-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Вентиляційне обладнання
Завершена
439 590.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 197.95 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 197.95 UAH
Період оскарження:
05.09.2024 14:37 - 10.09.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП
Неправомірне рішення на визнання Переможця
Номер:
f64856ef8e87405f83458a927fb72da4
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-05-008168-a.a2
Назва:
Неправомірне рішення на визнання Переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- 13, ГЛ про обсяг та строки поставки.pdf 27.09.2024 16:43
- 12.ГЛ про врахування всіх витрат.pdf 27.09.2024 16:43
- 14. ГЛ про товар та гарантійний термін.pdf 27.09.2024 16:43
- 4. Довідка про посадових осіб учасника на право підпису.pdf 27.09.2024 16:43
- 15. ГЛ що учасник не є особою рф, рб та не пропонує їх товари.pdf 27.09.2024 16:43
- 16. Довідка досвід (табл.1).pdf 27.09.2024 16:43
- 24. Довідка детальний опис пропонованого товару.pdf 27.09.2024 16:43
- 22. Лист-погодження з технічними характеристиками.pdf 27.09.2024 16:43
- 20. Лист-погодження з проектом договору.pdf 27.09.2024 16:43
- 25. Висновок,_щодо_продукції,_яка_не_підлягає_обовязковій_сертифікації (2).pdf 27.09.2024 16:43
- 21. Проект договору.pdf 27.09.2024 16:43
- 23. Технічна специфікація (дод.2).pdf 27.09.2024 16:43
- 26. Лист про несертифікацію.pdf 27.09.2024 16:43
- 25.09 _протокол переможець.docx 27.09.2024 16:43
- 27. Цінова пропозиція (дод.4).pdf 27.09.2024 16:43
- Довідка (дод.5).pdf 27.09.2024 16:43
- Вентиляційне_ТД.docx 27.09.2024 16:43
- Знимок.jpg 27.09.2024 16:43
- рис.1.jpg 27.09.2024 16:43
- Лист № 209 (Новий товар).pdf 27.09.2024 16:43
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf 27.09.2024 16:43
- Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII (Текст для друку).pdf 27.09.2024 16:43
- рис.3.jpg 27.09.2024 16:43
- рішення від 01.05.2024 № 7781.pdf 27.09.2024 16:43
- рис.4.jpg 27.09.2024 16:43
- рис.2.jpg 27.09.2024 16:43
- Скарга ПП КЛІМАТТЕХНІКА 2.docx.p7s 27.09.2024 16:43
- Скарга ПП КЛІМАТТЕХНІКА 2.docx 27.09.2024 16:43
- Скарга.pdf.p7s 27.09.2024 16:43
- Скарга.pdf 27.09.2024 16:43
- Квітанція про сплату .pdf 27.09.2024 17:17
- sign.p7s 27.09.2024 17:31
- Скарга ПП КЛІМАТТЕХНІКА 2.docx 28.09.2024 11:48
- Рішення від 01.10.2024 № 16061.pdf 01.10.2024 18:34
- Інформація про резолютивну частину рішення від 09.10.2024 № 16585.pdf 10.10.2024 13:11
- Рішення від 09.10.2024 № 16585.pdf 11.10.2024 16:15
- 22. Лист-погодження з технічними характеристиками.pdf 03.10.2024 17:14
- 23. Технічна специфікація (дод.2).pdf 03.10.2024 17:14
- 26. Лист про несертифікацію.pdf 03.10.2024 17:14
- амку пояснення.docx.p7s 03.10.2024 17:14
- амку пояснення.docx 03.10.2024 17:14
- 25. Висновок,_щодо_продукції,_яка_не_підлягає_обовязковій_сертифікації.pdf 03.10.2024 17:14
- 24. Довідка детальний опис пропонованого товару.pdf 03.10.2024 17:14
- амку пояснення.pdf 03.10.2024 21:17
- амку пояснення.pdf.p7s 03.10.2024 21:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
27.09.2024 18:05
Дата розгляду скарги:
09.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.10.2024 18:34
Дата прийняття рішення про відхилення скарги:
11.10.2024 16:15
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
6b05f8cfa25147bb84df9a1aa1ffa3f1
Заголовок пункту скарги:
Скаржник вважає рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі необґрунтованим, протиправним та таким, що суперечить положенням тендерної документації та нормам діючого законодавства.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
Скаржник не погоджується із рішенням Замовника про визначення ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" переможцем Процедури закупівлі, вважає його протиправним виходячи із наступного.
І. Відповідно до частини 1 Розділу 3. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації (Додатки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7).
Відповідно до частини 2 Додатку 6 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) Замовником встановлено перелік документів/інформація, що подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції на виконання вимог Додатку 2 до Тендерної документації, зокрема:
Відповідно до пункту 2.4. частини 2 Додатку 6 до тендерної документації, учасник зобов’язаний надати Погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками, у тому числі з відповідною технічною специфікацією предмета закупівлі Учасник обов'язково підтверджує документально шляхом подання у складі тендерної пропозиції листа/довідки у довільній формі про відповідне погодження.
Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" надано у складі тендерної пропозиції, зокрема:
- Лист-погодження вих. № 1009/10 від 10.09.2024р (файл 22. Лист-погодження з технічними характеристиками.pdf);
- Підписаний Додаток 2 до тендерної документації (файл 23. Технічна специфікація (дод.2).pdf).
Таким чином, враховуючи ЗМІСТ зазначених вище документів, Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" надано такі документи на виконання саме пункту 2.4. Додатку 6 до тендерної документації.
Додаток 2 до Тендерної документації складений Замовником та містить технічні вимоги до предмета закупівлі, які викладені ним в майбутньому часі, зокрема застосовані словосполучення такі як «повинен відповідати», «повинен бути», тощо.
І. Відповідно до частини 1 Розділу 3. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації (Додатки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7).
Відповідно до частини 2 Додатку 6 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) Замовником встановлено перелік документів/інформація, що подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції на виконання вимог Додатку 2 до Тендерної документації, зокрема:
Відповідно до пункту 2.4. частини 2 Додатку 6 до тендерної документації, учасник зобов’язаний надати Погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками, у тому числі з відповідною технічною специфікацією предмета закупівлі Учасник обов'язково підтверджує документально шляхом подання у складі тендерної пропозиції листа/довідки у довільній формі про відповідне погодження.
Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" надано у складі тендерної пропозиції, зокрема:
- Лист-погодження вих. № 1009/10 від 10.09.2024р (файл 22. Лист-погодження з технічними характеристиками.pdf);
- Підписаний Додаток 2 до тендерної документації (файл 23. Технічна специфікація (дод.2).pdf).
Таким чином, враховуючи ЗМІСТ зазначених вище документів, Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" надано такі документи на виконання саме пункту 2.4. Додатку 6 до тендерної документації.
Додаток 2 до Тендерної документації складений Замовником та містить технічні вимоги до предмета закупівлі, які викладені ним в майбутньому часі, зокрема застосовані словосполучення такі як «повинен відповідати», «повинен бути», тощо.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір Опис вимоги:Отже, пропозиція Учасника Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Скарга
Скасована
КЕП
Неправомірне рішення на визнання Переможця
Номер:
ed121e41982848de9d0ab280f2825aeb
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-05-008168-a.b1
Назва:
Неправомірне рішення на визнання Переможця
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга ПП КЛІМАТТЕХНІКА 2.docx 27.09.2024 16:10
- Скарга ПП КЛІМАТТЕХНІКА 2.docx.p7s 27.09.2024 16:10
- Скарга.pdf 27.09.2024 16:10
- Скарга.pdf.p7s 27.09.2024 16:10
- 15. ГЛ що учасник не є особою рф, рб та не пропонує їх товари.pdf 27.09.2024 16:11
- 16. Довідка досвід (табл.1).pdf 27.09.2024 16:11
- 4. Довідка про посадових осіб учасника на право підпису.pdf 27.09.2024 16:11
- 14. ГЛ про товар та гарантійний термін.pdf 27.09.2024 16:11
- 12.ГЛ про врахування всіх витрат.pdf 27.09.2024 16:11
- 13, ГЛ про обсяг та строки поставки.pdf 27.09.2024 16:11
- 20. Лист-погодження з проектом договору.pdf 27.09.2024 16:11
- 24. Довідка детальний опис пропонованого товару.pdf 27.09.2024 16:11
- 21. Проект договору.pdf 27.09.2024 16:11
- 22. Лист-погодження з технічними характеристиками.pdf 27.09.2024 16:11
- 25. Висновок,_щодо_продукції,_яка_не_підлягає_обовязковій_сертифікації (2).pdf 27.09.2024 16:11
- Довідка (дод.5).pdf 27.09.2024 16:11
- 25.09 _протокол переможець.docx 27.09.2024 16:11
- 23. Технічна специфікація (дод.2).pdf 27.09.2024 16:11
- Знимок.jpg 27.09.2024 16:11
- 26. Лист про несертифікацію.pdf 27.09.2024 16:11
- 27. Цінова пропозиція (дод.4).pdf 27.09.2024 16:11
- Вентиляційне_ТД.docx 27.09.2024 16:11
- Про публічні закупівлі _ від 25.12.2015 № 922-VIII (Текст для друку).pdf 27.09.2024 16:11
- рис.2.jpg 27.09.2024 16:11
- рис.1.jpg 27.09.2024 16:11
- Лист № 209 (Новий товар).pdf 27.09.2024 16:11
- рис.4.jpg 27.09.2024 16:11
- Про затвердження особливостей з... _ від 12.10.2022 № 1178 (Текст для друку).pdf 27.09.2024 16:11
- рішення від 01.05.2024 № 7781.pdf 27.09.2024 16:11
- рис.3.jpg 27.09.2024 16:11
- sign.p7s 27.09.2024 16:15
Причина:
Скарга скасована суб'єктом оскарження
Дата скасування:
27.09.2024 16:21
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
990382defc6745c7a8c409b696eef25f
Заголовок пункту скарги:
Неправомірне рішення на визнання Переможця
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Тип порушення:
Інші дії/бездіяльність замовника (у т.ч. ненадання роз’яснень тощо)
Опис суті пункту скарги:
СКАРГА
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості)
на прийняті рішення, дії чи бездіяльность замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
Абзацом третім пункту 59 Особливостей встановлено, що :
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п'яти днів з дати, коли суб'єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав внаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
25 вересня 2024 року Замовник оприлюднив Протокол № 95 щодо прийняття рішення уповноваженою особою МЕДИЧНОГО РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ "ОДЕСЬКИЙ" Молчанової Є.Є. про визначення ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" переможцем процедури відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі ««Вентиляційне обладнання» за кодом ДК 021:2015: 42520000-7 Вентиляційне обладнання (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-05-008168-a) та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином, скарга подається у визначений законодавством у сфері закупівель строк.
Отож, згідно Протоколу № 95 щодо прийняття рішення уповноваженою особою МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОДЕСЬКИЙ" Молчанової Є.Є (далі – Оскаржуване рішення) Замовником прийнято рішення про визначення ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" переможцем процедури відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі ««Вентиляційне обладнання» за кодом ДК 021:2015: 42520000-7 Вентиляційне обладнання (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-05-008168-a) та останньому направлено повідомлення про намір укласти договір.
Скаржник вважає рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі необґрунтованим, протиправним та таким, що суперечить положенням тендерної документації та нормам діючого законодавства.
2.Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи
Скаржник не погоджується із рішенням Замовника про визначення ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" переможцем Процедури закупівлі, вважає його протиправним виходячи із наступного.
І. Відповідно до частини 1 Розділу 3. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації (Додатки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7).
Відповідно до частини 2 Додатку 6 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) Замовником встановлено перелік документів/інформація, що подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції на виконання вимог Додатку 2 до Тендерної документації, зокрема:
Відповідно до пункту 2.4. частини 2 Додатку 6 до тендерної документації, учасник зобов’язаний надати Погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками, у тому числі з відповідною технічною специфікацією предмета закупівлі Учасник обов'язково підтверджує документально шляхом подання у складі тендерної пропозиції листа/довідки у довільній формі про відповідне погодження.
Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" надано у складі тендерної пропозиції, зокрема:
- Лист-погодження вих. № 1009/10 від 10.09.2024р (файл 22. Лист-погодження з технічними характеристиками.pdf);
- Підписаний Додаток 2 до тендерної документації (файл 23. Технічна специфікація (дод.2).pdf).
Таким чином, враховуючи ЗМІСТ зазначених вище документів, Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" надано такі документи на виконання саме пункту 2.4. Додатку 6 до тендерної документації.
Додаток 2 до Тендерної документації складений Замовником та містить технічні вимоги до предмета закупівлі, які викладені ним в майбутньому часі, зокрема застосовані словосполучення такі як «повинен відповідати», «повинен бути», тощо.
З Додатку2 до тендерної документації
Наданий Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" Додаток 2 до тендерної документації (файл 23. Технічна специфікація (дод.2).pdf) викладений в точній редакції, яка складена Замовником, що свідчить саме про погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками, у тому числі з відповідною технічною специфікацією предмета закупівлі згідно вимог пункту 2.4. Додатку 6 до тендерної документації.
Звертаємо увагу Колегії, що аналогічний спосіб підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Учасник ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" здійснив і щодо надання Документів/інформації, що подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції на виконання вимог Додатку 3 до Тендерної документації, а саме вимоги:
«Учасник у складі тендерної пропозиції надає лист/довідку про погодження з проєктом договору.»
Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" на виконання вимог Додатку 3 до Тендерної документації надано у складі тендерної пропозиції, зокрема:
- Лист-погодження № 1009/14 від 10.09.2024р (файл 20. Лист-погодження з проектом договору.pdf);
- Підписаний Додаток 3 до Тендерної документації (Проєкт договору) (21. Проект договору.pdf)
У свою чергу Пункт 2.1. Додатку 6 до тендерної документації встановлює наступну вимогу:
2.1. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учаснику необхідно надати технічний документ (сертифікат/декларація про відповідність/паспорт/технічний опис/експлуатаційна документація: настанови з експлуатації або інструкції або технічний опис чи технічні умови) та/або гарантійний лист виробника/офіційного представника виробника/учасника та/або інші документи українською мовою, в яких міститься інформація про технічні характеристики товару, з наданням скан-копії з оригіналів документів або завірених учасником копій.»
Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" надано у складі тендерної пропозиції наступні документи:
1. Довідка УкрТЕСТ ДП «Укрметртестстандарт» від 11.03.2015 № 303-04/1568 щодо сертифікації продукції, видана ТОВ «СП «ВЕНКО» (файл 26. Лист про несертифікацію.pdf)
По перше, зазначена довідка видана не учаснику Процедури закупівлі, а абсолютно іншій юридичній особі - ТОВ «СП «ВЕНКО» , яка немає жодного відношення до цієї Процедури закупівлі.
По-друге, відповідь була надана на конкретне звернення ТОВ «СП «ВЕНКО» та на підставі наданих останнім документів на повітропроводи систем вентиляції (кондиціонування повітря), зонти вентиляційні та фасонні вироби до них круглого та прямокутного перерізу, про що власне свідчить зміст цієї довідки «УкрТЕСТ ДП «Укрметртестстандарт» провів аналіз наданих документів…»
Крім того, у довідці зазначені конкретні товари, які не підлягають сертифікації. Однак, у ньому не зазначено товари, які є предметом Процедури закупівлі (UA-2024-09-05-008168-a).
По-третє, дата видачі довідки 11.03.2015 № 303-04/1568, тобто задовго до оголошення Замовником в електронній системі закупівель Процедури закупівлі.
Крім того, у самій довідці вказано, що вона дійсна до внесення нових змін до «Переліку…»
Варто відміти, що згідно інформації, розміщеній на офіційному сайті Верховної ради України (https://zakon.rada.gov.ua/) Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики 01.02.2005 № 28, втратив чинність від 16.03.2018.
Відповідно, зазначена довідка є недійсною.
Отже, враховуючи усе зазначене, Довідка УкрТЕСТ ДП «Укрметртестстандарт» від 11.03.2015 № 303-04/1568, надана Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" у складі тендерної пропозиції не підтверджує виконання останнім вимог пункту 2.1. Додатку 6 до тендерної документації.
2. Висновок органу з сертифікації та оцінки відповідності ТОВ «Орган з сертифікації «ПромСтандарт» № 061/302ВНД від 03.04.2018 р. для цілей митного оформлення, видана ТОВ «ЛК ПРОФІ» (далі – Висновок №061/302ВНД від 03.04.2018 р.).
По перше, зазначена довідка видана також не учаснику Процедури закупівлі, а абсолютно іншій юридичній особі - ТОВ «ЛК ПРОФІ» , яка немає жодного відношення до цієї Процедури закупівлі.
По-друге, у цьому висновку зазначений вичерпний перелік продукції, яка не підлягає обов’язковій сертифікації, до того ж яка ввозиться виключно на адресу ТОВ "Компанія" Метиз Україна" .Україна, м. Київ, вул. Червоноткацька 16. кв.24, код ЄДРПОУ 40869481, тобто абсолютно не стосується тієї, яка пропонується ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" в тендерній пропозиції.
Разом з тим, у ньому НЕ зазначено усі товари, які є предметом Процедури закупівлі (UA-2024-09-05-008168-a), зокрема не містить інформації щодо товару:
- Зонт кухонний витяжний 1300*800*300 із нержавіючої сталі з жировими фільтрами;
- Зонт кухонний витяжний 1100*800*300 із нержавіючої сталі з жировими фільтрами;
- Зонт кухонний витяжний 1000*800*300 мм із нержавіючої сталі без жирових фільтрів;
- Зонт кухонний витяжний 1350*1000*300 мм із нержавіючої сталі без жирових фільтрів
- Зонт кухонний витяжний 1100*1000*300 мм із нержавіючої сталі без жирових фільтрів
- Зонт кухонний витяжний 1300*1100*300 мм із нержавіючої сталі без жирових фільтрів
- Зонт кухонний витяжний 900*700*300 мм із нержавіючої сталі без жирових фільтрів;
- Дросель клапан ДК 250;
- Повітропровід;
- Фасонні частини;
- Стрічка армована;
- Тримач стіновий;
- Монтажний профіль;
- Затискач вентиляційного каналу.
Отже, враховуючи усе зазначене, Висновок №061/302ВНД від 03.04.2018 р., наданий Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" у складі тендерної пропозиції також не підтверджує виконання останнім вимог пункту 2.1. Додатку 6 до тендерної документації.
Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" у складі тендерної пропозиції не надано ЖОДНОГО іншого документа на виконання ним вимог пункту 2.1. Додатку 6 до тендерної документації.
Відповідно до частини 2 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції, у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Однак, у складі тендерної пропозиції цього ж Учасника відсутній лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів, а саме щодо пункту 2.1. Додатку 6 до тендерної документації.
Таким чином, Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" не виконано вимог пункту 2.1. Додатку 6 до тендерної документації.
У частині 2 Додатку 6 до тендерної документації Замовник визначив, що:
«Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.»
Враховуючи усе зазначене Учасник ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" не виконав вимоги пункту 2.1. Додатку 6 до тендерної документації, як наслідок тендерна пропозиція цього учасника мала бути відхилена Замовником відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Дана позиція Скаржника узгоджується із практикою Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія). Так, у Рішенні № 7781-р/пк-пз від 01.05.2024 у закупівлі UA-2024-03-29-006378-a (предмет закупівлі: Припливно-витяжна установка"), Комісія дійшла висновку, що у складі Пропозиції Переможця (до того ж також ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД") відсутні саме документи, які підтверджують відповідність Пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно з додатком 1 Документації.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, Замовник повинен був відхилити Пропозицію Переможця на підставі вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
ІІ. Відповідно до частини 1 Розділу 3. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної) документації, документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Просимо звернути увагу Комісії АМКУ, що усі документи Учасника ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" містять однаковий відбиток підпису та печатки, які накладено шляхом комп’ютерного копіювання (рис.1,2).
Рис.1 з Довідки, наданої Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" вих. №2309/1 від 23.09.2024
Рис.2 з Довідки, наданої Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" вих. № 1009/14від 10.09.2024
Додатковим підтвердженням накладення підпису та печатки шляхом комп’ютерного копіювання є їх відображення у документі «23. Технічна специфікація (дод.2).pdf», в якому Особливо чітко видно, що текст документа знаходиться поверх підпису та печатки (знімок з цього документа наведено нижче).
Ідентичне відображення підпису та печатки розміщено і на інших документах, створених безпосередньо учасником, що свідчить саме про накладення відображення підпису та печатки, а не проставлення власноручного підпису уповноваженої особи на паперових документах, для подальшого сканування для завантаження в електронну систему закупівель згідно вимог частини 1 Розділу 3. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації.
Також, відповідно до частини 1 Розділу 3. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації, передбачено Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи СКАН-копій через електронну систему закупівель.
Таким чином, тендерної документацією допускається виключно ДВІ форми подання документів, а саме:
1) електронний документ;
2) скан-копія документа.
Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" не дотримано вимог щодо форми поданих документів у складі тендерної пропозиції, враховуючи наступне.
Файли документів тендерної пропозиції ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" такі як:
- Довідка (дод.5).pdf;
- 27. Цінова пропозиція (дод.4).pdf;
- 14. Довідка про посадових осіб учасника на право підпису.pdf
- 21. Проект договору.pdf
- 15. ГЛ що учасник не є особою рф, рб та не пропонує їх товари.pdf
- 13, ГЛ про обсяг та строки поставки.pdf
- 12.ГЛ про врахування всіх витрат.pdf
- 16. Довідка досвід (табл.1).pdf
- 20. Лист-погодження з проектом договору.pdf
- 14. ГЛ про товар та гарантійний термін.pdf
- 23. Технічна специфікація (дод.2).pdf
- 24. Довідка детальний опис пропонованого товару.pdf
- 22. Лист-погодження з технічними характеристиками.pdf
не містять накладеного УЕП або КЕП на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо;
Таким чином, зазначені документи не є електронними документами в розумінні тендерної документації (відповідно до частини 1 Розділу 3. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації, 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо;).
Відтак, зазначені документи мали бути поданими Учасником як СКАН-копії. Однак, якщо відкрити властивості кожного окремо з перелічених вище документів, то такі документи НЕ є сканованими копіями, а переформатованими з формату Word-документа (рис.3).
Рис.3 з Довідки, наданої Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" вих. № 1009/6 від 10.09.2024
Аналогічний Рис.4 формат подачі Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" і в усіх інших документів пропозиції цього учасника.
Натомість, документи, надані в складі тендерної документації ПП «КЛІМАТТЕХНІКА» спочатку створені та підписані уповноваженою особою оригінали документів для подальшого сканування (на відміну від Учасника ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД"), і далі подані через електронну систему закупівель саме у формі СКАН-копій документів, наприклад Гарантійний лист вих. № 209 від 11.09.2024 (рис.4).
Рис.4 з Листа, наданого Учасником ПП «КЛІМАТТЕХНІКА» вих. № 209 від 11.09.2024
Документальним підтвердженням вищезазначеного факту є знімки з екрану Властивостей документа, які можна легко перевірити будь-якого користувачу.
Враховуючи зазначене, Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" не дотримано вимог частини 1 Розділу 3. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) щодо форми поданих документів.
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи викладене, повинен був розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у порядку, визначеному пунктом 43 Особливостей.
Однак, зазначена невідповідність не була встановлена Замовником, натомість Учасника ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" визнано переможцем процедури закупівлі та направлено повідомлення про намір укласти договір.
2.Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи
Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в статті 5 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
ПП «КЛІМАТТЕХНІКА», будучи добросовісним та досвідченим учасником ринку, вважає свої права як учасника процедури закупівлі грубо порушеними.
Незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, оскільки ПП «КЛІМАТТЕХНІКА» є учасником процедури закупівлі, що реально претендує на визнання своєї пропозиції, як найкращої та укладення договору з Замовником.
Отже, просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" переможцем процедури закупівлі: Вентиляційне обладнання (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-05-008168-a), прийняте згідно Протоколу № 95 від 25.09.2024 щодо прийняття рішення уповноваженою особою МЕДИЧНОГО РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ "ОДЕСЬКИЙ" Молчанової Є.Є.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, у випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації та/або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій:
1. Тендерна документація, затверджена згідно Протоколу Уповноваженої особи Медичного реабілітаційного центру «Одеський» 05.09.2024 № 91 з додатками.
2. Протокол № 95 від 25.09.2024 щодо прийняття рішення уповноваженою особою МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОДЕСЬКИЙ" Молчанової Є.Є.
3. Лист-погодження вих. № 1009/10 від 10.09.2024р;
4. Підписаний Додаток 2 до тендерної документації, вих. № 1009/6 від 10.09.2024р;
5. Довідка УкрТЕСТ ДП «Укрметртестстандарт» від 11.03.2015 № 303-04/1568, щодо сертифікації продукції;
6. Висновок органу з сертифікації та оцінки відповідності ТОВ «Орган з сертифікації «ПромСтандарт» № 061/302ВНД від 03.04.2018 р.;
7. Рішення АМКУ № 7781-р/пк-пз від 01.05.2024;
8. Довідка (дод.5).pdf;
9. Цінова пропозиція (дод.4).pdf;
10. Довідка про посадових осіб учасника на право підпису.pdf
11. Проект договору.pdf
12. ГЛ що учасник не є особою рф, рб та не пропонує їх товари.pdf
13. ГЛ про обсяг та строки поставки.pdf
14. ГЛ про врахування всіх витрат.pdf
15. Довідка досвід (табл.1).pdf
16. Лист-погодження з проектом договору.pdf
17. ГЛ про товар та гарантійний термін.pdf
18. Довідка детальний опис пропонованого товару.pdf
19. Лист № 209 (Новий товар).pdf
20. Знімки екрану (рис. 1,2,3,4);
21. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF/ed20230711#Text)
22. Закон України “Про публічні закупівлі” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#n1284)
Документи зазначені для виконання вимог ч. 5 ст. 18 Закону та п. 53 Особливостей, а також додаються до скарги як документальне підтвердження/докази у відповідності з ч. 2 ст. 18 Закону та п. 53 Особливостей.
Всі документи, що підтверджують все викладене в скарзі, вся необхідна інформація також знаходиться у вільному публічному доступі, у тому числі, на сайті prozorro.gov.ua
Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування:
З огляду на усе вищенаведене, керуючись ст. 5, 18, 29, 31 Закону, пунктів 43, 44, 46, 59 Особливостей,
ПП «КЛІМАТТЕХНІКА» просить:
1. Прийняти скаргу ПП «КЛІМАТТЕХНІКА» до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі МЕДИЧНИМ РЕАБІЛІТАЦІЙНИМ ЦЕНТРОМ "ОДЕСЬКИЙ".
3. Зобов'язати МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОДЕСЬКИЙ" скасувати рішення про визначення ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" переможцем процедури закупівлі: Вентиляційне обладнання (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-05-008168-a), прийняте згідно Протоколу № 95 від 25.09.2024 щодо прийняття рішення уповноваженою особою МЕДИЧНОГО РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ "ОДЕСЬКИЙ" Молчанової Є.Є.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України
від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості)
на прийняті рішення, дії чи бездіяльность замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, у порядку та строки, визначених статтею 18 Закону та пунктом 59 Особливостей
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати
Абзацом третім пункту 59 Особливостей встановлено, що :
Скарги, що стосуються прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом п'яти днів з дати, коли суб'єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав внаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю.
25 вересня 2024 року Замовник оприлюднив Протокол № 95 щодо прийняття рішення уповноваженою особою МЕДИЧНОГО РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ "ОДЕСЬКИЙ" Молчанової Є.Є. про визначення ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" переможцем процедури відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі ««Вентиляційне обладнання» за кодом ДК 021:2015: 42520000-7 Вентиляційне обладнання (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-05-008168-a) та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином, скарга подається у визначений законодавством у сфері закупівель строк.
Отож, згідно Протоколу № 95 щодо прийняття рішення уповноваженою особою МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОДЕСЬКИЙ" Молчанової Є.Є (далі – Оскаржуване рішення) Замовником прийнято рішення про визначення ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" переможцем процедури відкритих торгів з особливостями щодо закупівлі ««Вентиляційне обладнання» за кодом ДК 021:2015: 42520000-7 Вентиляційне обладнання (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-05-008168-a) та останньому направлено повідомлення про намір укласти договір.
Скаржник вважає рішення Замовника про визначення переможця процедури закупівлі необґрунтованим, протиправним та таким, що суперечить положенням тендерної документації та нормам діючого законодавства.
2.Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи
Скаржник не погоджується із рішенням Замовника про визначення ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" переможцем Процедури закупівлі, вважає його протиправним виходячи із наступного.
І. Відповідно до частини 1 Розділу 3. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (у разі їх (його) встановлення, наявність/відсутність підстав, установлених у пункті 47 цих особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації (Додатки 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7).
Відповідно до частини 2 Додатку 6 до тендерної документації (Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції) Замовником встановлено перелік документів/інформація, що подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції на виконання вимог Додатку 2 до Тендерної документації, зокрема:
Відповідно до пункту 2.4. частини 2 Додатку 6 до тендерної документації, учасник зобов’язаний надати Погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками, у тому числі з відповідною технічною специфікацією предмета закупівлі Учасник обов'язково підтверджує документально шляхом подання у складі тендерної пропозиції листа/довідки у довільній формі про відповідне погодження.
Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" надано у складі тендерної пропозиції, зокрема:
- Лист-погодження вих. № 1009/10 від 10.09.2024р (файл 22. Лист-погодження з технічними характеристиками.pdf);
- Підписаний Додаток 2 до тендерної документації (файл 23. Технічна специфікація (дод.2).pdf).
Таким чином, враховуючи ЗМІСТ зазначених вище документів, Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" надано такі документи на виконання саме пункту 2.4. Додатку 6 до тендерної документації.
Додаток 2 до Тендерної документації складений Замовником та містить технічні вимоги до предмета закупівлі, які викладені ним в майбутньому часі, зокрема застосовані словосполучення такі як «повинен відповідати», «повинен бути», тощо.
З Додатку2 до тендерної документації
Наданий Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" Додаток 2 до тендерної документації (файл 23. Технічна специфікація (дод.2).pdf) викладений в точній редакції, яка складена Замовником, що свідчить саме про погодження з технічними, якісними та кількісними характеристиками, у тому числі з відповідною технічною специфікацією предмета закупівлі згідно вимог пункту 2.4. Додатку 6 до тендерної документації.
Звертаємо увагу Колегії, що аналогічний спосіб підтвердження відповідності тендерної пропозиції вимогам тендерної документації Учасник ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" здійснив і щодо надання Документів/інформації, що подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції на виконання вимог Додатку 3 до Тендерної документації, а саме вимоги:
«Учасник у складі тендерної пропозиції надає лист/довідку про погодження з проєктом договору.»
Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" на виконання вимог Додатку 3 до Тендерної документації надано у складі тендерної пропозиції, зокрема:
- Лист-погодження № 1009/14 від 10.09.2024р (файл 20. Лист-погодження з проектом договору.pdf);
- Підписаний Додаток 3 до Тендерної документації (Проєкт договору) (21. Проект договору.pdf)
У свою чергу Пункт 2.1. Додатку 6 до тендерної документації встановлює наступну вимогу:
2.1. Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, Учаснику необхідно надати технічний документ (сертифікат/декларація про відповідність/паспорт/технічний опис/експлуатаційна документація: настанови з експлуатації або інструкції або технічний опис чи технічні умови) та/або гарантійний лист виробника/офіційного представника виробника/учасника та/або інші документи українською мовою, в яких міститься інформація про технічні характеристики товару, з наданням скан-копії з оригіналів документів або завірених учасником копій.»
Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" надано у складі тендерної пропозиції наступні документи:
1. Довідка УкрТЕСТ ДП «Укрметртестстандарт» від 11.03.2015 № 303-04/1568 щодо сертифікації продукції, видана ТОВ «СП «ВЕНКО» (файл 26. Лист про несертифікацію.pdf)
По перше, зазначена довідка видана не учаснику Процедури закупівлі, а абсолютно іншій юридичній особі - ТОВ «СП «ВЕНКО» , яка немає жодного відношення до цієї Процедури закупівлі.
По-друге, відповідь була надана на конкретне звернення ТОВ «СП «ВЕНКО» та на підставі наданих останнім документів на повітропроводи систем вентиляції (кондиціонування повітря), зонти вентиляційні та фасонні вироби до них круглого та прямокутного перерізу, про що власне свідчить зміст цієї довідки «УкрТЕСТ ДП «Укрметртестстандарт» провів аналіз наданих документів…»
Крім того, у довідці зазначені конкретні товари, які не підлягають сертифікації. Однак, у ньому не зазначено товари, які є предметом Процедури закупівлі (UA-2024-09-05-008168-a).
По-третє, дата видачі довідки 11.03.2015 № 303-04/1568, тобто задовго до оголошення Замовником в електронній системі закупівель Процедури закупівлі.
Крім того, у самій довідці вказано, що вона дійсна до внесення нових змін до «Переліку…»
Варто відміти, що згідно інформації, розміщеній на офіційному сайті Верховної ради України (https://zakon.rada.gov.ua/) Перелік продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні, затверджений наказом Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики 01.02.2005 № 28, втратив чинність від 16.03.2018.
Відповідно, зазначена довідка є недійсною.
Отже, враховуючи усе зазначене, Довідка УкрТЕСТ ДП «Укрметртестстандарт» від 11.03.2015 № 303-04/1568, надана Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" у складі тендерної пропозиції не підтверджує виконання останнім вимог пункту 2.1. Додатку 6 до тендерної документації.
2. Висновок органу з сертифікації та оцінки відповідності ТОВ «Орган з сертифікації «ПромСтандарт» № 061/302ВНД від 03.04.2018 р. для цілей митного оформлення, видана ТОВ «ЛК ПРОФІ» (далі – Висновок №061/302ВНД від 03.04.2018 р.).
По перше, зазначена довідка видана також не учаснику Процедури закупівлі, а абсолютно іншій юридичній особі - ТОВ «ЛК ПРОФІ» , яка немає жодного відношення до цієї Процедури закупівлі.
По-друге, у цьому висновку зазначений вичерпний перелік продукції, яка не підлягає обов’язковій сертифікації, до того ж яка ввозиться виключно на адресу ТОВ "Компанія" Метиз Україна" .Україна, м. Київ, вул. Червоноткацька 16. кв.24, код ЄДРПОУ 40869481, тобто абсолютно не стосується тієї, яка пропонується ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" в тендерній пропозиції.
Разом з тим, у ньому НЕ зазначено усі товари, які є предметом Процедури закупівлі (UA-2024-09-05-008168-a), зокрема не містить інформації щодо товару:
- Зонт кухонний витяжний 1300*800*300 із нержавіючої сталі з жировими фільтрами;
- Зонт кухонний витяжний 1100*800*300 із нержавіючої сталі з жировими фільтрами;
- Зонт кухонний витяжний 1000*800*300 мм із нержавіючої сталі без жирових фільтрів;
- Зонт кухонний витяжний 1350*1000*300 мм із нержавіючої сталі без жирових фільтрів
- Зонт кухонний витяжний 1100*1000*300 мм із нержавіючої сталі без жирових фільтрів
- Зонт кухонний витяжний 1300*1100*300 мм із нержавіючої сталі без жирових фільтрів
- Зонт кухонний витяжний 900*700*300 мм із нержавіючої сталі без жирових фільтрів;
- Дросель клапан ДК 250;
- Повітропровід;
- Фасонні частини;
- Стрічка армована;
- Тримач стіновий;
- Монтажний профіль;
- Затискач вентиляційного каналу.
Отже, враховуючи усе зазначене, Висновок №061/302ВНД від 03.04.2018 р., наданий Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" у складі тендерної пропозиції також не підтверджує виконання останнім вимог пункту 2.1. Додатку 6 до тендерної документації.
Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" у складі тендерної пропозиції не надано ЖОДНОГО іншого документа на виконання ним вимог пункту 2.1. Додатку 6 до тендерної документації.
Відповідно до частини 2 Розділу 5. Оцінка тендерної пропозиції, у разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом/переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Однак, у складі тендерної пропозиції цього ж Учасника відсутній лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів, а саме щодо пункту 2.1. Додатку 6 до тендерної документації.
Таким чином, Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" не виконано вимог пункту 2.1. Додатку 6 до тендерної документації.
У частині 2 Додатку 6 до тендерної документації Замовник визначив, що:
«Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.»
Враховуючи усе зазначене Учасник ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" не виконав вимоги пункту 2.1. Додатку 6 до тендерної документації, як наслідок тендерна пропозиція цього учасника мала бути відхилена Замовником відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей.
Дана позиція Скаржника узгоджується із практикою Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія). Так, у Рішенні № 7781-р/пк-пз від 01.05.2024 у закупівлі UA-2024-03-29-006378-a (предмет закупівлі: Припливно-витяжна установка"), Комісія дійшла висновку, що у складі Пропозиції Переможця (до того ж також ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД") відсутні саме документи, які підтверджують відповідність Пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі згідно з додатком 1 Документації.
Враховуючи наведене, Пропозиція Переможця не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Документації.
Відповідно до вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Враховуючи викладене, Замовник повинен був відхилити Пропозицію Переможця на підставі вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
ІІ. Відповідно до частини 1 Розділу 3. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної) документації, документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без УЕП або КЕП на документі), повинні містити підпис уповноваженої особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитки печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документа (окрім документів, виданих іншими підприємствами / установами / організаціями Замовник не вимагає від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги».
Просимо звернути увагу Комісії АМКУ, що усі документи Учасника ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" містять однаковий відбиток підпису та печатки, які накладено шляхом комп’ютерного копіювання (рис.1,2).
Рис.1 з Довідки, наданої Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" вих. №2309/1 від 23.09.2024
Рис.2 з Довідки, наданої Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" вих. № 1009/14від 10.09.2024
Додатковим підтвердженням накладення підпису та печатки шляхом комп’ютерного копіювання є їх відображення у документі «23. Технічна специфікація (дод.2).pdf», в якому Особливо чітко видно, що текст документа знаходиться поверх підпису та печатки (знімок з цього документа наведено нижче).
Ідентичне відображення підпису та печатки розміщено і на інших документах, створених безпосередньо учасником, що свідчить саме про накладення відображення підпису та печатки, а не проставлення власноручного підпису уповноваженої особи на паперових документах, для подальшого сканування для завантаження в електронну систему закупівель згідно вимог частини 1 Розділу 3. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації.
Також, відповідно до частини 1 Розділу 3. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації, передбачено Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Учасники процедури закупівлі подають тендерні пропозиції у формі електронного документа чи СКАН-копій через електронну систему закупівель.
Таким чином, тендерної документацією допускається виключно ДВІ форми подання документів, а саме:
1) електронний документ;
2) скан-копія документа.
Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" не дотримано вимог щодо форми поданих документів у складі тендерної пропозиції, враховуючи наступне.
Файли документів тендерної пропозиції ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" такі як:
- Довідка (дод.5).pdf;
- 27. Цінова пропозиція (дод.4).pdf;
- 14. Довідка про посадових осіб учасника на право підпису.pdf
- 21. Проект договору.pdf
- 15. ГЛ що учасник не є особою рф, рб та не пропонує їх товари.pdf
- 13, ГЛ про обсяг та строки поставки.pdf
- 12.ГЛ про врахування всіх витрат.pdf
- 16. Довідка досвід (табл.1).pdf
- 20. Лист-погодження з проектом договору.pdf
- 14. ГЛ про товар та гарантійний термін.pdf
- 23. Технічна специфікація (дод.2).pdf
- 24. Довідка детальний опис пропонованого товару.pdf
- 22. Лист-погодження з технічними характеристиками.pdf
не містять накладеного УЕП або КЕП на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо;
Таким чином, зазначені документи не є електронними документами в розумінні тендерної документації (відповідно до частини 1 Розділу 3. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) тендерної документації, 3) якщо ж такі документи надано у формі електронного документа, УЕП або КЕП накладають на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо;).
Відтак, зазначені документи мали бути поданими Учасником як СКАН-копії. Однак, якщо відкрити властивості кожного окремо з перелічених вище документів, то такі документи НЕ є сканованими копіями, а переформатованими з формату Word-документа (рис.3).
Рис.3 з Довідки, наданої Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" вих. № 1009/6 від 10.09.2024
Аналогічний Рис.4 формат подачі Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" і в усіх інших документів пропозиції цього учасника.
Натомість, документи, надані в складі тендерної документації ПП «КЛІМАТТЕХНІКА» спочатку створені та підписані уповноваженою особою оригінали документів для подальшого сканування (на відміну від Учасника ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД"), і далі подані через електронну систему закупівель саме у формі СКАН-копій документів, наприклад Гарантійний лист вих. № 209 від 11.09.2024 (рис.4).
Рис.4 з Листа, наданого Учасником ПП «КЛІМАТТЕХНІКА» вих. № 209 від 11.09.2024
Документальним підтвердженням вищезазначеного факту є знімки з екрану Властивостей документа, які можна легко перевірити будь-якого користувачу.
Враховуючи зазначене, Учасником ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" не дотримано вимог частини 1 Розділу 3. (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) щодо форми поданих документів.
Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Враховуючи викладене, повинен був розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у порядку, визначеному пунктом 43 Особливостей.
Однак, зазначена невідповідність не була встановлена Замовником, натомість Учасника ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" визнано переможцем процедури закупівлі та направлено повідомлення про намір укласти договір.
2.Обґрунтування наявності у суб'єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи
Закон України «Про публічні закупівлі» встановлює основні принципи здійснення закупівель, яких повинні дотримуватись як Учасник, так і Замовник закупівлі. Перелік цих принципів міститься в статті 5 Закону: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
ПП «КЛІМАТТЕХНІКА», будучи добросовісним та досвідченим учасником ринку, вважає свої права як учасника процедури закупівлі грубо порушеними.
Незаконні дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможця процедури закупівлі, що в свою чергу призвело до порушення наших майнових прав, оскільки ПП «КЛІМАТТЕХНІКА» є учасником процедури закупівлі, що реально претендує на визнання своєї пропозиції, як найкращої та укладення договору з Замовником.
Отже, просимо зобов’язати Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" переможцем процедури закупівлі: Вентиляційне обладнання (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-05-008168-a), прийняте згідно Протоколу № 95 від 25.09.2024 щодо прийняття рішення уповноваженою особою МЕДИЧНОГО РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ "ОДЕСЬКИЙ" Молчанової Є.Є.
Перелік документів (доказів), що підтверджують наявність у суб’єкта оскарження порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи, пов’язані з його участю в процедурі закупівлі, у випадку, якщо скарги стосуються тендерної документації та/або стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулись до закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій:
1. Тендерна документація, затверджена згідно Протоколу Уповноваженої особи Медичного реабілітаційного центру «Одеський» 05.09.2024 № 91 з додатками.
2. Протокол № 95 від 25.09.2024 щодо прийняття рішення уповноваженою особою МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОДЕСЬКИЙ" Молчанової Є.Є.
3. Лист-погодження вих. № 1009/10 від 10.09.2024р;
4. Підписаний Додаток 2 до тендерної документації, вих. № 1009/6 від 10.09.2024р;
5. Довідка УкрТЕСТ ДП «Укрметртестстандарт» від 11.03.2015 № 303-04/1568, щодо сертифікації продукції;
6. Висновок органу з сертифікації та оцінки відповідності ТОВ «Орган з сертифікації «ПромСтандарт» № 061/302ВНД від 03.04.2018 р.;
7. Рішення АМКУ № 7781-р/пк-пз від 01.05.2024;
8. Довідка (дод.5).pdf;
9. Цінова пропозиція (дод.4).pdf;
10. Довідка про посадових осіб учасника на право підпису.pdf
11. Проект договору.pdf
12. ГЛ що учасник не є особою рф, рб та не пропонує їх товари.pdf
13. ГЛ про обсяг та строки поставки.pdf
14. ГЛ про врахування всіх витрат.pdf
15. Довідка досвід (табл.1).pdf
16. Лист-погодження з проектом договору.pdf
17. ГЛ про товар та гарантійний термін.pdf
18. Довідка детальний опис пропонованого товару.pdf
19. Лист № 209 (Новий товар).pdf
20. Знімки екрану (рис. 1,2,3,4);
21. Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1178-2022-%D0%BF/ed20230711#Text)
22. Закон України “Про публічні закупівлі” (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/922-19#n1284)
Документи зазначені для виконання вимог ч. 5 ст. 18 Закону та п. 53 Особливостей, а також додаються до скарги як документальне підтвердження/докази у відповідності з ч. 2 ст. 18 Закону та п. 53 Особливостей.
Всі документи, що підтверджують все викладене в скарзі, вся необхідна інформація також знаходиться у вільному публічному доступі, у тому числі, на сайті prozorro.gov.ua
Вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування:
З огляду на усе вищенаведене, керуючись ст. 5, 18, 29, 31 Закону, пунктів 43, 44, 46, 59 Особливостей,
ПП «КЛІМАТТЕХНІКА» просить:
1. Прийняти скаргу ПП «КЛІМАТТЕХНІКА» до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі МЕДИЧНИМ РЕАБІЛІТАЦІЙНИМ ЦЕНТРОМ "ОДЕСЬКИЙ".
3. Зобов'язати МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОДЕСЬКИЙ" скасувати рішення про визначення ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" переможцем процедури закупівлі: Вентиляційне обладнання (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-05-008168-a), прийняте згідно Протоколу № 95 від 25.09.2024 щодо прийняття рішення уповноваженою особою МЕДИЧНОГО РЕАБІЛІТАЦІЙНОГО ЦЕНТРУ "ОДЕСЬКИЙ" Молчанової Є.Є.
Обґрунтуванням вищевказаних вимог є все, зазначене вище, у тому числі, обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів суб'єкта оскарження, зокрема, на його право на об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, право на отримання вигоди, пов'язаної з перемогою у Процедурі закупівлі, тощо.
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов'язати МЕДИЧНИЙ РЕАБІЛІТАЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ОДЕСЬКИЙ" скасувати рішення про визначення ТОВ "ПРОЕКТ-РЕМ-БУД" переможцем процедури закупівлі: Вентиляційне обладнання (ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-05-008168-a)