• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (код 50110000-9 за ДК 021:2015) (технічне обслуговування та ремонт автомобілів MAN та напівпричепів Fabrequipa (2 лоти: Лот 1. Технічне обслуговування та ремонт автомобілів MAN та напівпричепів Fabrequipa у Західному регіоні, Лот 2. Технічне обслуговування та ремонт автомобілів MAN та напівпричепів Fabrequipa у Східному регіоні)

Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання (код 50110000-9 за ДК 021:2015) (технічне обслуговування та ремонт автомобілів MAN та напівпричепів Fabrequipa (2 лоти: Лот 1. Технічне обслуговування та ремонт автомобілів MAN та напівпричепів Fabrequipa у Західному регіоні, Лот 2. Технічне обслуговування та ремонт автомобілів MAN та напівпричепів Fabrequipa у Східному регіоні)

Завершена

27 776 771.37 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 69 318.29 UAH
Період оскарження: 05.09.2024 11:42 - 11.10.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга щодо дискримінаційних вимог

Номер: 97e7230291464d2988a75bfc8946ef45
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-05-003763-a.a1
Назва: Скарга щодо дискримінаційних вимог
Скарга:
Дата розгляду скарги: 24.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 16.09.2024 14:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 26.09.2024 17:45
Дата виконання рішення Замовником: 03.10.2024 17:05
Коментар замовника щодо усунення порушень: Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 24.09.2024 № 15744-р/пк-пз виконано.
Автор: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКИЙ РЕСОРНИЙ ЦЕНТР", Игорь Ефименко +380934085151 ressori@ukr.net http://www.ressori.com.ua

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: f2c65c92551b4c9cac6c487bf7e2dfb8
Заголовок пункту скарги: пункт щодо обладнання
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 1. Відповідно до пункту 1 Додатку № 6.1 до тендерної документації передбачено надання:

«Перелік мінімально-необхідного обладнання, матеріальної-технічної бази та технологій, що мають бути залучені для надання послуг, наведено у Таблиці А:
Діагностичне обладнання MAN-cats 80996416298»

Та

«На підтвердження використання офіційного обладнання діагностичного MAN-cats, під час надання послуг, надати скан-копію(-ії) відповідної ліцензії(-ій) та/або відповідного(-их) сертифікату(-ів) та/або іншого(-их) документу(-ів), що підтверджує використання діагностичного обладнання MAN-cats.»


Вважаємо дану вимогу дискримінаційною з огляду на наступні обставини:

1) Відповідно до відкритих джерел інформації мережі Internet зазначений Артикул 80996416298 стосується версії обладнання, яка була випущена у 2016 році.
Замовник обмежує можливість участі тих учасників які мають обладнання інших виробників апаратів для діагностування, наприклад ми як СТО використовуємо у своїй діяльності Мультимарочний діагностичний сканер Autocom CDP+ який виконує ВСІ необхідні функції для ремонту та ТО таких машин як визначені у технічному завданні замовника. Крім нього також наявний Launch X-431 PADV . Також, відповідно до Технічного завдання, весь транспорт який має відремонтувати учасник випущено у 2004 році. Замовник нічим не аргументує необхідність застосування обладнання яке було випущено значно пізніше за 2004 рік і чому саме його має використовувати учасник також.

Окремо звертаємо особливу увагу на той факт, що з огляду на те, що зазначені у переліку технічного завдання транспортні засоби не перебувають на гарантійному терміні обслуговування, жодних підстав використовувати виключно дилерське обладнання яким є 80996416298 та надавати перевагу тільки дилерам не має.
Скаржник є звичайною компанією, що надає послуги з ремонту та ТО на післягарантійних засадах, з високою якістю та низькими цінами, і виконати вимоги які встановлені до офіційних дилерів не має можливості.

З огляду на зазначене та беручі до уваги факт того, що аналогічне обладнання не передбачає отримання користувачем будь-якого підтверджуючого користування документу, прошу зобов’язати замовника внести зміни до тендерної документації, шляхом видалення дискримінаційної вимоги або викладення в інший спосіб.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: dc426e4f490444f19478fc664059ea81
Заголовок пункту скарги: пункт щодо персоналу
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 2. Відповідно до пункту 2 Додатку № 6.1 до тендерної документації передбачено надання:

«
Учасник надає скановані копії (з оригіналу або з копії) чинних офіційних документів:
-протоколу(-ів) та/або іншого(-их) документа(-ів) з проходження навчань у представника (імпортера) компанії MAN в Україні, працівників, які зазначені у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
»

Вважаємо дану вимогу дискримінаційною з огляду на наступні обставини:

1) Наразі на території України є виключно дилери та дистриб’ютори техніки компанії MAN які доречи є також потенційними конкурентами і надавати нам такі документи та надавати навчання своїм конкурентам вони явно не в їх інтересах. Таке навчання на території України не проводиться, а найближчими країнами де можна пройти навчання є Польща або Німеччина, проте відповідно до діючого законодавства, а саме у зв'язку з введенням в Україні правового режиму воєнного стану відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64 "Про введення воєнного стану в Україні" та на виконання вимог Закону України "Про правовий режим воєнного стану" визначено правила виїзду за межі України окремих категорій осіб. Проте працівники ПП «УРЦ» що могли б пройти відповідне навчання не можуть покинути територію України у зв’язку із діючим воєнним станом.
2) Ми звернулися до всіх компаній дилерів на території України що визначені на офіційному сайті компанії MAN https://settlement.man.eu/settlement/public/client/index.html?lang=en&filterByCountry=UA вже на наступний день після оголошення закупівлі, проте станом на дату подання скарги не отримали ЖОДНОЇ реакції на наші листи!
3) Проте просимо особливо звернути увагу на той факт, що ПП «УРЦ» є компанією з багаторічним досвідом з виконання робіт та надання послуг з ремонту та ТО автотранспорту, у тому числі легкового, вантажного, транспортного та спеціального,. Це підтверджується наданими нами разом зі скаргою аналогічними договорами з різними філіями АТ «Укргазвидобування» разом із документами підтверджуючими факт виконання цих договорів. І особливим моментом є те, що не маючи таких спеціалістів, які мають зазначені дипломи або сертифікати про проходження такого навчання ПП «УРЦ» успішно надавала послуги в тому числі і саме з ремонту таких транспортних засобів що є предметом закупівлі, і всі роботи були виконані якісно, в строк, та без будь-яких зауважень зі сторони замовника.
4) Ми як учасник цього ринку, маємо спеціалістів які проходили навчання та здобували відповідну освіту, що зокрема підтверджується наданими документами, та маємо досвід з виконання ремонту вантажівок MAN, що також підтверджується наданими документами

Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: e338405494ce40b1a4d82065bfd8f021
Заголовок пункту скарги: пункт щодо офіційного представництва
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 3. Відповідно до пункту 2 Додатку № 6.1 до тендерної документації передбачено надання:

«
Учасник надає скановану(-і) копію(-ї) чинного(-их) документу(-ів), а саме: сертифікату(-ів) представника дилера та/або сертифікату(-ів) уповноваженого дилера та/або дилерського договору та/або контракту із сервісним партнером MAN, що підтверджує (-ють) статус Учасника проводити післягарантійне та сервісне обслуговування та/або обслуговування та/або технічне обслуговування і ремонт транспортних засобів та/або продукції та/або техніки компанії MAN та/або іншого аналогічного виробника. (надається у складі тендерної пропозиції за Лотом 1 та 2)
»

Вважаємо дану вимогу дискримінаційною з огляду на наступні обставини:
Предметом закупівлі є надання ПІСЛЯГАРАНТІЙНОГО ремонту оскільки відповідно до технічного завдання всі автотранспортні засоби були випущені у 2003-2004 роках, а отже ЖОДНИХ гарантійний зобов’язань виробника транспортних засобів до двадцятирічних машин НЕМАЄ, і замовник не має жодних підстав для обмеження кола учасників виключно офіційних представників, дилерів та сервісних партнерів MAN. Також є незрозумілим яким саме чином ці документи підтверджують СТАТУС УЧАСНИКА проводити післягарантійне та сервісне обслуговування і чому учасники БЕЗ цих документів не мають права надавати таки послуги.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: 618429eff3a5421aa862c8afff38b5d0
Заголовок пункту скарги: пункт щодо порталу
Тип пов'язаного елемента: Скарга на лот
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: 4. Відповідно до пункту 2 Додатку № 6.1 до тендерної документації передбачено надання:

«
1. Учасник надає скан-копію(-ії) відповідної ліцензії(-ій) та/або відповідного(-их) сертифікату(-ів) та/або іншого(-их) документу(-ів), що підтверджує підключення з використанням коду доступу до платформи MAN Service Portal для отримання:
- інформації про транспортний засіб;
- сервісної інформації;
- інформації про наявність запасних частин;
- норм використання додаткового обладнання;
- бази даних щодо експлуатаційних матеріалів;
- інформації про певний двигун;
- технічних креслень;
- іншого.
»
Вважаємо дану вимогу дискримінаційною з огляду на наступні обставини:

З огляду на технічне завдання в якому зазначено що всі транспортні засоби випущені понад 20 років тому, коли взагалі не існувало платформи MAN Service Portal Замовник необґрунтовано встановлює цю вимогу щоб прийняти участь у закупівлі могли лише учасники які мають доступ до такого сервісу, а саме - офіційні представники, дилери та сервісні партнери MAN оскільки реєстрація на сервісі як незалежний учасник ринку не передбачає отримання ліцензії сертифікатів чи будь-яких інших документів. Перевірити можна за посиланням https://public.man.eu/portal/asp/uk . Жодний незалежний учасник не може надати підтверджуючого документу навіть маючи реєстрацію на порталі.
Вимоги: Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації