• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015 (CPV) 24950000-8 – спеціалізована хімічна продукція (Матеріали протиожеледні фрикційні)

Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою КМУ від 12.10.2022 №1178 (зі змінами). Відповідно до пункту 38 Особливостей, дата і час розкриття тендерних пропозицій, дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою закупівель автоматично в день оприлюднення замовником оголошення про проведення відкритих торгів в електронній системі закупівель. Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей (крім підпунктів 1 і 7 цього пункту), шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції. Дана процедура закупівлі оголошується для належного утримання вулично-дорожньої мережі у зимовий період з метою боротьби із зимовою слизькістю, для забезпечення безпеки дорожнього руху, на території Шевченківського району м. Львова та 13-ти населених пунктів на яких свої повноваження здійснює Замовник.

Завершена

10 048 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 50 240.00 UAH
Період оскарження: 03.09.2024 15:07 - 08.09.2024 00:00
Скарга
Відхилено
КЕП

Скарга

Номер: 1d3f112b21da44b792c7df5766c8f3c8
Ідентифікатор запиту: UA-2024-09-03-008507-a.c1
Назва: Скарга
Скарга:
Дата розгляду скарги: 07.10.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.09.2024 15:29
Дата прийняття рішення про відхилення скарги: 10.10.2024 11:26
Автор: ТОВ "ІНТЕР ЛОГІСТІК УКРАЇНА-Л", Максим Свєт +380666060116, +380679590204, +380973076482 office@inlogua.com

Пункт скарги

Порядковий номер пункту скарги: 1
Номер: 786481a2e17b472bb1f31eff0385ccf3
Заголовок пункту скарги: Невідповідність пропонованого товару вимогам ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ДСТУ
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Пунктом 1.7. частини 4 Додатку 1 до Тендерної пропозиції Замовником визначено, що «Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати документ про якість матеріалів з яких виготовляється товар:
- якщо сіль відповідає вимогам та якості згідно ДСТУ 4246:2003 учасники надають у складі пропозиції скан-копії посвідчення якості та/або сертифікат відповідності разом із протоколом випробування, тощо та декларацію про відповідність/декларацію постачальника про відповідність;
- якщо сіль відповідає вимогам та якості згідно ДСТУ EN16811-1:2022 учасники надають у складі пропозиції скан-копії супроводжуючий документ/нормативний документ (який повинен містити дані щодо пропонованого товару крупність, вологість, хімічний склад тощо) виданого виробником товару та/або сертифікат відповідності разом із протоколом випробування та/або звіт про аналіз (який повинен містити дані щодо пропонованого товару крупність, вологість, хімічний склад тощо) виданого виробником товару, тощо.»
Таким чином, Замовник визначив, що запитуваний товар (сіль) повинна відповідати одному з двох ДСТУ на вибір Учасника - ДСТУ 4246:2003 або ДСТУ EN16811-1:2022.
В поданому «Звіті про аналіз технічної кам’яної солі №3/09» зазначено посилання на «Європейський стандарт EN16811:2016», який не відповідає стандартам, які вимагаються Замовником (ДСТУ 4246:2003 або ДСТУ EN16811-1:2022).
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 2
Номер: 961226a0f5fb410daacd04d00f632e8a
Заголовок пункту скарги: Невідповідність пропонованого товару вимогам ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ДСТУ
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Замовник в п. 7 Розділу ІІІ Тендерної документації передбачив, що Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
На виконання зазначеного пункту учасником ФОП Маїком О. Я. у складі пропозиції подано «Звіт про аналіз технічної кам’яної солі №3/09», який не є документом, який виданий органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 3
Номер: 8bc267af551941fe9742c11407e5b3d5
Заголовок пункту скарги: Невідповідність пропонованого товару вимогам ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ДСТУ
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 1.3. Договору поставки №100901 від 10.9.2024 р., укладеного між ТОВ «Торгово-виробниче підприємство «Південний Торговельний Альянс» (імпортер, постачальник) та ФОП Маїком О. Я. (учасником) Постачальник гарантує якість Товару, що постачається. Товар повинен відповідати вимогам і стандартам, законодавчо встановленим на території України для даного виду Товару.
Водночас долучений ФОП Маїком О. Я. у складі тендерної пропозиції Звіт про аналіз не є тим документом, який підтверджує відповідність такого Товару вимогам і стандартам, законодавчо встановленим на території України. Такими документами є відповідні сертифікати, посвідчення якості, протоколи випробувань – документи, які видаються уповноваженими на те підприємствами, установами та організаціями
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 4
Номер: d08a9b58eaf541b0b050567841058f77
Заголовок пункту скарги: Невідповідність пропонованого товару вимогам ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ТА ДСТУ
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення: Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги: Долучений до тендерної пропозиції документ «Analysis report of technical rock salt №3/09» (файл «Звіт про аналіз ориг_англ.pdf») містить явні ознаки підробки документу: у тексті прослідковуються виправлення, про що свідчить відмінність у відтінку та інтенсивності забарвлення штрихів у літерах, цифрах і словах (при збільшенні зображення тексту чітко прослідковується різна інтенсивність забарвлення слів у назві документу «Analysis report of technical rock salt №3/09» та у тексті, який наведено нижче; текст, який міститься в таблиці містить розриви ліній деяких букв та цифр, а також неоднорідну товщину ліній, чого немає в інших елементах даного документу; при збільшенні зображення відтиску печатки прослідковується лінія внизу під текстом, натомість лінія кругу довкола печатки затерта – що може свідчити про використання зображення відтиску печатки з іншого документу). Це дає підстави вважати, що даний документ має ознаки підробки, а відтак не могла бути прийнята Замовником на підтвердження якісних характеристик Товару.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 5
Номер: dfc82ce0a21d4a7681b467c9ac212788
Заголовок пункту скарги: Відсутність підтвердження приміщень/територій з твердим покриттям
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Додатком 1 до Тендерної документації Замовник визначив, що «обов’язковим є наявність: приміщень/територій з твердим покриттям, в межах Львівської міської територіальної громади, для зберігання товару».
Учасником ФОП Маїк О. Я. надано копію договору про надання послуг №0111/23 від 01.11.2023 р., укладеного між ТОВ «Торгова група Укрресурс» (Виконавець) та ФОП Маїком О. Я. (Замовник), згідно п. 1.1. якого Виконавець приймає на себе зобов’язання з надання, зокрема, послуг по зберіганню сипучих матеріалів за адресою м. Львів, вул. Конюшинна, 30.
Однак у вказаному договорі не зазначено, що зберігання таких матеріалів здійснюватиметься у приміщеннях чи на території саме з твердим покриттям.
Відтак, зазначену вимогу Замовника в цій частині дотримано не було.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 6
Номер: b3433bc7cfad498c9997c900bd679407
Заголовок пункту скарги: Нікчемність Договору про надання послуг №0111/23 від 01.11.2023 р.,
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Учасником ФОП Маїк О. Я. у складі тендерної пропозиції надано договір про надання послуг №0111/23 від 01.11.2023 р., який з обох сторін підписано Маїком О. Я.
Відповідно до ч. 3 ст. 238 ЦК України представник не може вчиняти правочин від імені особи, яку він представляє, у своїх інтересах або в інтересах іншої особи, представником якої він одночасно є, за винятком комерційного представництва, а також щодо інших осіб, встановлених законом.
При цьому словосполучення «у своїх інтересах» потрібно розуміти таким чином, що представник не може вчиняти від імені особи, яку він представляє, правочин щодо себе особисто (тобто бути стороною цього правочину) або іншим шляхом на шкоду інтересам довірителя, в тому числі на користь інших осіб, включаючи і тих, представником яких він одночасно є (постанова ВС від 01.02.2023 р. у справі №569/19674/19).
У випадку укладення представником правочину з самим собою довіритель не повинен доводити, що цей правочин укладено не в його інтересах, збитковість правочину, недобросовісність чи нерозумність дій довірителя. По суті, положення ч.3 ст.238 ЦК надають довірителю право визнати недійсним відповідний правочин, незалежно від того на яких умовах він укладений. На довірителя не покладається тягар доведення невигідності умов такого договору, його збитковості. Його укладення не в інтересах довірителя презюмується.
Відповідно до ст. 215 ЦК України Підставою недійсності правочину є недодержання в момент вчинення правочину стороною (сторонами) вимог, які встановлені частинами першою - третьою, п'ятою та шостою статті 203 цього Кодексу.
Згідно ч. 1 ст. 203 ЦК України Зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам.
Згідно ст. 216 ЦК України Недійсний правочин не створює юридичних наслідків, крім тих, що пов'язані з його недійсністю.
Таким чином, зважаючи на недотримання вимог законодавства щодо заборони вчинення правочину представником (директором ТОВ Маїком О. Я.) в своїх інтересах (ФОП Маїка О. Я) такий договір є недійсним, а відтак не може бути до уваги як належне підтвердження вимог тендерної документації щодо матеріально-технічної бази.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 7
Номер: ecbc629210544a5380f747561917b86c
Заголовок пункту скарги: Відсутність двох автомобілів-самоскидів
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Додатком 1 до Тендерної документації Замовник визначив, що Обов’язковим є наявність автомобіля-самоскида, не менше 2 (двох), для поставки товару за адресами постачання Замовнику.
Учасником ФОП Маїк О. Я. надано копію договору про надання послуг №0111/23 від 01.11.2023 р., укладеного між ТОВ «Торгова група Укрресурс» (Виконавець) та ФОП Маїком О. Я. (Замовник), згідно п. 1.1. якого Виконавець приймає на себе зобов’язання з надання, зокрема, послуг автонавантажувача.
Вважаємо, що надані документи не можуть свідчити про виконання вимог Замовника щодо підтвердження наявності 2 автомобілів-самоскидів з огляду на наступне.
У п. 1.1. наданого ФОП Маїк О. Я. договору про надання послуг слово «автонавантажувач» вживається в однині, що згідно з правилами української граматики свідчить про те, що сторони погодили використання лише одного автонавантажувача в рамках даного договору. Жодних інших положень (додатків, додаткових угод) на підтвердження наявності двох автонавантажувачів учасником не надано.
Додатком 1 до Тендерної документації Замовник визначив, що на підтвердження наявності орендованого/згідно договірних відносин обладнання/механізмів, автотранспортного засобу, матеріально-технічної бази учасники надають скан-копії договорів оренди/ надання послуг, тощо та скан-копії документу що посвідчує право власності на автомобіль (свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, тощо).
Тобто у разі залучення Учасником на договірних засадах обладнання/механізмів Замовник визначив два документи, які повинні це підтвердити: відповідний договір та документ, що підтверджує право власності на таке обладнання/механізм. Попри те, що ФОП Маїк О. Я. надав у складі пропозиції два свідоцтва про реєстрацію вантажних самоскидів, договором про надання послуг з власником таких самоскидів (ТОВ «Торгова група Укрресурс») не передбачено (не конкретизовано) використання їх обох.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 8
Номер: 467861fbda8243bfad4793ff7c6bea8c
Заголовок пункту скарги: Недоліки листа-відгуку
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Пунктом 2.1. Додатку 1 Тендерної документації Замовником визначено вимоги до листа-відгуку на підтвердження виконання аналогічного договору. Так, Замовник передбачив, що такий лист-відгук повинен містити «iнформацiю про добросовісне виконання умов договору, відсутність претензій до повноти та якості поставленого товару».
На виконання зазначеного пункту учасник ФОП Маїк О. Я. подав лист-відгук Шевченківської районної адміністрації, в якому зазначено: «Підтверджуємо, що фізична особа-підприємець Маїк Олег Ярославович як Виконавець вчасно та якісно виконував всі зобов’язання за цим Договором. За період співпраці зарекомендував себе з позитивної сторони.»
Водночас, згаданий лист-відгук не містить інформації про «відсутність претензій до повноти та якості поставленого товару», а відтак не може вважатись таким, що відповідає вимогам Тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 9
Номер: 0aeb116d16c3481cb66a424a83f08aef
Заголовок пункту скарги: Недостовірна інформація, зазначена ФОП Маїк О. Я.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Тип порушення: Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 15 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» У разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.
Згідно п. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону.
Так, ФОП Маїк О. Я. у Довідці про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій зазначив Виробничий майданчик по вул. Конюшинній, 30 у м. Львові. Водночас, за інформацією з відкритих джерел (видрук статті NGL.media «Впіймай мене, якщо зможеш. Як колишній очільник Львівської ОДА зміг захопити 11 га землі у Львові» - долучаємо) відомо, що з приводу земельної ділянки 4610136300:05:018:0014, яка розташована за адресою м. Львів, вул. Конюшинна, 30, ведуться численні судові спори (462/1708/23, 462/673/23, 914/490/20 та інші), а також відкрито кримінальне провадження за №12019140060003767 від 16.12.2019 року за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч.1 ст.382, ч.1 ст.366 КК України та № 12024000000000473 від 29.02.2024, за ознаками кримінальних правопорушень, передбачених ч. 3 ст. 362, ч. 2 ст. 364 КК України.
В ухвалі Залізничного районного суду м. Львова від 15.05.2023 р. справа №462/1658/20 зазначено, що «в ході проведення досудового розслідування встановлено, що 22.03.23 року невстановленими особами здійснено самовільне зайняття земельної ділянки №4610136300:05:018:0014 за адресою Конюшинна, 30 шляхом незаконної реєстрації права постійного користування згаданою земельною ділянкою за ТДВ «Львівська автоколона №2207» на підставі акту №179 на постійне користування земельною ділянкою, виданому у 1982 році Автоколоні №2207 Львівського обласного управління вантажного автомобільного транспорту УРСР, правонаступ6ником якої ТДВ «Львівська автоколона №2207» не являється…
В процесі пошуку доказів та інформації для судових справ ТОВ «Львівська автоколона №2207» здобуто інформацію та документи, які вказують на вчинення кримінальних правопорушень, а саме, що на межі земельної ділянки із кадастровим номером 4610136300:05:018:0003 (на якій знаходиться побутово-складська будівля « ІНФОРМАЦІЯ_7 », площею 901,5 м кв., та яка на даний час належить на праві власності ТДВ «Львівська автоколона №2207») накладено земельну ділянку з кадастровим номером 4610136300:05:018:0014, площею 9,4433 га.»
Про те, що інформація з даних судових справ стосується ділянки за адресою м. Львів, вул. Конюшинна, 30, свідчить також Інформація з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, відповідно до якої за параметром пошуку Адреса / Місцезнаходження: Львівська обл., м. Львів, вулиця Конюшинна, земельна ділянка 30, висвітлюється інформація про право власності на нежитлові будівлі ТДВ «Львівська автоколона №2207» .
Також у провадженні Господарського суду Львівської області перебуває справа №914/1455/24 за позовом Львівської обласної державної адміністрації до Львівської міської ради, ТДВ «Львівська автоколона №2207», до ГУ Держгеокадастру у Чернігівській області, до Приватного нотаріуса Львівського міського нотаріального округу Волинської Людмили Василівни про: 1) визнання незаконною та скасування ухвали Львівської міської ради від 03.11.2005 №2748; 2) скасування в Державному земельному кадастрі реєстрації земельної ділянки з кадастровим номером 4610136300:05:018:0014 площею 9,4433 га з одночасним припиненням таким рішенням усіх речових прав, їх обтяжень, зареєстрованих щодо такої земельної ділянки Головним управлінням Держгеокадастру у Чернігівській області; 3) скасування в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно державної реєстрації права комунальної власності за територіальною громадою міста Львова в особі Львівської міської ради на земельну ділянку площею 9,4433 га, кадастровий номер 4610136300:05:018:0014, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2711496046101, з одночасним припиненням речового права; 4) скасування в Державному реєстрі речових прав на нерухоме майно державної реєстрації права постійного користування за Товариством з додатковою відповідальністю «Львівська автоколона №2207» на земельну ділянку площею 9,4433 га, кадастровий номер 4610136300:05:018:0014, реєстраційний номер об`єкта нерухомого майна 2711496046101, з одночасним припиненням речового права.
Водночас, відповідно до відомостей з Державного реєстру речових прав на земельну ділянку по вул. Конюшинній, 30 у м. Львові 19.06.2023 р. накладено арешт, а відтак використання такої ділянки учасником ФОП Маїком Олегом Ярославовичем не вбачається за можливе.
Таким чином, ситуація, за якої учасник подає у складі тендерної пропозиції документи про використання з метою виконання умов тендеру земельної ділянки, стосовно якої з існує спір в тому числі з Львівською міською радою, не вбачається логічним. Замовник ризикує, що його Підрядник в будь-який момент опинитися в ситуації, за якої користування «приміщеннями/територіями з твердим покриттям, в межах Львівської міської територіальної громади» буде неможливим з огляду на накладені арешти та потенційну загрозу втрати будь-яких прав на таку ділянку.
Про існування вказаних обставин Замовника повідомляла адвокат Вовк У. Я., що підтверджується відповідним зверненням, однак Замовником було проігноровано таку інформацію.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 10
Номер: 73dd5b1e5815486dbeb5e7dc221a8b7c
Заголовок пункту скарги: Залучення субпідрядника до виконання договору
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення: Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги: Відповідно до п. 8 розділу ІІІ Тендерної документації залучення субпідрядників до виконання даного договору не передбачається.
Водночас, Учасником ФОП Маїк О. Я. надано копію договору про надання послуг №0111/23 від 01.11.2023 р., укладеного між ТОВ «Торгова група Укрресурс» (Виконавець) та ФОП Маїком О. Я. (Замовник), згідно п. 1.1. якого Виконавець приймає на себе зобов’язання з надання послуг: навантажувально-розвантажувальні роботи, транспортні послуги, послуги навантажувача, послуги по зберіганню сипучих матеріалів за адресою м. Львів, вул Конюшинна, 30.
Окрім цього Учасником ФОП Маїк О. Я. надано копію договору оренди транспортних засобів з екіпажем (водієм) №00909/23 від 09.09.2024 р., укладеного між ТОВ «Компанія Укрграніт» (Орендодавець) та ФОП Маїком О. Я. (Орендар), згідно з яким Орендодавець передає Орендарю в платне користування вантажний автомобіль.
Відтак, значну частину послуг, які потрібно надавати в рамках постачання Товару (а саме навантажувально-розвантажувальні роботи, транспортні послуги, послуги навантажувача, послуги по зберіганню товару), ФОП Маїк О. Я. має намір здійснювати шляхом залучення інших суб’єкта господарювання, що суперечить вимогам тендерної документації.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Порядковий номер пункту скарги: 11
Номер: 9c04beab3b464eb183b113b79d81dc26
Заголовок пункту скарги: Учасником ФОП Маїком О. Я. не дотримано вимог щодо засвідчення перекладу документу
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Так, п. 7 розділу І Тендерної документації передбачено, що Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та підготовлені безпосередньо учасником для участі у цій процедурі закупівлі, викладаються українською мовою.*
*Примітка
Ця вимога не стосується оригіналів або належним чином засвідчених копій оригіналів документів виданих органами державної влади, підприємствами / установами / організаціями іноземних держав. Разом з такими документами обов’язково подається їх переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Згідно ст. 78 ЗУ «Про нотаріат» нотаріус, посадова особа органу місцевого самоврядування, посадовою особою консульської установи України, начальник установи виконання покарань засвідчують справжність підпису на документах, крім тих, які відповідно до закону або за вимогою сторін підлягають нотаріальному посвідченню.
Згідно ст. 79 ЗУ «Про нотаріат» Якщо нотаріус не знає відповідних мов, переклад документа може бути зроблено перекладачем, справжність підпису якого засвідчує нотаріус.
Таким чином, перекладач підписує документ в присутності нотаріусу (підпис означає, що перекладач відповідає за правдивість перекладу даних, що містяться в оригінальному документі). Нотаріус підтверджує справжність підпису перекладача і його кваліфікацію, а також вносить персональні дані перекладача в нотаріальний реєстр.
Водночас ФОП Маїк О. Я. подав у складі своєї пропозиції документ «Analysis report of technical rock salt №3/09» (файл «Звіт про аналіз ориг_англ.pdf»), який перекладено ФОП Комбаліною І. В., справжність підпису якої не засвідчені нотаріально.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір