-
Спрощена закупівля
-
Безлотова
-
КЕП
Агрохімічна продукція (Дезінфікуючі засоби)
Завершена
127 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 638.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 638.50 UAH
Період оскарження:
17.07.2018 16:19 - 23.07.2018 16:23
Вимога
Вирішена
Скарга
Номер:
42975532dd294a61855a323b2a372adf
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-07-17-001249-c.a1
Назва:
Скарга
Вимога:
Замовник-корупціонер в котрий раз акцептує найдорожчу пропозицію "свого" постачальника, дискваліфікувавши економічно найвигіднішу пропозицію учасника, який не запропонував посадовим особам Замовника хабар, за надуманими корупційними штучними аргументами. По-суті. Стосовно ненадання зразків продукції протягом двох діб, як вказав замовник-корупціонер. В п.11. документації торгів вказано, що Замовник може звернутися до Учасника з вимогою надати зразки продукції. По-перше, Замовник не звертався до нас з такою вимогою. По-друге, в документації торгів про ніякі два дні не сказано жодного слова. По-третє, ця вимога є дискримінаційною, бо зразки не можуть бути частиною документації Учасника. Висування вимоги про надання зразків надає замовнику необмежені права вибору переможця процедури закупівлі виключно на власний розсуд, незалежно від запропонованої ціни пропозиції, в той час як виключно ціна є єдиним критерієм оцінки тендерної пропозиції. Стосовно вмісту спирту в запропонованому нами засобі та навмисному ПЕРЕКРУЧЕНОМУ трактуванні Наказу №236 МОЗ України представниками Замовника-корупціонера за допомогою "свого" улюбленого постачальника.
Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12):
“Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.) антисептичних (дезінфекційних) засобів методом їх втирання в кисті рук та передпліччя, включаючи ліктьові суглоби.”
Згідно з п.1.2 Методичних рекомендацій "Хірургічна та гігієнічна обробка рук медичного персоналу", затверджених наказом Міністерства охорони здоров'я України від 21.09.2010 №798 (http://document.ua/pro-zatverdzhennja-metodichnih-rekomendacii-hirurgichna-ta-g-doc34054.html):
“Антисептик для рук – засіб на основі спирту з додаванням або без додавання інших сполук, призначений для деконтамінації шкіри рук з метою переривання ланцюгу передачі інфекції”.
Враховуючи вищенаведене антисептичні (дезінфекційні) засоби для рук поділяються на дві групи:
Перша група — спиртові засоби (засоби на основі спирту без додавання інших сполук);
Друга група — інші засоби, зокрема, засоби на основі спирту з додавання інших сполук.
Засіб, що зазначений в тендерній документації, відносяться до другою групи, а не до першої, як помилково зазначено у вашому твердженні.
Крім того, вищезазначений засіб, зареєстрований у встановленому порядку та відповідно до ст. 34 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/1645-14/page2) дозволені до використання в Україні, зокрема, і у лікувально-профілактичних закладах. Тобто, якщо запропонований нами засіб не відповідав Наказу №236 МОЗ України, він не пройшов би реєстрацію, а свідоцтво про Державну реєстрацію на цей засіб видане пізніше, ніж був введений в дію Наказ №236!
Стосовно ненадання гарантійного листа від виробника на деяку продукцію. . Вимога щодо надання гарантійного листа від виробника про гарантію поставки товару визнана рішеннями АМКУ дискримінаційною - рішення від 30.08.2017 №6000 р/пк-пз. Наша компанія, як учасник торгів, закупила засоби в асортименті згідно специфікації документації в необхідній кількості та належної якості, тобто є власником цих товарів, тому вимагати від нас, як від власника цих товарів, гарантії поставки від виробника є абсурдними. Листи- гарантії на поставку вищезазначеної продукції від нашої компанії ми надали. Враховуючи вищевикладене, Замовник дав чітко зрозуміти, що його не хвилює економія бюджетних коштів, а його цікавить хабар від постачальника та заробіток посадових осіб на бюджетному фінансуванні. Замовник заздалегідь запланував у переможці Учасника та незаконну аргументацію для відхилення небажаних пропозицій. А це вже привід для антикорупційного розслідування перевіряючими органами, куди ми направляємо лист. Вимагаємо повернути нашу пропозицію до розгляду, провести неупереджену оцінку. В іншому випадку ми звернемося з відповідними заявами до Департаменту охорони здоров?я, Державної аудиторської служби України, Антикорупційного бюро та представників Громадського контролю з метою перешкоджання протиправних корупційних дій Замовника.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на вимогу 03.08.2018 11:20
Дата подачі:
01.08.2018 11:47
Вирішення:
Щодо Вашої вимоги:
Наказу №236 МОЗ України,Вірне трактування: Відповідно до 9.11 “Інструкції щодо організації контролю та профілактики післяопераційних гнійно-запальних інфекцій, спричинених мікроорганізмами, резистентними до дії антимікробних препаратів”, затвердженої наказом Міністерства охорони здоров’я України від 04.04.2012 № 236 (http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/z0912-12): “Медичним персоналом хірургічна обробка рук проводиться із застосуванням різних спиртових (понад 65,0%) або інших швидкодіючих (експозиція 1,0-1,5 хв.).- В Наказі чітко написано Антисептичні спиртові засоби з вмістом спирту понад - 65% спирту.
- З метою уникнення фальсифікації та постачання неякісною продукції Тендерний комітет встановив вимогу щодо спроможності учасника поставити товар повинна підтверджуватись оригіналом листа авторизації від виробника або імпортера про передачу повноважень на продаж (реалізацію) товару у необхідній кількості, якості та у потрібні терміни, виданим із зазначенням замовника торгів та номером оголошення, що оприлюднене на Веб-порталі з питань публічних закупівель, Гарантійні листи повинні включати номер процедури закупівлі, назву предмету закупівлі та назву Замовника згідно оголошення. (даний документ подається у випадку, якщо учасником не є товаровиробник, а реалізатор продукції що пропонується).
- Тендерний комітет самостійно визначає предмет закупівлі , товар згідно потреб та встановлює перелік вимог, які підтверджують відповідну якість товару та своєчасну поставку. Для підтвердження, що запропонований на торги товар буде поставлений у визначений термін та відповідної якості Тендерним комітетом було визначена вимога щодо гарантій безпосередньо від виробника, яким підтверджувалось, що буде отримано якісний товар , відповідної кількості та у визначені терміни.
Слід зауважити, що гарантійні листи від учасників не можуть надати повні гарантії щодо постачання товару та може привести до передчасного розірвання договірних відносин, тим самим призвести до оголошення нових торгів. Тим самим призупинити роботу закладу щодо проведення дезінфекції. Згідно надання зразків . В документації чітко вказано «За умови надання еквівалентів надати взірці для апробації протягом 2-х днів. Так як Ви надали згідно МВ не повністю еквіваленти, Ви тим більше повинні були і надати зразки, дві доби достатньо для їх надання.
Шановний Учаснику! Вашу пропозицію було відхилено провамірно, як таку що не відповідає вимогам оголошення. Також наголошуємо, що безпідставні звинувачення тендерного комітету у корупції є голослівним та таким, що не відповідає дійсності. Також повідомляємо Вам, що КК України передбачена кримінальна відповідальність за наклеп (ст.125 КК України), тому члени тендерного комітету Замовника залишають за собою право, звернутися із відповідною заявою до правоохоронних органів України з метою порушення кримінальної справи стосовно осіб, які безпідставно звинуватили членів тендерного комітету в можливості отримання хабара від Переможця торгів.
Статус вимоги:
Відхилено
Задовільнена:
Ні