нова редакція 4-Тендерна документація.docx 04.10.2024 11:37
- ПРОТОКОЛ № 36 - Про внесення змін до Тендерної документації.pdf 04.10.2024 11:37
- Перелік змін, що вносяться до Тендерної документації.docx 04.10.2024 11:37
- Рішення від 03.10.2024 №16222.pdf 03.10.2024 16:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 10.10.2024 № 16644.pdf 11.10.2024 12:06
- рішення від 10.10.2024 № 16644.pdf 15.10.2024 15:27
Дата прийняття скарги до розгляду:
01.10.2024 21:50
Дата розгляду скарги:
10.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
03.10.2024 16:25
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
15.10.2024 15:27
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
1d6c04e2a66442298083dea5e9d397e4
Заголовок пункту скарги:
Щодо надання протоколу випробувань від акредитованої лабораторії щодо відповідності лавкового профілю ПВХ вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Документації щодо надання у складі пропозиції протоколу випробувань від акредитованої лабораторії щодо відповідності лавкового профілю ПВХ вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 суперечать положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції та є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
30.09.2024, з власної ініціативи Замовника до умов тендерної документації Внесено зміни до Додатку № 4 – Технічна специфікація Тендерної документації, а саме: абзац 6 пункту 5 викладено у наступній редакції: «Учасник в складі пропозиції надає протокол випробувань від акредитованої лабораторії щодо відповідності лавкового профілю ПВХ вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016. В разі, якщо такий протокол виданий не на ім’я учасника, необхідно надати лист-згоду від власника такого документу на використання його в закупівлі із зазначенням номеру оголошення у системі публічних закупівель». Зміни до умов тендерної документації від 30.09.2024 є предметом оскарження. Відповідно до інформації, що вказана в оголошенні про проведення даної закупівлі, яке оприлюднено в електронній системі закупівель, кінцевий строк для подання тендерних пропозицій встановлено на 05 жовтня 2024 року, 09:00 годин. Ознайомившись із тендерною документацією (з урахуванням змін від 30.09.2024), було встановлено, що така тендерна документація містить умови та положення якої не узгоджуються з нормами чинного законодавства, зокрема у сфері публічних закупівель, а також містить низку дискримінаційних положень, що створюють перешкоди для підготовки та подання своєї тендерної пропозиції Скаржником – фізичною особою-підприємцем Надкерничним Євгеном Володимировичем. Вважаємо, що нижче описані вимоги тендерної документації призводять до порушення прав та законних інтересів суб’єкта оскарження та спричиняють порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону: «Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». Ознайомившись зі змістом тендерної документації в цілому та вимогами, які встановлені до учасників торгів та переможця, ми дійшли до висновку, що фізична особа-підприємець Надкерничний Євген Володимирович (далі також Скаржник або суб'єкт оскарження) не має можливості взяти участь у зазначеній закупівлі, у зв’язку з наявністю в тендерній документації вимог, які штучно обмежують конкуренцію та не узгоджуються з нормами чинного законодавства, зокрема у сфері публічних закупівель. Уважно вивчивши тендерну документацію, вважаємо, що вона містить вимоги та положення, які є неправомірними і дискримінаційними та суперечать нормам чинного законодавства, вважаємо за необхідне повідомити про наступні неправомірні вимоги: Щодо надання протокол випробувань від акредитованої лабораторії щодо відповідності лавкового профілю ПВХ вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016. Відповідно до абзацу шостого пункту 5 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації, «Учасник в складі пропозиції надає протокол випробувань від акредитованої лабораторії щодо відповідності лавкового профілю ПВХ вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016. В разі, якщо такий протокол виданий не на ім’я учасника, необхідно надати лист-згоду від власника такого документу на використання його в закупівлі із зазначенням номеру оголошення у системі публічних закупівель». Готуючи тендерну пропозицію Скаржником було встановлено, що у нього відсутній протокол випробувань від акредитованої лабораторії щодо відповідності лавкового профілю ПВХ вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016, у зв’язку з чим Скаржник реалізує своє право на оскарження даної вимоги тендерної документації. На прохання Скаржника Виробником обладнання для дитячих ігрових майданчиків товариством з обмеженою відповідальністю «КІНДЕРБУМ» здійснювались заходи щодо проведення випробувань лавкового профілю ПВХ виробництва ТОВ «КІНДЕРБУМ» на відповідність вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016, а саме направлено зразки лавкового профілю ПВХ до акредитованих лабораторій в Україні з пропозицією проведення дослідження наданих зразків на відповідність вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016. Так, 16.08.2024 за вих.№ 263 ТОВ «КІНДЕРБУМ» направлено запит до ТОВ «Сертифікаційний центр «УКРСЕПРОПРОМБУДМ» та 30.08.2024 за вих.№ 302 ТОВ «Кіндербум» направлено запит до ТОВ «ВИПРОБУВАЛЬНО-СЕРТИФІКАЦІЙНИЙ ЦЕНТР «ПІВДЕНТЕСТ». На зазначені вище запити щодо проведення випробувань лавкового профілю ПВХ виробництва ТОВ «КІНДЕРБУМ» на відповідність вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 отримані наступні відповіді про неможливість проведення випробувань, а саме: ТОВ «Сертифікаційним центром «УКРСЕПРОПРОМБУДМ» листом від 20.08.2024 № 079-24 повідомлено, що після оцінки технічної документації на продукцію «Лавковий профіль ПВХ», яка є закінченим виробом, призначена для використання при виготовленні лавок, що експлуатуються на відкритому повітрі, який виробляється у відповідності із ДСТУ Б В. 2.7.-146:2008 «Вироби полівінілхлоридні погонажні. Загальні технічні умови» ТОВ «СЦ «УКРСЕПРОПРОМБУДМ» прийшло до висновку, що дана продукція не підпадає під дію ДСТУ ГОСТ 16371:2016 Меблі. Загальні технічні умови (ГОСТ 16371-2014, IDT), а тому не може бути випробувана на відповідність даному стандарту. ТОВ «ВИПРОБУВАЛЬНО-СЕРТИФІКАЦІЙНИЙ ЦЕНТР «ПІВДЕНТЕСТ» листом від 01.10.2024 повідомлено, що Лавковий профіль ПВХ не може відповідати вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 Меблі. Загальні технічні умови (ГОСТ 16371-2014, IDT), так як цей стандарт не має пунктів щодо вимог до профілю ПВХ. Стандарт розповсюджується на вироби з деревини та деревних матеріалів, фанери. Лавковий профіль виробляється у відповідності із ДСТУ Б В. 2.7.-146:2008 «Вироби полівінілхлоридні погонажні. Загальні технічні умови». З огляду вимог стандарту ДСТУ ГОСТ 16371:2016 Меблі. Загальні технічні умови (ГОСТ 16371-2014, IDT), ним визначається вимоги та методи виготовлення меблів з деревини та деревних матеріалів, фанери. Лавковий профіль ПВХ виготовляється згідно іншого стандарту - ДСТУ Б В. 2.7.-146:2008 «Вироби полівінілхлоридні погонажні. Загальні технічні умови» та його відповідність не може підтверджуватись ДСТУ ГОСТ 16371:2016 Меблі. Загальні технічні умови (ГОСТ 16371-2014, IDT). Наголошуємо, що жодним чинним на території України нормативно-правовим актом не передбачено визначення відповідності лавкового профілю ПВХ вимогам ДСТУ ГОСТ 16371:2016 Меблі. Загальні технічні умови (ГОСТ 16371-2014, IDT).
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА на неправомірні умови тендерної документації
Номер:
78b42c1b5ca244e0bdc8a1955cb35c5e
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-06-002308-a.c1
Назва:
СКАРГА на неправомірні умови тендерної документації
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2024-09-06-002308-a.docx 10.09.2024 14:43
- Рішення від 09.07.2024 № 11880.pdf 10.09.2024 14:43
- рішення від 30.07.2024 № 12993.pdf 10.09.2024 14:43
- Додаток № 4 - Технічна специфікація.docx 10.09.2024 14:43
- Тендерна документація.docx 10.09.2024 14:43
- Про систему громадського здо... _ від 06.09.2022 № 2573-IX.pdf 10.09.2024 14:43
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178.pdf 10.09.2024 14:43
- Скарга UA-2024-09-06-002308-a.pdf 10.09.2024 14:43
- sign.p7s 10.09.2024 14:46
- рішення від 12.09.2024 №15197.pdf 12.09.2024 16:05
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.09.2024 №15564.pdf 20.09.2024 11:17
- рішення від 19.09.2024 № 15564.pdf 24.09.2024 12:14
- Тендерна документація.docx 13.09.2024 16:57
- Додаток № 4 - Технічна специфікація.docx 13.09.2024 16:57
- Пояснення в АМКУ.docx 13.09.2024 16:57
- Пояснення в АМКУ.pdf 13.09.2024 16:57
- ПРОТОКОЛ № 32 - Про внесення змін до Тендерної документації.pdf 26.09.2024 14:15
- Перелік змін, що вносяться до Тендерної документації.docx 26.09.2024 14:15
- Нова редакція-Додаток № 4 - Технічна специфікація.docx 26.09.2024 14:15
Дата прийняття скарги до розгляду:
10.09.2024 14:47
Дата розгляду скарги:
19.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.09.2024 16:06
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.09.2024 12:15
Дата виконання рішення Замовником:
26.09.2024 14:15
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На підставі рішення органу оскарження внесено зміни до тендерної документації та викладено останню в новій редакції з урахуванням внесених змін, а також затверджено перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
7155de65f84d471aac5f242924a914e9
Заголовок пункту скарги:
Щодо надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який підтверджує безпеку та якість лавкового пластикового профілю
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до абзацу п’ятого пункту 5 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації, «У складі пропозиції учасник повинен надати висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який підтверджує безпеку та якість лавкового пластикового профілю, в разі якщо такий висновок виданий не на ім’я учасника, необхідно надати лист-згоду від власника такого документу на використання його в закупівлі із зазначенням номеру оголошення у системі публічних закупівель».
Готуючи тендерну пропозицію Скаржником було встановлено, що у нього відсутній висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який підтверджує безпеку та якість лавкового пластикового профілю, у зв’язку з чим Скарник реалізує своє право на оскарження даної вимоги тендерної документації.
Наголошуємо, що жодним чинним на території України нормативно-правовим актом не передбачено необхідності та/або можливості отримання суб’єктами господарювання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який підтверджує безпеку та якість лавкового пластикового профілю.
Підтвердженням вищевикладеної позиції може стати рішення Комісії Антинопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.07.2024 № 12993, у якому Комісією констатовано факт «Вимога Документації щодо надання у складі Пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи суперечать положенням чинного законодавства».
Щодо невідповідності положенням чинного законодавства вимоги про надання у складі тендерної пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який підтверджує безпеку та якість лавкового пластикового профілю зазначаємо що відповідно до Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
Відповідно до ПРИКІНЦЕВИХ ТА ПЕРЕХІДНИХ ПОЛОЖЕНЬ Закону України № 2573-IX від 06.09.2022 "Про систему громадського здоров'я"
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через 12 місяців з дня набрання ним чинності.
2. Визнати такими, що втратили чинність з дня введення в дію цього Закону, зокрема Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення"
(Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 27, ст. 218 із наступними змінами).
За таких умов, вимога Документації щодо надання у складі Пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи суперечать положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції та є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Отже Замовник, з незрозумілих підстав, штучно обмежує участь у закупівлі висновком ДСЕЕ, який після 01.10.2023 неможливо отримати через зміни законодавства, а від так, його ні в який спосіб не можуть надати учасники, які не підготували такі висновки ДСЕЕ заздалегідь до оголошення процедури закупівлі - ще до 01.10.2023. Адже з 01 жовтня 2023 отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які видавала раніше виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, більше не передбачене чинним законодавством.
Відповідно видача висновків ДСЕЕ не здійснюється єдиним уповноваженим на те державним органом, оскільки набули чинності зміни, внесені:
- на підставі Закону № 2573-ІХ від 06.09.2022, відповідно до якого втратив чинність Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення",
статтями 10-12 якого саме й передбачалося отримання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи;
- введеним, натомість, в дію з 01.10.2023 Законом України "Про систему громадського здоров'я" від 06.09.2022, яким не передбачене складання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
У зв'язку з цими змінами законодавства Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на дату оголошення даної закупівлі НЕ видає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тому їх неможливо отримати під вищезазначені вимоги Замовника.
Тобто, взяти участь у даній закупівлі можуть тільки учасники, на пропоновану якими продукцію наявні раніше видані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи із зазначенням певної інформації, які було видано в порядку, що передбачений вже нечинним законодавством України.
Крім того, звертаємо увагу, що відповідно до абзацу десятого пункту 28 Особливостей, Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
На виконання даної норми, Замовником не складалось та не оприлюднювалось в електронній системі закупівель окремого Додатку до тендерної документації – «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», чим всупереч приписів абзацу десятого пункту 28 Особливостей не створено окремого додатку вимог щодо надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції у тому числі висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який підтверджує безпеку та якість лавкового пластикового профілю.
Зважаючи на зазначене, вимоги абзацу п’ятого пункту 5 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації та положень тендерної документації в цілому не узгоджуються із нормами абзацу десятого пункту 28 Особливостей, що свідчить про наявність ознак невідповідності тендерної документації вимогам чинного законодавства України, а також може свідчити про створення штучних перешкод для участі суб’єктів господарювання, які не мають (або і не повинні мати) висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який підтверджує безпеку та якість лавкового пластикового профілю.
За таких умов, беручи до уваги відсутність окремого додатку до тендерної документації, в якій містяться вимоги про надання у складі тендерної пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який підтверджує безпеку та якість лавкового пластикового профілю, вимагаємо виключити із абзацу п’ятого пункту 5 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації формулювання про необхідність надання у складі тендерної пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який підтверджує безпеку та якість лавкового пластикового профілю, в разі якщо такий висновок виданий не на ім’я учасника, необхідно надати лист-згоду від власника такого документу на використання його в закупівлі із зазначенням номеру оголошення у системі публічних закупівель.
У якості документального підтвердження (доказів) до даної скарги додаються: копія тендерної документації та Додатку 4 до неї, Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року (зі змінами та доповненнями станом на дату подання цієї скарги), а також Закон України «Про систему громадського здоров’я».
Зважаючи на вищевикладене, Замовник зобов’язаний внести відповідні зміни до тендерної документації.
Готуючи тендерну пропозицію Скаржником було встановлено, що у нього відсутній висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який підтверджує безпеку та якість лавкового пластикового профілю, у зв’язку з чим Скарник реалізує своє право на оскарження даної вимоги тендерної документації.
Наголошуємо, що жодним чинним на території України нормативно-правовим актом не передбачено необхідності та/або можливості отримання суб’єктами господарювання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який підтверджує безпеку та якість лавкового пластикового профілю.
Підтвердженням вищевикладеної позиції може стати рішення Комісії Антинопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 30.07.2024 № 12993, у якому Комісією констатовано факт «Вимога Документації щодо надання у складі Пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи суперечать положенням чинного законодавства».
Щодо невідповідності положенням чинного законодавства вимоги про надання у складі тендерної пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який підтверджує безпеку та якість лавкового пластикового профілю зазначаємо що відповідно до Закону України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення" висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи - документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об'єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров'я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов'язковим для виконання власником об'єкта експертизи.
Відповідно до ПРИКІНЦЕВИХ ТА ПЕРЕХІДНИХ ПОЛОЖЕНЬ Закону України № 2573-IX від 06.09.2022 "Про систему громадського здоров'я"
1. Цей Закон набирає чинності з дня, наступного за днем його опублікування, та вводиться в дію через 12 місяців з дня набрання ним чинності.
2. Визнати такими, що втратили чинність з дня введення в дію цього Закону, зокрема Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення"
(Відомості Верховної Ради України, 1994 р., № 27, ст. 218 із наступними змінами).
За таких умов, вимога Документації щодо надання у складі Пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи суперечать положенням чинного законодавства, що не дає можливості учасникам належним чином підготувати свої Пропозиції та є дискримінаційним по відношенню до суб'єктів господарювання, у тому числі Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Отже Замовник, з незрозумілих підстав, штучно обмежує участь у закупівлі висновком ДСЕЕ, який після 01.10.2023 неможливо отримати через зміни законодавства, а від так, його ні в який спосіб не можуть надати учасники, які не підготували такі висновки ДСЕЕ заздалегідь до оголошення процедури закупівлі - ще до 01.10.2023. Адже з 01 жовтня 2023 отримання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи, які видавала раніше виключно Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, більше не передбачене чинним законодавством.
Відповідно видача висновків ДСЕЕ не здійснюється єдиним уповноваженим на те державним органом, оскільки набули чинності зміни, внесені:
- на підставі Закону № 2573-ІХ від 06.09.2022, відповідно до якого втратив чинність Закон України "Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення",
статтями 10-12 якого саме й передбачалося отримання висновків державної санітарно- епідеміологічної експертизи;
- введеним, натомість, в дію з 01.10.2023 Законом України "Про систему громадського здоров'я" від 06.09.2022, яким не передбачене складання висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи.
У зв'язку з цими змінами законодавства Державна служба України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів на дату оголошення даної закупівлі НЕ видає висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тому їх неможливо отримати під вищезазначені вимоги Замовника.
Тобто, взяти участь у даній закупівлі можуть тільки учасники, на пропоновану якими продукцію наявні раніше видані висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи із зазначенням певної інформації, які було видано в порядку, що передбачений вже нечинним законодавством України.
Крім того, звертаємо увагу, що відповідно до абзацу десятого пункту 28 Особливостей, Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
На виконання даної норми, Замовником не складалось та не оприлюднювалось в електронній системі закупівель окремого Додатку до тендерної документації – «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції», чим всупереч приписів абзацу десятого пункту 28 Особливостей не створено окремого додатку вимог щодо надання учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції у тому числі висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який підтверджує безпеку та якість лавкового пластикового профілю.
Зважаючи на зазначене, вимоги абзацу п’ятого пункту 5 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації та положень тендерної документації в цілому не узгоджуються із нормами абзацу десятого пункту 28 Особливостей, що свідчить про наявність ознак невідповідності тендерної документації вимогам чинного законодавства України, а також може свідчити про створення штучних перешкод для участі суб’єктів господарювання, які не мають (або і не повинні мати) висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який підтверджує безпеку та якість лавкового пластикового профілю.
За таких умов, беручи до уваги відсутність окремого додатку до тендерної документації, в якій містяться вимоги про надання у складі тендерної пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який підтверджує безпеку та якість лавкового пластикового профілю, вимагаємо виключити із абзацу п’ятого пункту 5 «Технічні вимоги до предмету закупівлі» Додатку 4 до тендерної документації формулювання про необхідність надання у складі тендерної пропозиції висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи, який підтверджує безпеку та якість лавкового пластикового профілю, в разі якщо такий висновок виданий не на ім’я учасника, необхідно надати лист-згоду від власника такого документу на використання його в закупівлі із зазначенням номеру оголошення у системі публічних закупівель.
У якості документального підтвердження (доказів) до даної скарги додаються: копія тендерної документації та Додатку 4 до неї, Постанова Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» №1178 від 12.10.2022 року (зі змінами та доповненнями станом на дату подання цієї скарги), а також Закон України «Про систему громадського здоров’я».
Зважаючи на вищевикладене, Замовник зобов’язаний внести відповідні зміни до тендерної документації.
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Відділ освіти, молоді та спорту Сколівської міської ради внести зміни до Тендерної документації на закупівлю по предмету «Придбання обладнання для дитячих ігрових майданчиків зі встановленням (ДК 021:2015:37535200-9 – Обладнання для ігрових майданчиків)», номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2024-09-06-002308-a