-
Відкриті торги
-
Мультилотова
-
КЕП
Лот № 1 – Медикаменти, Лот № 2 – Наркотичні засоби та психотропні речовини, Лот № 3 – Вакцина, Лот №4 – Вакцини
Завершена
1 514 800.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 290.00 UAH
мін. крок: 0% або 290.00 UAH
Період оскарження:
16.05.2018 14:42 - 02.07.2018 00:00
Вимога
Відхилено
Запит на зміни
Номер:
4303f773784d431c902feabca8dc1653
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-16-001473-a.a1
Назва:
Запит на зміни
Вимога:
Ознайомившись з тендерною документацію, повідомляємо, що визначення Замовником предмету закупівлі одним лотом –лот№1 (105 найменувань) є порушенням принципів здійснення закупівель, передбачених статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон), а саме: недискримінації учасників конкурсних торгів та добросовісної конкуренція серед учасників.
Так, в один предмет закупівлі об’єднані товари різних виробників – як іноземних так і вітчизняних, тоді як вітчизняні виробник потенційно можуть прийняти участь у торгах самостійно, що призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції у фармацевтичній сфері, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі.
Крім того, потенційні учасники, які бажають прийняти участь в торгах і мають дешевші від всіх інших потенційних учасників торгів тендерні пропозиції на декілька медичних вироби, не мають можливості запропонувати один чи декілька позицій медичних виробів з всього переліку, що є загальним предметом закупівлі, оскільки він не поділений на лоти.
Отже, коли деякі медичні вироби об’єднані в один предмет закупівлі без розподілу їх на лоти, за обставин, що хоча б один виріб може бути поставлений лише одним виробником, то виробники або дистриб’ютори інших товарів, що входять до предмету закупівлі, не зможуть взяти участь у торгах, не маючи змоги запропонувати Замовнику одночасно всі позиції тендерної документації. Дії Замовника є свідомим обмеженням кола потенційних учасників та конкуренції, чим зменшується економія бюджетних коштів.
Зазначене свідчить, що документація конкурсних торгів викладена у такий спосіб, який не дає можливості Скаржнику брати участь у процедурі закупівлі, оскільки Замовник встановив вимоги тендерної документації для зменшення конкуренції серед учасників ринку фармацевтичної продукції.
Товари, що становлять предмет закупівлі Замовника для уникнення дискримінації та збільшення конкуренції необхідно поділити на лоти, при цьому кожне найменування буде закуплено окремо одне від одного та буде представлено різними виробниками/дистриб’юторами, що забезпечить втілення принципу добросовісної конкуренції серед учасників, І лише так буде досягнута основна мета державного регулювання у сфері публічних закупівель - максимальна економія та ефективність використання державних коштів.
Аналогічних висновків дотримується Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері державних закупівель у рішенні № 823-Р/ПК-СК ВІД від 16.08.2012 р., яким зобов'язала ОКЗ "База спеціального медичного постачання" Головного управління охорони здоров'я Дніпропетровської облдержадміністрації внести зміни до документації конкурсних торгів процедури закупівлі – "24.42.1 Препарати лікарські "інсулін – 34 найменування" за державні кошти [оголошення № 245881, опубліковане в інформаційному бюлетені "Вісник державних закупівель" від 16 липня 2012 року № 85 (687)], зазначені в мотивувальній частині цього рішення.
Таким чином, дії Замовника щодо визначення предмета закупівлі без його поділу на лоти порушують вимоги статті 3, частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Керуючись статтею 18 Закону, звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме:
- Внести зміни до тендерної документації шляхом поділу предмета закупівлі на окремі лоти, що підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
В протилежному випадку залишаємо за собою право оскаржити дану процедуру закупівлі відповідно до статті 18 Закону з метою поділу предмета закупівлі на лоти.
Пов'язані документи:
Замовник
- Відповідь на скаргу.doc 21.05.2018 08:42
Дата подачі:
18.05.2018 12:36
Вирішення:
Відхилити вимогу щодо внесення зміни до тендерної документації в процедурі закупівлі № тендеру у ЦБД UA-2018-05-16-001473-a шляхом виділення в окремий лот найменувань предмету закупівлі.
Статус вимоги:
Відхилено
Скарга
Виконана замовником
Оскарження умов закупівлі
Номер:
b716748892ed42449a373adaa3d45e37
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-05-16-001473-a.a2
Назва:
Оскарження умов закупівлі
Скарга:
Детально у доданих файлах.
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга (6).pdf 25.05.2018 17:29
- Платіжне доручення 2.pdf 25.05.2018 17:29
- Платіжне доручення 1.pdf 25.05.2018 17:29
- Рішення від 30.05.2018 № 5095 + лист Замовнику.pdf 31.05.2018 12:01
- Інформація про резолютивну частину рішення від 13.06.2018 № 5713.pdf 14.06.2018 18:33
- Рішення від 13.06.2018 № 5713.pdf 18.06.2018 18:58
- протокол 83.pdf 26.06.2018 17:00
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.05.2018 17:29
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
18.06.2018 18:58
Дата виконання рішення Замовником:
26.06.2018 17:00
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішенням тендерного комітету виконано рішення АМКУ