-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Поточний ремонт підвального приміщення з облаштуванням його для використання для укриття населення як найпростішого укриття за адресою вул.Незалежності, 82 смт. Торчин Луцького району Волинської області (код за ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи)
Завершена
696 183.60
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 480.92 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 480.92 UAH
Період оскарження:
04.09.2024 13:15 - 09.09.2024 00:00
Вимога
Є відповідь
Неправомірне визначення переможця закупівлі
Номер:
7e4b9503a429448caedffebe8626bf75
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-04-006491-a.b1
Назва:
Неправомірне визначення переможця закупівлі
Вимога:
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості).
1.Відповідно до п.5 Додатку 2 до Тендерної документації – «5. Розрахунок ціни тендерної пропозиції (Договірна ціна) виконується Учасником закупівлі у повній відповідності технічним вимогам Замовника та кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року, з урахуванням змін та доповнень. Вид договірної ціни – динамічна. Вартість пропозиції Учасника означає суму, за яку Учасник погоджується виконати всі види робіт, передбачених в тендерній документації Замовника. Вартість пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, та поточних цін на них. Вартість пропозиції слід визначати відповідно до вимог щодо технології виконання робіт, використання конкретних матеріалів і конструкцій, якості робіт, термінів закінчення ремонту з дотриманням діючих норм і правил виконання робіт, технічної експлуатації техніки і безпечних умов праці.»
Згідно п. 5.3 Настанови з визначення вартості будівництва» затверджених Наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року - Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу.
В ціні тендерної пропозиції учасника ( договірній ціні) врахована середньомісячна норма тривалості робочого часу в розмірі 172,33 год.
А згідно Указу Президента України від 26.07.2023 № 451/2023 «Про продовження
строку дії воєнного стану в Україні», яким строк дії воєнного стану в Україні продовжується з 18.08.2023 р. на 90 діб, тобто до 15 листопада 2023 року.
У зв’язку з чим норма тривалості на день подання тендерної пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" становить - 173,83 годин.
При перерахунку норми тривалості призведе до зміни вартості тендерної пропозиції учасника (договірної ціни) в бік зменшення.
Виходячи з вищевикладеного недотримання вимог щодо розрахунків договірної ціни у документах пропозиції ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" а, які передбачені пунктом 5 Додатку 2 до Тендерної документації, тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" підлягає відхиленню, як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки виправлення невідповідностей учасника призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції.
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Таким чином, тендерна пропозиція ПРИВАТНОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЗАХІД-ТОРГ-БУД" підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
25.09.2024 22:24
Вирішення:
Розглянувши Вашу скаргу повідомляємо наступне.
Для працівників, зайнятих на об’єктах критичної інфраструктури, нормальна тривалість робочого часу не може перевищувати 60 годин (частина перша ст. 6 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15.03.2022 р. № 2136-ІХ). У період воєнного стану ця норма застосовується замість положень частини першої ст. 50 КЗпП, якою визначається, що нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. Водночас не суперечить нормам Закону № 2136 положення частини другої ст. 50 КЗпП, згідно з яким підприємства та організації під час укладення колективного договору можуть встановлювати меншу норму тривалості робочого часу, ніж передбачено в частині першій цієї статті. Варто врахувати, що збільшення на період воєнного стану нормальної тривалості робочого часу до 60 годин на тиждень є правом, а не обов'язком роботодавця.
Відповідно до частини шостої ст. 6 Закону № 2136 норми ст. 53 КЗпП, частини першої ст. 65 КЗпП, частин третьої — п’ятої ст. 67 КЗпП та, зокрема, ст. 73 КЗпП не застосовуються. Тобто під час дії воєнного стану дні, які були визначені як святкові (неробочі), під час підрахунку робочого часу враховуються як відповідні календарні дні, на які вони припадають, — або як робочі, або як вихідні.
При цьому графік роботи та час відпочинку встановлює роботодавець.
Тому, чи дотримуватися старих правил і не працювати у відповідні дні, або, якщо є необхідність, вивести людей у святкові дні на роботу – кожен керівник підприємства чи фізособа-роботодавець вирішують у 2024 році самостійно.
Враховуючи вищевикладене, а також, що кошторисна документація була розроблена Учасником в програмному комплексі АВК-5 , який розроблено на підставі державних та галузевих нормативів (норм) у відповідності до кошторисних норм України і призначена для здійснення кошторисних розрахунків в програмному комплексі АВК-5 в частині передачі кошторисної документації та розрахунку договірної ціни, зазначена інформація у Ваші скарзі не підтверджується нормативно-правовими актами України, та не підлягає задоволенню.
Статус вимоги:
Відхилено