-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015-33760000-5: Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки (адреса поставки: склад НМУ імені О.О. Богомольця за адресою: м. Київ, проспект Берестейський, 34)»
Торги не відбулися
142 659.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 713.30 UAH
мін. крок: 0.5% або 713.30 UAH
Період оскарження:
05.09.2024 14:37 - 13.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
825442f154ce4a2f9aa8696788108933
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-05-008151-a.b1
Назва:
Скарга на дискримінаційні умови тендерної документації
Скарга:
ТОВ "ТВГ Український папір" подає скаргу від 09.09.2024 р. №176/юр/24.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга від 09.09.2024.pdf.asice.zip 09.09.2024 15:02
- Скарга від 09.09.2024.doc 09.09.2024 15:02
- Висновок ДСЕЕ паперова продукція.pdf 09.09.2024 15:02
- Лист офіційного представництва_паперова продукція.pdf 09.09.2024 15:02
- ЗУ щодо акредитації_БМС_Інформація для партнерів.pdf 09.09.2024 15:02
- Лист з Мінекономіки 10.03.2021.pdf 09.09.2024 15:02
- Сертифікат якості на серветки паперові одношарові ТМ СОТА.pdf 09.09.2024 15:02
- Сертифікат якості на туалетний папір ТМ СОТА.pdf 09.09.2024 15:02
- Сертифікат якості на рушник паперовий рулонний на гільзі ТМ СОТА.pdf 09.09.2024 15:02
- Сертифікат якості на рушник паперовий 3шар..pdf 09.09.2024 15:02
- Сертифікат якості на папір туалетний із макулатури ТМ СОТА.pdf 09.09.2024 15:02
- ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР 9001 UA БМС ТН2 (1).pdf 09.09.2024 15:02
- sign.p7s 09.09.2024 15:03
- рішення від 11.09.2024 № 15121.pdf 11.09.2024 17:11
- інформація про резолютивну частину рішення від 18.09.2024 № 15484.pdf 19.09.2024 13:27
- рішення від 18.09.2024 № 15484.pdf 23.09.2024 15:52
- протокол виконання рішення.pdf 20.09.2024 16:07
- протокол виконання рішення.pdf 10.10.2024 13:09
- протокол виконання рішення.pdf 10.10.2024 13:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.09.2024 15:27
Дата розгляду скарги:
18.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
11.09.2024 17:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
23.09.2024 15:52
Дата виконання рішення Замовником:
10.10.2024 13:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення виконано, зміни внесено
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
843c5ac0f5294d9287633b2b4c6b7769
Заголовок пункту скарги:
1
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
ТОВ «ТВГ Український папір» вважає, що Замовником у тендерній документації, затвердженій рішенням Уповноваженою особою Замовника у формі протоколу від 05.09.2024 року №б/н (надалі – Документація) встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, які обмежують конкуренцію, звужують коло учасників, є дискримінаційними, порушують вимоги Закону та які дозволять Замовнику визначити переможцем процедури заздалегідь визначеного учасника на власний розсуд Замовника без дотримання принципу об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів учасників. Зазначене обґрунтовуємо наступними підставами.
1. Таблицею Додатку № 2 до Документації, встановлені технічні характеристики до предмету закупівлі, а саме:
№ Найменування товару Од. виміру Кіл. Технічні параметри
1 Папір туалетний із макулатури Обухів 65м* шт. 2016 Матеріал основи: макулатура
Кількість шарів-одношаровий, без гільзи
Довжина рулону: 65 м
Діаметр рулону: 90 мм
Висота рулону: 90 мм
Упаковка: 48 шт. в ящику картонному
2 Рушник паперовий листовий V-складання із макулатури «Каховинка»* пач. 1500 Тип: рушник листовий V-складання
Матеріал основи: макулатура
Кількість шарів: 1 шар
Розмір листа: 230*250 мм
Кількість аркушів в пачці: 170 шт.
Колір -зелений, синій
Упаковка: картонний ящик
3 Рушник паперовий рулонний на гільзі Ruta Premium 2 рулони/упаковка, 2шар. білий * упак. 500 Тип: рулонний на гільзі (2шт. в пач)
Матеріал основи: целюлоза 100%
Колір: білий
Кількість шарів: 2 шари
Перфорація: Так
Довжина намотування - 13,6 метрів
Кількість відривів: від 120
Довжина відриву: від 114 мм
Висота відриву: 225 мм
4 Туалетний папір «Срібло", по 4 рулони упаковка, на гільзі, 3-х слойний., білий КОХАВИНКА * упак. 250 Тип: рулонний на гільзі ,упаковка 4шт.
Матеріал основи: целюлоза 100%
Колір: білий, без запаху
Кількість шарів: 3 шари
Перфорація-так
Висота рулону- від 90мм
Діаметр гільзи-45мм
Кількість відривів -від 170
Розмір відривного листа 115*96 мм
5 Рушник паперовий 3шар. білий ,великий рулон шт. 150 Тип: рулонний на гільзі
Матеріал основи: целюлоза 100%
Колір: білий
Кількість шарів: 3 шари
Кількість аркушів: від 175 шт.
Довжина рулону від 20 м
6 Серветки паперові одношарові білі Диво100шт/уп.* пач. 500 Тип: серветки листові
Матеріал основи: целюлоза
Колір: білий
Кількість шарів: 1 шар
Розмір: 24 ± 0,5см *25 см ± 0,5см (**)
Кількість в пачці: 100 шт.
*або еквівалент
Пунктом 3 Додатку №2 Документації встановлено, на підтвердження відповідності запропонованого учасником товару вимогам замовника та тендерної документації у складі своєї пропозиції учасник має надати у форматі «pdf» сканкопії наступних документів:
- паспорт (або сертифікат) якості на кожне найменування запропонованого Товару (крім п.2) виданий виробником із зазначенням технічних характеристик. Наданий паспорт (або сертифікат) якості повинний бути виданим не раніше 2024 року.
- з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника, яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів (крім п.2). Гарантійний лист повинен включати: повну назву замовника та учасника, предмет закупівлі згідно специфікації, номер оголошення про проведення закупівлі в електронній системі Prozorro.
*У разі надання еквіваленту до вказаних торгівельних марок, Учасником необхідно додатково надати в складі тендерної пропозиції протокол випробувань акредитованої згідно з чинним законодавством лабораторії на запропонований еквівалент (крім п.2) на підтвердження технічних характеристик відмічених у таблиці технічних характеристик (**). В складі тендерної пропозиції необхідно надати копію свідоцтва про акредитацію лабораторії яка зробила випробування Товару з додатками у разі їх наявності. Свідоцтвом (додатками, у разі наявності) повинна бути передбачена галузь відповідних випробувань.
По-перше, Скаржнику не зрозуміло, чому Замовник вимагає на позиції № 1, 3, 4, 5, 6 Таблиці Додатку № 2 Документації надати паспорт (або сертифікат) якості, оригінал гарантійного листа виробника, яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів та протокол випробувань, але в той же час на позиції 2 Таблиці Додатку №2 Документації Замовник, з невідомих причин, вирішив не вимагати зазначені вище документи.
Встановлення Замовником вимоги про необхідність надання паспорту (або сертифікату) якості, оригіналу гарантійного листа виробника, яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів та протоколу випробувань (крім п.2) є неправомірним та може бути додатковою підставою для відхилення пропозиції учасника Замовником.
По-друге, Замовник з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності вимагає надати оригінал гарантійного листа виробника, яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів (крім п.2). Гарантійний лист повинен включати: повну назву замовника та учасника, предмет закупівлі згідно специфікації, номер оголошення про проведення закупівлі в електронній системі Prozorro.
Вважаємо, що Замовником навмисне встановлена дискримінаційна вимога про те, що Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал гарантійного листа виробника, яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів.
Наша компанія співпрацює з офіційними дистриб’юторами виробників паперової продукції, а також є офіційним представником виробників паперової продукції, в тому числі туалетного паперу, серветок та рушників, на території України (лист додається).
Необхідно зазначити, що встановивши дану вимогу у Документації Замовником умисно обмежено конкуренцію лише тими учасниками, які мають господарські відносини з виробником товару.
У зв’язку з цим, просимо зобов’язати Замовника змінити вимогу тендерної документації, надавши можливість надавати оригінал гарантійного листа виробника або офіційного представника виробника, яким виробник або офіційний представник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строком придатності та в термін, визначений Замовником.
По-третє, у разі надання еквіваленту до вказаних торгівельних марок, Замовник вимагає надати протокол випробувань акредитованої згідно з чинним законодавством лабораторії на запропонований еквівалент (крім п.2) на підтвердження технічних характеристик відмічених у таблиці технічних характеристик (**) та надати копію свідоцтва про акредитацію лабораторії яка зробила випробування Товару з додатками у разі їх наявності. Свідоцтвом (додатками, у разі наявності) повинна бути передбачена галузь відповідних випробувань.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність.
Здійснення добровільної оцінки відповідності визначені Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (далі – Закон про технічні рекламенти), відповідно до якого оцінка відповідності (у тому числі сертифікація) може бути обов’язковою (передбачена технічним регламентом) та добровільною (яка не вимагається технічним регламентом).
Добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, а також на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
При цьому, Законом про технічні регламенти не встановлено вимоги щодо обов’язкової акредитації в органів з оцінки відповідності, який проводить добровільну оцінку відповідності.
Таким чином, органи з оцінки відповідності, у тому числі які не акредитовані, мають право проводити добровільну оцінку відповідності систем менеджменту (систем управління якістю) на відповідність будь-яким вимогам, зазначеним у договорі між ними та заявником таких робіт.
Наприклад, Скаржник має сертифікат на систему менеджменту якості №SIC.MS.008.ISO9001.2324, яким орган сертифікації – ТОВ «БЮРО МІЖНАРОДНОЇ СЕРТИФІКАЦІЇ» підтвердило відповідність нашої компанії стосовно оптової торгівлі паперовими виробами, канцелярським приладдям, поліграфічною продукцією, побутовою хімією, господарськими товарами, оргтехнікою та ін. вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (сертифікат додається).
Процес акредитації підтверджує, що орган сертифікації за певним стандартом має необхідну компетенцію та неупередженість для цього.
Відповідно до правових норм ст.10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Національний орган України з акредитації має право, а не зобов’язаний, акредитувати органи з оцінки відповідності.
До скарги додається лист Мінекономіки від 10.03.2021 р. №б/н, в якому Уповноваженим органом розглянуте питання щодо відсутності у чинному законодавстві правової норми, яка встановлює необхідність здійснення обов’язкової акредитації органу сертифікації відповідності систем менеджменту (систем управління якістю) взагалі та, зокрема, в Національному агентстві з акредитації України.
Крім того, добровільність сертифікації в Україні, яка встановлена на законодавчому рівні, жодним чином не дозволяє обґрунтувати обов’язкової необхідності отримання та надання протоколу випробувань, що вимагаються Замовником у Додатку № 2 Документації.
Вважаємо, що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги, а також порушує, зокрема, принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі та добросовісної конкуренції серед учасників визначених статтею 5 Закону.
Натомість, Скаржник може надати на запропоновану продукцію сертифікат якості, виданий виробником (додаються до Скарги) та висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству (додається до Скарги).
Отже, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку №2 Документації шляхом вилучення вищезазначеної дискримінаційної вимоги.
Також просимо зобов’язати Замовника надати інформацію щодо відповідності усім в сукупності вимогам тендерної документації продукції щонайменше двох виробників з наданням підтверджуючих документів з урахуванням оскаржуваних умов тендерної документації.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Хоча, відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. В той же час, відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, вважаємо, що Замовником встановлені у Документації вимоги, які є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «ТВГ Український папір», та які порушують правові норми, визначені ст. 5, 22 Закону, а також правову норму п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
1. Таблицею Додатку № 2 до Документації, встановлені технічні характеристики до предмету закупівлі, а саме:
№ Найменування товару Од. виміру Кіл. Технічні параметри
1 Папір туалетний із макулатури Обухів 65м* шт. 2016 Матеріал основи: макулатура
Кількість шарів-одношаровий, без гільзи
Довжина рулону: 65 м
Діаметр рулону: 90 мм
Висота рулону: 90 мм
Упаковка: 48 шт. в ящику картонному
2 Рушник паперовий листовий V-складання із макулатури «Каховинка»* пач. 1500 Тип: рушник листовий V-складання
Матеріал основи: макулатура
Кількість шарів: 1 шар
Розмір листа: 230*250 мм
Кількість аркушів в пачці: 170 шт.
Колір -зелений, синій
Упаковка: картонний ящик
3 Рушник паперовий рулонний на гільзі Ruta Premium 2 рулони/упаковка, 2шар. білий * упак. 500 Тип: рулонний на гільзі (2шт. в пач)
Матеріал основи: целюлоза 100%
Колір: білий
Кількість шарів: 2 шари
Перфорація: Так
Довжина намотування - 13,6 метрів
Кількість відривів: від 120
Довжина відриву: від 114 мм
Висота відриву: 225 мм
4 Туалетний папір «Срібло", по 4 рулони упаковка, на гільзі, 3-х слойний., білий КОХАВИНКА * упак. 250 Тип: рулонний на гільзі ,упаковка 4шт.
Матеріал основи: целюлоза 100%
Колір: білий, без запаху
Кількість шарів: 3 шари
Перфорація-так
Висота рулону- від 90мм
Діаметр гільзи-45мм
Кількість відривів -від 170
Розмір відривного листа 115*96 мм
5 Рушник паперовий 3шар. білий ,великий рулон шт. 150 Тип: рулонний на гільзі
Матеріал основи: целюлоза 100%
Колір: білий
Кількість шарів: 3 шари
Кількість аркушів: від 175 шт.
Довжина рулону від 20 м
6 Серветки паперові одношарові білі Диво100шт/уп.* пач. 500 Тип: серветки листові
Матеріал основи: целюлоза
Колір: білий
Кількість шарів: 1 шар
Розмір: 24 ± 0,5см *25 см ± 0,5см (**)
Кількість в пачці: 100 шт.
*або еквівалент
Пунктом 3 Додатку №2 Документації встановлено, на підтвердження відповідності запропонованого учасником товару вимогам замовника та тендерної документації у складі своєї пропозиції учасник має надати у форматі «pdf» сканкопії наступних документів:
- паспорт (або сертифікат) якості на кожне найменування запропонованого Товару (крім п.2) виданий виробником із зазначенням технічних характеристик. Наданий паспорт (або сертифікат) якості повинний бути виданим не раніше 2024 року.
- з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа виробника, яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів (крім п.2). Гарантійний лист повинен включати: повну назву замовника та учасника, предмет закупівлі згідно специфікації, номер оголошення про проведення закупівлі в електронній системі Prozorro.
*У разі надання еквіваленту до вказаних торгівельних марок, Учасником необхідно додатково надати в складі тендерної пропозиції протокол випробувань акредитованої згідно з чинним законодавством лабораторії на запропонований еквівалент (крім п.2) на підтвердження технічних характеристик відмічених у таблиці технічних характеристик (**). В складі тендерної пропозиції необхідно надати копію свідоцтва про акредитацію лабораторії яка зробила випробування Товару з додатками у разі їх наявності. Свідоцтвом (додатками, у разі наявності) повинна бути передбачена галузь відповідних випробувань.
По-перше, Скаржнику не зрозуміло, чому Замовник вимагає на позиції № 1, 3, 4, 5, 6 Таблиці Додатку № 2 Документації надати паспорт (або сертифікат) якості, оригінал гарантійного листа виробника, яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів та протокол випробувань, але в той же час на позиції 2 Таблиці Додатку №2 Документації Замовник, з невідомих причин, вирішив не вимагати зазначені вище документи.
Встановлення Замовником вимоги про необхідність надання паспорту (або сертифікату) якості, оригіналу гарантійного листа виробника, яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів та протоколу випробувань (крім п.2) є неправомірним та може бути додатковою підставою для відхилення пропозиції учасника Замовником.
По-друге, Замовник з метою запобігання закупівлі фальсифікатів та дотримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та зі строками придатності вимагає надати оригінал гарантійного листа виробника, яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів (крім п.2). Гарантійний лист повинен включати: повну назву замовника та учасника, предмет закупівлі згідно специфікації, номер оголошення про проведення закупівлі в електронній системі Prozorro.
Вважаємо, що Замовником навмисне встановлена дискримінаційна вимога про те, що Учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції оригінал гарантійного листа виробника, яким виробник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строками придатності та в терміни, визначені замовниками торгів.
Наша компанія співпрацює з офіційними дистриб’юторами виробників паперової продукції, а також є офіційним представником виробників паперової продукції, в тому числі туалетного паперу, серветок та рушників, на території України (лист додається).
Необхідно зазначити, що встановивши дану вимогу у Документації Замовником умисно обмежено конкуренцію лише тими учасниками, які мають господарські відносини з виробником товару.
У зв’язку з цим, просимо зобов’язати Замовника змінити вимогу тендерної документації, надавши можливість надавати оригінал гарантійного листа виробника або офіційного представника виробника, яким виробник або офіційний представник підтверджує можливість поставки предмету закупівлі цих електронних торгів зі строком придатності та в термін, визначений Замовником.
По-третє, у разі надання еквіваленту до вказаних торгівельних марок, Замовник вимагає надати протокол випробувань акредитованої згідно з чинним законодавством лабораторії на запропонований еквівалент (крім п.2) на підтвердження технічних характеристик відмічених у таблиці технічних характеристик (**) та надати копію свідоцтва про акредитацію лабораторії яка зробила випробування Товару з додатками у разі їх наявності. Свідоцтвом (додатками, у разі наявності) повинна бути передбачена галузь відповідних випробувань.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки Відповідно до статті 5 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності», який визначає правові, організаційні та економічні засади акредитації органів з оцінки відповідності в Україні, одним із основних принципів з акредитації є її добровільність.
Здійснення добровільної оцінки відповідності визначені Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» (далі – Закон про технічні рекламенти), відповідно до якого оцінка відповідності (у тому числі сертифікація) може бути обов’язковою (передбачена технічним регламентом) та добровільною (яка не вимагається технічним регламентом).
Добровільна оцінка відповідності, яка здійснюється на добровільних засадах, в будь-яких формах, включаючи випробування, декларування відповідності, сертифікацію та інспектування, а також на відповідність будь-яким заявленим вимогам.
При цьому, Законом про технічні регламенти не встановлено вимоги щодо обов’язкової акредитації в органів з оцінки відповідності, який проводить добровільну оцінку відповідності.
Таким чином, органи з оцінки відповідності, у тому числі які не акредитовані, мають право проводити добровільну оцінку відповідності систем менеджменту (систем управління якістю) на відповідність будь-яким вимогам, зазначеним у договорі між ними та заявником таких робіт.
Наприклад, Скаржник має сертифікат на систему менеджменту якості №SIC.MS.008.ISO9001.2324, яким орган сертифікації – ТОВ «БЮРО МІЖНАРОДНОЇ СЕРТИФІКАЦІЇ» підтвердило відповідність нашої компанії стосовно оптової торгівлі паперовими виробами, канцелярським приладдям, поліграфічною продукцією, побутовою хімією, господарськими товарами, оргтехнікою та ін. вимогам міжнародного стандарту ISO 9001:2015 «Системи менеджменту якості. Вимоги» (сертифікат додається).
Процес акредитації підтверджує, що орган сертифікації за певним стандартом має необхідну компетенцію та неупередженість для цього.
Відповідно до правових норм ст.10 Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» Національний орган України з акредитації має право, а не зобов’язаний, акредитувати органи з оцінки відповідності.
До скарги додається лист Мінекономіки від 10.03.2021 р. №б/н, в якому Уповноваженим органом розглянуте питання щодо відсутності у чинному законодавстві правової норми, яка встановлює необхідність здійснення обов’язкової акредитації органу сертифікації відповідності систем менеджменту (систем управління якістю) взагалі та, зокрема, в Національному агентстві з акредитації України.
Крім того, добровільність сертифікації в Україні, яка встановлена на законодавчому рівні, жодним чином не дозволяє обґрунтувати обов’язкової необхідності отримання та надання протоколу випробувань, що вимагаються Замовником у Додатку № 2 Документації.
Вважаємо, що Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги, а також порушує, зокрема, принципи відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі та добросовісної конкуренції серед учасників визначених статтею 5 Закону.
Натомість, Скаржник може надати на запропоновану продукцію сертифікат якості, виданий виробником (додаються до Скарги) та висновок наукової санітарно-епідеміологічної експертизи на відповідність санітарному законодавству (додається до Скарги).
Отже, просимо зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку №2 Документації шляхом вилучення вищезазначеної дискримінаційної вимоги.
Також просимо зобов’язати Замовника надати інформацію щодо відповідності усім в сукупності вимогам тендерної документації продукції щонайменше двох виробників з наданням підтверджуючих документів з урахуванням оскаржуваних умов тендерної документації.
Враховуючи викладене вище, вважаємо, що Замовником під час проведення даної процедури закупівлі грубо порушуються принципи недискримінації учасників та рівного ставлення до них, принцип добросовісної конкуренції серед учасників, принцип максимальної економії, ефективності та пропорційності при здійсненні процедур закупівель, принцип об'єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, принцип відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Хоча, відповідно до ч.4 ст.5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. В той же час, відповідно до ч.4 ст.22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Отже, вважаємо, що Замовником встановлені у Документації вимоги, які є дискримінаційними по відношенню до ТОВ «ТВГ Український папір», та які порушують правові норми, визначені ст. 5, 22 Закону, а також правову норму п.4 ч.10 ст.11 Закону, яка зобов’язує Замовника забезпечити рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі.
×
-
Назва доказу:
Висновок ДСЕЕ паперова продукція
-
Повʼязаний документ:
Висновок ДСЕЕ паперова продукція.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист офіційного представництва_паперова продукція
-
Повʼязаний документ:
Лист офіційного представництва_паперова продукція.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат якості на серветки паперові одношарові ТМ СОТА
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат якості на серветки паперові одношарові ТМ СОТА.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат якості на рушник паперовий 3шар.
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат якості на рушник паперовий 3шар..pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат якості на туалетний папір ТМ СОТА
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат якості на туалетний папір ТМ СОТА.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат якості на рушник паперовий рулонний на гільзі ТМ СОТА
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат якості на рушник паперовий рулонний на гільзі ТМ СОТА.pdf
-
-
Назва доказу:
Сертифікат якості на папір туалетний із макулатури ТМ СОТА
-
Повʼязаний документ:
Сертифікат якості на папір туалетний із макулатури ТМ СОТА.pdf
-
-
Назва доказу:
ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР 9001 UA БМС ТН2
-
Повʼязаний документ:
ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР 9001 UA БМС ТН2 (1).pdf
-
-
Назва доказу:
Лист з Мінекономіки 10.03.2021
-
Повʼязаний документ:
Лист з Мінекономіки 10.03.2021.pdf
-
-
Назва доказу:
ЗУ щодо акредитації_БМС_Інформація для партнерів
-
Повʼязаний документ:
ЗУ щодо акредитації_БМС_Інформація для партнерів.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
Зобов’язати Замовника внести зміни до Додатку №2 Документації.