-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Послуги зі страхування транспортних засобів (Послуги зі страхування службових автомобілів (КАСКО))
Завершена
117 500.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 1 175.00 UAH
мін. крок: 1% або 1 175.00 UAH
Період оскарження:
05.09.2024 15:45 - 11.09.2024 00:00
Скарга
Скасована
КЕП
Дискримінаційні вимоги ТД
Номер:
5a42b88444434a7fa3b28dc755cc30c3
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-05-010247-a.c1
Назва:
Дискримінаційні вимоги ТД
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга до АМКУ - УПО в Чернівецькій області.docx 09.09.2024 14:15
- Скарга до АМКУ - УПО в Чернівецькій області.pdf.p7s 09.09.2024 14:15
- Скарга до АМКУ - УПО в Чернівецькій області.pdf 09.09.2024 14:15
- 1.1.2.2 Ліцензія нова Ультра_Альянс_витяг.pdf 09.09.2024 14:15
- sign.p7s 09.09.2024 14:17
Причина:
Період оскарження закінчився
Дата скасування:
11.09.2024 00:00
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
18ac9875003c4a7090e43b71e8196a87
Заголовок пункту скарги:
Пунктами 6, 7 додатку № 6 Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, яким повинен відповідати та/або які повинен виконати Учасник які є дискримінаційними з огляду на наступне:
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші умови тендерної документації
Тип порушення:
Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги:
Пунктами 6, 7 додатку № 6 Тендерної документації Замовником встановлені обов’язкові вимоги, яким повинен відповідати та/або які повинен виконати Учасник, а саме, Учасник повинен надати довідку щодо оцінки діяльності страхової компанії (учасника) згідно даних МТСБУ (https://mtsbu.ua/about/zagalna-ocinka-diyalnosti-strahovikiv) за 1 - 4 квартали 2023 учасник має незначний ступінь ризику, що відповідає значенню 1 за квартал та в сумі 4 за 2023 рік., а також відсутності у нього заборгованості перед Фондами МТСБУ та довідку у довільній формі, що страхова компанія входить в ТОП-10 з ОСЦПВВНТЗ за 12 місяців 2023р. за рейтингом форіншурер.
Отже, прийняти участь у закупівлі може виключно той Учасник (страховик), який, зокрема, має оцінку діяльності згідно даних МТСБУ (https://mtsbu.ua/about/zagalna-ocinka-diyalnosti-strahovikiv) за 1 - 4 квартали 2023 із незначним ступенем ризику, що відповідає значенню 1 за квартал та в сумі 4 за 2023 рік., відсутність заборгованості перед Фондами МТСБУ та входити в ТОП-10 з ОСЦПВВНТЗ за 12 місяців 2023р.
Відповідно до абз. 1 ст. 50 Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» (далі – Закон України «Про ОСЦПВВНТЗ»), страховики можуть входити до складу МТСБУ як асоційовані та повні його члени.
Згідно п. 51.1 ст. 51 Закону України «Про ОСЦПВВНТЗ», страховик має право звернутися до МТСБУ із заявою про набуття членства за умови наявності в нього ліцензії на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.
Відповідно до п. 39.1. ст. 39 Закону України «Про ОСЦПВВНТЗ», МТСБУ є єдиним об’єднанням страховиків, які здійснюють обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за шкоду, заподіяну третім особам. Участь страховиків у МТСБУ є умовою здійснення діяльності щодо обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами.
Отже, членство страховика у МТСБУ є необхідною умовою, виключно, для здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами. На здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами, - страховику видається окрема ліцензія на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Між тим, на підставі ліцензії на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами, страховик не може надавати послуги з інших видів страхування, в тому числі і послуг добровільного страхування наземного транспорту (КАСКО), що є предметом цієї закупівлі.
Скаржник не здійснює діяльність у сфері обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Тому, апріорі, не має ліцензію з ОСЦПВВНТЗ, не є членом МТСБУ та не може надати довідки із посиланням на відповідні джерела МТСБУ про наявність тих, чи інших оцінок діяльності Скаржника зі сторони МТСБУ, відсутності заборгованості перед Фондами МТСБУ та про те, що Скаржник входить в ТОП-10 з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВВНТЗ).
В той же час, Скаржник має ліцензію на здійснення - страхування наземних транспортних засобів (копія надається витягу з ДРФУ надається), та відповідно, - має ліцензоване право і можливість укласти договір добровільного страхування наземного транспорту з подальшим його належним виконанням!
Отже, встановлені Замовником обов’язкові вимоги щодо оцінок діяльності учасників згідно даних МТСБУ із незначним ступенем ризику, відсутності заборгованості перед Фондами МТСБУ та входження в ТОП-10 з ОСЦПВВНТЗ за 12 місяців 2023р. є вимогами, які можуть бути встановлені Замовником ВИКЛЮЧНО по закупівлі послуг з ОБОВ'ЯЗКОВОГО страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами та, відповідно – є дискримінаційними умовами відносно такого виду страхової послуги як ДОБРОВІЛЬНЕ страхування наземних транспортних засобів (КАСКО), на здійснення якого видається інша (окрема) ліцензія за класом 3!
Для здійснення добровільного страхування наземних транспортних засобів (КАСКО) чинним законодавством не передбачено мати ті чи інші оцінки діяльності згідно даних МТСБУ із незначним ступенем ризику, відсутність заборгованості перед Фондами МТСБУ та входити в ТОП-10 з ОСЦПВВНТЗ за 12 місяців 2023р. Тому, Учасник не повинен і не зобов’язаний відповідати наведеним вище вимогам.
Скаржник вважає, що вищенаведені оскаржувані вимоги є дискримінаційними, такими, що штучно суттєво обмежують коло учасників закупівлі та не відповідають діючому законодавству, чим порушують права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників процедури закупівлі і мають бути видалені Замовником.
Отже, прийняти участь у закупівлі може виключно той Учасник (страховик), який, зокрема, має оцінку діяльності згідно даних МТСБУ (https://mtsbu.ua/about/zagalna-ocinka-diyalnosti-strahovikiv) за 1 - 4 квартали 2023 із незначним ступенем ризику, що відповідає значенню 1 за квартал та в сумі 4 за 2023 рік., відсутність заборгованості перед Фондами МТСБУ та входити в ТОП-10 з ОСЦПВВНТЗ за 12 місяців 2023р.
Відповідно до абз. 1 ст. 50 Закону України «Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» (далі – Закон України «Про ОСЦПВВНТЗ»), страховики можуть входити до складу МТСБУ як асоційовані та повні його члени.
Згідно п. 51.1 ст. 51 Закону України «Про ОСЦПВВНТЗ», страховик має право звернутися до МТСБУ із заявою про набуття членства за умови наявності в нього ліцензії на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів.
Відповідно до п. 39.1. ст. 39 Закону України «Про ОСЦПВВНТЗ», МТСБУ є єдиним об’єднанням страховиків, які здійснюють обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за шкоду, заподіяну третім особам. Участь страховиків у МТСБУ є умовою здійснення діяльності щодо обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами.
Отже, членство страховика у МТСБУ є необхідною умовою, виключно, для здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами. На здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами, - страховику видається окрема ліцензія на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Між тим, на підставі ліцензії на здійснення обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами, страховик не може надавати послуги з інших видів страхування, в тому числі і послуг добровільного страхування наземного транспорту (КАСКО), що є предметом цієї закупівлі.
Скаржник не здійснює діяльність у сфері обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів. Тому, апріорі, не має ліцензію з ОСЦПВВНТЗ, не є членом МТСБУ та не може надати довідки із посиланням на відповідні джерела МТСБУ про наявність тих, чи інших оцінок діяльності Скаржника зі сторони МТСБУ, відсутності заборгованості перед Фондами МТСБУ та про те, що Скаржник входить в ТОП-10 з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів (ОСЦПВВНТЗ).
В той же час, Скаржник має ліцензію на здійснення - страхування наземних транспортних засобів (копія надається витягу з ДРФУ надається), та відповідно, - має ліцензоване право і можливість укласти договір добровільного страхування наземного транспорту з подальшим його належним виконанням!
Отже, встановлені Замовником обов’язкові вимоги щодо оцінок діяльності учасників згідно даних МТСБУ із незначним ступенем ризику, відсутності заборгованості перед Фондами МТСБУ та входження в ТОП-10 з ОСЦПВВНТЗ за 12 місяців 2023р. є вимогами, які можуть бути встановлені Замовником ВИКЛЮЧНО по закупівлі послуг з ОБОВ'ЯЗКОВОГО страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів перед третіми особами та, відповідно – є дискримінаційними умовами відносно такого виду страхової послуги як ДОБРОВІЛЬНЕ страхування наземних транспортних засобів (КАСКО), на здійснення якого видається інша (окрема) ліцензія за класом 3!
Для здійснення добровільного страхування наземних транспортних засобів (КАСКО) чинним законодавством не передбачено мати ті чи інші оцінки діяльності згідно даних МТСБУ із незначним ступенем ризику, відсутність заборгованості перед Фондами МТСБУ та входити в ТОП-10 з ОСЦПВВНТЗ за 12 місяців 2023р. Тому, Учасник не повинен і не зобов’язаний відповідати наведеним вище вимогам.
Скаржник вважає, що вищенаведені оскаржувані вимоги є дискримінаційними, такими, що штучно суттєво обмежують коло учасників закупівлі та не відповідають діючому законодавству, чим порушують права і законні інтереси Скаржника та інших потенційних учасників процедури закупівлі і мають бути видалені Замовником.
×
-
Назва доказу:
1. Витяг з ДРФУ
-
Повʼязаний документ:
1.1.2.2 Ліцензія нова Ультра_Альянс_витяг.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Зобов’язати Управління поліції охорони в Чернівецькій області внести зміни в Тендерну документацію у відповідності із вимогами чинного законодавства України у сфері публічних закупівель, а саме - усунути дискримінаційні вимоги тендерної документації та вимоги, які не відповідають чинному законодавству зазначені у тексті цієї скарги.