-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
дизельне паливо (для котлів)
Торги відмінено
811 522.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 057.61 UAH
мін. крок: 0.5% або 4 057.61 UAH
Період оскарження:
03.09.2024 19:39 - 08.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
Вважаємо рішення Замовника про відхилення Тендерної пропозиції Скаржника безпідставним, прийнятим в порушення норм законодавства у сфері публічних закупівель, та таким, що порушує законі права та інтересів Скаржника, з огляду на наступне:
Номер:
7bef5d1362654e45b99668973e09d306
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-03-012217-a.c1
Назва:
Вважаємо рішення Замовника про відхилення Тендерної пропозиції Скаржника безпідставним, прийнятим в порушення норм законодавства у сфері публічних закупівель, та таким, що порушує законі права та інтересів Скаржника, з огляду на наступне:
Скарга:
Замовником було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-03-012217-a «дизельне паливо (для котлів)» (далі - Закупівля).
Товариство з обмеженою відповідальністю “ВЕЛЛОЙЛ” (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідній Закупівлі та згідно Тендерної документації подало свою Тендерну пропозицію.
За результатами оцінки тендерних пропозицій, поданих у даній закупівлі, відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) Тендерна пропозиція Скаржника визначена найбільш економічно вигідною.
Проте, 16 вересня 2024 року Замовник Протоколом уповноваженої особи комунального підприємства "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" (код ЄДРПОУ 04012460) відхилив Тендерну пропозицію Скаржника “на підставі пункту 2 статті 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації)”.
Вважаємо рішення Замовника про відхилення Тендерної пропозиції Скаржника безпідставним, прийнятим в порушення норм законодавства у сфері публічних закупівель, та таким, що порушує законі права та інтересів Скаржника, з огляду на наступне:
Тендерною документацією в даній Закупівлі, а саме Додатком 2 до тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ” визначено:
«При відсутності власного транспорту для забезпечення підвозу паливо-мастильних матеріалів, учасник повинен надати:
- копію договору з компанією, що надає послуги з перевезення небезпечних вантажів сертифікованим автомобільним транспортом.»
На виконання зазначених вимог Скаржником подано Договір № 29-07-24-1 від 29.07.2024 р. (у файлі “6 договір Веллойл Транспорт.pdf).
Проте, зазначений договір, як визначено Замовником, наданий “не в повному обсязі та не підтверджує інформацію про перевезення небезпечних вантажів сертифікованим автомобільним транспортом.
Так, згідно п 1.3. зазначеного Договору, перелік транспортних засобів, якими здійснюються перевезення, зазначається в Додатках до даного Договору, які є його невід’ємною частиною.
Згідно п. 1.5. Договору, затверджена Сторонами форма заявки/замовлення Замовника, що також є невід’ємною частиною Договору.
Учасником наданий договір без жодного додатку.”.
На підставі зазначеного вище Замовник дійшов наступного висновку: “Враховуючи, що умовами Додатку 2 до ТД не передбачено надання витягу з договору, а зазначений додаток є невід’ємною частиною договору та має суттєве значення для проведення належної оцінки пропозиції Учасника, окрім того, приймаючи до уваги неможливість усунення зазначеного порушення (невідповідності) в інформації та/або документах Учасника, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до абзаців 1 та 2 пункту 43 Особливостей, в зв’язку з вищенаведеним тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі пункту 2 статті 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації).”, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАКОНОДАВСТВА у сфері публічних закупівель, у тому числі Особливостям.
Так, згідно підпункту 2 пункту 44 (на який Замовник посилається як на підставі для відхилення) встановлено: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, КРІМ невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей;
При цьому, згідно пункту 43 Особливостей : “Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Також, згідно частини дев'ятої статті 26 Закону України “Про публічні закупівлі” Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Також варто визначити, що незважаючи на те, що надання “договору з компанією, що надає послуги з перевезення небезпечних вантажів сертифікованим автомобільним транспортом”, визначене в додатку “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ”, така інформація не належить до “інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі” в розумінні пункту 43 особливостей.
Надання визначеного договору перевезення не в повному обсязі є невідповідністю, яку учасник може усунути у порядку, встановленому пунктом 43 Особливостей, статтею 26 Закону України “Про публічні закупівлі”. Отже, Замовник встановивши, що договір перевезення наданий Скаржником “не в повному обсязі та не підтверджує інформацію про перевезення небезпечних вантажів сертифікованим автомобільним транспортом” зобов’язаний був розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у відповідності до пункту 43 Особливостей та надати Скаржнику можливість усунути таку невідповідність.
Враховуючи викладене, висновки Замовника про “неможливість усунення зазначеного порушення (невідповідності)” щодо наданого Скаржником не в повному обсязі договору перевезення суперечать вимогам пунктів 43, 44 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Ненадання Скаржнику можливості виправити наведені вище невідповідності в інформації та/або документах та безпідставне відхилення Тендерної пропозиції Скаржника є грубим порушенням визначених вище норм законодавства, принципів здійснення публічних закупівель, зокрема визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - “ максимальна економія, ефективність та пропорційність”, “недискримінація учасників та рівне ставлення до них”, “об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі”.
Наявність порушених прав Скаржника обґрунтовується тим, що Скаржник має реальний намір на укладення договору про закупівлю із Замовником та правомірно розраховував на об’єктивне та неупереджене ставлення Замовника до його Тендерної пропозиції та дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вищевикладене, з метою захисту прав Скаржника, як учасника закупівлі, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178,
Пов'язані документи:
Учасник
- Протокол відхилення тп учасника.docx 19.09.2024 16:10
- Скарга.docx 19.09.2024 16:10
- Скарга.pdf 19.09.2024 16:10
- sign.p7s 19.09.2024 16:11
- рішення від 23.09.2024 № 15610.pdf 23.09.2024 14:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 30.09.2024 № 15987.pdf 01.10.2024 13:22
- рішення від 30.09.2024 № 15987.pdf 02.10.2024 15:25
- Відповідь на скаргу ВЕЛЛОЙЛ.docx 26.09.2024 15:57
- Відповідь на скаргу ВЕЛЛОЙЛ.docx 26.09.2024 15:59
- Протокол 24 год веллойл.pdf 14.10.2024 17:05
- протокол скасування рішень.pdf 14.10.2024 17:05
Дата прийняття скарги до розгляду:
19.09.2024 16:26
Дата розгляду скарги:
30.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
23.09.2024 14:53
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
02.10.2024 15:25
Дата виконання рішення Замовником:
14.10.2024 17:05
Коментар замовника щодо усунення порушень:
14.10.2024 рішення АМКУ виконано
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
c928c49c18e34df68d971c1fdfe932d8
Заголовок пункту скарги:
відхилив Тендерну пропозицію Скаржника
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на кваліфікацію
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з процедурою 24 годин
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Замовником було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги з особливостями) ідентифікатор закупівлі: UA-2024-09-03-012217-a «дизельне паливо (для котлів)» (далі - Закупівля).
Товариство з обмеженою відповідальністю “ВЕЛЛОЙЛ” (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідній Закупівлі та згідно Тендерної документації подало свою Тендерну пропозицію.
За результатами оцінки тендерних пропозицій, поданих у даній закупівлі, відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) Тендерна пропозиція Скаржника визначена найбільш економічно вигідною.
Проте, 16 вересня 2024 року Замовник Протоколом уповноваженої особи комунального підприємства "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" (код ЄДРПОУ 04012460) відхилив Тендерну пропозицію Скаржника “на підставі пункту 2 статті 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації)”.
Вважаємо рішення Замовника про відхилення Тендерної пропозиції Скаржника безпідставним, прийнятим в порушення норм законодавства у сфері публічних закупівель, та таким, що порушує законі права та інтересів Скаржника, з огляду на наступне:
Тендерною документацією в даній Закупівлі, а саме Додатком 2 до тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ” визначено:
«При відсутності власного транспорту для забезпечення підвозу паливо-мастильних матеріалів, учасник повинен надати:
- копію договору з компанією, що надає послуги з перевезення небезпечних вантажів сертифікованим автомобільним транспортом.»
На виконання зазначених вимог Скаржником подано Договір № 29-07-24-1 від 29.07.2024 р. (у файлі “6 договір Веллойл Транспорт.pdf).
Проте, зазначений договір, як визначено Замовником, наданий “не в повному обсязі та не підтверджує інформацію про перевезення небезпечних вантажів сертифікованим автомобільним транспортом.
Так, згідно п 1.3. зазначеного Договору, перелік транспортних засобів, якими здійснюються перевезення, зазначається в Додатках до даного Договору, які є його невід’ємною частиною.
Згідно п. 1.5. Договору, затверджена Сторонами форма заявки/замовлення Замовника, що також є невід’ємною частиною Договору.
Учасником наданий договір без жодного додатку.”.
На підставі зазначеного вище Замовник дійшов наступного висновку: “Враховуючи, що умовами Додатку 2 до ТД не передбачено надання витягу з договору, а зазначений додаток є невід’ємною частиною договору та має суттєве значення для проведення належної оцінки пропозиції Учасника, окрім того, приймаючи до уваги неможливість усунення зазначеного порушення (невідповідності) в інформації та/або документах Учасника, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до абзаців 1 та 2 пункту 43 Особливостей, в зв’язку з вищенаведеним тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі пункту 2 статті 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації).”, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАКОНОДАВСТВА у сфері публічних закупівель, у тому числі Особливостям.
Так, згідно підпункту 2 пункту 44 (на який Замовник посилається як на підставі для відхилення) встановлено: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, КРІМ невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей;
При цьому, згідно пункту 43 Особливостей : “Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Також, згідно частини дев'ятої статті 26 Закону України “Про публічні закупівлі” Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Також варто визначити, що незважаючи на те, що надання “договору з компанією, що надає послуги з перевезення небезпечних вантажів сертифікованим автомобільним транспортом”, визначене в додатку “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ”, така інформація не належить до “інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі” в розумінні пункту 43 особливостей.
Надання визначеного договору перевезення не в повному обсязі є невідповідністю, яку учасник може усунути у порядку, встановленому пунктом 43 Особливостей, статтею 26 Закону України “Про публічні закупівлі”. Отже, Замовник встановивши, що договір перевезення наданий Скаржником “не в повному обсязі та не підтверджує інформацію про перевезення небезпечних вантажів сертифікованим автомобільним транспортом” зобов’язаний був розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у відповідності до пункту 43 Особливостей та надати Скаржнику можливість усунути таку невідповідність.
Враховуючи викладене, висновки Замовника про “неможливість усунення зазначеного порушення (невідповідності)” щодо наданого Скаржником не в повному обсязі договору перевезення суперечать вимогам пунктів 43, 44 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Ненадання Скаржнику можливості виправити наведені вище невідповідності в інформації та/або документах та безпідставне відхилення Тендерної пропозиції Скаржника є грубим порушенням визначених вище норм законодавства, принципів здійснення публічних закупівель, зокрема визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - “ максимальна економія, ефективність та пропорційність”, “недискримінація учасників та рівне ставлення до них”, “об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі”.
Наявність порушених прав Скаржника обґрунтовується тим, що Скаржник має реальний намір на укладення договору про закупівлю із Замовником та правомірно розраховував на об’єктивне та неупереджене ставлення Замовника до його Тендерної пропозиції та дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вищевикладене, з метою захисту прав Скаржника, як учасника закупівлі, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178,
Товариство з обмеженою відповідальністю “ВЕЛЛОЙЛ” (надалі - Скаржник) виявило бажання взяти участь у відповідній Закупівлі та згідно Тендерної документації подало свою Тендерну пропозицію.
За результатами оцінки тендерних пропозицій, поданих у даній закупівлі, відповідно до пункту 39 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості) Тендерна пропозиція Скаржника визначена найбільш економічно вигідною.
Проте, 16 вересня 2024 року Замовник Протоколом уповноваженої особи комунального підприємства "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" (код ЄДРПОУ 04012460) відхилив Тендерну пропозицію Скаржника “на підставі пункту 2 статті 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації)”.
Вважаємо рішення Замовника про відхилення Тендерної пропозиції Скаржника безпідставним, прийнятим в порушення норм законодавства у сфері публічних закупівель, та таким, що порушує законі права та інтересів Скаржника, з огляду на наступне:
Тендерною документацією в даній Закупівлі, а саме Додатком 2 до тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ” визначено:
«При відсутності власного транспорту для забезпечення підвозу паливо-мастильних матеріалів, учасник повинен надати:
- копію договору з компанією, що надає послуги з перевезення небезпечних вантажів сертифікованим автомобільним транспортом.»
На виконання зазначених вимог Скаржником подано Договір № 29-07-24-1 від 29.07.2024 р. (у файлі “6 договір Веллойл Транспорт.pdf).
Проте, зазначений договір, як визначено Замовником, наданий “не в повному обсязі та не підтверджує інформацію про перевезення небезпечних вантажів сертифікованим автомобільним транспортом.
Так, згідно п 1.3. зазначеного Договору, перелік транспортних засобів, якими здійснюються перевезення, зазначається в Додатках до даного Договору, які є його невід’ємною частиною.
Згідно п. 1.5. Договору, затверджена Сторонами форма заявки/замовлення Замовника, що також є невід’ємною частиною Договору.
Учасником наданий договір без жодного додатку.”.
На підставі зазначеного вище Замовник дійшов наступного висновку: “Враховуючи, що умовами Додатку 2 до ТД не передбачено надання витягу з договору, а зазначений додаток є невід’ємною частиною договору та має суттєве значення для проведення належної оцінки пропозиції Учасника, окрім того, приймаючи до уваги неможливість усунення зазначеного порушення (невідповідності) в інформації та/або документах Учасника, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції відповідно до абзаців 1 та 2 пункту 43 Особливостей, в зв’язку з вищенаведеним тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі пункту 2 статті 44 Особливостей (тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації).”, ЩО НЕ ВІДПОВІДАЄ ВИМОГАМ ЗАКОНОДАВСТВА у сфері публічних закупівель, у тому числі Особливостям.
Так, згідно підпункту 2 пункту 44 (на який Замовник посилається як на підставі для відхилення) встановлено: Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, КРІМ невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей;
При цьому, згідно пункту 43 Особливостей : “Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Також, згідно частини дев'ятої статті 26 Закону України “Про публічні закупівлі” Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.
Також варто визначити, що незважаючи на те, що надання “договору з компанією, що надає послуги з перевезення небезпечних вантажів сертифікованим автомобільним транспортом”, визначене в додатку “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ”, така інформація не належить до “інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі” в розумінні пункту 43 особливостей.
Надання визначеного договору перевезення не в повному обсязі є невідповідністю, яку учасник може усунути у порядку, встановленому пунктом 43 Особливостей, статтею 26 Закону України “Про публічні закупівлі”. Отже, Замовник встановивши, що договір перевезення наданий Скаржником “не в повному обсязі та не підтверджує інформацію про перевезення небезпечних вантажів сертифікованим автомобільним транспортом” зобов’язаний був розмістити повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей у відповідності до пункту 43 Особливостей та надати Скаржнику можливість усунути таку невідповідність.
Враховуючи викладене, висновки Замовника про “неможливість усунення зазначеного порушення (невідповідності)” щодо наданого Скаржником не в повному обсязі договору перевезення суперечать вимогам пунктів 43, 44 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону.
Ненадання Скаржнику можливості виправити наведені вище невідповідності в інформації та/або документах та безпідставне відхилення Тендерної пропозиції Скаржника є грубим порушенням визначених вище норм законодавства, принципів здійснення публічних закупівель, зокрема визначених статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - “ максимальна економія, ефективність та пропорційність”, “недискримінація учасників та рівне ставлення до них”, “об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі”.
Наявність порушених прав Скаржника обґрунтовується тим, що Скаржник має реальний намір на укладення договору про закупівлю із Замовником та правомірно розраховував на об’єктивне та неупереджене ставлення Замовника до його Тендерної пропозиції та дотримання вимог законодавства у сфері публічних закупівель.
Враховуючи вищевикладене, з метою захисту прав Скаржника, як учасника закупівлі, керуючись Законом України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178,
Вимоги:
Зобов’язати замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції скаржника
×
-
1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення, який зобов’язати Замовника - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)" скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції Скаржника - Товариства з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЛОЙЛ», викладене в Протоколі уповноваженої особи комунального підприємства "Автотранспортне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)" (код ЄДРПОУ 04012460) від 16 вересня 2024 року. 3. Зобов’язати Замовника - КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОТРАНСПОРТНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)" надати Товариству з обмеженою відповідальністю «ВЕЛЛОЙЛ» 24 години на усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції