-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Бензин А-95
Завершена
192 090.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 960.45 UAH
мін. крок: 0.5% або 960.45 UAH
Період оскарження:
03.09.2024 12:14 - 22.09.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП
СКАРГА
Номер:
70574977a59844c3a1b74c844f09f0db
Ідентифікатор запиту:
UA-2024-09-03-004805-a.c1
Назва:
СКАРГА
Скарга:
Пов'язані документи:
Учасник
- Сертифікат_паспорт_декларація_Бензин_А_95_Energy_.pdf 05.09.2024 11:14
- скарга у текстовому форматі.docx 05.09.2024 11:14
- Дог. з НТК Авіас.pdf 05.09.2024 11:14
- СКАРГА 05.09.24 1.pdf 05.09.2024 11:14
- Карта-Схема.pdf 05.09.2024 11:14
- Синергія СУЯ 2018.pdf 05.09.2024 11:14
- Зразки талонів АВІАС.pdf 05.09.2024 11:14
- sign.p7s 05.09.2024 11:18
- рішення від 09.09.2024 № 14949.pdf 09.09.2024 15:04
- Інформація про резолютивну частину рішення від 16.09.2024 № 15306.pdf 17.09.2024 12:57
- рішення від 16.09.2024 № 15306.pdf 19.09.2024 16:39
- Додаток 2 Технічна специфікація.doc 09.09.2024 15:49
- Додаток 5 Проект договору.docx 09.09.2024 15:49
- Тендерна документація.doc 09.09.2024 15:49
- Перелік змін_від 20.09.2024.doc 20.09.2024 11:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
05.09.2024 12:00
Дата розгляду скарги:
16.09.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
09.09.2024 15:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
19.09.2024 16:39
Дата виконання рішення Замовником:
20.09.2024 11:21
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Задоволено
Пункт скарги
Порядковий номер пункту скарги:
1
Номер:
0e69d5e2b58b421d9a0a2ea2d7af6004
Заголовок пункту скарги:
дискримінаційна умова щодо надання учасниками у складі пропозиції сертифікату відповідності виданого учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Тип порушення:
Технічна специфікація предмета закупівлі
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Технічної специфікації Додатку 2 визначена: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) на закупівлю: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95)» та встановлено Документи, що підтверджують якість, технічні та інші вимоги до Товару, що надаються учасником у складі пропозиції:
«2.1. Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічну умови» на бензин А-95 ( далі – паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності.»
Вимога щодо надання у складі пропозиції сертифікату відповідності на палива який виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності (а отже на ім’я Учасника) – є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Відповідну вимогу зможуть виконати виключно підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи. Підприємства, які здійснюють трейдерську діяльність та мають великий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів – не зможуть виконати відповідну вимогу.
Сертифікат відповідності, що підтверджує відповідність встановленим діючим законодавством України вимогам якості - видаються підприємству заводу-виробника на підставі укладеного договору з органом з оцінки відповідності, а не учасники, які здійснюють діяльність з продажу талонів для заправки паливом через АЗС.
Вимагаючи наявність сертифікатів відповідності, виданих на ім’я учасника – Замовник дискримінує всіх учасників торгів, які не мають прямих відносин з виробником, а співпрацюють з уповноваженими на продаж талонів. Замовник дискримінує учасників, які не мають відповідних документів. Дані документи якості запропонованого товару видаються безпосередньо виробнику, а не Учаснику, який не виступає виробником. Наведеною вимогою Замовник дискримінує учасників які діють на умовах партнерських договорів та значною мірою зменшує коло потенційних учасників.
На підтвердження та засвідчення якості продукції у складі пропозиції може бути наданий сертифікат відповідності та декларації про відповідність палива, чого є цілком достатньо для встановлення походження товару, але вони видані не на ім’я учасника.
На відповідність п. 56 Особливостей - Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази надаємо:
- Сертифікат відповідності що підтверджує відповідність Бензину А-95 вимогам ДСТУ 7687:2015 (Додаток № 1 до скарги), виданий на ім’я підприємства – заводу виробника Товару ПАТ «УКРТАТНАФТА»;
- Паспорт якості що підтверджує відповідність палива Бензину А-95 ДСТУ 7687:2015 (Додаток № 1 до скарги), виданий на ім’я підприємства – заводу виробника Товару ПАТ «УКРТАТНАФТА»;
- Декларації про відповідність Технічному регламенту щодо вимог автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 на Бензин А-95 (Додаток № 1 до скарги), виданий на ім’я підприємства – заводу виробника Товару ПАТ «УКРТАТНАФТА».
Отже, наведена вимога значно звужує коло тих учасників які не мають такого роду документів, окрім тих, які є виробниками товару або власниками нафтобаз.
Замовник дискримінує учасників, які не мають відповідних документів. Дані документи якості запропонованого товару видаються безпосередньо виробнику, а не Учаснику, який не виступає виробником. Наведеною вимогою Замовник дискримінує учасників які діють на умовах партнерських договорів та значною мірою зменшує коло потенційних учасників. Вище наведені вимоги адаптовані під підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи та унеможливлює участь підприємств які працюють по принципу трейдера та мають чималий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів.
Отже, наведена вимога значно звужує коло тих учасників які не мають такого роду документів, окрім тих, які є виробниками товару або власниками нафтобаз. Зокрема, учасники, які діють на умовах партнерських договорів не взмозі будуть прийняти участь при встановленні даної вимоги, а це свідчить про порушення основних принципів проведення публічних закупівель, зокрема створює недобросовісну конкуренції серед учасників, у якій прийматиме участь мала кількість учасників.
На підтвердження якості товару, а також на підтвердження походження товару у складі пропозиції може бути наданий сертифікат відповідності, паспорт якості, а також декларація про відповідність, чого є цілком достатньо для встановлення походження товару (Додаток № 1 до скарги), але вони видані не на ім’я учасника.
Отже, наведена вимога значно звужує коло тих учасників які не мають такого роду документів, окрім тих, які є виробниками товару або власниками нафтобаз.
Потенційний учасник має партнерські відносини, які надають право Скаржнику здійснювати перепродаж талонів (скрет-карт) мережі АЗС Авіас. На виконання п. 56 Особливостей - якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази.
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 2 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС:
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, В порядку та на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс» зразка (далі - Товар), які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму.
Відповідно до п. 1.2. Договору, Передача пального здійснюється на умовах EXW- АЗС партнерів Продавця (відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню термінів "Інкотермс-2010") (далі- АЗС), перелік яких надає Продавець. Передача пального здійснюється по факту пред'явлення Покупцем або контрагентом Покупця Користувачем бланку-дозволу внутрішнього обігу (далі - Користувач), емітованого мережею АЗС «Авіас» (далі - Бланк).
Відповідно до п. 1.3. Договору, Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента нa одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов'язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше).
Відповідно до п. 1.4. Договору, Право власності на пальне переходить до Покупця в момент передачі Бланків Продавцем.
«2.1. Сертифікат відповідності Технічному регламенту щодо вимог до автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 Бензини автомобільні Євро. Технічну умови» на бензин А-95 ( далі – паливо), виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності.»
Вимога щодо надання у складі пропозиції сертифікату відповідності на палива який виданий Учаснику уповноваженим (акредитованим) органом з оцінки відповідності (а отже на ім’я Учасника) – є дискримінаційною та такою, що обмежує коло учасників. Відповідну вимогу зможуть виконати виключно підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи. Підприємства, які здійснюють трейдерську діяльність та мають великий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів – не зможуть виконати відповідну вимогу.
Сертифікат відповідності, що підтверджує відповідність встановленим діючим законодавством України вимогам якості - видаються підприємству заводу-виробника на підставі укладеного договору з органом з оцінки відповідності, а не учасники, які здійснюють діяльність з продажу талонів для заправки паливом через АЗС.
Вимагаючи наявність сертифікатів відповідності, виданих на ім’я учасника – Замовник дискримінує всіх учасників торгів, які не мають прямих відносин з виробником, а співпрацюють з уповноваженими на продаж талонів. Замовник дискримінує учасників, які не мають відповідних документів. Дані документи якості запропонованого товару видаються безпосередньо виробнику, а не Учаснику, який не виступає виробником. Наведеною вимогою Замовник дискримінує учасників які діють на умовах партнерських договорів та значною мірою зменшує коло потенційних учасників.
На підтвердження та засвідчення якості продукції у складі пропозиції може бути наданий сертифікат відповідності та декларації про відповідність палива, чого є цілком достатньо для встановлення походження товару, але вони видані не на ім’я учасника.
На відповідність п. 56 Особливостей - Якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази надаємо:
- Сертифікат відповідності що підтверджує відповідність Бензину А-95 вимогам ДСТУ 7687:2015 (Додаток № 1 до скарги), виданий на ім’я підприємства – заводу виробника Товару ПАТ «УКРТАТНАФТА»;
- Паспорт якості що підтверджує відповідність палива Бензину А-95 ДСТУ 7687:2015 (Додаток № 1 до скарги), виданий на ім’я підприємства – заводу виробника Товару ПАТ «УКРТАТНАФТА»;
- Декларації про відповідність Технічному регламенту щодо вимог автомобільних бензинів, дизельного, суднових та котельних палив та ДСТУ 7687:2015 на Бензин А-95 (Додаток № 1 до скарги), виданий на ім’я підприємства – заводу виробника Товару ПАТ «УКРТАТНАФТА».
Отже, наведена вимога значно звужує коло тих учасників які не мають такого роду документів, окрім тих, які є виробниками товару або власниками нафтобаз.
Замовник дискримінує учасників, які не мають відповідних документів. Дані документи якості запропонованого товару видаються безпосередньо виробнику, а не Учаснику, який не виступає виробником. Наведеною вимогою Замовник дискримінує учасників які діють на умовах партнерських договорів та значною мірою зменшує коло потенційних учасників. Вище наведені вимоги адаптовані під підприємства, які мають власні нафтопереробні заводи та унеможливлює участь підприємств які працюють по принципу трейдера та мають чималий досвід у виконанні подібних поставок нафтопродуктів.
Отже, наведена вимога значно звужує коло тих учасників які не мають такого роду документів, окрім тих, які є виробниками товару або власниками нафтобаз. Зокрема, учасники, які діють на умовах партнерських договорів не взмозі будуть прийняти участь при встановленні даної вимоги, а це свідчить про порушення основних принципів проведення публічних закупівель, зокрема створює недобросовісну конкуренції серед учасників, у якій прийматиме участь мала кількість учасників.
На підтвердження якості товару, а також на підтвердження походження товару у складі пропозиції може бути наданий сертифікат відповідності, паспорт якості, а також декларація про відповідність, чого є цілком достатньо для встановлення походження товару (Додаток № 1 до скарги), але вони видані не на ім’я учасника.
Отже, наведена вимога значно звужує коло тих учасників які не мають такого роду документів, окрім тих, які є виробниками товару або власниками нафтобаз.
Потенційний учасник має партнерські відносини, які надають право Скаржнику здійснювати перепродаж талонів (скрет-карт) мережі АЗС Авіас. На виконання п. 56 Особливостей - якщо оскаржуються умови тендерної документації, разом із скаргою повинно бути завантажене документальне підтвердження/докази.
На підтвердження вищезазначеної інформації надаємо Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 2 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС:
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, В порядку та на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс» зразка (далі - Товар), які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму.
Відповідно до п. 1.2. Договору, Передача пального здійснюється на умовах EXW- АЗС партнерів Продавця (відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню термінів "Інкотермс-2010") (далі- АЗС), перелік яких надає Продавець. Передача пального здійснюється по факту пред'явлення Покупцем або контрагентом Покупця Користувачем бланку-дозволу внутрішнього обігу (далі - Користувач), емітованого мережею АЗС «Авіас» (далі - Бланк).
Відповідно до п. 1.3. Договору, Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента нa одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов'язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше).
Відповідно до п. 1.4. Договору, Право власності на пальне переходить до Покупця в момент передачі Бланків Продавцем.
×
-
Назва доказу:
зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів АВІАС.pdf
-
-
Назва доказу:
Договіо
-
Повʼязаний документ:
Дог. з НТК Авіас.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДЕНИЦЬКА ЛІКАРНЯ" МЕДЕНИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-09-03-004805-a за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09132000-3 Бензин (Бензин А-95).
Порядковий номер пункту скарги:
2
Номер:
434c2eaa243a4ebd845d6fa89654ba78
Заголовок пункту скарги:
дискримінаційна умова щодо наявності не менше 2 АЗС /чи АЗС партнера у м. Дрогобич
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Технічної специфікації Додатку 2 визначена: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) на закупівлю: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95)» та встановлено Документи, що підтверджують якість, технічні та інші вимоги до Товару, що надаються учасником у складі пропозиції:
«5. Спецтранспорт Замовника здійснює робочі маршрути в межах м. Дрогобича, відповідно в учасника має бути обов’язкова наявність не менше 2 АЗС /чи АЗС партнера у м. Дрогобич, про що учасник надає письмове підтвердження у складі пропозиції.»
Вимагаючи від учасників вимоги щодо обов’язкової наявності АЗС-мережі «обов’язкова наявність не менше 2 АЗС /чи АЗС партнера у м. Дрогобич» - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Вимогою щодо наявності АЗС «обов’язкова наявність не менше 2 АЗС /чи АЗС партнера у м. Дрогобич», Замовник обмежує конкуренцію та встановлює вимогу щодо місцезнаходження АЗС, які зможе задовільнити виключно одна мережа АЗС.
Скаржник надає до Скарги Карту-Схему, на якій зображено місцезнаходження АЗС на карті, яку може запропонувати Скаржник та яка знаходиться ЗА МЕЖАМИ адміністративно-територіальних меж міста Дрогобич.
За таких умов взяти участь у закупівлі зможуть лише ОДИН учасник, який може запропонувати наявність не менше 2 АЗС /чи АЗС партнера у м. Дрогобич, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Скаржник може запропонувати АЗС мережі Авіас у кількості 1 АЗС, яка знаходяться на відстані до 1,63 км від адміністративно-територіальних межі міста Дрогобич, а саме за адресами:
1) ANP - с. Почаєвичі, вул. І. Білозіра, 25.
На виконання потреб замовника, пропонуємо здійснити постачання палива через мережу АЗС Авіас, які знаходиться на відстані 1,63 км від адміністративно-територіальних меж міста Дрогобич, а отже встановлена вимога Замовника в частині наявності САМЕ не менше 2 АЗС /чи АЗС партнера у м. Дрогобич АЗС на відстані до 1,63 км від адміністративно-територіальних межі міста Дрогобич - є обмежувальною та дискримінаційною, та такою що суперечить п. 29 Особливостей, в частині наявності матеріально-технічної бази Скаржника.
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особлливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Скаржник на виконання п. 56 Особливостей та на підтвердження наданої інформації, надає партнерський договір з продавцем талонів мережі АЗС Авіас, з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» на підставі Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС:
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, В порядку та на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс» зразка (далі - Товар), які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму.
Відповідно до п. 1.3. Договору, Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента нa одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов'язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше).
Відповідно до п. 1.4. Договору, Право власності на пальне переходить до Покупця в момент передачі Бланків Продавцем..
Відповідно до п. 1.2. Договору, Передача пального здійснюється на умовах EXW- АЗС партнерів Продавця (відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню термінів "Інкотермс-2010") (далі- АЗС), перелік яких надає Продавець. Передача пального здійснюється по факту пред'явлення Покупцем або контрагентом Покупця Користувачем бланку-дозволу внутрішнього обігу (далі - Користувач), емітованого мережею АЗС «Авіас» (далі - Бланк).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 2 до скарги.
Скаржник вимагає зменшити кількість АЗС та виключити дискримінаційну вимогу щодо наявності АЗС в м. Дрогобич, та дозволити прийняти участь у закупівлі учасникам, мережа АЗС якого знаходиться на відстані до 1,63 км від адміністративно-територіальних межі міста Дрогобич.
«5. Спецтранспорт Замовника здійснює робочі маршрути в межах м. Дрогобича, відповідно в учасника має бути обов’язкова наявність не менше 2 АЗС /чи АЗС партнера у м. Дрогобич, про що учасник надає письмове підтвердження у складі пропозиції.»
Вимагаючи від учасників вимоги щодо обов’язкової наявності АЗС-мережі «обов’язкова наявність не менше 2 АЗС /чи АЗС партнера у м. Дрогобич» - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Вимогою щодо наявності АЗС «обов’язкова наявність не менше 2 АЗС /чи АЗС партнера у м. Дрогобич», Замовник обмежує конкуренцію та встановлює вимогу щодо місцезнаходження АЗС, які зможе задовільнити виключно одна мережа АЗС.
Скаржник надає до Скарги Карту-Схему, на якій зображено місцезнаходження АЗС на карті, яку може запропонувати Скаржник та яка знаходиться ЗА МЕЖАМИ адміністративно-територіальних меж міста Дрогобич.
За таких умов взяти участь у закупівлі зможуть лише ОДИН учасник, який може запропонувати наявність не менше 2 АЗС /чи АЗС партнера у м. Дрогобич, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, у тому числі, Скаржника.
Скаржник може запропонувати АЗС мережі Авіас у кількості 1 АЗС, яка знаходяться на відстані до 1,63 км від адміністративно-територіальних межі міста Дрогобич, а саме за адресами:
1) ANP - с. Почаєвичі, вул. І. Білозіра, 25.
На виконання потреб замовника, пропонуємо здійснити постачання палива через мережу АЗС Авіас, які знаходиться на відстані 1,63 км від адміністративно-територіальних меж міста Дрогобич, а отже встановлена вимога Замовника в частині наявності САМЕ не менше 2 АЗС /чи АЗС партнера у м. Дрогобич АЗС на відстані до 1,63 км від адміністративно-територіальних межі міста Дрогобич - є обмежувальною та дискримінаційною, та такою що суперечить п. 29 Особливостей, в частині наявності матеріально-технічної бази Скаржника.
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особлливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Скаржник на виконання п. 56 Особливостей та на підтвердження наданої інформації, надає партнерський договір з продавцем талонів мережі АЗС Авіас, з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» на підставі Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 1 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС:
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, В порядку та на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс» зразка (далі - Товар), які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму.
Відповідно до п. 1.3. Договору, Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента нa одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов'язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше).
Відповідно до п. 1.4. Договору, Право власності на пальне переходить до Покупця в момент передачі Бланків Продавцем..
Відповідно до п. 1.2. Договору, Передача пального здійснюється на умовах EXW- АЗС партнерів Продавця (відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню термінів "Інкотермс-2010") (далі- АЗС), перелік яких надає Продавець. Передача пального здійснюється по факту пред'явлення Покупцем або контрагентом Покупця Користувачем бланку-дозволу внутрішнього обігу (далі - Користувач), емітованого мережею АЗС «Авіас» (далі - Бланк).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 2 до скарги.
Скаржник вимагає зменшити кількість АЗС та виключити дискримінаційну вимогу щодо наявності АЗС в м. Дрогобич, та дозволити прийняти участь у закупівлі учасникам, мережа АЗС якого знаходиться на відстані до 1,63 км від адміністративно-територіальних межі міста Дрогобич.
×
-
Назва доказу:
Договір
-
Повʼязаний документ:
Дог. з НТК Авіас.pdf
-
-
Назва доказу:
Карта-схема місцезнаходження АЗС
-
Повʼязаний документ:
Карта-Схема.pdf
-
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів АВІАС.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДЕНИЦЬКА ЛІКАРНЯ" МЕДЕНИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-09-03-004805-a за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09132000-3 Бензин (Бензин А-95).
Порядковий номер пункту скарги:
3
Номер:
b82c196ccb9345f89a1b36aaadb9c317
Заголовок пункту скарги:
дискримінаційна умова щодо наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони)
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Технічної специфікації Додатку 2 визначена: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) на закупівлю: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95)» та встановлено Документи, що підтверджують якість, технічні та інші вимоги до Товару, що надаються учасником у складі пропозиції:
«На підтвердження цього учасник повинен подати:
- підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони).»
Вимагаючи надання у складі пропозиції підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Скаржник, як постачальник палива, не має підтверджуючи документи щодо права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг), проте має партнерські договори, які дозволяють йому здійснювати продаж палива (талонів) для потреб Замовників через мережі АЗС партнерів.
При цьому відповідно до положень Господарського кодексу України, кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. У стислі строки, які надані для підготовки участі у торгах, нафтотрейдери не мають змогу змінити спосіб господарювання аби виконати ці дискримінаційні вимоги, щодо наявності в учасника ліцензійного договору на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг).
Для введення господарської діяльності з постачання палива ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» відсутність права на використання об’єктів інтелектуальної власності не перешкоджає виконувати свої зобов’язання за договорами, укладеними за результатом аналогічних закупівель.
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару.
Оскільки Замовник вимагає від учасників наявність мережі АЗС, плануємо, в тому числі, запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас за адресами:
Авіас: с. Почаєвичі, вул. І. Білозіра, 25
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особлливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Скаржник на виконання п. 56 Особливостей та на підтвердження наданої інформації, надає партнерський договір з продавцем талонів мережі АЗС Авіас, з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» на підставі Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 3 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС:
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, В порядку та на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс» зразка (далі - Товар), які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму.
Відповідно до п. 1.3. Договору, Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента нa одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов'язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше).
Відповідно до п. 1.4. Договору, Право власності на пальне переходить до Покупця в момент передачі Бланків Продавцем..
Відповідно до п. 1.2. Договору, Передача пального здійснюється на умовах EXW- АЗС партнерів Продавця (відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню термінів "Інкотермс-2010") (далі- АЗС), перелік яких надає Продавець. Передача пального здійснюється по факту пред'явлення Покупцем або контрагентом Покупця Користувачем бланку-дозволу внутрішнього обігу (далі - Користувач), емітованого мережею АЗС «Авіас» (далі - Бланк).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 3 до скарги.
«На підтвердження цього учасник повинен подати:
- підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони).»
Вимагаючи надання у складі пропозиції підтвердження наявності права в Учасника на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг)(ліцензійний договір), які мають місце на документах, що є засобом отримання нафтопородуктів (талони) - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема «недискримінація учасників».
Скаржник, як постачальник палива, не має підтверджуючи документи щодо права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг), проте має партнерські договори, які дозволяють йому здійснювати продаж палива (талонів) для потреб Замовників через мережі АЗС партнерів.
При цьому відповідно до положень Господарського кодексу України, кожен суб’єкт господарювання вільний у виборі способів і методів господарювання, місця ведення господарської діяльності. У стислі строки, які надані для підготовки участі у торгах, нафтотрейдери не мають змогу змінити спосіб господарювання аби виконати ці дискримінаційні вимоги, щодо наявності в учасника ліцензійного договору на використання об’єктів права інтелектуальної власності (знаків для товарів і послуг).
Для введення господарської діяльності з постачання палива ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» відсутність права на використання об’єктів інтелектуальної власності не перешкоджає виконувати свої зобов’язання за договорами, укладеними за результатом аналогічних закупівель.
Встановлюючи відповідні вимоги Замовник обмежує конкуренцію та встановлює надмірні додаткові вимоги, які не впливають на постачання палива. Відповідні вимога обмежує нас у праві на участь, при цьому не впливає якість та можливість постачання Товару.
Оскільки Замовник вимагає від учасників наявність мережі АЗС, плануємо, в тому числі, запропонувати йому здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас за адресами:
Авіас: с. Почаєвичі, вул. І. Білозіра, 25
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особлливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Скаржник на виконання п. 56 Особливостей та на підтвердження наданої інформації, надає партнерський договір з продавцем талонів мережі АЗС Авіас, з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ» на підставі Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 3 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС:
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, В порядку та на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс» зразка (далі - Товар), які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму.
Відповідно до п. 1.3. Договору, Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента нa одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов'язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше).
Відповідно до п. 1.4. Договору, Право власності на пальне переходить до Покупця в момент передачі Бланків Продавцем..
Відповідно до п. 1.2. Договору, Передача пального здійснюється на умовах EXW- АЗС партнерів Продавця (відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню термінів "Інкотермс-2010") (далі- АЗС), перелік яких надає Продавець. Передача пального здійснюється по факту пред'явлення Покупцем або контрагентом Покупця Користувачем бланку-дозволу внутрішнього обігу (далі - Користувач), емітованого мережею АЗС «Авіас» (далі - Бланк).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 3 до скарги.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів АВІАС.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір
-
Повʼязаний документ:
Дог. з НТК Авіас.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДЕНИЦЬКА ЛІКАРНЯ" МЕДЕНИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-09-03-004805-a за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09132000-3 Бензин (Бензин А-95).
Порядковий номер пункту скарги:
4
Номер:
0642041f069c42e7a865e8a034baa59d
Заголовок пункту скарги:
дискримінаційна умова щодо наявності партнерського договору САМЕ з власником АЗС та гарантійного листа від партнера САМЕ власника АЗС
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Технічної специфікації Додатку 2 визначена: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) на закупівлю: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95)» та встановлено Документи, що підтверджують якість, технічні та інші вимоги до Товару, що надаються учасником у складі пропозиції:
«4. Якщо учасник не є власником АЗС, такий учасник подає:
- договір (з обов’язковим наведенням переліку автозаправних станцій), що підтверджує партнерство між учасником та власником автозаправних станцій, що пропонуються учасником (подається в разі наявності автозаправних станцій партнерів);
- гарантійний лист партнера-власника автозаправних станцій, що пропонуються учасником (з обов’язковим наведенням їх переліку) з підтвердженням забезпечення учасника нафтою і дистилятами для потреб замовника із зазначенням номеру закупівлі (подається в разі наявності автозаправних станцій партнерів).»
4.1. Щодо Договорів САМЕ з власником АЗС:
Вимагаючи від учасників наявність договорів, що підтверджує партнерство між учасником та власником автозаправних станцій - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників».
Замовником встановлена дискримінаційна умова тендерної документації щодо наявності у учасника партнерських відносин САМЕ з власниками АЗС.
Варто зазначити, що Замовник не надає право учасникам брати участь у закупівлі на умовах партнерських договорів та вимагає як документальне підтвердження надання у складі пропозиції Договорів партнерства саме з власниками АЗС.
Власник АЗС – це суб’єкт господарювання, який безпосередньо здійснює господарську діяльність на автозаправній станції та отримав ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним / зберігання пального на кожне місце зберігання пального, а отже має права власності (володіння/оренди/користування) на АЗС.
Відповідна вимога є дискримінаційною для потенційного учасника закупівлі, оскільки компанія Скаржника не має партнерського договору з власником АЗС, а отже не має можливості надавати у складі своєї пропозиції надати копії Договорів САМЕ з операторами (ліцензіатами)/орендарями АЗС.
Вимога щодо надання учасником партнерських договорів, укладених між Учасником та власником АЗС у складі пропозиції учасниками – є дискримінаційною, обмежувальною та незрозумілою. Оскільки найдоцільнішою правовою формою регулювання господарських відносин з постачання продукції є договір поставки, який компанія Скаржника може надати як документальне підтвердження тим же об’єктивним обставинам.
Також варто зазначити, що наші партнерські договори з компанією, яка уповноважена на продаж талонів – гарантують надання безперебійної цілодобової здійснення відпуску пального на АЗС, а отже і так є в документі, який ми можемо надати.
Потенційний учасник співпрацює не з власниками АЗС, а з компанією-партнером АЗС.
Відповідно Учасники які не мають відносин саме з партнерами - оператором(ліцензіатом) або орендарем АЗС АЗС – фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Замовник не повинен встановлювати дискримінаційну вимогу, щодо учасників у закупівлі тільки учасників, які мають партнерські договори САМЕ з власниками АЗС. Тому Просимо Замовника виключити вимогу щодо надання договорів партнерства саме з власниками АЗС та дозволити брати участь у закупівлі учасникам, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з продавцем талонів мережі АЗС.
Скаржник на виконання п. 56 Особливостей та на підтвердження наданої інформації, надає партнерський договір з уповноваженим на продаж талонів мережі АЗС Авіас, який НЕ Є ВЛАСНИКОМ МЕРЕЖІ АЗС згідно Партнерського договору №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 3 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності/оренди:.
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, В порядку та на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс» зразка (далі - Товар), які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму.
Відповідно до п. 1.3. Договору, Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента нa одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов'язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше).
Відповідно до п. 1.4. Договору, Право власності на пальне переходить до Покупця в момент передачі Бланків Продавцем..
Відповідно до п. 1.2. Договору, Передача пального здійснюється на умовах EXW- АЗС партнерів Продавця (відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню термінів "Інкотермс-2010") (далі- АЗС), перелік яких надає Продавець. Передача пального здійснюється по факту пред'явлення Покупцем або контрагентом Покупця Користувачем бланку-дозволу внутрішнього обігу (далі - Користувач), емітованого мережею АЗС «Авіас» (далі - Бланк).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 4 до скарги.
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
3.3. Щодо гарантійного листа САМЕ від власника/орендаря/ оператора(ліцензіата) партнерських АЗС, орендованих АЗС:
Замовником встановлена вимога щодо надання Гарантійного листа САМЕ від власника/орендаря/ оператора(ліцензіата) партнерських АЗС, орендованих АЗС.
Замовник вимагає від учасника надання «гарантійний лист партнера-власника автозаправних станцій, що пропонуються учасником». Зазначена умова тендерної документації – передбачає, що у потенційного учасника мають бути наявні партнерські/договірні відносини САМЕ з власником АЗС.
Відповідно до зазначеної вище умови – Замовник хоч і дозволяє учасникам мати партнерські АЗС, але обмежує таке партнерство у вигляді наявності партнерських відносин САМЕ з власником АЗС.
Умовами тендерної документації суперечливі та дискримінаційні в частині надання учасником Листа САМЕ від власника АЗС.
Плануємо запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас на підставі Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 3 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності/оренди. Відповідний партнер Скаржника НЕ Є ВЛАСНИКОМ АЗС. При цьому наш партнер МОЖЕ НАДАТИ гарантійний лист щодо «гарантійний лист (з обов’язковим наведенням їх переліку) з підтвердженням забезпечення учасника нафтою і дистилятами для потреб замовника із зазначенням номеру закупівлі (подається в разі наявності автозаправних станцій партнерів)».
Скаржник не має партнерських відносин с власниками АЗС, не менше 2 АЗС /чи АЗС партнера у м. Дрогобич, а отже умова щодо надання листа САМЕ від власника партнерських АЗС – є дискримінаційною та обмежувальною. Скаржник може надати Лист від Партнера на виконання тим самим об’єктивним обставинам, оскільки НЕ ВСІ ПАРТНЕРИ СКАРЖНИКА Є ВЛАСНИКАМИ АЗС.
«4. Якщо учасник не є власником АЗС, такий учасник подає:
- договір (з обов’язковим наведенням переліку автозаправних станцій), що підтверджує партнерство між учасником та власником автозаправних станцій, що пропонуються учасником (подається в разі наявності автозаправних станцій партнерів);
- гарантійний лист партнера-власника автозаправних станцій, що пропонуються учасником (з обов’язковим наведенням їх переліку) з підтвердженням забезпечення учасника нафтою і дистилятами для потреб замовника із зазначенням номеру закупівлі (подається в разі наявності автозаправних станцій партнерів).»
4.1. Щодо Договорів САМЕ з власником АЗС:
Вимагаючи від учасників наявність договорів, що підтверджує партнерство між учасником та власником автозаправних станцій - Замовник порушує принципи проведення закупівель, які закріплено в ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зокрема «недискримінація учасників».
Замовником встановлена дискримінаційна умова тендерної документації щодо наявності у учасника партнерських відносин САМЕ з власниками АЗС.
Варто зазначити, що Замовник не надає право учасникам брати участь у закупівлі на умовах партнерських договорів та вимагає як документальне підтвердження надання у складі пропозиції Договорів партнерства саме з власниками АЗС.
Власник АЗС – це суб’єкт господарювання, який безпосередньо здійснює господарську діяльність на автозаправній станції та отримав ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним / зберігання пального на кожне місце зберігання пального, а отже має права власності (володіння/оренди/користування) на АЗС.
Відповідна вимога є дискримінаційною для потенційного учасника закупівлі, оскільки компанія Скаржника не має партнерського договору з власником АЗС, а отже не має можливості надавати у складі своєї пропозиції надати копії Договорів САМЕ з операторами (ліцензіатами)/орендарями АЗС.
Вимога щодо надання учасником партнерських договорів, укладених між Учасником та власником АЗС у складі пропозиції учасниками – є дискримінаційною, обмежувальною та незрозумілою. Оскільки найдоцільнішою правовою формою регулювання господарських відносин з постачання продукції є договір поставки, який компанія Скаржника може надати як документальне підтвердження тим же об’єктивним обставинам.
Також варто зазначити, що наші партнерські договори з компанією, яка уповноважена на продаж талонів – гарантують надання безперебійної цілодобової здійснення відпуску пального на АЗС, а отже і так є в документі, який ми можемо надати.
Потенційний учасник співпрацює не з власниками АЗС, а з компанією-партнером АЗС.
Відповідно Учасники які не мають відносин саме з партнерами - оператором(ліцензіатом) або орендарем АЗС АЗС – фактично не зможуть виконати вказану вимогу тендерної документації.
Замовник не повинен встановлювати дискримінаційну вимогу, щодо учасників у закупівлі тільки учасників, які мають партнерські договори САМЕ з власниками АЗС. Тому Просимо Замовника виключити вимогу щодо надання договорів партнерства саме з власниками АЗС та дозволити брати участь у закупівлі учасникам, які здійснюють свою діяльність на умовах партнерських відносин з продавцем талонів мережі АЗС.
Скаржник на виконання п. 56 Особливостей та на підтвердження наданої інформації, надає партнерський договір з уповноваженим на продаж талонів мережі АЗС Авіас, який НЕ Є ВЛАСНИКОМ МЕРЕЖІ АЗС згідно Партнерського договору №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 3 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності/оренди:.
За умовами Договору:
Відповідно до п. 1.1. Договору, В порядку та на умовах, визначених Договором, Продавець зобов’язується передати кількість бланків-дозволів (талонів, скретч-карток), встановленого мережею АЗС «Авіас», «ANP», «Мавекс» зразка (далі - Товар), які надають право на отримання палива в мережі АЗС, у власність Покупця, а Покупець зобов’язується прийняти бланки-дозволи (талони, скретч-картки) і сплатити за них грошову суму.
Відповідно до п. 1.3. Договору, Бланк - є документом встановленого зразку та форми, одноразового використання, що посвідчує право Покупця та/або уповноваженого ним Користувача/контрагента нa одержання визначеної в ньому кількості та марки пального на АЗС. Бланк має ступінь захисту та обов'язкові реквізити ( товарний знак; марка та кількість пального; найменування регіону, в якому розташовані АЗС, що здійснюють передачу пального на умовах, визначених у Договорі; серія, номер Бланка та інші реквізити, передбачені емітентом (штрих-код, відтиск печатки (штампу) за наявності та інше).
Відповідно до п. 1.4. Договору, Право власності на пальне переходить до Покупця в момент передачі Бланків Продавцем..
Відповідно до п. 1.2. Договору, Передача пального здійснюється на умовах EXW- АЗС партнерів Продавця (відповідно до Міжнародних правил по тлумаченню термінів "Інкотермс-2010") (далі- АЗС), перелік яких надає Продавець. Передача пального здійснюється по факту пред'явлення Покупцем або контрагентом Покупця Користувачем бланку-дозволу внутрішнього обігу (далі - Користувач), емітованого мережею АЗС «Авіас» (далі - Бланк).
Зразки талонів, емітовані мережею АЗС Авіас, надано у Додатку № 4 до скарги.
Варто зазначити, що згідно п. 29 Особливостей У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
3.3. Щодо гарантійного листа САМЕ від власника/орендаря/ оператора(ліцензіата) партнерських АЗС, орендованих АЗС:
Замовником встановлена вимога щодо надання Гарантійного листа САМЕ від власника/орендаря/ оператора(ліцензіата) партнерських АЗС, орендованих АЗС.
Замовник вимагає від учасника надання «гарантійний лист партнера-власника автозаправних станцій, що пропонуються учасником». Зазначена умова тендерної документації – передбачає, що у потенційного учасника мають бути наявні партнерські/договірні відносини САМЕ з власником АЗС.
Відповідно до зазначеної вище умови – Замовник хоч і дозволяє учасникам мати партнерські АЗС, але обмежує таке партнерство у вигляді наявності партнерських відносин САМЕ з власником АЗС.
Умовами тендерної документації суперечливі та дискримінаційні в частині надання учасником Листа САМЕ від власника АЗС.
Плануємо запропонувати Замовнику здійснювати заправку автомобілів через мережу АЗС Авіас на підставі Партнерський договір №НТК-АВІС25/01/23-001 від 01.12.2023 року, укладеним з ТОВ «НОВІТНЯ ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ», копію якого надаємо у вкладенні (Додаток № 3 до скарги), чим відповідає вимогам встановленої у тендерної документації замовника щодо місцезнаходження АЗС, за умови що АЗС не належить потенційному учаснику на праві власності/оренди. Відповідний партнер Скаржника НЕ Є ВЛАСНИКОМ АЗС. При цьому наш партнер МОЖЕ НАДАТИ гарантійний лист щодо «гарантійний лист (з обов’язковим наведенням їх переліку) з підтвердженням забезпечення учасника нафтою і дистилятами для потреб замовника із зазначенням номеру закупівлі (подається в разі наявності автозаправних станцій партнерів)».
Скаржник не має партнерських відносин с власниками АЗС, не менше 2 АЗС /чи АЗС партнера у м. Дрогобич, а отже умова щодо надання листа САМЕ від власника партнерських АЗС – є дискримінаційною та обмежувальною. Скаржник може надати Лист від Партнера на виконання тим самим об’єктивним обставинам, оскільки НЕ ВСІ ПАРТНЕРИ СКАРЖНИКА Є ВЛАСНИКАМИ АЗС.
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів АВІАС.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір
-
Повʼязаний документ:
Дог. з НТК Авіас.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДЕНИЦЬКА ЛІКАРНЯ" МЕДЕНИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-09-03-004805-a за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09132000-3 Бензин (Бензин А-95).
Порядковий номер пункту скарги:
5
Номер:
57264d0bfa30419c937bb0f5eabfed42
Заголовок пункту скарги:
дискримінаційна умова щодо наявності у учасника сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю
Тип пов'язаного елемента:
Скарга на закупівлю
Тип порушення:
Порушення, пов'язані з вимогами законодавства
Ідентифікатор класифікації:
Кваліфікаційні критерії учасників
Тип порушення:
Кваліфікаційні критерії учасників
Опис суті пункту скарги:
Відповідно до Технічної специфікації Додатку 2 визначена: «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі) на закупівлю: «ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-95)» та встановлено Документи, що підтверджують якість, технічні та інші вимоги до Товару, що надаються учасником у складі пропозиції:
«5. Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації.»
На відповідність п. 56 Особливостей та виконання вищезазначеної вимоги щодо впровадження Системи управління якістю, Скаржник може надати Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю», що підтверджує впровадження системи управління якістю на підприємстві, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації (Додаток № 3).
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає в себе версію стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), що зазначено в Настанові про введення системи управління якістю. Таким чином, дані стандарти є ідентичними, дублюючими та ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає, при розробці системи управління якості на підприємстві, вимоги, передбачені в стандарті ДСТУ ISO 9001:2015, IDT.
За посиланням http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=79941 міститься інформація, яка підтверджує, що «Посиланням на документи», відповідно до яких розроблено стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) є Вимоги, передбачені стандартами:
- ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT);
- ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги. Поправка;
ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» має як суб’єкт господарювання, впроваджену систему управління якістю на підприємстві, як суб’єкт господарювання, щодо системи управління якістю на оптову торгівлю твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, діяльність посередників у торгівлі паливом, виданий виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а отже відповідає вищезазначеній вимоги щодо впровадження системи управління якістю як Учасник.
Вважаємо за необхідне не обмежувати конкуренцію та надати можливість брати участь у закупівлі Учасникам, які мають Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
«5. Учасник у складі пропозиції надає оригінал документу (сертифікат тощо), який згідно з ДСТУ 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю» підтверджує впровадження системи управління якістю в Учасника, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової чи роздрібної) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а також надає копію документу (атестат про акредитацію тощо), який підтверджує належну сферу акредитації такого органу з сертифікації.»
На відповідність п. 56 Особливостей та виконання вищезазначеної вимоги щодо впровадження Системи управління якістю, Скаржник може надати Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) «Система управління якістю», що підтверджує впровадження системи управління якістю на підприємстві, як суб’єкта господарювання – юридичної особи стосовно торгівлі (оптової) пальним (паливом), виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації (Додаток № 3).
Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає в себе версію стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT), що зазначено в Настанові про введення системи управління якістю. Таким чином, дані стандарти є ідентичними, дублюючими та ДСТУ EN ISO 9001:2018 включає, при розробці системи управління якості на підприємстві, вимоги, передбачені в стандарті ДСТУ ISO 9001:2015, IDT.
За посиланням http://online.budstandart.com/ua/catalog/doc-page?id_doc=79941 міститься інформація, яка підтверджує, що «Посиланням на документи», відповідно до яких розроблено стандарт ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) є Вимоги, передбачені стандартами:
- ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги (ISO 9001:2015, IDT);
- ДСТУ ISO 9001:2015 Системи управління якістю. Вимоги. Поправка;
ТОВ «СИНЕРГІЯ СИСТЕМ» має як суб’єкт господарювання, впроваджену систему управління якістю на підприємстві, як суб’єкт господарювання, щодо системи управління якістю на оптову торгівлю твердим, рідким, газоподібним паливом і подібними продуктами, діяльність посередників у торгівлі паливом, виданий виданий акредитованим уповноваженим органом у сфері сертифікації, а отже відповідає вищезазначеній вимоги щодо впровадження системи управління якістю як Учасник.
Вважаємо за необхідне не обмежувати конкуренцію та надати можливість брати участь у закупівлі Учасникам, які мають Сертифікат ДСТУ EN ISO 9001:2018 Системи управління якістю. Вимоги (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT).
×
-
Назва доказу:
Зразки талонів
-
Повʼязаний документ:
Зразки талонів АВІАС.pdf
-
-
Назва доказу:
Договір
-
Повʼязаний документ:
Дог. з НТК Авіас.pdf
Вимоги:
Зобов'язати замовника внести зміни до тендерної документації
×
-
ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду та задовільнити. 2. Зобов’язати Замовника КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДЕНИЦЬКА ЛІКАРНЯ" МЕДЕНИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ внести зміни до тендерної документації шляхом виключення дискримінаційних умов у закупівлі за ідентифікатором UA-2024-09-03-004805-a за предметом закупівлі: ДК 021:2015: 09132000-3 Бензин (Бензин А-95).