• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

ДК 021:2015: 34390000-7 - Приладдя до тракторів (ланцюги, гвинти, зубки)

Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська

Торги не відбулися

3 699 457.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 36 994.57 UAH
Період оскарження: 05.09.2024 10:35 - 10.09.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга щодо рішення замовника

Номер: 65788e8895f74e2ebd0c8406ad056959
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-05-002525-a.a3
Назва: Скарга щодо рішення замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 26.12.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.12.2024 16:07
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 27.12.2024 15:57
Автор: ФОП "ТАНЧИК АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ", Андрій Танчик +380687891487 fopandreytanchik@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: da708ff318554517adddd22d49a98eb0
Заголовок пункту скарги: Скарга щодо рішення замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: 05 вересня 2024 року ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" (надалі Замовник) було оприлюднено оголошення Номер закупівлі у ЦБД - UA-2024-09-05-002525-a про проведення закупівлі відкритих торгів з особливостями, назва предмету закупівлі - ДК 021:2015: 34390000-7 - Приладдя до тракторів (ланцюги, гвинти, зубки): ланцюги, гвинти, зубки (ДК 021:2015: 34390000-7 - Приладдя до тракторів), очікуваною вартістю – 3 699 457,20 грн (три мільйони шістсот дев’яносто дев’ять тисяч чотириста п’ятдесят сім гривень двадцять копійок).
ФОП Танчик Андрій Сергійович (далі – Скаржник), у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товару, що відповідає предмету закупівлі, взяв участь в Процедурі закупівлі та подав тендерну пропозицію через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Згідно абзацу 2 частини 1 статті 28 Закону 922 розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.
Для участі у закупівлі було подано пропозицію лише одним учасником – ФОП Танчиком Андрієм Сергійовичем. Цінова пропозиція - 3 384 800,00 грн (три мільйони триста вісімдесят чотири тисячі вісімсот гривень нуль копійок).
19.09.2024р. Замовником прийнято рішення б/н , що Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону та підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вказане протокольне рішення було оскаржено до АМКУ та скасовано рішенням № 16336-р/пк-пз від 04.10.2024.
Після цього Замовник відмінив торги протоколом б/н від 30.10.2024 року і це рішення також було оскаржено до АМКУ та скасовано рішенням № 18448-р/пк-пз від 15.11.2024.
Після чого пропозиція Скаржника була повернута на кваліфікацію і Замовник в черговий раз незаконно відхиляє пропозицію скаржника протокольним рішенням б/н від 13.12.2024 року.
Щодо ПІДСТАВ ВІДХИЛЕННЯ Замовником зазначено наступне:
За результатами розгляду тендерної пропозиції Фізична особа-підприємець Танчик Андрій Сергійович відповідно до Закону та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), Уповноваженою особою виявлено, що тендерна пропозиція Учасника є такою, строк дії якої закінчився.
Відповідно до пункту 11 частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості щодо строку дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Так, пунктом 5 розділу IIІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Кінцевий строк подання 13.09.2024. Таким чином, термін у 90 днів сплив 12.12.2024.
Відповідно до абзацу третього підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі, зокрема є такою, строк дії якої закінчився.

Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Далі надаю обґрунтування:
Щодо можливості продовження строку дії тендерної пропозиції
Пунктом 5 розділу IIІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації визначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку Замовник має право вимагати від Учасників продовження строку дії тендерних пропозицій.
Учасник має право:
відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції та наданого забезпечення тендерної пропозиції.
У разі необхідності учасник процедури закупівлі має право з власної ініціативи продовжити строк дії своєї тендерної пропозиції, повідомивши про це замовникові через електронну систему закупівель.

Згідно з частиною 7 статті 26 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), замовник має право звернутися до учасників із запитом щодо продовження строку дії їхніх тендерних пропозицій у разі, якщо розгляд потребує більше часу, ніж передбачено умовами тендерної документації. Учасник має право погодитися з таким запитом або відмовитися від продовження строку дії пропозиції без втрати забезпечення тендерної пропозиції.
Відповідно до умов тендерної документації (пункт 5 розділу 3), учасник процедури закупівлі також має право самостійно ухвалити рішення про продовження строку дії своєї пропозиції. У цьому випадку учасник має повідомити замовника про таке рішення у строк, що дозволяє забезпечити належне врахування цього продовження в процедурі закупівлі.
Оскільки на етапі кваліфікації в учасників процедури закупівлі відсутня можливість завантажувати будь-які документи, крім виправлення невідповідностей протягом 24 годин, то залежно від прийнятого рішення останні мають можливість направити відповідь на вимогу замовника офлайн, наприклад, на електронну пошту чи на юридичну / фактичну адресу замовника.
Проте в разі технічних труднощів або збоїв в роботі майданчика учасник має право повідомити замовника іншим доступним способом (наприклад, електронною поштою).
У цьому випадку Скаржник надіслав листа та оновлену банківську гарантію на електронну адресу замовника, що відповідає вимогам Закону і підтверджується листуванням, доданим до скарги.
У контексті закупівлі № UA-2024-09-05-002525-a Скаржник, ФОП "Танчик Андрій Сергійович", повідомив замовника про продовження строку дії своєї пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції. Це було зроблено електронним листом 29 листопада 2024 року о 18:04. Вказаний лист підтверджує намір учасника продовжити строк дії пропозиції ще на 100 календарних днів.
Крім того, 4 грудня 2024 року об 11:38 Скаржник надав оновлену банківську гарантію на електронну адресу уповноваженої особи, зазначеної в тендерній документації (igboiko@vodokanal.kiev.ua). Це додатково підтверджує добросовісність Скаржника та відповідність його дій умовам тендерної документації та чинного законодавства.
1. Дії Скаржника відповідають нормам Закону, оскільки:
o було надано письмове повідомлення про продовження строку дії пропозиції;
o Скаржник надіслав оновлену банківську гарантію у визначений строк;
o надано докази у вигляді листування із замовником.
2. Відсутність підвантаження документів через майданчик не є порушенням, оскільки Скаржник використовував альтернативний канал комунікації із замовником, що не суперечить законодавству.
Прошу врахувати ці аргументи при розгляді скарги та підтвердити, що Скаржник виконав свої зобов’язання відповідно до вимог Закону та тендерної документації.
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними та такі, що порушують права Скаржника. До того ж враховуючи попередній аналогічний досвід із неправомірними відхиленнями Скаржника цим же Замовником (що встановлено Комісією АМКУ) можна зробити висновок про незаконно упереджене ставлення Замовника до Учасника, та особливо дискримінаційне ставлення до нього.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на рішення Замовника

Номер: 59c4243d0d3a4b00b1a93ed8a7b41f41
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-05-002525-a.a1
Назва: Скарга на рішення Замовника
Скарга:
Дата розгляду скарги: 04.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.09.2024 16:00
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 09.10.2024 13:20
Дата виконання рішення Замовником: 30.10.2024 16:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: Відповідно до частини 23 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі повідомляємо, що рішення органу оскарження від 04.10.2024 № 16336-р/пк-пз оскаржується в Київському окружному адміністративному суді.
Автор: ФОП "ТАНЧИК АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ", Андрій Танчик +380687891487 fopandreytanchik@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 847eda9705d84e6c8984290225f5053b
Заголовок пункту скарги: Скарга на рішення Замовника
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Щодо ПІДСТАВ ВІДХИЛЕННЯ Замовником зазначено наступне:
«За результатами розгляду тендерної пропозиції Фізична особа-підприємець Танчик Андрій Сергійович відповідно до Закону та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), Уповноваженою особою виявлено, що Учасником не надано документи, які вимагалися згідно з умовами тендерної документації, а саме:
1) Документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та/або сертифікат/паспорт якості та/або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством, згідно вимог пункту 2 Додатку 5 «Технічна специфікація» тендерної документації.
2) Учасником не надано документи, що подаються на підтвердження відповідності Учасника установленим кваліфікаційним критеріям згідно з Додатком 3 тендерної документації, зокрема:
- наказ про призначення менеджерів у кількості не менше 1 особи з продажу/служби з продажу, що здійснює функції агрегації замовлень, погодження замовлень із замовником, координацію поставок або штатний розпис (завірений належним чином), що містить таку інформацію на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
- копію договору за предметом закупівлі з обов’язковим наданням підтверджуючих документів щодо виконання цього договору: видаткової накладної та/або акту прийому передачі товару за таким договором; позитивного листа-відгуку на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору.
- податкову декларацію платника єдиного податку фізичної особи-підприємця, за останній звітний період (2022 або 2023 рік) з обсягом річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі (лота) на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі фінансової спроможності.»
Скаржник, не погоджується з прийнятим Замовником рішенням щодо відхилення його тендерної пропозиції, вважаю зазначені вище підстави для відхилення надумані, а прийняте рішення незаконним, зокрема прийнятим всупереч вимог ч. 1, 4 та 5 ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та таким, що порушує мої права.
Далі надаю обґрунтування:
Щодо першого пункту відхилення. На виконання вимоги пункту 2 Додатку 5 «Технічна специфікація» тендерної документації надати у складі тендерної пропозиції супроводжувальні документи на товар та/або на декілька найменувань товару та/або на групу товарів та/або на частину групи товарів: документи про якість/відповідність товару (сертифікат відповідності та / або сертифікат/паспорт якості та / або декларація про відповідність) встановлені діючим законодавством.

Скаржником в складі тендерної пропозиції надано «Оригінал декларації постачальника про відповідність (згідно з ISO/IEC 17050-1)», яка надана у файлі «17 Декларація про відповідність.pdf»:
Наданий документ відповідає вимогам пункту 2 Додатку 5 «Технічна специфікація» тендерної документації та нормам чинного законодавства у відповідності ДСТУ ISO/IEC 17050-1.
Щодо невідповідностей по другому пункту, то зазначені недоліки не є інформацією про технічні, кількісні чи якісні характеристики предмета закупівлі та не змінюють у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому Замовником має бути надано 24 години на усунення недоліків.
Згідно п. 43 Особливостей Законодавцем встановлено наступну імперативну вимогу:
43. Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.
Таким чином Замовником порушено вимоги п. 43 Особливостей щодо розміщення вимоги про усунення невідповідностей та порушено право Скаржника виправити невідповідності у своїй тендерні документації шляхом завантаження відповідних документів.
Скаржник зазначає, що Замовник не розуміє чинного законодавства України, або навмисно шукає підставу відхилення, порушуючи законодавчі норми, спотворює інформацію та права надані йому Законом України «Про публічні закупівлі», для незаконного відхилення пропозиції Скаржника, на думку Учасника – Скаржника підстава відхилення Учасника-Скаржника, це тільки привід відхилити пропозицію учасника, а не реальне порушення умов документації.
Крім того, необхідно звернути увагу і на Рішення КОМІСІЇ АНТИМОНОПОЛЬНОГО КОМІТЕТУ УКРАЇНИ З РОЗГЛЯДУ СКАРГ ПРО ПОРУШЕННЯ ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ (далі – Комісія) №15406-р/пк-пз від 17.09.2024 стосовно ж Скаржника та Замовника з аналогічних підстав відхилення у закупівлі UA-2024-08-12-007951-a.
Де Комісія надала висновок, що «Документація не містить окремих вимог до нормативних документів, яким має відповідати запропонований учасником товар, зокрема, за лотом № 3, а також не містить окремих вимог до порядку оформлення та змісту декларації про відповідність», а стосовно другого питання надала висновок:
Підсумовуючи все зазначене вище, всі вказані Замовником підстави відхилення пропозиції Скаржника, є незаконними, надуманими та такі, що порушують права Скаржника. До того ж враховуючи попередній аналогічний досвід із неправомірними відхиленнями Скаржника цим же Замовником (що встановлено Комісією АМКУ) можна зробити висновок про незаконно упереджене ставлення Замовника до Учасника, та особливо дискримінаційне ставлення до нього.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», закупівлі здійснюються за такими принципами, як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них , об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника, а тому завдає економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Оскарження відміни торгів

Номер: 51b7bfe5a3df410ab51c7d373fc7ec20
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-05-002525-a.a2
Назва: Оскарження відміни торгів
Скарга:
Дата розгляду скарги: 15.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 08.11.2024 15:20
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 18.11.2024 18:09
Дата виконання рішення Замовником: 13.12.2024 11:25
Коментар замовника щодо усунення порушень: Замовником виконано рішення органу оскарження.
Автор: ФОП "ТАНЧИК АНДРІЙ СЕРГІЙОВИЧ", Андрій Танчик +380687891487 fopandreytanchik@gmail.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 0ee715743638488198bd38ba00e8d28f
Заголовок пункту скарги: Оскарження відміни торгів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на відміну
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Відміна процедури закупівлі
Тип порушення: Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги: 05 вересня 2024 року ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" (надалі Замовник) було оприлюднено оголошення Номер закупівлі у ЦБД - UA-2024-09-05-002525-a про проведення закупівлі відкритих торгів з особливостями, назва предмету закупівлі - ДК 021:2015: 34390000-7 - Приладдя до тракторів (ланцюги, гвинти, зубки): ланцюги, гвинти, зубки (ДК 021:2015: 34390000-7 - Приладдя до тракторів), очікуваною вартістю – 3 699 457,20 грн (три мільйони шістсот дев’яносто дев’ять тисяч чотириста п’ятдесят сім гривень двадцять копійок).
ФОП Танчик Андрій Сергійович (далі – Скаржник), у відповідності до виду своєї діяльності та досвіду поставки товару, що відповідає предмету закупівлі, взяв участь в Процедурі закупівлі та подав тендерну пропозицію через електронну систему закупівель до кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Згідно абзацу 2 частини 1 статті 28 Закону 922 розкриття тендерних пропозицій/пропозицій з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям/умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а також з інформацією та документами, що містять технічний опис предмета закупівлі, здійснюється автоматично електронною системою закупівель одразу після завершення електронного аукціону.
Для участі у закупівлі було подано пропозицію лише одним учасником – ФОП Танчиком Андрієм Сергійовичем. Цінова пропозиція - 3 384 800,00 грн (три мільйони триста вісімдесят чотири тисячі вісімсот гривень нуль копійок).
19.09.2024р. Замовником прийнято рішення б/н , що Відповідно до пункту 1 частини першої статті 31 Закону та підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, зокрема якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.




24.09.2024, 23:21. ID: UA-2024-09-05-002525-a.a1 Учасником подана скарга до органу оскарження на безпідставні дії Замовника, 04.10.2024 оприлюдено рішення – РІШЕННЯ № 16336-р/пк-пз від 04.10.2024: Зобов'язати ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "АКЦІОНЕРНА КОМПАНІЯ "КИЇВВОДОКАНАЛ" (код ЄДРПОУ: 03327664) скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції фізичної особи-підприємця Танчика Андрія Сергійовича (код ЄДРПОУ: 3411304517) за процедурою закупівлі — "ДК 021:2015: 34390000-7 - Приладдя до тракторів (ланцюги, гвинти, зубки)", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-09-05-002525-a.
30.10.2024р. Замовником прийнято рішення (Протокол № б/н від 30.10.2024р .) про (відміну відкритих торгів) згідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей, а саме зазначено Замовником в протоколі:

ПРОТОКОЛ
Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедур закупівель ПрАТ «АК «Київводоканал» (далі — Уповноважена особа) щодо відміни тендеру на закупівлю «ДК 021:2015:34390000-7 - Приладдя до тракторів (ланцюги, гвинти, зубки)»

м. Київ 30.10.2024

В електронній системі закупівель 05.09.2024 Уповноваженою особою було оприлюднено оголошення про проведення процедури закупівлі № UA-2024-09-05-002525-a, предмет закупівлі «ДК 021:2015:34390000-7 - Приладдя до тракторів (ланцюги, гвинти, зубки)».
Згідно з пунктом 1 частини першої статті 32 України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та пунктом 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт та послуг.
Пунктом 1 розділу VІ «Результати торгів та укладання Договору про закупівлю» тендерної документації встановлено, що Замовник відміняє відкриті торги у разі відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Так, існує необхідність у відміні закупівлі «ДК 021:2015:34390000-7 - Приладдя до тракторів (ланцюги, гвинти, зубки)», у зв’язку з тим, що у Замовника відпала потреба в закупівлі приладдя до тракторів на 2024 року.
З урахуванням викладеного Уповноважена особа, розглянувши питання щодо відміни тендеру за предметом закупівлі «ДК 021:2015:34390000-7 - Приладдя до тракторів (ланцюги, гвинти, зубки)», на підставі підпункту 1 пункту 50 Особливостей, пункту 1 частини першої статті 32 Закону та пункту 1 розділу VІ. «Результати торгів та укладання Договору про закупівлю» тендерної документації з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених у статті 5 Закону та керуючись пунктом 3 частини десятої статті 11 Закону,

ВИРІШИЛА:
Відмінити тендер на закупівлю «ДК 021:2015:34390000-7 - Приладдя до тракторів (ланцюги, гвинти, зубки)» за оголошенням про проведення процедури закупівлі № UA-2024-09-05-002525-a.

Уповноважена особа Інна БОЙКО

На підставі вищенаведеного:
Скаржник зазначає:

Згідно змісту зазначеного у (Протоколі № б/н від 30.10.2024р ) про (відміну відкритих торгів), Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі – а саме Замовник не довів та документально не підтвердив відсутність потреби в закупівлі товару - Назва предмету закупівлі – ДК 021:2015: 34390000-7 - Приладдя до тракторів (ланцюги, гвинти, зубки): ланцюги, гвинти, зубки (ДК 021:2015: 34390000-7 - Приладдя до тракторів) , які є предметом цієї закупівлі, замовник тільки поясним, що: у зв’язку з тим, що у Замовника відпала потреба в закупівлі приладдя до тракторів на 2024 року. (скаржник наголошує, що зазначені доводи не можуть буди підставою для відміни торгів - Замовник не довів та документально не підтвердив відсутність потреби в закупівлі товару, який є предметом закупівлі).



Скаржник зазначає, що Замовник не довів та документально не підтвердив правомірність відміни закупівлі!
Враховуючи наведене, Замовник, відмінивши процедуру закупівлі з наведених підстав, порушив вимоги Закону в цій частині.
Дії тендерного комітету є протиправними та такими, що обмежують права та інтереси скаржника керуючись Законом України «Про публічні закупівлі».
Прийняте Замовником рішення порушує Законодавчо встановлені права Скаржника на розгляд його пропозиції - , а тому завдає пряму економічну шкоду Скаржнику.
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)