-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Дизельне паливо через мережу АЗС
Торги не відбулися
15 957 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 79 785.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 79 785.00 UAH
Період оскарження:
05.09.2024 16:11 - 10.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Номер:
cb50b818dba04fc18a708f9c92d8d738
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-05-010134-a.c1
Назва:
СКАРГА НА РІШЕННЯ ЗАМОВНИКА ПРО ВИЗНАЧЕННЯ ПЕРЕМОЖЦЯ
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 4.15.pdf 24.09.2024 12:46
- Сертифікати.pdf 24.09.2024 12:46
- Довідка 1.1..pdf 24.09.2024 12:46
- скарга на рішення замовника про визначення переможця.pdf 24.09.2024 12:46
- 4.2. Ліцензії.pdf 24.09.2024 12:46
- 4.4..pdf 24.09.2024 12:46
- Партнерський договір Євростар Оіл 3.5..pdf 24.09.2024 12:46
- 3.6..pdf 24.09.2024 12:46
- 3.1. Мережа АЗС.pdf 24.09.2024 12:46
- Відгуки.pdf 24.09.2024 12:46
- 3.4 Рішення засновника.pdf 24.09.2024 12:46
- 3.1. Витяг ПДВ ПП ОЙЛ.pdf 24.09.2024 12:46
- 3.4..pdf 24.09.2024 12:46
- 4.14.pdf 24.09.2024 12:46
- Постанова_від_27.04.2021_№_400_2747_20_П'ятий_апеляційний_адміністративний_суд.pdf 24.09.2024 12:46
- 3.2. Лист гарантія.pdf 24.09.2024 12:46
- Скарга на рішення замовника про визначення переможця.docx 24.09.2024 12:46
- Статут нова редакція.pdf 24.09.2024 12:46
- 3.4. наказ призначення пп ойл.pdf 24.09.2024 12:46
- Догвора всі.pdf 24.09.2024 12:46
- 3.2. Виписка з ЄДР.pdf 24.09.2024 12:46
- висновок про результати моніторингу процедури закупівлі.pdf 24.09.2024 12:46
- 3.4. Паспорт та ІПН директора.pdf 24.09.2024 12:46
- sign.p7s 24.09.2024 12:50
- Додаткові пояснення.docx 01.10.2024 10:53
- Додаткові пояснення.pdf 01.10.2024 10:53
- рішення від 26.09.2024 № 15877.pdf 26.09.2024 16:02
- Інформація про резолютивну частину рішення від 03.10.2024 № 16279.pdf 04.10.2024 15:28
- рішення від 03.10.2024 № 16279.pdf 08.10.2024 11:33
- Пояснення.doc 30.09.2024 15:19
- Пояснення.pdf 30.09.2024 15:19
- Протокол про визначення учасника переможцем та намір укласти договір.docx.pdf 30.09.2024 15:29
- Додаток_2_Тендерна_документація_за_Особливостями.docx 30.09.2024 15:29
- Додаток_6_Статут_Нова_редакція_установчих_документів_21.pdf 30.09.2024 15:29
- Додаток 7 3.2. Виписка з ЄДР.pdf 30.09.2024 15:29
- Додаток 5 Опис.pdf 30.09.2024 15:29
- Додаток 3 Додаток 1 до ТД.docx 30.09.2024 15:29
- Додаток 4 Статут нова редакція.pdf 30.09.2024 15:29
- Додатково відповідь на Скаргу.pdf 01.10.2024 14:16
- Додаток 1 «Додаткові пояснення ТОВ «Євростаіл оіл»».pdf 01.10.2024 14:16
- Додатково відповідь на Скаргу.doc 01.10.2024 14:16
Дата прийняття скарги до розгляду:
24.09.2024 13:34
Дата розгляду скарги:
03.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
26.09.2024 16:02
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.10.2024 11:33
Дата виконання рішення Замовником:
08.10.2024 17:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Комунальним підприємством
"Чернівецьке тролейбусне управління" (код ЄДРПОУ: 03328907) скасовано рішення про
визначення товариства з обмеженою відповідальністю "ПП ОЙЛ" (код ЄДРПОУ:
39080771) переможцем процедури закупівлі — "Дизельне паливо через мережу АЗС",
оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за
№ UA-2024-09-05-010134-a.
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
edc8c3a785694d49bd572d8fd3ecb508
Заголовок пункту скарги:
Скарга, що стосуються прийнятого рішення Замовником про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "ПП ОЙЛ" переможцем закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Комунальним підприємством «Чернівецьке тролейбусне управління» (далі – Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (prozorro.gov.ua) було оголошено про проведення процедури закупівлі UA-2024-09-05-010134-a «Дизельне паливо».
Замовник затвердив по процедурі закупівлі UA-2024-09-05-010134-a тендерну документацію.
Всього для участі в тендері було подано п’ять пропозицій від учасників:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «ПП ОЙЛ»
2. Приватне підприємство «ОККО-СЕРВІС»
3. Товариство з обмеженою відповідальністю «Євростар Оіл» (надалі- Скаржник);
4. Товариство з обмеженою відповідальністю «Петрол Партнер»
5. Товариство з обмеженою відповідальністю «Е-Вендор».
13 вересня 2024 року за даною закупівлею був проведений аукціон.
За результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигідна пропозиція була запропонована ТОВ «ПП ОЙЛ».
Відповідно до протоколу рішення уповноваженої особи №2 від 19.09.2024 року учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «ПП ОЙЛ» визначено переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір з переможцем закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішенням уповноваженої особи Замовника про визнання тендерної пропозиції ТОВ «ПП ОЙЛ» - Переможцем та вважає тендерну пропозицію вказаного Учасника такою, що підлягає відхиленню виходячи з наступного.
1. Переможцем закупівлі - Товариством з обмеженою відповідальністю «ПП ОЙЛ» не подано у складі своєї тендерної пропозиції ВСІХ документів зазначених у пункті 4 Додатку 1 до Тендерної документації.
У пункті 1 Розділу 3 Тендерної документації (опублікованої Замовником на сайті Прозоро) визначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
− інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
− інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
− для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним 47 Особливостей, - згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
− Тендерна пропозиція Учасника за встановленою формою згідно Додатку 4 до тендерної документації Замовника;
− інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації;
− у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання;
− іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Рекомендується документи у складі пропозиції Учасника надавати у тій послідовності, у якій вони наведені у тендерній документації замовника, а також надавати окремим файлом кожний документ, що іменується відповідно до змісту документа.
1.1. Переможцем закупівлі – ТОВ «ПП ОЙЛ» у складі свої тендерної пропозиції не надано документів, передбачених підпунктом 5 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації.
Так відповідно до підпункту 5 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації визначено, що учасники юридичні особи подають у складі своєї Тендерної пропозиції - Скан-копію Статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, учасник повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту). У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається скан-копія відповідного рішення загальних зборів учасників.
Згідно наданого учасником закупівлі ТОВ «ПП ОЙЛ» Статуту (файл під назвою «Статут нова редакція.pdf») - НА ТАКОМУ ВІДСУТНЯ ВІДМІТКА ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРАТОРА.
Звертаємо увагу колегії, що наказом Міністерства юстиції України №2790/5 від 29.12.2015 року (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 31 грудня 2015 року за № 1667/28112) затверджено зразок печатки державного реєстратора та опис печатки державного реєстратора.
Відповідно до опису печатки державного реєстратора - печатка державного реєстратора має форму правильного кола діаметром 45 мм, краї печатки обрамлено бортиком завтовшки 1 мм.
По бортику за годинниковою стрілкою інверсним мікрошрифтом розміщуються написи: «державний реєстратор», «Україна», розділені семикутними зірочками.
По колу печатки зліва направо центровим способом розміщуються:
- зовнішнім рядком - напис «державний реєстратор», розділений восьмикутними зірочками;
- нижнім рядком - повне найменування суб’єкта державної реєстрації, наприклад «Кам’янсько-Дніпровська районна державна адміністрація Запорізької області».
На нижньому стику повного найменування суб’єкта державної реєстрації між семикутними зірочками розміщується порядковий номер печатки. Усі написи виконано спеціальним шрифтом (Arial).
У центрі печатки розміщується зображення малого Державного Герба України, яке обрамляється колом діаметром 24 мм (товщина лінії - 0,1 мм).
Натомість на завантаженому переможцем закупівлі файлу - «Статут нова редакція.pdf» наявна виключно відмітка приватного нотаріуса.
П’ятий апеляційний адміністративний суд у постанові від 27.04.2021 року у справі №400/2747/20, досліджуючи питання відповідності Статуту із записом приватного нотаріуса вимозі тендерної документації про надання Статуту з відміткою державного реєстратора, дійшов до висновку, що наявність на останній сторінці статуту запису приватного нотаріуса щодо засвідчення справжності підписів та про реєстрацію цих нотаріальних дій не є тотожним реєстрації нової редакції самого статуту.
Таким чином, поданий ТОВ «ПП ОЙЛ» Статут у файлі - «Статут нова редакція.pdf» не містить відмітки державного реєстратора.
У зв’язку з чим, Замовником у підпункті 5 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації визначено, що у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, учасник повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту.
Уважно та детально переглянувши подані Переможем закупівлі – ТОВ «ПП ОЙЛ» документи у складі його тендерної пропозиції, Скаржником встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ПП ОЙЛ» у складі своєї тендерної документації НЕ НАДАЛО ДОВІДКУ або ОПИС, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами.
Звертаємо Вашу увагу і на ту обставину, що Північний офіс Держаудитслужби під час проведення моніторингу закупівлі UA-2023-06-08-016433-a вже вказував на допущення Замовником (Комунальне підприємство «Чернівецьке тролейбусне управління» порушення підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме не відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі, як такої, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
І в даній конкретній ситуації, уповноваженим органом Держаудитслужби встановлено, що Переможцем закупівлі було надано скан-копію Статуту, однак, наданий Статут не містить відмітки державного реєстратора.
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції Переможця був відсутній будь-який інший документ/ інформація де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу, чим, відповідно, не дотримано вимоги пункт 4 частини 4 Додатку 1 до ТД.
На підтвердження наведеного додаємо Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-06-08-016433-a від 27.09.2023 року.
Однак, враховуючи раніше допущені Замовником порушення процедури закупівлі, такий ЗНОВУ не звертає увагу на невідповідність тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації.
Таким чином, на момент розгляду тендерної пропозиції Переможця закупівлі, у останнього були відсутні документи передбачені підпунктом 5 пункту 4 Додатку 1до Тендерної пропозиції, а саме не надано довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами, що свідчить про невідповідність поданої тендерної пропозиції Переможця умовам Тендерної документації.
1.2. Переможцем закупівлі – ТОВ «ПП ОЙЛ» у складі свої тендерної пропозиції не надано документів, передбачених підпунктом 6 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації.
Підпунктом 6 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації визначено, що учасники юридичні особи подають у складі своєї Тендерної пропозиції документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції та договору на закупівлю (наказ про призначення директора, протокол загальних зборів та/або ін.).
Для ТОВ та ТДВ - Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
Тобто Замовником визначено, що учасники процедури закупівлі ( з організаційно-правовою формою ТОВ та ТДВ) у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу.
Скаржник звертає увагу колегії, що відповідно до пп. 7.2.22 п. 7 розділу 7 Статуту ТОВ «ПП ОЙЛ», поданого у складі тендерної пропозиції (файл під назвою «Статут нова редакція.pdf») вчинення значного правочину, тобто правочину, в якому вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, має бути погоджене рішенням про надання згоди, яке приймається виключно загальними зборами учасників (тобто з обовʼязковим погодженням (і отриманням повноважень) із Загальними Зборами Учасників Товариства або рішенням одноосібного Учасника Товариства).
Тобто директору ТОВ «ПП ОЙЛ» встановлено обмеження для підписання договорів (на вчинення правочинів) на суму, що перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу.
Враховуючи наявність обмежень повноважень Директора, встановлених у Статуті, Переможцем закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції НЕ НАДАНО Рішення Учасника (Загальних зборів Учасників Товариства) щодо надання згоди на підписання договору про закупівлю нафтопродуктів на орієнтовану суму 15 957 000,00 грн.
Звертаємо Вашу увагу, що Переможцем закупівлі ТОВ «ПП ОЙЛ» не надано в складі тендерної пропозиції жодних інших документів (довідок, листів, тощо), що б підтверджували відсутність підстав для подання рішення Загальних Зборів Учасників Товариства або одноосібного Учасника Товариства про надання згоди директору підприємства на вчинення значного правочину.
Наведене у своїй сукупності також свідчить про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ПП ОЙЛ» вимогам Тендерної документації Замовника.
1.3. Переможцем закупівлі – ТОВ «ПП ОЙЛ» у складі свої тендерної пропозиції не надано документів, передбачених підпунктом 7 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації.
Підпунктом 7 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації визначено, що учасники юридичні особи подають у складі своєї Тендерної пропозиції витяг (виписку) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру з датою формування не пізніше одного календарного місяця до участі у закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб
1) найменування юридичної особи, у тому числі скорочене (за наявності)
2) ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (далі - ідентифікаційний код);
3) організаційно-правова форма;
3-1) вид релігійної організації;
3-2) віросповідна приналежність релігійної організації;
4) вид громадського формування (політична партія, структурне утворення політичної партії; громадське об’єднання, місцевий осередок громадського об’єднання із статусом юридичної особи; професійна спілка, об’єднання професійних спілок, організація профспілки, передбачена статутом профспілки, об’єднання організацій профспілок, організація роботодавців, об’єднання організацій роботодавців; творча спілка, місцевий осередок творчої спілки);
5) дані про статус громадського формування;
6) центральний чи місцевий орган виконавчої влади, до сфери управління якого належить юридична особа публічного права або який здійснює функції з управління корпоративними правами держави у відповідній юридичній особі;
7) мета діяльності громадського формування;
8) перелік засновників (учасників) (крім акціонерних товариств, громадських формувань, товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю, частки яких обліковуються в обліковій системі часток) юридичної особи: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), серія (за наявності) та номер документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або паспортного документа іноземця чи документа, що посвідчує особу без громадянства, якщо засновник - фізична особа; найменування, країна резидентства, місцезнаходження та ідентифікаційний (реєстраційний, обліковий) номер (код) у країні реєстрації, якщо засновник - юридична особа; інформація для здійснення зв’язку із засновником (учасником) юридичної особи (телефон та/або адреса електронної пошти);
8-1) інформація про встановлення вимоги нотаріального засвідчення справжності підпису учасника під час прийняття ним рішень з питань діяльності відповідної юридичної особи та/або вимоги нотаріального посвідчення правочину, предметом якого є частка учасника у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) відповідної юридичної особи: відомості про учасника, передбачені пунктом 8 цієї частини, яким встановлено такі вимоги, вимоги нотаріального засвідчення справжності підпису та/або нотаріального посвідчення правочину;
8-2) дата початку обліку/дата припинення обліку часток товариства в обліковій системі часток (для товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю, засновниками або учасниками яких прийнято відповідні рішення);
9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім юридичних осіб, зазначених у частині восьмій статті 5-1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення"): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства (підданства), а в разі, якщо кінцевий бенефіціарний власник-іноземець є громадянином (підданим) декількох країн, - усі країни його громадянства (підданства), серія (за наявності) та номер документа (документів), що посвідчує особу та підтверджує громадянство (підданство), зокрема, але не виключно, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності), місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу).
У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про зазначення у структурі власності юридичної особи обґрунтованої причини його відсутності.
У разі зміни кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи державна реєстрація змін до відомостей про кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи проводиться протягом 30 робочих днів з дня виникнення таких змін.
У випадках, встановлених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", до Єдиного державного реєстру вноситься відмітка про можливу недостовірність інформації про кінцевого бенефіціарного власника або структуру власності юридичної особи;
9-1) структура власності та інформація про структуру власності юридичної особи (крім юридичних осіб, зазначених у частині восьмій статті 5-1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення"), за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства.
10) місцезнаходження юридичної особи;
11) види діяльності;
12) відомості про органи управління юридичної особи;
13) відомості про керівника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо: прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта, інформація для здійснення зв’язку з керівником юридичної особи (телефон та/або адреса електронної пошти)), дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи;
13-1) відомості про юридичну особу, яка виконує повноваження виконавчого органу товариства: найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код; про представників юридичної особи, яка виконує повноваження виконавчого органу товариства, уповноважених діяти від імені товариства - для товариства з обмеженою відповідальністю або товариства з додатковою відповідальністю, що перебуває (перебувало) у статусі резидента Дія Сіті відповідно до Закону України "Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні" та передало повноваження виконавчого органу такого товариства юридичній особі;
14) відомості про членів керівних органів: прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, посада, інформація для здійснення зв’язку з керівником юридичної особи (телефон та/або адреса електронної пошти), контактний номер телефону та інші засоби зв’язку - для громадського формування;
15) розмір статутного (складеного) капіталу (пайового фонду) та розмір частки кожного із засновників (учасників);
16) вид установчого документа (установчий акт, статут, модельний статут, засновницький договір, одноособова заява (меморандум), положення тощо) та установчий документ, а також цифровий код модельного статуту (якщо модельний статут є багатоваріантним);
17) відомості про установчий документ, на підставі якого діє громадське формування, - у разі створення юридичної особи на підставі установчого документа іншого громадського формування;
18) інформація для здійснення зв’язку з юридичною особою: телефон та/або адреса електронної пошти;
19) дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі;
20) дані про відокремлені підрозділи юридичної особи:
21) дані про підрозділ громадського формування, що має статус юридичної особи (місцевий осередок громадського об’єднання, місцевий осередок творчої спілки, організація профспілки);
22) дані про те, що юридична особа є відокремленим підрозділом громадського формування;
23) дані про те, що юридична особа є структурним утворенням політичної партії;
24) відомості про структурні утворення політичної партії;
25) дата легалізації (реєстрації) та реєстраційний номер у паперовому Реєстрі політичних партій, Реєстрі об’єднань громадян, Реєстрі творчих спілок - для громадських формувань, легалізованих (зареєстрованих) до набрання чинності цим Законом;
26) дані про перебування юридичної особи у процесі припинення, у тому числі дані про рішення щодо припинення юридичної особи, відомості про комісію з припинення (ліквідатора, ліквідаційну комісію, керуючого припиненням тощо) та про строк, визначений засновниками (учасниками) юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, для заявлення кредиторами своїх вимог;
27) дані про скасування рішення засновників (учасників) або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи;
28) дані про перебування юридичної особи у процесі провадження у справі про банкрутство, санації, у тому числі відомості про розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора;
29) дані про юридичних осіб, правонаступником яких є зареєстрована юридична особа;
30) дані про юридичних осіб - правонаступників;
31) дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення, на підставі якого проведено реєстраційну дію;
32) відомості про заборону діяльності громадського формування: анулювання реєстрації або заборона діяльності політичної партії, заборона діяльності громадського об’єднання;
33) підстави для зупинення розгляду документів;
34) інформація про направлення повідомлення правоохоронним органам у разі виникнення сумнівів щодо справжності поданих документів;
35) підстави для відмови в державній реєстрації;
36) відомості про скасування реєстраційних дій;
37) відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора;
38) дані про оприлюднення результатів розгляду документів, поданих для державної реєстрації;
39) місце зберігання реєстраційної справи в паперовій формі;
40) дані про надання відомостей з Єдиного державного реєстру;
41) фінансова звітність про господарську діяльність юридичної особи (крім бюджетних установ) у складі балансу і звіту про фінансові результати в електронній формі, отримана з інформаційної системи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики;
42) відомості, отримані в порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів;
43) відомості про смерть засновника (учасника) юридичної особи, визнання його безвісно відсутнім чи оголошення померлим, відомості про смерть керівника юридичної особи та особи, яка може вчиняти дії від імені юридичної особи;
44) дані про символіку: вид символіки (партійний гімн, прапор, розпізнавальний знак, девіз, емблема, інший вид), опис символіки, зображення символіки, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі, дата взяття до відома повідомлення про втрату чинності символікою, підстави для зупинення розгляду документів, підстави для відмови в державній реєстрації, відомості про скасування реєстраційних дій, відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора, дані про оприлюднення результатів розгляду документів, поданих для державної реєстрації, дані про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, інформація про виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру;
45) відомості про ліцензування виду господарської діяльності суб’єкта господарювання;
46) відомості про видачу документів дозвільного характеру;
47) інформація про виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру;
48) для акціонерних товариств (крім корпоративних інвестиційних фондів) додатково зазначаються відомості наведені в абзацах 1 -6 пункту.
Разом з тим, у складі своєї тендерної пропозиції Переможець закупівлі надав файл «3.2. Виписка з ЄДР.pdf», яка містить ЛИШЕ такі відомості як (1) ідентифікаційний код юридичної особи, (2) місцезнаходження юридичної особи, (3) дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, (4) прізвище, ім’я, по батькові осіб, які мають право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, та наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи, (5) відомості, отримані в порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та інформаційними системами державних органів, (6) види економічної діяльності, (7) назви органів управління юридичної особи, (8) запис про перебування юридичної особи в процесі припинення, (9) вид установчого документа, (10) інформація для здійснення зв’язку, (11) номер, дата та час формування виписки.
З огляду на вищенаведене, можна дійти висновку, що переможцем тендерної закупівлі надано витяг (виписку) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який містить НЕ ВСІ пункти відповідно до Єдиного державного реєстру.
Щодо часу формування витягу (виписки) зазначаємо, що згідно файлу «3.2. Виписка з ЄДР.pdf» виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців сформована 14 червня 2024 року о 11:12:19, тобто за три місяці до участі у процедурі закупівлі, в той час як замовником вимагалося надати витяг (виписку) з датою формування не пізніше одного календарного місяця до участі у закупівлі.
Наведене у своїй сукупності свідчить про те, що подана Переможцем закупівлі Виписка Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не відповідає вимозі Замовника, наведеній у підпункті 7 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації.
Відповідно до абзаців 6-7 пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Поостановою Кабінету Міністрів України постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (тут і далі по тексту – Особливості №1178) Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Відповідно до абзацу 4 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Абзац перший частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Беручи до уваги викладене у даній скарзі, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «ПП ОЙЛ» не відповідає вимогам тендерної документації, а відтак, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню.
Звертаємо увагу колегії суддів і на ту обставину, що Замовник відповідно до приписів пункту 41 Особливостей №1178 не розмістив вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Переможця.
Фактично, визнання тендерної пропозиції ТОВ «ПП ОЙЛ» Переможцем здійснено Замовником з підстав ігнорування відсутності документів у складі тендерної пропозиції та суттєвих невідповідностей, які немає можливості виправити.
Таким чином, скаржник вважає, прийняте рішення про визнання ТОВ «ПП ОЙЛ» переможцем публічної закупівлі UA-2024-09-05-010134-a неправомірним, оскільки: тендерна пропозиція ТОВ «ПП ОЙЛ» не відповідає вимогам Тендерної документації.
Скаржник вважає, , що в умовах воєнного стану надважливо усім Замовникам дотримуватись під час здійснення публічних закупівель таких основних принципів, як:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на вищевикладене, дії Замовника щодо визнання Переможцем тендерної пропозиції ТОВ «ПП ОЙЛ» є дискримінаційними та незаконними.
Скаржник вважає прийняте рішення уповноваженої особи Замовника про визнання Переможцем тендерної пропозиції ТОВ «ПП ОЙЛ» незаконним.
Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати Протокол (рішення) уповноваженої особи №2 від 19.09.2024 року про визначення Переможцем публічної закупівлі UA-2024-09-05-010134-a - Товариство з обмеженою відповідальністю «ПП ОЙЛ».
На підставі викладеного, відповідно до пунктів 41, 47 Особливостей №1178, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 55-57 Особливостей №1178, Скаржник - Товариство з обмеженою відповідальністю «Євростар Оіл»,
ПРОСИТЬ:
1) Прийняти скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі UA-2024-09-05-010134-a в частині визнання Переможцем тендерної пропозиції ТОВ "ПП ОЙЛ" та зобов’язати Замовника скасувати Протокол Уповноваженої особи Комунального підприємства «Чернівецьке тролейбусне управління» №2 від 19.09.2024 року про визнання Учасника - ТОВ "ПП ОЙЛ" Переможцем закупівлі UA-2024-09-05-010134-a та повідомлення про намір укласти Договір.
Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-05-010134-a
Додатково до скарги додаємо постанову П’ятого апеляційного адміністративного суду від 27.04.2021 року у справі №400/2747/20 та Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2023-06-08-016433-a від 27.09.2023 року.
Замовник затвердив по процедурі закупівлі UA-2024-09-05-010134-a тендерну документацію.
Всього для участі в тендері було подано п’ять пропозицій від учасників:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «ПП ОЙЛ»
2. Приватне підприємство «ОККО-СЕРВІС»
3. Товариство з обмеженою відповідальністю «Євростар Оіл» (надалі- Скаржник);
4. Товариство з обмеженою відповідальністю «Петрол Партнер»
5. Товариство з обмеженою відповідальністю «Е-Вендор».
13 вересня 2024 року за даною закупівлею був проведений аукціон.
За результатами проведеного аукціону найбільш економічно вигідна пропозиція була запропонована ТОВ «ПП ОЙЛ».
Відповідно до протоколу рішення уповноваженої особи №2 від 19.09.2024 року учасника - Товариство з обмеженою відповідальністю «ПП ОЙЛ» визначено переможцем закупівлі та прийнято рішення про намір укласти договір з переможцем закупівлі.
Скаржник не погоджується з рішенням уповноваженої особи Замовника про визнання тендерної пропозиції ТОВ «ПП ОЙЛ» - Переможцем та вважає тендерну пропозицію вказаного Учасника такою, що підлягає відхиленню виходячи з наступного.
1. Переможцем закупівлі - Товариством з обмеженою відповідальністю «ПП ОЙЛ» не подано у складі своєї тендерної пропозиції ВСІХ документів зазначених у пункті 4 Додатку 1 до Тендерної документації.
У пункті 1 Розділу 3 Тендерної документації (опублікованої Замовником на сайті Прозоро) визначено, що тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону.
Тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
− інформацією, що підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
− інформацією щодо відсутності підстав, установлених в пункті 47 Особливостей, – згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
− для об’єднання учасників як учасника процедури закупівлі замовником зазначаються умови щодо надання інформації та способу підтвердження відповідності таких учасників об’єднання установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, визначеним 47 Особливостей, - згідно з Додатком 1 до цієї тендерної документації;
− Тендерна пропозиція Учасника за встановленою формою згідно Додатку 4 до тендерної документації Замовника;
− інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам — згідно з Додатком 2 до тендерної документації;
− у разі якщо тендерна пропозиція подається об’єднанням учасників, до неї обов’язково включається документ про створення такого об’єднання;
− іншою інформацією та документами, відповідно до вимог цієї тендерної документації та додатків до неї.
Рекомендується документи у складі пропозиції Учасника надавати у тій послідовності, у якій вони наведені у тендерній документації замовника, а також надавати окремим файлом кожний документ, що іменується відповідно до змісту документа.
1.1. Переможцем закупівлі – ТОВ «ПП ОЙЛ» у складі свої тендерної пропозиції не надано документів, передбачених підпунктом 5 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації.
Так відповідно до підпункту 5 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації визначено, що учасники юридичні особи подають у складі своєї Тендерної пропозиції - Скан-копію Статуту зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, учасник повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту). У разі, якщо Учасник здійснює господарську діяльність на підставі модельного статуту, надається скан-копія відповідного рішення загальних зборів учасників.
Згідно наданого учасником закупівлі ТОВ «ПП ОЙЛ» Статуту (файл під назвою «Статут нова редакція.pdf») - НА ТАКОМУ ВІДСУТНЯ ВІДМІТКА ДЕРЖАВНОГО РЕЄСТРАТОРА.
Звертаємо увагу колегії, що наказом Міністерства юстиції України №2790/5 від 29.12.2015 року (зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 31 грудня 2015 року за № 1667/28112) затверджено зразок печатки державного реєстратора та опис печатки державного реєстратора.
Відповідно до опису печатки державного реєстратора - печатка державного реєстратора має форму правильного кола діаметром 45 мм, краї печатки обрамлено бортиком завтовшки 1 мм.
По бортику за годинниковою стрілкою інверсним мікрошрифтом розміщуються написи: «державний реєстратор», «Україна», розділені семикутними зірочками.
По колу печатки зліва направо центровим способом розміщуються:
- зовнішнім рядком - напис «державний реєстратор», розділений восьмикутними зірочками;
- нижнім рядком - повне найменування суб’єкта державної реєстрації, наприклад «Кам’янсько-Дніпровська районна державна адміністрація Запорізької області».
На нижньому стику повного найменування суб’єкта державної реєстрації між семикутними зірочками розміщується порядковий номер печатки. Усі написи виконано спеціальним шрифтом (Arial).
У центрі печатки розміщується зображення малого Державного Герба України, яке обрамляється колом діаметром 24 мм (товщина лінії - 0,1 мм).
Натомість на завантаженому переможцем закупівлі файлу - «Статут нова редакція.pdf» наявна виключно відмітка приватного нотаріуса.
П’ятий апеляційний адміністративний суд у постанові від 27.04.2021 року у справі №400/2747/20, досліджуючи питання відповідності Статуту із записом приватного нотаріуса вимозі тендерної документації про надання Статуту з відміткою державного реєстратора, дійшов до висновку, що наявність на останній сторінці статуту запису приватного нотаріуса щодо засвідчення справжності підписів та про реєстрацію цих нотаріальних дій не є тотожним реєстрації нової редакції самого статуту.
Таким чином, поданий ТОВ «ПП ОЙЛ» Статут у файлі - «Статут нова редакція.pdf» не містить відмітки державного реєстратора.
У зв’язку з чим, Замовником у підпункті 5 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації визначено, що у випадку відсутності відмітки державного реєстратора, учасник повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту.
Уважно та детально переглянувши подані Переможем закупівлі – ТОВ «ПП ОЙЛ» документи у складі його тендерної пропозиції, Скаржником встановлено, що Товариство з обмеженою відповідальністю «ПП ОЙЛ» у складі своєї тендерної документації НЕ НАДАЛО ДОВІДКУ або ОПИС, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами.
Звертаємо Вашу увагу і на ту обставину, що Північний офіс Держаудитслужби під час проведення моніторингу закупівлі UA-2023-06-08-016433-a вже вказував на допущення Замовником (Комунальне підприємство «Чернівецьке тролейбусне управління» порушення підпунктів 2 та 3 пункту 44 Особливостей № 1178, а саме не відхилення тендерної пропозиції учасника закупівлі, як такої, що не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
І в даній конкретній ситуації, уповноваженим органом Держаудитслужби встановлено, що Переможцем закупівлі було надано скан-копію Статуту, однак, наданий Статут не містить відмітки державного реєстратора.
Разом з тим, у складі тендерної пропозиції Переможця був відсутній будь-який інший документ/ інформація де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу, чим, відповідно, не дотримано вимоги пункт 4 частини 4 Додатку 1 до ТД.
На підтвердження наведеного додаємо Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-06-08-016433-a від 27.09.2023 року.
Однак, враховуючи раніше допущені Замовником порушення процедури закупівлі, такий ЗНОВУ не звертає увагу на невідповідність тендерної пропозиції вимогам Тендерної документації.
Таким чином, на момент розгляду тендерної пропозиції Переможця закупівлі, у останнього були відсутні документи передбачені підпунктом 5 пункту 4 Додатку 1до Тендерної пропозиції, а саме не надано довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість переглянути електронну версію документу або інший установчий документ зі змінами, що свідчить про невідповідність поданої тендерної пропозиції Переможця умовам Тендерної документації.
1.2. Переможцем закупівлі – ТОВ «ПП ОЙЛ» у складі свої тендерної пропозиції не надано документів, передбачених підпунктом 6 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації.
Підпунктом 6 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації визначено, що учасники юридичні особи подають у складі своєї Тендерної пропозиції документи, які підтверджують повноваження особи на підписання тендерної пропозиції та договору на закупівлю (наказ про призначення директора, протокол загальних зборів та/або ін.).
Для ТОВ та ТДВ - Рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства.
Тобто Замовником визначено, що учасники процедури закупівлі ( з організаційно-правовою формою ТОВ та ТДВ) у складі своєї тендерної пропозиції повинні надати рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу.
Скаржник звертає увагу колегії, що відповідно до пп. 7.2.22 п. 7 розділу 7 Статуту ТОВ «ПП ОЙЛ», поданого у складі тендерної пропозиції (файл під назвою «Статут нова редакція.pdf») вчинення значного правочину, тобто правочину, в якому вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, має бути погоджене рішенням про надання згоди, яке приймається виключно загальними зборами учасників (тобто з обовʼязковим погодженням (і отриманням повноважень) із Загальними Зборами Учасників Товариства або рішенням одноосібного Учасника Товариства).
Тобто директору ТОВ «ПП ОЙЛ» встановлено обмеження для підписання договорів (на вчинення правочинів) на суму, що перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу.
Враховуючи наявність обмежень повноважень Директора, встановлених у Статуті, Переможцем закупівлі у складі своєї тендерної пропозиції НЕ НАДАНО Рішення Учасника (Загальних зборів Учасників Товариства) щодо надання згоди на підписання договору про закупівлю нафтопродуктів на орієнтовану суму 15 957 000,00 грн.
Звертаємо Вашу увагу, що Переможцем закупівлі ТОВ «ПП ОЙЛ» не надано в складі тендерної пропозиції жодних інших документів (довідок, листів, тощо), що б підтверджували відсутність підстав для подання рішення Загальних Зборів Учасників Товариства або одноосібного Учасника Товариства про надання згоди директору підприємства на вчинення значного правочину.
Наведене у своїй сукупності також свідчить про невідповідність тендерної пропозиції ТОВ «ПП ОЙЛ» вимогам Тендерної документації Замовника.
1.3. Переможцем закупівлі – ТОВ «ПП ОЙЛ» у складі свої тендерної пропозиції не надано документів, передбачених підпунктом 7 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації.
Підпунктом 7 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації визначено, що учасники юридичні особи подають у складі своєї Тендерної пропозиції витяг (виписку) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру з датою формування не пізніше одного календарного місяця до участі у закупівлі.
Відповідно до частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» в Єдиному державному реєстрі містяться такі відомості про юридичну особу, крім державних органів і органів місцевого самоврядування як юридичних осіб
1) найменування юридичної особи, у тому числі скорочене (за наявності)
2) ідентифікаційний код юридичної особи в Єдиному державному реєстрі підприємств і організацій України (далі - ідентифікаційний код);
3) організаційно-правова форма;
3-1) вид релігійної організації;
3-2) віросповідна приналежність релігійної організації;
4) вид громадського формування (політична партія, структурне утворення політичної партії; громадське об’єднання, місцевий осередок громадського об’єднання із статусом юридичної особи; професійна спілка, об’єднання професійних спілок, організація профспілки, передбачена статутом профспілки, об’єднання організацій профспілок, організація роботодавців, об’єднання організацій роботодавців; творча спілка, місцевий осередок творчої спілки);
5) дані про статус громадського формування;
6) центральний чи місцевий орган виконавчої влади, до сфери управління якого належить юридична особа публічного права або який здійснює функції з управління корпоративними правами держави у відповідній юридичній особі;
7) мета діяльності громадського формування;
8) перелік засновників (учасників) (крім акціонерних товариств, громадських формувань, товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю, частки яких обліковуються в обліковій системі часток) юридичної особи: прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства, місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), серія (за наявності) та номер документа, що посвідчує особу та підтверджує громадянство України, або паспортного документа іноземця чи документа, що посвідчує особу без громадянства, якщо засновник - фізична особа; найменування, країна резидентства, місцезнаходження та ідентифікаційний (реєстраційний, обліковий) номер (код) у країні реєстрації, якщо засновник - юридична особа; інформація для здійснення зв’язку із засновником (учасником) юридичної особи (телефон та/або адреса електронної пошти);
8-1) інформація про встановлення вимоги нотаріального засвідчення справжності підпису учасника під час прийняття ним рішень з питань діяльності відповідної юридичної особи та/або вимоги нотаріального посвідчення правочину, предметом якого є частка учасника у статутному (складеному) капіталі (пайовому фонді) відповідної юридичної особи: відомості про учасника, передбачені пунктом 8 цієї частини, яким встановлено такі вимоги, вимоги нотаріального засвідчення справжності підпису та/або нотаріального посвідчення правочину;
8-2) дата початку обліку/дата припинення обліку часток товариства в обліковій системі часток (для товариств з обмеженою відповідальністю та товариств з додатковою відповідальністю, засновниками або учасниками яких прийнято відповідні рішення);
9) інформація про кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа (крім юридичних осіб, зазначених у частині восьмій статті 5-1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення"): прізвище, ім’я, по батькові (за наявності), дата народження, країна громадянства (підданства), а в разі, якщо кінцевий бенефіціарний власник-іноземець є громадянином (підданим) декількох країн, - усі країни його громадянства (підданства), серія (за наявності) та номер документа (документів), що посвідчує особу та підтверджує громадянство (підданство), зокрема, але не виключно, паспорта громадянина України для виїзду за кордон, унікальний номер запису в Єдиному державному демографічному реєстрі (за наявності), місце проживання, реєстраційний номер облікової картки платника податків (за наявності), а також повне найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код (для резидента) засновника юридичної особи, в якому ця особа є кінцевим бенефіціарним власником, характер та міра (рівень, ступінь, частка) бенефіціарного володіння (вигоди, інтересу, впливу).
У разі відсутності в юридичної особи кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи, у тому числі кінцевого бенефіціарного власника її засновника, якщо засновник - юридична особа, вноситься відмітка про зазначення у структурі власності юридичної особи обґрунтованої причини його відсутності.
У разі зміни кінцевого бенефіціарного власника юридичної особи державна реєстрація змін до відомостей про кінцевих бенефіціарних власників юридичної особи проводиться протягом 30 робочих днів з дня виникнення таких змін.
У випадках, встановлених Законом України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення", до Єдиного державного реєстру вноситься відмітка про можливу недостовірність інформації про кінцевого бенефіціарного власника або структуру власності юридичної особи;
9-1) структура власності та інформація про структуру власності юридичної особи (крім юридичних осіб, зазначених у частині восьмій статті 5-1 Закону України "Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення"), за формою та змістом, визначеними відповідно до законодавства.
10) місцезнаходження юридичної особи;
11) види діяльності;
12) відомості про органи управління юридичної особи;
13) відомості про керівника юридичної особи та про інших осіб (за наявності), які можуть вчиняти дії від імені юридичної особи, у тому числі підписувати договори, подавати документи для державної реєстрації тощо: прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які мають відмітку в паспорті про право здійснювати платежі за серією та номером паспорта, інформація для здійснення зв’язку з керівником юридичної особи (телефон та/або адреса електронної пошти)), дані про наявність обмежень щодо представництва юридичної особи;
13-1) відомості про юридичну особу, яка виконує повноваження виконавчого органу товариства: найменування, місцезнаходження та ідентифікаційний код; про представників юридичної особи, яка виконує повноваження виконавчого органу товариства, уповноважених діяти від імені товариства - для товариства з обмеженою відповідальністю або товариства з додатковою відповідальністю, що перебуває (перебувало) у статусі резидента Дія Сіті відповідно до Закону України "Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні" та передало повноваження виконавчого органу такого товариства юридичній особі;
14) відомості про членів керівних органів: прізвище, ім’я, по батькові, дата народження, посада, інформація для здійснення зв’язку з керівником юридичної особи (телефон та/або адреса електронної пошти), контактний номер телефону та інші засоби зв’язку - для громадського формування;
15) розмір статутного (складеного) капіталу (пайового фонду) та розмір частки кожного із засновників (учасників);
16) вид установчого документа (установчий акт, статут, модельний статут, засновницький договір, одноособова заява (меморандум), положення тощо) та установчий документ, а також цифровий код модельного статуту (якщо модельний статут є багатоваріантним);
17) відомості про установчий документ, на підставі якого діє громадське формування, - у разі створення юридичної особи на підставі установчого документа іншого громадського формування;
18) інформація для здійснення зв’язку з юридичною особою: телефон та/або адреса електронної пошти;
19) дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі;
20) дані про відокремлені підрозділи юридичної особи:
21) дані про підрозділ громадського формування, що має статус юридичної особи (місцевий осередок громадського об’єднання, місцевий осередок творчої спілки, організація профспілки);
22) дані про те, що юридична особа є відокремленим підрозділом громадського формування;
23) дані про те, що юридична особа є структурним утворенням політичної партії;
24) відомості про структурні утворення політичної партії;
25) дата легалізації (реєстрації) та реєстраційний номер у паперовому Реєстрі політичних партій, Реєстрі об’єднань громадян, Реєстрі творчих спілок - для громадських формувань, легалізованих (зареєстрованих) до набрання чинності цим Законом;
26) дані про перебування юридичної особи у процесі припинення, у тому числі дані про рішення щодо припинення юридичної особи, відомості про комісію з припинення (ліквідатора, ліквідаційну комісію, керуючого припиненням тощо) та про строк, визначений засновниками (учасниками) юридичної особи, судом або органом, що прийняв рішення про припинення юридичної особи, для заявлення кредиторами своїх вимог;
27) дані про скасування рішення засновників (учасників) або уповноваженого ними органу щодо припинення юридичної особи;
28) дані про перебування юридичної особи у процесі провадження у справі про банкрутство, санації, у тому числі відомості про розпорядника майна, керуючого санацією, ліквідатора;
29) дані про юридичних осіб, правонаступником яких є зареєстрована юридична особа;
30) дані про юридичних осіб - правонаступників;
31) дата прийняття, дата набрання законної сили та номер судового рішення, на підставі якого проведено реєстраційну дію;
32) відомості про заборону діяльності громадського формування: анулювання реєстрації або заборона діяльності політичної партії, заборона діяльності громадського об’єднання;
33) підстави для зупинення розгляду документів;
34) інформація про направлення повідомлення правоохоронним органам у разі виникнення сумнівів щодо справжності поданих документів;
35) підстави для відмови в державній реєстрації;
36) відомості про скасування реєстраційних дій;
37) відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора;
38) дані про оприлюднення результатів розгляду документів, поданих для державної реєстрації;
39) місце зберігання реєстраційної справи в паперовій формі;
40) дані про надання відомостей з Єдиного державного реєстру;
41) фінансова звітність про господарську діяльність юридичної особи (крім бюджетних установ) у складі балансу і звіту про фінансові результати в електронній формі, отримана з інформаційної системи центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері статистики;
42) відомості, отримані в порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром та інформаційними системами державних органів;
43) відомості про смерть засновника (учасника) юридичної особи, визнання його безвісно відсутнім чи оголошення померлим, відомості про смерть керівника юридичної особи та особи, яка може вчиняти дії від імені юридичної особи;
44) дані про символіку: вид символіки (партійний гімн, прапор, розпізнавальний знак, девіз, емблема, інший вид), опис символіки, зображення символіки, дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі, дата взяття до відома повідомлення про втрату чинності символікою, підстави для зупинення розгляду документів, підстави для відмови в державній реєстрації, відомості про скасування реєстраційних дій, відомості про суб’єкта державної реєстрації та державного реєстратора, дані про оприлюднення результатів розгляду документів, поданих для державної реєстрації, дані про надання відомостей з Єдиного державного реєстру, інформація про виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру;
45) відомості про ліцензування виду господарської діяльності суб’єкта господарювання;
46) відомості про видачу документів дозвільного характеру;
47) інформація про виправлення помилок, допущених у відомостях Єдиного державного реєстру;
48) для акціонерних товариств (крім корпоративних інвестиційних фондів) додатково зазначаються відомості наведені в абзацах 1 -6 пункту.
Разом з тим, у складі своєї тендерної пропозиції Переможець закупівлі надав файл «3.2. Виписка з ЄДР.pdf», яка містить ЛИШЕ такі відомості як (1) ідентифікаційний код юридичної особи, (2) місцезнаходження юридичної особи, (3) дата та номер запису в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, (4) прізвище, ім’я, по батькові осіб, які мають право вчиняти юридичні дії від імені юридичної особи без довіреності, у тому числі підписувати договори, та наявність обмежень щодо представництва від імені юридичної особи, (5) відомості, отримані в порядку інформаційної взаємодії між Єдиним державним реєстром юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та інформаційними системами державних органів, (6) види економічної діяльності, (7) назви органів управління юридичної особи, (8) запис про перебування юридичної особи в процесі припинення, (9) вид установчого документа, (10) інформація для здійснення зв’язку, (11) номер, дата та час формування виписки.
З огляду на вищенаведене, можна дійти висновку, що переможцем тендерної закупівлі надано витяг (виписку) з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який містить НЕ ВСІ пункти відповідно до Єдиного державного реєстру.
Щодо часу формування витягу (виписки) зазначаємо, що згідно файлу «3.2. Виписка з ЄДР.pdf» виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців сформована 14 червня 2024 року о 11:12:19, тобто за три місяці до участі у процедурі закупівлі, в той час як замовником вимагалося надати витяг (виписку) з датою формування не пізніше одного календарного місяця до участі у закупівлі.
Наведене у своїй сукупності свідчить про те, що подана Переможцем закупівлі Виписка Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань не відповідає вимозі Замовника, наведеній у підпункті 7 пункту 4 Додатку 1 до Тендерної документації.
Відповідно до абзаців 6-7 пункту 37 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Поостановою Кабінету Міністрів України постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (тут і далі по тексту – Особливості №1178) Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, дванадцятої, шістнадцятої, абзацу першого частини чотирнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Відповідно до абзацу 4 підпункту 2 пункту 44 Особливостей №1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.
Абзац перший частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлює, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Беручи до уваги викладене у даній скарзі, вважаємо, що тендерна пропозиція ТОВ «ПП ОЙЛ» не відповідає вимогам тендерної документації, а відтак, тендерна пропозиція Переможця підлягала відхиленню.
Звертаємо увагу колегії суддів і на ту обставину, що Замовник відповідно до приписів пункту 41 Особливостей №1178 не розмістив вимогу про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції Переможця.
Фактично, визнання тендерної пропозиції ТОВ «ПП ОЙЛ» Переможцем здійснено Замовником з підстав ігнорування відсутності документів у складі тендерної пропозиції та суттєвих невідповідностей, які немає можливості виправити.
Таким чином, скаржник вважає, прийняте рішення про визнання ТОВ «ПП ОЙЛ» переможцем публічної закупівлі UA-2024-09-05-010134-a неправомірним, оскільки: тендерна пропозиція ТОВ «ПП ОЙЛ» не відповідає вимогам Тендерної документації.
Скаржник вважає, , що в умовах воєнного стану надважливо усім Замовникам дотримуватись під час здійснення публічних закупівель таких основних принципів, як:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
З огляду на вищевикладене, дії Замовника щодо визнання Переможцем тендерної пропозиції ТОВ «ПП ОЙЛ» є дискримінаційними та незаконними.
Скаржник вважає прийняте рішення уповноваженої особи Замовника про визнання Переможцем тендерної пропозиції ТОВ «ПП ОЙЛ» незаконним.
Права та законні інтереси Скаржника можуть бути захищені шляхом зобов’язання Замовника скасувати Протокол (рішення) уповноваженої особи №2 від 19.09.2024 року про визначення Переможцем публічної закупівлі UA-2024-09-05-010134-a - Товариство з обмеженою відповідальністю «ПП ОЙЛ».
На підставі викладеного, відповідно до пунктів 41, 47 Особливостей №1178, керуючись статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 55-57 Особливостей №1178, Скаржник - Товариство з обмеженою відповідальністю «Євростар Оіл»,
ПРОСИТЬ:
1) Прийняти скаргу до розгляду.
2) Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі UA-2024-09-05-010134-a в частині визнання Переможцем тендерної пропозиції ТОВ "ПП ОЙЛ" та зобов’язати Замовника скасувати Протокол Уповноваженої особи Комунального підприємства «Чернівецьке тролейбусне управління» №2 від 19.09.2024 року про визнання Учасника - ТОВ "ПП ОЙЛ" Переможцем закупівлі UA-2024-09-05-010134-a та повідомлення про намір укласти Договір.
Всі документи за цією скаргою знаходяться у публічному доступі за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2024-09-05-010134-a
Додатково до скарги додаємо постанову П’ятого апеляційного адміністративного суду від 27.04.2021 року у справі №400/2747/20 та Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2023-06-08-016433-a від 27.09.2023 року.
×
-
Назва доказу:
Документи подані в складі тендерної пропозиції ТОВ "ПП ОЙЛ"
-
Повʼязаний документ:
Статут нова редакція.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи подані в складі тендерної пропозиції ТОВ "ПП ОЙЛ"
-
Повʼязаний документ:
Сертифікати.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи подані в складі тендерної пропозиції ТОВ "ПП ОЙЛ"
-
Повʼязаний документ:
Партнерський договір Євростар Оіл 3.5..pdf
-
-
Назва доказу:
Документи подані в складі тендерної пропозиції ТОВ "ПП ОЙЛ"
-
Повʼязаний документ:
Догвора всі.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи подані в складі тендерної пропозиції ТОВ "ПП ОЙЛ"
-
Повʼязаний документ:
Довідка 1.1..pdf
-
-
Назва доказу:
Документи подані в складі тендерної пропозиції ТОВ "ПП ОЙЛ"
-
Повʼязаний документ:
Відгуки.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи подані в складі тендерної пропозиції ТОВ "ПП ОЙЛ"
-
Повʼязаний документ:
4.15.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи подані в складі тендерної пропозиції ТОВ "ПП ОЙЛ"
-
Повʼязаний документ:
4.14.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи подані в складі тендерної пропозиції ТОВ "ПП ОЙЛ"
-
Повʼязаний документ:
4.4..pdf
-
-
Назва доказу:
Документи подані в складі тендерної пропозиції ТОВ "ПП ОЙЛ"
-
Повʼязаний документ:
4.2. Ліцензії.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи подані в складі тендерної пропозиції ТОВ "ПП ОЙЛ"
-
Повʼязаний документ:
3.6..pdf
-
-
Назва доказу:
Документи подані в складі тендерної пропозиції ТОВ "ПП ОЙЛ"
-
Повʼязаний документ:
3.4..pdf
-
-
Назва доказу:
Документи подані в складі тендерної пропозиції ТОВ "ПП ОЙЛ"
-
Повʼязаний документ:
3.4. Паспорт та ІПН директора.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи подані в складі тендерної пропозиції ТОВ "ПП ОЙЛ"
-
Повʼязаний документ:
3.4. наказ призначення пп ойл.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи подані в складі тендерної пропозиції ТОВ "ПП ОЙЛ"
-
Повʼязаний документ:
3.4 Рішення засновника.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи подані в складі тендерної пропозиції ТОВ "ПП ОЙЛ"
-
Повʼязаний документ:
3.2. Лист гарантія.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи подані в складі тендерної пропозиції ТОВ "ПП ОЙЛ"
-
Повʼязаний документ:
3.2. Виписка з ЄДР.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи подані в складі тендерної пропозиції ТОВ "ПП ОЙЛ"
-
Повʼязаний документ:
3.1. Мережа АЗС.pdf
-
-
Назва доказу:
Документи подані в складі тендерної пропозиції ТОВ "ПП ОЙЛ"
-
Повʼязаний документ:
3.1. Витяг ПДВ ПП ОЙЛ.pdf
-
-
Назва доказу:
Висновок про результати моніторингу процедури закупівлі №UA-2023-06-08-016433-a від 27.09.2023 року.
-
Повʼязаний документ:
висновок про результати моніторингу процедури закупівлі.pdf
-
-
Назва доказу:
Постанова П’ятого апеляційного адміністративного суду від 27.04.2021 року у справі №400/2747/20
-
Повʼязаний документ:
Постанова_від_27.04.2021_№_400_2747_20_П'ятий_апеляційний_адміністративний_суд.pdf
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
×
-
Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі UA-2024-09-05-010134-a в частині визнання Переможцем тендерної пропозиції ТОВ "ПП ОЙЛ" та зобов’язати Замовника скасувати Протокол Уповноваженої особи Комунального підприємства «Чернівецьке тролейбусне управління» №2 від 19.09.2024 року про визнання Учасника - ТОВ "ПП ОЙЛ" Переможцем закупівлі UA-2024-09-05-010134-a та повідомлення про намір укласти Договір.