-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання (Багатофункціональний пристрій- принтер)
Торги відмінено
156 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 780.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 780.00 UAH
Період оскарження:
04.09.2024 15:55 - 09.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга
Номер:
04d53cd9a95f43cfb128aef7f06c4260
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-04-010623-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 2 технічна частина.docx 02.10.2024 09:44
- Протокольне рішення уповноваженої особи від 27.09.2024 № 85.pdf 02.10.2024 09:44
- Лист щодо аналогічного картриджу.pdf 02.10.2024 09:44
- Скарга UA-2024-09-04-010623-a.pdf 02.10.2024 09:44
- Додаток № 2 Порівняльна таблиця.pdf 02.10.2024 09:44
- sign.p7s 02.10.2024 09:46
- рішення від 04.10.2024 № 16303.pdf 04.10.2024 16:17
- Інформація про резолютивну частину рішення від 11.10.2024 № 16717.pdf 14.10.2024 15:21
- рішення від 11.10.2024 № 16717.pdf 16.10.2024 11:36
- Протокол №89.pdf 31.10.2024 11:29
Дата прийняття скарги до розгляду:
02.10.2024 09:55
Дата розгляду скарги:
11.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.10.2024 16:18
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
16.10.2024 11:36
Дата виконання рішення Замовником:
31.10.2024 11:29
Коментар замовника щодо усунення порушень:
На рішення АМКУ було вирішено скасувати рішення про переможця ТОВ "Еко ДРУК"
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
97af7795f37049eea37ac54497974bda
Заголовок пункту скарги:
Підстава для дискваліфікації, зазначена Замовником у протокольному рішенні уповноваженої особи від 27.09.2024 № 85 є неправомірною
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до «Додаток 2 технічна частина.docx» Замовником зазначено, що «у випадку, якщо у цій ціновій документації в описі та/або у вимогах до предмету закупівлі та/або частини предмету закупівлі, та/або складових предмету закупівлі, та/або складових частини предмету закупівлі міститься посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, Учасник може пропонувати еквівалентні за технічними рішеннями товари.».
Еквівалент товару – це щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати, товар, який виражає вартість інших товарів і на який вони обмінюються.
Тобто, поняття «еквівалент товару» – вживається у значенні, як рівнозначний товар, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог тендерної документації.
Однією з якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі у додатку №2 було вказано «Тип картриджа/тонера: Саrtridge 725».
Картридж Canon 725 (3484B002) має ресурс друкування в 1600 ст. (посилання на сайт виробника з вказаними характеристиками багатофункціонального пристрою Canon i-SENSYS MF3010 та картриджів сумісних з даною моделью: https://www.canon.ua/business/products/office-printers/multifunction/black-and-white/i-sensys_mf3010/specifications/#).
У тендерній пропозиції ТОВ «Юдітрейд» запропонувало еквівалент у вигляді «Багатофункціональний пристрій Pantum M6500W с Wi-Fi (M6500W)», який за своїми якісними та технічними характеристиками відповідає вимогам замовника до предмета закупівлі, а по деяким показникам є кращим.
Запропонований багатофункціональний пристрій є сумісний з картриджами Pantum PC-211P, що підтверджується документом «Додаток № 2 Порівняльна таблиця.pdf», який наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «Юдітрейд».
Даний картридж також має ресурс друкування в 1600 ст. (посилання на сайт виробника оригінальних картриджів: https://www.pantum.ua/consume-material/1778231631369744385.html) (також див. скріншот №5), що є повним еквівалентом до картриджа Canon 725 (3484B002).
Відповідно до вимог пункту 6 розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено наступне:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам Замовника, відповідно до Додатку №2 до тендерної документації. Учасники також додають документи, визначені у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва (крім відомостей про наявні у замовника технології, засоби чи продукти) вживаються у значенні “або еквівалент”».
Звертаємо увагу, що у Додатку №2 Замовником не висувається конкретних вимог до еквіваленту зазначеного картриджу.
Разом з цим, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Юдітрейд» надано документ «Додаток № 2 Порівняльна таблиця.pdf» який підтверджує, що товар, запропонований ТОВ «Юдітрейд» відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації, в тому числі по термінам гарантії. Також ТОВ «Юдітрейд» додатково надано лист від виробника запропонованого еквіваленту «Багатофункціональний пристрій Pantum M6500W с Wi-Fi (M6500W)», в якому зазначається що картридж PC-211P є еквівалентом до картриджу Canon 725.
Додатково слід зазначити, що Замовником не доведено та не обґрунтовано, що картридж PC-211P не відповідає технічним вимогам тендерної документації і не є еквівалентом до картриджу Canon 725.
Еквівалент товару – це щось рівноцінне, рівнозначне, рівносильне; те, що повністю відповідає чому-небудь, може його замінювати або виражати, товар, який виражає вартість інших товарів і на який вони обмінюються.
Тобто, поняття «еквівалент товару» – вживається у значенні, як рівнозначний товар, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог тендерної документації.
Однією з якісних та кількісних характеристик до предмета закупівлі у додатку №2 було вказано «Тип картриджа/тонера: Саrtridge 725».
Картридж Canon 725 (3484B002) має ресурс друкування в 1600 ст. (посилання на сайт виробника з вказаними характеристиками багатофункціонального пристрою Canon i-SENSYS MF3010 та картриджів сумісних з даною моделью: https://www.canon.ua/business/products/office-printers/multifunction/black-and-white/i-sensys_mf3010/specifications/#).
У тендерній пропозиції ТОВ «Юдітрейд» запропонувало еквівалент у вигляді «Багатофункціональний пристрій Pantum M6500W с Wi-Fi (M6500W)», який за своїми якісними та технічними характеристиками відповідає вимогам замовника до предмета закупівлі, а по деяким показникам є кращим.
Запропонований багатофункціональний пристрій є сумісний з картриджами Pantum PC-211P, що підтверджується документом «Додаток № 2 Порівняльна таблиця.pdf», який наданий у складі тендерної пропозиції ТОВ «Юдітрейд».
Даний картридж також має ресурс друкування в 1600 ст. (посилання на сайт виробника оригінальних картриджів: https://www.pantum.ua/consume-material/1778231631369744385.html) (також див. скріншот №5), що є повним еквівалентом до картриджа Canon 725 (3484B002).
Відповідно до вимог пункту 6 розділу IIІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено наступне:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозиції інформацію про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам Замовника, відповідно до Додатку №2 до тендерної документації. Учасники також додають документи, визначені у Інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі. У цій документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва (крім відомостей про наявні у замовника технології, засоби чи продукти) вживаються у значенні “або еквівалент”».
Звертаємо увагу, що у Додатку №2 Замовником не висувається конкретних вимог до еквіваленту зазначеного картриджу.
Разом з цим, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Юдітрейд» надано документ «Додаток № 2 Порівняльна таблиця.pdf» який підтверджує, що товар, запропонований ТОВ «Юдітрейд» відповідає технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим у тендерній документації, в тому числі по термінам гарантії. Також ТОВ «Юдітрейд» додатково надано лист від виробника запропонованого еквіваленту «Багатофункціональний пристрій Pantum M6500W с Wi-Fi (M6500W)», в якому зазначається що картридж PC-211P є еквівалентом до картриджу Canon 725.
Додатково слід зазначити, що Замовником не доведено та не обґрунтовано, що картридж PC-211P не відповідає технічним вимогам тендерної документації і не є еквівалентом до картриджу Canon 725.
×
-
Назва доказу:
Протокольне рішення уповноваженої особи від 27.09.2024 № 85 в якому зазначена неправомірна підстава для відхилення пропозиції ТОВ "Юдітрейд"
-
Повʼязаний документ:
Протокольне рішення уповноваженої особи від 27.09.2024 № 85.pdf
-
-
Назва доказу:
Лист від виробника багатофункціональних пристроїв Pantum M6500W с Wi-Fi (M6500W) стосовно аналогічності картриджів
-
Повʼязаний документ:
Лист щодо аналогічного картриджу.pdf
-
-
Назва доказу:
Порівняльна таблиця запропонованого ТОВ "Юдітрейд" товару
-
Повʼязаний документ:
Додаток № 2 Порівняльна таблиця.pdf
-
-
Назва доказу:
Додаток № 2 до тендерної документації, в якій вказані технічні вимоги до предмету закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Додаток 2 технічна частина.docx
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Просимо зобов’язати обласне комунальне некомерційне підприємство «Чернівецька обласна дитяча клінічна лікарня» скасувати протокольне рішення уповноваженої особи від 27.09.2024 № 85.
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Скарга про неправомірне скасування закупівлі
Номер:
8ea8bcb584cd4b8085a77adab950aa80
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-04-010623-a.b2
Назва:
Скарга про неправомірне скасування закупівлі
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга UA-2024-09-04-010623-a.pdf 09.11.2024 18:23
- sign.p7s 09.11.2024 18:26
- Протокольне рішення уповноваженої особи від 31.10.2024 № 90.pdf 09.11.2024 18:23
- Протокол затвердження річного плану закупівель UA-P-2024-09-04-013106-a від 04.09.2024.pdf 09.11.2024 18:23
- Протокол відміни рішення за АМКУ.pdf 18.12.2024 16:41
- відповіль на скаргу амку.docx 15.11.2024 00:33
- відповіль на скаргу амку.docx 15.11.2024 00:32
- Рішення від 19.11.2024 №18586.pdf 21.11.2024 17:31
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.11.2024 №18586.pdf 20.11.2024 14:55
- Рішення від 12.11.2024 №18204.pdf 12.11.2024 16:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
09.11.2024 19:13
Дата розгляду скарги:
19.11.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
12.11.2024 16:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
21.11.2024 17:32
Дата виконання рішення Замовником:
18.12.2024 16:41
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником було відмінено скасування закупівля, у звязку з рішенням АМКУ .
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
310f00e223b643149005ac420e398ced
Заголовок пункту скарги:
Підстави для скасування закупівлі, зазначені Замовником, є необгрунтованими і неправомірними.
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на відміну
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Відміна процедури закупівлі
Тип порушення:
Відміна процедури закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Неправомірність рішення Замовника щодо відміни процедури закупівлі обґрунтовується наступним.
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції визначано Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно з частиною 1 статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Згідно з планом закупівель Замовника (https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-09-04-013106-a ) останні зміни до вищевказаного плану вносились в день оголошення Тендеру, 04.09.2024.
Проте, станом на дату публікації Протоколу, жодних додаткових змін до плану, які б вказували на реальне скорочення видатків та відсутність потреби у закупівлі, Замовником не внесено.
Додатково зазначаємо, що Замовником, в електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу, не опубліковано жодного іншого документу чи пояснення які б обґрунтовували та аргументували причини відміни Тендеру (жодного посилання на чіткі статтю, частину, пункт, абзац певного документу, кошторису, бюджету і т.і., внутрішнього розпорядчого документу Замовника).
Правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад, забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції визначано Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно з частиною 1 статті 4 Закону планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель (далі - річний план).
Річний план та зміни до нього безоплатно оприлюднюються замовником в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня затвердження річного плану та змін до нього.
Закупівля здійснюється відповідно до річного плану.
Згідно з планом закупівель Замовника (https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2024-09-04-013106-a ) останні зміни до вищевказаного плану вносились в день оголошення Тендеру, 04.09.2024.
Проте, станом на дату публікації Протоколу, жодних додаткових змін до плану, які б вказували на реальне скорочення видатків та відсутність потреби у закупівлі, Замовником не внесено.
Додатково зазначаємо, що Замовником, в електронній системі закупівель на веб-порталі Уповноваженого органу, не опубліковано жодного іншого документу чи пояснення які б обґрунтовували та аргументували причини відміни Тендеру (жодного посилання на чіткі статтю, частину, пункт, абзац певного документу, кошторису, бюджету і т.і., внутрішнього розпорядчого документу Замовника).
×
-
Назва доказу:
Річний план закупівель, опублікований Замовником, зміни до якого не вносилися
-
Повʼязаний документ:
Протокол затвердження річного плану закупівель UA-P-2024-09-04-013106-a від 04.09.2024.pdf
-
-
Назва доказу:
Протокольне рішення уповноваженої особи, в якому зазначені необгрунтовані та неправомірні підстави для скасування закупівлі
-
Повʼязаний документ:
Протокольне рішення уповноваженої особи від 31.10.2024 № 90.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
×
-
Зобов’язати Замовника скасувати протокольне рішення уповноваженої особи про скасування закупівлі від 31.10.2024 № 90 як таке, що є безпідставним та необґрунтованим.