• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Дизельне паливо, бензин А-95

Завершена

971 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 855.00 UAH
Період оскарження: 05.09.2024 23:34 - 10.09.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: 0c44bcf26af84697afe650cc381f4842
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-05-013542-a.a1
Назва: Скарга
Скарга:
згідно додатку
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 04.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.09.2024 16:13
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 08.10.2024 18:30
Автор: ТОВ Промпобутсервіс, Кульга Микола Іванович +380457652080 emilia@online.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 09439b813380421089a16eda8d40e635
Заголовок пункту скарги: Пункт 1 Додатку № 1 до Тендерної документації
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: ДО: ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ
адреса: 03035, м. Київ-35, вул. Митрополита Василя Липківського, 45

СКАРЖНИК: ТОВ Промпобутсервіс
код ЄДРПОУ: 36999936
адреса: Україна, Київська область, вулиця Гагаріна, 3
тел.: +380457652080


ЗАМОВНИК ТОРГІВ: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ



Вихідний №: 23-09/39/38-10-0500
Дата: від 23.09.2024 року




С К А Р Г А
щодо неправомірного рішення, дії чи бездіяльності Замовника торгів


Відповідно до оголошення про проведення процедури закупівлі:

№ у ЦБД: UA-2024-09-05-013542-a
№ ЛОТу (назва): ---

Найменування Замовника: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ БАРИШІВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі по тексту - Замовник)

Розпочато процедуру аукціону: «відкриті торги з особливостями»

Код за Єдиним закупівельним словником (предмет закупівлі): 09130000-9 Нафта і дистиляти

Відповідно до інформації з електронної системи закупівель «https://prozorro.gov.ua/» до даної закупівлі, сторона(и) за даною скаргою подали пропозицію(ї) на участь в аукціоні, а саме:

НАЗВА УЧАСНИКА(ІВ) АУКЦІОНУ НАЗВА ДАЛІ ПО ТЕКСТУ СКАРГИ

ТОВ Промпобутсервіс (далі по тексту – Скаржник)
За результатами цінового аукціону Замовник здійснив оцінку пропозиції Скаржника на предмет відповідності її умовам тендерної документації. Як свідчить Протокол розгляду тендерних пропозицій, оприлюднений Замовником:

НАЗВА ФАЙЛУ ПРОТОКОЛУ, РІШЕННЯ, ПОВІДОМЛЕННЯ ДАТА РОЗМІЩЕННЯ ПРОТОКОЛУ В СИСТЕМІ

194.pdf 20.09.2024 11:26
Тендерна пропозиція Скаржника відхилена Замовником внаслідок нібито невідповідності її умовам тендерної документації, Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо невідповідності його тендерної пропозиції умовам тендерної документації, зважаючи, зокрема, на наступне:
№ ПОРУШЕНО ПУНКТ/ЧАСТИНУ/РОЗДІЛ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ОБҐРУНТУВАННЯ СКАРЖНИКА

1. Пункт 1 Додатку № 1 до Тендерної документації
Замовник торгів встановив вимогу щодо надання документів для підтвердження кваліфікаційного критерію досвід наявності аналогічного договору, а саме:

«1.2. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати:
- не менше 1 (однієї) копії договору, зазначеного у довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору),
- копії/ю документів/у на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці (накладні) та лист-відгук від замовника»(цитата).

На виконання вимоги про усунення невідповідностей, Скаржник надав два файли, у яких містилися документи, що підтверджують його здатність виконати умови тендеру, а саме аналогічний договір і лист-відгук. До документів були прикріплені файли з назвами «Аналогічний договір» та «Лист-відгук».

Скаржник надав договір № 23/11/2022, укладений 23 листопада 2022 року, який підтверджує факт постачання аналогічного товару, що є важливим доказом досвіду участі в подібних закупівлях. Це підтверджує здатність Скаржника постачати товар, який відповідає вимогам тендерної документації, та виконувати угоди у відповідності з нормами і стандартами, що є ключовим для оцінки його кваліфікації.

До договору також була надана видаткова накладна, яка підтверджує фактичне виконання умов договору. Видаткова накладна є важливим документом, що засвідчує передачу товару покупцеві відповідно до обумовлених у договорі умов. Вона виступає не лише як підтвердження факту постачання товару, а й як доказ того, що постачання відбулося у відповідності з визначеними обсягами, термінами та якісними характеристиками, зазначеними в договорі.

Факт надання цього документа разом із договором доводить що постачання товару було завершено своєчасно та відповідало всім вимогам. Видаткова накладна також підтверджує, що жодних порушень умов договору не було, оскільки вона є частиною бухгалтерської документації, яка чітко фіксує факт виконання договірних зобов'язань. Тому надання цього документа є вагомим підтвердженням, що договір був виконаний у повному обсязі, а покупець отримав товар належної якості та у визначені строки.

Лист-відгук, наданий разом із договором, стверджує, що у 2022 році між Комунальним підприємством «Житлово-експлуатаційна контора Баришівської селищної ради» та ТОВ «Промпобутсервіс» був укладений договір № 23/11/2022 від 23 листопада 2022 року на постачання автомобільного бензину А-95-Євро-ЕО та дизельного палива ДП-3 Євро-5-ВО згідно з кодом ДК 021:2015:09130000-9 «Нафта і дистиляти». Договір був виконаний своєчасно та в повному обсязі, що є важливим підтвердженням надійності постачальника. Це свідчить про високий рівень виконання зобов'язань та відповідність наданого палива Державним стандартам, що підтверджується сертифікатами та паспортами якості.

Таким чином, надані документи підтверджують кваліфікаційний критерій наявність досвіду постачання аналогічного товару, так і підтверджують що якість постачаємого товару відповідають державним стандартам, а також демонструють здатність Скаржника належним чином виконувати договори з аналогічними умовами.

Отже, Учасником виконана вимога Замовника, що відповідає умовам тендерної документації Замовника і не може бути підставою для відхилення пропозиції Учасника на підставі Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей № 1178.

Таким чином, тендерна пропозиція Скаржника не підлягала відхиленню на підставі ЗУ "Про публічні закупівлі" у зв’язку з її відповідністю всім умовам тендерної документації.

Зважаючи на викладене вище, Замовник повинен був прийняти рішення про відповідність тендерної пропозицій Скаржника всім умовам тендерної документації і оприлюднити повідомлення про намір укласти договір.
Замість цього, всупереч вимогам ЗУ "Про публічні закупівлі" і умовам власної тендерної документації Замовник прийняв неправомірне рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
Отже, протиправні дії Замовника полягають у дискримінаційному підході до розгляду тендерних пропозицій учасників аукціону, відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, яка відповідає всім умовам тендерної документації, що призвело до спотворення результатів аукціону і дискримінації учасників.
При цьому, протиправні дії Замовника, що полягають у відхиленні тендерної пропозиції Скаржника, при відповідності його тендерної пропозиції всім вимогам тендерної документації, призвели до неможливості Скаржника стати переможцем цього аукціону, чим порушенні наші права та інтереси.
Відповідно до ч.6 ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Вважаємо, що Замовник порушив право Скаржника на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, майновий інтерес у вигляді винагороди за результатами виконання договору про закупівлю.
Також заявляємо про бажання бути присутніми на засідання Комісії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Наслідком зазначеного вище стало недотримання Замовником 3 з 6 принципів здійснення закупівель, закріплених у Законі України «Про публічні закупівлі», а саме:

- принцип добросовісної конкуренції;
- принцип недискримінації учасників та рівне ставлення до них;
- принцип об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.

Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», Скаржник як суб’єкт оскарження в органі оскарження, звертається до органу оскарження з метою захисту своїх прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено права та законні інтереси.



ВИХОДЯЧИ З ВИКЛАДЕНОГО, НА ПІДСТАВІ ЗАКОНУ УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" СКАРЖНИК ЗВЕРТАЄТЬСЯ З ПРОХАННЯМ ДО ПОСТІЙНО ДІЮЧОЇ АДМІНІСТРАТИВНОЇ КОЛЕГІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ:



1. Прийняти цю Скаргу до розгляду.
2. Прийняти обґрунтоване рішення про наявність порушення процедури закупівлі в діях Замовника, що стосується відхилення тендерної пропозиції Скаржника.
3. Зобов'язати уповноважену особу Замовника скасувати рішення про невідповідність тендерної пропозиції Скаржника умовам, встановленим тендерною документацією.
4. Зобов’язати уповноважену особу Замовника повторно здійснити оцінку тендерної пропозиції Скаржника на предмет відповідності умовам тендерної документації після усунення порушень процедури закупівлі.


ДОДАТКИ ДО СКАРГИ (ДОКАЗИ):


1. Аналогічний договір;
2. Відгук.




З ПОВАГОЮ,
ДИРЕКТОР КЕП
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)