-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Швелери
Завершена
690 961.61
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.3% або 2 070.00 UAH
мін. крок: 0.3% або 2 070.00 UAH
Період оскарження:
20.06.2018 15:16 - 01.07.2018 00:00
Вимога
Є відповідь
Про скасування рішення про відхилення та визначення переможцем
Номер:
414e97cb343b4dd38fcd2f548ef15ea6
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-06-20-001971-a.c1
Назва:
Про скасування рішення про відхилення та визначення переможцем
Вимога:
ТД не містить визначення "аналогічного договору", а також особливих вимог до таких договорів, контрагентів за договорами, стандартів, за якими вони мають бути виконані. Учасником в складі пропозиції надано довідку та документи, що підтверджують його виконання.
ТП безпідставно відхилена з порушенням вимог чинного законодавства. Нехтуючи вимогами Закону, Замовник, відхиливши пропозицію попереднього учасника відхиляє пропозицію наступного учасника, порушивши вимоги ч. 1 розділу ІІІ ТД. Відхиливши пропозицію попереднього учасника, а надалі пропозицію ТОВ «ВАРТІС» Замовник порушив право Учасника на об’єктивний та неупереджений розгляд його пропозиції, тому як у Учасника не було можливості завантажити тендерну пропозицію після аукціону.
Зазначені дії Замовника є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону. Просимо скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції та призначити переможцем процедури. В іншому випадку будемо змушені звернутися із скаргою
Пов'язані документи:
Учасник
- Атоменергомаш ua -2018-06-20-001971-а.pdf 20.07.2018 13:49
Дата подачі:
20.07.2018 13:49
Вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу від 20.07.2018 №20/1 повідомляємо наступне.
Підпунктом 5.1 пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації на закупівлю Код ДК 016:2010-44330000-2 Будівельні прути, стрижні, дроти та профілі (швелери) 22,542 т. (UA-2018-06-20-001971-a) передбачено надання учасниками на підтвердження їх відповідності кваліфікаційним критеріям довідки за формою додатку №3 про кількість, перелік та обсяги (у вартісному та/або кількісному обчислені) поставок за аналогічним договором, що підтверджує досвід виконання такого договору. При цьому Примітка 3 додатку 3 до ТД містить вимогу щодо заповнення колонки «Предмет закупівлі» наступного змісту: «зазначається предмет закупівлі, аналогічний предмету закупівлі за даною тендерною документацією».
Відповідно до п. 1 Розділу ІІ Порядку визначення предмету закупівлі затвердженого Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.03.2016 №454, Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 17 і 32 частини першої статті 1 Закону та на основі національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник”, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), за показником четвертої цифри основного словника із зазначенням у дужках конкретної назви товару чи послуги.
Швелери згідно з ДК 021:2015 відносяться до однієї групи товарів, показник яких відповідає коду 44330000-2.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВАРТІС» на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору було надано довідку, в якій зазначено про наявність досвіду виконання договору постачання труб сталевих, які за ДК 021:23015 відносяться до коду 44160000-9, який не є аналогічним предмету даної закупівлі, що не відповідає вищевикладеним вимогам тендерної документації. Отже, труби сталеві не можуть вважатися аналогічним предметом закупівлі відносно швелерів.
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію в разі якщо учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону, та якщо тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Виходячи з вищевикладеного, ВП АЕМ відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ВАРТІС».
Згідно із ч.4 ст. 28 Закону України «Про публічні закупівлі» …. «строк розгляду тендерної пропозиції, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції…..» .
У разі відхилення тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, замовник розглядає наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Тобто, ТК ВП АЕМ розглядалися тендерні пропозиції учасників відповідно до вимог законодавства в сфері публічних закупівель в зв’язку з чим твердження про порушення принципів здійснення закупівель є безпідставними.
Таким чином, тендерна пропозиція ТОВ «ВАРТІС» розглянута з чітким дотриманням норм законодавства України в сфері публічних закупівель, тому Ваша вимога відхиляється як необґрунтована.
Статус вимоги:
Відхилено