• Спрощена закупівля
  • Безлотова
  • КЕП

44620000-2 - Радіатори і котли для систем центрального опалення та їх деталі

Завершена

27 100.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 400.00 UAH
Період оскарження: 17.07.2018 10:05 - 20.07.2018 11:00
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження рішення про визначення переможця

Номер: f8c933d15a304d659d334da87137dc99
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-17-000176-c.a3
Назва: Оскарження рішення про визначення переможця
Вимога:
Шановний Замовнику! Висловлюємо Вам свою незгоду з Вашим рішенням стосовно визначення переможцем ФОПХаліна І.О. Цей учасник надав Вам протермінований сертифікат на радіатори. Документ під назвою "Лист від виробника", в якому, нічиб-то зазначається, що сертифікат знаходиться на переоформлені, нічого не вартує. Невідомо, чи подовжать взагалі цьому виробнику сертифікат відповідності, чи ні. А ви вже визначили переможцем учасника, в якого на момент проведення тендеру відсутній документ з якості. Це стає ще більш незрозумілим, враховуючи ваше ставлення до попереднього учасника, якому ви навіть не надали можливості надати пояснення стосовно технічних характеристик товару і відразу дискваліфікували. Різниця в ціні між пропозиціями ФОП Орлов та ФОП Халіна становить 21,60 %. Дискваліфікація першого учасника по формальних причинах та акцепт іншого учасика, у якого відсутній основний документ з якості, свідчить про вашу упередженість. Перший учасник двічі звертався до вас з проханням надати йому можливість подати уточнюючу пропозицію, в якіій він зможе надати вам всю необхідну, на вашу думку, інформацію. Ви це йому зробити не дозволили. Вимагаємо відмінити своє рішення про визначення переможцем ФОП Халіна та повернутися до оцінки пропозиції першого учасника.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику ФОП Орлов Ю.І. Скаргу на акцепт переможця ми не задовольняємо. Своє рішення щодо акцепту пропозиції ФОП Халіна І.О. залишаємо без змін. Тендерний комітет при визначенні переможцем ФОП Халіна І.О. керувався тим, що на момент виготовлення товару, який пропонує ФОП Халіна І.О. сертифікат був чинний. Товар виготовлено до 20.04.2018 року, про що написано в листі від ФОП Халіна І.О. Це можна буде перевірити і на упаковках товару. Сертифікат, що діяв до 20.04.2018 року ФОП Халіна І.О. надала. Всі інші технічні вимоги та вимоги до оформлення документів ФОП Халіна І.О. теж виконала. Жодних причин дискваліфікувати учасника ФОП Халіна І.О. немає.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження рішення про дискваліфікацію

Номер: 7d6f12d38e6641f6b620992bc197a3d7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-17-000176-c.c2
Назва: Оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Шановний Замовнику. Ваша відповідь на нашу скаргу є упередженою та безпідставною. Повторно звертаємо Вашу увагу на той факт, що Замовник, за для заощадження бюджетних коштів, має докласти хочаб будь-яких зусиль за для зясування того чи відповідають запропоновані учасником товари його вимогам, чи ні. Не дискваліфікувати учасника з найнижчою ціною, а звернутися за розясненнями. В вашому протоколі, а також в вашій відповіді немає жодного конкретного прикладу фактичної невідповідності запропонованого нами вам товару. Є лише ваші припущення та зауваження на відсутність інформації. Що вам заважає відмінити нашу дискваліфікацію, звернутися до нас з запитом, щоб ми надали вам всю невистачаючу інформацію? Регламент проведення допорогових торгів дозволяє замовникам це робити. Повторно стверджую, що у вас не існує жодної претензії до якості товару, а існують лише претензії до оформлення нашої пропозиції. Запропонований нами товар повністю відповідає всім вашим вимогам. Повторно просимо відмінити своє рішення про нашу дискваліфікацію та повернути нашу пропозицію до оцінки.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! До всіх учасників ми ставимся однаково. Ваше зауваження щодо нашої упередженості до вас безпідствне. Радимо вам уважно прочитати Порядок здійснення допорогових закупівель, що затверджений ДП "Зовнішторгвидав України" 13.04.2016 року № 35. Відповідно до п. 6.3. цього Порядку, Замовник розміщує в системі інформацію про предмет закупівлі, очікувану вартість, умови договору, порядок проведення і умови проведення закупівлі та іншу інформацію, яка на його думку є необхідною для проведення закупівлі. В нашому випадку при оголошенні закупівлі тендерним комітетом була підготована детальна інструкція, ви умови інструкції не виконали, в чому вина Замовника? У вас був час на уточнення інструкції, ви могли задати будь-які питання, якщо вам щось було не зрозуміло по підготовці пропозиції. Під час періоду уточнень у вас питань не виникало, а тепер претензії до замовника, що ви не виконали інструкцію. Радимо почитати вам п.6.5 Порядку і наступного разу всі незрозумілі вам питання задавати під час періоду уточнень та готувати пропозиції відповідно вимог замовника.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Оскарження рішення про дискваліфікацію

Номер: 91a7d71bf5014d80b347bb7b313749f3
Ідентифікатор запиту: UA-2018-07-17-000176-c.b1
Назва: Оскарження рішення про дискваліфікацію
Вимога:
Шановний Замовнику! Ми не погоджуємося з вашим рішенням стосовно нашої дискваліфікації на підставі наведених в протоколі обставин. По-перше, виробник запропонованого нами товару зазначений в сертификаті відповідності, а матеріал, із якого радіатор виготовлений - зазначений в додатку до сертифікату відповідності, який нами наданий у складі нашої пропозиції. По-друге, в нашій ціновій пропозиції чітко зазначений термін постачання - 3 робочих дні з моменту отримання заявки від Замовника. Таким чином, Замовник має можливість самостійно регулювати і обирати для себе дату, коли ця продукція буде в нього на складі. По-третє, оскільки ця тендерна процедура проходила по регламенту допорогових торгів, Замовник має змогу (не порушуючи чинного законодавства) задавати будь-які уточнюючі запитання у учасника, який перебуває в статусі "оцінка", та отримувати відповіді на ці запитання від учасника після проведення аукціону. В вашому протоколі не зазначено жодної технічної причини невідповідності запропонованого нами товару. Їх і не може бути, оскільки нами запропонована вітчизняна (українська) продукція, яка виготовлена у відповідності до українських технічних стандартів. У вас є лише зауваження стосовно відсутності інформації, яка, на вашу думку, є для вас необхідною. Основною задачею будь-якого бюджетного підприємства є заощадження бюджетних коштів під час ведення цим підприємством своєї господарської діяльності. Різниця між нашою пропозицією та пропозиціями інших учасників є достатньо суттєвою. Вимагаємо відмінити своє неправомірне рішення стосовно нашої дискваліфікації та повернути нашу пропозицію до оцінки. Зі свого боку гарантуємо миттєве надання будь-якої необхідної вам додаткової інформації.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Шановний учаснику! Скаргу тендерний комітет розглянув, але свого рішення не змінив і ваша скарга перебуває в статусі "не задоволено". Документ, щодо детального опису товару, пропозицію ви склали не враховуючи інструкцію учасникам. Крім того, в своїй скарзі ви жодної уваги не приділили одній з причин дискваліфікації, а саме чому в технічному описі вами не вказано матеріал з якого виготовлені радіатори 1400*500. Ви поставили прочерк. Уважно подивіться свій документ, що називається "Технічні характеристики" вих. № 24/07-04 від 24.07.2018 року (пункт 1 таблиці). В інструкції учасникам вказано, що радіатори повинні бути виготовлені зі сталі та покриті нанокерамічним розчином. Крім того, вами не зазначена міжосьова відстань та глибина конвекторних пластин. Де в ваших документах є відомості про покриття нанокерамічним розчином, про міжосьову відстань, про глибину конвекторних пластин? Замовник має право отримати повну інформацію про товар, ви її не надали. Також вами не надано підтвердження, що товар відповідає встановленим медичним критеріям безпеки. Для нас, як для замовника суттєвими є всі питання щодо товару. Саме тому нами була підготовлена детальна інструкція учасникам в якій зазначені технічні умови товару та вимоги до документів які надає учасник. У всіх замовників до подання пропозицій було декілька днів для надання запитань та уточнень. Якщо вам було щось не зрозуміло по вимогам інструкції, ви могли зателефонувати та уточнити. Щодо вашого зауваження про те, що основною задачею будь-якої бюджетної установи є заощадження коштів, доводимо до вашого відома, що задачею будь-якої бюджетної установи, що проводить допорогові процедури в системі ПРОЗОРО є не тільки заощадити кошти, а й придбати якісний товар.
Статус вимоги: Не задоволено