-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Лабораторне холодильне обладнання та Кондиціонери з монтажем та пусконалагодженням для аудиторій-конференц-залів та для аудиторій дистанційного навчання, в кімнати для навчання з комп’ютерними робочими місцями та для кабінетів симуляційного навчання і наукових лабораторій
Торги не відбулися
1 972 025.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 9 860.13 UAH
мін. крок: 0.5% або 9 860.13 UAH
Період оскарження:
05.09.2024 23:03 - 13.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на неправомірне визначення переможця
Номер:
b4bd07c9b09446f2a8a5e9dbd72f0459
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-05-013477-a.a1
Назва:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга:
Протоколом №176 від 20 вересня 2024 року було визначено ТОВ "АЛЬТА-ЗАХІД" та оприлюднено повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями та діями замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, зокрема вимог ст. 5 Закону.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга _UA-2024-09-05-013477-a_Альта Захід.docx 25.09.2024 14:13
- Скарга _UA-2024-09-05-013477-a_Альта Захід.pdf 25.09.2024 14:13
- sign.p7s 25.09.2024 14:15
- рішення від 27.09.2024 № 15938.pdf 27.09.2024 14:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 07.10.2024 № 16379.pdf 08.10.2024 13:39
- рішення від 07.10.2024 № 16379.pdf 10.10.2024 14:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.09.2024 14:32
Дата розгляду скарги:
07.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.09.2024 14:55
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
10.10.2024 14:05
Дата виконання рішення Замовником:
17.10.2024 12:57
Коментар замовника щодо усунення порушень:
З рішенням АМКУ озанайомлено
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
580ab4bc43394cceb4a903fce2b7086c
Заголовок пункту скарги:
Скарга на неправомірне визначення переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
1. Відповідно до пункту 1 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про загальну вартість пропозиції, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником, зокрема, підтвердженням відповідності пропозиції Учасника необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, у тому числі відповідній технічній специфікації (у разі потреби – планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі) у вигляді Додатку 3 до тендерної документації. У разі посилання на конкретну марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб'єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва до такого посилання застосовується вираз «або еквівалент»
Згідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку3 до цієї тендерної документації.
Пунктом 35 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, які повинні бути складені відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами (далі - Настанова), а саме: - ціну тендерної пропозиції (договірну ціну); - пояснювальну записку; - локальні кошториси; - розрахунку заробітної плати, який повинен бути виконаний згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 та зареєстрованим у Мінюсті 11.11.2016 № 1469/29599 (зі змінами); - розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів); - розрахунку коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій; - розрахунку прибутку.
Відповідно до пункту 1.4. Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, які повинні бути складені відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами (далі - Настанова), а саме: - ціну тендерної пропозиції (договірну ціну); - пояснювальну записку; - локальні кошториси; - розрахунку заробітної плати, який повинен бути виконаний згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 та зареєстрованим у Мінюсті 11.11.2016 № 1469/29599 (зі змінами); - розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів); - розрахунку коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій; - розрахунку прибутку. До розрахунку ціни пропозиції учасника не включаються будь-які витрати, понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.
Згідно пункту 35 Додатку 1 до тендерної документації та пункту 1.4. Додатку 3 до тендерної документації Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути складена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.11.2021 за № 281.
Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. №281 «Кошторисних норм України у будівництві» затверджено, зокрема, Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Згідно пункту 5.2 Розділу V КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Додаток 30 до Настанови містить форму договірної ціни, згідно якої є графа для заповнення «Визначена згідно з…».
В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема:
- договірна ціна (файл «10. ДОГОВІРНА ЦІНА З ДОДАТКАМИ»).
Разом з тим, у наданій учасником договірній ціні відсутня інформація згідно чого визначена договірна ціна всупереч Кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва», які затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. №281 «Кошторисних норм України у будівництві».
Враховуючи наведене, договірна ціна складена не у відповідності до затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. №281 «Кошторисних норм України у будівництві», що не відповідає вимогам встановлених у тендерній документації.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ "АЛЬТА-ЗАХІД" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та наявні підставі для відхилення учасника згідно пункту 44 Особливостей.
2. Відповідно до пункту 38 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати Сертифікат на систему управління якістю у відповідності до ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2018, IDT) виданий учаснику органом з сертифікації.
У складі пропозиції ТОВ "АЛЬТА-ЗАХІД" надав Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» (файл «9. 9001 сертифікат система управління якістю»).
Разом з тим, у складі пропозиції Учасника відсутній саме Сертифікат на систему управління якістю у відповідності до ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2018, IDT).
Зважаючи на це, тендерна пропозиція ТОВ "АЛЬТА-ЗАХІД" не відповідає умовам тендерної документації та наявні підставі для відхилення учасника згідно пункту 44 Особливостей.
3. Відповідно до пункту 39 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати Лист підтвердження , щодо використання в роботі системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015. (Фреон R-22 з рядом побічних ефектів представляє небезпеку для зовнішнього середовища, тому поставлені товари (Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої) можуть використовують такі типи фреону:R-410а;фреон R-407С;R-32).
Разом з тим, у складі пропозиції Учасника відсутній саме Лист підтвердження , щодо використання в роботі системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015. (Фреон R-22 з рядом побічних ефектів представляє небезпеку для зовнішнього середовища, тому поставлені товари (Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої) можуть використовують такі типи фреону:R-410а;фреон R-407С;R-32).
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "АЛЬТА-ЗАХІД" не відповідає умовам тендерної документації та наявні підставі для відхилення учасника згідно пункту 44 Особливостей.
4. Відповідно до пункту 15 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати Інформацію, складеною учасником за формою «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» відповідно до Додатку 5.
Разом з тим, у складі пропозиції Учасника відсутня Інформація, складеною учасником за формою «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» відповідно до Додатку 5.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ "АЛЬТА-ЗАХІД" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та наявні підставі для відхилення учасника згідно пункту 44 Особливостей.
Згідно пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником у Додатку3 до цієї тендерної документації.
Пунктом 35 Додатку 1 до тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, які повинні бути складені відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами (далі - Настанова), а саме: - ціну тендерної пропозиції (договірну ціну); - пояснювальну записку; - локальні кошториси; - розрахунку заробітної плати, який повинен бути виконаний згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 та зареєстрованим у Мінюсті 11.11.2016 № 1469/29599 (зі змінами); - розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів); - розрахунку коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій; - розрахунку прибутку.
Відповідно до пункту 1.4. Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документи, які повинні бути складені відповідно до кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» зі змінами (далі - Настанова), а саме: - ціну тендерної пропозиції (договірну ціну); - пояснювальну записку; - локальні кошториси; - розрахунку заробітної плати, який повинен бути виконаний згідно з Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженим наказом Мінрегіону від 20.10.2016 № 281 та зареєстрованим у Мінюсті 11.11.2016 № 1469/29599 (зі змінами); - розрахунку вартості матеріальних ресурсів (відомість ресурсів); - розрахунку коштів на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій; - розрахунку прибутку. До розрахунку ціни пропозиції учасника не включаються будь-які витрати, понесені ним у процесі здійснення процедури закупівлі та укладення договору про закупівлю.
Згідно пункту 35 Додатку 1 до тендерної документації та пункту 1.4. Додатку 3 до тендерної документації Ціна тендерної пропозиції Учасника повинна бути складена відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 01.11.2021 за № 281.
Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. №281 «Кошторисних норм України у будівництві» затверджено, зокрема, Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Згідно пункту 5.2 Розділу V КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», Договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Форму договірної ціни наведено у додатку 30 цієї Настанови, у разі визначення вартості за укрупненими показниками вартості робіт використовується форма договірної ціни, що наведена в додатку 31 цієї Настанови.
Додаток 30 до Настанови містить форму договірної ціни, згідно якої є графа для заповнення «Визначена згідно з…».
В складі тендерної пропозиції учасника міститься, зокрема:
- договірна ціна (файл «10. ДОГОВІРНА ЦІНА З ДОДАТКАМИ»).
Разом з тим, у наданій учасником договірній ціні відсутня інформація згідно чого визначена договірна ціна всупереч Кошторисним нормам України «Настанова з визначення вартості будівництва», які затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. №281 «Кошторисних норм України у будівництві».
Враховуючи наведене, договірна ціна складена не у відповідності до затверджених Наказом Мінрегіону від 01.11.2021 р. №281 «Кошторисних норм України у будівництві», що не відповідає вимогам встановлених у тендерній документації.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ "АЛЬТА-ЗАХІД" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та наявні підставі для відхилення учасника згідно пункту 44 Особливостей.
2. Відповідно до пункту 38 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати Сертифікат на систему управління якістю у відповідності до ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2018, IDT) виданий учаснику органом з сертифікації.
У складі пропозиції ТОВ "АЛЬТА-ЗАХІД" надав Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Системи управління якістю. Вимоги» (файл «9. 9001 сертифікат система управління якістю»).
Разом з тим, у складі пропозиції Учасника відсутній саме Сертифікат на систему управління якістю у відповідності до ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2018, IDT).
Зважаючи на це, тендерна пропозиція ТОВ "АЛЬТА-ЗАХІД" не відповідає умовам тендерної документації та наявні підставі для відхилення учасника згідно пункту 44 Особливостей.
3. Відповідно до пункту 39 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати Лист підтвердження , щодо використання в роботі системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015. (Фреон R-22 з рядом побічних ефектів представляє небезпеку для зовнішнього середовища, тому поставлені товари (Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої) можуть використовують такі типи фреону:R-410а;фреон R-407С;R-32).
Разом з тим, у складі пропозиції Учасника відсутній саме Лист підтвердження , щодо використання в роботі системи екологічного управління ДСТУ ISO 14001:2015. (Фреон R-22 з рядом побічних ефектів представляє небезпеку для зовнішнього середовища, тому поставлені товари (Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої) можуть використовують такі типи фреону:R-410а;фреон R-407С;R-32).
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "АЛЬТА-ЗАХІД" не відповідає умовам тендерної документації та наявні підставі для відхилення учасника згідно пункту 44 Особливостей.
4. Відповідно до пункту 15 Додатку 1 до тендерної документації Учасник має надати Інформацію, складеною учасником за формою «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» відповідно до Додатку 5.
Разом з тим, у складі пропозиції Учасника відсутня Інформація, складеною учасником за формою «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ» відповідно до Додатку 5.
З огляду на викладене, тендерна пропозиція ТОВ "АЛЬТА-ЗАХІД" не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та наявні підставі для відхилення учасника згідно пункту 44 Особливостей.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
1) Прийняти дану скаргу до розгляду; 2) Встановити органом оскарження порушень законодавства з боку Замовника під час здійснення процедури закупівлі за предметом Лабораторне холодильне обладнання та Кондиціонери з монтажем та пусконалагодженням для аудиторій-конференц-залів та для аудиторій дистанційного навчання, в кімнати для навчання з комп’ютерними робочими місцями та для кабінетів симуляційного навчання і наукових лабораторій код ДК 021:2015 – 42510000-4-Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої, ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2024-09-05-013477-a. 3) Зобов’язати Замовника Держаний заклад «Луганський державний медичний університет» – скасувати Протокол №176 від 20 вересня 2024 року стосовно визначення переможцем процедури ТОВ "АЛЬТА-ЗАХІД" та оприлюднення наміру про укладення договору.