-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
ДК 021:2015: «34350000-5- Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (34351100-3 автомобільні шини) Шини автомобільні
Відповідно до постанови КМУ №178 від 02 березня 2022 р., установлено, що до припинення чи скасування воєнного стану операції з постачання товарів для заправки (дозаправки) або забезпечення транспорту Збройних Сил, Національної гвардії, Служби безпеки, Служби зовнішньої розвідки, Державної прикордонної служби, Міністерства внутрішніх справ, Державної служби з надзвичайних ситуацій, Управління державної охорони, Державної служби спеціального зв’язку та захисту інформації, інших утворених відповідно до законів військових формувань, їх з’єднань, військових частин, підрозділів, установ або організацій, що утримуються за рахунок коштів державного бюджету, для потреб забезпечення оборони України, захисту безпеки населення та інтересів держави обкладаються податком на додану вартість за нульовою ставкою.
мін. крок: 1% або 19 357.51 UAH
СКАРГА
- Синергія СУЯ.pdf 07.09.2024 21:10
- 0. ВИПИСКА+ОПИС СИНЕРГІЯ СИСТЕМ (3).pdf 07.09.2024 21:10
- 07.09. Головне управління Національної поліції в Одеській області .pdf 07.09.2024 21:10
- 07.09. Головне управління Національної поліції в Одеській області.docx 07.09.2024 21:10
- sign.p7s 07.09.2024 21:12
- рішення від 10.09.2024 № 15028.pdf 10.09.2024 17:37
- Інформація про резолютивну частину рішення від 17.09.2024 №15408.pdf 18.09.2024 14:37
- рішення від 17.09.2024 №15408.pdf 20.09.2024 15:34
- Відповідь на скаргу ГУНП Одеса (остання).docx 13.09.2024 17:26
- Додаток 1 до ТД Кваліфікаційні та інші вимоги до учасника зі змінами.docx 13.09.2024 17:26
- Перелік змін.docx 13.09.2024 17:26
- Перелік змін шини.pdf 13.09.2024 17:26
- Пояснення в АМКУ шини.pdf 13.09.2024 17:26
- Тендерна документація зі змінами.docx 13.09.2024 17:26
- Додаток 3 до ТД Технічні вимоги зі змінами.doc 13.09.2024 17:27
- Перелік змін шини 25.09.2024.pdf 25.09.2024 15:52
- Тендерна документація зі змінами.docx 25.09.2024 15:52
- Додаток 1 до ТД Квал іфікаційні та інші вимоги до учасника зі змінами.docx 25.09.2024 15:52
- Протокол УО від 25.09.2024 №196-5.pdf 25.09.2024 15:52
- Протокол № 196-5 25.09.2024 зміни в тд.docx 25.09.2024 15:52
- Додаток_3_до_ТД_Технічні_вимоги_зі_змінами_2 (1) (1).doc 25.09.2024 15:52
- Перелік змін.docx 25.09.2024 15:52
Пункт скарги
Товар має відповідати встановленим ДСТУ, ТУ діючим в Україні на момент поставки. Учасник повинен мати впроваджену систему управління якістю, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги». (На підтвердження Учасник повинен надати оригінал сертифікату на ім’я учасника чинного на момент подання пропозиції, на систему управління якістю, а саме сфера сертифікації: (торгівля деталями та приладдями для автотранспортних засобів), виданого органом з сертифікації систем менеджменту, акредитованого згідно Реєстру НААУ (Національне агентство з акредитації України - за посиланням у відкритому доступі на офіційному сайті - https://naau.org.ua/reyestr-akreditovanix-oov/) на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1, який засвідчує, що система управління якістю учасника відповідає вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT).
У випадку терміну дії Сертифікату більше року, він має бути наданий разом з документом, що підтверджує проведення аудиту відповідним органом із сертифікації, який має відповідні повноваження щодо дотримання учасником вимог стандарту ДСТУ EN ISO 9001:2015.
Учасник повинен надати оригінал документу (атестат про акредитацію та сферу акредитації), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації в «Національному агентстві з акредитації України».
Додатково у складі пропозиції надається договір з органом сертифікації про проведення сертифікації учасника, ліцензійну угоду з органом сертифікації на право застосування сертифікату, звіт аудиту, затверджений органом сертифікації про проведення сертифікації учасника.
Вимога щодо надання у складі Пропозиції документів, що підтверджують впровадження системи управління якістю згідно ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) – є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки у Скаржника сертифіковано впроваджену систему згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT)
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає в себе версію стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), що зазначено в Настанові про введення системи управління якістю. Таким чином, дані стандарти є ідентичними, дублюючими та ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає, при розробці системи управління якості на підприємстві, вимоги, передбачені в стандарті ДСТУ ISO 9001:2015, IDT.
За посиланням http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=79941 міститься інформація, яка підтверджує, що "Посиланням на документи", відповідно до яких розроблено стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) є Вимоги, передбачені стандартами: ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT) та ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги. Поправка;
(Скаржник надає копію сертифікату на систему управління якістю, зареєстрованого в реєстрі ОС ДП «Київстандартметрологія», який засвідчує, що система управління якістю стосовно, в тому числі, торгівля деталями та приладдями для автотранспортних засобів, яку здійснює ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» згідно з чинними в Україні нормативними документами відповідає вимогам ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).)
Скаржник вважає за необхідне не обмежувати конкуренцію та надати можливість брати участь у закупівлі Учасникам, які мають Сертифікат згідно ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
-
Назва доказу:
СЕРТИФІКАТ 9001:2018
-
Повʼязаний документ:
Синергія СУЯ.pdf
-
керуючись п. 55-59 Особливостей, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги та вимоги, які порушують чинні норми Особливостей та Закону, а саме статтю 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», ПКМУ № 157 від 17.02.2023 року та ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 року. ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника: – Головне управління Національної поліції в Одеській області внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних вимог у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-09-03-008499-a, за предметом ДК 021:2015: «34350000-5- Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (34351100-3 автомобільні шини)
Для якісного та своєчасного постачання товару та безпечності ланцюга постачання, Учасник повинен мати впроваджену систему управління безпекою ланцюга постачання, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 28001:2009 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Найкраща практика запровадження безпеки ланцюга постачання, оцінка та плани. Вимоги та настанови». На підтвердження Учасник повинен надати оригінал сертифікату на ім’я учасника чинного на момент подання пропозиції, на систему управління якістю, а саме сфера сертифікації: ( торгівля деталями та приладдям для автотранспортних засобів), виданого органом з сертифікації систем менеджменту, який засвідчує, що система управління безпекою ланцюга постачання відповідає вимогам ДСТУ ISO 28001:2009 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Найкраща практика запровадження безпеки ланцюга постачання, оцінка та плани. Вимоги та настанови». (ISO 28001:2007, IDT).
У випадку терміну дії Сертифікату більше року, він має бути наданий разом з документом, що підтверджує проведення аудиту відповідним органом із сертифікації, який має відповідні повноваження щодо дотримання учасником вимог стандарту (ДСТУ ISO 28001:2009);
Додатково у складі пропозиції надається ліцензійну угоду з органом сертифікації на право застосування сертифікату, звіт аудиту, затверджений органом сертифікації про проведення сертифікації учасника.
Вимога щодо надання у складі Пропозиції документів, що підтверджують впровадження впроваджену систему управління безпекою ланцюга постачання, яка відповідає вимогам ДСТУ ISO 28001:2009 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Найкраща практика запровадження безпеки ланцюга постачання, оцінка та плани. Вимоги та настанови». – є дискримінаційною та такою, що обмежує Скаржника в праві на участь, оскільки вимога не стосується оголошеної замовником закупівлв та оскільки Скаржник не впроваджував на підприємстві відповідний стандарт.
Відповідно до тексту зазначеного стандарту вимогам ДСТУ ISO 28001:2009 «Системи управління безпекою ланцюга постачання. Найкраща практика запровадження безпеки ланцюга постачання, оцінка та плани. Вимоги та настанови» за посиланням https://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page.html?id_doc=78814:
1 СФЕРА ЗАСТОСУВАННЯ
Цей стандарт подає вимоги та настанови для організацій у міжнародних ланцюгах постачання стосовно
— розроблення та запровадження процесів убезпечення ланцюга постачання;
— установлення та документування мінімального рівня безпеки в межах ланцюга(-ів) постачання чи сегмента ланцюга постачання;
— допомоги у досягненні застосовних критеріїв діяльності уповноваженого економічного оператора, які викладено в Рамкових стандартах щодо убезпечення та сприяння глобальній торгівлі Всесвітньої митної організації та в досягненні відповідності національним програмам убезпечення ланцюга постачання.
Крім того, цей стандарт установлює певні вимоги до документації, які полегшуватимуть перевіряння.
Користувачі цього стандарту
— визначатимуть частину міжнародного ланцюга постачання, у межах якої вони встановлюють рівень безпеки (див. 4.1);
— оцінюватимуть безпеку в цій частині міжнародного ланцюга постачання та розроблятимуть адекватні заходи протидії;
— розроблятимуть та виконуватимуть план убезпечення ланцюга постачання;
— навчатимуть персонал служби безпеки виконувати свої обов’язки, пов’язані з безпекою.
Варто зазначити, що Скаржник є резидентом України та місцезнаходження Скаржника зареєстровано на території України.
Так само і Замовник знаходиться і здійснює свою діяльність на території України.
Поставки товару здійснюються зі складу учасника на склад замовника, тобто по території України.
Відповідно до пункту 4.3. розділу І тендерної документації:
Місце поставки товару: відповідно до документації: м. Одеса (буде повідомлено переможцю при підписанні договору).
Таким чином, в контексті даної закупівлі товару ні про які міжнародні ланцюги постачання не може йти мова, а отже вимога щодо впровадження у учасників системи міжнародних ланцюгів постачання – є надмірною та такою, що носить обмежувальний характер.
-
Назва доказу:
виписка з єдр
-
Повʼязаний документ:
0. ВИПИСКА+ОПИС СИНЕРГІЯ СИСТЕМ (3).pdf
-
керуючись п. 55-59 Особливостей, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги та вимоги, які порушують чинні норми Особливостей та Закону, а саме статтю 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», ПКМУ № 157 від 17.02.2023 року та ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 року. ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника: – Головне управління Національної поліції в Одеській області внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних вимог у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-09-03-008499-a, за предметом ДК 021:2015: «34350000-5- Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (34351100-3 автомобільні шини)
№ з/п **Найменування товару *Виробник *Торгова марка та модель **Призначення використання за сезоном Кількість шт. **Індекс навантаження **Індекс швидкості **Зчеплення на мокрій поверхні **Паливна економічність **Рівень шумності
3 Шина 185/65 R15 зима 48 88 H C D 70
4 Шина 195/65 R15 зима 44 91 H B E 70
5 Шина 235/75 R15 зима 4 109 T D D 72
11 Шина 225/65 R16C зима 12 112/110 T E F 71
13 Шина 215/60 R17C зима 8 109/107 T E E 72
16 Шина 255/60 R18 зима 4 112 H D D 73
17 Шина 285/50R20 Bridgestone Blizzak DM-V3 зима 2 116 T E E 75
ВСЬОГО
* Інформація зазначається Учасником.
**Еквівалентом наданих товарів в розумінні даної документації є товари, які абсолютно співпадають з технічними характеристиками товарів, що є предметом закупівлі
Скаржник планує запропонувати Замовнику по позиціям 3,4,5,11,13,16 наступні автомобільні шини з наступними показниками/характеристиками:
№ з/п **Найменування товару *Виробник *Торгова марка та модель **Призначення використання за сезоном Кількість шт. **Індекс навантаження **Індекс швидкості **Зчеплення на мокрій поверхні **Паливна економічність **Рівень шумності
3 Шина 185/65 R15
зима 48 88 H C D 69 (шина тихіша, а отже краща за 70 Дб)
4 Шина 195/65 R15
зима 44 91 H B D (вища за «Е», тобто краща) 69 (шина тихіша, а отже краща за 70 Дб)
5 Шина 235/75 R15
зима 4 109 T С (вища за «D», тобто краща) D 72
11 Шина 225/65 R16C
зима 12 112/110 T С (вища за «Е», тобто краща) С (вища за «F», тобто краща) 71
13 Шина 215/60 R17C
зима 8 109/107 T С (вища за «Е», тобто краща) B (вища за «Е», тобто краща) 68 (шина тихіша, а отже краща за 72 Дб)
16 Шина 255/60 R18
зима 4 112 H B (вища за «D», тобто краща) D 72 (шина тихіша, а отже краща за 73 Дб)
Згідно з діючими нормами ЄС про маркування шин, шини для легкових та легковантажних автомобілів повинні мати додаткову етикетку із зазначенням таких ключових характеристик:
I. Паливна економічність
Чим менше шина витрачає енергії під час кочення, тим менше палива потрібно для продовження руху. У легкового автомобіля тертя шини з поверхнею дороги може поглинути близько 20% необхідної енергії, у вантажного автомобіля - до 30%.
Рівень опору коченню оцінюється за шкалою від А до G
А - найбільш ефективний показник (максимальна паливна економічність)
G - найменш ефективний показник (мінімальна паливна економічність)
Вибір шин з кращими показниками призводить до зниження споживання палива. Різниця між двома класами опору коченню проявляється в різниці витрат палива об'ємом близько 0,1 літрів на 100 кілометрів. Результати залежать від типу автомобіля та кліматичних умов.
II. Зчеплення на мокрій дорозі
Визначає здатність шини утримуватися на дорозі в умовах мокрого дорожнього покриття.
Оцінюється за шкалою від А до G
А - найбільш безпечний показник (максимальний рівень зчеплення шин)
G - найменш безпечний показник (мінімальний рівень зчеплення шин)
Вибір шин з кращими показниками зчеплення на мокрій дорозі призводить до підвищення ефективності гальмування на мокрій поверхні і, відповідно, до підвищення безпеки водіння. Різниця гальмівного шляху автомобілів на шинах класу G і А може досягати 18 м (на мокрій дорозі, для середнього легкового автомобіля, що рухається зі швидкістю 80 км/год).
III. Рівень шуму
Вказує на зовнішній шум, створюваний проїжджаючим автомобілем. Шум, що створюють шини від контакту з дорогою, може становити від 50 до 80% загального шуму автомобіля. Однак слід пам'ятати, що загальний шум, створюваний автомобілем, залежить, у тому числі, і від характеру дорожнього покриття.
Оцінка рівня шуму класифікується за трьома класами у вигляді однієї, двох або трьох звукових хвиль. Чим більше хвиль, тим гучніша шина
1 чорна хвиля - тиха шина (як мінімум на 3 db нижче граничного значення для Європи)
2 чорних хвилі - помірно гучна шина (між граничним значенням і рівнем, нижчим від нього на 3 db)
3 чорних хвилі - гучна шина (вище граничного значення для Європи)
Показники паливної економічності, зчеплення на мокрій дорозі та рівня шуму автомобільних шин, які планує Запропонувати Скаржник Є КРАЩИМИ від тих показників, що вимагає Замовник, тому Скаржник вважає, що такі автомобільні шини не можуть вважатися гіршими.
Вважаємо, що Замовник не довів та документально не підтвердив встановлення показників паливної економічності, зчеплення на мокрій дорозі та рівня шуму.
За таких обставин, прийняти участь у закупівлі зможуть лише ті учасники, які зможуть запропонувати Замовнику автомобільні шини з конкретно визначеними в документації показниками паливної економічності, зчеплення на мокрій дорозі та рівня шуму, отже Замовник обмежив в праві на участь тих учасників, що можуть запропонувати:
- Шини, які мають БІЛЬШУ паливну економічність – що призведе до економії палива;
- Шини, які мають ВИЩИЙ показник зчеплення з мокрою поверхнею, що призведе до більшої безпеки пасажирів та водія на дорозі;
- Щини, які мають НИЖЧИЙ рівень шуму, що призведе до збереження навколишнього середовища.
Тому, просимо Комісію зобов’язати Замовника вилучити із тендерної документації обмеження щодо показників паливної економічності, зчеплення на мокрій дорозі та рівня шуму та дозволити приймати участь у закупівлі тим учасникам, які мають можливість запропонувати Замовнику шини з кращими показниками.
-
Назва доказу:
ЕТИКЕТКИ ТОВАРУ НАЯВНІ В ТЕКСТОВОМУ ФАЙЛІ СКАРГИ
-
Повʼязаний документ:
07.09. Головне управління Національної поліції в Одеській області.docx
-
керуючись п. 55-59 Особливостей, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги та вимоги, які порушують чинні норми Особливостей та Закону, а саме статтю 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», ПКМУ № 157 від 17.02.2023 року та ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 року. ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника: – Головне управління Національної поліції в Одеській області внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних вимог у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-09-03-008499-a, за предметом ДК 021:2015: «34350000-5- Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (34351100-3 автомобільні шини)
«На підтвердження можливості утилізації шин у складі пропозиції учасник надає договір на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами (договір про надання послуг зі збирання, перевезення та зберігання окремих видів відходів (шин) для передачі їх на подальшу утилізацію чи видалення) чинний до кінця 2024 року та акт(и)-виконання (як приклад здійснення таких операцій в 2024 році).
До договору обов'язково надати наступні документи, які підтверджують повноваження підприємства, з яким укладено договір на здійснення операцій у сфері поводження з небезпечними відходами, а саме: ліцензію на поводження з небезпечними відходами, атестат виробництва, ліцензію або витяг з лецінзійного реєстру на внутрішні перевезення небезпечних вантажів та небезпечних відходів вантажними автомобілями, сертифікат ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю. Вимоги» (ISO 9001:2015, IDT), сертифікат ДСТУ ISO14001:2015 «Системі екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування»., сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 «Система управління охороною здоров’я та безпекою праці».»
Відповідно до статті 1 ЗУ “Про публічні закупівлі”:
“25) публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом;
33) технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги;
34) товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів;”
Слід зазначити, що утилізація відходів не є предметом закупівлі, в тому числі не є послугою, пов’язаною з постачанням таких товарів.
Вважаємо, що встановлення у Документації наведеної вище вимоги Документації суперечить положенням законодавства, оскільки не стосується предмету закупівлі.
-
Назва доказу:
текст скарги
-
Повʼязаний документ:
07.09. Головне управління Національної поліції в Одеській області.docx
-
керуючись п. 55-59 Особливостей, вважаємо, що тендерна документація Замовника містить дискримінаційні вимоги та вимоги, які порушують чинні норми Особливостей та Закону, а саме статтю 5 Закону «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників» та частину 4 статті 22 «Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників», ПКМУ № 157 від 17.02.2023 року та ПКМУ № 1178 від 12.10.2022 року. ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника: – Головне управління Національної поліції в Одеській області внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних вимог у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-09-03-008499-a, за предметом ДК 021:2015: «34350000-5- Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності (34351100-3 автомобільні шини)